'Van Bommel durft een lul te zijn, dat maakt hem een betere trainer voor PSV'

'Van Bommel durft een lul te zijn, dat maakt hem een betere trainer voor PSV'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 07:00ma 07-01-2019 om 07:00

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 07:48ma 07-01-2019 om 07:48

PODCAST - Omdat Mark van Bommel niet aardig gevonden wil worden, is hij een betere trainer voor PSV. Dat stellen de mannen van De Derde Helft in de eerste podcast van 2019.

De Eredivisie is nog op vakantie, maar De Derde Helft is er gewoon weer en blikt terug op de eerste seizoenshelft, de status van de transferperiode en wijst de opvallendste spelers van vóór de winterstop aan. Thomas Rijsman, sportjournalist en eindredacteur van Rondo, is te gast in de studio.

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister hier op Spotify
Beluister hier op Soundcloud

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

TottenhamHOT +2474
maandag 7 januari 2019 om 07:03
Een blinde scout heb he niet veel aan lijkt mij!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2474
maandag 7 januari 2019 om 07:11
Snel de kop verandert VP??

Kop was eerst “€7mlj voor Sol dan is de scout blind”
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 07:15]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 07:11
Met Thomas Rijsman, Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim, heb je de circle-jerk compleet...
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 07:11]
Vind ik leuk
benny-boys +1651
maandag 7 januari 2019 om 07:15
Maar die lul staat wel met PSV op EEN.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5378
maandag 7 januari 2019 om 07:18
Vanwaar dat acteren dan?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 07:18
Wat is in hemelsnaam Apple Podcast, Spotify en Soundcloud? Allemachtig zeg, waren het eerst die verdomde Duitsers, zijn het nu die Engelsen die Nederland over nemen.


Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 07:39
😂
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
maandag 7 januari 2019 om 08:53
Maar wel het woord 'fan' in je naam hebben staan...uit welke taal denk je dat dat komt?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:57
Verklaar je eens nader want ik begrijp je niet.
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
maandag 7 januari 2019 om 15:36
Je klaagt over engelse woorden terwijl je ze zelf ook gebruikt
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:39
Nee man, ik heb ze gekopieerd en daarna geplakt.
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
maandag 7 januari 2019 om 15:40
Ok prima doei
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:18
Onder een steen geleefd?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 07:29
Hij is dus gewoon zichzelf
Vind ik leuk
markie +1763
maandag 7 januari 2019 om 07:50
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
PoepWagen +1981
maandag 7 januari 2019 om 07:51
Hmm, als er niet gespeeld wordt is de derde helft eigenlijk dus de eerste helft. Ik heb een tijdje terug zowaar eens een aflevering geluisterd aangezien ik een vrij negatieve stelling innam en moet toegeven dat het me niet tegenviel.
Over deze stelling, dit slaat natuurlijk nergens op, geen enkele trainer zit er om vriendje te worden met deeltijd speler, of dachten jullie van wel? Van Bommel heeft in de top gespeeld en weet wat erg nodig is maar dat was voor Cocu niet anders dus sorry, waardeloze stelling!
Vind ik leuk
Leedz +7178
maandag 7 januari 2019 om 07:54
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:11
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:17]
Vind ik leuk
Jozef +40888
maandag 7 januari 2019 om 08:20
Tja, die titel...

Van Bommel durft niks, hij is gewoon zichzelf...
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:54
Zo is het ook
Vind ik leuk
ajaksiet +652
maandag 7 januari 2019 om 10:19
Zielig Bommelke IS een LUL.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 10:27
Daar hoeft hij niet zoveel moeite voor te doen;)
Vind ik leuk
Snapje? +7903
maandag 7 januari 2019 om 11:12
Van Bommel is de rol van lul op zijn lijf geschreven
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
maandag 7 januari 2019 om 12:09
Die durft dat niet, die is dat.
Vind ik leuk
Bertus +6596
maandag 7 januari 2019 om 12:56
Voor jullie een lul voor ons een held. Zal zijn doelpunten in de Arena nooit vergeten.
Vind ik leuk
Snapje? +7903
dinsdag 8 januari 2019 om 01:54
Ik zal zijn domme gele kaarten ook nooit vergeten.
😂😂😂
Vind ik leuk
Staaijman74 +1225
maandag 7 januari 2019 om 18:54
Voorbeeldje van ‘rechtlullen’ van iets dat krom is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws