'Overgang Wöber naar Sevilla dichtbij: Ajax in verregaande onderhandelingen'

'Overgang Wöber naar Sevilla dichtbij: Ajax in verregaande onderhandelingen'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 16:36wo 09-01-2019 om 16:36

Ajax is volgens De Telegraaf in verregaande onderhandelingen met Sevilla over een overstap van Maximilian Wöber. De Oostenrijkse verdediger heeft door de komst van Lisandro Magallán minder uitzicht op speeltijd bij de Amsterdammers.

Voor Ajax is een transfer van Wöber dan ook bespreekbaar, schrijft de Telegraaf. De onderhandelingen zouden al in een vergevorderd stadium verkeren. Sevilla heeft volgens het medium een bod van veertien miljoen euro neergelegd bij Ajax. Dat zou betekenen dat Ajax meer dan zes miljoen winst zou boeken op de Oostenrijker, die in de zomer van 2017 voor 7,5 miljoen euro werd overgenomen van Rapid Wien.

Wöber is nu de vaste stand-in voor centrale verdedigers Matthijs de Ligt en Daley Blind. Op de linksback-positie lijkt de 20-jarige verdediger sowieso kansloos, aangezien Ajax-trainer Erik ten Hag daar de beschikking heeft over Nicolas Tagliafico, weer Blind en Daley Sinkgraven. In anderhalf jaar Ajax kwam Wöber 30 keer in actie in de Eredivisie.

Plaats een reactie

Srbija +480
woensdag 9 januari 2019 om 16:39
Wöber? Sevilla? hahahahhahahahahha
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 16:40
Prima oplossing voor Wöber. Mist net wat kwaliteit om bij Ajax mee te kunnen.

Sevilla is dan een prima optie.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:41
Dit is een geintje neem ik aan?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 16:42
😉
Vind ik leuk
Messicaan +889
woensdag 9 januari 2019 om 16:56
Wöber verkopen en Alvarez halen :)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 17:25
Wahahaha .... als dat zou kunnen ... 😂😂😂
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
woensdag 9 januari 2019 om 16:42
Ben bang van niet. Dit soort nonsens slaan ze gewoon met een stalen gezicht uit tegenwoordig
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 16:43
Nie gelijk gaan janken hé ...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:51
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
woensdag 9 januari 2019 om 16:55
Mwah.... dit seizoen zijn er weer een horde extra bijvissen bijgekomen.
Ze hebben er altijd wel gezeten alleen nadat er stevig uitgegeven is is er gewoon een lading extra volk gekomen wat zich weer ineens levenslang Ajaxsupporter is gaan noemen.
En die glory hunters staan per definitie stijf van de arrogantie want die hoeven zich toch niet te verantwoorden als het uiteindelijk weer mis gaat.
Want dan trekken ze zich terug in hun schulp tot het volgende te verwachten succes.

De echte supporter daar is over het algemeen niet zo stuitend arrogant als de bijvissen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 17:00
Je tranen zijn zoet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:23
Laatste zin, dank u.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 17:28
Dit klopt wel ongeveer (zegt een Ajacied).
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
woensdag 9 januari 2019 om 17:29
Goede laatste zin.
Vind ik leuk
Jozef +44813
woensdag 9 januari 2019 om 18:02
Die laatste zin Dub...

...dat is overal zo...

Overigens heeft Ajax momenteel geen successupporters, want ik verneem hier steeds dat het al ruim 4 jaar niks is...😊

[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 19:36]
Vind ik leuk
CPP +1070
woensdag 9 januari 2019 om 19:09
Speculeer gloryhunters.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
donderdag 10 januari 2019 om 08:44
Klopt.
Iedere club heeft "bovenaan staan" supporters die lopen te pronken met een verleden van "hun" club, vergetend dat ze toen of nog in de luiers zaten of ondertussen fan waren van 3 andere clubs die toen bovenaan stonden.

Maar dat echte stuitende arrogante, zuigerige geouwehoer is toch echt iets exclusiefs voor jouw clubs bijvissen.

Hehehe, zit zo wat reacties te lezen die er ondertussen bij gekomen zijn. Je ziet zo wie zich aangesproken voelen.
I touched a nerve..... :D
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 9 januari 2019 om 18:06
Zijn net mensen
Vind ik leuk
Tfoe +3858
woensdag 9 januari 2019 om 18:58
juist....
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Hahahahahahahahahahahaha

HAHAHAAHHAAHAHA
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:47
Man dit klopt zo erg ! Heb het idd meegemaakt met de jaren 90 supporters. De sfeer in de nieuwe arena was nog het mooiste voorbeeld. Het stadion kreeg de schuld als betonnen bak, terwijl het gevuld zat met veelal succes toeristen. Hoewel het fout was om de f side te verspreiden, mistte je aan alle kanten het fanatisme van tegenwoordig.echter had je voor die successen weer eencellige of overemotionele gefrustreerde supporters..anti van gaal etc.. .en is het nog maar een jaar geleden dat er spandoeken hingen tegen het huidige bestuur..vraag me af hoezeer je die supporters serieus kunt nemen..
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:48]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
donderdag 10 januari 2019 om 08:46
Neem Ziyech.
8 maanden gelden werd ie ongeveer de bus uitgetrokken en nu is is hij volgens die zelfde belhamels het 8ste wereldwonder op voetbalschoenen.

Vind ik leuk
Eimersweide +9294
woensdag 9 januari 2019 om 17:02
Oh jij wil beweren dat Sevilla beter is dan Ajax ofzo???
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 9 januari 2019 om 18:10
Nou hebben wel aardig wat EL gewonnen afgelopen jaren verder geen prijzen maar wel in een moeilijke LaLiga
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:12
Eerlijke mening. Denk dat Sevilla inderdaad weer veel beter is geworden
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 9 januari 2019 om 18:15
Het is moeilijk in te schatten allemaal, maar de eerlijkheid gebied dat ik ze dit jaar wel een kans zou geven maar een zwaluw maakt nog geen zomer
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Sevilla is ook beter.
Vind ik leuk
Eimersweide +9294
woensdag 9 januari 2019 om 20:38
Ja weet je wat het is Henkie, wij zijn het letterlijk overal over oneens, dat is me wel vaker opgevallen :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:55
Dat kan.
Niks mis mee.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:05
Dat kan jij wel zeggen en vinden. Maar ik kom zowel in Amsterdam als in Rotterdam. Maar degene met met de grootste smoel is toch echt een Rotterdammer in welke vorm dan ook. Desondanks vind ik Rotterdam wel de beste stad van Nederland. Dat gezegd
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 9 januari 2019 om 18:17
Ik zal zeggen de grootste muil hebben ze in Den Haag eo, Rotterdammers vind ik over het algemeen scherp en met een flinke dosis zelfspot en lijken het meest op een echte Amsterdammer
Vind ik leuk
soksa +1768
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Mwah.. ligt denk ik blijkbaar aan de mensen waar je mee omgaat in de stad en hoe je er tegenaan kijkt. Ik werk zelf al een tijdje in Den Haag en vindt ze daar absoluut niet arrogant of hoogmoedig o.i.d. Als dat is wat je bedoelt tenminste ;) Een grote muil hebben ze wel inderdaad. Dat valt niet te ontkennen haha.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 10 januari 2019 om 09:16
Nee niet hoogmoedig maar dat vind ik ze in Rotjeknor en Adam ook niet. Dat geblaat heeft meer te maken met de leeftijdt
Vind ik leuk
Iggy +4539
woensdag 9 januari 2019 om 17:18
Ach lulletje rozewater toch!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 9 januari 2019 om 18:03
Gelukkig ben jij maar een lulletje rozenwater dus van mij part zeg je nog ergere dingen. Lees anders even voor de gein wat PSV reacties en als je hier langer was die van Feyenoorders in hun kampioensjaar, Dab zul je zien dat die paar honderd kilometer Nederland verdomd veel op elkaar lijken
Vind ik leuk
Tfoe +3858
woensdag 9 januari 2019 om 18:57
tuttuttut......valt reuze mee hoor....niet meer of minder dan fc Eindhoven .
Vind ik leuk
hollister +784
woensdag 9 januari 2019 om 19:18
Kut he? dat ze wel voor onze spelers komen en veel geld willen betalen... wie hebben jullie in Rotterdam aangetrokken? Of al verkocht?
Vind ik leuk
Jozef +44813
woensdag 9 januari 2019 om 19:38
Nou nou, zo kan ie wel weer zeker, meneer Rozewater...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:15
Zoveel frustratie. Daar krijg zélfs ik de hik van. Ik kan alleen maar lachen op jouw ziekelijke post.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
woensdag 9 januari 2019 om 17:03
Nee hoor, dit soort bedragen krijg je voor reservespelers als je CL speelt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 17:28
Behalve als je onderaan in de poule eindigt natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:40
Wij zijn echt wel beter dan sevilla.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Was het echt zo pijnlijk met Gijs van Dam?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:23
Je wilt niet weten.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
woensdag 9 januari 2019 om 16:42
Dus jij schat Sevilla lager in dan Ajax?

Kijk je ook wel eens ergens anders naar dan naar Fox en ajaxtv?

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 16:43
Zie hierboven ... ouwe jankerd ...
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5492
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Jij wilde beweren dat er niet hele hordes zijn die dat wel denken?

Probleem is dat het steeds lastiger wordt uit te vinden wie serieus is en wie niet.
Je smiley kwam te laat voor me.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 9 januari 2019 om 16:49
👍🏻
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 16:57
Sevilla heeft ooit in 2013/204 80 miljoen aan transfers uitgegeven en een hele horde spelers op loon gehad. Dat betekende drie jaar 'groot' succes, maar verder is Ajax in alle opzichten toch wel een poepje groter.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4462
woensdag 9 januari 2019 om 17:06
Stuitend
Vind ik leuk
companen +2196
woensdag 9 januari 2019 om 17:09
Sevilla heeft maar een spelersbudget van 170 miljoen.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 17:36
Jaarlijks budget? Nou daar doen ze dan verschrikkelijk weinig mee!

De Spelerswaarde van Ajax is ruim 100 miljoen hoger dan die van Sevilla en Woeber wordt bijvoorbeeld slechts rond 8 miljoen ingeschat.
Vind ik leuk
companen +2196
woensdag 9 januari 2019 om 18:13
Ze doen het wel redelijk vind ik, 5 keer de Euro league winnen in 13 jaar. Ze kunnen nooit opboksen tegen Barca en twee clubs uit Madrid.
Ajax heeft gewoon goed beleid afgelopen jaren en een prima scouting.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 20:18
Daar ben ik ook helemaal mee eens, maar zovele Nederlanders vinden altijd maar dat Nederlandse clubs (Ajax en PSV) niks in europa te zoeken hebben en denken dat bijvoorbeeld een Franse of Duitse sub-toppers per definitie beter zijn. Ik zou noet wien waarom.

Ik zie het liever zoals ze in het buitenland over Ajax praten, 'de slapende reus'. Een speler die heel dicht tegen de basis bij (dit) Ajax zit, kan makkelijk ook een basis speler bij Sevilla (of iets soortgelijks) worden,
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 16:47
Moest hier smakelijk om lachen. Pot verwijt de ketel-gehalte is ongekend :)
Vind ik leuk
Eimersweide +9294
woensdag 9 januari 2019 om 17:03
Nou ik schat Sevilla zeker lager in dan Ajax in elk geval.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
woensdag 9 januari 2019 om 17:37
Yep. Niet alles wat uit Spanje komt is meteen top.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:58
Wel een betere sfeer daar in het stadion, en een prachtig clublied.

Vind ik leuk
Benniewies +5385
woensdag 9 januari 2019 om 17:21
Is nog maar 20
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 17:57
Ik ga Maxje missen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 17:28
Ook voor Ajax was ie op termijn wel goed genoeg.
Vind ik leuk
Gerro +9035
woensdag 9 januari 2019 om 17:34
Dat denk ik ook zeker als ze14 miljoen voor hem kunnen ontvangen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 16:43
IJzersterke, inhoudelijke reactie. Topper!
Vind ik leuk
Messicaan +889
woensdag 9 januari 2019 om 16:55
14 miljoen ahhaahhhahahahahahahaha lekker Marc
Vind ik leuk
Jandieze +651
woensdag 9 januari 2019 om 17:19
Wöber? Veertien miljoen? hahahahahahahahaha
Vind ik leuk
Jozef +44813
woensdag 9 januari 2019 om 17:47
Daar kun je een aardig strikje van betalen lijkt me.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +224
woensdag 9 januari 2019 om 17:44
Sevilla is niet slecht toch? Volgens mij heeft Sevilla in Europa een aardige naam door een 2tal eufa cups te winnen. In Spanje een paar bekers.

Escude was ook zo een type verdediger die het niet helemaal had. Daar heeft ie het toch aardig gedaan.

Wöber vind ik verdedigend vrij goed. Opbouwend daarentegen zeer zeer matig.
Vind ik leuk
Gilze +1129
woensdag 9 januari 2019 om 18:50
Hahahahaha
Real Betis hebben in 1935 voor t laatst een titel gehaald
En in Europa nog nooit voorbij de 3e ronde gehaald
Ik denk dat je ze verward met Sevilla
Vind ik leuk
M1GST4R40 +224
woensdag 9 januari 2019 om 20:34
Real Betis? Er staat toch Sevilla?
Vind ik leuk
Gilze +1129
woensdag 9 januari 2019 om 21:03
Je hebt gelijk
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:51]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 22:44
Lainez wordt bij Betis genoemd, Wöber bij Sevilla.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +224
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
Sevilla staat nu wel ff voor tegen Atletico Madrid
Vind ik leuk
Jandieze +651
donderdag 10 januari 2019 om 10:10
Is idd leuk clubje, maar niet meer dan dat. Uefacup is toch de B-prijs van Europa. Aardig voor clubs die niet met de grote jongens mee mogen doen. Maar wellicht wel het juiste niveau voor Wober.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
woensdag 9 januari 2019 om 17:45
Hahahahahahahahahahahahha omdat?
Vind ik leuk
Jakob289 +157
woensdag 9 januari 2019 om 16:39
Ik zou het toch wel jammer vinden, die jongen is de perfecte stand-in geweest. Veertien miljoen zegt ook wel wat
Vind ik leuk
Olfie +5628
woensdag 9 januari 2019 om 16:44
Dat zegt dat je Mallagan ongeveer geruild hebt voor Wober met wat winst, minus wat de zaakwaarnemers pakken etc.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
woensdag 9 januari 2019 om 16:55
Wober snap ik wel, zijn coach Ten Onder zet hem steeds linksback terwijl hij dat gewoon niet aankan. Wober is een prima CV, die De Ligt of Blind moeiteloos kan vervangen. Maar als je steeds wordt afgebrand omdat je geen briljante LB bent en dan weer moet banken, plus ze halen een nieuwe CV, dan zou ik ook lekker in Spanje willen spelen.
Vind ik leuk
Futre +4953
woensdag 9 januari 2019 om 17:00
Los van alles wat je aangeeft zou ik sowieso liever in La Liga spelen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 17:29
ALS ie speelt ja. Als ie speelt is spelen in La Liga natuurlijk veel beter dan op de bank zitten in NL.

Al is ie wel kutweer gewend in Oostenrijk :p
Vind ik leuk
Olfie +5628
woensdag 9 januari 2019 om 23:31
Die jongen is 20 en heeft in anderhalf jaar tijd 30 potjes eredivisie, 3 vd 6 potjes CL en misschien nog wat beker/ voorronde CL gespeeld. Hoezo bankzitter? Voor zijn leeftijd heet dat gewoon normaal gebracht worden.
Vind ik leuk
tryuiyty +50
woensdag 9 januari 2019 om 22:32
Jij hebt kennelijk amper wedstrijden gekeken van Ajax.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 06:57
Wat een domme reactie. Kom eens met feiten dan. Al Wobers optredens als CV waren minimaal een 6,5 volgens analisten en kranten.
Vind ik leuk
G.Kopf +5014
woensdag 9 januari 2019 om 16:39
Weg ermee. Meer dan goede prijs.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:40
Als ie vliegangst heeft wil ik em ook wel brengen met de auto kortom de spreekwoordelijke strik
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 16:40
Verbaast me niks. Twee jaar lang geen basisplek veroveren is te lang.
Vind ik leuk
Niels92 +36653
woensdag 9 januari 2019 om 16:41
14 miljoen, hoe krijgt Overmars het steeds weer voor elkaar :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 16:44
Hij heeft best talent hoor. Alleen als het in twee jaar niet lukt lukt het bijna nooit.
Misschien lukt het hem daar.
Wel knap idd van Overmars :p
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
woensdag 9 januari 2019 om 16:56
Zijn coach Ten Onder zet hem steeds linksback terwijl hij dat gewoon niet aankan. Wober is een prima CV, dat bewees hij wel in de potjes dat hij er wel speelde.
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 17:09
Ten Onder?
Vind ik leuk
popiejopie +2959
woensdag 9 januari 2019 om 16:49
Jij denkt serieus dat dit een verdienste is van Overmars?

Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:56
Wie verkoopt hem anders? De melkboer op de hoek ofzo?
Vind ik leuk
Springbok +1412
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Haha.
Vind ik leuk
popiejopie +2959
donderdag 10 januari 2019 om 08:50
Nee maar ik denk zelfs dat de TD van Top Oss of welke KKdivisieclub dan ook een Ajaxspeler voor grof geld kan verkopen in deze tijd. Of vindt jij het straks ook een wonder als De Jong en De Ligt voor 70 miljoen + verkocht worden terwijl dit al meer dan een jaar een open bieding is.

Toegegeven: bij Milik viel mijn mond wel een beetje open. Maar dan nog. Het is zijn werk om dit soort dingen te regelen en zijn verantwoording dat hier ook een beetje succes mee geboekt wordt en buiten de EL finale en dit jaar de 2e ronde CL valt er weinig te juichen onder Overmars.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:59
In het begin ging het niet altijd goed nee. Had ie het elftal noet optijd versterkt en misschien wat paniek aankopen gedaan (als je het zo wil noemen) , maar sinds het moment dat ie wat meer de vrijehand heeft kijk naar het begin van dit seizoen, is ie toch echt wel goed bezig. En dat is toch echt wel de verdienste van hemzelf.
Vind ik leuk
popiejopie +2959
donderdag 10 januari 2019 om 10:42
Ik vind het dit jaar ook dik voor elkaar maar dat van de vrije hand is complete onzin verzonnen om zijn ondermaatse prestatie te verantwoorden. Hij heeft genoeg aankopen mogen doen en in vergelijking met de concurrentie al helemaal.

Niet vergeten dat we gewoon elk jaar ver uit de meeste kwaliteit hadden en hebben rondlopen. Maar vaak te laat of niet goed ingepast.
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:15
Het gaat niet alleen om het verkopen.
Het scouten en kopen is veel belangrijker en dan moeten de meeste credits naar Henk Veldmate gaan.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:42
Maar hij is toch lang niet goed genoeg voor Sevilla? Of wel?
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Die afweging moeten ze daar maken. Ik ken onze selectie een stuk beter dan die van Sevilla. Dus dat durf ik niet te zeggen.
Je zou zeggen van niet. Aan de andere kant is hij daar misschien eerste wissel. Bij ons imiddels tweede.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:47
Ik volg het Spaanse voetbal nog wel eens wat maar het lijkt mij sterk dat hij daar de komende jaren een basisplaats afdwingt.
Vind ik leuk
Futre +4953
woensdag 9 januari 2019 om 17:04
Komt wel goed. In Spanje word je beoordeeld op wat je WEL kunt. In Nederland op wat je NIET kunt. En hij kan gewoon heel aardig verdedigen, koppen en zijn taak uitvoeren.

Wat hij niet goed kan is doordekken, het middenveld inlopen en openen met een pass over 40 meter. En laat dat nou net....
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 17:40
Volgens mij heeft ajax veel betere verdedigers dan Sevilla momenteel.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 17:30
1.5 jaar toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 17:53
Ja, maar hij gaat de ligt blind en magallan niet inhalen voor de zomer
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 19:14
Ah ja klopt inderdaad. Beetje mixed feelings hier over, hij heeft zeker de potentie om goed genoeg te worden voor basis Ajax 1, maar we hebben ook niet alle tijd.
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 19:17
Nee, en hoewel het natuurlijk geen regel is, denk ik wel dat je in 2 jaar een basisplaats moet pakken. Veel succesvolle uitzonderingen weet ik niet. (op jeugdtransfers na natuurlijk)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 19:37
Hangt van de situatie af, toen hij kwam was hij pas 18 of 19 he.
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 19:40
Klopt, maar als je twee jaar geen basisplek hebt, speel je dus ook twee jaar niet alles en dat gaat denk ik wel ten koste van je ontwikkeling.
Ik weet zelf in ieder geval weinig voorbeelden die in seizoen 3 wel een basisplaats afdwongen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 19:49
Blind, maar dat was geen aankoop. Maar ben het wel met je eens ja, al had ik hem liever verhuurd zien worden. Aan de andere kant, als we realistisch zijn is 14 miljoen heel veel geld voor de status van Wöber. Noem buiten de Ligt eens een centrale verdediger uit de Eredivisie die 14 miljoen op gaat leveren?

Hopelijk haalt Ajax goede vervanger. Ik ken ene Alvarez, misschien is dat wat :p
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 19:59
Klopt.
Daar heb je een heel goed punt.
Haha, nou die kans is best aanwezig. Als Wöber vertrekt komt er wel een vervanger denk ik.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 20:03
Daar ga ik wel van uit ja, Overmars lijkt nu zijn lesje te hebben geleerd met te laat of geen vervangers te halen.
Vind ik leuk
Feye1908 +9102
woensdag 9 januari 2019 om 16:43
Die Overmars moet toch inmiddels wel een standbeeld krijgen voor al die verkoopwinsten? Wel een beeld op ware grote anders kost het teveel voor ze ;-D
Vind ik leuk
popiejopie +2959
woensdag 9 januari 2019 om 16:50
Waarom, omdat hij zijn werk doet?

Verdient de postbode bij jou ook een standbeeld dan?
Vind ik leuk
G.Kopf +5014
woensdag 9 januari 2019 om 16:57
Het ligt natuurlijk wel wat genuanceerder dan gewoon zijn werk doen.
Vind ik leuk
Feye1908 +9102
woensdag 9 januari 2019 om 16:58
Omdat hij krankzinnige bedragen weet te krijgen.

Maar als de postbode dezelfde bedragen weet te halen mag hij ook wel een standbeeld hoor.
Vind ik leuk
popiejopie +2959
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Krankzinnige bedragen?

Clubs betalen wat voor hun een speler waard is en een Ajaxspeler ligt gewoon super goed in de markt wanneer Overmars ziek is en ze laten de stagiaire de onderhandelingen doen, of een externe partij als onderhandelaar dan krijgen ze net zo veel, net iets minder of net iets meer. Zo bijzonder is dat allemaal niet.

Zijn taak is een team neer te zetten welke succes boekt. En als je het mij vraagt zijn door persoonlijke fouten van o.a. Overmars Kampioenschappen verspeeld (spelers te laat kopen zoals Ziyech, spelers te laat laten vertrekken zonder een vervanger te halen, mindere interne communicatie.) kortom punten laten liggen in de beginfase van de competitie. En dat is een veel belangrijke taak van zijn werk voor mij als supporter.
Vind ik leuk
whiskey33 +667
woensdag 9 januari 2019 om 16:43
de beste verdediger die ze hebben
Vind ik leuk
Olfie +5628
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Wie, Sevilla?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
woensdag 9 januari 2019 om 16:44
Dat is verrassend.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Doodzonde! Echt een hele goede verdediger en veel beter dan Blind. Heel onderschat!
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 16:47
Ja, maar moet je hem dan twee jaar laten banken en dan hopen dat iemand interesse heeft?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:51
Hij zou gewoon moeten spelen. Als ik hem was zou ik ook vertrekken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45796
woensdag 9 januari 2019 om 16:56
Ja, toen ik hem verstuurde dacht ik ook 'nee, hij wil hem ook niet op de bank, hij wil hem in de basis' :p
Is voor iedereen denk ik het beste. Leuk dat er nog winst op zit.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 16:50
Knap dat hij dat voor de rest van de wereld verborgen heeft weten te houden..
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 16:45
Dikke winst weer. Overmars is een topper.
Vind ik leuk
yuuup +10887
woensdag 9 januari 2019 om 18:09
Wober is hier de topper. Als Sevilla daadwerkelijk dat bedrag voor hem over heeft, is dat nauwelijks de verdienste van Overmars lijkt me.
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:18
De topper is Henk Veldmate, die heeft hem gescout en voor 7,5 miljoen gekocht. Er zit trouwens nog wel een 10% doorverkooppercentage op.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4441
woensdag 9 januari 2019 om 18:37
Prima :)
Vind ik leuk
pietprecies +11827
woensdag 9 januari 2019 om 16:46
Meer dan 6 mil winst maken op Wober, Overmars is een held
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 17:03
Als voetbalfan moet dat een groot feest zijn........
Vind ik leuk
2cents +61651
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Met dat geld, wat hij gewoon meer dan verwacht per speler verdient, heeft hij Ajax toch ook een aantoonbaar betere selectie gegeven?
Vind ik leuk
pietprecies +11827
woensdag 9 januari 2019 om 17:14
Ja maar dát krijgt Stratum niet uit zn strot
Vind ik leuk
yuuup +10887
woensdag 9 januari 2019 om 18:10
Eigenlijk zegt hij het wel, maar dan in zijn eigen woorden;)
Vind ik leuk
pietprecies +11827
woensdag 9 januari 2019 om 17:15
Zeker, al helemaal in de wetenschap dat hij dus al 5 miljoen meer op gaat leveren dan wat Magallán gekost heeft 😂
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:22
Niet helemaal er zit nog een doorverkooppercentage op van 10%, dus van de 14 miljoen gaat er 1,4 miljoen nog naar Rapid Wien.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
woensdag 9 januari 2019 om 18:25
Tja, 10% is niet abnormaal tegenwoordig. Grotere clubs tikken gewoon 20mil af in 1x maar als wij het voor de helft kunnen doen of minder met 10-20% doorverkoop boven een bepaald bedrag, ook prima.
Vind ik leuk
companen +2196
woensdag 9 januari 2019 om 17:27
Werken die makelaars gratis ofzo, heeft deze jongen geen loon ontvangen? Moet er geen belastingen betaald worden? doorverkooppercentage?
Netto zal er max 2 miljoen overblijven.
Vind ik leuk
Fentas +559
woensdag 9 januari 2019 om 16:46
Prima speler met potentie, maar niet onvervangbaar. Zeker voor die prijs lekker verkopen.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 16:47
Tja, als Magallan beter is dan Woeber en je kunt hem inruilen voor Lainez, dan lijkt mij dat een prima deal. Je hebt immers behalve de genoemde spelers ook nog een Schuurs en Bakker voor die posities.

Ik zou het toch wel jammer vinden, want Woeber is een sympatieke jongen en een erg goede voetballer. Maargoed, als het doorgaat wens ik hem veel succes.
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:24
Ik ga Maxie ook missen.
Vind ik leuk
mcmodd +27279
woensdag 9 januari 2019 om 16:51
Ik denk dat het een mooie overstap kan worden voor Wöber. Sevilla is een mooie, Spaanstraditionele club met een prachtig stadion.
Vind ik leuk
Donnygo +4959
woensdag 9 januari 2019 om 16:52
Leuke stap ook voor Wober, legt he af tegen Blind en De Ligt en Magallan zal ook niet gehaald worden voor niks dus logisch hij ook verder wil kijken.

Wel een goede deal weer van Overmars als dit hem lukt.
Vind ik leuk
Mari +12521
woensdag 9 januari 2019 om 16:53
Net niet genoeg voor Lainez
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Ach het is niet dat we dat verschil niet zelf er bij kunnen leggen! ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 16:53
Goh de ene na de andere proberen ze te slijten ....en het waren allemaal zo n goei orejuela kristensen wobertje johnson etc etc

Raar dat ik altijd zoveel kritiek krijg als ik zeg dat ze er niks van kunnen........

Het handelshuis in optima forma , iedereen tevreden er word immers weer winst gemaakt.

Het is al heel lang geen voetbalclub meer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
Laliga +2752
woensdag 9 januari 2019 om 16:55
14 miljoen is geen gek bedrag toch voor iemand die vaker niet speelt? Zeker als je ze vervanger al binnen hebt dan zou ik ook om de tafel gaan als een club zich meld
Vind ik leuk
Pvdsluis +4071
woensdag 9 januari 2019 om 16:58
Als de nummer drie van de La Liga interesse heeft, is het echt niet zo dat hij er niks van kan...
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 17:00
tis niks geloof me nou , alleen jullie schieten zo snel in de vlekken want o o o hij is van ajax....
Vind ik leuk
Pvdsluis +4071
woensdag 9 januari 2019 om 17:01
Nee hoor. Wöber was begin vorig seizoen uitstekend en speelde ook Bayern-uit te goed om te zeggen dat hij niks is.
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:27
Terwijl handelshuis PSV precies hetzelfde probeert te doen, alleen is de uitvoering nog niet zo goed als bij Ajax.
Vind ik leuk
markie +2769
woensdag 9 januari 2019 om 18:33
Wat een afgunst... Wat laat jij je kennen.. Elke keer weer...
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 18:34
Wat maak jij je druk , elke keer weer
Vind ik leuk
markie +2769
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Zwak
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:01
Dat dus!

Vind ik leuk
Phiron +371
woensdag 9 januari 2019 om 16:58
Lol... kunnen er niks van maar een ploeg als Sevilla heeft er wel 14 miljoen voor over :)

Kijk dat die spelers die bij PSV niet slagen voor een habbekrats de deur uit lopen zegt genoeg :)
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
bazoer el ghazi tete kishna gingen ook voor veel geld weg.......das ook allemaal niks geworden
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:30
Tete is ook helemaal niks geworden.
Ok, hij zit bij Oranje...
Ronald Koeman zegt dat het de beste rechtsback van Nederland is.
Maar goed, die Koeman heeft er natuurlijk ook geen kaas van gegeten.
stratumseind zal wel binnenkort bondscoach worden !
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 18:34
Dan zou Nederland in ieder geval een keer wereldkampioen worden...
Vind ik leuk
Phiron +371
donderdag 10 januari 2019 om 06:51
En hoe denk je dat het bij de grote clubs van Europa gaat... daar slaagt elke aankoop?

Of zijn dat ook allang geen voetbalclubs meer.... in jouw ogen alleen PSV of niet :-)
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 07:27
inderdaad in mijn ogen zijn psg city chelsea etc al lang geen voetbalclubs meer maar geldgeneratoren
Vind ik leuk
Phiron +371
donderdag 10 januari 2019 om 09:21
Waarom noem je alleen deze clubs... Bayern, Barca, Juve en dergelijke kopen ook genoeg spelers waarvan er ook genoeg niet slagen...
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
weet jij wat etc betekend
Vind ik leuk
Phiron +371
donderdag 10 januari 2019 om 09:27
Dan moet je gewoon je zinsopbouw scheiden met . en , - On topic: Gelukkig is PSV dan nog als enige een echte voetbalclub hé. Gefeliciteerd met dit feit... Laat Ajax maar gewoon mee gaan dan in de ontwikkeling van het voetbal. Liever dat ze ook zo'n absurde bedragen binnenhalen dan blijven hangen in de transferbedragen van 5 jaar geleden... Misschien is dat dan ook wel het feit dat er geen inkomende transfers bij PSV zijn.. :)
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 09:31
we hebben niet zoveel nodig , staan al anderhalf jaar bovenaan dus
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 17:02
Een verdediger voor 14 miljoen, da's een aardig bedrag! Lang niet zo slecht als jij denkt dus.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
woensdag 9 januari 2019 om 17:04
die bedragen van vandaag de dag zeggen helemaal niks meer.
De markt is al lang volslagen van god los.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
woensdag 9 januari 2019 om 17:07
Daar ben ik het wel mee eens. Maar Woeber is gewoon een heel goede speler. Daar ging het mij om.
Vind ik leuk
Messicaan +889
woensdag 9 januari 2019 om 17:20
Zakdoekje nodig?
Vind ik leuk
Rabarber +4407
woensdag 9 januari 2019 om 17:34
Eerder een grote badhandoek, met een zakdoekje red hij het niet met al die afgunst en jaloezie die van hem afdruipt. Heerlijk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:21
PSV is ook geen voetbalclub maar een gemeenteclub
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
woensdag 9 januari 2019 om 17:41
En ambtenarensalarissen liggen nu 1x lager dan de vrije sector.
Vind ik leuk
Iggy +4539
woensdag 9 januari 2019 om 17:24
Aldus een zwaar door Ajax geobsedeerde fantast.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:47
Ik denk dat je de plank misslaat, Stratumseind. Tuurlijk, het zal alleen dit seizoen nog duren in deze formatie, maar als objectief supporter heb ik genoten van elke CL wedstrijd van Ajax. Meer dan van PSV. Een vleugje jaren '90 met prachtig voetbal van onze vrienden uit Amsterdam.
Vind ik leuk
Mari +12521
woensdag 9 januari 2019 om 19:25
Je laat je kennen
Vind ik leuk
Laliga +2752
woensdag 9 januari 2019 om 16:54
Maar de ligt gaat weg van de zomer en ik ging er eigenlijk vanuit dat blind door zou gaan naar de 6 positie. Maar dan zal het wel blind magallan worden? Ajax zal toch het een en ander aan middenvelders moeten halen aangezien de jong zwz weggaaat en schöne toch echt langzaam aan zijn einde komt zeker europees. Als neres en ziyech dan ook nog gaan die eventueel op het middenveld kunnen spelen blijft er niet zo veel over. Ben erg benieuwd naar wat ajax van de zomer gaat doen
Vind ik leuk
SanKev +1066
woensdag 9 januari 2019 om 16:56
Verrassend hoog bedrag toch wel, doet Marc Overmars goed
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:58
Klinkt als een logische oplossing, zo voorkom je dat de selectie teveel groeit. Moet wel blijken dat we hem in de 2e seizoenshelft niet missen, vanwege blessures. Maar Marc weet prima wat er nog in het vat zit.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Ze gingen voor de Ligt maar kregen Wöber. Leuk bedrag voor iemand die niet eens een basisplaats had.
Vind ik leuk
michelhx +4634
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Te gek voor woorden eigenlijk voor een reserve die nog niets bewezen heeft. Al schat ik Sevilla net iets hoger in dan Ajax, dus mooie transfer voor hem. En hij zal er qua loon ook wel op vooruit gaan, mooier weer.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 16:59
Ik had wel verwacht dat VP al de nieuwe Frenkie transfer gerucht had geplaatst ;)
Vind ik leuk
Bbgida +30
woensdag 9 januari 2019 om 17:02
Strik 🎀 er om en cashen 💶 !!!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:04
Hoop dat hij pas in de zomer weggaat bij Ajax. We konden hem goed gebruiken als rotatiespeler. Damn
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:06
Bijzonder dat je op z'n jonge z'n grote winst maakt. Is niet echt door het ijs gevallen in A'dam. Maar was ook totaal geen topper, en heeft ook nooit echt overtuigd. De ster mooier voor hem en ajax dat een sevilla alsnog langskomt om hem te halen. Ben benieuwd wat zij in hem zien, want sevilla kan toch worden gezien als een stapje omhoog. Of.... Is het dan toch niet zo slecht gesteld met het Nederlandse voetbal als we denken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Verstandig!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:08
Kampioenschap inruilen voor de zon! Je moet er maar zin in hebben.
Vind ik leuk
Broes +1057
woensdag 9 januari 2019 om 17:09
Jammer, Wöber is een goede verdediger die nog flink kan groeien. Had voor mij niet weg gehoeven. Die Magallan moeten we nog maar zien of die gaat slagen. Sevilla is een uitdaging maar een goede stap. Als hij zich daar in de basis kan spelen, gaat hij in een sterke competitie als La Liga wel stappen maken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:14
Prima zo, dat noem je gewoon doorselecteren, al moet nog wel blijken of de nieuwe Argentijn beter is dan die Oostenrijker
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
Het Brein +4805
woensdag 9 januari 2019 om 17:30
Slaat nergens op, samen met Neres en Huntelaar beste wisselspeler...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:41
Ja dus ...doorselecteren !
Blijkbaar weet je niet wat dát inhoudt 😎
Vind ik leuk
Het Brein +4805
woensdag 9 januari 2019 om 18:17
Je hebt meer dan 11 spelers nodig, onzin transfer...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:27
Dat zou best kunnen ! Maar ik doelde op het feit dat het goed is dat er wordt doorgeselecteerd ! Wanneer je je beste wisselspeler verkoopt en een basisspeler terug koopt ben je aan het doorselecteren. Je selectie wordt er sterker op, maar het heeft meerdere voordelen
Vind ik leuk
ajaksiet +1270
woensdag 9 januari 2019 om 17:14
Net als Neres, snel een strik erom en cashen!
Vind ik leuk
jari11 +3532
woensdag 9 januari 2019 om 17:16
Haha bijna 15 miljoen voor een wisselspeler? Als het echt zo is zou ik het doen. Met de komst van Magallan ziet het er natuurlijk slecht uit voor onze Max. Wel jammer, hij was op de goede weg
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
woensdag 9 januari 2019 om 17:43
En Ajax heeft de middelen liggen om Lainez binnen te hengelen zonder eigen vermogen aan te spreken.
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
woensdag 9 januari 2019 om 17:21
Deel 2 van grote strik erom(heen).
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:22
Erg dom, deze jongen is pas 20 en kent heel de speelstijl van dit jaar. Je krijgt dadelijk een heel druk schema per week, schorsingen en blessures. Tegen Bayern speelde hij een prima pot. Spelers zo snel afschrijven vind ik niet slim.
Vind ik leuk
DuWijk +373
woensdag 9 januari 2019 om 17:27
In potentie een prima verdediger, heeft hij onder meer tegen Bayern München laten zien.

Hoop dat Overmars een doorverkooppercentage van 15% bedingt. Mocht hij nog doorgroeien en mooie tranfer maken dan pak je nog iets mee.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29770
woensdag 9 januari 2019 om 17:27
Niet doen! Die jongen kan en gaat nog veel beter worden!
Vind ik leuk
Het Brein +4805
woensdag 9 januari 2019 om 17:28
Dus je wilt koste wat kost een extra verdediger hebben, na veel vijven en zessen heb je hem dan eindelijk binnen en dan laat je direct weer een verdediger gaan...? 🤔
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:31
Dat is toch logisch beleid, hij wilt spelen en bij Ajax wordt die kans steeds kleiner, dit is gewoon een gouden kans voor hem.
Vind ik leuk
Het Brein +4805
woensdag 9 januari 2019 om 17:36
Volgens mij is Magallan stand-in voor De Ligt..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:43
Gewoon niet goed genoeg voor de basis van AJAX dat moet jouw brein toch begrijpen 😎 overigens geen slechte speler
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:32
Jammer, ideale 12de man. Aardige gozer.
Vind ik leuk
BariAFCA +468
woensdag 9 januari 2019 om 17:37
Voor 14 miljoen mag Wober wat mij betreft deze week het trainingskamp in USA verlaten. Ik vind hem geen slechte speler, maar hij heeft niet voldoende kunnen overtuigen. Gun hem best een mooie transfer naar Sevilla. Europa League niveau en dat past hem prima. Succes!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:39
6 miljoen winst voor iemand die nooit een vaste waarde is geweest. Goede deal
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
woensdag 9 januari 2019 om 18:38
5 miljoen
Vind ik leuk
Jozef +44813
woensdag 9 januari 2019 om 17:48
Als - ik herhaal als - dit waar is dan waren Ziyech, Tadic en Blind echt koopjes.
Vind ik leuk
Harmmm +190
woensdag 9 januari 2019 om 17:52
Sorry maar dit is echt belachelijk. 12 miljoen voor Wober???!! Op een of andere manier slaagt Ajax er telkens in om (middel)matige jongens voor een veel te hoog bedrag te verkopen. Klaassen, Riedewald, Milik, Bazoer en nu dit.
Vind ik leuk
Jozef +44813
woensdag 9 januari 2019 om 18:05
Best knap, ja.

Vanmorgen gelezen dat dit een onderdeel moet zijn van een groot complot van de betere clubs in Europa om elkaar rijk te houden. Hoe het helemaal zat is me nog een raadsel eigenlijk, maar het klonk amusant...🤣
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:08
Dat zou willen zeggen dat Ajax denkt dat Magallan er gelijk staat ? Ik hoop niet dat ze gaan doen, selectie in tact laten en echt alleen pure overbodige spelers laten gaan aub.
Vind ik leuk
markie +2769
woensdag 9 januari 2019 om 18:35
Van Magallan mag je dat echt wel verwachten
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:17
Precies.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:12
Naar mijn gevoel heeft hij het in zich om te slagen. Maar aan de andere kant staat hij nu nog niet in de basis 11. En als je dan 14 miljoen kunt vangen....

Zeker met de komst van Magallan en wellicht eind van het seizoen Alderweireld.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:16
Heeft zelden overtuigd, (uit bij Bayern Munchen was de uitzondering) maar toch zou ik hem liever zien blijven. Nog even aanzien, paar wedstrijden basis centraal. Maar ja, we gaan het zien of tie blijft.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:52
Kan hij bijkleuren in spanje ziet er een beetje witjes uit
Vind ik leuk
Nr14always +4042
donderdag 10 januari 2019 om 02:10
Strik erom en Apfelstrudel erbij, wat een joke 14 miljoen.
Vind ik leuk
ritje +647
donderdag 10 januari 2019 om 09:36
hallo Wober verkopen en Alderwereld halen? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws