Isco botst met fans tijdens vernedering Real Madrid: 'Wat willen jullie nou?!'

    Isco botst met fans tijdens vernedering Real Madrid: 'Wat willen jullie nou?!'

    Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 08:44do 13-12-2018 om 08:44

    Het rommelt bij Real Madrid na de vernederende 3-0 nederlaag tegen CSKA Moskou in de Champions League. Isco botste tijdens het duel met een deel van de fans van Real Madrid.

    Met dat nieuws pakken Spaanse media uit, waaronder Marca en AS. De 26-jarige spelmaker hielp kort na rust een grote kans om zeep na een goede actie van Vinicius Junior en dat werd hem niet in dank afgenomen door een deel van de Madrileense aanhang. Isco werd de volgende tien minuten uitgefloten, waarop hij verbaal uithaalde: "Wat willen jullie nou?!", schreeuwde hij richting de fluitende fans.

    Isco leek ook de aanvoerdersband te weigeren toen Marcelo werd gewisseld, maar dat is niet zo, claimt Marca. De middenvelder had de band al aan Dani Carvajal beloofd. Isco was captain in het bekerduel met Melilla, maar kent in de rechtsback zijn gelijke in de hiërarchie. Isco zegde Carvajal dan ook toe dat hij de volgende keer de band mocht dragen, als het zover zou komen. Doordat Sergio Ramos, Marcelo, Luka Modric, Karim Benzema en Nacho niet op het veld stonden, was het de beurt aan Carvajal.

    Toch plaatsen de Spaanse sportkranten vraagtekens bij de toekomst van Isco bij Real na het incident met de fans. AS ziet dat de Spaanse international 'steeds meer vijanden creëert'. Hij kwam eerder al in botsing met trainer Santiago Solari.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 08:53
    Resultaten willen ze zien overbetaalde lamballen.
    Vind ik leuk
    Huisie +253
    donderdag 13 december 2018 om 09:02
    Real heeft gewoon weer een absolute wereldspeler nodig. Hazard zou een optie kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 09:03
    Zou prima bij real passen maar het gaat geen ronaldo effect opleveren.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5796
    donderdag 13 december 2018 om 11:42
    Ik denk echt dat ze bij Real iets te makkelijk hebben gedacht over het van de hand doen van Ronaldo. Gemiddelde van ongeveer 2 doelpunten per wedstrijd vervang je niet zomaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:19
    Aan zo'n reactie valt m.i. af te lezen dat deze jongens verdomd slecht met teleurstellingen kunnen omgaan.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2975
    donderdag 13 december 2018 om 08:55
    Gaat niet zo heel lekker daar. Ze zijn aan een grondige renovatie toe in Madrid.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:57
    Heel veel ploegen wel, maar welke spelers zijn een echte verbetering?
    Bijv Salah zal ondertussen wel ruim 200 miljoen kosten.

    Het geld is bijna op in Spanje.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    windforce11 +2975
    donderdag 13 december 2018 om 08:59
    Ik denk dat Memphis een goede aankoop zou zijn voor Madrid en als ik de Ligt zou zijn en ik zou de kans krijgen, zou ik zeker voor Madrid kiezen. Kan hij 2 jaar naast een van de beste cv's van de wereld spelen. Daar kan hij nog heel veel van leren
    Vind ik leuk
    Koenbres +1587
    donderdag 13 december 2018 om 09:57
    Memphis kan misschien weer een stap hogerop gaan proberen, voor de Ligt zal het lastig worden on tussen Sergio Ramos en Varane te komen vrees ik
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2983
    donderdag 13 december 2018 om 09:03
    Ze kunnen inderdaad niet meer zo met geld smijten als een aantal jaren terug. Ze proberen het nu nog te verbloemen door jonge talenten te overhypen, maar eigenlijk kunnen ze de echte supertalenten niet meer betalen, die gaan naar Italië, Engeland of PSG (Kan niet echt Frankrijk zeggen als het maar om 1 ploeg gaat)

    Ik denk dat er beginnend met dit jaar ook een schifting gaat komen in Europees voetbal waarin Spanje niet meer heel erg dominant gaat zijn maar meer gelijkwaardig word aan Engeland, Italië en PSG. In Duitsland moet wel wat gebeuren, buiten Bayern en Dortmund zijn er daar te weinig ploegen die Europees potten kunnen breken (Schalke is ook door maar had echt een dramatisch makkelijke poule, die ze niet konden winnen. Met ieder ander uit pot 1 hadden ze geen 2e geworden)

    Duitse competitie heeft te weinig ploegen die in de top meedraaien. Zou ook niet slecht zijn voor Duitsland als bijv. Ajax en PSV de Bundesliga zouden betreden (Met de extra TV/sponsorinkomsten zouden PSV en vooral Ajax wel naar Europees topniveau kunnen groeien)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 08:56
    Een koude kermis zo voor kerstmis.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2983
    donderdag 13 december 2018 om 08:58
    Hij moet gewoon naar Barca gaan, ultieme wraak.
    Vind ik leuk
    markie +1728
    donderdag 13 december 2018 om 09:08
    Kom maar naar Ajax jongen...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    donderdag 13 december 2018 om 09:27
    Je zou bijna hopen dat wij ze loten.. Maar ja, zal je zien dat ze dan wel weer goed spelen ineens..
    Vind ik leuk
    ELD070 +1003
    donderdag 13 december 2018 om 09:27
    Adel verplicht! Als fan van Real mag je nou eenmaal meer verwachten dan een 0-3 tegen CSKA.

    Zie in Isco wel een prima vervanger voor EL Khayati. Alhoewel ik niet weet of Isco die druk op z'n schouders aan kan.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1782
    donderdag 13 december 2018 om 09:34
    Jaartje in het Jong elftal mee laten draaien en in laten vallen in de beker. Misschien dat ie het dan red, maar heb zo mn twijfels
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10744
    donderdag 13 december 2018 om 09:49
    Het was inderdaad een Blamage maar ze zijn Door Gelukkig volgende wedstrijd moet het gewoon stukken beter.😓
    Vind ik leuk
    Strijp +14032
    donderdag 13 december 2018 om 09:53
    Die Vinicius Jr is me overigens ook een miskoop, die vent helpt elke mogelijkheid om zee
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1782
    donderdag 13 december 2018 om 10:00
    Daar zit je echt gigantisch fout! Kijk je weleens naar La Liga? Deze jonge gozer is echt ontiegelijk goed en nog zeer jong. Iedereen heeft weleens een mindere dag zoals Frenkie gisteren, maar vergis je niet in Vinicius.
    Vind ik leuk
    Strijp +14032
    donderdag 13 december 2018 om 11:06
    Ik heb hem nu 3 x een hele wedstrijd gezien en zie hem meer gaten dichtlopen en kansen verprutsen dan goed spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:06
    Maar, Ronaldo wordt niet gemist. Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:48
    Verschrikkelijk club.
    Ik zie liever de stadsgenoot Atletico. Geen spatjes maar mouwtjes omhoog!
    Vind ik leuk
    pos +8964
    donderdag 13 december 2018 om 10:56
    Waarom hebben ze bij AZ geen roulatie-systeem met aanvoerders vraag ik me af. Iedere keer die Til maar weer.

    Maar goed Isco zou na een 0-3 blamage beter zijn mond kunnen houden. Fluiten mag op dat moment best even.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws