Van Bommel heeft het trainersvak 'in zijn genen': 'Hij wordt een topcoach'

    Van Bommel heeft het trainersvak 'in zijn genen': 'Hij wordt een topcoach'

    Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 22:10di 08-01-2019 om 22:10

    Toon Gerbrands denkt dat Mark van Bommel een toptrainer zal worden in Europa. De algemeen directeur van PSV is tijdens het eerste half jaar dat Van Bommel in dienst is bij de Eindhovenaren onder de indruk geraakt van de oefenmeester.

    Van Bommel wist met PSV in zeventien competitiewedstrijden zestien keer te winnen. "Ik heb nogal wat trainers meegemaakt, dus ik kan een redelijke vergelijking maken", zegt Gerbrands tegen de NOS. "Mark heeft het in zijn genen om een internationale topcoach te worden. Hij wil van iedereen leren, heeft een goed spelconcept, maakt jongens beter en presteert ook."

    "Mark heeft door dat hij in dit vak een aantal jaar hard moet werken om een absolute topcoach te worden in Europa", vervolgt Gerbrands zijn lofzang. "Ik denk dat hij dat gaat worden. Zestien van de zeventien wedstrijden winnen, dat heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben ons redelijk geprofileerd in de Champions League en een paar jongens hebben Oranje gehaald, dus ik ben uitermate tevreden."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    dinsdag 8 januari 2019 om 22:12
    Doet het voor alsnog boven verwachting goed.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:15
    Beginners luck...
    Vind ik leuk
    chicken +12965
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
    Zolang hij de wind eronder heeft houdt hij dat geluk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:39
    Beginners luck is tijdelijk he...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7478
    woensdag 9 januari 2019 om 00:01
    Wij van WC-eend....
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +130
    woensdag 9 januari 2019 om 00:42
    Goeie grap ja, zelf verzonnen zeker. En dan reageren op een andere reactie om hoger te staan. Alles voor de likes💪
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 02:34
    Blijkbaar, maar jij krijgt géén like van mij, deze keer.
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +130
    woensdag 9 januari 2019 om 12:23
    Hoef ik ook niet, wat kan mij die likes verrekken
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7478
    woensdag 9 januari 2019 om 03:23
    Nee, niet zelf verzonnen, maar ik moest er gelijk aan denken en heb mijn eerste ingeving gepost.
    Later zag ik inderdaad dat iemand anders dezelfde reactie had gepost onder mij... en die was inderdaad eerder.
    In Engeland zeggen ze dan over zo'n toeval...
    "Great minds think alike."
    Vind ik leuk
    SvL +368
    woensdag 9 januari 2019 om 06:56
    16 van de 17 wedstrijden winnen noem ik geen beginnersgeluk ;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    donderdag 10 januari 2019 om 20:37
    Wat is het dan als het dus geen kunde is.
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:41
    Wat een uitspraken na 6 maanden voor een groep.
    Gerbrands, dacht dat je verstandiger zou zijn met je uitspraken.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:42
    Zijn geen 6 maanden voor nodig hoor! Dat zag je al na de voorbereiding van dit seizoen en hoe hij het bij de jeugd deed.
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:45
    OK, hij heeft nog kans op 1 prijs, die wonder coach.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:21
    2 prijzen, want hij kan ook nog coach van het jaar worden.

    En dat is meer dan Ten Hag, want die kan hooguit de beker nog winnen; al is die natuurlijk stiekem al aan Feyenoord beloofd.
    Vind ik leuk
    Mosquito +17700
    woensdag 9 januari 2019 om 00:12
    Nee hoor, Ten Hag kan de triple nog winnen.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    woensdag 9 januari 2019 om 19:42
    Goed gezien! Wonder coach!
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    woensdag 9 januari 2019 om 21:37
    Ben je een wonder coach als je in de ED presteert?
    Doe niet zo triest.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    donderdag 10 januari 2019 om 20:38
    Ajax supporter zeker?!
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    donderdag 10 januari 2019 om 20:42
    Wat heeft dat er mee te maken?
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    donderdag 10 januari 2019 om 20:45
    Dat je niet in wilt zien, dat Van Bommel een grote gaat worden.
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    donderdag 10 januari 2019 om 20:48
    Knap dat je dat weet na 6 maanden.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    donderdag 10 januari 2019 om 21:14
    Dan moet je wat meer lezen RenW. Diverse coaches geven dit ook al aan.
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    donderdag 10 januari 2019 om 22:12
    Ja nogmaals, knap na 6 maanden zonder enige weerstand in de ED.
    In Europa door de mand gevallen die wonder coach, beker ook nog benoemen? Nee he.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    donderdag 10 januari 2019 om 22:47
    Hoezo door de mand gevallen in Europa? Toen de loting geweest was, kwam de vraag; Wie wordt er eerste? Barcelona zei iedereen. Wie wordt er tweede; Tottenham zei bijna iedereen. Wie wordt er derde; Inter en met een beetje mazzel kan dat PSV zijn.

    Nu is heeft het niet echt meegezeten en begint iedereen te zeiken dat PSV het niet goed heeft gedaan.

    KNVB beker heb je een punt.
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    donderdag 10 januari 2019 om 22:50
    Denk nou maar na over wonder coach, misschien over 10 jaar.
    Eerst maar bewijzen.
    Vind ik leuk
    Smash +3719
    vrijdag 11 januari 2019 om 18:42
    Wonder coach is natuurlijk een groot woord, maar hij is nu al goed en zal alleen maar beter worden. Het is sowieso knap dat je binnen 1 a 2 maanden al een heel ander spel in een ploeg krijgt. En dat is hem toch gelukt.
    Vind ik leuk
    Adje80 +9493
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
    Ja had wel verwacht dat gerbrands zou zeggen dat hij van bommel helemaal niks zou vinden..
    Ik ben er zelf bijna zeker van dat wanneer het even minder gaat van bommel een trainer is die daar niet zo goed mee om kan gaan en veel gaat zeuren tegen scheidsrechters, wat hij al teveel doet, en tegen de media
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:53
    Inderdaad ! Redelijk geprofileerd in de CL.
    Wat een onzin : 2 puntjes van de mogelijke 18 is gewoon super slecht.
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
    Van Bommel heeft liever de 4e official in zijn "genen"
    Vind ik leuk
    Aal +22854
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:12
    Ik denk t ook....
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:13
    Wij van WC eend.,,,
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:14
    Dit dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:18
    Brilliant!

    Niemand die tegen hem zegt 'die snor, dat moet jij niet doen!'
    Vind ik leuk
    Mosquito +17700
    woensdag 9 januari 2019 om 00:15
    Iedereen moet weer een snor nemen.
    Van Bommel, Gullit, Hiddink en Berry natuurlijk 👨🏻
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:13
    Hiddink heeft inderdaad heel lang zo'n vies snorretje gehad die net ietwat breder was dan die van Hitler

    Berry heeft hem denk nooit afgedaan

    Ik denk trouwens dat Berry weer in de snackbar is gaan werken waar die voor z'n voetbalcarrière ook werkte (kan ook zomaar de slager zijn hoor)

    Jáááááh, die Berry!
    Laat 'm maar schuiven 😂
    Vind ik leuk
    companen +1640
    woensdag 9 januari 2019 om 07:15
    Iedereen weet toch dat Berry postbode werd naar zijn carrière.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:19
    Berry gaat alle gleuven af 👍
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:19
    En ken je Jan, Piet, Joris en Corneel nóg?

    ...die hadden baarden, die hadden baarden 🎵🎵
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7478
    woensdag 9 januari 2019 om 03:37
    hebben baarden
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:09
    Leven ze nog dan?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7478
    woensdag 9 januari 2019 om 17:51
    Op het moment dat het liedje werd gemaakt wel, ja...
    Vind ik leuk
    SanKev +914
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:13
    Doet het inderdaad behoorlijk goed tot zover. Ben benieuwd hoe hij om gaat met tegenslag, maargoed we zullen zien of dat nodig zal gaan zijn dit jaar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:14]
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:14
    In zijn genen nog wel. Pas nou op, Toon.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37400
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
    Misschien snapt Toon niet hoe schoonfamilie werkt.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:24
    Die koters van Van Bommel hebben het dan helemaal in de genen. Misschien maar vast contracteren voor over een jaar of 20/30?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:24]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37400
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:25
    Haha, ja, een eventuele voetbalcarrière hebben we het niet eens over.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:26
    Welnee joh, internationaal topcoach.

    Misschien is Toon wel de buitenechtelijke vader van Van Bommel en zegt hij dit daarom?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37400
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:28
    Of hield Brands Toon de hele tijd in bedwang als hij iets wilde roepen? :p
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:41
    Bij de eerste 15 reacties zitten 9 Ajax reacties bij en 1 PSV-er.
    Hoezo geen haat richting Eindhoven Kampioenen??
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37400
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
    De eerste Ajaxreactie is meteen positief. Dus wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    Mino Rioolrat +13241
    woensdag 9 januari 2019 om 00:09
    Zit je weer te janken Benny?

    Ouwe Calimero ...
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    woensdag 9 januari 2019 om 09:04
    Ja, Rioolrat, jij had de eerste moeten zijn natuurlijk
    maar Stratumkoning haal je gelukkig tóch niet in.
    Vind ik leuk
    Mino Rioolrat +13241
    woensdag 9 januari 2019 om 09:20
    En maar door blijven janken .... 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Babelagtig +986
    woensdag 9 januari 2019 om 06:34
    Geeft niks hoor...benny boos
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:16
    Een top lul was ie al, nou nog een top coach worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:19
    Spreek je uit ervaring?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:28
    Sinds die vieze gorre elleboogstoot die hij ooit gaf op iemand's kaak, terwijl er geen bal in de buurt was, mag ik hem niet.
    En dat betweterige en dat hangen om de schouder van de scheids en vierde man.. blèèèèèh wat een enge kwijlebal
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:36
    Je bent stikjaloers Jari😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:45
    Die moet ik ff uitleggen, want je snapt het niet

    Die hekel had ik aan hem bij het Nederlands elftal, bij Barcelona, sinds die gorre elleboog
    Sommige mensen mag je qua persoon niet
    Ik mag Ronaldo ook niet en Ibrahimovic ook niet. 2 goeie voetballers maar het zijn ook hufters, net als Mark

    Duidelijk nu denk ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
    Duidelijk. !!! Adem in adem uit adem in adem uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:11
    😁
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:59
    Nou nee Jari, Mark is een fijne vent en een hele goede trainer. Ik probeer je te overtuigen dat je het verkeerd ziet 😊
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:16
    Hou nou op hoor hypocriet!
    Mark is altijd een vuile flikker geweest
    Alleen als ie in jou team zat dan accepteerde het omdat je wilde winnen
    Je kunt best goede dingen zeggen over hem: het is een winnaar en ik denk dat het een goede motivator is, maar daarnaast is Mark ook gewoon een grote paardelul eerste klas
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:35
    Rustaaaaaghhh, neem je pilletje maar. Ik zit je een beetje uit te dagen.
    Gelukt volgens mij😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:42
    Ben een aggressive schrijver blijkbaar 😁

    Nâââh ben wel rustig hoor 😎
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 08:42
    Je hebt m weer ver openhangen................straks weer klagen ?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:10
    Waarom zou jij nou zo impopulair zijn 😂😂
    Dom én irritant... slechte combinatie!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:14
    Asociaal en onbeschoft ben je, heb je je profiel al aangepast ? Of wacht je op de ombouw transformatie ?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:59
    Gast, je eerste bericht maar mij was beledigend en had niets met voetbal te maken, maar puur om te treiteren.
    Daarna wordt je verschillende malen verwijderd.
    Vervolgens ga je me weer zoeken en weer zuigen
    Wat is je probleem man? Wat wel je van me?
    Laat me met rust man, ga een ander stalken
    Btw, jij blijft maar die foto als mikpunt nemen en vrouwonvriendelijke opmerkingen afvuren.
    Dacht je nou écht dat ik m'n eigen foto hier ga plaatsen!?!

    Zoek een dokter ofzo, écht !
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:00
    Daar gaat het niet over.......
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:08
    Hou gewoon op! En laat me met rust! MAG DAT !?!?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 18:10
    Verdwijn dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
    Ik kan me dat even niet meer herinneren die vieze gore elleboogstoot (schrijf je elleboogstoot aan elkaar? )die meneer Van Bommel op iemands kaak gaf , maar ik kan me goed voorstellen dat je meneer Van Bommel daarom niet mag voor meneer Van Marwijk is hij de ideale schoonzoon let it be.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:03
    Ja, één woord aan elkaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:09
    Ik ken je niet maar je bent grappig, en je hebt meer verstand van voetbal dan ik. Jij kan je nog elleboogstoten van meneer Van Bommel herinneren die ik allang vergeten was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:28
    De tegenpartij had de bal op links, en Mark liep met z'n tegenstander op rechts op de helft van psv
    Hij keek over z'n linkerschouder en ziet jantje (ik weet niet meer wie hem incasseerde) achter hem versnellen en je ziet hem afleggen BAM, precies goed getimed.
    Die stond een tijdlang niet meer op

    Weet niet meer óf en hoelang die daarvoor geschorst was

    Maar international staat ie ook bekend als de viespeuk hoor;
    Écht een stiekemerd is het, een gladjanus
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:37
    Daarom heeft hij al zoveel gewonnen, Jari.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:44
    Ik kan zelf ook een flikker zijn hoor!

    ...maar daarom vind ik het nog niet leuk als anderen dat zijn 😏
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:45
    Aha, je herkent je elf er in!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 22:29
    ik weet wat je bent.....ik zag je profiel................
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 23:25
    En die moet je op waarheid invullen hè
    Ben benieuwd of je er niet zo snugger uitziet als je overkomt
    Klink ik écht als een Indonesisch meisje!?
    Volgens mij heb ik ook nog ingevuld dat ik ga ben van een club uit een gehucht in België
    Gaat er al een belletje rinkelen inmiddels?
    Je bent niet echt een hoogvlieger hè
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:42
    De smerigste overtreding was van Goicoechea op Maradonna. Daar valt Mark bij in het niet Jari!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:45
    Er is altijd een overtreffende trap
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:50
    Ken je die beelden nog, die brak Maradonna zijn been.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:57
    Eigenlijk niet..
    Misschien was ik nét ff naar de wc ofzo
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:36
    HILARISCH dit Meneer Maradonna brak zijn been, en jij zat op de wc. Misschien zat je wel te schijten.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:43
    Die kip tandoori viel slecht die avond, dus dat zou best kunnen, nou je het zegt
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:06
    Was je al geboren toen meneer Maradona zijn been brak die loopt onderhand tegen de 80.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:59
    1973
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 21:36
    Mooie leeftijd Flowerpower baby
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 21:59
    Blowen is voor alle bouwjaren toch 😏
    Vind ik leuk
    benny-boys +1619
    woensdag 9 januari 2019 om 08:10
    En wat dacht je van die Karate trap van die Fransman in het publiek, die vergeet ik ook mooit meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 16:56
    Ja, maar die vroeg erom 😏

    Cantona heet die dwaas trouwens
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 09:24
    Schumacher (hoe je het ook schrijft) de torpedo was ook een beste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:31
    Da's handig met Swype, je hoeft moet meer te twijfelen
    Gewoon 'hatseflats' en klaar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:47
    Jij bent en blijft grappig, en al die gasten die zich zo aanstellen gaan los op jou. REGARDS
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:55
    Cheers !
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3876
    woensdag 9 januari 2019 om 14:19
    Hij mag jou ook niet! Nou doeiii
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 17:38
    En even een Gekkie tussendoor die een random flodder eruit gooit
    Vind ik leuk
    Beukenbv +288
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:16
    Het is een kaartenhuis dat PSV. de 2e seizoenshelft escaleert het volledig uit de klauwen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:24
    De ene complottheorie na de andere. Maar hey, iedereen is bang als Ajax op bezoek komt. Vraag het Haggie of Lasse! En men zou ook nooit meer verliezen van PSV.

    Frenkie de nieuwe Cruijf? Dat hebben we gezien in Eindhoven.

    31-3-19 mogen de heren Dusan en Hakim weer een partijtje hoofdschudden en stuivers zoeken want dan komt Bommeltje naar Amsterdam. 😉
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:34
    Jij hebt iets om om te lachen, begrijpelijk ook
    Maar verder wordt psv op alle fronten voorbij gestreefd door Ajax
    Natuurlijk willen wij kampioen worden maar jullie hebben het harder nodig dan wij
    Hebben jullie de gemeente inmiddels terugbetaald?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:34
    Wablief? 😭
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:35]
    Vind ik leuk
    RenW +2044
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:43
    Frenkie deed niet mee toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:50
    In Eindhoven? Het is maar net wat je onder "meedoen" verstaat.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 22:50]
    Vind ik leuk
    Wilex +2092
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:24
    Weet je hoe het afliep toen Bommetje voor de laatste keer in de Arena was?
    Overigens staan er bij mij 2 mooie van Bommel momenten in mijn geheugen gegrift.
    De eerste is Poulsen vs Van Bommel, wat een geniale actie was dat zeg.
    En verder ben ik de man eeuwig dankbaar dat hij zijn man Ambrosini even liet lopen.
    Grote kans dat Psv anders dat jaar de CL had gewonnen, had ik echt niet aan moeten denken, hadden we als Ajacieden voor altijd in de foetus houding gekunnen tegenover de psvers.

    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:16
    Beste trainer van Nederland , op Dikkie na
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:20
    Wil je Dikkie veranderen in Erik?
    Vind ik leuk
    RVB AFCA +13200
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:25
    Mis gegaan tegen RKC. In de CL niet het lef durven tonen om door te drukken bij een voorsprong, valt allemaal erg mee de kwaliteiten van Van Bommel. Wat we wel kunnen zeggen is dat Van Bommel de beste trainer is met irritant gedrag naar de vierde man toe!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:28
    Juistem. Dit dus. Al dat overdreven gedoe met die Van Bommel. Precies, laffe coach is het. Meest irritante, opzeker. Altijd maar weer die arm om de vierde man leggen als Van Bommel weer eens iets gedaan wil krijgen. (beslissing ongedaan wil maken en dat soort dingen) rillingen over mijn hele rug.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:05
    Nee, Haggie dat is pas een lefgozer! Haha
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:46
    Tsja, iig meer als Van Bommel. Schaam jij je als Psver niet voor het misselijkmakende gedrag van Van Bommel? Dit vraag ik me oprecht af.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:06
    Ik kan je verzekeren dat het probleem bij jou zit en niet bij Van Bommel. Dat is 1 ding wat ik zeker weet.

    De rest is allemaal bijzaak.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:09
    Je kan dus niet normaal reageren. Je raaskalt maar wat. Als je om te beginnen is zou proberen (het zal vast moeilijk zijn voor jou) om mijn vraag te beantwoorden...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 01:11]
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:20
    Volgens mij heb ik je vraag keurig beantwoord. Je leest maar je leest niet. Haha
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:27
    Je bent dus nu een volkomen idioot. Mijn vraag was: Schaam jij je als Psver niet voor het misselijkmakende gedrag van Van Bommel?
    Ja of nee antwoorden + argumentatie is jou onbekend.
    Jouw antwoord was: ik kan je verzekeren dat het probleem bij jou zit en niet bij Van Bommel. Dat is een ding wat ik zeker weet. De rest is allemaal bijzaak.

    Het maakt mij niet uit hoor dat je OF gek bent OF je iig zo gedraagt. Je hebt alleen jezelf er mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:48
    Wind je niet zo op. Denk aan je hart!

    Het spijt mij dat mijn atwoord niet hetgeen is wat je graag wilt horen maar ik kan er niets beters van maken.

    Lees 'm nog maar eens.

    En niet teveel over treuzelen het is al laat. Slaaplekker alvast!
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 19:54
    Tsja, nogmaals. Ik vind het best als jij dit antwoorden vind. Met opwinden heb het weinig te maken. Iig veel succes met de tweede seizoenshelft.
    Vind ik leuk
    Elohim +663
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:32
    Precies dit, hoe kan je een diepte record qua punten nu omschrijven als redelijk gepresteerd.
    En dat juist Europees daar waar hij de genen voor zou hebben..
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
    Komt in de buurt Edgar😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:21
    In meneer Van Bommel zijn dromen zou het zomaar kunnen.
    Vind ik leuk
    Sanderos +105
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:17
    Leuk allemaal, eerst maar eens kampioen worden!
    Vind ik leuk
    ficusje +2510
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:23
    Tja als je nu al zegt dat hij een toptrainer wordt,en in je eerste seizoen er een kans is geen prijs pakt.
    Vind ik leuk
    AVDV +941
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:08
    Elk team heeft elk seizoen de kans om geen prijzen te winnen.. 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:23
    Pas als ze thuis straks van fortuna weten te winnen is Mark een topcoach. Vraag dat maar aan Gio v. Bronckhorst
    Vind ik leuk
    AA +14
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
    Fortuna is maatje te groot
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:32
    Een beetje vroeg om te zeggen, maar ik hoop het. Het zou erg mooi zijn om weer een nederlandse toptrainer in de gelederen te hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:32
    Wat een aanfluiting dit en wat een verschrikkelijke vorm van zelfbevlekking. We gaan nu even terug naar de feiten Toon en daarmee bewijs je direct dat jij net als Mark ook een slappe lul bent.

    Aan het begin van het seizoen heeft de directie van PSV een aantal doelstellingen benoemd, te weten:

    1. Overwinteren in Europa ❌
    2. Winnen JC schaal ❌
    3. Finale KNVB Beker ❌
    4. Kampioen van Nederland ??

    Toon probeert een mooie schuinbeweging. Helaas Toon je bent in en in slecht en houdt de betalende PSV sponsoren en supporters voor de gek die jou en nog een aantal van die flapdrollen salarissen betalen.

    Jij, Mark van Bommel, John de Jong en Bert van Marwijk helpen PSV naar de klote. Jullie houden allemaal elkaars handen boven elkaars hoofd.

    Wanneer gaat de RVC dit inzien?
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:25
    Hopelijk nooit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:42
    Ik ben ook PSV’er. Maar lekker je kop jn het zand stoppen MN223. Uiteraard ben ik tevreden met de 16 overwinningen maar bij een topclub horen top mensen en die hebben we echt niet huis. En blijf naar de feiten kijken. Dagelijkse PSV TV uitzendingen worden zelf geregiseerd en brengen ze deze punten niet aan het licht. We worden elke dag weer voor de gek gehouden. WAKKER WORDEN PSV’ers.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:55
    Ik ben klaarwakker maar het blijft wartaal.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +485
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:44
    Zucht daar heb je haar weer.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +14291
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:33
    Toch heeft hij op het allerhoogste niveau (CL) maar weinig laten zien met zijn ploeg.
    Dan bedoel ik meer op het gebied van tactiek en risico’s durven nemen enz. Dit geeft in mijn ogen duidelijk aan dat hij nog lang niet zo ver is, PSV speelde de hele poulefase constant op dezelfde manier met dezelfde spelers. Het leverde een aantal keer een voorsprong op, maar die werd telkens weer weggeven. Als dit meerdere keren gebeurd moet je als trainer zijnde iets anders bedenken en risico’s nemen, maar dat deed van Bommel in mijn ogen te weinig.
    In de competitie doet hij het natuurlijk uitstekend, maar hij is nog lang geen internationale topcoach. Of hij dat in zich heeft? Ja dat denk ik wel, als speler heeft hij de absolute top gehaald, daarnaast heeft hij al jarenlang veel van zijn schoonvader geleerd en wordt hij nog steeds door hem geholpen.
    Maar nogmaals, de prestaties in de ED zeggen niet zoveel, kijk maar naar Frank de Boer en van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
    Zo te zien en zo te lezen, is Mark van Bommel niet zo geliefd bij onze Amsterdamse vrienden hier. Zit er nog wat oud zeer? Ligt dit misschien in het feit dat Mark van Bommel ooit eens 3 maal scoorde als PSV-speler in de Arena tegen Ajax. Of valt het de Ajacieden vies tegen dat PSV Ajax (nog lees ik hier) zo gemakkelijk kan volgen in de titelrace?
    Vind ik leuk
    ficusje +2510
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:00
    Dus als je 3 keer scoort,ben je een goede trainer.pffffff
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1518
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:16
    Heerlijke speler was van Bommel. Een smeerlap die kon uitdelen maar moeite had met incasseren want dan stond of lag altijd wel weer te mekkeren tegen de scheids. Want dat is van Bommel. Mooiste moment 2013 toen Poulsen die smeerlap Toivonen even op z'n plaats zette en daarna van Bommel nog even. En dan dat hoofd erna van van Bommel met dat vingertje. Puur goud.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:52
    Die staat ook op me netvlies ja geniaal
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +14291
    woensdag 9 januari 2019 om 00:09
    Ja dat is het, we maken ons nog steeds druk om die 3 doelpunten die hij bijna 14 jaar geleden scoorde....

    Ja dat valt ons inderdaad ook vies tegen, we hadden PSV wel meer in de middenmoot verwacht. Wie had er nou verwacht dat PSV zou meedoen in de titelrace, iedereen had toch eerder Groningen, NAC of Willem 2 verwacht.....

    Dus veel oud zeer gecombineerd met tegenvallertjes van dit seizoen inderdaad, goed opgemerkt pik....
    Jij hebt het echt helemaal door, bravo.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 00:50
    Tsja, veel Psvers zijn nu eenmaal traag van begrip.💀
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +14291
    woensdag 9 januari 2019 om 00:53
    En dan roepen ze nog dat wij teren op de successen uit het verleden, rare rakkers zijn het.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 09:08
    Jullie hadden verwacht dat jullie nu al zo'n 7 tot 10 punten zouden voor staan op nummer 2 in de ED. Jullie roepen hier al jarenlang dat jullie kampioen van Nederland gaan worden. En ja jullie zijn degenen die teren op successen uit het verre verleden. Want jullie zijn Ajax, en jullie zijn de beste! Dat zeggen jullie tenminste altijd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:09]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +14291
    woensdag 9 januari 2019 om 09:51
    Minstens 12 punten....
    We gaan ook gewoon kampioen worden, de vraag is alleen wanneer.
    Klopt wij zijn Ajax, wij waren, wij zijn en wij blijven de beste.

    Fijne dag nog verder, mazzel..
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 10:21
    Juist ja, zoals ik al zei.
    Fijne dag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:46
    Wordt een groot trainer, dat jun je meteen zien. Eerste titel al op zijn palmares: vicekampioen eredivisie seizoen 2018/2019.
    Vind ik leuk
    AA +14
    dinsdag 8 januari 2019 om 22:53
    Met name zijn inbreng in de beker tegen RKC en de te late wissels thuis tegen Inter met oa Malen te laat inbrengen maken hem nu al een topcoach!!
    Vind ik leuk
    ficusje +2510
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:03
    Topcoach in nl,maar niet buiten nl.maakte als voetballer in eindhoven tegen ac milan een fout,en psv was out.maak een fout amsterdam en alles is weg.conclusie dit jaar een tobtrainer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +8004
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:04
    De bekende zwaluw en zomer zijn bij Toon door elkaar gehaald!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:05
    Een top coach wat alles aan zijn schoonvader moet vragen
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2612
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:15
    Was vroeger een betere voetballer en heeft een betere uitstraling dan ten Hag. Ajax heeft de betere individuele kwaliteiten, en een kwalitatief bredere bank. PSV een beter team, meer overwinningsdrang als het moeilijk gaat. Zal spannend worden de 2e competitiehelft. Beiden gaan weinig punten verspelen.
    Vind ik leuk
    ficusje +2510
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:22
    Maar psv heeft net niet de drive,om tegen goede tegenstander het spel te maken,tegen ajax was het ook niet echt goed.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:28
    Kun je nagaan hoeveel het was geworden als PSV wel echt goed had gespeeld. Dan had men het nooit meer over de 10-0 tegen Feyenoord gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:54
    Dan had psv ajax ook de ruimte gegeven om zelf te voetballen, er zijn er al heel wat dut seizoen die dat afgestraft zagen worden.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    woensdag 9 januari 2019 om 07:28
    Dus als PSV beter had gespeeld, dan had Ajax wel gewonnen, is dat het?
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 12:06
    Als psv echt dominant aanvallend had willen spelen, een echt voetbal gevecht zeg maar. Ja dan hadden ze dat niet gewonnen, zelfs het grote Bayern kon het tot twee keer toe niet winnen op die manier. Maar psv is altijd goed in reactie/counter voetbal dus ik snap wel dat ze dat zo uit speelden dat was tactisch slim.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    woensdag 9 januari 2019 om 14:26
    Ik vind het wel creatief: "We hebben verloren omdat de tegenstander slecht speelde."
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 14:58
    Je leest het verkeerd we verloren omdat de tegenstander het tactisch slim speelde. Met andere woorden we verloren omdat de tegenstander niet echt wilde voetballen maar reactie voetbal speelde.
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    woensdag 9 januari 2019 om 16:11
    Er staat toch echt: "tegen ajax was het ook niet echt goed". Als dát "niet echt goed" was, dan hou ik mijn hart vast als PSV wél echt goed speelt.
    Vind ik leuk
    Mad Max +522
    dinsdag 8 januari 2019 om 23:27
    Dit in tegenstelling tot die brommende grommende tenenkrommende trainer in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Jaknes +22
    woensdag 9 januari 2019 om 00:23
    Met alle respect voor toon gebrands en mark van Bommel maar waar halen ze het vandaan dat van Bommel een top coach word dit zeiden ze namelijk ook over de boer en cocu en kijk waar die nu staan in aanzien van het buitenland waar de echte topcoaches aan het werk zijn
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +499
    woensdag 9 januari 2019 om 00:39
    Bommel is exact dezelfde trainer als die als speler was. Kon heel goed voetballen maar toch blijf je zijn gemekker en gejank het meeste blij. Zoals hij nu langs de lijn staat en constant om kaarten voor de tegenstander vraagt is exact wat hij als speler ook al deed. Meneertje kan heel goed uitdelen maar heeft NOOIT kunnen incasseren. Zijn trainers- en vroeger voetbalkwaliteiten zijn er echt wel maar zijn maniertjes maken hem gewoon een heel misselijk mannetje.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 01:19
    ik denk ook dat dit een geboren coach is hij weet wat hij wil en blijkbaar kan hij t goed aan de man brengen alle lof voor onze coach come on psv
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1225
    woensdag 9 januari 2019 om 07:41
    Lijstjespolitiek
    Vind ik leuk
    slaski +2314
    woensdag 9 januari 2019 om 07:44
    Lekker objectief ook zo'n figuur. Heb je wat aan. Hij heb hem nota bene zelf aangesteld.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 08:00
    Man man man. Wat een reacties hier. Ja Ajax doet het leuk in Europa. Ben daar echt blij mee. Alleen je hebt geen elk jaar een de ligt of een de jong tadic, en ziyech.

    Altijd dat hypocriet gedoe hier. Ben blij dat we een leuke 2de seizoenshelft gaan hebben.

    Van Bommel doet het heel goed.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:01]
    Vind ik leuk
    whdijk +647
    woensdag 9 januari 2019 om 08:43
    van Bommel power.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3315
    woensdag 9 januari 2019 om 09:17
    Dat werd gezegd toen Van Basten, De Boer, Cocu, Gio en zoveel andere ook begonnen. Begin nu eerst eens te kijken naar hoe het seizoen eindigd want stel PSV word geen kampioen en je legt het lijstje neer met de prestaties dan ontstaat er een ander beeld dan nu geschetst wordt.

    Het is het zelde als met spelers kijk het eerst eens aan over langere periodes voordat je dit soort ongein gaat roepen.
    Vind ik leuk
    woensdag 9 januari 2019 om 15:04
    Dat avontuur van Heerenveen was in ‘99 en ze hadden toen 1 winst partij en 1 gelijkspel, de rest verlies. Winst was tegen Olympiakos Piraeus. Punt 1 was de verhouding compleet anders in die tijd en punt 2 is een club als Olympiakos Piraeus een compleet ander nivo. Ik denk dat jij beter je naam kan veranderen in roeptoeter, want je zegt maar wat.
    Vind ik leuk
    Cookee +11729
    woensdag 9 januari 2019 om 19:41
    Ik raad een ietsje minder zelfvoldaan Toontje aan ... eeh Toon !!
    Want je hebt nog niks en met indruk maken
    win je geen bloemen mee.

    Maar wel indrukwekkend dat PSV een TD en trainer vervangt en dan gewoon bovenaan staat, das best een toontje hoger waard .... eeh Toon.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws