Weghorst niet blij met 'oude Wout': Ik heb daar geluk mee gehad

Weghorst niet blij met 'oude Wout': "Ik heb daar geluk mee gehad"

Gepubliceerd: zondag 30 december 2018 om 13:27zo 30-12-2018 om 13:27

Laatste update: zondag 30 december 2018 om 20:08zo 30-12-2018 om 20:08

Wout Weghorst ziet grote verschillen tussen het voetbal in Nederland en Duitsland. Bij VfL Wolfsburg merkt de spits dat het spel ook intern fanatiek beleefd wordt.

"De mensen hier leven echt voor het voetbal. Of dat nou supporters zijn of mensen binnen de club. Er is een enorme passie en toewijding", vertelt Weghorst aan FOX Sports. "De beleving is groot. In de wedstrijden is er veel strijd en passie. Ik denk dat iedereen in Nederland me wel een beetje kent. Dat zijn dingen die overeenkomen met mezelf."

Weghorst beleefde bijna een dramatisch debuut in de Bundesliga. In het duel met Schalke 04 leek hij met rood van het veld te moeten. Hij gaf spits Guido Burgstaller een beuk. "Dat was nog een beetje de oude Wout. Ik kwam teveel in de emotie. Het was heel ongelukkig. Ik werd eraf gestuurd, maar de VAR zag gelukkig dat het ongelukkig was."

"Toch was ik er niet blij mee, want het was de oude Wout. Ik heb m'n emoties nu meer in bedwang. Het mag niet ten koste gaan van de prestaties. Dat gebeurde toen bijna, dus ik heb daar geluk mee gehad."

Lees ook: Weghorst kijkt terug: 'Zeg het niet vaak, maar dat heb ik wel goed gedaan'

Poll

Gaat Weghorst slagen in de Bundesliga?

(115 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 30 december 2018 om 13:29
Wout blijft Wout.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 13:31
Ik heb een hekel aan wouten.
Vind ik leuk
firewire2 +797
zondag 30 december 2018 om 14:06
dan moet je je gedragen dan heb je nooit met ze te maken...
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 14:56
Zoals 4 km te hard rijden bedoel je? Dat zijn ook wouten he die die bekeuring van 50 euro uitschrijven.
Vind ik leuk
Ton Pol1 +155
zondag 30 december 2018 om 15:20
Waarom rij je 4km te hard?
Kun je de teller niet lezen?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:23
Als je een keer hoest rij je al ietsje te hard. Hardrijders moeten inderdaad aangepakt worden maar 50 euro voor 4 km te hard ? Kutland geworden hier.
Vind ik leuk
Guusman +1239
zondag 30 december 2018 om 15:38
Moet je niet op het randje gaan rijden dan ga je er niet zo snel overheen.
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:37
Als je 5 km/uur langzamer rijdt, krijg je van die achterlijken met een middelvinger omdat je niet door rijdt. Kies maar.
Vind ik leuk
Guusman +1239
zondag 30 december 2018 om 19:07
Die middelvinger kost je geen prent. Dan nog zijn daar wel trucjes
voor om dit soort malloten af te schudden, nog langzamer gaan rijden
bv en dan kijken hoe ze je al scheldend inhalen en geflitst worden ;)
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 19:12
Daar zal ik in 2019 eens mee beginnen. Niet kwaad op mij worden he als jij dan door mij geflitst wordt haha.
Vind ik leuk
Guusman +1239
zondag 30 december 2018 om 19:15
Is goed, andersom ook niet dan he ;)
Vind ik leuk
abfab5300 +523
zondag 30 december 2018 om 17:17
Ik weet vrij zeker dat te hard rijden nooit legaal is geweest. Vroeger was echt niet alles beter.
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 17:38
Rot dan op uit dit kutland.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:18
Lukt t John ? Ga jij nou echt gestresst de jaarwisseling meemaken ? Maak je nieg zo druk man, ik weet toch wel dat ik gelijk heb. Waarom zou ik Nederland (nou al) verlaten ? Om die bekrompen geesten hun zin te geven ? Laat hen maar ergens in de Noordzee op een eilandje een commune stichten. Dan hebben 16.999.500 mensen weer zin in Nederland. Ik vind het nog te vroeg nou maar pleit hem zeker hier over een aantal jaar.
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 15:22
4 kilometer te hard rijden, met aftrek van, is 10 kilometer te hard.
Ik rijd ook weleens wat harder (waar het kan) en als je dan een boete krijgt, dan moet je niet zeuren.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:24
Och och weer zo'n persoon. "Is wel gecorrigeerd he". Grootste zeikerds op aarde. Stem jij partij vd dieren zeker? Die straks willen dat je een mug verdooft voor je hem plat slaat ?
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 15:27
Och och weer zo'n persoon. Die denkt dat regels voor hem niet gelden.Stem jij voor iets ultra-rechts zeker. Die straks willen dat je een mug eerst wekenlang martelt, voordat je hem plat slaat?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:34
Wel rechts je en ik sla muggen gewoon plat.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 15:34
Ja en eerst het gras verdoven voordat je het gaat afknippen.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 15:52
John wil mij de zwarte piet toespelen, maar dat mag je zeker ook al niet zeggen zoals jodenkoeken, negerzoenen enz. Door zo'n volk mogen we over 5 jaar alleen schaken met oranje tegen paars want wit mag zwart niet slaan. Waarom zouten die mensen niet gewoon op ipv het hier zo truttig te maken ???
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 15:56
Het is allemaal veel te ver doorgeslagen. Al die slapjanussen. hierdoor gaat Nederland echt naar de klote. Allemaal van die linkse rakkers (media en politiek bovenal)
Je mag nergens meer je mening zeggen. is dat democratisch? no way.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 15:58
Weet je, er is geen saamhorigheid meer. In Landen zoals Frankrijk, Italy, Polen, Duitsland heb je dat nog wel. Daar durven mensen nog op te komen voor hun mening en idealen maar hier wordt je gelijk als racist bestempeld.
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 15:58]
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 16:26
He stelletje lamlullen, het begon gewoon dat ik tegen die ringleider zei dat ie niet moest zeiken als ie een boete krijgt als je te hard rijdt.

En kijk nu eens waar jullie met jullie geraaskal geëindigd zijn.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 16:58
Klopt we moeten wel on topic blijven alleen Ringleider heeft in deze wel gelijk.
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 17:37
Nee, dat heeft hij niet. Het is gewoon makkelijk negatief geouwehoer, zonder enige feitenkennis.

Zeiken over zaken en er tegelijk zelf niets aan doen behalve de zeikstraal uithangen. Met dat soort lui win je geen oorlogen.

Beetje zeuren over dingen waar je nog te lui voor bent om je echt in te verdiepen en elkaar een beetje het graf in praten.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:21
Nou geef jij dan eens een oplossing om van die Denk-engers af te komen. Dan wil ik wel in beweging komen.
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 18:36
Ha, leuk trucje. als jij je gelijk niet kan onderbouwen moet de opponent het tegenovergestelde bewijzen.

Ik vind gewoon dat wanneer je een boete riskeert, niet moet zeuren dat je er eentje krijgt.

En als je Denk al eng vind, dan vrees ik dat jij zo'n persoon bent die de hele dag angstig om zich heen kijkt.
Denk is totaal niet eng. Die lui zijn zo overduidelijk de boel aan het bedonderen, dat ze nooit aan de macht zullen komen. Een beetje niveautje Janmaat. Voor wat na Denk kan komen kun je beter oppassen.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:39
Een boete riskeren is als je bewust door rood rijdt, niet als je kramp in je kuit hebt en 2% te hard rijdt. Maar kom, we gaan ons opmaken voor de jaarwisseling en ik wens iedereen een fantastisch 2019 toe. Voorzichtig met vuurwerk, anders kan je straks niet meer typen hier. Mazzel !
Thee
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 18:46
Van 't zelfde. En inderdaad maar niet hopen dat je kramp krijgt in je kuit op het moment dat je een rotje steekt.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:48
Hahaha, ik heb dit jaar voor de 1e keer geen vuurwerk. Stiekem een ouwe lul aan het worden vrees ik.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 18:33
Hij heeft wel gelijk.
Feit is dat de politie azijnzeikers kunnen zijn. Als je een beetje te hard rijdt krijg je al een dikke boete. Ik snap ook wel dat er regels moeten zijn maar de verhoudingen zijn gewoon scheef. Dat ze maar zwaardere misdrijven veel strenger gaan bestraffen dan iemand die een keertje 6 km te hard rijdt. Daar begon de discussie toch mee?
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 18:44
Appels


Peren

Als je de wegen een beetje kent in Nederland, kun je iedere dag te hard rijden zonder een boete te riskeren.

Daarnaast vallen er vele keren meer verkeersdoden dan door misdrijven.
En daar begon de discussie niet mee, Ringleider verspringt de hele tijd van onderwerp, wanneer hij een stelling niet kan of wil verdedigen.

Vandaar dat het eindigt bij mevrouw Simons, waar het aanvankelijk een simpele verkeersovertreding betrof.
Vind ik leuk
Groen +3673
zondag 30 december 2018 om 18:15
Ringleider begint een discussie over te hard rijden en weet het zo te draaien dat de "joden" en "negers" er ook mee te maken schijnen te hebben.

Lijkt mij dat je ringleider beter uit kunt leggen dat hij niet zo dom moet praten ipv hem gelijk te geven.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:20
Jij bent nou echt zo'n Sylvana-adept. Je praat precies zo. Hoe moet ik voorbeelden geven als er geen link gemaakt mag worden ? Ik heb niks tegen joden en negers, probeer jij er dat van te maken jongen ? Precies het omgekeerde racisme waar ik op doel.
Vind ik leuk
Groen +3673
zondag 30 december 2018 om 18:24
Nee jongen rustig maar, ik vraag me af wat joden en negers en zwarte pieten en Sylvana te maken hebben met te hard rijden.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 18:31
Dat kwam omdat iemand mij er op wijst dat je niet 124 km/uur mag rijden maar 120. Haal je een vrachtwagen in en mis je per ongeluk 1 bordje kan je hier al een boete van 100 euro verwachten. Pak dan echte criminaliteit en misdaad aan. Dat vind ik zo'n zielig iets en dan kom ik door zo'n persoon vanzelf bij genoemde serie uit.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 18:34
Ik geef Ringleider helemaal gelijk in deze.
Vind ik leuk
Raptor +195
zondag 30 december 2018 om 16:59
Lamlullen? kijk eens in de spiegel kneus
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:06
Zout is wit en peper is zwart.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 13:34
Nee hoor, ik denk dat hij geleerd heeft van zn periode bij Heracles en AZ. Bovendien is hij vader geworden, dus ik hoop dat hij zn maniertjes nu af heeft geleerd. Hij is en blijft vreselijk fanatiek, met een echte winnaarsmentaliteit, menig profvoetballer moet Wout als voorbeeld gaan nemen.
Vind ik leuk
Mosquito +21831
zondag 30 december 2018 om 13:40
Die gedrevenheid is bij sommigen ver te zoeken inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 13:46
Het is toch niet te geloven als je sommige spelers op tv ziet, vooral verdedigers, wat een slappe hap de meesten, een verdediger moet meedogenloos zijn; die moet zijn kracht tonen; beste directe tegenstander, jij gaat vandaag niet tegen ons scoren.
Vind ik leuk
Mosquito +21831
zondag 30 december 2018 om 14:06
Je bedoelt zoals Ramos?😁
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1663
zondag 30 december 2018 om 14:28
Nee zoals onze ron beton 😂
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
zondag 30 december 2018 om 17:01
Wout blijft Woud.
Vind ik leuk
koppig +527
dinsdag 1 januari 2019 om 19:18
Wout is GOUD
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
zondag 30 december 2018 om 13:30
Woutje doet het lekker daar, petje af.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 13:31
Wie ?
Vind ik leuk
Morris +23891
zondag 30 december 2018 om 13:31
Wie is wout?
Vind ik leuk
Ton Pol1 +155
zondag 30 december 2018 om 15:21
Drink of snuif er nog een.
Vind ik leuk
Morris +23891
zondag 30 december 2018 om 15:42
Kan je wout snuiven?
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 13:46
‘Ik zat teveel in mijn emotie’

Ben ik de enige die moet kotsen van die populaire trainerstaal?
Vind ik leuk
Il Gordo +18342
zondag 30 december 2018 om 14:36
En hij zat te laag in de concentratie.
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 14:41
Ja, maar dat is een continue proces bij hem 🤢
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 15:25
Ja, daar gaan mensen dan iets van vinden; die worden getriggerd.
Vind ik leuk
Guusman +1239
zondag 30 december 2018 om 15:49
Als jij daar al van moet kotsen dan ben jij waarschijnlijk voorbij de emotie.
Vind ik leuk
John Garp +4726
zondag 30 december 2018 om 16:27
Dan zit het in zijn allergie!
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 17:04
Jij snapt m
Vind ik leuk
Bossie020 +6085
zondag 30 december 2018 om 13:47
Ik ben een groot fan van Wout, maar ik vond het wel rood.
Vind ik leuk
ronnie1100 +1123
zondag 30 december 2018 om 14:14
Op naar Wout 2.0 Wout
Vind ik leuk
zondag 30 december 2018 om 16:18
Verstand komt met de jaren !!! 😎
Nu oppassen dat het niet weer zoek raakt.
Vind ik leuk
voorstopper +1123
zondag 30 december 2018 om 16:20
Je krijgt Wout wel uit het woud, maar het het woud niet uit Wout.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 00:10
Schattige opmerking. Keep up the good work!!!
Vind ik leuk
Vak-DD +12419
zondag 30 december 2018 om 17:03
Wout is maar druk met zichzelf, misschien eens met dr. Phil gaan praten.
Vind ik leuk
Wilkie58 +230
zondag 30 december 2018 om 22:17
Knap wat hij daar presteert. Zoveel hadden dat nooit van hem verwacht. Maar deze man is 1 brok inzet en mentaliteit. Klasse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws