Optimistische PSV-huurling: Ik denk dat ik nog wel omhoog kan

    Optimistische PSV-huurling: "Ik denk dat ik nog wel omhoog kan"

    Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 22:26ma 07-01-2019 om 22:26

    Hidde Jurjus denkt niet dat De Graafschap zijn plafond is en mikt op een hoger niveau. Ondertussen moet de PSV-huurling er alles aan doen om zijn plekje in het Doetinchemse doel niet kwijt te raken.

    "Ik had bij De Graafschap een van m'n beste jaren tot nu toe. Daarna heb ik bij PSV en Roda JC een goed jaar gehad. Hier is het nu wat lastiger", vertelt Jurjus aan Regio8. "Dat zal er ook wel bij horen. Ik moet uit gaan vechten of ik nog een stap omhoog kan of dat dit het is. Daar ben ik hard mee bezig. Ik denk dat ik nog wel omhoog kan."

    Jurjus zit met De Graafschap in de hoek waar de klappen vallen en maakt meer foutjes dan hij van zichzelf gewend is. "Soms zit je in een situatie dat het even niet goed valt. Ik heb de meeste reddingen in de competitie, dus dan heb je er ook wel wat uitgehouden."

    "Het kantelpunt was Fortuna, waar ik een penalty stopte en het team redde, maar vervolgens een fout maakte, waardoor we verloren. Het is soms ook zo dat dingen niet goed vallen. Ik weet dat van mezelf, maar de meeste mensen zien dat soort dingen niet. Ik ga gewoon lekker door."

    Poll

    Kan Jurjus een stap hogerop?

    (733 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +30404
    maandag 7 januari 2019 om 22:28
    Grappenmaker :)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35144
    maandag 7 januari 2019 om 23:18
    Idd. Hogerop. Ander podium. Stand up comedy dan toch zeker. Als grappenvanger
    Vind ik leuk
    Rodajc +17310
    maandag 7 januari 2019 om 22:29
    Bij ons een goed jaar gehad? Hidde, dit kan je niet menen?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35144
    maandag 7 januari 2019 om 23:19
    Iemand uit Kerkrade die ABN spreekt, dit kan je niet menen ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +17310
    maandag 7 januari 2019 om 23:28
    Gelukkig kom ik niet uit Kerkrade haha.
    Vind ik leuk
    appeltje +2209
    maandag 7 januari 2019 om 23:31
    Een Brabander die grappen maakt over een Limburger, dit kun je niet menen?

    Je bent al de tweede vandaag met de betreffende aandoening. 't Zal toch nie? ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +22324
    maandag 7 januari 2019 om 22:29
    Natuurlijk kan Hidde omhoog. Vrees 1e verdieping van de Uvw straks om een WW aan te vragen. Wat een ramp. Snap niet wat Psv in hem zag.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37388
    maandag 7 januari 2019 om 22:32
    Voor een jonge debutant in de eredivisie was hij niet slecht. Voor 500k kun je dan best een gokje wagen.
    Ik had Cillessen ook niet direct in Oranje zien keepen toen ik hem bij NEC aan het werk zag.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22324
    maandag 7 januari 2019 om 22:34
    De waarheid is dat Psv toendertijd niet veel te besteden had. Was een noodgreep zeg maar. Heb meer vertrouwen in Unnerstal
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37388
    maandag 7 januari 2019 om 22:36
    Als je weinig te besteden hebt is dat juist een prima gokje.
    Ik heb op dit moment ook meer vertrouwen in Unnerstall, maar dat is een makkelijke keus :p
    Vind ik leuk
    Niels92 +30404
    maandag 7 januari 2019 om 22:40
    Die was zelfs gratis ondanks dat PSV nu wel wat heeft om uit te geven :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37388
    maandag 7 januari 2019 om 22:45
    Klopt, maar als je veel geld hebt is het alsnog goed om buitenkansjes te pakken.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22324
    maandag 7 januari 2019 om 22:40
    Maher was ook zo'n duur gokje 🙄...eea zal moeten veranderen binnen Psv.
    Dat Isimat nu vd loonlijst is is een goed teken. Psv zal de schoonmaak moeten doorzetten en spelers vanuit de jeugd doorselecteren. Daar waar nodig gericht kopen. Die gokjes kunnen we ook wel nemen met jeugdspelers.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37388
    maandag 7 januari 2019 om 22:46
    Ja, maar Maher leek toch geen grote gok vond vrijwel heel Nederland.
    Klopt. Al hoop ik voor ze dat Obispo goed genoeg is als iemand wegvalt. Namens Ajax hoop ik natuurlijk van niet.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:33
    Er is maar voetbalwet... alle spelers van AZ is dikke bras, gratis zijn ze nog te duur, ze hebben alleen opgeklopte miskopen
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 22:49
    Maher speelde zich in de kijker bij AZ. Elke speler uit de subtop is een gokje(ramselaar). Helaas pakt dat niet altijd goed uit. Niet alleen bij PSV(sulejmani 18 miljoen...). Dat zal altijd zo blijven. Soms pakt het heel goed uit( destijds robben, v nistelrooy, v bomnel enz). It’s all in the game
    Vind ik leuk
    Bizzy +22324
    maandag 7 januari 2019 om 22:51
    Na Memphis heeft Psv geen grote transfers meer gedaan. Heel jammer.
    Op dat vlak heeft Psv nog genoeg te verbeteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 02:08
    Dat gaat vaak tenkoste van prijzen. Kijk maar naar Ajax.

    Winst is leuk als je ook sportief presteert. Het is en blijft een voetbalclub. PSV heeft sinds de aanstelling van mr Campina en Brandsie een sterk beleid! Toontje is de juiste opvolger. Dat is een liefhebber maar wel een bewuste!

    Maak je niet druk. 😉

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 02:12]
    Vind ik leuk
    dekoef +104
    maandag 7 januari 2019 om 22:29
    Godnondeju, is het al 1 April?
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:35
    danny Koevermans.........ook zo'n AZ geval
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:03
    Koevermans is een Spartaan
    Vind ik leuk
    Futre +3645
    maandag 7 januari 2019 om 22:35
    Die gozer staat geestelijk niet helemaal waterpas...
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 22:36
    Ook al is het niet de beste keeper maar wel iemand met zijn hart op de juiste plaats! In zijn vrije tijd ouderen gezelschap houden en uitstapjes met ze doen om de eenzame ouderen een steuntje in de rug te geven...
    Vind ik leuk
    Rodajc +17310
    maandag 7 januari 2019 om 22:36
    Kan hij beter fulltime gaan doen.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 22:38
    Hij doet het tenminste wel! Niet iedereen is zo, de meeste voetballers doet het niet, en hij wel en daar verdiend ie respect voor!
    Vind ik leuk
    Rodajc +17310
    maandag 7 januari 2019 om 22:41
    Zeker waar hoor. Daarom, kan ie beter fulltime gaan doen. Dat levert alleen maar gelukkige mensen op, terwijl ie in Kerkrade en omstreken vooral frustraties veroorzaakte.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:37
    hij is naar de Graafschap gekomen om ritueel te slachten......***** en PSV kampioen te maken,niets mis mee toch ??
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:40
    *****

    Geen idee wat het betekenen moet? Of bedoel je de 5 ***** die Ajax en PSV gezamelijk hebben!

    Ajax ***
    PSV **
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:59
    niet naar de bekende weg vragen.................
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 00:06
    Aha oke je durft niet gewoon Joden te zeggen haha.. zwak 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2689
    maandag 7 januari 2019 om 22:43
    Hogerop in de tribune zitten als wissel misschien
    Vind ik leuk
    Het Brein +4529
    maandag 7 januari 2019 om 22:59
    Ja, met de roltrap misschien..
    Vind ik leuk
    Wally g +520
    maandag 7 januari 2019 om 23:15
    Tja helaas voor je naar PSV ging heb ik en ik denk ook wij echt genoten van je , zelfs toen je terug kwam dacht ik nog komt wel goed met hem . Mischien komt dat zoals je zegt wel weer maar nu is hetbelangrijk dat we erin blijven !!!
    Vind ik leuk
    Twanno17 +108
    maandag 7 januari 2019 om 23:17
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 23:30
    gewoon de tent dichthouden in de wedstrijd naar onze keuze !!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +92811
    maandag 7 januari 2019 om 23:30
    ''Daarna heb ik bij PSV en Roda JC een goed jaar gehad''



    Jokkebrok.
    Vind ik leuk
    Jordaan +1158
    maandag 7 januari 2019 om 23:41
    Ik had echt meer verwachtingen van hem, dacht echt dat hij de 2de Cillessen zou worden ook wel qua style. Baalde toen dat hij naar Psv ging en dat Ajax er niet voor ging. Maargoed die dingen kunnen gebeuren.
    Vind ik leuk
    hollister +249
    dinsdag 8 januari 2019 om 01:06
    Gaat hem niet worden.. In Jong PSV viel hij al door de mand... nu bij die Superboeren nog eens een keer.. PSV gaat hem niet meer terugnemen vrees ik.. Zoet zal wel een keertje vertrekken en dan zal Unerstall misschien zijn plek innemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 01:15
    Meneer Jurjus zit met De Graafschap in de hoek waar de doelpunten om zijn oren vliegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:03
    Bij het machtige de Graafschap al niet onomstreden, wat zou hij dan zien als stapje omhoog ? Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5873
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:10
    Duidelijk wat het referentiekader van Jurjus is dus
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws