Vertrek bij Vitesse beste optie: 'Je vraagt je af: wat doe ik verkeerd?'

    Vertrek bij Vitesse beste optie: 'Je vraagt je af: wat doe ik verkeerd?'

    Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 16:44vr 04-01-2019 om 16:44

    Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 16:46vr 04-01-2019 om 16:46

    Thomas Bruns hoopt bij FC Groningen weer minuten te gaan maken op Eredivisie-niveau. De middenvelder is op huurbasis overgekomen van Vitesse. In Arnhem kwam Bruns amper aan de bak. 

    In gesprek met FOX Sports blikt Bruns terug op een teleurstellend verlopen halfjaar bij Vitesse. "Ik baal ervan dat het bij Vitesse niet gelukt is, ook omdat ik denk dat ik met mijn kwaliteiten wel wat kan toevoegen aan Vitesse. Als het dan niet lukt moet je eieren voor je geld kiezen en verder kijken."

    Uiteindelijk kwam Bruns slechts tot 107 Eredivisie-minuten in de eerste seizoenshelft. "Je gaat je wel afvragen: wat doe ik verkeerd? Ben ik niet goed genoeg voor de basis? Maar ik word er niet echt onzeker van. Of ik iets verkeerd deed? Ik heb vanaf het begin keihard getraind en m'n best gedaan", aldus de spelverdeler. 

    Plaats een reactie

    raoul88 +849
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:46
    Je koos voor de verkeerde club, knaap!!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11607
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:20
    Vertel ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 21:36
    Hij is geen fan van Groningen 😉
    Vind ik leuk
    raoul88 +849
    zaterdag 5 januari 2019 om 19:14
    Hij had niet naar Vitesse moeten gaan ... dat blijkt toch?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11607
    zondag 6 januari 2019 om 09:43
    In begin speelde hij regelmatig, alleen je weet dat je concurrentie kunt krijgen. En dat is bij de meeste clubs zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 januari 2019 om 06:15
    Nee hij is Nederlander, dan heb je het daar snel gedaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 06:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 januari 2019 om 07:23
    Haha onzin. Ga je verdriet voor je eigen club op iets anders botvieren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:46
    Zo ongeveer alles meneertje Bruns.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:51
    Hoe kan jij dat zo stellen als hij nooit speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:54
    je doet toch wat fout als je niet aan de bak komt, en de keer dat je aan het spelen komt krijg je direct rood.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:58
    Maar dat zie je vaak bij spelers die een kans krijgen. Die lopen zichzelf voorbij om zichzelf te willen bewijzen. Ik had verwacht dat Bruns het goed zou doen bij Vitesse. Vond hem wel goed bij jouw club passen. Hoop dat hij bij FCG zijn belofte wel in gaat lossen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 januari 2019 om 07:26
    Bruns heeft vorig seizoen natuurlijk ruim genoeg gespeeld en keer op keer laten zien net de zwakke schakel te zijn.
    Dit seizoen op de trainingen ook een van de minderen.

    Desalniettemin denk ik dat hij best wat kan toevoegen bij Groningen. Wat je zegt van dat een speler te graag wil zie je vaker. Hoop dat hij daar weer opbloeit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 07:29]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37444
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:52
    Vond dat geen rode kaart.
    Vind ik leuk
    Thecount +579
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:06
    Nooit speelt? Vorig seizoen 39 wedstrijden in totaal (in alle competities) en helemaal niets laten zien.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:10
    Dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Thecount +579
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:36
    Dacht jij nu echt dat het beter gaat? Tot nu toe helemaal niets, ook dit seizoen niet, is niet voor niets dat hij nauwelijks speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:39
    Ik heb hem dit seizoen niet zien spelen dus kan het niet beoordelen. Jij blijkbaar wel. Maar hij mag bij mijn club met alle plezier het ongelijk van Slutsky gaan bewijzen.
    Vind ik leuk
    gerard.. +566
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:15
    het is een goede jongen maar komt te kort voor Vitesse
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:18
    Kan gebeuren. Hij gaat nu spelen in een team met oud Heracles teamgenoten Te Wierik en Bel Hassani en krijgt een trainer die het in hem ziet zitten. Dat kan zomaar het verschil gaan maken.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11607
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:22
    Misschien kan hij zijn draai wel vinden bij jullie.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:24
    Zou mooi zijn. Wij hebben veel harde werkers en missen juist technisch begaafde spelers met routine.
    Vind ik leuk
    Thecount +579
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:58
    Ik hoop het echt voor jullie, Groningen is een mooie club.
    Vind ik leuk
    El Cazador +8000
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:48
    Groningen is goed bezig om fouten van de afgelopen zomer te corrigeren!!!
    De bal ligt nu bij Jordy
    Vind ik leuk
    VA1 +2198
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:24
    Groningen zou juist spelers moeten kopen op basis van mentaliteit, die in dienst van Doan willen en kunnen spelen. Bruns is een zaalvoetballer die op kunstgras nog net mee kan. Let op mijn woorden.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +638
    vrijdag 4 januari 2019 om 20:16
    Ja hoor, haal kunstgras er maar bij. Je lult als een kip zonder kop. Hij heeft bij Heracles uitstekend gepresteerd. Ook in de vele wedstrijden op natuurgras. Bruns had bij Heracles moeten blijven, dan had hij gewoon in de basis gestaan. Maar het geld, dat is het. Hij kon significant meer bij Vitesse verdienen. Hoe ze het daar doen moet je niet vragen. maar ze betalen in Arnhem beduidend meer salaris. Dan is het wel logisch dat ze daar, bijna elk jaar, geld tekort komen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 20:18]
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:31
    Want met Bruns erbij, gaat de opmars uiteraard beginnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:49
    je had bij heracles moeten blijven bij ons wist je wat je had!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:49
    Hij is niets minder dan een Modric, de coach zal wel iets tegen hem persoonlijk hebben.
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:51
    😂😂
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:54
    Persoonlijk vind ik hem zelfs van het niveau Messi.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6919
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:53
    Deze jongen kan gewoon niet voetballen. Elke keer wanneer ik Vitesse keek ( en ook toen hij bij Heracles speelde) was het steevast Bruns die me irriteerde. Een faux-voetballer, het lijkt alsof hij iets doet maar het enige wat hij doet is ballen verprutsen en het team in de weg lopen.
    Vind ik leuk
    Greenwhite +377
    vrijdag 4 januari 2019 om 16:55
    Te weinig scorend vermogen in zijn Vitesse tijd. Verder erg onrustig aan de bal. Gevalletje goed genoeg voor rechter rijtje eredivisie. (Zijn we met Vitesse nog net niet :) )
    Vind ik leuk
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:09
    Soms maakt men verkeerde keuzen in het leven .
    Vind ik leuk
    VA1 +2198
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:19
    Van de andere kant zijn en toch altijd je man laten lopen... Groningen is net een stapje te hoog voor deze speler maar voor PEC, NAC, Heracles dat soort clubs is het een prima speler.
    Vind ik leuk
    Summit +671
    vrijdag 4 januari 2019 om 18:22
    Hahaha, bij de clubs die je noemt staat er eentje gewn op evenveel punten als vites he ;). Je maakte best een goed punt totdat je heracles noemde... Maar zonder dollen, het is een prima speler, maar misschien niet de juiste speler met het huidige spelsysteem van vitesse
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    vrijdag 4 januari 2019 om 17:30
    Je hebt 107 minuten gespeeld. De vraag 'ben ik niet goed genoeg voor de basis' lijkt mij daarmee wel beantwoord, Bruns.
    Vind ik leuk
    pico323 +7002
    vrijdag 4 januari 2019 om 19:00
    Komt tekort was voor iedereen duidelijk.
    Vind ik leuk
    HansVites +5613
    vrijdag 4 januari 2019 om 20:52
    Kwam inderdaad te kort voor Vitesse ik wens hem veel succes bij Groningen.
    Vind ik leuk
    Dicky +336
    vrijdag 4 januari 2019 om 23:10
    Bruns doet niets verkeerd. Bruns heeft simpelweg het niveau niet om basisspeler bij een subtopper te zijn. Dan zit je op de bank. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld Karami. Niet iedere speler in de kan in de basis.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws