Depay en Tete worden op eigen veld verrast en stranden in Coupe de la Ligue

Depay en Tete worden op eigen veld verrast en stranden in Coupe de la Ligue

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 23:20di 08-01-2019 om 23:20

Olympique Lyon heeft zich op eigen veld geblameerd in het Franse bekertoernooi. De ploeg van trainer Bruno Genesio, die Memphis Depay en Kenny Tete liet starten, verloor met 1-2 van Strasbourg, dat zevende staat in de Ligue 1.

Lyon, waar Tete de negentig minuten volmaakte en Depay met nog twintig minuten op de klok werd gewisseld, kwam in de tegenvallende eerste helft op achterstand. De gasten kregen een strafschop en die werd benut door Ludovic Ajorque.

Vlak voor de rust kreeg Lyon twee dotten van kansen om de stand gelijk te trekken. Eerst raakte Depay de paal, waarna ook de thuisploeg een strafschop kreeg. Nabil Fekir wist die echter niet te benutten: hij schoot naast.

In de tweede helft domineerde Lyon en al gauw leverde dat overwicht dan toch de gelijkmaker op. Na een fijn tikje van Depay vuurde voormalig Ajacied Bertrand Traoré de bal in het dak van het doel: 1-1.

Toch liet de ploeg van Tete en Depay zich alsnog verrassen. Het speelde veel beter dan Strasbourg en stapelde kans op kans, maar toch gingen de gasten er met de zege vandoor. Lamine Koné kopte de 1-2 tegen de touwen en bracht zijn ploeg daarmee naar de halve finales van de Coupe de la Ligue.

Plaats een reactie

dinsdag 8 januari 2019 om 23:26
Gaat weer lekker met m'n toto
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:28
Terug naar prins.
Vind ik leuk
Oyias +22
woensdag 9 januari 2019 om 01:35
Ja eerlijk en het zelfde gevalletje met Chelsea 😑
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
woensdag 9 januari 2019 om 08:11
Neem aan dat je liverpool wel op verlies had tegen de reuzendoder? Odd van 3.5 was een fijne
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:27
Van Tete verrast me niet, van Memphis wel. Is een winnaar.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21699
dinsdag 8 januari 2019 om 23:29
Helaas voor hem vanavond niet..
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:30
Uitgezongen. Beter dan uitgefloten.
Vind ik leuk
Rabarber +4308
dinsdag 8 januari 2019 om 23:43
Vandaar ook zijn grandioze successen bij United.
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
dinsdag 8 januari 2019 om 23:30
Nou 2-1 verliezen van nummer 7 van ligue 1 is nou niet echt blameren
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 00:59]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 06:16
Tis niet zo erg dan kansloos verliezenden een RKC ofzo
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 9 januari 2019 om 06:15
Ik dacht dat ze een taart kregen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:41
Er worden veel te veel grote clubs in de beker 'verrast' om nog serieus naar te kijken. Het tournooi heeft voor hen geen enkel belang en is enkel nog een sta-in-de-weg.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:00
Ik verdien meer dan $ 7k per maand in deeltijd werken. Ik bleef luisteren naar andere mensen die me vertelden hoeveel geld ze online konden verdienen, dus besloot ik het te onderzoeken. Welnu, het is wat alles waar is en mijn leven totaal veranderd heeft.

Bezoek hier....>> w­w­w­.­w­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws