Tirade van Derksen over Van Bommel: Zo ga je niet met een international om

    Tirade van Derksen over Van Bommel: "Zo ga je niet met een international om"

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 18:28wo 12-12-2018 om 18:28

    Johan Derksen is helemáál niet te spreken over de keuze van Mark van Bommel om Erick Gutiérrez in de tweede helft van Internazionale - PSV (1-1) naar de kant te halen. Onbegrijpelijk, noemt de analist het.

    "Van Bommel acteert de zelfverzekerde trainer, maar hij was ook een trotse international", steekt Derksen van wal bij Veronica. "Dan vraag ik me af: als híj nou als international in een Champions League-wedstrijd was gewisseld voor een jeugdspeler? Nou, dan was de pleuris uitgebroken, had hij moord en brand geschreeuwd en had hij alle media bewerkt."

    Derksen vervolgt zijn tirade: "Hij laat zo'n Mexicaan, die net zo trots is als hij vroeger als voetballer, eventjes naar de kant komen voor een jeugdspeler (Michal Sadilek, red.). Ik vind het onbegrijpelijk! Gutiérrez heeft een bepaalde status en we weten dat hij een grote speler is met potentie, maar hij moet wel de kans krijgen. Kom op, zo ga je niet met een international om."

    Gutierréz speelde dinsdagavond 65 minuten tegen Internazionale. Vorige week vrijdag tegen Excelsior (6-0) kreeg de Mexicaanse middenvelder zijn eerste basisplaats in de Eredivisie van Van Bommel. De teller staat na 256 minuten in acht competitiewedstrijden op drie doelpunten en vier assists.

    Plaats een reactie

    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 18:34
    Lawaai om niets. Guti is een professional, net als Bommeltje. Die kunnen daar echt wel mee omgaan en laten zich minder snel sturen door emoties.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 18:36
    Hahaha bommeltje die zich niet zou hebben laten sturen door emotie.. Grap van de dag!!
    Vind ik leuk
    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 18:38
    Dat zou wel erg amateuristisch zijn :D
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 18:40
    Hij was zeker geen amateur, als speler zelfs best een topper.. Emotie kon hij echter maar slecht de baas, hij kon er zoals de wedstrijden tegen Ajax hooguit voordeel uit halen.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2416
    donderdag 13 december 2018 om 18:45
    Iedereen lijkt wel erg hard opzoek naar uitbarstingen van Van Bommel.

    En lees eens wat je schrijft. Hij kon er hooguit voordeel uit halen? Wat meer zou je eruit kunnen halen dan voordeel?
    Vind ik leuk
    PSV noord +1248
    woensdag 12 december 2018 om 18:39
    Guti zat er conditioneel er doorheen toch
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:03
    Dan zou Van Bommel een verdomd slechte trainer zijn toch?
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 19:32
    Hoezo? Je weet toch dat Guti nog niet zoveel minuten op niveau heeft gemaakt? Je wordt echter 100% wedstrijdfit door gewoon te spelen en als je niet meer kan gewisseld te worden. Maar dat hoef ik jou toch niet uit te leggen? Gebeurt bij jouw club toch ook?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1485
    woensdag 12 december 2018 om 19:35
    Met niveau bedoel je dan het PSV niveau?
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 19:37
    Met op niveau bedoel ik Eredivisie / CL. Ik ben geen PSV’er en weet niet of en zo ja hoeveel minuten hij heeft gemaakt bij Jong PSV.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:36
    Na 65 minuten er helemaal doorheen zitten was meer iets voor onze Raf op zijn retour. Dit kan echt niet hoor.
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 19:39
    Dat kan spelers die terugkomen van een blessure of een tijd lang weinig gespeeld hebben gewoon overkomen in een wedstrijd met een hoge intensiteit.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:42
    Geblesseerd was hij toch niet en hoe komt het dat hij zo weinig speelde?

    Ik noemde elders twee opties dacht ik...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 19:47
    Guti kwam laat en Van Bommel ging zijn basis toen niet omgooien. Gaandeweg kan het dan gebeuren dat je de keuze maakt om de nieuweling in de basis te willen. Maar die nieuweling is dan dus niet 100% wedstrijdfit op Eredivisieniveau, laat staan op een hoger niveau. Als je het niet erg vindt, hou ik het bij deze uitleg. Meer weet ik er gewoon niet van, want ik ben geen PSV’er, maar snap de commotie in deze gewoon niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:56
    Hé, ik ben ook geen PSV-er, maar het verbaast mij allemaal een beetje.

    Fitter dan dit moet kunnen hoor, of Derksen heeft misschien een puntje...
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 20:11
    Als het niet om fitheid ging, tja, dan nog, waarom zou je een jeugdspeler geen kans mogen geven? Haha, die tirade van Derksen daarover begrijp ik ook niet. Guti is bij PSV nog geen gearriveerde speler hoor, die krijgt momenteel de kans om zich te bewijzen. En ook gearriveerde spelers worden trouwens wel eens gewisseld.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 20:23
    Ach, wie weet. Het is minstens vreemd in een topwedstrijd.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2416
    donderdag 13 december 2018 om 18:48
    Al die jaren zagen dat jeugdspelers geen kans krijgen en nu over de status van een international beginnen.

    Die Derksen is gek. Was hij niet de man die kotste op de egos van internationals die een plek eisen, of is dat alleen wanneer het hem uitkomt om weer eens het nieuwd te halen?
    Vind ik leuk
    Alex Koopman +1199
    woensdag 12 december 2018 om 18:40
    "De teller staat na 256 minuten in acht competitiewedstrijden op drie doelpunten en vier assists." Volledig met Derksen eens voor de verandering, dat zijn verschrikkelijk goede cijfers en hij is niet eens basisspeler! Van Bommel mag zich idd wel ff een potje gaan schamen, er zijn weinig spelers van Psv die zulke statistieken kunnen overleggen.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    woensdag 12 december 2018 om 18:46
    Ja, en? Als je er doorheen zit mag je toch gewoon gewisseld worden? En de trainer bepaald dan wie er in komt. Of moet er persé een international voor een international gewisseld worden? Laat PSV eens eenjeugdspeler invallen is het weer niet goed. Cocu kreeg gezeik omdat hij geen jeugd inpastte... zo doe je het nooit goed. Gezeik om niks.
    Vind ik leuk
    Alex Koopman +1199
    woensdag 12 december 2018 om 18:49
    Ik heb het niet alleen over deze ene wissel, het totale gebrek aan speeltijd vooral voor Guti. Die cijfers spreken voor zich.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    woensdag 12 december 2018 om 19:00
    PSV won praktisch alle wedstrijden hiervoor. Moet je dan goed functionerende spelers gaan vervangen? Bij een topclub kan je op de bank belanden. De selectie is breder dan 11 mensen. Pas toen Pereiro een paar keer minder speelde is hij vervangen door Guti. Zoals het hoort.

    Guti heeft tegen RKC in de basis gestaan. We weten allemaal wat voor succes dat geworden is. Dus dan is het logisch dat Van Bommel vasthoudt aan zijn team dat de wedstrijden wel wint. En nu mag Guti het laten zien. Maar na 90 minuten Excelsior was hij volledig kapot. En gisteren heeft het 65 minuten geduurd op een hoger niveau. Pereiro heeft er overigens ook gewoon 8 gescoord dit seizoen. Dus die cijfers zijn ook niet zo beroerd...
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:14
    Belachelijk dat zo'n jonge prof en topper na 65 minuten volledig kapot zou zitten. Als dat zo is.dan is die Guti een falikante miskoop of Van Bommel een waardeloze trainer.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +483
    woensdag 12 december 2018 om 19:44
    Wat is daar belachelijk aan dan? Hij gaf van de week aan dat die helemaal kapot was na de wedstrijd tegen Excelsior. Hij moet gewoon wedstrijd ritme opdoen. Wellicht is dit wel in overleg gegaan.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:47
    Hoe laat je een speler wedstrijdritme opdoen?

    Sorry hoor, ik vind kapot zitten na 65 minuten meer een Raf-dingetje.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 12 december 2018 om 19:59
    Die jongen is het Mexicaanse voetbal gewend op niet echt een hoog niveau, middenmoot.
    Die moet dus "stapje bij beetje" gebracht worden.
    De 1 is er wel klaar voor, de ander niet, Neres bijvoorbeeld, dat duurde lang hoor.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 20:03
    Neres was a. jonger en b. nog geen international.

    Gutierrez viel telkens goed in en Van Bommel liet hem halsstarrig buiten de basis en gaf hem steeds te weinig minuten.

    Ben geen fan van Derksen, maar het lijkt me dat hij nu wel een punt heeft.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 12 december 2018 om 20:09
    Ik denk dat van Bommel wel weet wat hij doet.
    Gutierrez is er nog niet klaar voor, conditioneel, dat moet je vooral niet forceren.
    Dus hij gaat er in zo lang het kan en wordt dan vervangen als "de koek op is".
    Van Bommel is een goede coach, die gaat geen speler er uit halen als dat overbodig zou zijn.
    Voor de rest is het gewoon weer "op de goedkope emotie spelen" van Derksen, "zo ga je niet om met een International" ha ha sinds wanneer hebben Internationals een beschermde status ? Je reinste flauwekul van Derksen, demagoog tot en met.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 20:22
    Gutierrez is 23 en international en viel verschillende keren prima in en kreeg toch weinig echte kansen, laat staan beloning daarvoor in de vorm van basisplaatsen of meer minuten. De volwassen international is 4 maanden in Eindhoven en zou na 65 minuten leeg zijn.
    Ik zie het geniale van Van Bommel hier bepaald niet.
    Eerder mismanagement of een persoonlijk dingetje van Van Bommel.

    Dat zou ik ook vinden zonder 'demagoog' Derksen trouwens.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    woensdag 12 december 2018 om 20:47
    Jij en Derksen kunnen daar niet over oordelen, of het een persoonlijk dingetje is, dat is nu de demagogie, het ophitsen, suggereren, manipuleren etc.,
    Een professionele Trainer stelt gewoon z'n beste 11 op.
    Gutierrez was al na Excelsior ! op ha ha, dan ga je op CL niveau spelen en dan verwacht je dat iemand zo'n wedstrijd helemaal uit speelt ? Dat heeft ook niets met "International" te maken, weer zo'n flauwekul opmerking van Derksen, van Bommel kijkt gewoon naar de realiteit en denkt dan NIET " oh jee, het is een International ik zal hem er maar niet uithalen, ook al is hij uitgeput, neeee, Internationals wisselen wij niet...........lees je de gekkigheid van zo' n redenering?
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 23:51
    Jij je zin.

    Daaaag.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1631
    donderdag 13 december 2018 om 06:28
    Eerder een gebrek bij jou Jozef. Van Bommel ziet, spreekt en hoort Guti iets vaker dan jij en Derksen bij elkaar.
    Guti heeft zelf in een interview gezegd dat zijn conditie nog niet op het niveau is wat het moet zijn.
    Een speler pushen om een wedstrijd die niet ergens over gaat is gewoon dom.
    Maar praat die snorremans maar na, dat mag. Laatste keer dat die wat zinnigs zei was roken nog gezond.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 08:11
    Eerst en vooral: ik heb totaal de behoefte of intentie niet om die walrus na te praten.

    Elders zei ik al - en daar krijg je me niet vanaf - dat ik het vreemd vind. Of Gutierrez is minder dan gedacht, of Bommel is niet goed bezig. Dat laatste uit zich dan in een blijkbaar matige conditie van Gutierrez (wat gewoon niet mag op dit niveau), of het komt door een moeizame relatie. Gewoon nadenken hoe het mogelijk is wat er gebeurt.

    Al Gutierrez lang geblesseerd zou zijn geweest dan zou ik het wel begrijpen, maar als je na godbetert Excelsior compleet leeg bent na 4 maanden trainen.... dan heb je een matige conditie, of dan wordt er een lulverhaal de wereld in geholpen, zeker als hetzelfde gezegd wordt na 65 minuten Inter. Heeft Guti dit zelf gezegd, of wie eigenlijk?

    Het lijkt me dat Bommel zijn eigen fout om hem niet eerder te brengen wil verbloemen door hem te wisselen en flauwekul verhalen te verzinnen. Daarmee zeg ik wat ik denk en niet wat die walrus uirkotst.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 00:07
    Ja Derksen heeft een nieuw stokpaardje aangeschaft. Ik denk ook dat v bommel door de uitschakeling in de beker zo geschrokken was van het niveau van het 2e dat hij heeft besloten zo snel mogelijk te achterhalen wie evt wel als wissel te gebruiken zijn in geval van blessures.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +483
    woensdag 12 december 2018 om 21:06
    Volgens mij heb je zelf niet gesport (Niet lullig bedoelt overigens)? Maar je moet dat opbouwen.
    Ik zeg ook niet dat die kapot was maar moe en/of heeft die dat zo met de trainer afgesproken.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Kom op. Die gast moet topfit zijn en dit aankunnen. Komt niet uit een blessure of zo en traint al 4 maanden en mag regelmatig meedoen.

    Dat heeft niks te maken met het feit of ik al dan niet gesport zou hebben. Non argument, sorry.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1421
    woensdag 12 december 2018 om 19:16
    Haha PSV won praktisch alle wedstrijden?.
    Verlies tegen RKC
    Verlies tegen Feyenoord
    Verlies tegen Barcelona
    Verlies tegen Tottenham
    Verlies tegen inter milaan
    Gelijk tegen totenham
    Verlies tegen Barcelona
    Gelijk tegen inter Milaan.
    Nog slechts 2 punten op AJAX voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:30
    In beginsel heb je gelijk. Maar het gaat niet om een winnend team met spelers die alleen maar goed spelen, het gaat om een winnend team met 1 iemand die uit de toon valt en er niks van bakt: perreiro. Dat het 13 wedstijden duurt om dat te zien is wel slecht.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 19:02
    Dan mag Sainsbury dus ook nooit meer worden gewisseld :p

    Volledig met je eens.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 19:21
    Duidelijk dat jullie als psv'ers nog moeten "wennen" aan het inpassen van jeugd. Net als Ten Hag die les leerde in Eindhoven, zijn er betere momenten om jeugd in te passen als waar voor gekozen is.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 19:01
    Hahaha😂 Als er één zich laat leiden door emoties is het Van Bommel.
    Vind ik leuk
    RenW +2031
    woensdag 12 december 2018 om 19:22
    van Bommel laat zich alleen maar sturen door zijn emoties.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1632
    woensdag 12 december 2018 om 18:34
    SorryJohan
    Vind ik leuk
    Smiley +36
    woensdag 12 december 2018 om 18:35
    Derksen is echt klaar voor opname.... in een gesloten afdeling..
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:38
    Jij vind het een intelligente wissel?
    Vind ik leuk
    Smiley +36
    donderdag 13 december 2018 om 14:16
    Zeker... goed idee van de trainer om hem eraan te laten ruiken....
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    donderdag 13 december 2018 om 15:35
    Ah zo.

    Ook weer waar...
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 18:35
    Tja Johan zoals je kan zien aan de nu al verprutste prijzen.. Is bommeltje net als zijn grote vriend Van Basten ongeschikt als trainer.
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    woensdag 12 december 2018 om 18:35
    Derksen heeft een terecht punt.. of het is onervarenheid maar ik denk eerder zijn achteloosheid. Niet handig..
    Vind ik leuk
    Axim +871
    woensdag 12 december 2018 om 18:35
    Idd , Bommel maakt niet alleen hiermee een verkeerde keuze !! Tis gvd geen oefen of bekerwedstrijd , maar ook daar was je al flink de boot mee ingegaan !!
    Vind ik leuk
    Mo +11848
    woensdag 12 december 2018 om 18:36
    Het feit dat hij Pereiro in de 94ste minuut nog even liet invallen vond ik veel erger, waar slaat dat in godsnaam op.
    Vind ik leuk
    Elohim +656
    woensdag 12 december 2018 om 18:38
    Dat is ook waar Derksen op doelt.. Een echt goede coach had die wissels qua inkomende spelers omgedraaid en er was dan nooit over gesproken.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +47842
    woensdag 12 december 2018 om 18:43
    Het zou mij niet verbazen dat van Bommel zijn spelers wil tergen, om juist vechtlust en mentaliteit te kweken.
    De weg naar de top gaat niet over rozen.
    We hebben bikkels nodig.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 19:00
    Conflictmanagement is korte termijn denken en moet je alleen maar hanteren als wapen tegen de buitenwereld.
    Een wij tegen zij gevoel, waar mourhino z’n carrière op gebouwd heeft.
    Binnen je eigen selectie is dat wellicht t domste wat je kan doen.
    Je loopt t risico je speler van je te vervreemden, iets wat hij toch al loopt (risico) met het hardnekkig vasthouden aan z’n vaste elf.

    Als hij Pereiro er weer in zet, is Guti geen blije jongen.

    Noem dat maar verstandig.
    Gezeik op de bank, in de kleedkamer.
    Kansloos uit de CL etc, dat gaat zweren.

    Hij is hard op weg z’n geloofwaardigheid te verspelen, hij lijkt zichzelf net zo te overschatten als menig PSV’er maar uiteindelijk is hij niets meer dan n beginnend coach.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    donderdag 13 december 2018 om 08:47
    Voorlopig staat hij met een team van ongeveer 160 miljoen boven Ajax met een team waarde van ruim 300 miljoen, niet gek voor een beginnend coach toch ?
    Vind ik leuk
    Arvin +6129
    woensdag 12 december 2018 om 18:43
    Sadilek wilde zichzelf bewijzen en levert meer verdedigende arbeid dan Pereiro in een gemiddelde wedstrijd. Ik snap de keuze wel, het is niet alsof van Bommel een hele sterke bank heeft, dus dan kan je best zo'n jongen brengen.
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 19:23
    Tja, buiten hoe Guti zich voelt dat hij gewisseld wordt voor n jeugdspeler, mag je je ook afvragen hoe Pereiro zich daarbij voelt.

    Die zal vast stralen met z’n minuutje speeltijd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    Arvin +6129
    woensdag 12 december 2018 om 20:01
    Ging om tijdrekening. Dat snapt pereiro zelf ook, je ziet het gelijk wanneer hij geïrriteerd is en gister was hij dat in mijn optiek niet. Volgens mij is Van Bommel een coach die communitief sterk is, dus ik verwacht wel dat alle neuzen dezelfde kant op staan.
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 20:08
    Ik vind hem naar buiten toe communicatief erg zwak.

    Hij valt z’n selectie af na het debacle tegen RKC zonder één moment hand in eigen boezem te steken.
    Van Isimat (toch lang vaste waarde) zegt hij dat hij speeltijd niet verdient.
    Ga ik verder niet eens in op het Guti/Pereiro verhaal of het hardnekkig kiezen voor Hendrix.

    Hij laat op alle manieren blijken vertrouwen te hebben in n vaste elf met twee vaste vervangers daarbij (Guti en Malen).
    De rest lijkt afgeschreven.
    Hij speelt de grote baas, is meestal n teken van zwakte en spelers prikken daar heel snel doorheen.
    Hij heeft t nu al voor elkaar dat-ie drie van de vier competities ondermaats gepresteerd heeft en voorbij zijn.

    Je mag je gerust inmiddels gaan afvragen wanneer i.p.v. of dit fout gaat.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:37
    Leuk dat van Bommel het goed doet tegen Emmen en Excelsior , maar in de topwedstrijden in de cl valt ie zwaar door de mand .
    PSV had het inderdaad moeilijk gisteren , maar dan laat je de ervaren spelers staan en gaat niet Hendrix met 2 jongetjes op het middenveld neerzetten .

    Na de wissel van Guiterez is PSV niet meer bij de goal van Inter geweest , en viel ook het tegendoelpunt
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    woensdag 12 december 2018 om 18:48
    Haha. Nou nog even goed kijken hoe de goal viel. Dat had alles te maken met de international Sainsbury en zijn manier van verdedigen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2994
    woensdag 12 december 2018 om 18:39
    V bommel maakt fout na fout.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:40
    Zoals Johan vaker zegt als mensen hem terecht wijzen heb je in de eerste divisie gevoetbald? Nee dan kun je niet meepraten. Is Derksen trainer geweest? Nee dan moet hij zijn huil houden.
    Of zoals hij vaker zegt de trainer laat echt niet zijn beste man op de tribune plaats nemen hij werkt elke dag met ze ,dus dan weet hij wie goed is en wie niet.
    Maar ja is bekend dat Derksen vlugger van mening verwisseld dan een normaal mens van onderbroeken
    Vind ik leuk
    HJR +8281
    woensdag 12 december 2018 om 18:44
    Derksen heeft in de eerste divisie gespeeld hoor ;)
    Vind ik leuk
    Dussss +438
    woensdag 12 december 2018 om 18:48
    Dat is juist zijn punt HJR...
    Vind ik leuk
    HJR +8281
    woensdag 12 december 2018 om 19:46
    Ahh, ja dan heb ik het verkeerd gelezen :). Ik verschuil me dan altijd achter het excuus: woon al poosje niet in NL, dus bij deze :p
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 19:03
    Dan moet jij dus ook je mond houden ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:48
    Van Bommel is nou eenmaal de baas en jij niet Johan .
    Guti mist nog wel wedstrijd ritme .
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    woensdag 12 december 2018 om 19:41
    En hoe zou dat nou toch komen?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:48
    Iedereen die weer iets te zeiken heeft over Derksen zou eerst effe voor de spiegel moeten gaan staan en zich afvragen of Derksen misschien toch niet gelijk heeft.
    Vind ik leuk
    Dussss +438
    woensdag 12 december 2018 om 18:49
    Derksen veranderd zo vaak van mening waardoor hij soms gelijk heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:53
    Misschien heeft hij tóch niet gelijk. Inderdaad: hij heeft tóch niet gelijk.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    woensdag 12 december 2018 om 19:05
    Als Derksen dat nou eerst even zou doen, dan blijven we verstoken van dit soort onzin. Wat een geleuter zeg. Cocu is jarenlang afgefikt omdat hij geen jeugdspelers inpast. Nu laat Van Bommel een jongen invallen in een wedstrijd die er nog toe doet, op een hoog niveau, bij een stand die nog alle kanten op kan, en is het weer niet goed.

    Guti was op na 65 minuten. Had net twee minuten daarvoor een enorme kans om zeep geholpen door een bal in het niks terug te leggen. en dan zou je niet gewisseld mogen worden? Wat een onzin. Nog grotere onzin is het wanneer je alleen internationals voor internationals zou mogen vervangen.

    Daarbij generaliseert de heer Derksen even, want Guti is een Mexicaan en 'een Mexicaan is trots en zal hierdoor zwaar over de zeik zijn'. Guti is een topvoetballer en weet precies hoe het werkt. Weten wij veel? Wellicht hebben ze vooraf besproken dat hij zich een uur het schompes loopt en dan gewisseld wordt als hij het conditioneel niet meer trekt.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2536
    woensdag 12 december 2018 om 18:59
    Dat is toch niet zo vreemd.. guti gaf na de wedstrijd tegen Excelsior in interview aan dat hij na zijn eerste volle Eredivisie wedstrijd wel merkte dat zijn lichaam moe was door het ontbreken van ritme.. van Bommel doet er dus goed aan hem niet uit het niets 2 volle wedstrijden in 1 week te laten spelen.. wat probeert Derksen hiermee te bereiken? Want dit begrijpt hij zelf toch ook wel lijkt mij..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    woensdag 12 december 2018 om 19:06
    Dit dus. Derksen begrijpt helemaal niets en roeptoetert maar wat. Van Bommel affikken is blijkbaar goed voor de clicks...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2536
    woensdag 12 december 2018 om 19:20
    Dat betwijfel ik dus, hij is natuurlijk niet gek en hij begrijpt de achterliggende reden echt wel.. maar om de een of andere reden wil hij hem hiermee zwart maken..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28344
    woensdag 12 december 2018 om 19:00
    Guti was vermoeid en rijp voor een wissel..zo onlogisch was t niet.
    Vind ik leuk
    Post Malone +2018
    woensdag 12 december 2018 om 19:00
    Onzin, Derksen!
    Vind ik leuk
    Bas Bus +79
    woensdag 12 december 2018 om 19:04
    Derksen begrijpt er weinig van.
    Vind ik leuk
    Futre +3643
    woensdag 12 december 2018 om 19:07
    Een topcoach had, de enigzins vermoeide, Guti geholpen door De Jong te wisselen voor een extra middenvelder. Dan ontlast je het middenveld dat in die fase werd overlopen.

    Van Bommel is teveel bezig met in zichzelf een soort Simeone te zien. Mark is alleen bezig met Mark.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1518
    woensdag 12 december 2018 om 19:10
    Derksen en zijn kettingzaag.

    Ouwe kneus is het.
    Vind ik leuk
    John040 +2479
    woensdag 12 december 2018 om 19:21
    Ach PSV afzeiken scoort blijkbaar. Nu is het wachten op een uitglijder van Ajax en het is weer een andere pisplaats. Derksen is categerie Sjaak Swart hersenloos gejank met al die met Ajax achtergrond oo tv. Willem heeft gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    Sassefras +453
    woensdag 12 december 2018 om 19:43
    Ik kan gewoon prima zelf nadenken hoor, ook al is PSV niet mijn club, en begrijp de verontwaardiging van Derksen totaal niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:23
    Van Bommel doet het verstandig. Guti heeft nog niet veel wedstrijdritme en gaf aan na de wedstrijd van afgelopen weekend wel erg moe te zijn. Dat zag je in de 2e helft tegen Inter ook. Dus een begrijpelijke wissel. Guti niet over de kop jagen en Sadilek CL ervaring laten opdoen tegen Inter in een wedstrijd die er niet echt meer toe deed voor PSV.
    Verstandige coach dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:23
    Ach jee, meneer Derksen heeft weer wat...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3801
    woensdag 12 december 2018 om 19:25
    Wat een onzin weer uit zijn mond. Zou het ook kunnen dat hij er doorheen zat. Hij gaf eerder al aan moe te zijn na de wedstrijd van Excelsior, omdat hij geen 90 minuten meer gewend was.
    Maar ja meneer Derksen weet het weer eens beter. Alles tegen van Bommel en Lozano.
    Ergste is dat velen het hier overnemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:28
    Guti heeft de nog maar weinig gespeeld om dan binnen een week 2 volle wedstrijdente spelen. Van Bommel heeft een beter zicht op of sadilek een goede vervanger is. Sadilek heeft her verdedigend goed gedaan, aanvallend had hij wat meer lef mogen tonen.
    Vind ik leuk
    Vak-T +1110
    woensdag 12 december 2018 om 19:31
    Het nadeel van een goede bank is dat er wel eens een toppertje niet mee kan doen...
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:31
    Zo ga je met niemand om meneer Derksen. Internationel of niet
    Vind ik leuk
    Kuip +9070
    woensdag 12 december 2018 om 19:33
    Om te oordelen moet je eerst de reden weten van de wissel. Misschien heeft Guttierrez zelf wel om een wissel gevraagt.
    Dus is het handig om van Bommel om z’n redenering te vragen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:55
    Guti had na Excelsior aangegeven moe te zijn. Nog niet topfit dus. Volkomen logische wissel, al snapte ik gister niet waarom. Tot ik de uitleg hoorde
    Vind ik leuk
    Ron83 +561
    woensdag 12 december 2018 om 19:36
    Derksen=is een banaan die aan het rotte is... er komt zoveel onzin uit en wilt maar scoren en iedere club en speler afkraken en afzeiken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +129
    woensdag 12 december 2018 om 19:42
    Derksen begint een beetje een seniele oude bromsnor te worden... zijn Lozano haat begint nu een beetje over te slaan op héél PSV! Ik heb ergens het idee dat meneer Derksen pas ophoud met zijn negatieve gezeur tegenover PSV als Ajax op 1 staat... Stiekem is Derksen een beetje jaloers op ons clubje hij probeert net zo makkelijk te scoren als ons PSV maar het lukt de oude geitebreier maar niet!😉
    Vind ik leuk
    bergerac +45
    woensdag 12 december 2018 om 19:44
    Derksen vergeet gemakshalve dat Van Bommel trainer is en die bepaalt de opstelling.
    Vind ik leuk
    Hoeness +523
    woensdag 12 december 2018 om 19:46
    Haha.. niet te vergelijken met een grieks cafe elftal, nr 4 van Portugal en een veteranen elftal..

    Slechts 2 puntjes.. haha .. na 23-12 is het gat weer 5 na utrecht uit..

    En in mei noteren jullie het 5de kruis op rij.. ❌❌❌❌❌

    Maar wel miljoenen op de bank.. chapeau 👏
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37453
    woensdag 12 december 2018 om 19:57
    Ach waar je je druk om kunt maken, de psv wissels..
    Vind ik leuk
    orion73 +1527
    woensdag 12 december 2018 om 20:56
    Derksen heeft zeker een punt. Maar ach Bommel blijft toch een beetje een lulletje rozenwater die de harde professional uithangt.
    Vind ik leuk
    Toonu2 +3
    woensdag 12 december 2018 om 21:17
    Hij heeft gelijk de snor en even die echt frankie de j. Als die ook maar aangeraakt word jammer die al.met wapperende handjes om een kaart kotsen
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    woensdag 12 december 2018 om 23:53
    Wat een onzin van Derksen. Gewoon schreeuwen omdat ie VBommel niet mag. Pereiro is ook international, zijn ze bijna allemaal! Maar niemand die kan tippen aan de carrière van de trainer dus respect moet er wel degelijk zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 03:45
    Derksen heeft gelijk. Ik vindt van Bommel ook een harde . Het lijkt net of hij iets tegen die jongen heeft . Van Bommel moet meer volwassen gaan worden en letten op zijn taal gebruik. Want hij zei keer over ismat dat hij niet verdient om te spelen. Ook keer over pereiro van ik denk dat we meer kans maken om wedstrijd te winnen met guti als met pereiro. En ook de situatie met guti net of hij liefst die jongen helemaal geen kans wil geven dat is wat mijn gevoel zegt . Het lijkt net of van Bommel guti paar speel minuten gunt puur om PSV fans plezier te doen.. hij moet echt stoppen om op zo lelijk of racistische manier om te gaan met bepaalde spellers. Want spellers zijn gevoelig . Met ismat pereiro guti hoort hij rustig te praten met ze tijdens de trainingen en zijn best doen om die spellers te motiveren en ze speel minuten gunnen en zo geef je ze wat meer vertrouwen en zo bouw je een ploeg en zo ga je ook om als coach met respect om met je spellers. Philippe cocu ging beter om met zijn spellers dan onvolwassen van Bommel .Ik ben PSV fan. Maar wat van Bommel doet gaat meer dan ver
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:49
    Onbegrijpelijk dat een pisvlek als Derksen nog steeds een podium heeft. Zat ook weer lekker voor lul naast de Boer met zijn onzinnige geneuzel
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 12:56
    Derksen wordt seniel hij moet leren zijn mond te houden
    Vind ik leuk
    Gerro +7913
    donderdag 13 december 2018 om 16:19
    Bommel zal Derksen wel niet meer zo aardig vinden, Derksen vergat er mischien wel aan toe te voegen dat ie hem.dan beter had kunnen wisselen voor die andere zogenaamde topaankoop romero
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 20:02
    de heer derksen en van de gijp hebben altijd comentaar op spelers van psv eerst dries Mertens die tuin kabouter en toen manolev en toen ola toivoonen kon ook niet voetballen maar die jongens voetballen nog steeds op het hoogste nivau ik heb van der gijp en die snor vroeger zien voetballen dat waren alle bij waarde loze voetballers die hebben nou de grootste mond op tv
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 20:27
    Ach ja. Derksen is dat niet die man die van ZIJN programma zegt dat het met een knipoog is en dat we hem niet altijd serieus nemen moeten? Bij deze dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws