De Boer: 'Daar moest ik alles zelf regelen, tot in de kantine aan toe'

De Boer: 'Daar moest ik alles zelf regelen, tot in de kantine aan toe'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 14:16ma 07-01-2019 om 14:16

Frank de Boer zat na zijn ontslag Crystal Palace ruim een jaar thuis. In die periode onderging de nieuwe trainer van Atlanta United fysiek een metamorfose.

"Ik zit lekker in mijn vel, ben fit", erkent De Boer in gesprek met De Telegraaf. "Ik had na Inter weer lekker de tijd om te sporten, want zelf voetballen, crossfit doen en voetvolley spelen, is toch het mooiste dat er is."

"Nu ik bij Atlanta aan de slag ga, zal het wel weer iets moeilijker worden. Al is het een voordeel dat hier al tachtig procent goed is geregeld", stelt hij. "Bij Crystal Palace en Inter moest ik alles zelf regelen, tot in de kantine aan toe. Misschien houd ik hier iets meer tijd voor mezelf over."

De Boer zette in december zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de Major League Soccer-kampioen. De oud-trainer van Ajax, Internazionale en Crystal Palace wordt 14 januari gepresenteerd door zijn nieuwe club.

Lees ook: De Boer: 'Ik heb er met ruim 100 miljoen euro op de bank het maximale uitgehaald'

Plaats een reactie

maandag 7 januari 2019 om 14:23
Lekker toch. Veel succes en geluk daar!
Vind ik leuk
Sil95 +11673
maandag 7 januari 2019 om 14:25
Dit is toch wel zijn laatste kans om er in het buitenland nog iets van te maken na zijn mislukte avonturen bij Inter en Crystal Palace. De Boer heeft een beetje de pech dat die clubs niet echt overeenkomen met de visie en speelwijze van Frank die nog altijd vasthoudt aan de Hollandse school.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:59
Hollandse school? Grappig, waar deed hij dat dan? En wat is dat dan?
Vind ik leuk
Sil95 +11673
maandag 7 januari 2019 om 16:17
Met ploegen als Inter en Crystal Palace die voor 70 procent uit pure slopers bestaan aanvallend en verzorgd voetbal willen spelen, ook wel bekend als de Hollandse school. Zeg nou zelf, een beetje voetballiefhebber weet dat toch?
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 16:18]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:32
Ik vind zelf De Boer niet echt een Hollandse school trainer. Speelde heel berekenend op balbezit en niet echt avontuurlijk.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5463
maandag 7 januari 2019 om 14:31
Ja ja, Inter een (voormalig) europese grootmacht laat ene F de Boer de kantine regelen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:38
Dat dacht ik dus ook😂😂.

Wat een .... verhaal.
Vind ik leuk
Donnygo +3439
maandag 7 januari 2019 om 14:52
Een club die niet goed zat financieel, waar de ene na de andere trainer ontslager werd is het toch mogelijk dat ze in kantine beleid tussen beslissingen in zaten.


Zo zijn er trainers die volledig bepalen wat wanneer en hoeveel er te eten is en laat een ander het over aan de club of assistenten.

Als jij dus als trainer gewend bent aan club bepaald is het toch raar en tijd rovend voor je als in 1 keer wel een kantine beleid moet maken en of regelen/bepalen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:58
Donny je maakt een grapje toch??
😂😂
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
Donnygo +3439
maandag 7 januari 2019 om 15:11
Het was bij Inter daar wel een grote puinhoop, en weet uit ervaring dat sommige trainers echt alles willen regelen en dat De Boer dat niet verwacht had.

Neem aan dat als hij het aangeeft wel iets geregeld zal worden en het nu aangedikt is.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:59
Als je meneer Derksen zou moeten geloven dan had meneer Adriaanse bij Willem II problemen met iedereen en is door zijn toedoen de koffiejuffrouw ontslagen .Ze mocht weer terug komen toen meneer Adriaanse weg was
Vind ik leuk
Lucky Kes +5463
maandag 7 januari 2019 om 16:21
Is waar gebeurd
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:23
Dan zou dat verhaal van meneer De Boer zomaar kunnen kloppen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5463
maandag 7 januari 2019 om 17:12
Ik bedoel het verhaal van Derksen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:48
Die koffie was niet te drinken.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9579
maandag 7 januari 2019 om 16:42
Kijk... En dan is een Van Der Vaart opeens een hele nuttige toevoeging aan je staf!

Vind ik leuk
AllAdIn +20864
maandag 7 januari 2019 om 14:32
Wat een verschil met Louis van Gaal, die bepaalt het liefst ook wat voor ondergoed zijn spelers én hun vrouwen dragen..
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:49
Wat is daar op tegen eigenlijk?
Vind ik leuk
jari11 +1545
maandag 7 januari 2019 om 14:35
Gaat Frank ooit nog een grote Europese club trainen? ik betwijfel het, anders ga je niet in de VS coachen. Wel lekker daar niet van.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:42
Is nog zat tijd voor. Al is kampioen worden in de MLS erg lastig. Wordt ieder jaar door een ander gewonnen. 2x op rij is nog geen club gebeurd daar, misschien dat ie zich zo toch kan onderscheiden al is de eerste niet op zijn conto
Vind ik leuk
Ove +783
maandag 7 januari 2019 om 14:53
30 maart,,,,, Boer zoekt club
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:57
Wanneer je ajax als een Europese topclub beschouwd wel.
Vind ik leuk
mcmodd +25068
maandag 7 januari 2019 om 14:51
Dat is dan mooi, we hebben hier nooit geweten dat hij ook kantinejuf was bij Southampton (herstel: Crystal palace. Dank je wel Donnygo, jm) en Inter. Indertijd was hij zo blij met de club en zijn functie, toen had hij het daar helemaal niet over. Jammer om dat nu wel te noemen, maar wie weet, blijkt hij bij Atlanta United achteraf ook gewoon toiletten te hebben geschrobd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 15:13]
Vind ik leuk
Donnygo +3439
maandag 7 januari 2019 om 14:54
Nooit geweten dat hij ook kantine juf was bij Southampton terwijl hij als trainer bij Crystal Palace werkte ;)
Vind ik leuk
mcmodd +25068
maandag 7 januari 2019 om 15:12
Zal dat nu komen omdat ik ongesteld moet worden? ;-)
Vind ik leuk
Ove +783
maandag 7 januari 2019 om 15:29
Trainer was bijbaan
Vind ik leuk
COYG +7620
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Zonde dat het bij Inter niet gelukt is. Dat was zeker een club die beter bij hem paste dan Crystal Palace, dat was een hele slechte keuze.

Nu maar hopen dat Atlanta beter bij hem past. Ze hebben in ieder geval veel geld en zijn niet vies van aankopen doen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3207
maandag 7 januari 2019 om 15:09
Nooit maar dan ook nooit je oude nest bevuilen. Die komt nooit meer aan de bak in Italië of Engeland als ze daar lucht krijgen van deze uitspraak.
Vind ik leuk
whiskey33 +519
maandag 7 januari 2019 om 15:22
och och hij zou eens moe worden
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2881
maandag 7 januari 2019 om 15:31
Frank, Frank, Frank ik ben een fan en Ajacied maar al moet je de lijnen treken mijn medelijden krijg je niet!!!

Succes in USA!!!!! Top uitdaging!💪🏼👍🏼
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:51
Kantine? Hebben ze die wel bij inter?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:06
Ze nemen pizza's van huis mee in een pizzatrommeltje
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Ingepakt door la mama
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:58
Zo is dat.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:00
Bakje olijfjes voor de trainer doet ze er ook bij.
Vind ik leuk
Smithsonian +37804
maandag 7 januari 2019 om 17:50
Lekker aan de botox haha.
Vind ik leuk
Kuip +9099
maandag 7 januari 2019 om 19:45
Het wordt steeds lachwekkender bij De Boer. Dus bij Inter, een wereldclub, moest De Boer alles zelf regelen, tot de kantine aan toe. Ha, ha, ha....en dat moeten wij geloven?
De Boer is een simpele trainer die gewoon de amateurs van de Zouaven moet gaan trainen. Lekker drie keer in de week van 20.00 tot 21.00 uur. Dan kan die de rest van de week lekker dingen doen die hij wel leuk vindt.
Vind ik leuk
Vooruit +142
maandag 7 januari 2019 om 22:57
Voorlopig is hij een trainer die vaker dan alle andere Nederlandse trainers kampioen is geworden. Ten Hag en Van Bommel gaan hem niet inhalen. Als Gio nog een paar jaar bij Feyenoord blijft wel.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:35
Hij heeft ze sneller verdiend dan als wanneer die trainer had gebleven;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws