'Onana is op weg naar het niveau van Neuer, twee geweldige keepers'

'Onana is op weg naar het niveau van Neuer, twee geweldige keepers'

Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 10:48do 13-12-2018 om 10:48

Laatste update: donderdag 13 december 2018 om 11:00do 13-12-2018 om 11:00

Edwin van der Sar heeft woensdagavond genoten van de spectaculaire Champions League-ontmoeting tussen Ajax en Bayern München (3-3). Hij zag twee 'geweldige' keepers aan het werk.

'Twee geweldige doelmannen na een fantastische wedstrijd gisteravond', twitterde de algemeen directeur van de Amsterdamse club donderdagochtend, met bijgaand een foto van zichzelf tussen André Onana en Manuel Neuer.

'Ontzettend veel respect voor Manuel Neuer voor wat hij heeft bereikt en voor André Onana, die onderweg is naar dat niveau. Alle credits voor de spelers en de supporters dit seizoen, op naar de achtste finales.'

Ajax - Bayern (3-3) werd woensdagavond een ware thriller. De twee clubs waren al verzekerd van een plek in de achtste finales, maar scoorden zes keer en pakten allebei een rode kaart. Maximilian Wöber en Thomas Müller haalden het einde niet.

Plaats een reactie

Knollie +665
donderdag 13 december 2018 om 10:51
Kom op zeg. JA DE neuer van nu misschien. Niet het niveau dat hij voorheen had.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:07
Ja onana is 22 he toen neuer 22 was keepte hij net zijn eerste seizoen bij schalke
Vind ik leuk
Knollie +665
donderdag 13 december 2018 om 14:29
Neuer was toen al beter op dezelfde leeftijd naar mijn mening.
Van der Sar bedoeld dat Onana het top niveau van Neuer gaat halen. Daarvoor komt Onana denk ik ook wat lengte tekort.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 23:08
Die 3 cm bedoel je?

😂😂 kom op man.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:52
Onana wordt een wereldkeeper!
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 13 december 2018 om 11:53
Onana is een goede keeper maar we moeten allemaal niet gaan overdrijven. Over een heel seizoen laat hij nog steeds te veel steken vallen en hij zal het niveau Neuer zo goed als zeker nooit gaan halen.

Al ben ik nu heel blij met hem op goal.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:06
Toen neuer de leeftijd van onana nu heeft keepte hij net zijn eerste jaar bij schalke. Dus ik weet zeker dat onana verder is dan neuer op die leeftijd
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 13 december 2018 om 16:23
Neuer had er op zijn 22ste al 2 seizoenen opzitten bij Schalke. En toen al kon je zien dat hij het ver ging schoppen terwijl ik Onana toch regelmatig vervloekt heb de afgelopen 2 jaar (en uiteraard ook genoeg geloofd heb).
Vind ik leuk
14forever +9066
donderdag 13 december 2018 om 14:04
Een.popiejopie uitspraak, waarvan je dus niet de uitkomst kan weten. Onana ten eerste is nog maar 22,'dat is jong voor een.keeper.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
donderdag 13 december 2018 om 16:26
22 is jong dat klopt maar er zijn zat keepers jong. Maar even serieus, je gaat toch niet menen dat je in Onana een potentieel top 5-10 keeper ziet?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:52
Geef maar maar edje sar, die was zoveel beter dan beide doelmannen. Toendertijd waren de spelers nog van topkwaliteit.
Vind ik leuk
Dedan002 +3014
donderdag 13 december 2018 om 10:53
Twee fans op de foto met van der Sar.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:11
Nee dat is sint Nicolaas met witte Piet en roetveeg Piet.
Vind ik leuk
#Keizerout +45701
donderdag 13 december 2018 om 11:26
Jezus wat kut
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:54
Ederson deed gisterenavond een Zoetje. Dan behoeft die fantastische redding voor de connaisseur uiteraard geen nadere uitleg.

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:55]
Vind ik leuk
Post Malone +1997
donderdag 13 december 2018 om 11:32
Als ie een Zoetje had gedaan had ie er 5 doorgelaten.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 18:58
Ach gossie, is het waarachtig?
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
donderdag 13 december 2018 om 10:54
De beste blijft toch edje, de tijden dat we nog echt een goede keeper op goal hadden :)
Vind ik leuk
The Genius +3795
donderdag 13 december 2018 om 10:55
Waarom lijkt het toch altijd alsof vd Sar net uit bed komt
Vind ik leuk
snotneus +393
donderdag 13 december 2018 om 10:56
Omdat je met zo een ontzettende drukke baan maar weinig aan slapen toekomt!
Vind ik leuk
rexxo +11659
donderdag 13 december 2018 om 10:58
Als Flappie zijn haar en snor laat groeien lijkt hij op je profielfoto.
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 13 december 2018 om 11:03
Dat doet zijn buiten echterlijke zoon ook (Neres) ;-)
Vind ik leuk
Post Malone +1997
donderdag 13 december 2018 om 11:31
Vreemd kleurtje heeft Neres gekregen dan ;-)
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 13 december 2018 om 11:35
je weet niet hoe de vrouw eruit zag ;-)
Vind ik leuk
Post Malone +1997
donderdag 13 december 2018 om 11:37
Duo Penotti ;-)
Vind ik leuk
The Genius +3795
donderdag 13 december 2018 om 12:19
buiten echteRlijk?
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 13 december 2018 om 13:24
thnx
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:56
Neuer 2018 =/= Neuer 2015
Onana is beter
Vind ik leuk
rexxo +11659
donderdag 13 december 2018 om 10:57
Flappie heeft gelijk jammer dat hij geen NL paspoort heeft.
Vind ik leuk
BCHT9 +478
donderdag 13 december 2018 om 10:57
Zodra Onana zijn gekke fratsen van voorheen weglaat is het in potentie een wereldkeeper! Je mag blij zijn als hij na dit seizoen bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
rexxo +11659
donderdag 13 december 2018 om 16:20
Weinig kans, Afrikanen zijn broodvoetballer als er een goede club komt die meer salaris biedt is hij weg.

In die Fox docu zie je ook dat een hoop mensen van hem mee-eten.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 23:12
Ja, maar als Frenkie de Jong of de Ligt hierna vertrekt heeft hij het nog lang(er) volgehouden.
Hoe noemen we dat dan?
😜
Vind ik leuk
Henkings +888
donderdag 13 december 2018 om 11:00
Onana is op weg een zeer goede keeper te worden, eens. Vooral zijn reflexen zijn uitstekend. Om op absoluut topniveau te komen, is het mijn inziens noodzakelijk een stap te gaan maken naar een topcompetitie. Voor Ajax een aderlating, want vindt maar weer eens een goede keeper ergens.
Als stand-in zou ik als Ajax (en ook PSV) zijnde eens polsen bij Vorm. Die wil nu misschien wel komen.....
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
donderdag 13 december 2018 om 11:01
Na gisteren is zijn waarde verdubbelt 200 miljoen schijnt.
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
donderdag 13 december 2018 om 11:52
Ja, mooi hè Vin!😜
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 13 december 2018 om 11:01
mooie foto van 3 topkeepers, heden, verleden en de toekomst.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:04
Onanananana onananana
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:19
Nou, voordat hij geblesseerd was vond ik Neuer topkeeper, laatste jaar is die minder, Onana is zeker evenknie, als hij de fratsen weg laat.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:53
En toch vindt ik Neuer niet meer die keeper die hij was. Bij die pingel ook, wat stond hij daar te doen. Hij bleef gewoon stilstaan.
Vind ik leuk
Romarioo +704
donderdag 13 december 2018 om 12:39
van der sar geldwolf dat je bent probeer je ook onana tegen een prijs te verkopen dat ie niet waard is
Ik zag een geweldige doelman die gisteren zoveel geluk heeft gehad, anders had ie er 6 om z'n oren gehad

Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:18
Ook maar eens 40 miljoen voor gaan vragen dan.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:55
Vooropgesteld Onana is een geweldige keeper maar bij uittrappen en spelhervattingen hou ik mijn hart vast. De kans dat hij tegen een speler van de tegenpartij aanschiet of een zeemeeuw nadoet (uitwedstrijd Benfica) is altijd aanwezig. Gisteren had hij ook zo een moment met Lewa. Gelukkig blies Turpin af.
Vind ik leuk
HopHop +279
donderdag 13 december 2018 om 15:13
Wat een onzin gooit Flappie er weer uit zeg, maar goed dat de kerst eraan komt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws