'Holla zei: ik schiet hem terug. Deed hij niet, kreeg hij een 'keekie', verdiend'

'Holla zei: ik schiet hem terug. Deed hij niet, kreeg hij een 'keekie', verdiend'

Gepubliceerd: vrijdag 14 december 2018 om 23:52vr 14-12-2018 om 23:52

Go Ahead Eagles-spits Thomas Verheydt stond vol teleurstelling de pers te woord na de Keuken Kampioen Divisie-kraker tegen FC Den Bosch. De Deventenaren deden een aanval op de koppositie van FC Den Bosch, maar bleven op 0-0 steken en zagen Sparta langszij komen.

Verheydt moest tot zijn teleurstelling concluderen dat FC Den Bosch-doelman Wouter van der Steen niet te passeren bleek. "Hij pakte er nog eentje met zijn hoofd, geloof ik... Een paar maanden geleden gingen ze er allemaal in, maar Het zat net even niet mee", liet de Hagenaar weten aan RTV Oost. FC Den Bosch hapte naar adem in de Adelaarshorst. "We hebben ze bij de strot gegrepen, maar niet doorgeknepen. Ik hoorde ze steeds vragen: hoe lang nog? Hoe lang nog? Wij hebben te weinig gekregen."

Tegenstander Danny Holla werd met twee gele kaarten van het veld werd gestuurd: de routinier ontving zijn eerste boeking na een akkefietje met Verheydt. "Er was een scheidsrechterbal en Holla zei: ik schiet hem wel terug. Maar toen speelde hij de bal naar achteren en gingen ze gewoon doorvoetballen! Dat kun je misschien wel bij TOP Oss doen, maar niet in de Adelaarshorst. Dus toen heb ik hem een 'keekie' gegeven. Die heeft hij verdiend, vind ik."

Plaats een reactie

Il Gordo +14740
zaterdag 15 december 2018 om 00:00
En terecht. Aanpakken, dat gedrag.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 15 december 2018 om 00:00]
Vind ik leuk
koosje +868
zaterdag 15 december 2018 om 00:05
Lulu niet man . sloeg nergens op die gele kaart voor Holla.
Vind ik leuk
Gerro +7947
zaterdag 15 december 2018 om 00:28
Hij had toch niet gezegd wanneer hij hem terug zou spelen.
Vind ik leuk
Sassefras +452
zaterdag 15 december 2018 om 00:06
Zagen Sparta langszij komen? Sparta staat nu bovenaan, 1 punt meer dan Den Bosch en 2 punten meer dan GAE.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3206
zaterdag 15 december 2018 om 00:22
Hahahaha had Holla (oud Zwolle) de bal maar terug moeten geven i.d.d.
Vind ik leuk
koosje +868
zaterdag 15 december 2018 om 00:57
hoezo die pipo van de Eagles raakte die bal verkeerd, ze schoten die bal niet expres over de zijlijn.
Vind ik leuk
Riszh +454
zaterdag 15 december 2018 om 00:22
Heeft ie zeker niet in den haag geleerd
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5723
zaterdag 15 december 2018 om 07:01
Vast niet :)
Vind ik leuk
mazu +3186
zaterdag 15 december 2018 om 11:14
Pfff stoere praat van die spits....dat doen we niet in de Adelaarshorst😂 Ik verlang bijna terug naar de IJsselderby.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1659
zaterdag 15 december 2018 om 12:35
Zeker stoere praat daar. En de supporters eveneens waren op de glazen tussenwand aan het beuken om er door te komen terwijl die diktongen maar al te goed weten dat je daar nooit door heen komt. Kortom de Eagles is een groot lachertje inclusief die scheidsrechter die een geel geeft omdat Holla de bal naar een eigen ploeggenoot speelt bij een scheidsrechters bal(nog nooit vertoond!).
Vind ik leuk
popiejopie +2889
zaterdag 15 december 2018 om 07:31
Ik zag het toevallig gisteren maar die scheids had een paar rare beslissingen die volgensmij helemaal niet mogen.
Vind ik leuk
Echt? +4524
zaterdag 15 december 2018 om 07:33
FC Twente heeft oneerlijk en gemeen gewoon in de poriën zitten.
Vind ik leuk
HansVites +5658
zaterdag 15 december 2018 om 08:23
Wat heeft dit met FC Twente te maken?
Vind ik leuk
markie +1815
zaterdag 15 december 2018 om 08:07
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
JOHN073 +30
zaterdag 15 december 2018 om 17:19
Ze schoten de bal gewoon over de zei lijn. Het was een ingooi niet eens een scheitsrechterbal. 2x deze scheids gehad en 2x drama. Hoop dat we die nooit meer krijgen. Laat die maar lekker bij de amateurs fluiten. 2de helft begon Den Bosch beter. Jammer dat dan die rode moet vallen. Keeper was gewoon man of the match..!!
Vind ik leuk
fcdb 67 +1659
zondag 16 december 2018 om 02:12
Zo is dat John. Ben jij die John die samen met zijn vrouw oik altijd mee uit gaat kijken.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 december 2018 om 02:12]
Vind ik leuk
JOHN073 +30