'Cassierra gaat niet voor kans bij Ajax en vertrekt naar het buitenland'

    'Cassierra gaat niet voor kans bij Ajax en vertrekt naar het buitenland'

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 19:55di 08-01-2019 om 19:55

    Mateo Cassierra maakt zich op voor een vertrek naar het buitenland. De Colombiaanse spits keerde onlangs terug van een mislukte verhuurperiode bij FC Groningen, maar lijkt in Amsterdam niet voor zijn kans te kunnen gaan.

    Voetbal International meldt dinsdagavond dat Cassierra waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. 'Cassierra is de volgende die zich kan opmaken voor een (tijdelijk) vertrek bij Ajax', schrijft VI.

    'De 21-jarige aanvaller keerde na een teleurstellend half jaar bij FC Groningen terug in Amsterdam, waar hij weinig zicht had op speeltijd. De Colombiaan staat aan de vooravond van een voorlopig afscheid.' Naar welke club Cassierra vertrekt is niet duidelijk, maar het is wel zo goed als zeker dat de Colombiaan niet nog eens binnen de Eredivisie verkast.

    Cassierra werd in 2016 samen met Davinson Sánchez gekocht door Ajax. Sánchez slaagde en vertrok een jaar later voor ruim veertig miljoen euro naar Tottenham Hotspur, maar Cassierra kon zijn weg nooit vinden in Amsterdam. Ook in Groningen lukte hem dat niet. 

    Plaats een reactie

    TottenhamHOT +2332
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
    Logisch, succes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Jammer toch.. heb altijd potentie in hem gezien. Slimme speler die goed gebruikt maakt van de ruimte omzich heen, snelle speler. Denkt vooruit bij passes van andere, hoe hij de diepte in moet lopen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:03]
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2332
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:03
    Na jong Ajax (succesvol), bij Groningen niet echt zichzelf in de kijker hebben kunnen spelen heeft hij geen toekomst meer bij Ajax. Maar hij gaat ze er ergens anders wel inschieten hoor het is een goede spits maar niet voor Ajax vandaar “logisch” dat hij naar het buitenland gaat en uiteraard “succes”
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
    Is helaas gewoon naar de verkeerde club gegaan. Hij had heel goed bij Zwolle gepast
    Vind ik leuk
    Boefje +366
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
    Pec heeft kunstgras en aan die verenigingen wordt niet meer verhuurd.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:11
    Taalbarrière was ook lastig geloof k, kan wellicht beter naar een Spaanstalig land gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:14
    Wat een onzin, je laat toch je voeten spreken.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
    T spelletje is zeg maar meer dan tegen de bal aantrappen. Dr hoort tactiek bij en daar hoort communicatie bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:27
    Hoeveel spelers lopen er niet rond, die de taal niet spreken en wel slagen. Komt gewoon kwaliteit tekort.
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:04
    De "verlosser" vertrekt alweer......Door de achterdeur.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:48
    De wereld wilt verlost worden van ene Always PSV!
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    woensdag 9 januari 2019 om 16:53
    Wordt het wel erg saai deze Ajax site😏
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    woensdag 9 januari 2019 om 09:47
    Dat neemt niet weg dat hetgeen factor kan zijn. Sommigen hebben daar minder last van allicht. Maar ik heb hem vorig jaar aan de lopende band zien scoren, dus hij heeft kwaliteit zat.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:07
    Als het uitgebreid gecommuniceerd moet worden kun je beter een paar treden lager spelen.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    woensdag 9 januari 2019 om 09:51
    Nou dat is ook de fout die veel coaches maken. Je kan beter een simpel systeem hebben wat makkelijk uit te voeren is dan een gecompliceerd systeem waarin iedereen z'n taak goed uit moet voeren. Dat zie je ook bij Koeman in het Engeland. Het Engelse voetbal heeft op de topclubs na weinig met systemen te maken. Ga je dat daar proberen in te voeren dan breekt te pleuris uit. Nou bij het Nederlands elftal kan dat dus wel, iedereen daar kan daarin spelen behalve Depay maar die kun je gerust een redelijk vrije rol geven, zolang je hem als spits neerzet dan
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 10:15
    Voetbal wordt soms te ingewikkeld gemaakt. Door coaches die allerlei systemen bedenken en door spelers die hun beperkingen niet kennen.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    woensdag 9 januari 2019 om 10:37
    Nouja je moet het tactische vernuft afhankelijk maken van de spelers die je hebt. Da's iets waar heel veel trainers onderin de eredivisie de fout maken
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 12:12
    Niet alleen in de eredivisie en niet alleen onderin.
    En het zou natuurlijk ook gemakkelijk zijn als er spelers waren die zelf kunnen bepalen om anders te gaan spelen als dit nodig zou moeten zijn.
    Alleen dat zijn natuurlijk de hele goede en er zijn er ook die het wel kunnen maar niet mogen.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +695
    woensdag 9 januari 2019 om 14:27
    Ja maar niet onderin de eredivisie voor zover ik weet
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:13
    Pec zwolle, waarom dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:18
    Ajax is af en toe als een harteloze club hoe ze met sommige spelers omgaan er wordt zomaar bepaalde spelers gehaald ,uit hun leef en woon omgeving , en die aan hun lot worden overgelaten wegens de taal barriere ,en als varkens behandeld , zoals ze gewent zijn met elkaar om te gaan hier in deze landen klote Ho........ Moet steeds niezen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 23:25]
    Vind ik leuk
    Mosquito +17699
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:23
    Af en toe🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:49
    Nou, nou, jij bent op de hoogte. Werk je soms daar?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:06
    Hebben we nu alle clichés gehad...... ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
    Waar slaat dit op..... ?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
    Op jouw bijdrage.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:01
    Nee jouw bijdrage is lekker. Je reageert zonder inhoud op mij.👋🏼
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:05
    Toch knap dat jij dingen ziet , die er tijdens de 90 minuten niet uitkomen😂
    Vind ik leuk
    VanGoal +779
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
    Vind je? Ik zag de potentie wel moet ik zeggen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
    Helaas niet goed genoeg...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
    Tja, dan maar slechts 47 miljoen vragen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:02
    Volgens mij heb jij ergens last van.

    Niemand beweert dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
    Haha beetje stangen Jozefke
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:38
    Ach zo.

    Ik reageerde, omdat je me elders verweet dat ik 75 miljoen voor Frenkie de Jong een redelijk bedrag zou vinden.
    Beetje stangen is leuk, maar nog even oefenen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:40
    Zei mn vrouw ook vannacht 😂
    Vind ik leuk
    Futre +3643
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:46
    Jouw vrouw vond mij wel goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
    Waarin?
    Vind ik leuk
    Futre +3643
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:23
    In haar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:30
    Haha, dat haalt het niet bij excellent. Daarom heeft ze niet meer gebeld haha.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:28
    Ben je zo waardeloos in het nest?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:31
    Yep helaas. Die halve meter schrikt nogal af.
    Vind ik leuk
    Jozef +40816
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:36
    Denk meer dat het je gezicht is na een levenlang struikelen...😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:52
    Haha
    Vind ik leuk
    Olfie +5196
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:57
    Toch Jong Ajax kampioen gemaakt. Haha
    Vind ik leuk
    Muscles +1038
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
    Marc, voor kostprijs en salaris verkopen, doorrrrgaaannnnn
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Je krijgt er geen 5.5 miljoen voor terug. Met de helft mag je blij zijn. Verlies nemen en verder gaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
    Zo'n groot verlies is het niet geweest gezien de diensten van zijn grote vriend sanchez. Maar je hebt gelijk gewoon weer verder gaan, buiten cassiera is alles prima verlopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:24
    1.5 of 2 miljoen pakken en een clausule die ervoor zorgt dat Ajax bij de volgende transfer 40 - 50% pakt.
    Vind ik leuk
    Futre +3643
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:46
    Tuurlijk. Of 90%...
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
    Bij die Colombiaanse rechtsback heeft Ajax onlangs hetzelfde gedaan, 1.5 miljoen en 50% van de volgende transfer behouden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
    Ja dan zijn het ineens geen diamantjes meer hè.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:23
    Klopt het zijn bij Ajax briljantjes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:27
    Maar deze blijkbaar niet, het was toch zo,n groot talent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
    Zo'n is het!

    Zelfde spelfout maak jij iedere keer weer zoals je alter ego Utrecht Alway,s 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:33
    Ohh jensje, het was toch een groot talent in jouw ogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 08:22
    Dan kan je nog wel een talent zijn kijk naar Felipe Louis bij atletico Madrid ook nooit geslaagd bij Ajax als Nog best een aardige voetballer als je niet slaagt bij Ajax wil niet zeggen dat je niks kan de speelwijze van Nederlandse clubs kan hem niet liggen taal barrière kan zo veel oorzaken hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
    Doodzonde als hij weg zou gaan. Topspeler kan dit worden. Heeft voor mij al genoeg laten zien. Echt een énorm talent is dit. Balvast, heeft gogme, technisch lust voor het oog, heeft een harde pegel in zijn voeten, in de combinatie ijzersterk en heeft oog voor de derde man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Eens. Mist mentaal iets, denk ik, erg jammer
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:02
    Dat denk ik dus ook. Bovendie een heel andere cultuur uiteraard vergeleken met Colombia. (Het land met de gruwelijk mooie vrouwen, hoewel er ieder land wel mooie vrouwen zijn.)Tis niet zo’n ‘koude’ als Sanchez die er bij Ajax gelijk stond. Hoewel ook niet gelijk, maar dat duurde maar 3 wedstrijden dacht ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 20:04]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:09
    Spreekt de taal niet, dat is een groot nadeel en hij laat zijn kop erg snel hangen. Technisch zit het wel goed bij hem.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1518
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:15
    Het is veel te veel een dromer en dat kan niet, je moet de hele wedstrijd 100% scherp zijn. Het is niet anders, jammer maar helaas.
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:37
    In kkd ging het goed ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:38
    Hij heeft nooit eerlijke kans gekregen in Ajax1. Zijn kwaliteiten ligt het niet aan.
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:40
    Nee, ajax heeft hem terug gehaald en verhuurd hem nu weer omdat die het zo fantastisch doet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:41
    Ik denk er anders over dan jou. Ik zie wél grootse kwaliteiten bij Cassierra.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:11
    Hij kan beter oog hebben voor de vrijstaande man. Daar heb je meer aan.😊
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:44
    Ach... je zult de kwaliteiten van Cassierra ooit nog wel eens op waarde kunnen inschatten. Dan zal je wellicht nog weleens terugdenken aan hetgeen ik in dit topic heb gezegd.
    Vind ik leuk
    Stranger +5796
    woensdag 9 januari 2019 om 08:50
    Dan zal ik als eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:33
    Ik had niet anders verwacht. En ik de eerste als Cassierra wérkelijk een voetbal-mislukkeling is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
    Bij een top club als Groningen slagen, moet je de taal spreken en top zijn...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12079
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:49
    Dus de huidige selectie spreekt de taal niet.........met als gevolg dat ze niet "top" zijn ?
    Vind ik leuk
    Toppert +1803
    dinsdag 8 januari 2019 om 19:59
    Hopelijk voor hem een Spaanstalig land waar hij zich thuisvoelt. Gaat nog wel goed komen met deze jongen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Hij gaat naar Ajax capetown
    Vind ik leuk
    appeltje +2207
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:01
    Geloof je het zelf.
    Vind ik leuk
    rexxo +5362
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:00
    Succes gozer, ik kan me vergissen maar zijn instelling leek af en toe nergens op. Of die laid back uitstraling is normaal voor hem.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3927
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:03
    Hij doet er verstandig aan naar een land te gaan waar hij de taal spreekt. Dat is denk ik bij hem het probleem. Wat af en toe zie je bij vlagen dat hij wel wat kan.
    Vind ik leuk
    BCHT9 +470
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
    Ik zie hem wel bij een 2de divisie club in Engeland of bij een club als Excelsior in Nederland! Succes Casierra
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:25
    Dat Engeland verhaal word hem niet, die krijgt nog geen werlvergunning.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37453
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
    Fc knudde zoekt nog een spits :))
    Vind ik leuk
    BCHT9 +470
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
    Misschien is ie wat voor Feyenoord 😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37453
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
    Voor sc feyenoord (Sportclub Feyenoord is een Nederlandse amateurvoetbalclub uit Rotterdam, opgericht op 27 augustus 1908. ) .zeker
    Vind ik leuk
    El Cazador +8000
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:04
    Ajax selecteert door, who is next.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:12
    Ja niet alles verandert in goud hè.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4528
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:19
    De Serie A lijkt me veruit de beste optie..
    Vind ik leuk
    74ratje +168
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
    Gewoon wegdoen en een zak geld mee geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:22
    Die jongen heeft nooit n echte kans gehad in t eerste . En door maar 3 x per seizoen 20 min te mogen invallen wilde hij zich te geforceerd bewijzen. Ik snap ook niet waarom hij nooit 3 wedstrijden de kans kreeg. In de keuken kampioen divisie was ie topscoorder
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:23
    Hoe erg je er naast kan zitten
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:42
    Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

    Bezoek hier.....>>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:43
    ik was in t begin best positief en zie dat r echt wel rek in zit en dan toch jammer dat t met deze jongen een flop lijkt te worden
    Vind ik leuk
    Tismewat +155
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:44
    Alleen bij een gi-gan-tisch bod mag hij weg aldus de Ajax watcher.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:48
    Ze zijn goed aan het schiften bij Ajax, mindere spelers kunnen vertrekken en er komen hele goede voor terug. Als PSV-er kijk ik uit naar een geweldig spannende 2e seizoenshelft !
    Vind ik leuk
    hollister +249
    dinsdag 8 januari 2019 om 20:49
    Ajax is echt aan het doorselecteren.. slim en wijselijk ... weg (verhuur of verkoop) Cassiera, Orejuela, Sierhuis en Matusiwa .... Nieuw Traore, Magallan en hopelijk Lainez ... zou dan een prima winter kunnen worden voor ons. Zijn klaar voor de oogst !
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:04
    Jammer want die jongen kan echt wel voetballen, lijkt mentaal niet helemaal lekker te zitten waar je toch juist de zuid amerikanen geroemd worden om hun mentaliteit. Maar ja samen met Sanchez gekomen, die zien uitgroeien tot een absolute topper en zelf banken of Jong Ajax dan knakt er misschien toch iets bij zo’n jongen. Jammer hoop dat goed komt met hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:06
    Zeg dat zeker.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:42
    Wel een goede voetballer, maar heeft deze vertraging als hij gewoon moet schieten, Hij gaat het nooit maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 21:53
    Buitenland? Gaat die naar Heerenveen dan? Past die wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:16
    Ik kreeg eerst 6 keer die plofkop van brands te zien bij de link.. lekker bezig VP
    Vind ik leuk
    orion73 +1527
    woensdag 9 januari 2019 om 05:52
    Gewogen en te licht bevonden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws