Update: 'Boca Juniors accepteert bod, Fabregas-carrousel mogelijk in beweging'

Update: 'Boca Juniors accepteert bod, Fabregas-carrousel mogelijk in beweging'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 14:12di 08-01-2019 om 14:12

Cesc Fabregas lijkt zo goed als zeker te vertrekken naar AS Monaco. De Chelsea-middenvelder zou een contract van drie jaar hebben geaccepteerd, waardoor hij na dit seizoen aan kan sluiten bij de Monegasken.

Dat meldt Sky Sports. Toch lijkt er ook een serieuze mogelijkheid dat Fabregas al deze transferperiode naar AS Monaco vertrekt. Dan moet Chelsea er eerst wel in slagen een vervanger te contracteren. Monaco-coach Thierry Henry bevestigde al dat hij regelmatig contact heeft met Fabregas, waarmee hij nog samenspeelde bij Arsenal, maar hij wilde nog niet bevestigen dat de deal rond is.

Chelsea lijkt in te zetten op de komst van Cagliari-middenvelder Nicolò Barella en Leandro Paredes, die op dit moment nog bij Zenit Sint-Petersburg onder contract staat. Er wordt verwacht dat er een dezer dagen een deal kan worden gesloten met één van de spelers. Cagliari wenst ruim 50 miljoen euro te ontvangen voor Barella.

Update 14.12: De transfercarrousel zou wel eens snel in beweging kunnen komen, meldt The Evening Standard dinsdagmiddag. Naar verluidt heeft Boca Juniors een bod van Cagliari op de Uruguayaanse middenvelder Nahitan Nadez geaccepteerd. Nandez zou dan op Sardinië de opvolger moeten worden van Barella, die op zijn beurt Fabregas moet doen vergeten bij Chelsea.

Poll

Doet Chelsea er goed aan Fabregas van de hand te doen?

(662 stemmen)

Plaats een reactie

Dub_Rtd +5445
dinsdag 8 januari 2019 om 12:20
Hoop voor Fabregas dat ie niet in L2 speelt volgend seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:23
Inderdaad.
Henry heeft het niet makkelijk. Degradatie is op dit moment wel een hele reële bedreiging.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5445
dinsdag 8 januari 2019 om 12:37
4 punten achter op de veilige plek.
Die gekke Rus die daar zit heeft het al jaren niet zo op poeplap trekken voor versterkingen dus zal aanpoten worden.
Jardim ontslaan was geen goed plan. Als je kampioen en 2de wordt, half Europa dol speelt in de CL en je staat nu met diezelfde trainer laatste, ligt dat niet aan die trainer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:05
En dan iemand aantrekken die geen enkele ervaring heeft als manager, wat dus per definitie een sprong in het duister is.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5445
dinsdag 8 januari 2019 om 13:19
Tsja.... leek verrassend veel op een "Engelse" move. Oud speler met tv commentaar als ervaring maar meteen trainer maken bij een ploeg in nood.

What could possibly go wrong.....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:18
Eens! Belachelijk dat ze Jardim hebben ontslagen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45642
dinsdag 8 januari 2019 om 14:46
Snap ook niet dat ze Henry genomen hebben.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
ai, kan die ook niet naar Utrecht, of zou hij Advocaat niet kennen?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:30
Wie kent advocaat niet !!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:31
Hoop dat hij Monaco bij de hand kan nemen. Zonde als een dergelijke club afzakt.
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Op opnieuw afzakt zelfs.
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
dinsdag 8 januari 2019 om 13:03
Zo een speler is nou net wat Monaco nodig heeft.
Vind ik leuk
stratumseind +195115
dinsdag 8 januari 2019 om 14:15
Kwestie van tijd en messi speelt voor psv
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 8 januari 2019 om 14:26
Transfer circus Renz!!!!!! einz@#*@^leet@#
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:49
=De lijsst met Naakt Dames in jouw stad werd uitgebracht hier : My,Su/Dames
*Naaar werken gebruik punt na My ! vervangen de komma
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:06
Ik hoop voor Henry dat ie nog een leuk resultaat aan het einde van het seizoen kan neerzetten. Europees voetbal zit er niet meer in, maar degradatie zou voorkomen kunnen worden. Ik hoop dat Fabregas daarbij kan helpen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws