Namen van PSV-uitblinkers 'belanden in transfercarrousel': 'Topdeal voor Angelino'

Namen van PSV-uitblinkers 'belanden in transfercarrousel': 'Topdeal voor Angelino'

Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 08:12do 13-12-2018 om 08:12

PSV mag het Europese toneel dan verlaten hebben zonder een enkele overwinning in de groepsfase van de Champions League, de huidig koploper van de Eredivisie heeft 'zeker geen modderfiguur geslagen'. Dat stelt het Eindhovens Dagblad donderdag. De krant is er heilig van overtuigd dat meerdere spelers van PSV zich in de kijker hebben gespeeld. 

'PSV sloeg met de jongste ploeg in het hoofdtoernooi van de Champions League geen modderfiguur. Met elk duel zeven spelers van 23 jaar of jonger in de basis is ogenschijnlijk een mooie basis gelegd voor de toekomst. Ogenschijnlijk, omdat selecties van een Nederlandse topclub niet lang intact blijven', analyseert het ED. 

'Bijna alle beloftevolle PSV'ers hebben zich in de kijker gespeeld bij grote Europese clubs. José Angelino, Steven Bergwijn, Denzel Dumfries en Pablo Rosario bleken snelle leerlingen en hun namen zijn snel in de transfercarrousel beland.'

'Clubs, zaakwaarnemers en spelers hebben grote financiële belangen bij het doorrazen van die onverbiddelijke machine, terwijl er sportief alle reden lijkt te zijn om iets langer bij elkaar te blijven.'

Topdeal
Transfers zijn, net als in Amsterdam, waarschijnlijk onvermijdelijk. 'Met name Bergwijn en Hirving Lozano zullen voor PSV moeilijk te behouden zijn, omdat ze toegroeien naar het niveau van een zwaardere competitie. Ook Angeliño beleeft een ongekend goed seizoen.'

'De linksback heeft nog alles te winnen in Eindhoven, maar zijn plafond lijkt een stuk hoger te liggen dan de Eredivisie. PSV lijkt een topdeal te hebben gesloten door hem afgelopen zomer voor ongeveer 5 miljoen euro in te lijven.'

Lees ook: 'Bergwijn komt nu echt als een komeet, het wordt een spectaculaire aanvaller'

Plaats een reactie

donderdag 13 december 2018 om 08:21
Wat een verademing: Angelino voor Brenet(NIET). Die laatste kon er werkelijk helemaal niks van. Knap dat Cocu met die gemankeerde selectie kampioen wist te worden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
donderdag 13 december 2018 om 08:37
Met meer geluk dan wijsheid
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:59
Zo is er altijd wel een excuus te vinden.
Vind ik leuk
Swout +1741
donderdag 13 december 2018 om 09:08
Ze zitten daar in Eindhoven een beetje in de ontkenningsfase.. Hoe kunnen ze nou zo positief zijn na deze wanprestatie in de CL. Spelers als Dumfries, Bergwijn, Rosario, en in mindere mate Lozano hebben laten zien nog (lang) niet klaar te zijn voor de Europese suptop. Al moet ik wel zeggen dat het met Lozano waarschijnlijk wel goed gaat komen. De enige die heeft laten zien klaar te zijn voor een topclub is Angelino. Wat een klasbak is deze man.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:10
Kenners denken daar anders over trolleku
Vind ik leuk
Swout +1741
donderdag 13 december 2018 om 09:18
Zo is er altijd wel een excuus te vinden.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:41
Hup aan je werk Swoutje. Draag vandaag eens wat bij aan de Nederlandse samenleving man
Vind ik leuk
Swout +1741
donderdag 13 december 2018 om 09:52
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:05]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:48
Zelden zoveel onzin gehoord..
Vind ik leuk
Swout +1741
donderdag 13 december 2018 om 09:54
Gehoord of gelezen?
Vind ik leuk
Bhj +2278
donderdag 13 december 2018 om 10:07
Dat was niet knap van Cocu, dat was vooral onkunde en falen van Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:09
Het aantal behaalde punten week niet af van wat een kampioen de laatste jaren gemiddeld draait dus ook eigen verdienste.
Vind ik leuk
040-077 +1386
donderdag 13 december 2018 om 15:09
Achteraf vind ik het extreem knap van Cocu, als ik de selectie van afgelopen seizoen vergelijk met die van dit seizoen.
Echter is Ajax dit seizoen ook vele malen beter dan vorig seizoen.
Hopelijk trekken we wederom aan het langste eind. ;)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:33
Waarvan zeker 2 zwaar bemazzeld.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29679
donderdag 13 december 2018 om 22:09
Beroerde is dat PSV weer op zoek kan naar een nieuwe linksback..
Vind ik leuk
N.E.C. +792
donderdag 13 december 2018 om 08:22
Ajax en PSV houden niemand meer over in de zomer..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:01
Bij PSV zal het wel meevallen denk ik, Ajax daarentegen niet inderdaad.. het is dat Ajax nee kan zeggen tegen biedingen voor tagliafico etc. omdat ze zoveel geld zullen gaan krijgen voor de Jong, de Ligt en noem ze maar op
Vind ik leuk
RebelVox +10750
donderdag 13 december 2018 om 09:58
Denk eerder dat Psv veel spelers gaat kwijtraken.
Die van Ajax zijn te duur voor de meeste clubs, die van Psv zijn koopjes en kan iedere club betalen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:26
uhu
Vind ik leuk
Mr.Dee +467
donderdag 13 december 2018 om 12:32
Omdat? AJAX heeft een behoorlijk aantal erg goede spelers die voor veel geld weg zullen gaan. Maar dat heeft PSV ook, misschien voor iets minder geld, maar dat zullen zeker geen koopjes zijn.
Vind ik leuk
RebelVox +10750
donderdag 13 december 2018 om 12:56
Sorry, maar wanneer op je cv staat dat je Ajax speler bent, is een club sneller bereid om een hoog bedrag te betalen, dat is bij andere clubs een stuk minder.
Vind ik leuk
Mr.Dee +467
donderdag 13 december 2018 om 13:01
Dat klopt zeker. Volgens mij is dat precies wat ik zeg. In de top 20 duurste transfers ooit staan 7 spelers van PSV en 10 van AJAX. Feit is dat er voor spelers van AJAX meer wordt betaald, maar dat ook de PSV'ers lang niet altijd voor een appel en een ei de deur uitlopen.
Vind ik leuk
RebelVox +10750
donderdag 13 december 2018 om 13:04
Klopt en die van Feijenoord zijn nog goedkoper ookal zijn ze vaak net zo goed best bizar.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:24
Ja dat zit er dik in alleen de middelmaat zal overblijven bij Ajax en PSV de Blinds en Viergevers zullen blijven en voor de rest zullen ze bestolen worden van hun kroonjuwelen. Overigens wel sneu voor Ajax dat ze zo’n fantastisch elftal hebben voor Nederlandse begrippen maar dan weer niks winnen. Dat moet toch knagen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9893
donderdag 13 december 2018 om 09:35
“Weer niks winnen”

Deze zin is er om reacties uit te lokken aangezien we (Ajax) gewoon op 3 fronten nog actief zijn!

Zo alsjeblieft hier heb je je reactie.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:37
Actief wel, maar ze maken alleen kans op de dennenappel. Dat moet hem worden dan.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9893
donderdag 13 december 2018 om 09:41
Prettige dag verder.
Vind ik leuk
voebtalie +2238
donderdag 13 december 2018 om 11:32
Zolang Ajax elk jaar meer centjes verdient dan psv ontstaat er uiteindelijk een gigantisch financieel gat tussen de twee clubs dat ajax de beste spelers van psv zal kopen om ze te stallen in de eerste divisie. Denk nog een jaartje of 3 voordat dit zover is. Het gat is nu maar een miljoen of 150. Na dit seizoen is het 250 miljoen. Over een jaar of 2 a 3 is het gat 400 miljoen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 11:33]
Vind ik leuk
Mr.Dee +467
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Dat blijft een groot deel AJAX supporters zeggen maar vergeet niet, AJAX heeft al jaren het meeste geld. En dat heeft nog niet echt prijzen opgeleverd de laatste jaren of wel? En het gaat niet alleen om financiële armslag maar ook om beleid. Anders had AJAX nu wel 13 punten voorgestaan op PSV, of niet soms?
Vind ik leuk
Swout +1741
donderdag 13 december 2018 om 11:34
Je kan ook zeggen dat het sneu is voor Psv. Worden kampioen in de ED maar hebben daarbuiten helemaal niks te zoeken. Dat moet ook knagen natuurlijk. Overigens heeft Ajax aardig wat punten gewonnen voor het Nederlandse voetbal.. Dat was je zeker even vergeten
Vind ik leuk
aartstyle +1787
donderdag 13 december 2018 om 08:22
Angelino is wat mij betreft de revelatie van dit seizoen. Had wel verwacht dat hij het goed zou doen, maar niet zo goed! vond hem bij NAC toch regelmatig verdedigend steekjes laten vallen. Maar bij PSV is het echt een terriër die kan voetballen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 08:23]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:31
Beste speler van PSV op dit moment...
Vind ik leuk
voebtalie +2238
donderdag 13 december 2018 om 12:26
Ik vind hem aanvallend erg goed. Verdedigend vind ik hem matig voor de subtop en komt hij kracht te kort. Maar goed in Nederland is hij prima bruikbaar daarom kon psv hem ook kopen. Dumfries heeft de power wel voor een stap omhoog. Alleen heeft Dumfries niet de slimheid van Angelino. Je zou eigenlijk een mix van hun beiden moeten hebben voor een moderne back.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:22
Het ED probeert het blazoen van PSV een beetje op te poetsen. Sowieso een ongeloofwaardige krant maar goed welke wel. Er is amper interesse in de spelers van PSV. Tagliafico sowieso veel beter. Denk dat Atletico zeker voor Tagliafico gaat.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
donderdag 13 december 2018 om 08:25
Hier verschillen wij echt van mening hoor. Op de meeste posities heeft Ajax betere spelers, zeker middenveld en de Ligt. Maar ik weet niet of ik Tagliafico zou inruilen voor Angelino.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:39
Wat een heerlijke balcontrole heeft die Angelino. Aannames door de lucht altijd goed. Ben echt te spreken over hem. Denk opzich dat Tagliafico en Angelino niet veel verschillen qua kwaliteit. Echter past Angelino beter bij PSV met Luuk in de spits en Tafliafico met Tadic/Dolberg.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1156
donderdag 13 december 2018 om 09:01
Angelino heeft een goede voorzet in huis, maar puur op verdedigende kwaliteiten vind ik Tagliafico beter. Scoort ook vaker (oa 3 al in de champions league)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:00
In de eredivisie zou ik inderdaad eerder van Angelino kiezen, maar op een toneel waar je meer onder druk komt staan (CL bijvoorbeeld) zou ik altijd voor Tagliafico kiezen.
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1237
donderdag 13 december 2018 om 08:25
Tagliafico beter?! Haha kom op zeg. En daarnaast heeft Atletico al Filipe Luis, Saul en Arias, en die doen het alle 3 geweldig dus Tagliafico gaat nergens heen. Er is trouwens gewoon veel interesse voor PSV spelers, vooral Bergwijn en Lozano.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 08:27]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:26
Ja Tagliafico is beter. Gisteren ook weer een puike partij.
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1237
donderdag 13 december 2018 om 08:28
Angeliño en Dumfries speelde beter dan onze Alba, nee Taglia is zeker niet beter. Gewoon een goede speler maar de backs bij PSV hebben veel meer kwaliteit. Echt van wereldniveau. De centrale verdediging is helaas weer minder in Eindhoven.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
donderdag 13 december 2018 om 08:30
Dumfries twijfel ik nog over. Doet het verrassend goed en speelde tegen frankrijk ook een puike pot. Maar soms vind ik hem toch onhandig aan de bal. Angelino zie ik de (sub) europese top wel halen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:31
🤣🤣🤣🤣🤣wereld niveau .dat hebben we gezien in de CL.vandaar die 2 punten.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
donderdag 13 december 2018 om 08:32
domme reactie. Hij had het hier over de 2 backs en niet over Hendrix, sainsbury en Viergever. O.a die drie verklaren de 2 punten.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:03
Jullie nemen hem serieus nadat hij zegt dat Atleti niet voor Tagliafico gaat omdat ze daar Saul (middenveld), Arias (rechtsback) en Felipe Luis (33) hebben?
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1237
donderdag 13 december 2018 om 11:55
Arias speelt op links en rechts, saul speelt ook als back bij Atletico en Filipe Luis is gewoon goed genoeg. Messi schrijf je toch ook niet af vanwege zijn leeftijd?! Kijk ne wel naar Atletico of google jij gewoon de posities op?
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 11:56]
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 07:51
Nee, ik bedenk dat een speler van 33 niet nog 4 jaar meegaat. Dat zou betekenen dat Tagliafico daar binnen 1/2 jaar zou kunnen staan, want een back gaat niet mee tot zijn 35e. Daarnaast zal er bij gelijke concurrentie nooit gekozen worden voor een rechtspoot op links en zal Arias op termijn niet meer op links spelen. Saul is een middenvelder in hart en nieren. Die heeft alleen op back gespeeld bij gebrek aan beter.
Vind ik leuk
Bizzy +23354
donderdag 13 december 2018 om 08:34
Nico is een prima verdediger maar overdrijven is ook een kunst.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:02
Haha Saul is een middenvelder, Arias speelt niet alles en is RECHTSback en Felipe Luis is 33 (!). Hele rare opmerking van je.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
donderdag 13 december 2018 om 11:00
Kom op man, Angelino zit nog lang niet op niveau Tagliafico, zeker verdedigend niet. En Luis is al 33, Saul is niet eens een back en Arias is rechtsback. Bovendien is Tagliafico veel beter dan Arias.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:31
Zeg je nou dat Tagliafico beter dan Angelino is?
Vind ik leuk
2-1 +1439
donderdag 13 december 2018 om 08:32
Ach gut, weer een insider. Vertel eens hoe jij aan die informatie komt dat er amper interesse is.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
donderdag 13 december 2018 om 08:38
2 verschillende backs ;)
Vind ik leuk
Hoeness +756
donderdag 13 december 2018 om 09:02
En hoezo is tagliafico veel beter.. leg uit..?
Vind ik leuk
Mario 1 +2304
donderdag 13 december 2018 om 09:46
Dit is een ja nee spelletje, beide spelers zijn goed , moet ook in je systeem passen.
Er moet een team staan waar ze in passen. Met goede spelers om je heen wordt alles makelijker.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:11
En jij bent de zaakwaarnemer van alle PSV spelers , en weet dus dat er geen belangstelling is voor PSV spelers ??
Of ben jij Toon Gerbrands ?
Vind ik leuk
Mirkoff! +678
donderdag 13 december 2018 om 11:26
Aldus de technisch directeur van PSV.
Vind ik leuk
ritje +628
donderdag 13 december 2018 om 08:41
hallo eerlijk is eerlijk Psv heeft met Dumfries en angelino 2 spectaculaire spelers gekocht! Ajax heeft zitten slapen? Maar als Bergwijn angelino lozano vertrekken? Wat hebben zij als alternatief? Ik denk als er een top aanbieding komt voor Bommeltje? Dat hij ook weggaat! Maar we zullen zien? mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:45
Ik hoop toch zo dat Ajax tegen Barcelona loot. Dan zullen we eens ff kijken hoe goed onze Amsterdamse vrienden daadwerkelijk zijn......
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 13 december 2018 om 08:52
Ik blijf maar dat “jongste ploeg in de CL” horen uit het Eindhovense. Dat is echter al lang achterhaald.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 08:52]
Vind ik leuk
rinirat +3509
donderdag 13 december 2018 om 08:54
Om nou die Angelino te noemen nee... die komt echt te kort.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1418
donderdag 13 december 2018 om 08:59
Kom op man, is gewoon een hele goede back.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:57
Die laatste twee zinnen. ONZIN.
Vind ik leuk
Korm +39890
donderdag 13 december 2018 om 09:00
Komt goed met PSV :)
Vind ik leuk
-40 +1061
donderdag 13 december 2018 om 09:36
PSV-spelers slagen bijna nergens. Lozano is niet veel meer waard dan een king size snicker.
Vind ik leuk
Mario 1 +2304
donderdag 13 december 2018 om 09:48
Een kinderhand is snel gevuld
Vind ik leuk
Benniewies +5360
donderdag 13 december 2018 om 09:49
Duh hij komt van City dus ja zijn plafoylag al hoger
Vind ik leuk
De Hout +2007
donderdag 13 december 2018 om 10:07
50 miljoen voor Angelino lijkt marktconform. Bergwijn is duurder.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:02
Leuk om te zien dat onze Amsterdamse vriendjes hier direct de vergelijking moeten maken tussen Tagliofico, reeds 26 jaar oud, en Angelino pas 21 jaar oud. Het klopt dat Tagliofico meer doelpunten scoort dan Angelino. Maar kijkt men naar het aantal gele kaarten die Tagliofico (noodgedwongen) pakt; 7 (!!!) gele kaarten in de CL, 3 gele kaarten in de ED dit seizoen en 5 gele kaarten + 1 rode kaart in zijn eerste halve seizoen ED bij Ajax. Dit aantal is absurd hoog en geeft wel iets aan. De jonge Angelino pakte in de CL 2 gele kaarten, in de ED dit seizoen geen enkele gele kaart en vorig seizoen 3 gele kaarten bij NAC. Blijkbaar heeft Tagliofico veel overtredingen nodig om overeind te blijven om zijn (beperkte) voetballende kwaliteiten te verbloemen / compenseren.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
donderdag 13 december 2018 om 11:04
Dat ze ajax maar leegkopen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:27
Dat wordt cashen veel vragen er is jong talent zat
Vind ik leuk
14forever +9057