AS: Drie Primera Division-clubs volgen Ajacied Bandé

    AS: Drie Primera Division-clubs volgen Ajacied Bandé

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 19:20di 08-01-2019 om 19:20

    Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 19:28di 08-01-2019 om 19:28

    Hassane Bandé schijnt er ondanks zijn zware blessure nog steeds goed op te staan bij diverse clubs uit Spanje. De Spaanse krant AS laat in een korte analyse over Ajax de namen van drie clubs vallen.

    AS analyseert Ajax in verband met de Champions League-wedstrijden tegen Real Madrid over iets meer dan een maand. 'De jonge aanvaller Traoré, zeventien, heeft zich bij de Amsterdamse club gevoegd en nog positiever is dat Mateo Cassierra terugkeert van een verhuurperiode.'

    'Een andere goede speler die snel fit hoopt te zijn voor de Champions League-wedstrijden is Hassane Bandé, voor wie meer dan acht miljoen euro is betaald en gevolgd wordt door Sevilla, Villarreal en Valencia', aldus de krant. Het lijkt onwaarschijnlijk dat de clubs Bandé op dit moment volgen, omdat hij geblesseerd is. Toen de aanvaller nog bij KV Mechelen speelde, werd hij naast Ajax ook door andere buitenlandse clubs in de gaten gehouden.

    Bandé wacht nog op zijn officiële debuut voor Ajax. De Burkinese vleugelspeler (20) raakte in de voorbereiding zwaargeblesseerd en is herstellende. Hij is dan ook niet mee op trainingskamp. "Ze spelen daar enkele wedstrijden, dan is het beter om hier voort te revalideren", zei Bandé afgelopen weekend in Het Laatste Nieuws.

    "Ça va intussen, ik loop al buiten op het veld, maar nog niet volledig pijnvrij. Begin december onderging ik een kleine operatie aan de enkel om de schroef te verwijderen. Daardoor ben ik nog niet supermobiel. Het gaat allemaal ietsje trager dan verwacht, maar ik moet gewoon geduld hebben. Hopelijk kan ik na de stage aanpikken bij de groep."

    Lees ook: Bandé kijkt ogen uit bij Ajax: 'Spelen straks sowieso bij Europese topclub'

    Plaats een reactie

    Hyena +30208
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:23
    Wat een gelul.
    Vind ik leuk
    Mass +5608
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
    Bij gebrek aan beter nieuws...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Toen Ajax hem haalde volgden meerdere clubs hem.
    Het lijkt me dat hij daar nog wel op lijstjes staat. Ik denk niet dat ze bedoelen dat hij wekelijks wordt bekeken als hij revalideert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
    Top analyse weer van je keizer!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
    thanks
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:32
    Niet? Misschien scouten ze 'm wel stiekem in de gym?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:34
    Ja, misschien schoppen ze de knie van hun eigen scout wel kapot, zodat die met een nepsnor op kan revalideren bij Bandé. Ik denk alleen van niet.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
    :-)

    Nee, met een regenjas in de sportschool ziet er ook niet uit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
    Dat gaat ook niet goed op zo'n roeiapparaat denk ik.
    Vind ik leuk
    Ove +654
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:09
    De fabeltjeskrant can be overdone
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Hahaha, wilde precies hetzelfde zeggen. 'lijstjes'
    Vind ik leuk
    John Garp +2944
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:00
    Dit snappen alleen mensen die ietsjes verder kunnen nadenken.
    Goed dat je 't zegt, maar parels voor de zwijnen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:04
    Ik heb zelf ook vaak genoeg parels over het hoofd gezien denk ik. Misschien is iemand ermee geholpen.
    Vind ik leuk
    John Garp +2944
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:06
    Sociale jongen die d'r bent.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
    Ben ik ook, alleen komt het soms zo lastig uit.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2740
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:22
    Ok, daar kan ik wat mee...

    Maar leg deze ook even uit dan:

    " en nog positiever is dat Mateo Cassierra terugkeert van een verhuurperiode.'

    Succes :D
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:24
    Ja, die verbaasde mij ook. Ik denk niet dat ze vanuit het perspectief van Groningen kijken.
    Al is het wel positief dat hij daar niet meer op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2740
    woensdag 9 januari 2019 om 09:55
    Gabrich loopt met een glimlach rond tegenwoordig.
    Hij is niet meer Ajax's meest beroerde Zuid-Amerikaanse aankoop ooit.

    Tenzij jij er nog 1 weet.
    Vind ik leuk
    pietprecies +9359
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
    Idd, die heeft nog geen meter af kunnen leggen helaas in Ajax 1.. staat maybe nog ergens op een lijstje van destijds maar verder natuurlijk onzin
    Vind ik leuk
    Rodajc +17295
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:30
    Vraag me af hoe je iemand kunt volgen die niet in actie komt.
    Met die zin over Cassierra is ook wel bevestigd dat dit artikel nergens op slaat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:31]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
    Ik denk dat Overmars heel snel in actie moet komen als ook Casierra er nog zo goed opstaat in Spanje. Snel verpatsen.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3808
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:35
    40 Miljoen, BAMMM !!!
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:34
    Idd gelul want valt weinig te volgen. Hopelijk is ie snel fit en kan hij aansluiten zodat jullie kunnen genieten van zijn kwaliteiten. Hopelijk blijft het spannend tot het laatst
    Vind ik leuk
    rexxo +5359
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:51
    AS betekent Afdeling Sterke verhalen
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:24
    30 miljoen voor een speler die nog geen wedstrijd heeft gespeeld :)
    Vind ik leuk
    Babelagtig +985
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
    Als t bij ajax speelt moet het wel een topper zijn! Heel de wereld weet dat...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
    100 bedoel je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:26
    maar komt wel bij Ajax weg dan
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Waar dan?
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Ze volgen zijn revalidatie proces, dat is aardig..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:31
    Hij schijnt ook heel goed met krukken te zijn.
    Vind ik leuk
    BT410 +256
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Zou wat zijn als ie voor dik 20 miljoen weg gaat zonder te hebben gespeeld. Dikke winst gek.
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +247
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Ze volgen hem??
    Om te zien hoe hij zijn revalidatie doet???
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
    En wanneer hij weer kan spelen waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:25
    Wat een onzin bericht!
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1158
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
    Zelfs spelers die nog geen minuut voor Ajax gespeeld hebben liggen goed in de markt. Zelfs een kreupele. 't moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:38
    En toen Ajax hem kocht zag het er leuk uit, maar het halfaar daarna was hij ook niet meer in vorm.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
    Haha leuk artikel. Ook over het ‘goede’ nieuws dat cassiera is terug gekeerd van een verhuur periode. Goed nieuws voor Real Madrid dan zeker!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
    Dat is ook zéér goed nieuws. Ik heb het uiteraard over Cassierra.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:39
    Is dat Colombiaans voor Kassa? Ik denk het niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:40
    Tsja, wie het weet mag het zeggen. Maar wie het niet weet, zwijgt beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:29
    Whahaha, ze doen wel hun best om iedereen hier vrolijk te maken.
    Vind ik leuk
    Friend +250
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:29
    Wat valt er te volgen , of sturen ze Bandé eerst naar Lourdes !
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19384
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:29
    Ze volgen hem op Twitter denk ik.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:31
    "en nog positiever is dat Mateo Cassierra terugkeert van een verhuurperiode"


    Ja, ze zijn echt lekker op de hoogte in Spanje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:33
    Denken ze daar dat het positief voor Ajax is dat Cassiera terug is? Of positief voor Madrid? Ik ken AS niet, maar heb niet echt een positief beeld van ze na deze onzin
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:39
    Volgen??
    Lopen ze achter z'n rolstoel aan ofzo!?
    Of bedoelen ze volgen of z'n Twitter account??

    De gozer is amper fit
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:42
    Cassiera gaat waarschijnlijk ook een winterse transfer maken las ik nét
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
    Is die foto geshopt ? Heeft hij ooit zo'n shirt aangehad ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:51
    Keertje met Jong meegedaan in n oefenpotje?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37449
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
    Echte bullshit. Kan onmogelijk waar zijn.

    Hoe serieus je dit kunt nemen: nog positiever is dat Mateo Cassierra terugkeert van een verhuurperiode.' omg :))
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
    Hij is er net, zware blessure opgelopen, bijna klaar voor de rentree (hoewel, gaat nog wel paar weekjes duren) en nu opeens interesse of nog steeds. Geen nieuws, dan maar dit soort nieuws.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30401
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:49
    Zelfs geblesseerde Ajacieden zijn in trek :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:24
    85 miljoen, wat een kletspraat,
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1518
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:30
    Meest geloofwaardige bericht van 2019 tot nu toe.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:41
    Daar mag de journalist zwaar voor worden betaald. Gelijk ontslaan zulke domme mensen.
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +181
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:48
    Op Instagram bedoelen ze
    Vind ik leuk
    Molletje +999
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:54
    Ik denk dat Bandé nu al 30 miljoen waard is... de manier hoe hij hersteld en steeds een foto van hem in Ajax-shirt doet zijn waarde fors stijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
    Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

    Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:19
    Wat een bullshit. Nu de koffiejuffrouw en materiaalman nog en dan staat werkelijk
    Iedereen in de belangstelling!
    Vind ik leuk
    Blindsy +15649
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:47
    Volgen is erg makkelijk. Op dit moment gaat hij niet zo snel.
    Vind ik leuk
    henk1952 +109
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:49
    Ik heb er nog geen bande mee...
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:56
    Zzzzzzzz, bla bla bla, zzzzzzz
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 07:30
    Bedoelen ze dat nou cynisch over Cassiera ? Anders is die krant ook niet serieus te nemen lijkt me.
    Vind ik leuk
    pos +8964
    woensdag 9 januari 2019 om 10:17
    Nog positiever is dat Cassierra terug is na een verhuurperiode. Tja zo'n krant kan je ook gewoon volblaffen met de grootst mogelijke onzin.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws