Update: 'Boca Juniors accepteert bod, Fabregas-carrousel mogelijk in beweging'

Update: 'Boca Juniors accepteert bod, Fabregas-carrousel mogelijk in beweging'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 14:12di 08-01-2019 om 14:12

Cesc Fabregas lijkt zo goed als zeker te vertrekken naar AS Monaco. De Chelsea-middenvelder zou een contract van drie jaar hebben geaccepteerd, waardoor hij na dit seizoen aan kan sluiten bij de Monegasken.

Dat meldt Sky Sports. Toch lijkt er ook een serieuze mogelijkheid dat Fabregas al deze transferperiode naar AS Monaco vertrekt. Dan moet Chelsea er eerst wel in slagen een vervanger te contracteren. Monaco-coach Thierry Henry bevestigde al dat hij regelmatig contact heeft met Fabregas, waarmee hij nog samenspeelde bij Arsenal, maar hij wilde nog niet bevestigen dat de deal rond is.

Chelsea lijkt in te zetten op de komst van Cagliari-middenvelder Nicolò Barella en Leandro Paredes, die op dit moment nog bij Zenit Sint-Petersburg onder contract staat. Er wordt verwacht dat er een dezer dagen een deal kan worden gesloten met één van de spelers. Cagliari wenst ruim 50 miljoen euro te ontvangen voor Barella.

Update 14.12: De transfercarrousel zou wel eens snel in beweging kunnen komen, meldt The Evening Standard dinsdagmiddag. Naar verluidt heeft Boca Juniors een bod van Cagliari op de Uruguayaanse middenvelder Nahitan Nadez geaccepteerd. Nandez zou dan op Sardinië de opvolger moeten worden van Barella, die op zijn beurt Fabregas moet doen vergeten bij Chelsea.

Poll

Doet Chelsea er goed aan Fabregas van de hand te doen?

(660 stemmen)

Plaats een reactie

Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 12:20
Hoop voor Fabregas dat ie niet in L2 speelt volgend seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:23
Inderdaad.
Henry heeft het niet makkelijk. Degradatie is op dit moment wel een hele reële bedreiging.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 12:37
4 punten achter op de veilige plek.
Die gekke Rus die daar zit heeft het al jaren niet zo op poeplap trekken voor versterkingen dus zal aanpoten worden.
Jardim ontslaan was geen goed plan. Als je kampioen en 2de wordt, half Europa dol speelt in de CL en je staat nu met diezelfde trainer laatste, ligt dat niet aan die trainer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:05
En dan iemand aantrekken die geen enkele ervaring heeft als manager, wat dus per definitie een sprong in het duister is.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 13:19
Tsja.... leek verrassend veel op een "Engelse" move. Oud speler met tv commentaar als ervaring maar meteen trainer maken bij een ploeg in nood.

What could possibly go wrong.....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:31
Fabregas kan echt nog wel mee in de L1. Hij is op dit moment zeer zeker een versterking.

Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 16:33
Klopt.
Maar het zal niet bij hem alleen moeten blijven.
Is nog wel wat meer nodig.

Ze staan daar tussen ploegen die het gewend zijn om daar te staan en dat maakt overleven voor Monaco net effe wat lastiger.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:46
Vertrouwen! Een paar giede wedstrijden op rij geeft vertrouwen. Dat hebben ze nodig. Ze hebben echt nog wel een speler of twee nodig.

Ze hebben een hoop jonge spelers die echt wel potentie hebben maar niemand om zich aan op te trekken. Ik zou zelfs voor Ribery gaan met als voorwaarde dat hij per direct de transfer maakt.

Dat zou zo'n team wat meer vorm geven maar vooral karakter. Denk helaas niet dat Franck daar op zit te wachten.

Muller als tweede spits zou ook zeker geen verkeerde zijn. En dan in de zomer kijken hoe en wat verder.


Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 16:55
Falcao loopt er nog, Fabregas loopt er nu bij. Naldo gehaald. Chadli. Keeper heeft routine

Moeten ook weer geen bejaardentehuis worden.
Gasten als die tielemans moeten eindelijk eens een keer wat laten zien daar.
Lopen nog zat aardige spelers maar of doe degradatiegevechten aan kunnen....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:04
Chadli is toch echt de grootste miskoop. Heeft meer dan genoeg minuten mogen maken maar voor alsnog niet 1 doelpunt of assist. Falcao heeft echt wel zijn goede wedstrijden maar brengt ook te weinig. En Naldo komt bij Espanyol ook niet bepaald aan de bak. Dat zijn geen spelers die je verder brengen.

Een Ribery of Muller zijn van een andere orde. Voeg daar een Fabregas aan toe en je hebt ecjt wel wat om op te bouwen.

Die jonge gasten moeten het op termijn overnemem. Daarbij een Mullertje kan echt nog wel wat jaartjes mee. Hij is 29.

Deze jongens zouden voor de onervaren Henry zomaar redding kunnen bieden. Genoeg jonge talentjes zien komen, ook gezien waar het Monaco heeft gebracht.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 19:14
Ben het niet oneens met je hoor, maar zie jij die gasten die je noemt effe gezellig degradatie voetbal gaan spelen vanaf de winterstop?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
Dat is een ander verhaal. Kaar geld hebben ze toch genoeg?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3114
dinsdag 8 januari 2019 om 19:19
Hadden.
Ze kochten rond 2014 alles wat los en vast zat maar afgelopen seizoenen was tamelijk karig. Gaven relatief weinig uit als je kijkt wat er binnen kwam
Die Rus houdt zijn hand al een behoorlijk poosje op de knip
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 18:18
Eens! Belachelijk dat ze Jardim hebben ontslagen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37717
dinsdag 8 januari 2019 om 14:46
Snap ook niet dat ze Henry genomen hebben.
Vind ik leuk
Gelukshand +164
dinsdag 8 januari 2019 om 12:24
ai, kan die ook niet naar Utrecht, of zou hij Advocaat niet kennen?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:30
Wie kent advocaat niet !!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:31
Hoop dat hij Monaco bij de hand kan nemen. Zonde als een dergelijke club afzakt.
Vind ik leuk
G.Kopf +3236
dinsdag 8 januari 2019 om 12:38
Op opnieuw afzakt zelfs.
Vind ik leuk
Vamos7 +7679
dinsdag 8 januari 2019 om 13:03
Zo een speler is nou net wat Monaco nodig heeft.
Vind ik leuk
stratumseind +187321
dinsdag 8 januari 2019 om 14:15
Kwestie van tijd en messi speelt voor psv
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:53
Neem ik er nog een seizoen kaart bij .hoppaaaaaaa.Utreg uit PSV thuis mooie combi
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
ihvmmdk +6961
dinsdag 8 januari 2019 om 14:26
Transfer circus Renz!!!!!! einz@#*@^leet@#
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:49
=De lijsst met Naakt Dames in jouw stad werd uitgebracht hier : My,Su/Dames
*Naaar werken gebruik punt na My ! vervangen de komma
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:57
Ga je goed Fabregas je was een top midden velder. 👏
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:06
Ik hoop voor Henry dat ie nog een leuk resultaat aan het einde van het seizoen kan neerzetten. Europees voetbal zit er niet meer in, maar degradatie zou voorkomen kunnen worden. Ik hoop dat Fabregas daarbij kan helpen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws