'Niet geld, maar het leven dat ik heb en de waardering bij PSV tellen voor mij'

    'Niet geld, maar het leven dat ik heb en de waardering bij PSV tellen voor mij'

    Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 06:42ma 07-01-2019 om 06:42

    Jeroen Zoet stond afgelopen zomer in de belangstelling van diverse grote clubs, maar de doelman besloot PSV trouw te blijven. In het buitenland kreeg de Oranje-international geen garantie op speeltijd en een rol als tweede keeper ziet hij niet zitten.

    "Ik ben gewoon iemand die altijd wil spelen", zegt Zoet tegen Voetbal International. "Ik word niet gelukkig op de bank. Het is heel makkelijk te zeggen dat het buitenland beter en mooier is, maar ik heb een fantastisch leven in Eindhoven. Ik keep alles, we zijn een paar keer kampioen geworden, we spelen in de Champions League en privé gaat het ook allemaal goed."

    "Dat zijn dingen die voor mij belangrijk zijn", vervolgt de 28-jarige Zoet. "Niet geld, maar het leven dat ik heb en de waardering die ik krijg bij PSV tellen voor mij. Het voelt goed. Ik weet inmiddels ook wel dat ik niet bij Paris Saint-Germain of zo ga keepen, maar dat is als ik wat ouder ben als tweede doelman wellicht nog wel een optie. Maar nu nog niet, ik heb nog een tweejarig contract bij PSV en voorlopig wil ik alles keepen."

    Poll

    Is Zoet toe aan een stap hogerop?

    (3789 stemmen)

    Plaats een reactie

    psvfan1913 +3175
    maandag 7 januari 2019 om 06:46
    Zal nooit een wereldtopper worden, en is het ook nooit geweest. Maar gewoon een heerlijke keeper voor psv, was vorig seizoen echt enorm belangrijk voor het kampioenschap. Zou een (klein) stapje omhoog wel aan kunnen maar that's it.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +4017
    maandag 7 januari 2019 om 06:47
    Ben het helemaal met je eens. Prima keeper voor PSV, maar er lijkt gewoon geen interease te zijn. Prima voor PSV dus.
    Vind ik leuk
    Bertus +6571
    maandag 7 januari 2019 om 07:27
    Leer nou eens lezen jongen. Er is wel degelijk interesse maar Zoet wil spelen en als hij niet de garantie krijgt om eerste doelman te zijn dan blijft hij gewoon liever bij PSV. Cillesen zal vast meer geld pakken maar zit zich wekelijks te verbijten op de bank. Waar wordt je nou gelukkiger van?
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +3175
    maandag 7 januari 2019 om 07:36
    Waar vertel ik dan dat ik denk dat geen enkele club hem wil? Ik denk dat Zoet prima op z'n plek zit bij psv.
    Vind ik leuk
    Bertus +6571
    maandag 7 januari 2019 om 07:43
    Ik heb ook niet op jou gereageerd maar op MedusAZ
    Vind ik leuk
    MedusAZ +4017
    maandag 7 januari 2019 om 09:11
    Leer zelf eens lezen joh! Er zijn voldoende interviews met Zoet en artikelen waarin hij aangeeft dat diverse clubs geïnformeerd hebben maar dat GEEN ENKELE CLUB concreet werd. Er is dus geen interesse. En dat is niet erg, er is geen schande in het worden van een clubkeeper, maar doe dan ook niet alsof je daar voor kiest. Alsof je andere clubs afzegt. Geen enkele speler krijgt van een club de garantie op speeltijd, dus dat is ook een onzinargument.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 14:49]
    Vind ik leuk
    lollol +29
    maandag 7 januari 2019 om 20:11
    Er is dus wel interesse, maar daar blijft het bij. Blijft moeilijk hè die Nederlandse taal.
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    maandag 7 januari 2019 om 11:03
    Nou Bertus, ik verwacht als een mooie club concrete interesse heeft Zoet na dit seizoen zal vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 11:46
    Zoet is niet het type keeper dat clubs graag willen, Unnerstall is een betere keeper dan Zoet maar verhuurt aan VVV als voorwaarde bij de overgang.
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    maandag 7 januari 2019 om 12:00
    Geef mij eens een reden waarom ze Zoet niet zouden willen?
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 12:55
    Zoet is geen wereldkeeper maar hij heeft in elk geval een paar prijzen gepakt met PSV, volgens mij staat Onana nog altijd droog. Wie hem al dan niet wil hebben boeit mij niks, hij is voor PSV een prima keeper.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 11:44
    Interesse voor Zoet die slechts 6 miljoen kostte maar niemand werd serieus...de geruchtenstroom doet wonderen en mensen zoals jij gelooft ze.
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    maandag 7 januari 2019 om 12:02
    Hoe kom je aan 6 miljoen, toch niet van VP?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +4017
    maandag 7 januari 2019 om 06:46
    Klinkt als iemand die graag hogerop wil maar waarvoor geen clubs komen.....
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    maandag 7 januari 2019 om 06:52
    Klinkt als iemand die verstandige keuzes maakt. En die dus een afweging maakt waarbij hij niet het risico wil nemen om nu op de bank bij Everton/Schalke/... te komen in plaats van onbetwiste eerste keeper te zijn bij PSV. Zouden spelers een voorberld aan kunnen nemen. Het gras is niet altijd groener...
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1179
    maandag 7 januari 2019 om 07:21
    Eindelijk iemand die niet alleen aan geld denkt maar vooral wil spelen! Dan ben je wat mij betreft een topper!!
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    maandag 7 januari 2019 om 07:33
    Geweldig Jeroen gewoon blijven en de PSV Fans zijn trots op je.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 08:04
    Als keeper is het ook moeilijker dan als veldspeler. Je kan wel op de bank gaan zitten en wachten op je kans, want je kunt maar met één keeper spelen, ze raken minder vaak geblesseerd, worden zelden gewisseld en coaches blijven toch vaak aan hun eerste keeper vasthouden als die weer terug is.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 09:43
    Klinkt mook als iemand die zelf stiekem misschien wel denkt, dat hij het hogerop niet aan zou kunnen , maar dat wellicht niet hardop durft te zeggen?
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 06:48
    Snap niet dat de meeste mensen denken dat Zoet een stap hoger op zou moeten/kunnen. Hij zit toch prima bij PSV!
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 08:25
    PSV is zijn niveau. Mischien als 2e keeper bij Everton maar dan houdt het ook wel op.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    maandag 7 januari 2019 om 16:35
    Heb je hem niet gezien dan in de CL???
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 06:49
    Moet gewoon jaren bij psv blijven, daar zit hij goed.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 06:58
    Begrijp me niet verkeerd ik ben voor Ajax en gun Zoet het beste, maar er is toch geen interesse voor hem dus waarom hebben we het hierover dan? Soms snap ik topics echt niet!? Maar kan ook aan mij liggen. Enige dat ik kan bedenken is dat er dan zogenaamd een PSV topic is geplaatst dus waarschijnlijk lezen we straks dat Luuk de jong prima bij PSV zit en niet weg hoeft voor het geld. Om vervolgens 5x de Ligt 3x F de Jong en 4x Neres te kunnen plaatsen? (Nogmaals ik ben zelf voor Ajax maar valt dit alleen mij op??)
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 07:01
    Ze moeten wat nu de competitie nog niet begonnen is, krijg je dit soort onzin.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 07:02
    Zal blij zijn als het volgende week is👍🏼
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 07:05
    Zeker weten.👍👍
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    maandag 7 januari 2019 om 07:31
    Dan hebben wij in Brabant al maanden onzin moeten lezen over Ajax.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    maandag 7 januari 2019 om 07:35
    Ohhhh het gaat niet over Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    maandag 7 januari 2019 om 07:17
    Je vergeet de ligt en van de beek.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    maandag 7 januari 2019 om 07:24
    Schrijf maar negatief maar bij PSV zijn ze er blij mee.
    Een prima doel- en Clubman voor PSV.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 07:34
    Waar schrijf ik negatief dan? Ik vind juist dat hij heel belangrijk is voor PSV en moet blijven i.p.v. ergens 2e viool spelen op de bank! (Uit Ajax oogpunt mag hij overigens van mij weg hoor😉)
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 10:16
    Het is geen interview van VP. Die site pakt ook alleen maar wat fragmenten op uit interviews van andere kranten/bladen/websites.

    Zoals in dit geval: er wordt geciteerd uit een interview met Voetbal International. Staat er ook netjes bij.

    En het aantal berichten? Websites genereren inkomsten met het aantal clicks. Dus knip je interviews op in delen, want dan heb je meer berichten. En zet je steeds een nieuwe kop boven een item, want dan komen mensen ook voor een tweede of derde keer binnen. En maak je de kop multi-interpretabel: meer clicks.

    Websites als VP zijn geen projecten van mensen met een passie voor de sport. Of met een journalistieke ethiek. Dat is geen (!!) kritiek (goedemorgen moderator, die van plan is deze post te verwijderen) , maar gewoon hoe deze wereld werkt.
    Als lezer van de site zou je daar toch aan gewend moeten zijn. Je hebt altijd een keuze om er niet meer te komen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 10:17]
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 10:48
    Okay duidelijk!!
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2683
    maandag 7 januari 2019 om 06:50
    Klopt prima keeper inderdaad voor de Nederlandse top. In Nederland zijn überhaupt geen echte uitblinkers meer onder de lat. Na van vd sar en van Breukelen eigenlijk helemaal niemand meer.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 07:00
    Stekelenburg had een periode maar was opeens over.
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 08:19
    Vergeet Gomes of Dudek niet...
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2357
    maandag 7 januari 2019 om 08:33
    Ja okay maar ik dacht aan Nederlandse keepers
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 08:59
    oke, dan heb je een punt hahaha
    Vind ik leuk
    Hyena +30215
    maandag 7 januari 2019 om 08:35
    Onana? Die is binnen vijf jaar eerste keeper bij een absolute topclub. Jasper is overigens ook een uitstekende keeper, maar heeft helaas één van de beste keepers ter wereld voor hem.

    Daarnaast had je nog een Gomes, Dudek en Stekelenburg.
    Vind ik leuk
    HansVites +5613
    maandag 7 januari 2019 om 06:53
    Hij heeft dus geen goede aanbiedingen gekregen als jet het zo leest.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    maandag 7 januari 2019 om 09:00
    Er zullen wellicht goede aanbiedingen geweest zijn (qua euro's), echter geen betere aanbiedingen qua totaalplaatje (lees: elke week spelen, leefomgeving etc.). Dan is blijven een verstandige keuze. In Eindhoven wordt hij gewaardeerd, kan hij zich ook financieel onafhankelijk spelen en zit hij dicht bij familie en vrienden. Prima toch?
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 07:02
    Hij heeft nooit in de picture gestaan bij de topclubs want er ontbreekt bij hem gochme wat Gilissen wel heeft.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    maandag 7 januari 2019 om 09:03
    Tja. Gogme. Cillissen is de betere keeper. En die zal straks meer geld op de bank hebben. Maar zou die tevreden zijn over zijn carrière qua speeltijd en aantal wedstrijden? Mooi om te zeggen dat je getraind en af en toe gespeeld hebt met Messi, Suarez etc. Maar uiteindelijk wil je toch meer dan een paar bekerwedstrijden per jaar? Cillissen zou toch prima meekunnen met de Engelse (sub)top? Dan is de bank in Barcelona toch jammer denk ik. Zeker als het straks te laat is om nog ergens eerste keeper te worden.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 09:13
    Klopt , let maar op na de zomer is hij weg bij Barca en zal hij zeker weer 1e keeper worden en het zal mij niet verbazen als het bij Ajax zal zijn nadat Onana terug gaat naar Barca !
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 07:13
    Met andere woorden. PSV is zijn niveau. Niks mis mee trouwens.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    maandag 7 januari 2019 om 07:16
    Welke clubs?

    Lekker bij psv blijven vent.
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 08:20
    O.a Atletico Madrid
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    maandag 7 januari 2019 om 08:37
    Denk het niet, mag de veters van oblak nog niet eens aan raken.
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 08:58
    zoals er is aangegeven zou is dus de stand in zijn.. wel lezen maat!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    maandag 7 januari 2019 om 09:06
    Je gaat er toch heen met de ambitie om te spelen. Dan kan hij net zo goed blijven.
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 09:48
    zoals hij aan gaf waren er topclubs die hem wilde hebben maar als 2de keeper (ala cillessen) dus ja dan blijft hij bij PSV en dat is dan ook een prima keus. dat houdt dus niet in dat clubs niet in hem geintresseerd zijn..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    maandag 7 januari 2019 om 09:04
    Dat klopt. En tot dat inzicht is Zoet ook gekomen. En heeft hij vervolgens gekozen om te spelen in plaats van op de bank zitten in Spanje.
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1535
    maandag 7 januari 2019 om 07:26
    Prima zo, rust in de goal is belangrijk, destijds met waterreus, menzo en nog anderen was er veel onrust.

    Hoop niet dat het zo gaat in het volgende seizoen met unnerstall erbij. Dat is toch een keeper die aanklopt in tegenstelling tot de huidige reserve keepers.

    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28347
    maandag 7 januari 2019 om 07:34
    Heel realistisch. Gewoon lekker bij PSV blijven. Is ook niets mis mee, toch?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    maandag 7 januari 2019 om 08:04
    We spelen in de Champions League? Oud interview zeker.
    Vind ik leuk
    Korm +37946
    maandag 7 januari 2019 om 08:20
    nee hoor, speelde PSV dit seizoen ook en na dit seizoen gewoon weer
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 08:16
    Bij PSV blijven mooie club toch .
    Vind ik leuk
    Mad Max +522
    maandag 7 januari 2019 om 08:28
    Hij is zeker toe aan een stap maar heeft het prima naar de zin in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    BariAFCA +370
    maandag 7 januari 2019 om 08:28
    Duidelijk verhaal. Bewuste keuzes geweest om niet het avontuur in het buitenland te zoeken, maar te kiezen voor de stabiele, veilige en vertrouwde omgeving. Zie je niet vaak. psv mag zich gelukkig prijzen dat Zoet steeds wil blijven, want hij is de laatste jaren echt wel belangrijk geweest.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 08:38
    Er is geen enkele grote club die op Zoet zit te wachten.
    Die kan helemaal nergens heen.
    En voor PSV een geweldige keeper is
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 10:21
    Is er nog iemand die zich afvraagt hoe Lars Unnerstall naar dit interview kijkt?

    Ik vind Zoet een uitstekende keeper voor PSV. Degelijk en betrouwbaar in de ED en redelijk solide in de CL. Op een paar kleine "momentjes" na, maar hij is nog jong ;-)

    Unnerstall heeft vorig jaar getekend bij PSV met het idee dat hij vanaf seizoen 2019-2020 de eerste keeper in Eindhoven zou zijn. Met uitspraken als deze van Zoet komt die ambitie wel in een ander perspectief te staan.
    Vind ik leuk
    74ratje +168
    maandag 7 januari 2019 om 10:27
    Beter zo idd, dan ergens anders amper aan spelen toekomen. Verstandige jongen!
    [Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6547
    maandag 7 januari 2019 om 10:32
    Schitterende gozer. Mag nog een paar jaar blijven.
    Vind ik leuk
    Renelas +215
    maandag 7 januari 2019 om 10:54
    Verstandige gast die Zoet.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 11:35
    Zo is het wel vaker.

    Wat heb je aan een super goede keeper?

    Die is na 2 seizoenen weer weg. En vervolgens verlies je weer punten, door de volgende keeper.

    Spelers en keepers van ere divisie nivo, zijn toch de besten, want die blijven een paar seizoenen.

    Je hebt eigenlijk een stuk of 7 spelers nodig, die een paar seizoenen blijven. En met zijn allen, beetje bij beetje beter worden.
    Vind ik leuk
    Wim59 +450
    maandag 7 januari 2019 om 12:25
    Uhhhhh?? Spelen in de c.l.?? Uhhhh, heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    ritje +384
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:25
    hallo cillesen is heel gelukkig in Barselona! Hij kent zijn plaats. mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws