'Sevilla wil Wöber: Ajax kan ruime winst maken op Oostenrijker'

'Sevilla wil Wöber: Ajax kan ruime winst maken op Oostenrijker'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 21:11di 08-01-2019 om 21:11

Laatste update: dinsdag 8 januari 2019 om 21:28di 08-01-2019 om 21:28

Maximilian Wöber staat in de belangstelling van het Spaanse Sevilla. De 20-jarige Oostenrijker van Ajax is een van de spelers die op het verlanglijstje van de club staat, meldt Marca.

Sevilla hoopt met Álvaro Morata van Chelsea de aanvalslinie compleet te maken, waarna de focus wordt gelegd op de defensie. Voor een plekje in het hart van de verdediging komt Wöber in aanmerking. Eric Bailly van Manchester United blijkt te duur voor Sevilla. Wöber is een goedkoper alternatief. 

Volgens Marca kost Wöber ongeveer tien tot twaalf miljoen euro. Dat zou betekenen dat Ajax in het meest gunstige geval vijf miljoen euro winst op hem maakt. De Amsterdammers maakten in de zomer van 2017 een bedrag van 7,5 miljoen euro over aan Wöber's vorige werknemer Rapid Wien. De vraag is of het bedrag dat Marca meldt klopt, of dat Ajax meer wil. Wöber is geen basisspeler in Amsterdam.

Sevilla wil toeslaan bij Ajax voordat Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong zijn vertrokken, schrijft Marca. Als De Ligt vertrekt, is de kans dat ook Wöber weg mag een stuk kleiner. Wöber is onder Erik Ten Hag de vaste back-up indien er iets met Nicolas Tagliafico of Daley Blind aan de hand is.

Plaats een reactie

Smithsonian +37613
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
Grote strik erom.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
heen*
Vind ik leuk
Jurm +1163
dinsdag 8 januari 2019 om 21:55
Ik weet niet wat die gasten van Sevilla slikken of spuiten, het is in ieder geval hallucinerend.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:08]
Vind ik leuk
MN223 +1278
dinsdag 8 januari 2019 om 22:59
Tja, ze betaalden ook 20 miljoen voor Promes.
Vind ik leuk
AFP +1141
woensdag 9 januari 2019 om 01:20
Isimat ?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:14
Wober is toch gewoon een prima verdediger? Centraal achterin in ieder geval beter dan Blind..
Vind ik leuk
Antikunstgras +13672
dinsdag 8 januari 2019 om 22:03
Zie je dat je kan lachen net je....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:39
Smithsonian bedoelt grote strik Nelom
Vind ik leuk
Messicaan +897
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
Hele grote
Vind ik leuk
Settler11 +72
dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
van met die sigarenpeuken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:13
Hahaha met van die grote postzakken
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Met spoed er heen brengen.
Vind ik leuk
Kayzer +2986
dinsdag 8 januari 2019 om 21:21
Wöber zat vroeger gratis bij de Cornflakes!

12 miljoen.... wat een giller.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:54
NT, dat zal toch? 😂
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:45
echt goede speler

Honderd keer liever dan Blind
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
FISH +445
dinsdag 8 januari 2019 om 21:48
kan doorgroeien als voorstopper, maar qua voetbalgogme, kom op zeg.....
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:51
Blind is beter? Niet dus!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13672
dinsdag 8 januari 2019 om 22:04
Wel dus!
Vind ik leuk
Basik013 +539
dinsdag 8 januari 2019 om 22:18
Pffff drie klassen beter zelfs!!!
Vind ik leuk
RenW +2080
dinsdag 8 januari 2019 om 22:37
100% beter, slimmer en meer voetballer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:31
Minder snuiven hupholland!!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:57
Echt he niks mis met Wöber ventje is 20 jaar en op een enkele fout staat hij er altijd en hij krijgt niet eens de tijd om zijn fouten te verbeteren want hij heeft nooit een basisplek
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
Inderdaad gewoon houden, zee degelijke speler en nog veel groeipotentieel
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:10
Precies!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:58
Vind maar een nieuwe voor dat geld
Vind ik leuk
Fooligan +1069
dinsdag 8 januari 2019 om 22:44
Als je nu al vanuit de opleiding geen backup voor Blind en Tagliafico hebt staan dan kun je de opleiding beter opdoeken
Vind ik leuk
Enden +4422
dinsdag 8 januari 2019 om 23:04
Waarom Tagliafico?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:33
Noem me 1 club in nederland die betere spelers dan blind en tagliafico in de jeugd hebben lopen dan?!!
Vind ik leuk
Fooligan +1069
woensdag 9 januari 2019 om 01:17
Ik heb het niet over betere spelers, ik heb het over back ups die uiteindelijk het over moeten kunnen nemen..... Als we in heel Nederland geen redelijke linksback meer kunnen opleiden moeten we eens nadenken of we nog wel geld steken in opleiden. Feit blijft wel dat de gemiddelde back opgeleid in Nederland de randzaken belangrijker vindt dan de voetballer die elders gehaald wordt....
Vind ik leuk
Drobtine +2489
woensdag 9 januari 2019 om 06:10
Die loopt er dat is Bakker
Vind ik leuk
Hast58 +868
dinsdag 8 januari 2019 om 22:07
Over hallucineren gesproken.
Vind ik leuk
Rodajc +17354
dinsdag 8 januari 2019 om 21:53
20 jaar, als CV gewoon veel potentie en zeker goed genoeg voor de Nederlandse top.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
dinsdag 8 januari 2019 om 22:09
Maar aangezien Ajax CL ambities heeft.....
Vind ik leuk
Rodajc +17354
dinsdag 8 januari 2019 om 23:28
Dat hij op zijn 20ste nog niet CL waardig is wil niet zeggen dat hij dat over 3 jaar niet is, heeft zeker de potentie om dat te wel te worden. Voor nu ook gewoon een prima backup.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
woensdag 9 januari 2019 om 09:05
Dan kan je de halve wereld wel kopen in de hoop dat over 3 jaar.......etc., Ajax heeft spelers nodig die er staan.
Vind ik leuk
Rodajc +17354
woensdag 9 januari 2019 om 09:07
Wöber staat er ook gewoon, nu ook al goed.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
woensdag 9 januari 2019 om 09:08
Daar kan je dus van mening over verschillen.
Vind ik leuk
Enden +4422
dinsdag 8 januari 2019 om 22:40
AJAX verkoopt Wober niet onder de 20 miljoen. Ze willen alle spelers binnen boord houden
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
woensdag 9 januari 2019 om 00:53
Hij zal altijd nog meer opleveren dan jullie hele verdediging bijelkaar. Maar ik denk dat Ajax hem niet zal verkopen.
Vind ik leuk
erekenner +324
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
😂😂😂
Vind ik leuk
Always PSV +14120
dinsdag 8 januari 2019 om 21:21
10 miljoen peseta's 😂😂😂
Vind ik leuk
FISH +445
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Ajax-label, dus hoop maar verder.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:19
Isimat is omgerekend in peseta's nog niet voor 10 miljoen verpatst
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:26
Nee, maar wel 3 keer op de platte kar. Het is maar net wat je dierbaarder is. Zo is er voor ieder wat. 😉
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
Maar omdat hij bij een club heeft gezeten die de laatste 3 jaar Europees niet heeft gepresteerd levert hij maar 350.000 euro op en speelt de speler slechts bij Besiktas. Dan klinkt 10 a 12 miljoen en Sevilla toch net ff wat aantrekkelijker.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:47
En dat zegt de supporter van een club die voor het eerst in 13 jaar overwinterd heeft in de CL. Hmm... 🤔

Nogmaals, het is maar net wat je dierbaarder is. Zo is er voor ieder wat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:48]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:53
Hmmm volgens mij zijn wij Neerlands nr1 in Europa op ruime afstand en hebben we met aantrekkelijk voetbal de 2e ronde CL gehaalt en 2 jaar geleden de EL finale. 31 jaar geleden dat jullie die voor t laatst gehaald hebben. Maar 1 ding scheelt, het mooie record van 14 CL wedstrijden op rij zonder winst hebben jullie wel stevig in handen:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
Nogmaals, ik hoop dat je ervan kunt genieten. Dat doen wij namelijk ook in Eindhoven.

Wij blij, jullie blij. Ik vind het wel best zo. Maak je niet zo druk! 👌

Wat die Europese finale van jullie betreft. Al vlieg je er als nummer 4 uit de CL dan heb je nog meer Europese inkomsten dan een finalist EL. Dat zegt denk ik wel genoeg over de waarde van de EL.

Die nemen de grote jongens niet eens serieus. Dat jullie er zo trots op zijn zegt natuurlijk ook alles. Een soort Feyenoord in de KNVB beker alleen het grote verschil is, zij winnen tenminste nog een prijs. 😋
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 23:10]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:56
Druk maken doe ik me niet. Het is en blijft maar een spelletje.
Vind ik leuk
fier&koen +1893
dinsdag 8 januari 2019 om 23:03
Ik word ook graag kampioen maar zo een finale was echt geweldig en dit jaar is het genieten in de CL gezien de vorm van real zijn we niet kansloos. Net zoals psv dat niet was tegen Atletico toen der tijd. De strijd om het kampioenschap is ongekent spannend het zal weinig schelen.
Wober waarom zou je hem weg doen Sevilla kijkt maar elders of dik betalen dan praat ik over 25 mill. Wat te veel is voor Wober maar Ajax hoeft niemand te verkopen en na jaren van droogte waarom zou je je eerste wissels verkopen terwijl je ook weet dat de Ligt gaat na dit seizoen. Het is altijd erg warm in Sevilla Mischien hebben ze last van een zonnesteek.
Laat maar aan Marc over komt helemaal goed.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:08
Daar heb je zeer zeker een punt maar waarom zouden ze ook Lainez halen als ze al Neres, Tadic, Labyad, Bande en Ziyech hebben voor die positie? Als het klopt dat ze 30 mil hebben geweigerd voor Neres dan gekoof ik niet dat hij nog verkocht zal worden.

Een nog gekkere Chinees vind je niet snel toch?
Vind ik leuk
fier&koen +1893
dinsdag 8 januari 2019 om 23:56
Bande geblesseerd labyad niet goed genoeg Ziyech gaat volgend jaar weg. Lainez moet wennen. En ik denk dat stevige concurrentie goed is Ajax wil stappen maken dan zullen er ook wat afvallen. Maar de kans dat volgend jaar een paar goeie vertrekken is vrij aannemelijk. Labyad moet maar knokken voor zijn plek die aankoop sowieso nooit begrepen was een ten Hag koop en dat is niet zijn taak. Dat moet Marc doen. De beste zal spelen en als we op 3 vlakken blijven spelen kunnen we ze wel gebruiken helemaal als het wonder zich voltrekt tegen Real waar ik goeie hoop op heb.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 23:58]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 01:03
In feiten schrijf jij Labyad dus af. En de aanvallers uit de jeugd zijn nu nog niet eens instaat om 3e of 4e keuze te zijn? Dat zou ik persoonlijk wel een beetje jammer vinden. Men zou ervaring inkopen waar de jeugd zich aan op zou trekken. Dankzij aankopen als Tadic, Blind, Tagliafico maar ook het aanblijven van de toch wat oudere Ziyech, Shone en Huntelaar konden de jongeren excelleren. De Ligt, De Jong, Mazraoui, Wober, Donny, Dolberg. Als je straks al deze jongens gaat vervangen met aankopen van buitenaf dan sla je, in mijn ogen, de plank volledig mis.

Neres stelt een beetje teleur dot seizoen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 01:15]
Vind ik leuk
Enden +4422
dinsdag 8 januari 2019 om 23:16
Wat je over champions league tot en met knvb beker zegt klopt natuurlijk als een bus.
En die jaren zonder titel doen pijn.

De fundering die er nu ligt kunnen we echter nog zeker een hele periode erg sterk op vooruit. Overmars en Ajax zijn goed bezig.

De manier van verkopen is noodgedwongen. Aan spelers wordt dusdanig getrokken dat ze voor Ajax onhoudbaar zijn geworden. Iets wat nu met Lozano en Bergwijn staat te gebeuren. Dan moet je als club gewoon blij zijn met wat je ervoor vangt.
Dit is tegenwoordig de enige manier om de aansluiting te blijven houden met europa. (PSV begint het ook steeds meer te doen.

PSV heeft alleen wel het geluk gehad dat er aan hun belangrijke en ervaren spelers niet zo getrokken werd. Zoet, Hendrix en de Jong hadden niet meer bij PSV gespeeld wanneer er een mooi bedrag voor werd geboden.

Al met al moet PSV blij zijn met AJAX en andersom. Ze blijven elkaar momenteel omhoog duwen.


Vind ik leuk
RWA040 +567
dinsdag 8 januari 2019 om 23:40
Mooie reactie. Ben het ook grotendeels met je eens!
Vind ik leuk
fier&koen +1893
woensdag 9 januari 2019 om 00:00
Idd lekker blijven pushen op hun eigen manier doen ze het gewoon goed klaar uit. Daarom is de strijd om het kampioenschap zo ongekent spannend. Heerlijk! Volgend jaar beide weer de CL in door zetten nu.
Vind ik leuk
1313 +2882
woensdag 9 januari 2019 om 01:23
Tja Europa is in mijn ogen ook veel serieuzer dan de ED. Komop de Eredivisie valt geen eer meer aan te behalen man. Het niveau daalt jaar in jaar uit. Europa is daadwerkelijk nog de enige serieuze competitie wat over is.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 01:32
Om in Europa te mogen acteren zal je toch eerst nationaal moeten presteren. Ajax heeft nu een prima ploegje bijelkaar gekregen maar je krijgt de tijd niet om eraan te bouwen en te verbeteren. Na dit seizoen begin je weer opnieuw en geld is leuke maar gearriveerde spelers haal je niet. Elke aankoop is en blijft een gok. 13 jaar heeft het geduurd voordat Ajax weer eens door heeft gebekerd in de CL om dan nu zomaar aan te nemen dat je een blijvertje bent slaat nergens op. Zelfs de loting in de voorrondes wachten we in spanning af. Laat staan die voor de groepsfase.

De hoofdprijs voor zowel PSV als Ajax is toch echt de landstitel. Maar natuurlijk moet je ook Europees proberen het maximale eruit te halen.

[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 01:50]
Vind ik leuk
1313 +2882
woensdag 9 januari 2019 om 10:15
Ik heb dan ook nergens gezegt dat Europees voetballen een zekerheidje is. Wat ik probeer te zeggen is dat je Europees voetbal nodig hebt om als team te groeien, sterker te worden. Op dit moment zijn de enige potjes in de ED waar je van kan leren voor Ajax en Psv alleen die 2. En Feyenoord dan in mindere mate.


Europees gezien ben je vaak de under dog. Dat zijn de potjes waar je het van moet hebben als team, waar je van leert. Groeit. Tuurlijk hou je je team niet bij elkaar dat is wel duidelijk. Maar in verhouding tot voorgaande jaren is Ajax bijv. Wel nu al bezit met het elftal voor volgend seizoen. Word wel de vraag hoe de aankopen het gaan doen, maarja ze zijn er wel mee bezig. Psv ook, dus dat zijn positieve ontwikkelingen in mijn ogen.
Vind ik leuk
AA +14
dinsdag 8 januari 2019 om 22:47
Of naar PSV zoals Viergever die men in pro PSV tijd ook niks vond. Of nu wel heel goed?
Vind ik leuk
fier&koen +1893
dinsdag 8 januari 2019 om 23:05
Dat verandert nog wel eens de meningen haha😂.
Niet alle psvers zijn zo hoor. Zijn vooral de trollen die zich geen houding weten te nemen en dan rare dingen roepen.
Vind ik leuk
RWA040 +567
dinsdag 8 januari 2019 om 23:41
Precies. Viergever heeft mij en menig PSV’er verbaasd. Gewoon goed genoeg voor Nederland.
Al speelde hij in de CL verdedigend toch ook best ok..
Vind ik leuk
fier&koen +1893
woensdag 9 januari 2019 om 00:04
Zeker PSV had gewoon een loodzware poule en wat pech dat kan. Volgend seizoen meer geluk en wat ik hierboven ook al zei lekker weer beide clubs de CL in en hopelijk beide Europese overwintering wellicht CL maar EL is ook goed.
Dan halen we samen de punten binnen voor ons kleine landje. En daar gaat het om in Europa samen strijden. In de competitie tegen elkaar en daardoor elkaar beter maken 💪
Vind ik leuk
slechtekont +4839
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
Vertonghen halen en er is niks aan de hand.
Vind ik leuk
Dezeun +5619
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
Beetje bijleggen
Vind ik leuk
J de Wit +1966
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
Ze hebben mangallan al
Vind ik leuk
slechtekont +4839
dinsdag 8 januari 2019 om 21:34
Vertonghen is linksbenig, kan Blind doorschuiven naar CVM positie.
Vind ik leuk
J de Wit +1966
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Mangallan is toch ook links benig?
Vind ik leuk
slechtekont +4839
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Rechts
Vind ik leuk
J de Wit +1966
dinsdag 8 januari 2019 om 21:36
Dan heb ik niks gezegd
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:55
Dat heb je wel. Nie liege man!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:46
Blind naar de bank alsjeblieft
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:28
Ik zou Blind gewoon tot burgemeester van Amsterdam benoemen!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:43
Boertje Randstad; het nieuwste pareltje aan die schitterende ketting.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
Dank je wel! 👍
Vind ik leuk
fier&koen +1893
dinsdag 8 januari 2019 om 23:06
Ik vind je wel leuk je neemt het niet te serieus lekker houden zo gozer😁
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:09
Lekker luchtig toch. 👌

Ook jii bedankt! Haha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Op afstand +932
dinsdag 8 januari 2019 om 22:44
Er is geen betere dan Blind !
Vind ik leuk
Ove +712
dinsdag 8 januari 2019 om 22:52
Daar hebben ze al een blinde communist voor
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
Blijkbaar was die niet beter dan Viergever.
Vind ik leuk
Always PSV +14120
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Viergever was voor niets, nada nul euries. Die is veel beter dan Wober.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:07]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10390
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
Echt niet! Daarbij is Wöber net 20...
Vind ik leuk
Messicaan +897
dinsdag 8 januari 2019 om 21:43
Viergever is k slecht flikker op man
Vind ik leuk
Bruurke +764
dinsdag 8 januari 2019 om 21:46
Laat jezelf eens nakijken kerel! Viergever doet het prima bij PSV, gewoon een goede verdediger hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:01
Haah Viergever in de Champions League was lachwekkend. Nee daar ga je de oorlog niet mee winnen
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
dinsdag 8 januari 2019 om 22:14
Vind ik ook. Viergever is gewoon een prima verdediger, snap ook niet dat Ajax hem zomaar heeft laten gaan. Onder Bosz heeft hij toch echt een lange periode ikzersterk gespeeld, wat een vechtlust en een doorzettingsvermogen had die jongen. Aan de bal was het niet veel en verdedigend was hij soms ook slordig, maar wat mij betreft compenseert hij dit door zijn doorzettingsvermogen en zijn enorme vechtlust.
Had nog steeds een prima back-up geweest voor Ajax, hij staat niet voor niets bij PSV in de basis.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 22:30
Wel een dure back-up. En heeft iemand zin om van back-up naar basis en weer naar back-up te gaan?
Isimat had daar bijvoorbeeld geen zin in. Ik denk meer spelers.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
dinsdag 8 januari 2019 om 22:36
Hoezo is dat een dure back-up dan?
Nee daar heeft niemand zin in, maar een speler als Viergever zou dan juist gaan vechten voor zn plek. Maar dat was hier ook niet het probleem, Ajax heeft gewoon zn contract niet verlengd.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 22:40
Qua salaris is Viergever denk ik best prijzig voor op de bank. Helemaal als je hem nog een nieuw contract aan moet bieden. Daarnaast wordt hij ook niet beter meer en ga je er dus sowieso niet veel meer aan verdienen.
En vechten voor zijn plek, tegen De Ligt en Blind? Dat verliest hij sowieso, want die zijn allebei een stuk beter.
Ik denk dat Ajax zijn contract niet heeft verlengd, omdat ze wisten dat hij na het halen van versterkingen op de bank zou zitten. Dan kun je iemand ook gewoon een transfer gunnen. Helemaal als je meer ziet in Wöber.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
dinsdag 8 januari 2019 om 23:58
Goh.... alsof Ajax aan de centjes moet denken, daarom hebben ze zeker Huntelaar op de bank zitten?
Viergever heeft eerst alleen maar op de bank gezeten, onder Bosz kwam hij pas meer aan spelen toe.
Gaan we aan Blind, Tadic, Huntelaar, Lamprou en Schöne nog wel wat verdienen dan?
Ajax hoeft er ook niets aan te verdienen, maar een back-up van het niveau Viergever is altijd makkelijk om te hebben.
En tuurlijk zijn Blind en De Ligt beter, maar een speler als Viergever geeft op de training altijd 100% en wil altijd de concurrentie aangaan, dat zorgt er weer voor dat jongens als De Ligt geen moment kunnen verslappen. Hoe meer concurrentie je hebt binnen de selectie, hoe beter de spelers worden.
En je hebt het over een transfer gunnen, dan zou de speler dus zelf ook graag willen vertrekken, maar dat was hier toch niet het geval?
Viergever had een goed seizoen achter de rug en is in die periode meerdere keren zeer belangrijk geweest voor Ajax, hij had het wat mij betreft dik verdiend om bij te tekenen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 00:10
Dat is een goed punt. Ik zou hem duur vinden voor de bank, maar Huntelaar is ook de goedkoopste niet.
Dat lijstje dat je noemt is wel belangrijker dan een back-up verdediger. Oke, behalve Lamprou.
Ik denk dat als Blind en De Ligt wel zouden verslappen ze alsnog de voorkeur zouden krijgen boven Viergever,
En er is nu ook gewoon concurrentie.
Gunnen was niet het goede woord. Laten gaan was een betere keus geweest. Viergever heeft nu een mooie transfer gemaakt en ik denk persoonlijk dat Ajax meer ziet in Wöber.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:28
Is een veel lager niveau
Vind ik leuk
Leozao +6095
dinsdag 8 januari 2019 om 22:53
Niveau Viergever valt niet op bij psv. Bij Ajax wel. Dus helaas voor hem.
Vind ik leuk
Always PSV +14120
dinsdag 8 januari 2019 om 22:08
Hij speelt wekelijks prima. Zie jij hem fouten maken dan?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:21
Komt ook omdat er een controlerend blok voor staat.
Vind ik leuk
Always PSV +14120
dinsdag 8 januari 2019 om 23:02
Dus bij Ajax stond het verkeerd op het middenveld?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:05
Bij Ajax speel je met meer ruimte in je rug.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:10
Nee alleen ze ouders geen condoom gebruiken. En dan krijg je dus een mongool in een PSV shirt wat niet eens vreemd staat . En begrijp me goed ik vind downies geweldig .meestal zijn ze voor PSV en geven ze hun bek maar een gooi. En weten niet waar ze t over hebben. Je bent pas een nerd in een PSV shirt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 23:12]
Vind ik leuk
Bruurke +764
dinsdag 8 januari 2019 om 23:20
Kijk dit zijn weer reacties met een inhoud. Goede uitleg erbij en geweldig opbouwend. Je ziet dan ook dat dit door een persoon is geschreven met een enorm hoog IQ, veel zelf kennis en draagt zijn steentje bij aan deze mooie maatschappij. Een aanwinst voor de mensheid en man wat zouden zijn ouders toch trots op hem zijn. Applaus
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 00:36
Een like voor je sarcasme., gekheid.. maar ik vind als ajaxied de reactie van brama.. niet door de beugel kunnen.,
Mensen voor downie uitmaken omdat ze voor een bepaalde club zijn... Een gemiste kans.. Ik weet, het gebeurd onder alle supporters., maar nu vegen wij (ajaxieden) maar voor ons eigen deurtje..
@PSV fans, wij zijn jullie een excuses verschuldigd!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 06:06
Ajaxieden nog wel.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10390
dinsdag 8 januari 2019 om 22:31
Nou dat ook weer niet!
Vind ik leuk
Wilex +2111
dinsdag 8 januari 2019 om 21:46
Viergever heeft ook niets, nada nul restwaarde en Wober blijkbaar wel.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:47
Viergever is best wel goed. Maar geen Ajax materiaal atuurlijk
Vind ik leuk
Antikunstgras +13672
dinsdag 8 januari 2019 om 22:07
Heb je je likes weer terug meid? Ze doen hier ook alles om de lachers op de hand te houden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:12
Die gaat zeker niet weg, en al helemaal niet voor zo’n flutbedrag.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
Mangalan dan?
Vind ik leuk
Niels92 +30937
dinsdag 8 januari 2019 om 21:19
Wie is dat?
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:52
Magallan is de gast die Luuk de Jong gaat doodmaken. Makkie
Vind ik leuk
Fooligan +1069
dinsdag 8 januari 2019 om 22:47
Dan zal ie weinig spelen als ie in de bak zit.....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Echt he. 60 miljoen, anders oprotten.
Vind ik leuk
Clutchy +1110
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
Bij Sevilla gaat hij ook niet aan spelen komen, hij kan beter zijn kans afwachten
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:13
Ajax kijkt verder dan de neus lang is. Die weten precies wat er op de rol staat. Dit is echt onzin.
Vind ik leuk
Fooligan +1069
dinsdag 8 januari 2019 om 22:49
'Ajax kijkt verder dan de neus lang is'.....

Heel even dacht ik, ik ga reageren..... Maar... te makkelijk ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Niet verkopen, in elk geval niet in de winterstop aub.
Vind ik leuk
Mari +10731
dinsdag 8 januari 2019 om 22:18
De fans van de andere clubs hopen maar dat er spelers van Ajax weggaan.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:43
Dat mogen ze, ik vertrouw er op dat ze niemand van de kern laten gaan.
Vind ik leuk
pietprecies +9432
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Zijn ze gek geworden? 25 - 30 miljoen minimaal 😂
Vind ik leuk
Come on Utreg +28391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
Ajax kan hem beter houden. Nuttige speler waar nog veel rek inzit.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3278
dinsdag 8 januari 2019 om 21:20
Loll, 10 miljoen voor een bankspeler terwijl je Mallagan en Schuurs nog hebt. Ik zou her gelijk doen
Vind ik leuk
Come on Utreg +28391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:26
Schuurs mist ervaring en Magallan is net binnen. Daarbij gaat de Ligt vertrekken. Wober zal kansen krijgen. In ieder geval komend seizoen liggenner kansen voor een basisplaats.
Vind ik leuk
slechtekont +4839
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Wober is links, Magallan en Schuurs rechts..

Concurreert met Blind en die gaat naar het middenveld volgend seizoen.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:48
Blind is waardeloos
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:57
Ik ben ook geen supporter van Blind. Maar dit seizoen doet hij het voor zijn doen wel aardig me dunkt.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
dinsdag 8 januari 2019 om 22:08
Jou reactie ook.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:25
Mijn reacte komt tenminste aan. Passes van Blind niet.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10390
dinsdag 8 januari 2019 om 22:32
Nee!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 22:44
Dan snap jij er niet veel van hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Niet mee eens. Het is een goede verdediger, maar kan alleen centraal van pas komen. Ik zie hem wel slagen. Centraal dus, niét op linksback.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Woeber is juist beter op lnksback
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:56
Niet mee eens. Tegen Bayern Munchen, in Munchen, speelde Wöber centraal. Nou, veel machtiger heb ik er zelden voetballers zien spelen. Wellicht iets overdreven, maar toch. Hij speelde geweldig, iets wat ik Wöber al vaker centraal heb zien doen. Op linksback vind ik hem vaak extreem onzeker overkomen. Dan lijkt hij met push in zijn benen te voetballen. Alsof hij het voetbal compleet verleerd is.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 22:45
Wöber is geen back
Vind ik leuk
Wesley Ewa +120
dinsdag 8 januari 2019 om 21:38
Zegt genoeg dat een psver dat gelijk zou doen haha . Jullir hebben heen een cv wie dat op kan brengen hahaha
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Aan de andere kant loopt het vaak niet goed af als je niet binnen 2 jaar een basisplaats pakt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
Scheelt natuurlijk wel als de Ligt is vertrokken voor Wober. De Ligt is onomstreden en Wober kan zijn kans grijpen. Moet eigenlijk zijn kans grijpen!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:28
Ken jij het verschil tussen LCV en RCV ? Anders verdiep je er eens in zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:31
Bekend hoor. Wober kan best naast Magallan spelen volgend jaar of niet? Op LB ook nog in noogevallen.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:50
beter linksback dan centraal. Woeber is erg goed linksback
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 21:29
Het zou ook best kunnen dat hij volgend seizoen naast Magallan komt te staan.
Hij moet wel inderdaad. Nog een jaar wissel lijkt me teveel.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28391
dinsdag 8 januari 2019 om 21:32
Het is wel een 'trage' leerling inderdaad..
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Ten Hag zal moeten beoordelen over Wöber komend seizoen een basisplaats aankan. Zo niet zou ik die paar miljoen winst gewoon pakken.
Vind ik leuk
Mari +10731
dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
Hoe langer je op meerdere fronten speelt, hoe meer spelers je nodig zal hebben. Ook volgend jaar.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 22:21
Dat is waar, maar als je drie jaar op rij geen basisplaats pakt gaat het ook niet meer gebeuren denk ik.
Vind ik leuk
thierryer +1866
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Idd jou en is pas 20. En lekker allemaal al afschrijven pfff.
Vind ik leuk
Radaje +1099
dinsdag 8 januari 2019 om 21:56
Die jongen is pas 20 jaar idd. Als die nog een jaartje verder is, is dat echt geen slechte verdediger.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:14
7 tot 9 miljoen teveel..
Vind ik leuk
Jordaan +1217
dinsdag 8 januari 2019 om 21:18
Nee heeft 7miljoen gekost, is nog erg jong is international en heeft nog genoeg potentie. En vooral in deze tijd, nee niet teveel..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Elke voetballer is nu wel 10 miljoen waard.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
dinsdag 8 januari 2019 om 21:16
Zou je wel zeggen ja haha, ook voor normaal niveau tegenwoordig 20+ miljoen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 22:45
Behalve Orejuela
Vind ik leuk
Jordaan +1217
dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Ze willen ook iedereen van ons hebben haha
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
dinsdag 8 januari 2019 om 21:58
Dan hebben ze geen kans voor nl kampioen ,maar het voordeel is als ze tweede worden breken ze ook niets af in de hoofdstad.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
dinsdag 8 januari 2019 om 22:10
🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:16
Heel erg onderschat! 30 keer beter dan Blind.
Vind ik leuk
Messicaan +897
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
?XD
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:21
Ajax moet Wober niet verkopen! Die komt er wel bij Ajax..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:23
Ja idd! Moet wel meer kansen krijgen!
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1293
dinsdag 8 januari 2019 om 21:59
In de keuken ,is een doorsnee voetballer absoluut geen meer waarde.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:09
Dat herkennen we van jouw bijdrages, ook geen enkele meerwaarde.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:11
🖒
Vind ik leuk
chicken +13048
dinsdag 8 januari 2019 om 21:23
Verthongen terug halen zeggen ze dan. Wober is de nieuwe verthongen..beetje meer ervaring krijgen en spieren kweken.:)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:40
Das nie zo moeilijk
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 21:17
“Sevilla wil toeslaan bij Ajax voordat Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong zijn vertrokken, schrijft Marca. Als De Ligt vertrekt, is de kans dat ook Wöber weg mag een stuk kleiner.”

Ze doen net alsof ze in Sevilla een vertrek van beiden voorzien, terwijl ze dat in Amsterdam nog niet zouden weten. Alsof ze alleen in Spanje Spaanse kranten lezen. Net alsof wij hier geen VP hebben...
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
dinsdag 8 januari 2019 om 21:26
Dat weten al die Spanjaarden toch niet joh :p
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:42
Ze hebben daar ook futbolprimero natuurlijk..
Vind ik leuk
2cents +57503
dinsdag 8 januari 2019 om 21:45
Voor de Nederlandse kranten waarschijnlijk...
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 06:09
😂😂😂
Vind ik leuk
alaaf +1913
dinsdag 8 januari 2019 om 21:20
Prutser eerste klas, 2 miljoen is genoeg
Vind ik leuk
Iggy +4100
dinsdag 8 januari 2019 om 21:33
Aldus een droeftoeter eerste klas.
Vind ik leuk
hollister +269
dinsdag 8 januari 2019 om 22:13
Zegt een boertje van die imitatieclub... het is geen Sainsbury of Behich? haha.... zelfs onze afgedankte spelers staan bij jullie in de basis
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:22
Gelijk verkopen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:25
€12 miljoen 😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:25
Strik erom trainer er gratis bij
Vind ik leuk
Tismewat +163
dinsdag 8 januari 2019 om 21:26
Volgens Freek Jansen, Ajax watcher mag hij alleen weg bij een gi-gan-tisch bod.
Vind ik leuk
Argento8523 +6892
dinsdag 8 januari 2019 om 21:26
Ik breng hem wel achter op me brommert

Zeker nu die Argentijnse CV binnen is lekker laten gaan

Complete miskoop die Wöber
Vind ik leuk
hollister +269
dinsdag 8 januari 2019 om 22:12
Hey BrommerT .. Je verraad je tokkie afkomst.. haha kut he? Al die interesses en bedragen waar jullie van dromen... en weer komt er geen spelerT bij deze winter... wordt nog lastig die plek 3 zeker nu Utrecht zich aardig versterkt heeft
Vind ik leuk
Argento8523 +6892
woensdag 9 januari 2019 om 14:22
Makkelijk conclusies trekken of niet van achter je schermpje?

Tokkie afkomst?

Brommert komt notabene van een hele oude cd van Ome Henk gast....

Ik ben voor Ajax dus ik weet niet wat je nou aan het kletsen bent met je derde plek.....

Die staan mijlenver voor op Utrecht
Vind ik leuk
hollister +269
woensdag 9 januari 2019 om 18:59
Leuk geprobeerd om je er onderuit te lullen...het is gewoon geen goed Nederlands... In Rotterdam pleuren ze ook overal een T achter... gewoon irritant
Vind ik leuk
Futre +3676
dinsdag 8 januari 2019 om 21:27
Bailly en Wober zijn idd spelers die in veel opzichten identiek zijn. Ik begrijp volledig hoe Sevilla denkt.
Vind ik leuk
Maan88 +5749
dinsdag 8 januari 2019 om 21:28
Geen basis speler en zal het ook nooit worden en dan toch 5 mln winst, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar is wel knap
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:40
Een Ajaxshirtje is al genoeg....
Vind ik leuk
Maan88 +5749
woensdag 9 januari 2019 om 09:26
Daar begint het wel op te lijken:-P
Vind ik leuk
Mo +11864
dinsdag 8 januari 2019 om 21:30
Gewoon behouden. Als Daley of Tagliafico geblesseerd raakt kun je hem goed gebruiken, geld maakt geen reet uit.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:30
Nou ik weet dat Ajax terecht alle spelers binnenboord willen houden dit seizoen, maar dit geval komt wel in aanmerking voor een uitzondering
Dit lijkt me voor hem én voor Ajax een win win situatie
Je heb nu weer een verdediger erbij en hij speelde al weinig
Als dit écht waar is Wöber wil, dan moet je dit zeker doen!
Vind ik leuk
Jordtt +1368
dinsdag 8 januari 2019 om 22:42
Niet mee eens. Wat als Nico geschorst is bijv tegen Real id return? Zet je dat Sinkgraven lb? Gewoon erbij houden! Die 12 miljoen maakt nu ook niet meer uit. Alles op alles voor dit seizoen! Geld hebben ze toch al zat, en voor prijzen heb je een brede selectie nodig. Wober is de linksbenige backup, die Argentijn de rechtbenige en Schuurs zou bij jong moeten rijpen, of verhuurd worden aan eredivisieclub.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:00
Je mag zeggen dat je het er niet mee eens bent maar het feit is dat hij haast nooit speelt en daarom ongelukkig is. Hij had niet voor niets eerst afgeslagen om te komen omdat hij bang was om in de situatie terecht te komen waar die nu in zit.
Nou kan jij wel zeggen hij moét, maar je ziet dat ie zonder vertrouwen speelt en zeker op de linksback positie.
Het is geen back! Het is een centrumverdediger!!
Die jongen bloeit straks op als hij basisspeler is elders.
Áls Nico wegvalt heb je blind, Sinkgraven, Bakker, rechts heb je Maz en Veldman en in het centrum heb je 3 basismannen met als uiterste nog Schuurs en Botman
Je kan hem ook in de zomer wegdoen, maar ik denk wel dat ie graag wil
Je moet ook aan die jongen denken
We hebben echt genoeg
Vind ik leuk
Jordtt +1368
woensdag 9 januari 2019 om 07:44
Is geen feit dat die ontevreden is, weten we namelijk niet. Hij is geen back, maar je kan Blind maar 1 keer opstellen eh... Dus is Wober de enige linjsbenige backup. Sinkgraven is geen back, al speelt die t wel kan t tegen kleine defensieve clubs.. Maar toch echt niet in de CL straks. Maak nou maar gewoon een half jaar extra gebruik van de luxe! Ik denk dat hij ook wel ziet dat die kansen krijgt, zeker als er van de zomer een en ander gaat gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:40
Is wél een feit en kan je nalezen in z'n artikelen.
En je mening zal gedraaid zijn.
Daarnaast gaat het er niet om of je linksback BENT maar of je het er goéd doet en Wöber doet het daar matig en Sinkgraven onderschat jij merk ik, maar die is leper dan Wöber.
Afgezien daarvan kan blind bij nood linksback en Magallán centraal achterin.
Tuurlijk kan hem een half jaar laten blijven, maar het verrast mij dat er een club überhaupt interesse toont in hem en de bank wordt nu nog voller dan hij al was.
Blind eerste vervanger voor linksback
Magallán eerste vervanger voor centraal achterin
Wöber is overbodig geworden
Voor Ajax én hem beter dat hij deze kans aangrijpt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:33
Hoe vaak moet de titel nog aangepast worden? Intussen al drie keer gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:33
Hoopte in het begin van het seizoen op een opleving voor die knul.. Maar lekker verkopen die gast
Vind ik leuk
Jozef +40903
dinsdag 8 januari 2019 om 21:34
AC Milan wil Kristensen per direct overnemen van Ajax voor 16 miljoen euro. Marc wil 28, maar ingewijden denken dat een spoedig akkoord een kwestie van tijd zal zijn.
Vind ik leuk
Galacticos +1893
dinsdag 8 januari 2019 om 21:34
Dacht dat hij ouder was. 20 jaar is wel heel jong. Kan nog prima door groeien komende jaren.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
dinsdag 8 januari 2019 om 21:40
Sevilla: senor Promes! Por favor helpos.

Promes: koptelefonos afos....euh yes, euh ja... euh Si?

Sevilla:

Senor Promes... Wijze Sie on el teamphoto del Ajax team, el salvador Frenkie El juagos del Football por favor aan, Sevilla pagar el salvador Frenkie.

Promes: Euh Si Si....esta die daaros linksonderos op el photo.

Sevilla: Huh...esta Frenkie Wober?

Promes: Si Si Frenkie Wober, die daaros op die photos..

Sevilla: oke-os dannos bellos El Marcos del Overmars voros die prijzos vanos el salvadoros el Frenkie Wober.

Sevilla: Hallo-os Marcos esta pagar el salvadoros Frenkie Wober?

Ajax Marcos Overmars: A Si Senor pagar 12 miljoenos voros senor Wober...

Sevilla: 12 miljoenos maaros ????
voros el salvador Frenkie Wober...
das oke-os...gracias senor Marcos.

Marcos Overmars: Euh senor...Esta Maximalliam Wober y no Frenkie Wober....hallo hallo...tuut tuut tuut.

Sevilla: Senor Promes!!!!
muchos muchos gracias gracias gracias.... esta pagar maar 12 miljoenos para el Salvador Frenkie...dankzij jou senor Promes.

Promes: euh...graag gedaan..euh de nada...

Sevilla op twitter: Esta noche pagar el salvador del Ajax vamos Sevilla....
Frenkie Wober...!!!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 21:43]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:42
Je hebt straks Sinkgraven en Veldman terug die als backup kunnen fungeren, Blind was al backup.
Ik neem aan dat er geen Spaanse griep uitbreekt en de verdedigers met bosjes neer gaan vallen.
En misschien goed ook dat bij zich elders ontplooit wat ik vind hem geen speler voor invalbeurten
Hij is iemand die met vertrouwen speelt als die vaste basisspeler is en dat zelfvertrouwen zie ik nu niet écht overtuigend
Hij wilde eerst niet komen omdat hij niet op de bank wilde en dat zit ie nog alsnog, dus laat die jongen gaan; da's het beste voor iedereen
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 8 januari 2019 om 21:44
Ik ben fan van Woeber, maar hij krijgt geen kans bij Ajax. Gelijk verkopen.
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Clubliefden 😂
Vind ik leuk
Bocajuun +769
dinsdag 8 januari 2019 om 21:55
Deze Wober zou buiten Ajax bij elke eredivisie club in de basis staan!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:56
Ik zou net als Neres ook Wöber binnenboord houden, gratis advies voor Marc
Vind ik leuk
Het Brein +4532
dinsdag 8 januari 2019 om 21:58
Niet doen, onderschatte verdediger!
Vind ik leuk
Monnikehuize +1437
dinsdag 8 januari 2019 om 22:06
Kan gewoon een goeie verdediger worden hoor
Vind ik leuk
hollister +269
dinsdag 8 januari 2019 om 22:08
Kut he? Al die interesse in onze spelers?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:00
25.000.000 is genoeg!
Vind ik leuk
Mari +10731
dinsdag 8 januari 2019 om 22:01
Het houdt maar niet op.
Waarom zijn speciaal deze jongens toch zo gewild?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:06
Niet doen wöber komt er aan!!!
Vind ik leuk
hollister +269
dinsdag 8 januari 2019 om 22:06
Tjonge jonge wat een zinloze domme interesses... Als Ajax een speler koopt voor 7,5 miljoen... dan vervolgens went aan de manier van spelen en multifunctioneel inzetbaar is... waarom zouden wij dan dat soort spelers verkopen voor een winst van wel 5 miljoen euro!!! Ook nog in de winter.... Net als met Neres en alle andere toekomstige interesses in onze selectiespelers: alleen de hoofdprijs kan Overmars aan het twijfelen brengen.. en voor Neres is dat 40 miljoen minimaal en voor Wober zal toch minimaal 20 miljoen betaald moeten worden... en dan zal voor beiden nog wat bonussen en of doorverkooppercentages worden bedongen... en anders allemaal lekker opzouten.. de tijd dat wij de Action waren van Europa is voorbij ... nu hebben wij de touwtjes in handen ... puur door het vergaren van veel geld van verkopen van onze talenten uit de eigen opleiding... daar zit ook voor clubs als Feyenoord en de rest van Nederland de enige redding... PSV is de enige die dit jaren geleden als eerste heeft gezien en heeft gekopieerd... zoals ze ons altijd hebben gekopieerd... slim van ze.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:16
Oprotten met clubs die gaan bieden op onze spelers, ook niet tegen hoge bedragen.
Geld hebben we geen moer aan, en menig zal zich verbazen wat een Wöber in zijn mars heeft
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:07
Eerst zien dan geloven
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 22:07
Wat hier van waar is laten we maar even in het midden. Ik zie nog wel potentie in Wöber en niet als back uiteraard. Hij is in ieder geval verder als Schuurs.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:19
100% eens, Schuurs valt erg tegen. Maar die kerel is nog jong en het is natuurlijk een grote stap direct van Sittard naar Ajax. Laat hem eerst maar eens de man achterin zijn bij jong Ajax. We moeten hem niet te snel afschrijven, want het is echt een groot talent
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
dinsdag 8 januari 2019 om 22:31
Ik schrijf hem ook zeker nog niet af want een talent is het zeker. Ik bedoel er eigenlijk ook mee te zeggen is Schuurs er over 6 maanden wel klaar voor? Ik denk zelf van niet nog namelijk. En is Magellan er klaar voor om het stokje over te nemen als de Ligt vertrekt? Blijft Blind cv als Frenkie vertrekt? Ik zou Wöber in ieder geval niet verkopen tot de zomer.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:32]
Vind ik leuk
tikkietoe +5766
dinsdag 8 januari 2019 om 22:17
Man, wat een schok.
Dat Ajax ooit maar liefst 7,5 miljoen voor hem heeft betaald.
Ajax heeft het geld niet nodig, dus een kleine 2 tot 4,5 miljoen winst loont niet de moeite op zo een jong talent.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:21
Volgend jaar spreken we elkaar, Wöber is die 7,5 meer dan waard.
Daar mag je me aanhouden ouwe
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
dinsdag 8 januari 2019 om 22:23
50 miljoen en anders doorlopen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:35
Die zullen dan toch iets zien wat ze nodig hebben. Toch knap als ze dat nog weten te vangen voor wober op het moment. Ik zou willen dat we dat voor isimat hadden gekregen 🤐🤷🏻‍♂️
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 06:13
Iets van 3,5 ton ofzo...
Vind ik leuk
De Haan +377
dinsdag 8 januari 2019 om 22:37
Zeker niet doen. Perfect voor de breedte ..laat hem zijn potjes maar meepakken hij heeft wel potentie
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
Zou ik nog niet van de hand doen anders gaat frenkie weer rcv spelen.. daarbij hij toont af en toe best aan dat ie genoeg in zn mars heeft
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 8 januari 2019 om 22:47
Niet verkopen.
Vind ik leuk
AA +14
dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
Spelers moet je ook een kans geven en ik denk dat je Wober ook een kans moet geven en vertrouwen. Met name dat laatste doet veel met spelers!

Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:52
Einpacken lassen und verschicken. Auf Wiederschauen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:54
Wober heeft alles om een klasse speler te worden voor Ajax.
Verkopen zal dom zijn er staat ook geen directe vervanger klaar.
Schuurs zal beter verhuurt kunnen worden. Om meer ervaring te krijgen in de eredivisie.
Vind ik leuk
Jackhalls +247
dinsdag 8 januari 2019 om 23:12
Nee he !!!! Is dat nou veltman op de foto ???
Vind ik leuk
GJL +1
dinsdag 8 januari 2019 om 23:40
Inpakken en een strik eromheen en op de boot naar spanje
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:44
Op de fiets wegbrengen voor 12 miljoen. Dit niveau loopt er ook wel op de toekomst.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:56
Heul snel weg brengen!!
Vind ik leuk
debacle +512
dinsdag 8 januari 2019 om 23:59
Meteen wegbrengen die kerel
Vind ik leuk
debacle +512
woensdag 9 januari 2019 om 00:00
Misschien meteen veltman opruimen
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
woensdag 9 januari 2019 om 00:04
Niet verkopen, gewoon niemand verkopen tenzij voor een absurd bedrag. Dan is 12 miljoen in dit geval niet absurd genoeg, dus gewoon houden, we hebben 12 miljoen niet nodig.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
woensdag 9 januari 2019 om 00:50
Hoelang duurt nog de komkommertijd in Spanje? Het begint irritant te worden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 01:44
Wober zal zeker niet misstaan in de keuken kampioen divisie misschien een mooi plekje op de bank daar
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 06:14
Jou willen ze bij de plaatselijke roeivereniging niet eens op de bank hebben zitten...
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
woensdag 9 januari 2019 om 06:15
Wöber heeft meer kwaliteit dan alles wat daar op die positie rondloopt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:42
Daar hoeft niemand over na te denken. Arriverderci
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:44
Wat is het gezanik over Blind, die beste man heeft als centrale verdediger een hattrick gemaakt. Daarbij iemand met een echt Ajax hart, net zoals zijn vader.

Daarbij, heb je een grote kans dat Blind gewoon bij Ajax blijft tot het eind van zijn carrière , lekker veel ervaring. Dat samen met Tadic, is gewoon buitencategorie voor de eredivisie, lekker veel titeltjes pakken, en het gat met lampengat weer vergroten.

Ik denk dat Ajax de komende 10 jaar zeker 8 A 9 keer kampioen zal worden, PSV zal meer op Feyenoord gaan lijken qua afstand die zij hebben nu ten opzichte van Ajax en PSV. Ajax zal CL spelen elk jaar, en PSV voelt zich te goed voor EL, hahahaha, maar dan zal Ajax iig elk jaar de punten voor zichzelf binnenhalen, I LIKE IT.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:57
Toch nog wel een groot verschil van Bailly naar Wöber.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Vraag me af hoe je van bailly op Wöber komt 😂
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws