Robben reageert op Italiaanse interesse: 'Ik ben heel trots en blij'

Robben reageert op Italiaanse interesse: 'Ik ben heel trots en blij'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 16:29ma 07-01-2019 om 16:29

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 16:31ma 07-01-2019 om 16:31

Arjen Robben is 'heel trots en blij' dat veel grote clubs interesse hebben in zijn diensten. De buitenspeler is bezig aan zijn laatste seizoen bij Bayern München, maar heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst.

"Ik ben heel trots en blij daarmee. Het was de laatste weken best druk, vooral voor mijn vader die mijn zaakwaarnemer is. Maar het is mooi om te horen dat clubs geïnteresseerd zijn", reageert hij tijdens een persconferentie in Doha, waar Bayern op trainingskamp is, op een vraag over de vermeende interesse van Internazionale.

Robben, die maandag werd gespot bij een training van PSV in Doha, heeft echter nog geen besluit genomen. "De toekomst is nog open. Ik wil nog wachten en me focussen op fit worden, terugkomen in het team en voetballen", stelt hij. "Ik weet niet wanneer, maar natuurlijk moet ik uiteindelijk een keuze maken. Ik wil niet wachten tot het eind van het seizoen, want ik heb ook een gezin en moet vooraf wel een beetje plannen."

Lees ookMaatpak in Groningen, jaartje PSV of afbouwen in Amerika: de opties voor Robben

Poll

Moet Robben terugkeren in Eindhoven?

(17395 stemmen)

Plaats een reactie

UpOne +729
maandag 7 januari 2019 om 16:32
Robben altijd welkom bij het mooie PSV :)
Vind ik leuk
Jurm +1163
maandag 7 januari 2019 om 16:35
En dan kan ie weer kampioen worden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5381
maandag 7 januari 2019 om 16:38
In de KKD? Daar mogen spelers van zijn leeftijd niet spelen.
Vind ik leuk
UpOne +729
maandag 7 januari 2019 om 16:47
Niet serieus te nemen dit.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
maandag 7 januari 2019 om 16:52
“Mooie” psv ook niet..
Vind ik leuk
RebelVox +8504
maandag 7 januari 2019 om 17:25
Laat hem lekker terugkeren bij Fc Groningen, dat shirt uit Eindhoven kleed hem slecht af.
Vind ik leuk
Jan ref +539
maandag 7 januari 2019 om 17:44
Dat van Ajax zal hem ook niet afkleden
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
maandag 7 januari 2019 om 18:30
Echt?
Vind ik leuk
Jan ref +539
maandag 7 januari 2019 om 18:46
Ik zeg het
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
maandag 7 januari 2019 om 19:48
Joh..
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:10
Precies de voornaamste reden om hem niet te kopen. Iets minder zwaar wegende redenen zijn z'n leeftijd en blessuregevoeligheid
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:10
Het shirt van de kampioen staat hem juist goed
Vind ik leuk
Midden-Noord +93196
maandag 7 januari 2019 om 18:39
Trolling is a way of life.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
maandag 7 januari 2019 om 19:15
Zo daar zou je toch helemaal kinds van worden. Een fucking kleuter schoolplein is het hier.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93196
maandag 7 januari 2019 om 20:49
De lol is er langzaam wel af hier.
Vind ik leuk
normaal72 +560
dinsdag 8 januari 2019 om 00:47
Klopt meest kleuters hier
Vind ik leuk
Knollie +443
dinsdag 8 januari 2019 om 08:33
Om gek van te worden hé.
De gemiddelde leeftijd lijkt een jaar of 14 te zijn hier.
Tientallen 2e, 3d en 4e accounts van die tollen.
Ik was eerst nederbelg maar kon niet meer inloggen. Dus maar een nieuwe. Vandaar.
Maar VP is kapot als forum.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93196
dinsdag 8 januari 2019 om 08:35
Zeker ja, strontvervelend en waarom het nodig is is mij een raadsel. Dat je soms loopt de fucken of wat dan ook is leuk. Maar die gast is alleen aan het stoken, voeren en klieren en dan geeft hij aan volwassen te zijn en getrouwd. Nou dan moet je in een slecht huwelijk zitten.

Heb je VP geen bericht gestuurd over jouw account of reageren ze niet?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 08:36]
Vind ik leuk
Knollie +443
dinsdag 8 januari 2019 om 14:48
Ach. Die 1500 likes kunnen me gestolen worden. Doe geen moeite hen te mailen over en weer.
Heb gewoon een nieuw account gemaakt.
Hoewel ik daar momenteel spijt van heb daar het qua negativiteit op VP hier de spuigaten uitloopt.
En het lijkt ze niks te interesseren.
Reacties betekenen meer clicks. Clicks meer geld.
Jammer.
Dat is dus ook de reden dat PSV. Netwerk.to en al die varianten qua forum gesloten zijn.
Door kleine kindjes die elkaar bedreigen en de internethooligan uithangen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
maandag 7 januari 2019 om 19:48
Wie trolt wie wederom?
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
maandag 7 januari 2019 om 20:38
Het is al zo lang bezig dat dat de vraag is inderdaad.
Vind ik leuk
Jan ref +539
maandag 7 januari 2019 om 21:00
Die vraag is makkelijk te beantwoorden
Vind ik leuk
Maan88 +5740
maandag 7 januari 2019 om 21:10
Mark Ronson +2400 maandag 7 januari 2019 om 16:38In de KKD? Daar mogen spelers van zijn leeftijd niet spelen.

Hier begint het!! Een ajacied die weer loopt te trollen tegen PSVers.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
maandag 7 januari 2019 om 21:32
Geen idee, wat dat een ajaciet? Ik bedoelde met mijn reactie trouwens de opper moraalridder uit tokkieland
Vind ik leuk
UpOne +729
maandag 7 januari 2019 om 23:39
Tja.. ieder zijn eigen mening! Waarschijnlijk vindt jij je eigen club ook mooi, of niet dan?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Volgens mij vind jij het wel fijn om over letterlijk elke PSV-topic, en vaak ook nog als eerste, je plasje te mogen doen hier.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:21
Robben is geen PSV speler maar in Eindhoven zijn ze snel op hun pikkie getrapt.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:28
Laat me raden, jij bent een Ajacied. Het valt me nog mee dat je niet meldt dat alle PSV-supporters een Calimero zijn. Is net zo’n stigmatiserende uitspraak zoals jij hierboven doet.
Vind ik leuk
rexxo +5574
maandag 7 januari 2019 om 17:52
Met clubs zoals Internationale die belangstelling hebben gaat hij echt niet terug naar Nederland komen om te voetballen.

In Milaan en omstreken is het mooi wonen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:57
Jij bent blijkbaar nog nooit in ons Eindhoven geweest
Vind ik leuk
rexxo +5574
maandag 7 januari 2019 om 19:49
En ook in Milaan dus wat wil je nou zeggen?
Vind ik leuk
Jozef +40891
maandag 7 januari 2019 om 18:04
Valt mee hoor.

Heb altijd begrepen dat ze daar zo klein geschapen zijn....😁🤣

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:42
Volgens de objectieve kenner Henk Aars is alles wat met PSV te maken heeft, of heeft gehad, per definitie slecht ?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 17:30
Dit is een Robben topic geen PSV topic.

Maar goed als PSV genoemd wordt in een stukje het voor jouw een PSV topic maakt is een kinderhand wel heel snel gevuld moet ik zeggen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Lezen kan je wel. Nu moet je het alleen nog maar begrijpen, dan komt het goed!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 17:40
Ik reageer op iemand die dit en een PSV topic vind, als je dat niet begrijpt op wie ik reageer, reageer dan ook niet op mij.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:42
En waar gaat de betreffende topic over volgens jou (zonder w 😉).
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 17:46
Even kijken hoor,

Robben reageerd op Italiaanse intresse.

Is Robben speler van PSV nee, reageerd hij op PSV intresse nee, zou het dan toch een Robben topic zijn?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:51
Zoals ik al eerder heb gezegd; lezen kan je wel maar je begrijpt het alleen niet zo heel erg goed.

Waar reageerT Robben dan wel op volgens jou?
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:52]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 17:56
Hij reageerd op de intresse van een italiaanse ploeg of begrijp jij niet wat italiaans betekend en waar een Inter voetbalt, Of misschien is het benoemen van het aanwezig zijn op een training van PSV genoeg voor jouw om er een PSV topic van te maken, verder namelijk ligt zijn toekomst nog open.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:07
Dus volgens jou reageert Arjen Robben hier puur en alleen op Italiaanse interesse en niet toevallig op interesse van meerdere grote clubs waaronder PSV?

[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:12
Nee want wordt hij gevraagt over de intresse van PSV, wordt hij gevraagt over een overgang naar Nederland in dit topic nee, het enige aan PSV gerelateerde is dat hij maandag, aanwezig was bij een training van PSV.

Volgens die beredenering is dus een interview met N. de Jong of Sneijder waarbij benoemd wordt dat ze bij de training van PSV geweest zijn een PSV topic ook al zou het gaan over de intresse van Gala in hun.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:13
Hier ga ik niet eens meer serieus op reageren. Ga leren lezen, joh! 😂
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 18:13]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:16
Nee ga jij nu maar eens lezen, in welke andere hoedanigheid wordt PSV genoemd in dit stukje dan dat hij bij de training was?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:31
Robben zegt dat hij trots en blij is dat meerdere grote clubs interesse hebben. De interviewer is de enige die het over de Italiaanse interesse heeft.

En zo staat ook de volledige interview online als je even googled. Je kunt natuurliijk ook wachten op VP...

PS: Het mooiste vind ik de vele likes die je hebt gekregen. Zegt natuurlijk ook alles over het niveau hier op VP. 😋
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 18:34]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:54
Dit artikel uit het interview gaat over de intresse van Inter, niet over het gehele interview, dit artikel is dus een topic over Robben en de intresse van Inter en dat hij nog geen beslissing genomen heeft.

Dat maakt het een Robben topic en niet een PSV topic. Moeilijk he.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:13
Get a life!!!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:36
Het is wel echt een doorzetter, inderdaad! 😂
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 09:53
Heb ik, wijs alleen iemand die een Ajax supporter beticht van het verzieken van een PSV topic, terwijl het geen PSV topic is mag toch, dat er dan iemand is die niet kan begrijpen wat het verschil is tussen een club topic en persoon topic kan ik niet helpen, probeer het hem uit te leggen wat het verschil is.

Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:05
Maak je niet druk.... er zijn ergere dingen
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 13:33
Ik maak me ook niet druk, vind het wel leuk als iemand een ander beticht van niet lezen maar zelf totaal fout zit hoelang zo'n persoon zijn fout blijft ontkennen.

Geen reactie meer na de laatste (wel op jou) geeft genoeg aan.

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:23
.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:24
PSV is vanalles maar echt geen grote club...
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 17:57
Intresse in schijffouten heb ik niet dus laat dat achterwege als iemand begrijpt wat het zegt is het goed toch.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:58]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:59
Ook dat zie je verkeerd!

😂


Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:05
want? ik heb geen intresse of iemand iets wel of niet met t of d schrijft het intresseerd mij niet of iemand jouw ipv jou schrijft, dat jij wil laten merken dat jij dat wel doet om je eigen fout te verbeteren op een voetbal forum moet jij weten maar ik vindt dat totaal nutteloos.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:08
Misschien zou je daar wat meer aandacht aan moeten schenken.

Heel misschien...

[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:15
Waarom zou ik, omdat personen als jij het belangrijk vinden op een voetbal forum? Ik heb wel belangrijkere dingen om mij druk over te maken dan een fucking schrijffoutje of spellingsfout.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:23
Lezen en schrijven doe je ook echt puur en alleen op een voetbalforum.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
maandag 7 januari 2019 om 18:47
Nee hoor maar ik ga niet letten op iemand of mijn eigen schrijven op een voetbal site. Dat doe ik wel wanneer ik voor werk bezig ben niet op een nietig forum omdat iemand anders het wel belangrijk blijkt te vinden.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:15
Jij moet toch echt moe worden van jezelf
Vind ik leuk
RenW +2076
maandag 7 januari 2019 om 19:47
Boertje, je schopt nu toch wel mensen met dyslectie de grond in.
Je moet gewoon geen mensen, ongevraagd gaan corrigeren.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:36
Ik meen dat hij iemand erop wees dat dit geen PSV gerelateerde topic is.

Over zijn verstandelijke beperkingen ben ik niet op de hoogte. Maar als ik hem goed heb begrepen heb heeft hij daar alleen maar last van op een voetbalforum. Op zijn werk gaat het prima!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 01:50]
Vind ik leuk
RenW +2076
maandag 7 januari 2019 om 21:20
Je gaat hier de fout in met verstandelijk beperkt, dat heeft niets met dyslectie te doen. Het is wel bewezen dat (mensen) die ongevraagd mensen gaan verbeteren. Absoluut niet de leukste mensen zijn.
Die hebben last van bemoeizucht, en dat is echt niet geweldig.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:33
Anderen ongevraagd verbeteren zeg je?

Hij corrigeert iemand door te beweren dat het geen PSV topic is. Dat is onjuist gezien het wel degelijk een PSV gerelateerde topic is. Jij spreekt mij vervolgens aan.

Nu vraag ik jou, was hij uitgenodigd gezien ik degene ben die ongevraagd mensen corrigeer? Want dan heb je wel degelijk een punt.

Daarbij, iemand die iets fout doet zal dat niet met opzet doen. Sommige fouten kunnen je in bepaalde situaties duur komen te staan. Persoonlijk zie ik een correctie als iets positiefs. Het helpt je vooruit. Je herstelt een fout.

Het is bewezen dat iemand die zich door een correctie of goede raad van een ander aangevallen voelt, vaak last heeft van een minderwaardigheidscomplex of een dergelijke persoonlijkheidsstoornis. Doe daar wat aan!

Wat je zegt over dyslectie, ik neem het mijzelf oprecht kwalijk! Het is natuurlijk een ontwikkelingsstoornis. Mocht ik hiermee iemand hebben beledigd, mijn oprechte excuses! Een domme uitspraak van mij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 01:51]
Vind ik leuk
RenW +2076
dinsdag 8 januari 2019 om 01:10
Eigenlijk bedoel ik te zeggen, dat ik het fijn vind dat mensen met een vorm van dyslectie, hier ook te vinden zijn. (ik heb het ook, maar gelukkig in een lichte vorm). En er is niets vervelenders dan door vreemden te worden gecorrigeerd, mensen met dyslectie weten namelijk dat ze fouten maken. Dat hoeft een vreemde, die niets van ze weet, ze niet te vertellen. Gevolg, schaamte en hier wegblijven.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 01:21
Bovenal heb ik respect voor je openheid. Hondertal likes voor jou!

Echter probeerde ik met mijn eerste reactie naar jou te zeggen dat ik iemand corrigeer, die anderen verkeerd corrigeerde. De achterliggende probleem vertel jij mij achteraf.

Als je ongevraagd anderen corrigeert is het wel zo gepast om zelf het goede voorbeeld te geven ongeacht of je dyslectie hebt of niet. Anders neigt het meer naar provocatie want van een correctie is dan geen sprake. Of zeg ik nu iets verkeerd?

[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 01:45]
Vind ik leuk
RenW +2076
dinsdag 8 januari 2019 om 01:29
Ik vind het prima, slaap lekker en gezond weer op.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 01:33
Insgelijk!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:49
😂😂
Vind ik leuk
fcdb 67 +1318
maandag 7 januari 2019 om 17:57
Als ie dat plasje dan ook een keer opvangt in een bekertje dan kan het meteen door de dokter onderzocht worden want aan zijn reacties te zien is hij niet helemaal lekker.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:55
wow wat een goeie en vooral volwassen grap!
Vind ik leuk
Sadilek +361
maandag 7 januari 2019 om 17:06
Wow ik hoop dat je al tenminste 4 bent want aan je reactie kan ik het niet aflezen
Vind ik leuk
Wilveld +69
maandag 7 januari 2019 om 18:59
de lolligste thuis
Vind ik leuk
Bep Slatter +11250
maandag 7 januari 2019 om 20:41
Bij ons speelt er ook één van 35 maar dan spelen we een niveautje te hoog.
Vind ik leuk
Hans Worst +1318
maandag 7 januari 2019 om 16:39
Die gaat gewoon lekker in Groningen wonen bij al zn familie en vrienden.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:44
Prima, als die maar bij psv gaat voetballen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:58
Doet hij toch niet. Hij gaat zolang mogelijk zijn zakken nog vullen en als hij daar mee klaar is zal hij wel jeugdtrainer bij PSV worden of zoiets.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:56
en dan in een verzakt huis wonen? geloof je zelf toch niet..
Vind ik leuk
Bosmeister +648
maandag 7 januari 2019 om 18:23
Om een verrekte gek te citeren: "wow wat een goeie en vooral volwassen grap!"
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:21
goeie!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:33
Italië is zo’n beetje het laatste land waar ik als robben naartoe zou gaan!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2759
maandag 7 januari 2019 om 16:36
Waarom? Spelers lijken daar tot hun 80e daar te kunnen gaan
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2932
maandag 7 januari 2019 om 16:52
Als je nog een jaar of 3 wil ballen op zijn leeftijd, is het juist het best om daar naar toe te gaan.
Krijgen het daar toch voor elkaar nog een paar behoorlijke seizoenen uit die oude mannen te halen
Vind ik leuk
robertus +2092
maandag 7 januari 2019 om 17:10
Na Nederland, Spanje, Engeland en Duitsland is dat inderdaad 1 van de laatste om nog een beetje op niveau te voetballen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7969
maandag 7 januari 2019 om 16:33
Nog 1 jaartje italie en dan naar groningen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:41
Het allermooiste hier op VP is een Ajacied die hoopt dat Robben absoluut niet naar PSV gaat.

Verman jezelf op z'n minst een beetje... Wat doen jullie als de krabbels zijn gezet? 😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13455
maandag 7 januari 2019 om 17:56
Hem feliciteren dat ie niet naar PSV is gegaan? 🤔
Vind ik leuk
Johnny Cash +7969
maandag 7 januari 2019 om 17:58
Hey boertje als je weet met je nieuw account dat ik voor ajax ben weet je misschien ook dat ik al eerder aangaf dat het mij niet uitmaakt waar robben tekent in nederland. Ik zou er als club (psv en ajax ) zijnde niet meer aan beginnen vanwege zijn blessures. Ik denk wel dat hij volgend jaar nog wel van waarde kan zijn voor groningen. Dus verman jij je maar en ga je koeien melken joh
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:39
Ik ben echt niet een van je trouwe volgers. Ik reageer dan ook op je huidige reactie.

Robben die niet goed genoeg is voor de Eredivisiekampioen ? Dan heb jij maar weinig wedstrijden van hem gezien dit jaar.

Daarbij, waarom zou jij als Ajacied PSV willen behoeden voor een slechte aankoop? Of heb je de afgelopen 4 jaar de platte kar getrokken in Eindhoven?



[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 23:40]
Vind ik leuk
Johnny Cash +7969
maandag 7 januari 2019 om 23:47
Jij bent echt stom. Robben zou meteen de beste zijn van de eredivisie als hij fit zou blijven. Wat ik niet zie gebeuren. En waar behoed ik psv ervoor dan. Het is niet dat ze na mij of jou luisteren he. Zou er gewoon niet aan beginnen. Maar blijkbaar ben je te stom om dit te snappen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:56
Wij hebben altijd nog Malen en Gakpo achter de hand. Robben haal je natuurlijk niet voor 34 minuten. Een Robben in je team is veel meer dan die 90 minuten die hij een keer of twee per week speelt. Mochten zowel Luuk als Lozano vertrekken dan lever je veel ervaring in maar vooral karakter!

Je zou wat moeten letten op je taalgebruik. Het zegt vooral iets over jou en zo weinig over mij. Wij zijn op internet, niet op de hoek van de straat of de kroeg. Ik dacht, ik zeg het even...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 00:17]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:34
Lekker in Amerika nog wat geld binnenharken en dan bij groningen of psv een baantje achter de schermen. Dat lijkt me het beste voor Arjen!
Vind ik leuk
Bertus +6596
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Voor het geld hoeft Robben al lang niet meer naar Amerika.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:43
maar doet het wel.!!!
Vind ik leuk
GetRekt +1880
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Niet naar Nederland, wordt niks. Te vaak geblesseerd. Zal afdoen aan z'n status.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:35
Juventus. Aub geen Inter.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:36
Alsjeblieft Robben, teken snel bij een club zijn we tenminste van deze onderwerpen verlost.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3266
maandag 7 januari 2019 om 17:19
Denk je dat er dan opeens weer feyenoord topics gaan komen? 😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:23
Nee die hoop heb ik allang opgegeven......;-)
Vind ik leuk
psvfan1913 +3266
maandag 7 januari 2019 om 17:27
Blijf het toch altijd apart vinden. Feyenoord is qua fans groter dan psv. En alsnog bijna nooit een feyenoord artikel.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:30
VP is gewoon een anti Feyenoord site.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7969
maandag 7 januari 2019 om 18:12
Dat komt omdat er van feyenoord weinig tot geen spelers in de balangstelling staan. Van ajax en psv zijn er genoeg spelers die een transfer kunnen maken. En dat is nieuws
Vind ik leuk
Mesut Özil +5381
maandag 7 januari 2019 om 16:37
Die gaat naar FC Groningen of de MLS.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:40
PSV Robben niet zo moeilijk doen .
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:50
Utreg misschien
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:52
Mag ook zal wat zijn maat .
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:06
Nou inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit maat.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:41
Geld kan er nooit genoeg van zijn! ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:42
@Bertus
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:42
denk het wordt geen. Psv geen Fc Groningen .
gaat bakken met geld ergens anders pakken. !!!
Vind ik leuk
keesje s +100
maandag 7 januari 2019 om 16:46
Fc Groningen is zijn club... Dus of dat en anders, ergens anders nog cashen... En dan naar Groningen...
Vind ik leuk
mcmodd +24998
maandag 7 januari 2019 om 16:48
Wat zal dit zijn eergevoel strelen. Het is nu helemaal aan hem te beslissen wat te doen. Ik waag me niet aan een advies, hij voelt het beste wat de mogelijkheden zijn.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Ben benieuwd wat ie gaat doen, ik hoop dat ie terug naar Nederland komt 1-2 seizoenen. Voor het geld naar de zandbak of china zie ik hem zijn gezin niet aan doen. USA mss wel. Ik hoop NL
Vind ik leuk
psvfan1913 +3266
maandag 7 januari 2019 om 17:22
Kijk dat zien we graag, er zijn genoeg ajacieden die een transfer afraden. En ik vraag me soms af of ze dat niet doen vanwege dat hij dan naar psv zou gaan. Hoe kan je hier anders op tegen zijn? Geweldig als hij terugkomt.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:27
Ik ben liefhebber van goeie voetballers en van Robben kan ik absoluut genieten. Zal voor psv ook Europees een geweldige toevoeging zijn als die heel blijft natuurlijk. En voor Ajacieden die afraden zal er zeker om gaan dat ze hem liever niet bij PSV zien, een fitte Robben is natuurlijk ook wel een dodelijke wapen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:53
Eindje is wel een mooie club maar ben bang dat ted van de pavert snel een einde aan zijn cariere met een doodstrap. Of het kunstgras natuurlijk.
Vind ik leuk
broedkip +1850
maandag 7 januari 2019 om 17:14
Wat moet Robben volgend jaar bij Psv zoeken. Lozano en Bergwijn zijn dan weg en wordt het met Robben een half seizoen spelen. Psv is dan het Feijenoord van nu, nee dat doet hij nooit.
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
maandag 7 januari 2019 om 17:18
Denk niet dat hij aar PSV gaat gezien zijn blijdschap dat er grote clubs interesse hebben.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:27
nog rijp voor een grote club
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:42
Ajax dus😀
Vind ik leuk
Jordaan +1209
maandag 7 januari 2019 om 17:37
Ik denk dat Ajax geen optie is omdat Ajax nu voor andere opties gaat voor de vleugels. Maar ik zou het wel toejuichen voor Psv, Psv met Robben Europa in, ja meer kansen op co efficiënt punten.

En altijd goed hoe hevig de concurrentie strijd dan ook om tegen een zo goed mogelijk concurrent te spelen, van zulke wedstrijden zijn er niet veel meer van in Nederland helaas...
Vind ik leuk
Vak-T +1139
maandag 7 januari 2019 om 17:40
Kom maar naar PSV, dan kan nog een paar de schaal omhoog houden op het Stadhuisplein!!
Vind ik leuk
Vak-T +1139
maandag 7 januari 2019 om 17:42
* een paar keer
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:02
*museumplein
Vind ik leuk
Smithsonian +37608
maandag 7 januari 2019 om 17:46
Lekker stoppen of naar amerika.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:49
Inter is een betere ploeg, en meer verdienen dan bij PSV, dus zowel sportief als financieel een betere keuze. Maar als die dingen er minder toe doen en hij liever lekker in Nederland is moet ie vooral voor PSV gaan.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:58
Gaat gewoon naar psv!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:02
Kom maar naar Ajax
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:08
Zeker niet verkeerd als Robben nasr Nederland komt. Ook al zal hij dan voor Psv kiezen, Groningen denk ik persoonlijk nog niet, gezien zijn drive om te winnen nog zo groot is. En op het hoogste niveau voetballen kun je maar bij 2 clubs momenteel. Maar naar Ajax zie ik hem niet komen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:09
toch denk ik wss ajax meer geld en eindelijk weer thuis zal hij denken ik hopp t niet natuurlijk maar als jullie ermee aan de haal gaan zal hij op internationaal gebied veel brengen en dat mag van mij ook bij ajax zijn
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:17
Wat betreft het geld zou het kunnen, we kunnen hem meer bieden. Maar zelf denk ik dat Ajax er niet aan zal beginnen, gezien zijn blessure gevoeligheid. Kun je veel geld hebben maar dan is de inverstering weer te duur. Nee laat hem maar lekker naar Psv gaan, niet dat ik dan hoop dat ie geblesseerd raakt, maar is voor hem een betere club denk ik. En een leuke wedstrijd om dan heen te gaan.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:25
ik hoop erop dank je voor de nuchtere reactie denk dat je hier miss wel een sterk argument hebt zie hem iig graag terug na nederland komen dat hij dan nog een jaartje punte pakt internationaal dan hebben wij er allebij wat aan
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:28
Precies dat.👍
Vind ik leuk
Malaga036 +380
maandag 7 januari 2019 om 18:38
Die gaat bij atlanta voetballen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:43
Als PSV er nou (mede) voor zorgt dat vanaf volgend seizoen kunstgras verboden is, geef ik ons een goeie kans.Robben op kunstgras is echter als zonder kapotje neuken in Thailand. Levensgevaarlijk. Dat moet je niet willen.
Vind ik leuk
derksen +8937
maandag 7 januari 2019 om 18:43
Floppen stop er jou mee jongen straks kan je niet eens meer lopen
Vind ik leuk
Blindsy +15737
maandag 7 januari 2019 om 18:45
Als zijn vader het erg druk heeft met Arjen's vertrek, zijn er wel wat clubs naar hem aan het hengelen.... en wíl Arjen dat ook.
Die gaat dus niet naar PSV.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:53
Gaat naar Psv let maar op
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:06
tuurlijk moet hij terug komen in eindhoven ik hoop er wel op maar eerlijk als eindhovenaar zie k hem na ajax gaan zoal stam oojer daar gaan ze hem toch beter betalen ben ik bang en als t dan toch om de club liefde gaat word het groningen maar zie hem graag nog een jaartje furore maken in eindje als lozano vertrekt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 01:10
Een seizoen PSV en nog 1 seizoen FC Groningen voor meneer Robben en iedereen is blij.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 02:23
wat Robben straks gaat doen dat maakt hij altijd nog zelf uit gaat hij naar groningen dan is dat gewoon zo , en gaat hij naar Psv dan is dat Idem maar een ding zal hij in ieder geval nooit van zijn leven doen en dat is naar Ajax gaan dat gaan we nooit meemaken dat is iets wat ik !!! zeker weet .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 02:26]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:05
Ik meen dat hij zichzelf had aangeboden bij Internationale. Maar het zou wel zeker een mooie club zijn. Als hij bij Inter nog voor een jaar zo kan presteren als ie nu bij Bayern doet, dan zou Inter veel plezier aan hem hebben. Ervan uit gaan dat ie dan voor een jaar tekent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws