'Schalke 04 zoekt opvolger van Naldo en denkt aan Groningen-verdediger'

'Schalke 04 zoekt opvolger van Naldo en denkt aan Groningen-verdediger'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 16:07di 08-01-2019 om 16:07

Schalke 04 kijkt in de zoektocht naar een vervanger voor Naldo ook rond in de Eredivisie. FC Groningen-verdediger Samir Memisevic zou op het lijstje staan van Die Königsblauen.

Dat meldt het Duitse Westfälische Rundschau. Volgens het medium verwacht Schalke-trainer Domenico Tedesco dat zijn selectie een verdedigende én een aanvallende impuls krijgt. Die defensieve versterking is nodig, omdat Naldo zijn loopbaan voortzet in Frankrijk, bij AS Monaco.

Schalke zou de 25-jarige Memisevic zien als waardig opvolger. Westfälische Rundschau omschrijft de tweevoudig international van Bosnië-Herzegovina als 'technisch goed' en 'fysiek sterk'. Omdat het contract van Memisevic komende zomer afloopt, verwachten de Duitsers niet de hoofdprijs voor hem te hoeven betalen.

Memisevic speelt sinds de zomer van 2016 bij de Trots van het Noorden. In het huidige Eredivisie-seizoen kwam hij in alle zeventien competitiewedstrijden in actie. Memisevic was daarin goed voor twee goals.

Poll

Past Memisevic in de Bundesliga?

(1239 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 16:08
Bijna elk artikel van VP dat de woorden 'transfer' en 'verdediger' bevatten, gaat over De Ligt. Dit is dus iets nieuws.
Vind ik leuk
Shelbourne +5963
dinsdag 8 januari 2019 om 16:12
Dat is even wennen inderdaad, heel ongemakkelijk
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:09
Zou een mooie stap voor hem zijn. Is een beest een echte winnaar. Valt nog niet zo op door de armoedige ploeg om hem heen. Natuurlijk hoop ik dat hij blijft maar dit is een mooie stap voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:11
Nou ze halen hem als vervanger van Naldo. Dus zal wel ff flink aanpoten worden maar ik zie t wel lukken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:15
Man hou op....is wekelijks een van de slechtere spelers
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:27
goh wat weet jij veel zeg
volgens mij kijk nooit naar de Fc
hou toch msn met onzin uit te kramen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:22
Stond niet voor niets in de belangstelling van Az en nu dus Schalke 04.
Je moet wel iets kunnen denk ik zo.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:52
Weet niet hoevaak jij Groningen ziet maar is na doan en mahi veruit de beste speler.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
Groningen heeft nog een optie voor 1 jaar
Vind ik leuk
Toppert +1855
dinsdag 8 januari 2019 om 19:53
Hoe jij, met dit soort onzin, überhaupt aan 35 duimpjes komt is mij echt een raadsel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5444
dinsdag 8 januari 2019 om 16:12
Hebben die een gigantische schuld ofzo?
Als je je nou moet gaan bekommeren om transfervrije verdedigers van Groningen terwijl er toch gewoon een berg mensen in dat stadion zitten, zou ik wel eens willen weten waar al dat geld blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:12
Ha ha.....zijn ze daar elke dag dronken?
Zie deze gozer elke week spelen bij ons....en hij mag God op de blote knieën danken dat ie überhaupt in de eredivisie mag spelen.
Dus strik er om en zsm wegdoen
Vind ik leuk
Bosmeister +962
dinsdag 8 januari 2019 om 17:22
Man wat een onzin, prima speler! Zonder Memisevic op het middenveld hadden we er waarschijnlijk nog beroerder voor gestaan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 17:32
Verdediging*
Vind ik leuk
Bosmeister +962
dinsdag 8 januari 2019 om 20:58
Nee, hij is verdediger maar staat, met verve, vaak als middenvelder opgesteld.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +956
woensdag 9 januari 2019 om 10:28
Jerold, ik gaf je per abuis een duimpje, was echt niet de bedoeling! Ik weet niet waar jij naar kijkt. Of je kijkt te diep in die grote plastic bekers met bier, of je kunt de spelers in het veld niet onderscheiden. Memisevic is juist een van de sterkhouders in het huidige armetierige elftal van Grünn. Sinds hij is doorgeschoven naar het middenveld zijn er punten gepakt. Het zou heel veel mensen spijten als hij weg gaat.
Vind ik leuk
keesje s +910
dinsdag 8 januari 2019 om 16:15
Dat is boven zijn niveau... Redelijke speler voor de eredivisie
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
dinsdag 8 januari 2019 om 16:56
Goede sterke verdediger, word onderschat door de Nederlandse top, net zoals destijds met Virgil van Dijk en Granqvist,.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
dinsdag 8 januari 2019 om 17:23
Nou, dat gaat wat ver. Bundesliga zal aanpoten worden. En Groningen kan er nu nog wat aan verdienen.
Vind ik leuk
Toppert +1855
dinsdag 8 januari 2019 om 19:56
Als verdediger is die stap een stuk kleiner dan voor een middenvelder of aanvaller. Vergeet ook niet dat Memi het hoogste percentage gewonnen duels heeft in de eredivisie. Die gaat het zeker wel redden bij de Duitse subtop.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
dinsdag 8 januari 2019 om 20:51
We haan het wel zien. Wellicht laat Nijland hem niet gaan.
Vind ik leuk
1313 +8756
dinsdag 8 januari 2019 om 16:58
Dit is toch echt niet het Niveau wat Schalke moet nastreven lijkt me. Ze staan al 13de met 4 punten boven degradatie.... dit gaat ze echt niet helpen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4741
dinsdag 8 januari 2019 om 17:43
Leuke stabiele speler met leiderscapaciteit voor FCG. Maar Schalke? Daar had ik niet direct aan gedacht. Ik gun het hem van harte, zeker als daar nog een leuk bedrag tegenover staat.
Vind ik leuk
De Mees +41
dinsdag 8 januari 2019 om 18:59
Schalke kan gewoon de pingels op tafel leggen, 2 miljoen eurootjes
Vind ik leuk
Toppert +1855
dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
Met 2 miljoen mogen ze lekker thuis blijven. Celtic zit ook op het vinkentouw en in de zomer is er ook uit Turkije en Frankrijk interesse geweest (voor wat dat waard is).
Vind ik leuk
Het Brein +4771
dinsdag 8 januari 2019 om 20:24
Neem dan Van Drongelen of Van der Hoorn..
Vind ik leuk