Feyenoord gaat mogelijk cashen: 'Over de tien miljoen euro voor St. Juste'

Feyenoord gaat mogelijk cashen: 'Over de tien miljoen euro voor St. Juste'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 17:55zo 06-01-2019 om 17:55

Het is goed mogelijk dat Feyenoord behoorlijk gaat cashen bij de transfer van Jeremiah St. Juste. Feyenoord-watcher Sinclair Bischop van RTV Rijnmond heeft vernomen dat het geïnteresseerde Zenit Sint-Petersburg een flinke zak geld neer wil leggen voor de verdediger.

Het zou gaan om 'over de tien miljoen euro'. "We weten allemaal dat Jeremiah St. Juste op de radar staat. Ik heb me laten informeren dat er een aardig bedrag voor neergelegd gaat worden door die ploeg uit Rusland: over de tien miljoen, als dat waar is. Ze zijn in hem geïnteresseerd", vertelt Bischop op de website van zijn werkgever.

Als het bericht van Bischop klopt, dan krijgt Feyenoord nog geen twee jaar na de transfer van St. Juste naar Rotterdam ruim het dubbele voor hem. De verdediger maakte in de zomer van 2017 de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. De club betaalde daar iets minder dan vijf miljoen euro voor. 

St. Juste heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2021.

Lees ook: AD: Feyenoord moet rekening houden met transfer St. Juste door belangstelling

Lees ook: Bosz shopt mogelijk bij Feyenoord: 'Het kan zomaar tot een transfer leiden'

Poll

Is St. Juste dat waard?

(3762 stemmen)

Plaats een reactie

Janzijnvader +17492
zondag 6 januari 2019 om 17:58
Welke video band hebben die Russen gekeken dan? Of wordt Ted van de Pavert straks ook voor 15 miljoen verkocht?
Vind ik leuk
Sytz +4138
zondag 6 januari 2019 om 18:02
Gekkies die Russen, strik eromheen en wegbrengen!

Ergste is nog dat er over de 10 miljoen staat. Straks komt hij aan het prijskaartje van vd Pavert!
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:07]
Vind ik leuk
voebtalie +2325
woensdag 9 januari 2019 om 03:03
Roebels... Er moest staan roebels
Vind ik leuk
henk1952 +204
zondag 6 januari 2019 om 18:21
Tedje is de man van zes miljoen..
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 20:42
Ik denk dat ze Ajax - Feyenoord bekeken hebben. Maar goed, als ze 10 miljoen kunnen vangen dan een strikkie er om en opzouten, zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Harry.f +399
maandag 7 januari 2019 om 00:56
Je heb er echt de ballen verstand van.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:54
Het g team van ijsselmeervogels heeft nog betere backs
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 17:59
Meer dan 10 miljoen euro.. Als ik Sinclair Bischop was, zou ik die informatie nog maar eens goed checken.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:00
Wat doet de Russische munt tegenwoordig?
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 6 januari 2019 om 18:10
Ze bedoelen vast over de 10 miljoen Roebel idd.Dus ongeveer 150.000 Euro. Klinkt ook realistischer.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:12
:-)
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:37
Ze hebben hem waarschijnlijk verwisseld voor Promes.
Vind ik leuk
Pancev +1118
zondag 6 januari 2019 om 18:02
Zenit goed wijs, die gasten.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 19:58
Ze zenit goed wijs bedoelde
Vind ik leuk
Sytz +4138
zondag 6 januari 2019 om 18:02
Dat is nou toevallig de meest betrouwbare Feyenoordwatcher.
Vind ik leuk
Ove +2668
zondag 6 januari 2019 om 18:17
Nieuws stond al op Feyenoord,,headliner
Vind ik leuk
Hangelos +212
zondag 6 januari 2019 om 17:59
Wie is wat waard in die verrukte transfermarkt tegenwoordig?
Vind ik leuk
davidben +6552
zondag 6 januari 2019 om 19:17
In het Nederlands betekent 'verrukt' iets anders dan in het Duits. Wist je dat.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13532
zondag 6 januari 2019 om 20:10
Ze zijn dat waard wat er voor betaald wordt op het moment dat dat gebeurt.
Vind ik leuk
chicken +14847
zondag 6 januari 2019 om 17:59
Juste is ook de toekomst....die doe je weg en de shit blijft..

Verkoop ze die Botteghin ofzo, dit is niet het slimste om te doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:01
Och. Voor die centen kun je een Pierie halen. En voor dat half jaartje laat je Nieuwkoop backen en zoek rustig verder.
Vind ik leuk
chicken +14847
zondag 6 januari 2019 om 18:06
Je moet wel meteen aan je toekomst kunnen bouwen.

Maar als je juste laat gaan gebruik je de verkeerde bezem.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:09
Bouwen aan je toekomst gaat makkelijker met geld. St Juste is niet onvervangbaar. Dus wat mij betreft cashen. En eventueel Geertruida de kans geven.

Alsof je voor een Botteghin, Vd Heijden of Nieuwkoop veel geld gaat vangen.
Vind ik leuk
Ove +2668
zondag 6 januari 2019 om 18:19
Geertruida is centrale verdediger,st juste wordt alleen maar gebruikt als rechtsback
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:22
En ik maar denken dat centrale verdedigers ook vaak back kunnen spelen (De Vrij, Van Beek, St Juste, Kongolo, Indi).

Volgens mij is Geertruida ook al een paar keer ingevallen op de back positie?
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:29
Geertruida ? ik dacht dat jullie het over de koffiejuffrouw hadden.
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:31
Oh, die had ik nog niet eerder gehoord.

Of werd ie in het verleden ook gebruikt bij Anita?
Vind ik leuk
satesaus +1472
zondag 6 januari 2019 om 20:13
Jouw parate kennis eindigt waarschijnlijk bij de Jong.
Vind ik leuk
Stranger +6642
zondag 6 januari 2019 om 23:26
Jammer voor jou deze opmerking.
Bewijst meteen dat je geen verstand van het Nederlandse voetbal hebt.😜
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
maandag 7 januari 2019 om 00:09
Dat zijn spelers waar ik ook geen verstand van wil hebben.
Vind ik leuk
Stranger +6642
maandag 7 januari 2019 om 06:22
En je kent hem niet?
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
zondag 6 januari 2019 om 18:06
Juist wel, deze is 9 van de 10 keer geblesseerd.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:10
Juist. Hij heeft wel de potentie om een prima speler voor Feyenoord te zijn. In dat wereldje is het niet eens zove geld.
Vind ik leuk
Maxima +3
zondag 6 januari 2019 om 19:46
Die zelfde juste die gemiddeld 4 handelingen nodig heeft om een bal te kunnen controleren?🤣🤣
Vind ik leuk
chicken +14847
zondag 6 januari 2019 om 19:55
Een betere heb je niet anders...
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 22:35
Da's nog altijd minder dan die Deen... Hoe heet-ie ook alweer: Cristoff...Christ... Of dat Colombiaantje. Iets met een "O". Help me ff.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21716
zondag 6 januari 2019 om 17:59
Wow, das veel geld..
Vind ik leuk
Johnny Cash +10123
zondag 6 januari 2019 om 17:59
Zo zo dat is geen gek bedrag.
Vind ik leuk
stratumseind +195341
zondag 6 januari 2019 om 18:01
Voor dat geld : de welbekende strik
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
Splintair +2109
zondag 6 januari 2019 om 18:02
Nou karsdorp rest vh seizoen als vervanger en dan in de tussentijd Zoeken naar dat zuid amerikaanse pareltje op rechtsback..;)

Oh en nee niet Orejuela graag
Vind ik leuk
Stom +654
zondag 6 januari 2019 om 18:03
Als ze 10 bieden dan zouden ze hem misschien wel moeten laten gaan. Zeker aangezien hij nog steeds geen onbetwist basisspeler is, ze van de rest van die CV's voorlopig niet af komen, hij niet onomstreden is op linksachter en ze ter vervanging daarvoor wellicht Karsdorp goedkoop kunnen huren. Nu 5 pakken, rustig gaan scouten en komende zomer slim herinvesteren!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
zondag 6 januari 2019 om 18:03
Als Juste naar dat geweldige land zou willen.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:07]
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:30
Gelukkig is de arbitrage daar niet zo streng.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11782
zondag 6 januari 2019 om 18:33
Precies, ok heb nog nergens gelezen dat hij zelf weg zou willen en al helemaal niet die kant op.
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
zondag 6 januari 2019 om 18:04
Grote strik erom.
Vind ik leuk
Mari +12491
zondag 6 januari 2019 om 18:04
Mooi, excl bonussen en 10% doorverkoop percentage
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
zondag 6 januari 2019 om 18:46
zal wel 8 zijn, en dat het met bonussen kan oplopen tot 10 of zo
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:05
Als ie gaat;
Helaas , die zien we nooit meer terug.
Vind ik leuk
mason +2410
zondag 6 januari 2019 om 18:07
Goed nieuws voor ons. Kunnen wij ook mooi 1 miljoen mee pikken. Kunnen we wel gebruiken bij Fean.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29725
zondag 6 januari 2019 om 18:08
Dit is toch wel de grap van de dag..
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
zondag 6 januari 2019 om 18:26
De grap zou pas zijn als Annet van Geel die Klaiber als vervanger haalt ;)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29725
zondag 6 januari 2019 om 18:41
Persoonlijk zou ik niet willen ruilen.. Klaiber is beter.
Vind ik leuk
Jef Stam +64
zondag 6 januari 2019 om 18:19
Mooi dan is sint er klaas eindelijk weg. Kutnaam voor in de eredivisie
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12646
zondag 6 januari 2019 om 18:22
Jou probleem is? Silvana Simons aanhanger 🤢
Vind ik leuk
Jef Stam +64
zondag 6 januari 2019 om 19:01
Heeft daar niks mee te maken maar met zijn naam sint juste. Kan toch niet, ballen kan ie ook niet. Ik noem sint erklaas, net als die flap die geen hand geven wil dat is haatbaard.
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:32
Klaas heeft net nog een jaar bij Ajax bijgetekend, die is niet weg.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:38
ik schiet weer in de lach nu je er weer over begint, hahaha ouwe klaas...
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:40
Klaas scoort Vaak
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:46
Klaas-Jank en het vriendelijke spookje zijn samen goed voor 26 wedstrijden eredivisie dit seizoen, samen 14 doelpunten....
bovendien ziet iedereen zonder roze bril dat ie zienderogen minder wordt. was eens een toppertje, maar die dagen zijn echt voorbij. had beter het van persie-traject kunnen volgen en er een punt achter zetten.
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 19:05
Had je wel gewild he ?
Heerlijk als de concurrentie zo over een Ajax-speler denkt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 19:10
ehmmm begrijp je me niet helemaal dan?? wat is er heerlijk aan dat iemand die een hele grote jongen is geweest zwaar op de terugweg is???
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 19:21
Begrijp je mij niet helemaal dan ?
Huntelaar moet er een punt achter zetten ?

Klaas heeft dit seizoen 11 doelpunten gescoord, bijna 2x zoveel als van Persie, waarvan 4 in de Champions League.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 19:26
heb je de gemiste kansen ook bijgehouden...? elke ajax-spits pikt zijn doelpuntjes mee. als je pierre van hooydonk 34 wedstrijden opstelt maakt ie ook vast wel een goaltje of 10... roze bril..
Vind ik leuk
John M. +5152
zondag 6 januari 2019 om 22:27
Jef, Bij het scrollen heb ik je per ongeluk een duim gegeven. Ik ben het echt niet met je eens.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 22:28]
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zondag 6 januari 2019 om 18:21
Die jongen gaat niet naar Zenit, die lui zijn zo racistisch als maar kan. Shaktar ok, maar niet Zenit. Wanneer dat wel gebeurd slaan die holbewoners de boel kort en klein.
Vind ik leuk
05443 +8
zondag 6 januari 2019 om 18:21
10 miljoen is toch wisselgeld .Ze willen gewoon met de grote jongens mee praten.Op het veld is niets te zien .En op de bank ook niet.😁🤔😜
Vind ik leuk
ReneAjax +10139
zondag 6 januari 2019 om 18:33
Ze hebben iemand nodig om de waterflesjes te vullen.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 6 januari 2019 om 18:29
Hij is het absoluut niet waard maar ik gun het Feyenoord wel een dikke financiële meevaller. Hopelijk versterken ze zich gericht met goeie talenten.
Vind ik leuk
poklane +5406
zondag 6 januari 2019 om 18:31
Die laatste zin: goeie grap man
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:33
bonusje links, commissietje rechts, wat blijft er dan per saldo aan winst over??
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:33
strik erom en snel verkopen voordat ze zich bedenken.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:36
Wow dikke poen!
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zondag 6 januari 2019 om 18:37
Die kijken niet op een miljoen, misschien willen ze wel het stadion financieren?, beter dan Goldman Sachs daar betaal je 24 percentjes per jaar.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1089
zondag 6 januari 2019 om 18:42
Zoveel geld heeft zenit niet meer vandaar st juste
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zondag 6 januari 2019 om 18:45
Nee maar de eigenaren wel
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1089
zondag 6 januari 2019 om 18:49
Ja daarom hebben ze aantal spelers moeten verkopen , en als ze geld hebben kopen ze echt niet gare st juste
Vind ik leuk
Joey_S +156
zondag 6 januari 2019 om 18:37
Wat is er toch aan de hand in voetballand? Eerst Mbappé voor 180 miljoen Toen Neymar voor 222 miljoen... en nu st. Juste voor meer dan 10 miljoen... het moet echt niet gekker worden allemaal 😂
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1089
zondag 6 januari 2019 om 18:41
Nog geen 1 miljoen waard dus prima deal
Vind ik leuk
Jan Guevara +10322
zondag 6 januari 2019 om 18:43
10 miljoen... Pff minimaal 25 miljoen
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:44
Goed voor Feyenoord.
Goed voor iedereen
Vind ik leuk
Oud Fluks +1086
zondag 6 januari 2019 om 18:48
Volgens mij heeft diegene die zijn band gekeken geen greintje verstand van voetbal want hij is het in geen wegen waard . Hij is misschien 4 milj waard en zeker niet meer na zijn slechte voetballen in de competitie , lachertje 1e klas !
Vind ik leuk
Jan Guevara +10322
zondag 6 januari 2019 om 19:40
Huillie huillie.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1086
zondag 6 januari 2019 om 19:44
Jij misschien , ik dus niet maar je kan zien dat zelfs voor middelmatige spelers zulke bedragen betaald worden !
Vind ik leuk
Jan Guevara +10322
zondag 6 januari 2019 om 20:24
Tuurlijk.

Zoals bij klaassen.

Zelfs voor blind betaalde een gek meer dan 15 miljoen!

Dan is st juste wel 30 waard.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1086
zondag 6 januari 2019 om 21:55
Laat maar , schijnbaar is de waarheid hard en in ieder geval hebben Blind en Klaassen het bewezen dat ze het geld waard zijn !
Vind ik leuk
Jan Guevara +10322
maandag 7 januari 2019 om 09:54
hahahaha, echt?
Vind ik leuk
Paul1982 +12071
zondag 6 januari 2019 om 18:51
'Ik heb me laten informeren dat er een aardig bedrag voor neergelegd gaat worden door die ploeg uit Rusland: over de tien miljoen, als dat waar is.'

Zo kun je van alles roepen, met de toevoeging als dat waar is.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11983
zondag 6 januari 2019 om 18:52
Wel meer dan 10 miljoen waard maar als ik Feyenoord was zou ik hem behouden ingeval de huur Door gaat van Kasdorp .
Dan heb je goede dubbele bezetting voor de beker en voor de 3de plaats te behouden .
Dan zou ik Bart nieuwkoop verhuren .
Vind ik leuk
Wilex +2699
zondag 6 januari 2019 om 19:20
Het is voor Feyenoord bijna onmogelijk om het nog zo te verkloten dat ze dit jaar geen 3e worden, met of zonder St. Juste.
De beker gaat dit jaar naar Ajax dus daar hoeven ze ook geen rekening mee te houden.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11983
zondag 6 januari 2019 om 20:28
De beker gaat dit jaar zeker niet naar ajax en ten 2de over 2 weken gaan Ajax met de staart tussen de benen terug met verlies uit de kuip dit jaar .
Geven niks gewonnen en zeker dit keer niet tegen ajax in de kuip.
Met of sint juste.
Je kan het op je buik schrijven psv dacht ook effe bij ons te komen winnen maar ik denken dat Feyenoord zeker daarvan geleerd heeft dat het wat extra in huis moet en zal brengen in deze wedstrijden Thuis.
Ajax uit okhadden wel de snelle Rode kaart wat opzich geen wedstijd meer was daar hadden jullie de motivatie maar dit keer Feyenoord thuis zullen we nogmaals laten zien dat wij de baas zijn.
Vind ik leuk
Wilex +2699
zondag 6 januari 2019 om 21:25
Fotuna won laatst anders nog vrij eenvoudig in die zogenaamde onoverwinnelijke kuip.
Verwacht dat Ajax er net zoals vorig jaar weer minimaal een stuk of 4 maakt met de schuimbekken op de achtergrond.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11983
zondag 6 januari 2019 om 21:45
Dat deed psv ook van jullie schuimbekkend van ons op de achtergrond. 😏
Wel waar wij namelijk van wonnen en dat is wel niveau hoger waar was je toen met je 3-0 schuimbekkend en huilend 😢misschien. 😌
Vind ik leuk
Wilex +2699
zondag 6 januari 2019 om 22:45
Psv en Utrecht uit zijn voor ons de 2 lastigste wedstrijden van het jaar, laten we die nou al allebei gehad hebben dit jaar.
Feyenoord is nooit geen partij, ik geloof maar 1x verloren de laatste 22 keer.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11983
zondag 6 januari 2019 om 23:12
Normaal zingen jullie bloed zweet en tranen in de arena maar dit gaan jullie met bloed zweet tranen en huilend naar huis 😏
Dit jaar zullen ze extra gemotiveerd zijn ajax op houtskool 😋
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 18:52
Gelijk doen!!!! Deze speler gaat hem niet worden.
Vind ik leuk
|Ajax| +1328
zondag 6 januari 2019 om 19:00
Hij heeft het verkeerd gelezen er stond meer dan 1 miljoen.
Vind ik leuk
bert +554
zondag 6 januari 2019 om 19:17
Is toch weer een smerige rode kaart minder
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 19:18
Nu is de beste feyenoord verdediger meer dan 10 miljoen waard. Maar moet je eens kijken wanneer een ajax verdediger 10 miljoen is. Dan is het opeens weer te weinig. Je ziet aan alles dat het hier nooit normaal kan. Heb een beetje respect naar andere clubs.
Vind ik leuk
klaas +183
zondag 6 januari 2019 om 19:22
dan zou ik hem als feyenoord zijnde hem zelf wegbrengen ,met een grote bos bloemen ,en een etentje met die russen besoreken ,man man man
Vind ik leuk
Bizzy +23385
zondag 6 januari 2019 om 19:31
Laat die Russen maar betalen. Trouwens iedere buitenlandse club die een eredivisie spelers wilt kopen moet de hoofdprijs betalen ONGEACHT de club.
Vind ik leuk
Scouse96 +187
zondag 6 januari 2019 om 20:19
Voor de Eredivisie een prima verdediger maar deze stap..
Vind ik leuk
orion73 +1532
zondag 6 januari 2019 om 20:23
Inpakken en wegwezen. Zou als CV prima kunnen voldoen maar bij Feyenoord staat hij RB en dat is gewoon niet zijn plaats.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 20:51
Direct vangen
Vind ik leuk
joodje007 +48
zondag 6 januari 2019 om 21:15
Strik er omheen en direct wegbrengen
Voor ze gaan twijfelen
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:59
Hahahahaha 10 flessen wodka op of een weddenschap verloren of blind... Welke Mongol gaat dat geven voor zoiets??
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:59
Kijk dat is een lekkere winst
Vind ik leuk
Shelbourne +5974
zondag 6 januari 2019 om 22:17
Dat zou ik toch heel verrassend vinden, ik vind St Juste maar een beperkte speler. Bij Heerenveen werd hij vaak als groot talent betiteld maar ik heb het er zelden uit zien komen. Zou wel een upgrade zijn St Juste Karsdorp
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:29
Bij deze zijn de marktwaardes van Dumfries en Tagliafico gestegen naar 40 miljoen
Vind ik leuk
Harry.f +399
maandag 7 januari 2019 om 00:48
St Juste is de beste verdediger van de club en met talent. Ook is hij jong en is dus veel waard. Van Geel zal het wel regelen, er zijn hier nogal wat supporters die geen inschatting kunnen maken voor transfers. En nu de jeugd een kans gaan geven aub.
Vind ik leuk
Maxi040 +0
maandag 7 januari 2019 om 18:03
Gelukkig komt er in februari nog een return Psv-Feynoord
Hopelijk begint Psv dan wel scherp en winnen ze de wedstrijd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws