Robben reageert op Italiaanse interesse: 'Ik ben heel trots en blij'

Robben reageert op Italiaanse interesse: 'Ik ben heel trots en blij'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 16:29ma 07-01-2019 om 16:29

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 16:31ma 07-01-2019 om 16:31

Arjen Robben is 'heel trots en blij' dat veel grote clubs interesse hebben in zijn diensten. De buitenspeler is bezig aan zijn laatste seizoen bij Bayern München, maar heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst.

"Ik ben heel trots en blij daarmee. Het was de laatste weken best druk, vooral voor mijn vader die mijn zaakwaarnemer is. Maar het is mooi om te horen dat clubs geïnteresseerd zijn", reageert hij tijdens een persconferentie in Doha, waar Bayern op trainingskamp is, op een vraag over de vermeende interesse van Internazionale.

Robben, die maandag werd gespot bij een training van PSV in Doha, heeft echter nog geen besluit genomen. "De toekomst is nog open. Ik wil nog wachten en me focussen op fit worden, terugkomen in het team en voetballen", stelt hij. "Ik weet niet wanneer, maar natuurlijk moet ik uiteindelijk een keuze maken. Ik wil niet wachten tot het eind van het seizoen, want ik heb ook een gezin en moet vooraf wel een beetje plannen."

Lees ookMaatpak in Groningen, jaartje PSV of afbouwen in Amerika: de opties voor Robben

Poll

Moet Robben terugkeren in Eindhoven?

(18073 stemmen)

Plaats een reactie

UpOne +1049
maandag 7 januari 2019 om 16:32
Robben altijd welkom bij het mooie PSV :)
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
maandag 7 januari 2019 om 16:39
Die gaat gewoon lekker in Groningen wonen bij al zn familie en vrienden.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:44
Prima, als die maar bij psv gaat voetballen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:56
en dan in een verzakt huis wonen? geloof je zelf toch niet..
Vind ik leuk
Bosmeister +962
maandag 7 januari 2019 om 18:23
Om een verrekte gek te citeren: "wow wat een goeie en vooral volwassen grap!"
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:21
goeie!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:33
Italië is zo’n beetje het laatste land waar ik als robben naartoe zou gaan!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4440
maandag 7 januari 2019 om 16:36
Waarom? Spelers lijken daar tot hun 80e daar te kunnen gaan
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5443
maandag 7 januari 2019 om 16:52
Als je nog een jaar of 3 wil ballen op zijn leeftijd, is het juist het best om daar naar toe te gaan.
Krijgen het daar toch voor elkaar nog een paar behoorlijke seizoenen uit die oude mannen te halen
Vind ik leuk
robertus +2438
maandag 7 januari 2019 om 17:10
Na Nederland, Spanje, Engeland en Duitsland is dat inderdaad 1 van de laatste om nog een beetje op niveau te voetballen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10034
maandag 7 januari 2019 om 16:33
Nog 1 jaartje italie en dan naar groningen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:34
Lekker in Amerika nog wat geld binnenharken en dan bij groningen of psv een baantje achter de schermen. Dat lijkt me het beste voor Arjen!
Vind ik leuk
Bertus +7514
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Voor het geld hoeft Robben al lang niet meer naar Amerika.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:43
maar doet het wel.!!!
Vind ik leuk
GetRekt +1999
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Niet naar Nederland, wordt niks. Te vaak geblesseerd. Zal afdoen aan z'n status.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Juventus. Aub geen Inter.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:36
Alsjeblieft Robben, teken snel bij een club zijn we tenminste van deze onderwerpen verlost.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7645
maandag 7 januari 2019 om 17:19
Denk je dat er dan opeens weer feyenoord topics gaan komen? 😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:23
Nee die hoop heb ik allang opgegeven......;-)
Vind ik leuk
psvfan1913 +7645
maandag 7 januari 2019 om 17:27
Blijf het toch altijd apart vinden. Feyenoord is qua fans groter dan psv. En alsnog bijna nooit een feyenoord artikel.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:30
VP is gewoon een anti Feyenoord site.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10034
maandag 7 januari 2019 om 18:12
Dat komt omdat er van feyenoord weinig tot geen spelers in de balangstelling staan. Van ajax en psv zijn er genoeg spelers die een transfer kunnen maken. En dat is nieuws
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 7 januari 2019 om 16:37
Die gaat naar FC Groningen of de MLS.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:41
Geld kan er nooit genoeg van zijn! ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:42
@Bertus
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:42
denk het wordt geen. Psv geen Fc Groningen .
gaat bakken met geld ergens anders pakken. !!!
Vind ik leuk
keesje s +909
maandag 7 januari 2019 om 16:46
Fc Groningen is zijn club... Dus of dat en anders, ergens anders nog cashen... En dan naar Groningen...
Vind ik leuk
mcmodd +26992
maandag 7 januari 2019 om 16:48
Wat zal dit zijn eergevoel strelen. Het is nu helemaal aan hem te beslissen wat te doen. Ik waag me niet aan een advies, hij voelt het beste wat de mogelijkheden zijn.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Ben benieuwd wat ie gaat doen, ik hoop dat ie terug naar Nederland komt 1-2 seizoenen. Voor het geld naar de zandbak of china zie ik hem zijn gezin niet aan doen. USA mss wel. Ik hoop NL
Vind ik leuk
psvfan1913 +7645
maandag 7 januari 2019 om 17:22
Kijk dat zien we graag, er zijn genoeg ajacieden die een transfer afraden. En ik vraag me soms af of ze dat niet doen vanwege dat hij dan naar psv zou gaan. Hoe kan je hier anders op tegen zijn? Geweldig als hij terugkomt.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:27
Ik ben liefhebber van goeie voetballers en van Robben kan ik absoluut genieten. Zal voor psv ook Europees een geweldige toevoeging zijn als die heel blijft natuurlijk. En voor Ajacieden die afraden zal er zeker om gaan dat ze hem liever niet bij PSV zien, een fitte Robben is natuurlijk ook wel een dodelijke wapen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:53
Eindje is wel een mooie club maar ben bang dat ted van de pavert snel een einde aan zijn cariere met een doodstrap. Of het kunstgras natuurlijk.
Vind ik leuk
broedkip +2221
maandag 7 januari 2019 om 17:14
Wat moet Robben volgend jaar bij Psv zoeken. Lozano en Bergwijn zijn dan weg en wordt het met Robben een half seizoen spelen. Psv is dan het Feijenoord van nu, nee dat doet hij nooit.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
maandag 7 januari 2019 om 17:18
Denk niet dat hij aar PSV gaat gezien zijn blijdschap dat er grote clubs interesse hebben.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:27
nog rijp voor een grote club
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:42
Ajax dus😀
Vind ik leuk
Vak-T +1793
maandag 7 januari 2019 om 17:40
Kom maar naar PSV, dan kan nog een paar de schaal omhoog houden op het Stadhuisplein!!
Vind ik leuk
Vak-T +1793
maandag 7 januari 2019 om 17:42
* een paar keer
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:02
*museumplein
Vind ik leuk
Smithsonian +43308
maandag 7 januari 2019 om 17:46
Lekker stoppen of naar amerika.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:49
Inter is een betere ploeg, en meer verdienen dan bij PSV, dus zowel sportief als financieel een betere keuze. Maar als die dingen er minder toe doen en hij liever lekker in Nederland is moet ie vooral voor PSV gaan.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:58
Gaat gewoon naar psv!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:02
Kom maar naar Ajax
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:08
Zeker niet verkeerd als Robben nasr Nederland komt. Ook al zal hij dan voor Psv kiezen, Groningen denk ik persoonlijk nog niet, gezien zijn drive om te winnen nog zo groot is. En op het hoogste niveau voetballen kun je maar bij 2 clubs momenteel. Maar naar Ajax zie ik hem niet komen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:09
toch denk ik wss ajax meer geld en eindelijk weer thuis zal hij denken ik hopp t niet natuurlijk maar als jullie ermee aan de haal gaan zal hij op internationaal gebied veel brengen en dat mag van mij ook bij ajax zijn
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:17
Wat betreft het geld zou het kunnen, we kunnen hem meer bieden. Maar zelf denk ik dat Ajax er niet aan zal beginnen, gezien zijn blessure gevoeligheid. Kun je veel geld hebben maar dan is de inverstering weer te duur. Nee laat hem maar lekker naar Psv gaan, niet dat ik dan hoop dat ie geblesseerd raakt, maar is voor hem een betere club denk ik. En een leuke wedstrijd om dan heen te gaan.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:25
ik hoop erop dank je voor de nuchtere reactie denk dat je hier miss wel een sterk argument hebt zie hem iig graag terug na nederland komen dat hij dan nog een jaartje punte pakt internationaal dan hebben wij er allebij wat aan
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:28
Precies dat.👍
Vind ik leuk
Malaga036 +483
maandag 7 januari 2019 om 18:38
Die gaat bij atlanta voetballen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:43
Als PSV er nou (mede) voor zorgt dat vanaf volgend seizoen kunstgras verboden is, geef ik ons een goeie kans.Robben op kunstgras is echter als zonder kapotje neuken in Thailand. Levensgevaarlijk. Dat moet je niet willen.
Vind ik leuk
derksen +9124
maandag 7 januari 2019 om 18:43
Floppen stop er jou mee jongen straks kan je niet eens meer lopen
Vind ik leuk
Blindsy +18802
maandag 7 januari 2019 om 18:45
Als zijn vader het erg druk heeft met Arjen's vertrek, zijn er wel wat clubs naar hem aan het hengelen.... en wíl Arjen dat ook.
Die gaat dus niet naar PSV.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:53
Gaat naar Psv let maar op
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:06
tuurlijk moet hij terug komen in eindhoven ik hoop er wel op maar eerlijk als eindhovenaar zie k hem na ajax gaan zoal stam oojer daar gaan ze hem toch beter betalen ben ik bang en als t dan toch om de club liefde gaat word het groningen maar zie hem graag nog een jaartje furore maken in eindje als lozano vertrekt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 02:23
wat Robben straks gaat doen dat maakt hij altijd nog zelf uit gaat hij naar groningen dan is dat gewoon zo , en gaat hij naar Psv dan is dat Idem maar een ding zal hij in ieder geval nooit van zijn leven doen en dat is naar Ajax gaan dat gaan we nooit meemaken dat is iets wat ik !!! zeker weet .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 02:26]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:05
Ik meen dat hij zichzelf had aangeboden bij Internationale. Maar het zou wel zeker een mooie club zijn. Als hij bij Inter nog voor een jaar zo kan presteren als ie nu bij Bayern doet, dan zou Inter veel plezier aan hem hebben. Ervan uit gaan dat ie dan voor een jaar tekent.
Vind ik leuk
100%facts +17
zaterdag 26 januari 2019 om 14:56
1-2 jaar eredivisie kan robben makkelijk aan laten we hopen dat hij dat ook vind
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws