PSV-invaller Malen blij met toekomstige contractaanbieding: ‘Heel prettig signaal’

PSV-invaller Malen blij met toekomstige contractaanbieding: ‘Heel prettig signaal’

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 12:19di 08-01-2019 om 12:19

Donyell Malen voelt zich op zijn plek bij PSV, ondanks het feit dat hij het veelal met invalbeurten moet doen. Ook PSV is tevreden met de ontwikkeling van de vleugelaanvaller en bereidt zich voor om hem een nieuw contract aan te bieden.

"Ik begrijp mijn positie zeker, maar een echte voetballer kan zich nooit tevreden stellen met een plek op de bank", aldus Malen tegen het Eindhovens Dagblad. "Ik doe er alles aan om het team te helpen, maar het doel is altijd een basisplaats."

Door de afwezigheid van Steven Bergwijn kreeg Malen al een aantal kansen als basisspeler en dat smaakte voor de vleugelaanvaller naar meer. "Natuurlijk is dat anders. Als je invalt, is de tegenstander soms al wat vermoeid. Toch is het ook niet altijd makkelijk om ineens erin te komen, omdat je direct het tempo van de wedstrijd moet aanvoelen en daarin mee moet zien te gaan."

Malen vindt dat hij zich prima ontwikkelt dit seizoen. "Ik deed voorheen misschien iets meer dingen op gevoel en nu zit er meer een idee achter", vervolgt hij. "Denk bijvoorbeeld aan het zoeken of trekken van ruimtes om aan te vallen. Voor de goal wil ik soms zo graag scoren, dat ik misschien iets anders doe dan ik normaal zou doen. Ik moet dan iets rustiger blijven." Ook PSV ziet de vooruitgang en bereidt een nieuw contractaanbod voor. "Het is een heel prettig signaal in ieder geval", aldus Malen.

Poll

Moet Malen in de tweede seizoenshelft vaker de kans krijgen

(1020 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:23
Hier was een lange discussie gaande tussen twee personen. Weet niet meer wie maar een trekt er aan het langste end. Hij tekent dus gewoon.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:24]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:25
Aan het langste eind van de discussie? Of aan het langste eind van een van de twee personen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:26
Lijkt mij logisch als je zelf het eerste zou vinden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:27
Vond ik ook logisch. Maar was niet helemaal zeker of jij niet het tweede bedoelde ;-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:48
Nu wel dus. :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 13:10]
Vind ik leuk
Gelukshand +150
dinsdag 8 januari 2019 om 12:28
Waarom zou hij niet tekenen?

De kans dat hij ergens anders speeltijd krijgt en daarbij evenveel geld verdient is niet groot.

Kan vast naar Utrecht gaan en daar gaan spelen maar gaat niet evenveel geld verdienen.

Geld verdienen en geen wedstrijd spelen, wilt dat nou niet?
Vind ik leuk
Vamos7 +7384
dinsdag 8 januari 2019 om 12:29
Is nou al zo goed gaan we veel plezier aan beleven speelt ook nog eens met bravoure.
Vind ik leuk
stratumseind +185837
dinsdag 8 januari 2019 om 13:55
hey ouwe accountje weer terug gekregen`?
Vind ik leuk
Vamos7 +7384
dinsdag 8 januari 2019 om 14:27
Ja gelukkig wel kon niet reageren met dit account.
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Dat zou kunnen, maar staat nog niet vast toch? Ook na deze woorden niet. Dan had hij namelijk gezegd ik hoop zo snel mogelijk mijn handtekening te zetten of zoiets.

Kluivertje vond het ook een mooi signaal dat Ajax wou verlengen...

En nu weet ik dat Malen geen Kluivert is etc etc, maar dit soort woorden zegt niets.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 12:49
Voorlopig gaat alles dus precies hetzelfde als bij Kluivert, die vond het ook een mooi signaal van Ajax. En daar duurde het ook allemaal zo lang bij. En dan was Kluivert zelfs nog basisspeler.

Malen vertrekt in de zomer bij PSV.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:50
Ik heb nou al wat reacties van jou gelezen. Deze reactie verbaast mij helemaal niet van jou.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
Senn +7382
dinsdag 8 januari 2019 om 12:54
Die gast is niet serieus te nemen. Gewoon een trol
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:56
Yes, een tsunami van trollen op VP. Ik vind ze heel sneu, clubvoorkeur doet er hier niet aan toe.
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 8 januari 2019 om 13:43
ik stoor mij er ook aan hoor :)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:19
En niet eens een goede trol.
Vind ik leuk
Just dekler +1970
dinsdag 8 januari 2019 om 12:55
Als dit geen puber Is, dan is deze persoon behoorlijk stil blijven staan in zijn/haar ontwikkeling. Altijd van die kinderachtige anti PSV comments.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 12:58
Gelijk, maar andersom ook dat trollen. Een sneertje her en der is leuk maar dit zijn mensen die niets ander te doen hebben dan dit doen. Sneu.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 12:58
Ik ken mensen in zijn omgeving en weet hoe hij er in staat. Er is zelfs al een club die interesse heeft getoond, het begint met een ‘D’ en eindigt op ‘ortmund’. En verder is er ook al sluimerende interesse.

In de zomer zal je denken van ‘hé, hij had gelijk).
Vind ik leuk
Just dekler +1970
dinsdag 8 januari 2019 om 13:00
Zodat hij nog meer en betere concurrentie heeft ? Kans op speelminuten bij PSV is toch echt groter.
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
Hoog waarschijnlijk wordt bergwijn in de zomer verkocht met een gigantische bedrag en hebben wij al een opvolger, namelijk D. Malen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:09
mooi toch, Dortmund heeft ruim een half miljard in de kluis liggen
Vind ik leuk
RWA040 +567
dinsdag 8 januari 2019 om 14:42
Jij kent wel overal mensen hè? Lul toch niet zo slap man
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:34
hij heeft waarschijnlijk ook n slappe lul
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:40
En jawel, mislukkeling! NIEMAND mag jou en dat zie je ook aan de hoeveelheid likes. Zelfs je mede Ajacieden liken alles en iedereen die iets tegen jou heeft en dat terwijl dit zo'n beetje de enige plek is waar mislukkelingetjes als jij hun ego kunnen strelen.

Tijd voor een nieuwe account, boerke. 😉
Vind ik leuk
Just dekler +1970
dinsdag 8 januari 2019 om 16:02
Hij heeft zijn naam al veranderd 😂
Vind ik leuk
Topdrie +3324
dinsdag 8 januari 2019 om 16:51
Ik ken iemand die nu bij PSV speelt met nummer 14. Die zegt dat hij gewoon in Eindhoven blijft en z'n contract zal gaan openbreken
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 16:53
Dat zei Kluivert ook (en die had zelfs een basisplek) :)
Vind ik leuk
Topdrie +3324
dinsdag 8 januari 2019 om 16:55
Kluivert had een moeder die geld nodig had. De moeder van Malen zit niet zo krap bij kas en begeeft zich ook niet in de onderwereld
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:10
Ik ga zo meteen lekkere stoofvlees eten die vrouwtje heeft gemaakt. Jij eet natuurlijk je dagelijkse broodje aap?

Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 17:14
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:20
Ik denk dat jij een nieuwe account mag aanmaken. Heeelaas is het weer eens zover...

Man man man, wat een triest gevalletje ben je toch! En totaal geen schaamte.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 21:23]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 17:21
En dat zegt Snelkookpan...

Hoe lang houd je het nu weer vol?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:23
Jij hebt jezelf wel weer eens bewezen, mislukkeling. Tot de volgende! ✌
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 17:25
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:14]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:27
Ik heb medelijden met die van jou in ieder geval. Arme vrouw, ik ben er vrij zeker van dat ze je niet zo heeft opgevoed!

Een mislukkeling op alle fronten. Niets om trots op te zijn, Markje Ronnie. 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 17:28
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:32
Ik laat het hierbij Ronnieboy. Ik wacht wel tot ze je opgeruimd hebben en tot snel!

Ben benieuwd naar je volgende. Cheatcodes, Zwitserland, 40fopneuzen, Mark Ronson, Kriss kross Amsterdam. Ik zou zeggen verras mij!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:32]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 19:06
Ik denk dat het zo'n 20 namen plus zijn over ongeveer twee jaar. Hij is echt heel erg ziek. Te straks had ie weer een account aangemaakt speciaal voor mij. Sick!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:07
Aaghja, ik sta nergens meer van te kijken.
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
dinsdag 8 januari 2019 om 19:53
Kluivert doet het voor geld Malen niet
Vind ik leuk
Topdrie +3324
dinsdag 8 januari 2019 om 16:48
Ja ik trek weer aan het langste end. Maar dit was handelen met voorkennis. Zo eerlijk moet ik dan wel weer zijn
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 16:58
Reken je maar rijk. Juni hebben we het er wel weer over :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
dinsdag 8 januari 2019 om 17:02
Klopt, was jij ja. :)
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
dinsdag 8 januari 2019 om 12:25
Malen mag de tweede seizoenshelft zeker vaker de kans krijgen, dan geven we Lozano of Bergwijn na een uur rust, zodat die de hele tweede seizoenshelft volle bak kunnen blijven gaan. Het is een luxe om Malen achter de hand te hebben. Volgend seizoen is hij basisspeler!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:26
Kan Bergwijn niet gewoon een keer rood pakken voor een Schwalbe? Schorsing van drie wedstrijden, zodat Malen effe lekker kan ballen.
;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
dinsdag 8 januari 2019 om 12:33
Nee, dat is dan ook weer een beetje overdreven ;-)
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Als bergwijn dan maar de schwalbe maakt in blessuretijd tegen Ajax waardoor we met 1-0 winnen hoor je mij niet klagen 😉
Vind ik leuk
MeAgain +6834
dinsdag 8 januari 2019 om 20:51
Ik hoop dat psv in Amsterdam met minimaal 0-3 wint en dat er weer een paar Ajacieden met rood vanaf gaan omdat ze niet tegen hun verlies kunnen ;)
Vind ik leuk
Stom +477
dinsdag 8 januari 2019 om 12:25
Kan iemand Kenneth "Denk bijvoorbeeld De Jong en Lozano weg en PSV heeft een heel groot probleem" Perez even laten weten dat deze jongen nog gewoon op de bank zit?
Vind ik leuk
Gelukshand +150
dinsdag 8 januari 2019 om 12:30
Ja en? ik zit ook op de bank. Maar dan bij mijn tv:p
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
dinsdag 8 januari 2019 om 12:34
Klopt, daarom hebben wij het wel over Malen en niet over jou ;-). En ik wil niet weten wat jij met je gelukshand op de bank doet... smeerpijp
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
dinsdag 8 januari 2019 om 14:56
Waarom? Deze jongen is nog veel minder.
Vind ik leuk
Jordaan +1210
dinsdag 8 januari 2019 om 12:27
Doet het niet slecht, te vroeg toen bij Ajax weggegaan. Goed voor hem dat hij een doorstart in zijn carrière heeft gemaakt want in Engeland liep het dood.
Het is hem gegund.
Vind ik leuk
stratumseind +185837
dinsdag 8 januari 2019 om 12:42
Word een baasje
Vind ik leuk
AllAdIn +20773
dinsdag 8 januari 2019 om 12:56
Heeft hij een puppy gekocht?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
stratumseind +185837
dinsdag 8 januari 2019 om 13:30
ja eentje uit het kampioensnest van afgelopen seizoen
Vind ik leuk
AllAdIn +20773
dinsdag 8 januari 2019 om 13:46
Hahahaa, auw.. :-)
Vind ik leuk
Topdrie +3324
dinsdag 8 januari 2019 om 16:54
Waarschijnlijk bedoelde je het als grap.. Maar hij heeft inderdaad een puppie gekocht.
Vind ik leuk
AllAdIn +20773
dinsdag 8 januari 2019 om 17:10
Klopt, maar serieus? Ik wist van niks.. hahahahaa
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:10]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:51
Eerst zien en dan geloven dat hij gaat bijtekenen. Er zijn inderdaad genoeg voorbeelden van voetballers die beloofden dat ze gingen bijtekenen en dan op het laatst van de markt toch af haken (om vervolgens ergens voor veel geld op de reservebank te mogen plaatsnemen). Hopelijk tekent Malen snel bij.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 14:08
Lijkt op de woorden van Kluivert vorig jaar rond deze tijd met een zelfde zaakwaarnemer maar hoop dat hij wel slim genoeg is te wachten op zijn tijd bij PSV.
Vind ik leuk
Topdrie +3324
dinsdag 8 januari 2019 om 16:56
Hij is slim genoeg. Wait and see
Vind ik leuk
Donnygo +3440
dinsdag 8 januari 2019 om 17:07
Hij was ook slim genoeg om naar Arsenal te gaan, zoals ik als zeg hoop dat hij bij PSV blijft, goed voor zijn ontwikkeling, en ja we zullen zien.
Vind ik leuk
Mad Max +544
dinsdag 8 januari 2019 om 23:23
100% Malen is verder dan Memphis was in zijn eerste seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws