Van den Brom hoopt op mooi afscheid bij AZ: 'Ik droom wel van bekerwinst'

Van den Brom hoopt op mooi afscheid bij AZ: 'Ik droom wel van bekerwinst'

Gepubliceerd: donderdag 27 december 2018 om 23:10do 27-12-2018 om 23:10

John van den Brom droomt van bekerwinst bij zijn afscheid bij AZ. De trainer, die aan het einde van dit seizoen stopt bij de Alkmaarders, hoopt dat hij zijn laatste kunstje bij AZ extra cachet kan geven met een prijs.

AZ zit nog altijd in het bekertoernooi en speelt in de kwartfinale thuis tegen Vitesse. "Ik droom wel van bekerwinst", geeft Van den Brom toe bij FOX Sports. "Als je het dan toch hebt over mijn afscheid, dan heeft de beker daar wel een rol in. Daar mag je wel van wegdromen. Dat doe ik deze dagen wel, ja."

"Uiteindelijk willen we minimaal de vierde plaats", stelt Van den Brom nog een doel. "Daar moet je ook voor gaan, maar buiten dat resultaat wil ik ook dat we de lijn die we in december hebben ingezet qua voetbal doortrekken."

AZ-aanvoerder Guus Til hoopt zijn trainer een passend afscheid te kunnen bieden. "De beker pakken zou geweldig zijn. Ik heb veel aan hem te danken en ik denk dat iedereen het jammer vindt dat hij vertrekt."

Plaats een reactie

donderdag 27 december 2018 om 23:13
Pas maar op dat de droom geen nachtmerrie Word John.
Vind ik leuk
Roya +1570
donderdag 27 december 2018 om 23:15
ik gun het John wel maar denk dat het toch gio wordt die hem weer pakt
Vind ik leuk
gerard.. +576
donderdag 27 december 2018 om 23:24
Gio is er dan al niet meer bij.
Vind ik leuk
gerard.. +576
donderdag 27 december 2018 om 23:16
ja denk dat Vitesse een goedekans maakt om die wenskaars uit te blazen.
Vind ik leuk
NvC +6551
donderdag 27 december 2018 om 23:27
Ajax doet nog mee he. Ook Feyenoord. Of de loting moet goed vallen.
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:39
Want Vitesse speelt de pannen van het dak ..
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:24
Tegen AZ: ja.
Daarna zien we wel.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:34
Vitesse wint zelden van Az , naar mijn mening is Az gewoon favoriet in die wedstrijd.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 22:40
Da's jouw mening.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 22:48
Het is een feit dat Vitesse niet vaak van Az wint..
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 23:02
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 23:10
Ik zeg ook niet dat Az gegarandeerd gaat winnen, alleen dat ze favoriet zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 23:18
Ga nou niet zitten mierenneuken, want dat houd ik langer vol.
En of je 10 jaar geleden van Pietje hebt gewonnen maakt geen zak uit. Vitesse en AZ zijn gelijkwaardig aan elkaar en in principe moet er eentje winnen (of twee gelijkspelen voor de competitie).
Ik ben voor Vitesse en ik zeg dat Vitesse gaat winnen.
Als Vitesse slechter zou zijn, dan zou ik dat zeggen, maar nog steeds zeg ik dan: Vitesse gaat winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 23:26
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ga jou niet eens serieus nemen. Mijn mening is gebaseerd op feiten, en dat jij daar niet mee om kan gaan is jouw probleem. De mazzel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 december 2018 om 23:26]
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 00:02
Oh... Ik geloof wel in feiten. Maar als je alles van feiten laat afhangen, dan.had Vitesse 2 jaar geleden ook niet die bekerfinale gewonnen. Dat gezegd hebbende, dat was 2 jaar geleden en behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Dat geld namelijk voor beide kanten.
Dat je mij niet altijd serieus moet nemen wil niet zeggen dat ik niet realistisch kan zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 09:00
Feit: ☝️😌Vitesse heeft alle bekerduels tegen AZ gewonnen.
Vind ik leuk
gerard.. +576
vrijdag 28 december 2018 om 00:32
nee juist niet maar dat maakt ze gevaarlijk en juist beter uit. Vitesse is juist beter uit als thuis. Ook Heracles vóór de beker 1-4
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 09:01
En na de beker?
Vind ik leuk
mchollie +3462
donderdag 27 december 2018 om 23:16
3x is scheepsrecht Brommetje. Nu maar hopen dat je het tactisch veel beter gaat aanpakken. Maar halen we weer de finale dan ben ik er weer bij.
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:56
Ik ook
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 09:04
Van Den Brom heeft met Vitesse als speler de beker verloren en tegen Vitesse als trainer. Combinatie vdBrom/Vitesse/beker is geen goede gebleken.
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:19
Dromen mag altijd. Ik droom zelf van een Elfstedentocht😅
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:27
Ik ook al weer heel lang ⛸
Vind ik leuk
stratumseind +185941
donderdag 27 december 2018 om 23:24
Ik gun het Brommetje wel om de beker te winnen.
Vind ik leuk
bert +274
donderdag 27 december 2018 om 23:27
Ja John dan zal je de volgende wedstrijd .want dan is het Feijenoord Az ,want de balletjes zijn weer warm.en ja weer Feijenoord thuis.
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:28
Dan moet je wel van Feyenoord uit kunnen winnen 🤔
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
donderdag 27 december 2018 om 23:35
Zal wel aan mij liggen maar ik lees maar 1x Ajax???????
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:01
Beker heeft laagste prio bij Ajax. Ze moeten alles zetten op het kampioenschap en daarnaast RM uitschakelen, dat gaat ten koste van de beker.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
vrijdag 28 december 2018 om 00:08
Dit betwijfel ik na een te lange droogte wil Ajax alles!!
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:36
Idd de dubbel is zeer gewenst. Te lang niks moet nu maar eens klaar zijn met de droogte.
En gewoon de basis elf ajb in de beker.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
vrijdag 28 december 2018 om 02:39
Gewoon de beste elf en als de stand het toelaat wisselen niet andersom! Beginnen met een B elftal en als het niet loopt wisselen!????? Heb die volgorde nooit begrepen!
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:40
Absoluut snapte er ook niks van tegen Roda.
Zal Erik het geleerd hebben denk je?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
vrijdag 28 december 2018 om 03:14
Denk het (hoop het) voor Bommel is het te laat!
Vind ik leuk
bert +274
zaterdag 29 december 2018 om 15:13
Ging dit verhaal nu over Ajax of over vd brom?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
zaterdag 29 december 2018 om 15:17
Beide aangezien ze nog in de beker actief zijn!
Vind ik leuk
bert +274
zaterdag 29 december 2018 om 16:28
Dacht het toch niet het artikel is gewijd aan vd brom en niet over Ajax
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
zaterdag 29 december 2018 om 16:32
Hij droomt van bekerwinst en dan zal hij toch echt van Ajax moeten winnen!

(Maar ik snap je punt ik zal Ajax niet meer noemen okay)
Vind ik leuk
bert +274
zaterdag 29 december 2018 om 17:24
Maakt me niet uit van Ajax maar het wordt altijd verlegt waar het eigenlijk over gaat.
.fijne jaar wisseling
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
zaterdag 29 december 2018 om 17:39
Zelfde:)
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 01:08
Ajax gaat voor alle prijzen. De andere teams zijn gewaarschuwd me dunkt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13516
donderdag 27 december 2018 om 23:37
Jammer Brom ... de beker is gereserveerd voor Erik ... 👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 27 december 2018 om 23:59
Vitesse thuis wordt moeilijk genoeg, maar tuurlijk is er weer kans. Pakken die beker.
Vind ik leuk
Henk3 +1100
vrijdag 28 december 2018 om 00:00
Deze man lijkt alleen maar met zichzelf bezig te zijn.
Vind ik leuk
Pur Sang +472
vrijdag 28 december 2018 om 08:23
Want dromen hebben mag niet als je 5 jaar bij dezelfde club hebt gezeten?
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:00
En toen werd je wakker....
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:02
Wij gaan de beker al pakken dus sorry John
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:37
Dat zo een stunt zeg. Maar wie weet.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:03
Zal mij benieuwen wat meneer van den Brom na AZ gaat doen.
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:38
Utrecht. De top zit niet op hem op te wachten (welk land dan ook)
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
vrijdag 28 december 2018 om 00:04
Jammer maar Ajax gaat voor de dubbel !
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:35
haha, zal wel weer een deceptie worden..
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:36
Ik dacht de tripple..
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:39
Sowieso zolang we overal voor mee doen gaan we ervoor. Maar de dubbel is denk ik iets meer haalbaar 😊
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2505
zaterdag 29 december 2018 om 16:33
En de wereld beker!
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:05
De meeste dromen zijn bedrog.
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:42
Maar als Ajax de triple pakt dan droom ik nog 😁.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:25
Hij is leuk eerlijk waar.
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 12:04
Hahaha ja toch mooie voorzet 😉
Is ook wel een guilty pleasure van me 😂
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 28 december 2018 om 12:51
Ik zie de prijzen en Erik ten Haq'.
Het is een droom daarnaast de Ligt
Ik kijk ernaar en rek me uit, een keer in de zoveel jaar komen dromen uit!
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 00:20
Steek die dennenappel maar in je R...
Vind ik leuk
fier&koen +1893
vrijdag 28 december 2018 om 02:42
Martin Jol heeft nog steeds zeer daar.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 04:29
rijk gevulde voorraadkast?
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 28 december 2018 om 12:59
Liever bij Ajax in de rijk gevulde prijzenkast
Vind ik leuk
Yass +138
vrijdag 28 december 2018 om 05:17
Zit hij nou te huilen op de foto, of is hij flink verkouden, zak doekje erbij in ieder geval.
Vind ik leuk
Vak-DD +11646
vrijdag 28 december 2018 om 05:51
Succes John, maar ik gun ons liever de beker.
Vind ik leuk
rinirat +3005
vrijdag 28 december 2018 om 05:55
Totaal ongeschikt om om prijzen te spelen want hij kan de druk niet aan.
Dat bewijst hij jaar na jaar.
Eennet niet trainer.
Vind ik leuk
R3knoj +144
vrijdag 28 december 2018 om 07:29
Ik droom van een AZ dat gewoon thuiswedstrijden weet te winnen, een elftal zonder die Griek in de verdediging en een goed lopend middenveld en scorende spitsen!
Vind ik leuk
pos +8960
vrijdag 28 december 2018 om 08:18
Na 2 verloren tripjes naar de kuip gun ik het mezelf ook wel eigenlijk. Gaat niet meevallen vrees ik.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9575
vrijdag 28 december 2018 om 08:34
'Ik droom wel van bekerwinst' Bromt hij.

Maar ik mag hopen dat dit niet de nieuwe trainer van Feyenoord wordt. dus ook geen kans op de beker, gekke bromtor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 december 2018 om 08:34]
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 28 december 2018 om 08:45
Ja az doet het altijd lekker met Johnny in de finale
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 16:36
Wat dat betreft kan je beter met Gertjan in de finale staan.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4459
vrijdag 28 december 2018 om 09:22
Je zal toch de trainer zijn die in 4 jr 3x een bekerfinale verliest. Dan ben je gewoon geen winnaar.
Vind ik leuk
mchollie +3462
vrijdag 28 december 2018 om 11:06
Owh, die is raak.
Vind ik leuk
pinkelman +4106
vrijdag 28 december 2018 om 09:34
vd Brom heeft de pech na het vertrek van Jahanbakhsh en Weghorst dat hun opvolgers Stengs en Boadu door blessures er niet waren. Ook achterin werd een Wuijtens node gemist en dat is te veel voor een club als AZ.
Alhoewel als je beste spelers aan de kant staan dan vangt ook een psv (lozano, bergwijn) of ajax (ziyech, tadic) dat zomaar niet op.
Je moet het gewoon van je sterkste spelers hebben.
Ik verwacht nu Stengs al terug is en het spel al aanmerkelijk beter wordt en straks nog met Boadu en Wuijtens dat AZ echt nog heel dicht voor plek 3 komt als Feyenoord wellicht nog slordig gaat worden. Hoe dan ook, we krijgen beslist een ander AZ te zien wat meer in hun kracht kan spelen dan tot dusver het geval was.
Wel zonde voor vd Brom dat de opvolgers niet zo hadden kunnen instromen, dat heeft hem ongetwijfeld deze matige eerste seizoenshelft gebracht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 december 2018 om 09:36]
Vind ik leuk
mchollie +3462
vrijdag 28 december 2018 om 11:08
Laten we het hopen, de wedstrijd tegen psv was wel weer goed. Beloofd wat voor de 2de seizoenshelft.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 28 december 2018 om 12:53
PSV was gewoon zo slecht
Vind ik leuk
De Goffert +679
vrijdag 28 december 2018 om 10:54
Ben ik de enige die vd Brom een naar ventje vind?
Hij komt altijd als een huilenbalk over en klopt zichzelf altijd op de schouders als zijn team gewonnen heeft maar het ligt altijd aan anderen als ze verliezen🤮
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:36
Droom lekker verder John. Ajax zit er nog in.😄
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 28 december 2018 om 12:54
Ach dromen zijn bedrog, nog een keer vlammen tegen PSV en we overhandigen jullie de beker incl. erehaag! Ik heb Marc gemaild of hij een scout kan sturen naar Feyenoord en een miljoen of 50 zodat de top 2 weer om clubs met traditie draait!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 december 2018 om 12:56]
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 17:51
👍😁
Vind ik leuk
Lexie026 +46
vrijdag 28 december 2018 om 11:47
Ik gun je het beste John, maar dit ff niet. 😁
Vind ik leuk
Patje41 +951
vrijdag 28 december 2018 om 12:53
hoe gaat het liedje ook alweer?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws