Mijn schoenen stonden onder de stoel van Robben. Ik durfde ze niet te pakken

    "Mijn schoenen stonden onder de stoel van Robben. Ik durfde ze niet te pakken"

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 07:11di 08-01-2019 om 07:11

    Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 07:22di 08-01-2019 om 07:22

    De PSV-selectie werd maandag verrast door hoog bezoek tijdens het trainingskamp in Doha. Wesley Sneijder, Arjen Robben én Nigel de Jong kwam een kijkje nemen bij het trainingsveld.

    De voormalig Oranje-internationals zijn oude bekenden van trainer Mark van Bommel en assistent Bert van Marwijk: het vijftal haalde in 2010 de WK-finale met het Nederlands elftal. Aanvoerder Luuk de Jong is momenteel de enige PSV-speler die met Oranje een eindtoernooi heeft meegemaakt, maar besloot zijn oud-teamgenoten niet lastig te vallen. "Dan had je ook meteen een reünie van het EK 2012 gehad. Maar: niet gedaan, natuurlijk", knipoogt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.

    Donyell Malen was tien jaar oud toen Sneijder, Robben, De Jong, Van Bommel en Van Marwijk het in Johannesburg opnamen tegen Spanje. De vleugelaanvaller is nog steeds onder de indruk van zijn oude idolen, blijkt na afloop van de PSV-training. "Mijn schoenen stonden onder de stoel van Robben. Ik durfde ze niet te pakken, zolang hij in gesprek was. Je denkt toch: poeh, daar zit nogal wat, samen op het bankie."

    Plaats een reactie

    Hammers96 +2788
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:15
    Sjongejonge ze doen net of de wereldleiders gisteren bij elkaar kwamen.
    'mijn schoenen stoelen onder de stoel van de grote Arjen Robben'... wauw dan tik je hm op zo schouder , geef je hm een hand en pak je die verdomde schoenen. Wat een topic niveau weer
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:16
    Precies! Raar verhaal!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:17
    Mwa, deze voetballers hebben mij meer gebracht dan menig wereldleider. Nu doe jij alsof wereldleiders meer zijn dan onze oranje toppers, die wereldleiders laten ook gewoon stinkende scheten hoor ;)
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:22
    Ja, maar onze wereldleiders verdienen n langzame, pijnlijke dood voor hun misdaden tegen de menselijkheid.

    Kan je van die voetballers weer niet zeggen.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1347
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:11
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    MedusAZ +4017
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:49
    Jij wenst mensen een langzame pijnlijke dood...... Dat is al kansloos op zich. Maar leg eens uit wat deze wereldleiders hebben gedaan dat jij ze dat toewenst, hoe hebben ze die verwensing verdiend? Want volgens mij heb je geen enkel idee wat zij doen......
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:52
    Ik heb daarentegen wel t idee, dat wat ik ook ter tafel breng, jij het wegwuift.

    De meeste mensen blijven liever slapen.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +4017
    dinsdag 8 januari 2019 om 11:48
    Kom maar op, ik ben oprecht benieuwd. Volgens mij ben jij er zo een die roept en schreeuwt zonder de inhoud te kennen. Een typisch 'geel hesje'. Waarom wens je de wereldleiders dood, wat hebben zij in jouw optiek fout gedaan, wat heeft jou persoonlijk beïnvloed van wat zij hebben gedaan? Volgens mij heb jij namelijk geen idee wat bv het verschil is tussen de Eerste en Tweede Kamer in NL en wat de wereldleiders bespreken.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 12:32
    Hij heeft inhoudelijk geen goed onderbouwd argument. Hij behoort tot die groep Nederlanders die graag kansloze kritiek uit op de politiek, net zoals veel oppositiepartijen, en vervolgens zelf geen verantwoordelijkheid neemt. Of graag alles wilt en er niks voor wilt doen. Bah, ik hekel dat soort mensen. Net zoals die kansloze kritiek op Rutte. Nee ik ben ook geen fan van hem, maar ik denk dat hij het politiek gezien niet slecht heeft gedaan afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:22
    Nou nou, moest t er ff uit, knul?

    Weer n hoop aannames, alleen maar omdat je iets hoort dat je tegenstaat.
    Oh, oh, dat klopt niet. Hij is dus zo en zo, want anders, he?

    Ten eerste stem ik al n jaar of 20 niet.
    De laatste keer was bij de gemeenteraadsverkiezingen, waarbij ik GroenLinks stemde.
    Niet zozeer vanwege het partijprogram, meer vanwege de naam van de kandidate.
    Ergens onderaan de lijst bungelde n dame, genaamd Vermin.
    Vermin is Engels voor ongedierte, ik vond t n passend statement om mijn laatste stem uit te brengen.

    Het principe staat me niet aan: als ik ga stemmen, geeft ik daarbij mijn mandaat aan iemand die mij vervolgens moet gaan vertegenwoordigen.
    Daar pas ik voor.
    Ten eerste heb ik niet het idee dat zo iemand mij (passend) kan vertegenwoordigen.
    Ten tweede, heb ik helemaal geen zin om mijn mandaat aan wie dan ook te geven, daarmee werk ik mee aan n systeem waar ik geen vertrouwen in heb en geef ik n stuk macht over mijzelf aan n ander.

    Verantwoordelijkheid neem ik daarom ook voor m’n eigen leven, m’n eigen beslissingen en handelen.
    De consequenties neem ik voor lief, t zijn per slot van rekening mijn eigen beslissingen geweest.

    Ik zie geen enkele toegevoegde waarde in mijn leven om te gaan stemmen, t doet ook niets af aan mijn mening of mijn recht die te uiten.
    Sterker nog, dat recht heb ik wellicht zelfs meer, aangezien ik niemand mijn mandaat heb gegeven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15515
    woensdag 9 januari 2019 om 00:34
    Keurig verhaal Emnu,
    Je vergeet alleen dat de ministers die er al jaren lang zitten (div kabinetten), er zitten voor zichzelf en niet voor het landsbelang.

    Kijk naar hun beslissingen en daarna naar hun nieuwe functie. Dit stinkt naar machtstmisbruik en handel met voorkennis.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 00:35]
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 9 januari 2019 om 02:34
    Intrinsiek onderdeel van.

    Elke premier en beetje minister krijgt na die functie allerlei lekkere jibs in de RvC van een of andere multinational.

    Ons kent ons...
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
    Haha, n hoop aannames, hoe verrassend.

    Eerste v Tweede kamer is senaat v parlement.
    Parlement bereidt n wetsvoorstel voor en dient deze vervolgens in ter ratificatie bij de eerste kamer.
    De tweede kamer wordt rechtstreeks gekozen, de eerste kamer indirect dmv provinciale verkiezingen.

    De wereldleiders zijn verantwoordlijk voor alle oorlogen, financiële crisissen, milieurampen, etc etc en dit allemaal moedwillig.
    Banken mogen met staatsteun overeind blijven en gaan vervolgens vrolijk verder met ons leeg te stelen.
    De belastingvoordelen voor Shell, akzo, Philips e.d. zijn voorbeelden van Europese corruptie.
    De genocides zijn dermate toegenomen, dat ze de voorpagina niet meer halen (wie heeft t nog over Jemen?).

    De wereldleiders zijn niet de marionetten die ons door fop-verkiezingen worden voorgeschoteld, dat zijn de CEO’s van de banken (Rothschilds), Shell, Dow Chemicals, Monsanto e.d.

    Tenzij natuurlijk jij de illusie hebt dat sinds t eerste kabinet Van Agt er ook maar iets wezenlijks beleidsmatig is veranderd, buiten dat er steeds meer betaald wordt voor steeds minder (zorg, pensioenen etc) en de polarisatie in de maatschappij toeneemt.

    Mag ook.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:19
    Nu je het er toch over hebt,die legale criminele activiteiten je vergeet er een paar....Ziggo, ABN-AMRO, AEGON
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:12
    Het zou toch mooi zijn als Robben volgend seizoen komt, spelers als Malen hebben respect voor hem. Daar kunnen ze veel van leren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:44
    Zou wel leuk zijn als malen dan een paar wedstrijden op sn sokken het veld op komt lopen
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:12
    Op zijn sloffen tegen Ajax;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:29
    Precies, met voetballers voorkom je oorlogen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3576
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:00
    die wereldleiders laten ook gewoon stinkende scheten hoor

    Nou, dat weet ik zo net nog niet, hoor...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:23
    Wat een top reactie weer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:29
    Afzeiken, afzeiken en afzeiken... het is de norm geworden.

    Kan niemand het gewoon geinig vinden dat een jongen van 19 jaar, die zelf al aardig op weg is ook een "meneer" te worden in het voetbal nog het nodige ontzag heeft voor mannen die in zijn favoriete sport veel hebben gepresteerd en betekend?
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5797
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:16
    Inderdaad. Met een beetje respect en ontzag is helemaal niks mis. Typerend voor deze generatie dat iedereen dat raar vind.
    Vind ik leuk
    Hast58 +812
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:49
    BREAKING NEWS Verschillende PSV jonkies zijn opgenomen met ademhalingsmoeilijkheden. Ze weigerden uit respect de dezelfde lucht in te ademen als Robben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 08:50]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:39
    Wat leuk, haha...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
    Dat is inderdaad precies wat er aan de hand is met het verval van de maatschappij. Spijker op zijn kop. Neem nu bazoer eens als voorbeeld, die zou gewoon zeggen hé arjan paas mij die schoenen eens of ga je ze soms eerst poetsen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:34
    Nou die bazoer vindt zich zelf ook helemaal geweldig precies het soort jong dat faalt.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +849
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:41
    Prachtig verhaal. Ik denk dat die zeikerds bij het boodschappen doen van het weekend i.p.v. bier, kratten vol met azijn hebben ingekocht en vervolgens aan het azijn lurken zijn geslagen zonder dat ze erg in hadden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 09:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:42
    Mooi om te zien dat hij zo een groot respect heeft voor de oude garde toch
    Vind ik leuk
    Mario 1 +190
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:17
    Inderdaad , dit is toch leuk om te horen.dan het ellenlange gezeur of PSV dan niet Ajax kampioen wordt . Laten we toch genieten van de spanning tussen het twee gevecht. En in Mei zien we het wel.
    Vind ik leuk
    Leozao +5855
    woensdag 9 januari 2019 om 14:32
    Ik zit alweer een maand in Brasil. Heerlijk weg van dat Nederlandse gezeik. Genieten van het leven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:32
    Zegt Fc. Hammer👀👍
    Vind ik leuk
    kcim +3029
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:46
    Nee het gaat hier over Robben; je weet wel... die in 2010 oog in oog met Casillas miste waardoor NL de wereldtitel wederom misliep :-(
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3929
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:15
    Heej oude azijnpisser, je zou ook kunnen denken aan die fantastische tijd dat het NL-elftal de finale haalde en oa door Robben zover kwam. Maar ik begrijp dat jij zwart mooier vind dan wit.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:57
    Gemiste finale`s doen heel heel erg zeer, 3e worden is genieten maar 2e is een lijdensweg
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3929
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:03
    Een klein land als het onze dat zo ver komt dat vind ik heel knap. Vanuit dat perspectief bekijk ik het.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5247
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:21
    Vond het vervelender dat papzakkie vd Vaart zn man liet lopen waaruit de goal kwam.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:58
    Is van de Vaart een verdediger?
    Vind ik leuk
    Mario 1 +190
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:21
    Nee , een schip volgens mij
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5247
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:28
    Oh ok dus omdat hij een aanvallende middenvelder is hoeft hij niet te verdedigen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:38
    Dat wel maar er zou wel iemand achter horen te horen staan die het wat beter beheerst
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5247
    dinsdag 8 januari 2019 om 13:06
    Dat is onzin want die hadden hun eigen mannetje al afgedekt.
    Was gewoon een grote fout maar dat kan gebeuren. Net als 1 op 1 een kans missen met de op dat moment beste keeper vd wereld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:15
    Ik snap Donyell wel, ik kijk ook op tegen mensen zoals Robben en Sneijder!
    Zij hebben ons toch iets gegeven waar we altijd mooie herinneringen aan koesteren.
    Ook al zat die dikke teen in de weg, het blijft een verhaal dat we later door vertellen.
    Wereldleiders zoals Trump, Putin of onze eigen dwaas Rutte hebben niets anders gedaan dan alleen maar zeik gecreëerd...

    Maar ik zou wel gewoon vragen aan Robben of ik mijn schoenen kon pakken.
    Moet toch ook gewoon verder haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 08:16]
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1535
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:27
    nav je reactie / off topic.


    met alles wat er zit en dus gekozen is, is Rutte nog de meest normale. Mooi dat hij van Gerwen even belt, ook even naar Evers gaat enz.

    Ga er maar aan staan, de hele dag gezeik aan horen van eerst zwarte Piet en nu weer een nashville verklaring en dan in de tussentijd zorgen dat je land toch nog als normaal en kansrijk wordt gezien in het buitenland.
    Liever Rutte dan tig van die flapdrollen b.v. die flapdrol in Frankrijk.

    terug naar het voetbal...nog 12 dagen winterstop man man....
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:41
    Balkenende ging met jeugd spontaan skateboarden, ging er wel onderuit maar de man deed het wel. Ging ook naar party’s enzovoort. Kon meer lachen met Balkenende dan met Rutte nu. Ik ben erachter gekomen wat Rutte met de zorg gedaan heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:34
    Vind je ook dat Rutte zo lullig lacht?

    En meestal als hij zelf een grapje heeft gemaakt

    Ik schaam me dood als Nederlander

    Maar goed, dat had ik met Jan-Peter ook wel, met die houten klaas

    Wim Kok en Job Cohen waren de echte mannen met enige uitstraling
    Vind ik leuk
    Objectief +3344
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:29
    Dat heeft te maken met respect. Iets waar velen van de huidige generatie nog wat van kunnen leren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:38
    Echt he! Pfff
    Vind ik leuk
    Enw02 +536
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:34
    Als ze in engeland respect tonen door de schoenen van de toppers schoon te maken. Nu zegt een Nederlandse jongen iets waaruit hij respect toont en is het weer niet goed. Zou herzelfde gedaan hebben. Gewoon prima gozer die er komt
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 10:03
    Ik snap Donyell wel, ik kijk ook op tegen mensen zoals Robben en Sneijder!
    Zij hebben ons toch iets gegeven waar we altijd mooie herinneringen aan koesteren.
    Wereldleiders zoals Trump, Putin of onze eigen dwaas Rutte hebben niets anders gedaan dan alleen maar zeik gecreëerd...
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2356
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:15
    Leuk, maar als Robben poept stinkt hij ook ben meer benieuwd waar hij gaat ballen volgend jaar (als hij nog gaat ballen, denk het wel)
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:16
    Het geflirt is begonnen.
    Vind ik leuk
    dezink +1159
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:34
    Haha inderdaad , nu nog hopen dat de vonk weer is overgesprongen ..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:16
    Mooi die bescheidenheid en het respect bij Malen
    Vind ik leuk
    Ale +5222
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:21
    Gewoon een laffe gast, die Malen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:22
    Ja want als je de enkels van arjen had aangeraakt dan had hij weer een blessure 😂
    Vind ik leuk
    Rabarber +1580
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:56
    Je kunt wel overal 😂 achter zetten maar je basisschoolgrapjes worden niet ineens grappig daardoor.
    Vind ik leuk
    Hast58 +812
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:42
    Ik vond hem iig wel geslaagd. Maar ja Godheid Robben he!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:59
    Je hoeft het niet te lezen hoor zuurpruim, je loopt echt overal op te zeiken.

    Grab a snickers grumpy.
    Vind ik leuk
    Rabarber +1580
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:05
    Beetje zielig als je continu om je eigen doodsimpele grappen lacht. Verzin eens wat origineels.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
    Bye grumpy.
    Vind ik leuk
    Rabarber +1580
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:39
    Haha dag VP-junkie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:23
    Vooral die wedstrijden op kunstgras spreken robben aan nee die kiest voor het buitenland hoop ik ook want is veel te goed voor welke Nederlandse club dan ook.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5966
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:32
    Die gaat vast nog een jaartje naar Italië.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:35
    Mijn god hey, overdrijven is ook een kunst!
    Vind ik leuk
    keesje s +89
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:36
    Ach gossie.....
    Vind ik leuk
    Mr bien +4422
    dinsdag 8 januari 2019 om 07:54
    Robben is groot en ik ben klein en dat is nog niet eerlijk ;)
    Vind ik leuk
    Kayzer +2941
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:01
    Alsof Robben uitflipt en zegt: Wachten GVD totdat ik niet meer zit hier tering joch.

    Robben is hartstikke vriendelijk!
    Vind ik leuk
    KvhZ +1632
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:01
    Prachtig dat ontzag van Malen. Dat is precies wat we tegenwoordig missen bij jonge talenten. Respect hebben. Menigeen heeft tegenwoordig een koptelefoon op en doet alsof ie de enige op de wereld is. Ergens tegenop kijken is gezond. Dat typeert voor mij de persoon Malen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 20:38
    Memphis had hem van de stoel af gestuurd

    "Hey da's mijn stoel ouwe, zie je niet dat mijn schoenen er onder staan?"

    FF normaal doen he...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 08:27
    Respect hebben voor je oudere, daar schort het aan tegenwoordig bij veel jonge jongens/meiden. Daarom is dit dus een topper, weten waar je plaats is, en daar is niks mis mee. Iedereen komt wel op zijn of haar niveau, maar tot die tijd, vooral kiijken, luisteren en leren. Met op zijn tijd een tikkeltje eigenwijs zijn.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1347
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:12
    We hebben een nieuwe Robben nodig in Nederlands elftal, en snel!

    Wat een top speler
    Vind ik leuk
    Cookee +11729
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:54
    Moeten we eerst al onze trainers eruit schoppen.
    Die willen controleurs en balvaste zekerheid.
    Vind ik leuk
    Johan59 +827
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:30
    Dat afzeiken is volkssport nr een geworden, en juist door die in het leven geen klote hebben bereikt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 09:40
    Jeetje, wat een bladvulling. We malen er niet om!
    Vind ik leuk
    Cookee +11729
    dinsdag 8 januari 2019 om 15:53
    Toch bijna een halve minuut beeld. En nog niet geblesseerd.
    Maar wel een fijne kerel lijkt me, je ziet ook dat de anderen echt blij met hem zijn.
    Vind ik leuk
    Caniggia +1025
    woensdag 9 januari 2019 om 06:19
    Anders hebben ze de grootste smoel en nu staan zijn schoenen onder de kont van Robben en durft hij ze niet te pakken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws