Liverpool gaat als koploper Kerst in dankzij uitblinkers Salah en Van Dijk

Liverpool gaat als koploper Kerst in dankzij uitblinkers Salah en Van Dijk

Gepubliceerd: vrijdag 21 december 2018 om 22:56vr 21-12-2018 om 22:56

Laatste update: vrijdag 21 december 2018 om 23:04vr 21-12-2018 om 23:04

Liverpool begint dankzij Mohamed Salah en Virgil van Dijk als koploper van de Premier League aan Kerst. De formatie van manager Jürgen Klopp won op bezoek bij Wolverhampton Wanderers met 0-2.

Van Dijk speelde wederom ijzersterk voor Liverpool. In de 68e minuut maakte de Oranje-aanvoerder aan alle spanning een einde door een fraaie voorzet van Mohamed Salah binnen te tikken. De Egyptenaar had The Reds na achttien minuten al op voorsprong gezet door een strakke voorzet van Fabinho knap met de buitenkant van zijn voet te raken.

Waar Van Dijk een basisplaats had, moest Georginio Wijnaldum genoegen nemen met een invalbeurt van een kwartier. Voor Van Dijk was het zijn eerste competitietreffer van het seizoen. 

Liverpool vergroot door de zege het gat met nummer twee Manchester City tot vier punten. De titelverdediger kan het gat zaterdag weer verkleinen als het in eigen huis Crystal Palace ontvangt.

Plaats een reactie

Johnny Cash +9988
vrijdag 21 december 2018 om 23:05
Bredase trots pakt zijn goaltje weer mee 🔴
Vind ik leuk
la galaxy +1041
vrijdag 21 december 2018 om 23:13
Ook uit mijn oude wijk Haagse Beemden 😉
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
vrijdag 21 december 2018 om 23:25
Hoe vaak ik daar ook kom, ik verdwaal altijd. Net 1 groot doolhof
Vind ik leuk
la galaxy +1041
vrijdag 21 december 2018 om 23:32
Was er nog paar maanden geleden toen ik even terug ging naar Nederland
Ik kwam toevallig langs wds oude club van van Dijk
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
vrijdag 21 december 2018 om 23:41
Daar heb ik zelf ook nog een blauwe maandag gevoetbald. Lang, heel lang geleden. Dus je woont in LA nu ?
Vind ik leuk
la galaxy +1041
zaterdag 22 december 2018 om 07:13
Yep niet echt in la maar in een voorstadje.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9988
zaterdag 22 december 2018 om 09:51
Ik ga in april met wat vrienden een stuk van de route 66 rijden op de motor. We beginnen in los angelas dan naar san fransisco vanaf daar naar vegas en vanaf daar schieten we de 66 op. Enorm veel zin in !!
Vind ik leuk
zaterdag 22 december 2018 om 07:23
Viel me wel op dat van dijk salah niet bedankte na zijn goal
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 21 december 2018 om 23:06
Lekker hoor, hoop oprecht dat dit het seizoen van Liverpool gaat worden. Gun het ze wel, en ze spelen ook gewoon echt top voetbal. Klöpp heeft het wel voor elkaar daarzo!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
vrijdag 21 december 2018 om 23:07
Wat zou het geweldig zijn voor het Engels voetbal en vooral voor de Liverpool supporters als deze fantastisch club weer eens kampioen gaat worden. Heerlijk elftal, aanvallend op de hoogste intensiteit. Come on!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 23:07]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 21 december 2018 om 23:15
gini had in de slotfase de derde nog moeten maken eigenlijk
Vind ik leuk
psvfan1913 +7636
vrijdag 21 december 2018 om 23:38
Had een jaartje langer bij ons mooie PSV moeten blijven, dan was hij nu wss topscoorder van de PL
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 21 december 2018 om 23:49
Topscorer van de PL? Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
zaterdag 22 december 2018 om 08:24
Joh
Vind ik leuk
zaterdag 22 december 2018 om 00:42
Iedereen weet inmiddels dat Firmino een spits is en dat Salah een buitenspeler is? Kut Klopp Firmino moet dus stuk want Salah doet het ook als spits omggg
Vind ik leuk
zaterdag 22 december 2018 om 07:25
Zal wel aan mij liggen maar een vreemde reactie die in mijn ogen kant noch wal raakt
Vind ik leuk
Stuiter +749
zaterdag 22 december 2018 om 08:09
Nee hoor. Ligt niet aan jou.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws