Update: 'Smeets lijkt transfer naar Sparta uit hoofd te moeten zetten'

Update: 'Smeets lijkt transfer naar Sparta uit hoofd te moeten zetten'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 16:20ma 07-01-2019 om 16:20

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 18:23ma 07-01-2019 om 18:23

Sparta wil de titelrace in de Keuken Kampioen Divsie vervolgen met Bryan Smeets in de gelederen, meldt De Limburger zaterdagochtend. De 26-jarige Maastrichtenaar speelt sinds een half jaar bij TOP Oss en is één van de drijvende krachten bij de verrassend goed presterende Brabanders.

Smeets, dit seizoen goed voor zes goals en zes assists, zelf lijkt een verhuizing naar Het Kasteel wel te zien zitten. De aanvallende middenvelder zal echter moeten wachten op een akkoord tussen Sparta en TOP Oss, waar hij nog tot het einde van het seizoen onder contract staat.

Smeets schoot zichzelf op 8 mei 2016 de voetbalgeschiedenisboeken in door namens De Graafschap te scoren tegen Ajax: de wedstrijd op De Vijverberg eindigde hierdoor in 1-1 en de Amsterdammers grepen naast het landskampioenschap. Nadat Smeets alsnog degradeerde met de Superboeren, speelde hij nog een half seizoen voor SC Cambuur.

Update 16:18 uur: Het lijkt er niet op dat Bryan Smeets de overstap zal maken van TOP Oss naar Sparta. Volgens technisch directeur Henk van Stee komen de Rotterdammers er niet uit met Top Oss, al houdt hij wel een slag om de arm. "Zoals het er nu voorstaat, gaat Smeets niet naar Sparta komen. Wie weet kan dat nog komen, de komende weken", stelt hij tegenover RTV Rijnmond.

Poll

Zie jij Smeets graag terugkeren in de Eredivisie?

(2022 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +43146
zaterdag 5 januari 2019 om 09:32
Wereldspeler.
Vind ik leuk
tannat +16556
zaterdag 5 januari 2019 om 09:40
Een killer van arrogantie
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:54
Moet een levenslang contract krijgen bij PSV
Vind ik leuk
Bizzy +23376
zondag 6 januari 2019 om 20:46
Je bedoelt een seizoenskaart
Vind ik leuk
Fritske01 +5105
zaterdag 5 januari 2019 om 09:55
Yep, maakt niet uit wat maar we creeeren wel een functie voor hem.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 09:57]
Vind ik leuk
Toets +422
zaterdag 5 januari 2019 om 12:54
'we'...?
Vind ik leuk
jorn008 +151
maandag 7 januari 2019 om 16:46
Ja bij PSV is het 'we'! Moeilijk voor te stellen he
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:18
Ik als Ajacied zeg ook altijd 'we'. Zelfs over Spurs zeg ik weer.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:51
Als je daar de laatste spaarcenten aan uit wil geven..
Vind ik leuk
Sil95 +12036
maandag 7 januari 2019 om 16:27
Creëren*
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 13:39
Heeft ie PSV gekillt dan?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:32
levende legende..
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:34
Wat vind Jack Black hiervan ?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:36
Dervisoglu op de bank en Smeets halen??? Fraser maakt geen vrienden in Rotterdam.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 09:38]
Vind ik leuk
Cster +148
zaterdag 5 januari 2019 om 10:21
Ja bizar.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:21]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:36
Laros Duarte is ook gehaald voor het middenveld.
Eigenlijk geloof ik niet dat het serieus is met Smeets ; het past niet bij Sparta en er lopen al veel prima middenvelders.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 15:53
Vraagje he!

Speelt FCDB op kuntgras of hebben ze daar nog wel echt gras liggen in de Vliert? En welke clubs die nu een beetje bovenin meedraaien in de KKD spelen op echt gras? Sorry ben erg benieuwd en aangezien jij een club support uit die competitie weet je er vast meer van dan ik.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:29
Den bosch krijgt volgend jaar hybride gras ( 85 % echt gras en 15 % kunstgras net als Vitesse) en speelt nu op kunstgras.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:38
Ok mooi, dus daar zit langzaam verbetering in. Sparta is nog kunstgras en Go Ahead gras gewoon toch?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:51
Sparta is inderdaad kunstgras. Deze zomer loopt het contract met ten cate af. Er is nog geen definitief besluit genomen op welke ondergrond Sparta hierna gaat spelen. Voorkeur van de bestuurders is gras. Zal afhangen van hoe ver ze zijn met de uitbreiding van het stadion, dan zal het veld wat dieper komen te liggen en of er een ander trainings gevonden kan worden. Maar er is hoop
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:01
Bedankt voor je reactie! Mooi dat ook daar serieus nagedacht word om over te gaan op gras weer. Ajax en Sparta doen samen iets met de jeugd. Lijkt mij dat Ajax die zelf liever ook op echt gras zien ontwikkelen gewoon dus wie weet helpt Ajax een handje mee om dit sneller te realiseren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 17:01]
Vind ik leuk
Lucky Kes +6898
maandag 7 januari 2019 om 17:22
Maar de jeugd van Ajax speelt thuis op kunstgras.............(de toekomst)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:13
Dacht ik
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:13
Bij Sparta is de kogel door de kerk waarschijnlijk meer details maandag tijdens de nieuwjaarsreceptie maar er komt weer gras (of een hybrideveld). https://dagblad010.nl/sparta-gaat-over-op-echt-gras/
Vind ik leuk
Stranger +6615
maandag 7 januari 2019 om 18:18
Top Oss heeft ook kut gras.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
zaterdag 5 januari 2019 om 09:36
Zou inderdaad geen slechte aanwinst zijn denk dat hij zich ook heel snel zou weten aan te kunnen passen .
Vind ik leuk
la galaxy +1041
zaterdag 5 januari 2019 om 09:37
Hij is welkom bij LA Galaxy
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 5 januari 2019 om 10:34
Is LA zover afgezakt, nu niveau Smeets?
Vind ik leuk
la galaxy +1041
zaterdag 5 januari 2019 om 14:19
Tja hij is beter dan dos santos
Vind ik leuk
Vak-T +1779
zaterdag 5 januari 2019 om 09:40
Held
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
zaterdag 5 januari 2019 om 09:43
"beul" :D
Vind ik leuk
snibbo +365
zaterdag 5 januari 2019 om 10:19
Op zn zachtst gezegd wel ja
Vind ik leuk
Dybala +261
zaterdag 5 januari 2019 om 09:49
Jammer dat top oss weer een goede speler kwijt gaat raken.
Maar als zijn contract zo afloopt moet je wel verkopen
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:48
En aan Dogan wordt ook getrokken.
Dogan: FC Twente?
Smeets: Sparta?
Met ons budgetje hebben we geen schijn van kans tegen deze clubs.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 13:40
Jammer.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:44
Is het niet juist de bedoeling om spelers te verkopen? Bijveld zei toch dat TOP dat zo slim doet?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 18:12
Peter Bijvelds doet wat hij kan, slim en als ‘n kruidenier. Dogan en Smeets leveren alleen in dit transferwindow nog wat op. 🤔
Vind ik leuk
Dybala +261
zaterdag 5 januari 2019 om 18:25
Doen ze ook goed toch?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:30
Zeker, het is ook de bedoeling te verkopen.
Vind ik leuk
pos +9686
zaterdag 5 januari 2019 om 09:55
Prachtige speler. Scoort alleen niet zoveel.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:00
Alleen wanneer het nodig is ;p
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 09:59
Psv mag hem ook halen wat mij betreft
Vind ik leuk
Bixente +359
zaterdag 5 januari 2019 om 10:00
Staat er nog geen standbeeld van hem bij het Philipsstadion? 😁
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 10:50
In Eindhoven hebben ze geen helden dus ook geen standbeelden ...
Vind ik leuk
Ove +2615
zaterdag 5 januari 2019 om 11:17
Standbeeld op de dam
Vind ik leuk
AVDV +1385
zaterdag 5 januari 2019 om 15:19
Ah een reactie van je kon niet uitblijven natuurlijk.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 15:22
Die van jou ook niet ...
Vind ik leuk
AVDV +1385
zaterdag 5 januari 2019 om 19:10
Verschil tussen ons is dat ik niet steeds mijn gal spuw over de rivaal.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Aha ... en heb je je PSV-vriendjes ondertussen ook al aangesproken?

Nog steeds niet hé ...?!?
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 00:23
Waarom wijs je gelijk je vinger naar anderen? Doen kinderen ook.

En ja heb al regelmatig PSV fans aangesproken over onnodige reacties 😉
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 01:00
Ik hou niet zo van belerende toontjes ... zeker als ze vanuit een bepaalde hoek komen.

Kun je laten zien waar je dat gedaan hebt? Heb het nog nooit gezien ...
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 07:01
Ik hoef mijzelf aan niemand te bewijzen knul al helemaal niet aan iemand die ik niet serieus kan nemen gezien je reacties her en der.

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 09:24
Aha ... dus nog zo’n hypocriet ...

Dan kan ik jou ook niet serieus nemen ...
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 09:57
Gast hoezo ben ik nou hypocriet? Waar zie jij mij Ajax afkraken i.t.t. jij. Elke topic dat enigszins gelinkt wordt met PSV ben jij er als de kippen bij om ff weer een negatieve, provocerende of beledigende reactie te plaatsen. En dan als je er op aangesproken wordt ga je wijzen naar anderen als een kleind kind die op zijn vingers getikt wordt door de juf "maar hij deed het ook boehoe".
Ik zeg nooit iets negatiefs over de club Ajax zelf alleen op de fans hier waarvan de meeste gewoon trollers zijn. En dan ben ik hypocriet..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 10:00
Je bent hypocriet ondat je het niet bij psv-ers doet, nog nooit gezien. Jij zegt van wel maar als er naar gevraagd wirdt dan geef je een neerbuigend antwoord.

Dat is dus hypocriet ...
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 10:13
Omdat jij het niet gezien hebt betekend niet dat het niet zo is 😉 Verder hebben anderen niks mee te maken als ik jou er op aanspreek, vandaar mijn opmerking over klein kind😉 Ik kan ook de 100 anderen Ajax trollers aanspreken maar dat doe ik niet, jij staat vrijwel bovenaan op de lijst van oppertrollers. Verwacht je verder dat ik in al mijn oude berichten/topics ga zoeken naar mijn reacties tegen mede PSV fans? Heb wel wat beters te doen dan mijzelf te moeten bewijzen tegen iemand die niks positiefs kan zeggen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 10:19
Voor mij maakt het veel verschil of je het kan laten zien maar als je dat niet wil dan houd het op.

Je opmerkingen raken mij totaal niet, ik sta achter wat ik schrijf.

Ik schrijf altijd on topic met een kern van waarheid ... dat de boodschap je niet bevalt daar kan ik niks aan doen.
Vind ik leuk
AVDV +1385
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Je krijgt een like voor dat laatste lachwekkende stukje betoog van je. Zegt genoeg over je zelfbeeld.. Fijne dag nog jongeman.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 10:39
Het is niet lachwekkender dan jouw doorzichtige poging.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:09
Ik denk dat de media eens moet stoppen hem elke keer te linken aan dat doelpunt tegen Ajax. Het lijkt alsof dat elke keer benadrukt moet worden, terwijl we al weer een paar seizoenen verder zijn.
Het is nu gewoon niet relevant meer. Het is weer een nieuwe tijd en hij zit bij een andere club.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
zaterdag 5 januari 2019 om 10:18
Is en blijft relevant, voor eeuwig :)).
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:25
Dat is best hypocriet dan, want als Ajacieden de overige supporters wijzen op de vele prijzen in het verleden is het ineens historie en moeten ze dat niet aanhalen.
Vind ik leuk
Cster +148
zaterdag 5 januari 2019 om 10:23
Het is harstikke relevant, want Ajax is nog steeds geen kampioen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
Ove +2615
zaterdag 5 januari 2019 om 12:58
wanneer ik een slecht humeur heb,kijk ik het doelpunt altijd even terug
Vind ik leuk
Diesel1977 +1522
zaterdag 5 januari 2019 om 14:31
Doe ik ook inderdaad met PSV-Feyenoord alleen heb ik dan iets meer goals te zien;)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:24
het is een beetje als de 1-2 van marco van basten tegen duitsland in 88. je kan er naar blijven kijken!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:32
Het mooiste vond ik nog wel die kop van Frank de Boer toen hij in de bus zat. Werelds. Ook lachen: gasten die die kampioensstickers gauw van de bus afhaalden. Zelden zo gelachen. Het toppunt: Sjakie Swart de dag erna ......
Vind ik leuk
AVDV +1385
zaterdag 5 januari 2019 om 15:21
Dat is de grootste prestatie van zijn carriere hoor!
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2627
zaterdag 5 januari 2019 om 10:09
Zou een zinloze aankoop zijn. Je hebt geen middenvelder meer nodig. Liever een centrale verdediger erbij.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:17
Fraser wil blijkbaar af van wat hij
" zeikerdjes" noemt. Talenten naar de bank en Smeets er bij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 10:18]
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2627
zaterdag 5 januari 2019 om 10:22
Sparta betaalt nooit transfersommen voor spelers dus denk niet dat het nu wel gebeurd voor een middelmatige eerste divisie speler. Snap ook niet hoe ze bij hem zijn uitgekomen. Fraser is juist zuinig met zijn talenten en zal deze echt wel de kansen geven.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:32
Dervisoglu zit op de bank toch? Jullie hebben toch ook Duarte gehaald en Breinburg is er nog. Ik begrijp net als jij ook niet wat ze met Smeets willen. Vandaar dat ik denk dat Fraser ' karakter' jongens wil.

Overigens had Sparta ook interesse in Kersten van Den Bosch, daar had ook een transfersom voor moeten worden betaald maar die is 20, dat kun je nog terugverdienen.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2627
zaterdag 5 januari 2019 om 10:36
Dervisoglu is nog erg jong en krijgt de kansen nog wel. Maakt soms een nonchalante indruk waar Fraser niet zo goed tegen kan. Ik heb het ook gelezen van Kersten en van der Winden. Maar Sparta moet geen geld betalen voor spelers. Als er straks geen promotie volgt moet je bezuinigen dus beter geld in je zak houden.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:44
Betalen voor jonge spekerd kan wel maar met zulke talenten hoeft het niet.
Ik geloof gewoon niet dat Sparta serieus is voor Smeets.


Kersten ligt nu voor 4 jaar vast en is niet meer te betalen. Er gaan geen spelers weg tenzij de hoofdprijs wordt betaald.



Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:26
Het Brabants Dagblad meldt zojuist dat Sparta in onderhandeling is met TOP over Smeets. Het is dus waar en ze gaan geld betalen voor Smeets....
Jij en ik begrijpen er niks van en we zullen niet de enige twee zijn.
Ik zei het al : Fraser wordt niet populair met deze move.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2627
zaterdag 5 januari 2019 om 13:33
Als het echt doorgaat moeten er sowieso ook spelers weggaan. Alhaft en Spierings mogen weg dus zal daar misschien aan liggen. Maar dan nog moet je focus op de verdediging liggen. Dan betaal je een keer een transfersom en is het voor een extra middenvelder die niet nodig is... en buiten dat heeft Smeets zich niet bewezen op het niveau wat Sparta nastreeft. Totaal idioot dus.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 13:41
We zijn het eens. Ik begrijp deze aankoop ook niet.
Vind ik leuk
Blindsy +18713
zaterdag 5 januari 2019 om 10:18
Mag dat wel van Sjaak, tekenen bij Ajax II ?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:20
Tuurlijk. Smeets erbij en de talenten naar Ajax, Sjaak zit er achter.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 10:22
die 45 %, wat zou dat voor volk zijn ?
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 5 januari 2019 om 10:28
Zeggen ze dat Ajacieden in het verleden leven....
Vind ik leuk
Mad Max +1129
zaterdag 5 januari 2019 om 10:58
Smeets wahne held
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:00
Sparta heeft al behoorlijk wat middenvelders. Zal dan toch duarte weg gaan of een andere middenvelder.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:23
Spierings mag weg Alfhat ook .
Misschien VerHaar. 👍
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:06
Ik wil die naam niet meer horen.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 5 januari 2019 om 14:14
Welke ?
Die van Brian Smeets?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6898
maandag 7 januari 2019 om 17:28
Ja die van Brain Smeets ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195104
maandag 7 januari 2019 om 17:32
ohhh Brian smeets dus
Vind ik leuk
Lucky Kes +6898
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Yes, Brian Smeets..........
Je weet wel.
Die speler die toen de 1-1 maakte.............Brain Smeets
:OD
Vind ik leuk
stratumseind +195104
maandag 7 januari 2019 om 17:46
Brian Smeets die ken ik nog wel ja
Vind ik leuk
danny117869 +2307
zaterdag 5 januari 2019 om 11:13
Ik heb een wedstrijd gezien van Top oss dit seizoen, dat was tegen AFC Amsterdam. Als ik van die wedstrijd uitga dan gaat Top Oss het heel lastig krijgen zonder Smeets. Dat was de enigste die echt kan voetballen en hij was ook de enigste die het team goed probeerde neer te zetten
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:03
Ja is hij de enigste?? Vind het eerder een nare vent. Hij is dan wel de enige die een balletje raakt daar heb je wel een punt.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:52
Dat was meer waterballet dan voetbal. Smeets is onze spelverdeler / regisseur, met overwicht, technisch en tactisch inzicht en ervaring.
Vind ik leuk
AVDV +1385
zaterdag 5 januari 2019 om 15:22
Overgewicht of overzicht?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 18:06
Overzicht en overwicht. Of zijn tattoos moeten te zwaar zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 18:07]
Vind ik leuk
whiskey33 +658
zaterdag 5 januari 2019 om 11:27
de legendarische nr. 14 Brian Smeets
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 11:41
Als Smeets terugkeert in de eredivisie en hij gaat naar Sparta dan komt Sparta ook terug, heerlijk toch
Vind ik leuk
Palafima +342
zaterdag 5 januari 2019 om 11:54
Zijn die stickers al van de bus?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:01
Dat ze deze man nog in elk intervieuw de beul van Ajax noemen. Meer iets pijnlijks voor hem lijkt me. Ik ben Smeets. Ben speler geweest van de graafschap van cambuur en van top. Mijn hoogtepunt in mijn cariere was dat ik scoorde bij Ajax en degradeerde.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:54
Is voor hem en TOP Oss geen item. Bryan Smeets is onze captain en team speler, verder niets. Blijven.👍🏻
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:20
Is te hopen dat Sparta smeets snel vast legt 👍
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 12:21]
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:27
Smeets is al rond met Sparta het zal niet lang duren of hij is Spartaan .
Smeets Welkom .👍
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:42
Daar ligt het niet aan, Top wil geld zien.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:57
En veul 😜😇🍾
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
Wat zal het zijn 30-40.000 ? Veel meer niet toch want zijn contract loopt af.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 01:59
Dogan maximaal 75.000. Smeets dus ook, zal Peter Bijvelds gevraagd hebben, denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:19
Dogan zal vanwege zijn vele goals duurder zijn dan Smeets.
Vreemd dat Sparta miljoenen heeft voor een stadion en miljoenen kreeg van Ajax voor de Sparta jeugd maar geen 50.000 voor versterking van het elftal wil besteden.
Als Sparta dit weekend uit wéér niet weet te winnen, kan het anders zijn.
Werkt Top niet mee, dan gaat Smeets over 4 maanden gratis de deur uit heeft Top niks.
Wat zou jij doen?
Ik denk dat er door Sparta wordt gewacht op de resultaten van komende uitwedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:22
Ik zou net als Peeter Bijvelds rekken tot na morgen. Als jullie van Dord verliezen en Roda van GAE & wij winnen dan pakken wij onverwacht 2e periode.
Daarna verkopen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:41
Ja. Dat kan ook.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 01:42]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 11:38
Succes vanmiddag. Hoewel wij dinsdag met 3-0 verloren in oefenpotje, maakte Dord geen indruk.
Gaat jullie wel lukken, is jullie gegund. Maar als jullie uitglijder maken hoop ik dat wij de lachende derde zijn.😜👊🏾
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:03
Ik denk dat wij 0-0 spelen Sparta verliest en Roda en Eagles ook gelijk spelen.
Spannend. Succes.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:06
Gelijkspel is dan genoeg voor jullie. Enjoy !!!! ⚽️👊🏾
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:09
Titel is belangrijker.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 12:27
Prima speler. Scoort niet zo heel veel maar WEL op de goede momenten 😂😂😂
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 5 januari 2019 om 12:47
Standbeeld
Vind ik leuk
Ove +2615
zaterdag 5 januari 2019 om 13:56
Standbeeld op museum plein,i.p.v de letters I AmsterdOm
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:33
Spierings naar rkc ? Fred Grim kent het hem
Vind ik leuk
Trotse Fan +762
zaterdag 5 januari 2019 om 22:52
Geef deze mens nog een IPhone. Haha stel je voor 👊🏻😂🤣
Vind ik leuk
Bizzy +23376
zondag 6 januari 2019 om 20:47
De nachtmerrie van Sjaak
Vind ik leuk
UpOne +1049
maandag 7 januari 2019 om 16:25
Jaja het fenomeen Bryan Smeets.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:55
Zie hem graag terug keren kan die 50 schoten die uit het stadion gaan nog met plezier terug zien. Zonder gekkigheid hij is en blijft een held! Hij heeft mij 1 van de beste dagen van mijn leven gebracht die 1-1
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
Sheepdog +25
maandag 7 januari 2019 om 16:56
Rare vraag! Als 'ie al naar Sparta zou gaan, dan nog speelt (nog) niet in de Eredivisie! (Maar bedankt voor het positie vooruitzicht.)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:03
Doomed tot de eerste divisie:

Hij scoorde ooit een doelpunt tegen Ajax en degradeerde een week later.
Het doelpunt interesseerde hem weinig, maar mag z'n leven lang gratis bier drinken in Eindhoven.
Smeets is een nobody in de rest van de voetbalwereld; het beste wat hij kan doen is in Eindhoven gaan wonen, dan lijkt het nét of ie iemand is
De Nadruk op 'lijkt net' !
Hij zakte af naar Cambuur en toen naar Oss, de nummer 5 van de eredivisie, terwijl de graafschap wel eredivisie speelt.
Hij hoopte nog even naar Sparta te mogen om zo misschien toch nog via de achterdeur binnen te komen, maar helaas, Smeets lijkt geboren voor het drama.
Ooit leek hij naam te maken, maar sindsdien holde zijn voetbalcarrière achteruit.
Smeets heeft een wonder nodig om aan z'n trieste lot te ontsnappen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 7 januari 2019 om 17:11
One hit wonder.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
maandag 7 januari 2019 om 17:39
Held. Deze man is verschrikkelijk belangrijk geweest voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:58
Zou wel een leuke transfer voor smeets zijn
Trouwens,
De plannen van sparta voor de komende jaren met het stadion en het jeugdcomplex zien er fantastisch uit!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws