Huntelaar: 'Ze gooien altijd spullen, ja, maar ik voel me niet geïntimideerd'

Huntelaar: 'Ze gooien altijd spullen, ja, maar ik voel me niet geïntimideerd'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 12:31ma 07-01-2019 om 12:31

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 12:46ma 07-01-2019 om 12:46

Klaas-Jan Huntelaar geniet nog steeds van de rivaliteit tussen de supporters van Ajax en Feyenoord. De 35-jarige spits heeft ondertussen al bijna alles meegemaakt, maar De Klassieker blijft een extra prikkel geven. Het gejoel van de Feyenoord-fans bij aankomst wordt dan ook goed ontvangen door Huntelaar.

"Het geeft juist extra energie. Ik vind het mooier dat ze er staan dan wanneer je bij Excelsior aankomt, waar niemand staat", vertelt Huntelaar in de Ajax Podcast. "Die haat of tegenstand geeft juist extra motivatie om het te laten zien. Ik voel me niet geïntimideerd, want je verwacht niet dat er iets gaat gebeuren. Er is ooit iets gebeurd met Richard Witschge, toen er wat door de ramen werd gegooid. Bij ons is dat nog nooit gebeurd. Via de ramen ketst het af. Ze gooien altijd spullen, ja."

"Natuurlijk merk je een bepaalde vibe. Iedereen ziet het en is gefocust. Dat is het mooie aan de wedstrijd. Je voelt gelijk de beladenheid. Aan de resultaten te zien werkt dat wel in ons voordeel. Ik vind het juist wel leuk. Het geeft de sfeer aan en hoe het bij de mensen leeft. Het leeft bij ons dan ook weer."

Huntelaar overweegt niet om zijn carrière te beëindigen. "Ik ga net zolang door tot ik merk dat m'n lichaam begint te haperen. Dat gevoel heb ik nog niet. Ik heb weinig dingetjes, zeker dit jaar niet. Hoe ik fit blijf? Goed leven en slapen. Dat is heel belangrijk en lukt me altijd wel goed. Je moet goed uitrusten, trainen en eten. De focus ligt daarop."

Robin van Persie moet een aantal dagen herstellen na een wedstrijd, maar Huntelaar heeft dat niet. "Je voelt je eigen lichaam aan. Ik heb nooit echt problemen gehad. Na de wedstrijden voel je je soms wel zwaar en vermoeid, maar met uitlopen gaat het wel goed. Je moet gewoon doorgaan."

Plaats een reactie

maandag 7 januari 2019 om 12:33
Gek he dat ik die Huntelaar ergens wel mag?.........behalve als hij tegen Feyenoord scoort natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:35
Hij is gewoon een modelprof
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:11
Modelprof en toch de nodige bacos en wodkas nuttigen met regelmaat, dat doet hij prima!
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
maandag 7 januari 2019 om 12:35
jep heb ik ook, en vooral na die pingel tegen de mexicanen in 2014.
Vind ik leuk
jari11 +1532
maandag 7 januari 2019 om 14:35
Klopt, dat was een perfect genomen strafschop op een uiterst spannend moment!
Vind ik leuk
Pimman +7693
maandag 7 januari 2019 om 12:39
Hans ik mag jou óók hoor ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:52
Tuuuuuuuuurlijk Pim, natuurlijk mag jij mij ook.


En ik mag jou ook natuurlijk, alleen jammer dat je van de verkeerde club een fan bent.....;-)
Vind ik leuk
Pimman +7693
maandag 7 januari 2019 om 19:19
Hahaa Hans dank je, ja als ik in Rotterdam was geboren was ik vrijwel zeker voor Feyenoord geweest..gewoonweg mooie club! Máár dat vind ik van Sparta ook sorry ;).. buiten dat heb ik áltijd bewondering voor "oudpapierclub" Excelsior..
Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 12:42
Dat heb ik nou totaal niet, beetje een boer die dolblij was dat hij terug mocht naar ajax nadat hij in de Europese top mislukt was. Leuk rijtje clubs hoor, maarja, daar zijn ze hem allang weer vergeten.
Vind ik leuk
Elohim +704
maandag 7 januari 2019 om 12:47
Ja hoor, ze zijn bij Schalke vast de nummer 2 topscorer van de club alweer vergeten.. jammer voor je betoog dat hij daar daadwerkelijk in de geschiedenisboeken staat!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:55
Schalke Europese top? Hmmmmm....
Vind ik leuk
Elohim +704
maandag 7 januari 2019 om 12:57
Europese top is altijd voer voor discussie.. punt is dat hij daar niet vergeten is.
Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 13:40
Als je Schalke een europese topploeg vindt dan is Feyenoord wereldtop..
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 13:45
Als hij dit vindt dan is dat weer dat en als ik dat weer wat vindt dan vind jij vast wel weer wat anders. Komop zeg is dit werkelijk jou manier van discussie voeren?😂. Gewoon een prima carriere gehad Huntelaar. De laatste jaren is Schalke minder geworden, maar zeker in het begin toe hij kwam stonden ze er gewoon prima voor!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:44
Wat lul je nou weer slap.
"De laatste jaren is Schalke minder geworden"
Schalke zit gewoon bij de laatste 16 in de Champions League, hoor...
Feyenoord en PSV ook ????
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Moet je mij hebben ofzo?😂.. maar oke, ja ze staan in de laatste 16. Maar wel de makkelijkste poule gehad die er was.

En wil je zeggen dat ze niet minder zijn dan? Ze staan 13de in de Bundesliga na 17 wedstrijden. 4 punten boven degradatiezone. Dat is niet het Schalke waaraan ik refereer. 20 goals gescoord en 24 tegen.

Als je dan niet kan concluderen dat het minder gaat met ze wanneer dan wel?

En waarom haal je Feyenoord of Psv erbij? Zijn niet mijn clubs en ik noemde die ook niet in mijn comment, om jou taal te gebruiken, dat is slap lullen.😜
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 15:02
Je had het over de laatste jaren, niet over de laatste maanden, he ?
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 15:07
Vorig seizoen was inderdaad een uitzondering. Dat jaar ervoor 10de. Daarvoor 5de, Daarvoor 6de... en op dit moment 13de met 4 punten boven degradatie, kun je dan niet concluderen dat het extreem wisselvallig is? Met een belachelijk groot verschil... wat dat betreft zit het gewoon in een mindere periode ja.
Vind ik leuk
Elohim +704
maandag 7 januari 2019 om 16:36
Schalke is gewoon top 20..

Alleen in Madurodam..
Vind ik leuk
AVDV +968
maandag 7 januari 2019 om 13:15
Hij speelde ook bij Real Madrid ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 13:17
Spelen? Of onder contract staan? Dat zijn 2 verschillende dingen voor mij hoor.
Vind ik leuk
AVDV +968
maandag 7 januari 2019 om 13:18
Naja als ie daar niet speelde dan is ie dus geflopt toch?
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:49
Huntelaar heeft in 1 seizoen 20 wedstrijden bij Real Madrid gespeeld en 8 doelpunten gescoord.
Bij AC Milan in 1 seizoen 30 wedstrijden gespeeld en 7 doelpunten gemaakt.
In z'n hele carrière heeft ie 336 doelpunten gemaakt.
Je hebt helemaal gelijk Huntelaar is een flop.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Invalbeurten. Daarvoor moet je dus eerst op de bank beginnen.
Ik zeg nergens dat Huntelaar een flop is. Ik geef alleen maar aan dat het geen echte topper is geweest. Uitstekend voor Ajax, eerste periode, en heel erg goed in zijn begin bij Schalke.
Maar terecht altijd op de bank bij Oranje achter Van Persie.
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:59
Ach ja en met Van Persie zijn we wereldkampioen geworden ?
Dan zou het misschien terecht zijn geweest, maar als we een ex-Feyenoord trainer als Van Marwijk als Bondscoach hebben die z'n oogappeltje Van Persie steeds opstelt, dan is het logisch dat Oranje geen wereldkampioen is geworden.
Met Klaas-Jan in de spits was het anders gelopen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 15:14
Huntelaar niet en ook Van Persie niet. Alleen Robben had Nederland wereldkampioen moeten maken.
En je kunt wel oogappel zeggen maar als je objectief kijkt is Van Persie gewoon veel en veel beter. Die had ik veel liever naar Ajax zien komen.
Vind ik leuk
Elohim +704
maandag 7 januari 2019 om 16:41
Technisch misschien.. maar in doelpunten maken is Robin nooit beter geweest!
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 20:44
Van Persie heeft gewoon op het WK2010 gefaald.
Huntelaar is veel en veel beter. Is ie altijd geweest en zal ook altijd zo blijven. De cijfers van Oranje zijn:

Huntelaar heeft 103 minuten nodig om 1 doelpunt te scoren en Van Persie heeft 146 minuten nodig om 1 doelpunt te scoren.

K-Jan Huntelaar : 76 interlands, 4339 speelminuten, 42 doelpunten, gemiddeld 103 minuten = 1 doelpunt.
Robin van Persie: 102 interlands, 7317 speelminuten, 50 doelpunten, gemiddeld 146 minuten = 1 doelpunt.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 20:58]
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 22:18
Cijfers zijn niet het hele plaatje. Huntelaar mocht de 'makkelijke' interlands spelen. Van Persie de moeilijke. Dan kun je ook moeilijker scoren.
Het totaal plaatje, daar gaat het om. Dan is Van Persie gewoon beter.
Vind ik leuk
COYG +7602
maandag 7 januari 2019 om 17:28
Toch gek dat Van Persie ook bij een oud-Ajax trainer eerste keus was. Van Persie was een completere speler die een team beter liet aanvallen.
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 20:47
Je gaat zo direct nog vertellen dat je Danny Blind een goed bondscoach vond. Veel gekker moet het toch niet worden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 00:14
Nou, ik vond Van Persie ook een erg goeie speler die anderen beter liet voetballen. En ja, ik ben Ajacied. Maar daarom kan ik dat nog wel vinden.
Vind ik leuk
COYG +7602
dinsdag 8 januari 2019 om 07:45
Van Gaal 🤣
Echt een Ajax fan zo te merken.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +696
maandag 7 januari 2019 om 13:19
Bundesliga topscorer, toch Europese topcompetitie
Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 13:31
Schalke.. mooie club maar kom op hee..
Vind ik leuk
Roffel1998 +1701
maandag 7 januari 2019 om 12:48
Bij Schalke zijn ze hem zeker niet vergeten, geen bullshit lullen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 12:55
Terwijl Huntelaar naar een mooi rijtje kijkt op z'n bankrekening,
het zal hem worst zijn of ze hem vergeten..............ha ha
Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 13:32
Dat je club beursgenoteerd is is tot daaraan toe, maar al die fans die het alleen maar over geld verdienen hebben begint toch wel droevig te worden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 13:43
Beste jongen, jij en een heleboel andere hebben nog steeds moeite het begrip "betaald voetbal" te aanvaarden voor wat het is, nl: "voetballen of laten voetballen voor geld"

In dat verband: "Clubs": zijn ook helemaal geen clubs in het betaalde voetbal, maar gewoon commerciële handelshuizen zoals Albert Heijn, doen ook zaken als BV's of NV's met het doel zoveel mogelijk geld te kloppen uit de zakken van hun klanten, de "supporters" dus......

Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 13:48
Geen moeite met betaald voetbal, maar wel droevig dat ‘supporters’ hier blijkbaar geld verdienen belangrijker vinden dan prestaties. En jaja, nou komt het verhaal dat het een met het ander samenhangt, maar win dan eens wat.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 13:55
Droevig ???? ha ha je begrijpt het nog steeds niet.....

Commerciële bedrijven hebben tot einddoel zoveel mogelijk geld te verdienen, dat is HET doel.

PSV wint 4x het schaaltje, leuk, en Ajax niet.
Maar Ajax heeft verreweg het meeste kapitaal en dan kan je leuke dingen doen, iedereen is tevreden daar
zelfs met 4x niks, dat spreekt boekdelen.



Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 14:16
Willen jullie dan stoppen met wijzen naar de prijzenkast?
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:51
We wijzen alleen maar naar het shirt waar drie sterren op staan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 20:30
Er is geen prijzen kast meer bij Ajax, maar inmiddels vervangen door een extra kluis.
Vind ik leuk
Sabau +1268
maandag 7 januari 2019 om 20:45
Snap niet dat je niet gewoon fan bent van ASML, die maken al jaren miljarden winsten. Oh wacht, ... Eindhoven..
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 20:54
Je wil ook nog kijken naar leuk voetbal en dan zit je goed bij Ajax.
Vind ik leuk
reggie +1906
maandag 7 januari 2019 om 14:28
rpaulp50 dat heeft hij straks met ajax precies hetzelfde
"worst zijn "
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 20:39
Ja natuurlijk, nogmaals: professionele voetballers voetballen voor geld, hij speelt bij Ajax niet voor niks.....bij Schalke ook niet.
Het zijn gewoon werkgevers, begrijp dat nu eens.

Je bent net zo lang aardig en leuk zolang je goed presteert
of er uitzicht is op presteren, zo niet dan schoppen ze je er uit
Een speler is net zolang "loyaal" tot dat hij elders meer kan verdienen.....en is dan "loyaal" aan de volgende "mooie club" welke gewoon een bedrijf is als Albert Heijn.

Wordt eens wakker, het is BETAALD voetbal en het bovenstaande heeft dus ook betrekking op alle clubs in het betaalde voetbal, waar het om geld gaat komt al het andere op de 2e plaats en warmte komt uit de verwarmingsketel......
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
kerel +2289
maandag 7 januari 2019 om 14:07
Typisch deze reactie.. waarom kunnen wij onze helden niet wat meer waarderen.. tuurlijk is hij geen messi, maar wel een absolute baas..
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 7 januari 2019 om 21:15
Honden hebben baasjes.
Vind ik leuk
Sil95 +11673
maandag 7 januari 2019 om 12:45
Ik mag jou ook enorm, een aanwinst voor het forum.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:51
Dit wordt je niet door allemaal in dank afgenomen Sil95......;-)
Vind ik leuk
Leozao +6094
maandag 7 januari 2019 om 13:23
Ik mag hem ook juist als hij scoort tegen Feijenoord
Vind ik leuk
mcmodd +25005
maandag 7 januari 2019 om 14:35
Wat maakt het allemaal uit? Het is gewoon een sympathieke voetballer, of hij nu scoort, tegen wie en hoe vaak dan ook. Ik geniet van zijn doelpunten, vind het niet leuk om die van hem tegen te krijgen, maar het blijft nog steeds gewoon een sympathiek mens. Zo vind ik van alle spelers die tegen FC Utrecht scoren dat ze dat vooral moeten proberen, het gewoon moeten doen als ze de kans krijgen. Dat maakt voetbal wel spannend en vooral: veel mooier dan dat een wedstrijd met dezelfde stand eindigt als waarmee hij begonnen is.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:37
Hee, jij zat hier toch alleen om dom te reageren zei je.. zo dom vind ik deze reactie niet. 😛
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:59
Nee joh, soms ben ik wel eens serieus maar helaas begrijpen mensen op VP niet wanneer ik serieus reageer en wanneer dom.....;-)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:00
Ik zal het in de gate houden dan!
Vind ik leuk
Leozao +6094
maandag 7 januari 2019 om 18:01
I was only joking my friend
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:33
Niemand imiteert jou Klaasje.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
maandag 7 januari 2019 om 12:35
Prima spits, fysiek ook nog heel fit.
Vind ik leuk
Nvd88 +5797
maandag 7 januari 2019 om 12:42
Ik vind Klaas echt een topgozer, kan er ook echt niet bij dat Dolberg speelt in zijn plaats. Is alleen omdat Dolberg ooit nog iets van een tranfer waarde vertegenwoordigd, Huntelaar is in mijn ogen in alle opzichten beter.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:53
Haha.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2506
maandag 7 januari 2019 om 12:42
Overal gespeeld en altijd gewoon Klaas Jan gebleven hoe Hollands wil je het hebben!😁
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:53
Overal gebankt*
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:59
Je doet je naam weer eer aan
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 7 januari 2019 om 13:00
Jij moet niks zeggen, jij zat ook overal op de bank :p
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:02
Ho ho, altijd een basisplaats in 6de reserve klasse ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 7 januari 2019 om 13:02
Ja, maar je zegt het zelf al, die hele divisie is reserve :p
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:04
Maar schik dat we hebben ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 7 januari 2019 om 12:59
In 16 seizoenen 2,5 seizoen geen vaste basisspeler. En dan reken ik dit jaar mee.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 13:16
Jij rekent niet zijn tijd in Milan en bij Madrid ook lekker niet mee? Alleen al de laatste 2 jaar bij Schalke op de bank gezeten. Je praat dus weer onzin.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 7 januari 2019 om 13:18
Oh sorry, geblesseerde spelers zitten natuurlijk altijd gewoon op de bank :)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:37
Volgend jaar maar terug naar Heerenveen. Kunnen we wel gebruiken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:53
Ik ben ook voor.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
maandag 7 januari 2019 om 12:37
Goeie gozer die El Cazador
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 7 januari 2019 om 13:00
Wij van WC-Eend.. :p
Vind ik leuk
|Ajax| +1265
maandag 7 januari 2019 om 12:40
Ik heb een plan, laten wij voor Feyenoord Ronaldo Messi en Neymar kopen misschien word het dan nog spannend.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2506
maandag 7 januari 2019 om 12:45
Met alle respect ik ben voor Ajax maar zoveel hebben we nou ook weer niet!
Vind ik leuk
frhoi +1344
maandag 7 januari 2019 om 13:00
hahahahahahahaha grappig zeg!!
Vind ik leuk
Ove +712
maandag 7 januari 2019 om 13:30
Koop eerst maar een goede grasmat
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:31
Jullie een goed stadion. Van jullie 'eigen' geld. Proest.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:41
Dit gaan ze in eindhoven niet leuk vinden, maar Feyenoord Ajax of Ajax Feyenoord dat zijn toch de mooiste wedstrijden in Nederland.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:52
Er zijn dan ook maar 2 echte top clubs in Nederland.
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Er is maar 1 klassieker.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
maandag 7 januari 2019 om 16:17
En een provinciaal cluppie van onder de rivieren!!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:43
Ik snap Klaas wel heerlijk die haat.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:01
Gezonde rivaliteit is top. Haat is kansloos! Haat en misgunnen maakt de samenleving tot wat deze helaas nu is!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:26
Ach ja hoe erg ze zich laten kennen hoe zieliger die lui zijn.
Vind ik leuk
Sil95 +11673
maandag 7 januari 2019 om 12:44
Tot op zekere hoogte hoort die intense rivaliteit er wel bij. Echter vind ik het vrij ver gaan wanneer mensen met de dood bedreigd worden of in elkaar geslagen worden omdat ze van een bepaalde club fan zijn.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9002
maandag 7 januari 2019 om 12:44
Dolberg gewoon basis. Die weer wat scoren daar is.
Vind ik leuk
Sil95 +11673
maandag 7 januari 2019 om 12:48
Huntelaar heeft ook een patent op het scoren van goals tegen Feyenoord. Al zou ik nu ook Dolberg opstellen, heeft de laatste weken prima gespeeld.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
maandag 7 januari 2019 om 13:12
Ajax kan ondertussen een kringloopwinkel opstarten met alle spullen die op het veld en daar buiten gegooid zijn. Zet er een handtekening op en die troep wordt een collectoritem.
Vind ik leuk
Deck010 +8292
maandag 7 januari 2019 om 13:22
Ach ja, andersom is dat precies hetzelfde denk ik zo?
Kan me nog de wedstrijd Ajax Feyenoord van vorig seizoen herinneren.
Ik denk dat Berghuis de komende 10 jaar geen aansteker meer hoeft te kopen.....
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
maandag 7 januari 2019 om 14:15
Bekerfinale Zwolle - Ajax, in De Kuip. Lekker vuurwerk naar je eigen keeper gooien ;-)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:33
Jij kijkt ook alles.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
maandag 7 januari 2019 om 14:24
Ik weet niet of je dat al weet, maar er mag in de Arena al jaren niet meer gerookt worden.
Vind ik leuk
Deck010 +8292
maandag 7 januari 2019 om 14:44
Dus.....hebben ze blijkbaar geen aanstekers meer nodig.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:32
Wie?
Vind ik leuk
Deck010 +8292
dinsdag 8 januari 2019 om 09:12
Volgens JanTa de bezoekers van de ArenA denk ik.
Vind ik leuk
stratumseind +185941
maandag 7 januari 2019 om 13:23
Jammer voor klaasje dat ze nog nooit ergens een kampioensschaal naar m gegooid hebben....
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 13:23]
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 13:51
Wat niet is kan nog komen Stratum.
Vind ik leuk
stratumseind +185941
maandag 7 januari 2019 om 13:52
klopt maar het kan ook weg blijven.........
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 13:59
Achja, ik denk gewoon dat hij pas gaat stoppen als hij kampioen is geworden met Ajax. En dat zit er aan te komen.
Vind ik leuk
ReneAjax +7553
maandag 7 januari 2019 om 14:55
Klaas heeft net weer voor een jaar bijgetekend, dus dat slaat nergens op,.
Vind ik leuk
1313 +2881
maandag 7 januari 2019 om 14:58
Hahaha sjongejonge zeg, dus ik zeg toch ook niet dat HIJ gaat stoppen als hij kampioen is ik zeg ik DENK. Nou mooi toch dan word hij nog 2x kampioen. Of misschien nog wel 3 keer.

Begrijpend lezen is ook een vak voor sommige.😜
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:15
Vergelijk het maar met Beyoncé en de knuffeltjes op het podium!
Vandaar ook die goede resultaten van ons in Rotterdam gedurende best wel een lange periode.
Dus eind januari niks meer gooien naar de bus en de spelers met gejuich ontvangen. Wellicht dat er dan iets in het vat zit.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:50
Broektoeter...stop dat negatieve gelul van je.....graag!

Roeptoeter die naam past niet bij je.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:09
Met van Persie hand in hand met Huntelaar zijn alle knuffel fans van beide clubs weer helemaal blij!

Maar uiteraard wel respect voor beide spelers!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:49
Hij blijft er jong uitzien. Deze kerel kan tot zijn veertigste prima mee daar Kuijt en Van Persie al oude afgetakelde opa’s waren.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:43
Meneer Huntelaar lijkt mij een sympathieke gozer die net als bijvoorbeeld meneer Tahamata nog makkelijk 5 jaar door kan voetballen.
Vind ik leuk
Roel Boeli +289
maandag 7 januari 2019 om 20:41
Hij schetst een situatie waar ook zijn eigen fans over mee kunnen praten. Baldadig gedrag
Vind ik leuk
fer65 +242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:54
Hunty is een stilstaande voetballer ,dat kunje van Robin niet zeggen dus kost dat ook meer vanje lichaam dat is een groot verschil met kaasje.van Persie is gewoon een betere voetballer veel completer in zijn spel en nog snel voor zijn leeftijd ik zie dat KLAASJE NIET NA DOEN.van achter na voor sprinten ,alleen al bij die gedachten word KLAASJE al moe ,en is hij blij als het afgelopen is .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws