'Een jongen van Veronica die vervelend deed is ook bijna over het hek gegooid'
Lubbers (links) bij de presentatie van trainer Dick Lukkien in 2016

'Een jongen van Veronica die vervelend deed is ook bijna over het hek gegooid'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 20:12wo 09-01-2019 om 20:12

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 20:13wo 09-01-2019 om 20:13

FC Emmen-voorzitter Ronald Lubbers was de afgelopen weken één van de hoofdrolspelers in de goed bekeken docusoap FC Emmen op 1 op NPO 1. Ondanks de positieve toon van het programma, hield Lubbers er een ietwat wrange bijsmaak aan over.

'Het beeld dat Rutger Castricum (presentator, red.) neerzet van de regio is onvolledig", zegt Lubbers in gesprek met Voetbal International. 'Het zijn continu stereotypen en stigma’s die voorbijkomen. Ik rij al bijna twintig jaar naar mijn kantoor in Emmen, maar heb nog nooit zoveel tractoren gezien als in die tv-afleveringen. Kom op.'

'Als je naar een oude discotheek gaat waar ik dertig jaar geleden heen ging, een gebouw dat eerder rijp is voor de sloop, en je presenteert dat als de uitgaansgelegenheid van Emmen, dan zoek je ernaar een bestaand beeld van Drenthe te bevestigen. Alsof het allemaal achtergesteld gebied is. Terwijl in het centrum van Emmen ook hippe tenten zitten die niet zouden misstaan in een grote stad. Maar overall moet ik zeggen dat we er als club positief uitkomen.'

Lubbers, die opvallend genoeg wordt ondertiteld in FC Emmen op 1, merkt dat meer media het randje opzoeken. 'Een jongen van Veronica die met een camera op een heel vervelende manier de boel belachelijk aan het maken was, is hier ook bijna over een hek gegooid. Je kunt heel ver gaan met de spot drijven met mensen, maar dat houdt een keer op. Dan komt er een reactie.'

Lees meer over:EredivisieFC Emmen

Plaats een reactie

#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 20:14
Dan moet je Rutger Castricum ook geen programma laten maken. Dan krijg je gewoon troep.
Vind ik leuk
The Iceman +12862
woensdag 9 januari 2019 om 20:16
Marokko op 1 was nog best te pruimen.
Vind ik leuk
Bocajuun +769
woensdag 9 januari 2019 om 20:17
Volgende programma enkeltje marokko?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 20:22
Heb ik niet gezien. Ik moet zeggen dat ik positievere dingen lees dan ik had verwacht. Ik zal eens kijken. Ik zou het leuk vinden als ik mijn mening over hem bij mag stellen, want ik vond het altijd nogal een eikel.
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 20:21
Castreericum, niet dat ik iets tegen hem heb.
Maar men kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Een vent die onze politici als onbenullen neerzet,
hoeft daar nu eenmaal weinig moeite voor te doen.

De goeden uitgezonderd dan.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
woensdag 9 januari 2019 om 20:26
Als ik het maar niet hoef te doen :p

Dat klopt, maar de manier waarop vind ik wel van belang.
En of je ze op relevante dingen kunt pakken.
Hij wilde gewoon belachelijk maken en dan mag je wat mij betreft op je microfoon gaan zitten.

Het kwalijke is dat hij met het belachelijk maken de paar goeden ook pakt(e).
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
Cookee +11801
zaterdag 12 januari 2019 om 14:02
Ja, maar dat is toch een rare inzet? Als doel belachelijkmaken?
Ik snap dat politici vaak niet daar zitten voor kiezersbelang, helaas.
En dat hij ze daarom wil aanpakken.

Er wordt op de persoon gespeeld, terwijl het zou moeten gaan om de besluiten die ze nemen. Politici zitten klem tussen 2 kwaden, zeggen ze niks zoals Cohen, dan zegt men dat ze tandenloos zijn, gaan ze er wel tegenin, dan zegt dat nog niks over hun werk.
Men vindt een trainer die lispelt nu ook reden om te twijfelen aan zijn status. We zitten in een 'beeld-maatschappij' het beeld van Rutte is dat hij vriendelijk is, blijkbaar zegt dat het volk meer dan de besluiten die uit zijn pen komen.
Moet voor echte journalisten ook vreselijk zijn dat Rutger ook binnen hun groep valt.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
zaterdag 12 januari 2019 om 15:18
Is het ook.
De daarom twijfel ik over. Hij doet het bij iedereen. Ook de paar goede.

Cohen was een topgast. Iedereen die hem liet struikelen mag van mij het land uit.

En Rutte mag, helemaal na gisteren, wat mij betreft gelynched worden op De Dam. Viva la revolucion.
Vind ik leuk
Cookee +11801
maandag 14 januari 2019 om 17:36
Ik snap je twijfel, maar laten we politici nu beoordelen op besluiten en niet of ze al of niet adrem zijn.
Cohen was dat niet, maar adrem bepaalt niet of je een goed bestuurder bent. Cohen heeft de statuur om MP te worden, maar werd beschadigd door lolbroek-onderzoek.

Voor die lynch-partij... wanneer begint de kaartverkoop? :p
Dan zal hij uitgelachen zijn.
En uitgelachen worden.

Heb ik gister iets gemist? In Buitenhof? Ik kon het niet aan om hem te zien, sorry.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 14 januari 2019 om 17:44
Ja, en hij wist niet hoeveel een brood kostte.
Verrassing, mensen met redelijk wat geld hoeven niet precies hun boodschappen uit te tellen voor ze gaan betalen. Alsof een gemiddelde dokter weet hoeveel een brood kost, wil je nu geen operatie?

Google maar op Rutte raddraaiers. Je lacht je kapot, of schaamt je kapot. Kies maar.
Vind ik leuk
Cookee +11801
maandag 14 januari 2019 om 18:05
Bij Aldi kost een brood 0.79 bij de warme bakker 2.60

Elite laat personeel boodschappen doen. Eva Jinek dacht dat modaal 100.000 was. Mistappen... het is ook handig scoren als journalist.
Ik weet ook niet wat een huis in Spanje kost.

Of je nou een kabinet verantwoordelijk moet houde voor raddraaiers weet ik niet. Dat veel mensen in dit land onderhuids woede voelen, dat is met de gele hesjes al duidelijk, daar zou Mark bezorgd over moeten zijn, dat hij van die woede aanstichter is.

Laat duidelijk zijn als ik raddraaier was dan pakte ik liever Mark aan dan hulpverleners die rampen voorkomen. Maar nogmaals de woede zit er wel.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 14 januari 2019 om 18:10
Ah, jij verdient onder de Balkenendenorm? :p

Eva Jinek is gewoon een waanzinnig overschatte blonde vrouw. Niets meer en mogelijk minder.
Haha, leuk punt. En politici gaan over bedragen die meer richting huis in Spanje gaan dan richting brood bij warme bakker of Aldi.

Nee, wel voor de oplossing die ze ervoor bedenken. Ze persoonlijk in elkaar slaan en dreigen met hogere straffen is geveinsde emotie en symboolpolitiek. Niemand slaat ambulancebroeders omdat de straffen te laag zijn. Als je met dit niveau redeneren aankomt op een kleuterschool lachen ze je keihard uit.
Dat zou hem inderdaad bezorgd moeten maken, en dat Grapperhaus meer problemen veroorzaakt dan oplost ook.

Dat sowieso. Het idee van Rutte die met z'n pianohandjes iemand op z'n bek slaat vind ik ook nogal belachelijk. Hij meent het dan ook niet. Hij vindt het idioot en verder kan het hem weinig schelen.
Vind ik leuk
Cookee +11801
maandag 14 januari 2019 om 18:38
Vèr onder de norm.
Maar heb wel worm in de Balken. :)

Kijk Rutte is goed voor zijn doelgroep, en die maalt er niet om dat hij niks met de gewone man heeft.
De PvdA die zich steeds laat voorstaan daarop maar op het pluche dat vergeet vind ik kwalijker.

Precis, geen mens denkt, laat ik me maar gedragen want de straffen zijn hoog. Niemand verwacht gepakt te worden immers.
De oude VVD-taal... hard straffen ... best opmerkelijk voor een partij waar het meeste wangedrag is.

Grapperhaus moet op naam geselecteerd zijn, dus die doet zijn naam eer aan. :p

Haha, pianohandjes, ja zie je dat voor je? Zo eentje uit de Schilderswijk, die zegt, ik hoop niet dat Rutte vandaag dienst heeft want dan ben ik de lul man. :)
Exact, hij heeft de oplossing niet, en zo kan hij dit probleem weer afvinken. Eigenlijk steekt hij naar hulpverleners gewoon een middelvinger op.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
maandag 14 januari 2019 om 18:57
Dus jij leeft onder de balkenendenorm en ook onder de balkenendeworm?

Dat zeg je wel, maar er stemmen veel meer mensen op hem dan de groep waar de VVD daadwerkelijk goed voor is.
De PvdA doet volgens mij nog altijd meer goed dan de VVD.

Ja, maar als je de juiste vriendjes hebt vallen die hard straffen ook wel mee.

In ieder geval niet op kwaliteiten, uitstraling of uiterlijk.

Haha ja precies.
Mooie laatste zin. Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. De rest van het land heeft het gevoel dat hij het voor ze opneemt, zij gaan er niks van merken. Knappe tactiek.
Vind ik leuk
Cookee +11801
maandag 14 januari 2019 om 19:18
Ja, al groeit het aantal miljonairs sinds Rutte, toch red ik het net niet. Scheelt maar 997.000

Das idd waar... triest dat sommigen zichzelf een goed gevoel geven doelgroep te zijn vd VVD zonder dat te zijn.
PvdA toont zich na verlies altijd menselijker, hoop dat ze dat blijven ook.
VVD is ongedierte maar ontkent dat ook niet.
Terwijl de PvdA maar 1 zetel minder had dan VVD zag ik niet veel PvdA ideeen terug.

Haha, de correcte term in die kringen zal `vrindjes´ zijn, vrees ik.

Wie in de vijver van middelmaat vist verwacht ook geen goudvis.

Ja, knappe tactiek en slim. Maar ook doortrapt om niks te hoeven te doen.
Hulpverleners en slachtoffer-zijn is nou niet iets wat een VVD-er vaak meemaakt.

Op het moment dat Nederland ergens boos over wordt, zoals hulpverleners aanvallen, lijkt het juist vaker te gebeuren... en dat is onderhuidse woede. En als die bom barst dan zal Mark weer zeggen... hoe raar dit is.
Vind ik leuk
Youri99 +9851
woensdag 9 januari 2019 om 20:54
Haha castreericum, echt grappig
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:37
Eens.
Vind ik leuk
Malaga036 +380
woensdag 9 januari 2019 om 20:18
Hij is bijna over een hek gegooit.. tja ze zijn niet makkelijk daar in Emmen!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:22
Oh...Rutger...zucht...
Vind ik leuk
NvC +6553
woensdag 9 januari 2019 om 20:22
Wat verwacht je anders van Rutger Castricum. Dat hele PowNews kliekje is een schande voor de media en echte journalistiek.
Vind ik leuk
Rondebal +717
woensdag 9 januari 2019 om 20:40
Wat een naar mannetje is dat zeg! Vreselijk irritante vent! Dingen uitlokken en proberen zijn gelijk te halen! Dat ze zichzelf journalisten durven te noemen!
Vind ik leuk
NvC +6553
woensdag 9 januari 2019 om 21:57
Dat ze zichzelf journalisten mogen noemen! Als ze zo partijdig en expres content willen maken dan is dat prima, maar dan mag het ook geen journalistiek worden genoemd.
Vind ik leuk
Brabolimbo +859
woensdag 9 januari 2019 om 22:24
Ach, die aflevering dat hij flitsende agenten ging sarren was wel grappig 😂
Vind ik leuk
fier&koen +1893
woensdag 9 januari 2019 om 23:25
Sjakkie time!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 23:25]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:53
Zou eens kijken naar programmas van de linkse NPO...dat is een schande met dagelijks fake nieuws de woonkamers in te slingeren en het beeld dagelijks te bevuilen met dobbernegers en de milieu maffia
Vind ik leuk
NvC +6553
woensdag 9 januari 2019 om 22:01
En wat is er dan precies “fake nieuws” aan? Dat zijn namelijk gewoon echte problemen die wij als mens mee te maken hebben.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:25
Lees dit maar eens goed door 😉

https://www.thekarskenstimes.com
Vind ik leuk
Pec010 +2252
woensdag 9 januari 2019 om 23:08
Haha en dit is de waarheid? Dit is behoorlijk gekleurde berichtgeving en dan druk ik me nog zwak uit.
Vind ik leuk
NvC +6553
woensdag 9 januari 2019 om 23:19
Ja en wat Arnold gebruikt voor zijn analyses is vooral hoeveel zendtijd er per onderwerp is en daarop baseert hij of zenders partijdig zijn. Maar nogmaals “fake nieuws” gaat over het verspreiden van false informatie of te wel nep content verspreiden als nieuws. Wat Arnold roept is dat er geen eerlijke verdeling is in aandacht voor bepaalde punten om een evenwichtig mening te vormen. Jij bestempelt gewoon een hele organisatie als “fake nieuws” gebaseerd op hoe je over de vluchteling crisis en milieu probleem denk. De NPO is niet perfect maar ze zijn niet dagelijks expres nep content/false informatie aan het verspreiden.
Vind ik leuk
tryuiyty +53
donderdag 10 januari 2019 om 00:02
Het is niet omdat ze geen nep of valse informatie maken dat ze mensen niet willen brainwashen. Ze laten je vaak alleen hun visie op iets zien. Echt neutraal kan je ze niet noemen.
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 00:19
Dat is jouw mening. In principe is geen een nieuwszender/krant/website neutraal. Maar ik reageer op het bericht hierboven dat de NPO “fake nieuws” is, wat gewoon onjuist is. Ik vind het best triest dat het woordje “fake nieuws” zo makkelijk wordt rondgeslingerd omdat je niet eens ben met wat er wordt gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
Moeten wij Nederlanders het eens zijn met de linkse valse informatie die de NPO de huiskamertjes in komt slingeren.

Nooit hoor ik iemand bij de NPO over welke ellende migratie aan het veroorzaken is of wat de milieu maffie aan het aanrichten is...dus dan ben je toch fake nieuws aan het verspreiden. Ze staan bij de NPO met een harde snikkel in de broek te vertellen dat we allemaal aan de warmte pompjes moeten en dat het super is voor het milieu, maar niemand vertelt erbij dat oude huizen het niet aankunnen of dat het nooit boven de 19 graden zal worden in je hut
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 16:29
Nee je hoeft er niet mee eens te zijn, dat is je goed recht in dit land. Maar we moeten wel eens zijn over definities en waarheden. Woorden als “fake nieuws” klinkt lekker en is verheerlijkt door bepaalde mensen in onze samenleving maar betekent het expres verspreiden van foutieve informatie. Ik heb nog nergens bewijs gezien dat er met opzet valse informatie wordt verspreidt door nieuwszenders. Ja ze zijn niet perfect en zullen heus hun eigen blik geven op hoe ze nieuws presenteren, maar ze verspreiden niet expres onwaarheden. Wat jij vertel is dat ze niet het volledige plaatje presenteren, en dat is ook zo soms. Een voorbeeld van ‘fake nieuws’ is dat Rutte heeft gezegd dat de PVV net zo erg is als de Nazi’s. Heeft hij nooit gezegd maar als je dat gaat verspreiden dan ben je ‘fake nieuws’ aan het uitslingeren. Dat zie ik hier niet gebeuren en dat is mijn punt ook. Wat jij vooral noem is dat jij vindt dat bepaalde onderwerpen niet volledige worden gepresenteerd, alleen bepaalde aspecten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:53
De NPO slingert alleen maar fake nieuws de woonkamers in! En dit gaat niet over eens of oneens. Al die moslims die hier mensen hebben neergestoken of plat hebben gereden met de auto zijn "verward of lage suikerspiegel" terwijl het gewoon terroristen zijn met terroristische daden...maar de blanke Nederlander mag alleen horen dat Achmed wat in de war was...oftewel compleet fake nieuws wat we krijgen toegediend via de linkse NPO en dan heb ik het nog niet eens over al die milieu mongolen die vrije zendtijd krijgen voor het afspelen van een sprookje..want niets nada zero is bewezen en kan bewezen worden..alles is dikke duimen werken om ons geld uit de zak te kloppen terwijl Stanley en Shurandy in Oeganda de lege cola flessen over de heg flikkeren en denken stikken jullie lekker met je warmtepomp en milieuzones..wij rijden lekker goedkoop in jullie diesel uit 1994
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 17:04
Ja oke sorry maar dit zijn een boel verwijten zonder bewijs, zonder waarde, onderbuik gevoelens die van mij wel uit de samenleving mogen worden gestampt. Omdat sommige dingen je niet zint is alles zeker klote en alles de schuld van “links”. Dit onzin verhaal heb ik al te vaak tijd aan verspild. Ik wens je nog een fijne dag in ons mooie multi-culti Nederland! 👍 Tot het volgende voetbal topic.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:49
Dat zei het volk ook toen kafka ollongren van donor66 kwam met de russische inmenging 😂 geen bewijs en gelul om rusland weg te zetten zoals ze Trump dagelijks wegzetten ..links links en nog eens links
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 18:23
Bah! Graag roepen maar niets toevoegen. 😔
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:25
Hoe noem je dat fake nieuws van dood66 dan over Russische inmenging en dat transgender gelul dan? Opdringen, opleggen of door de strot duwen?
Vind ik leuk
Ton Pol1 +110
donderdag 10 januari 2019 om 14:49
NPO is gewoon staatsomroep.
Spreekbuis van de regering.
Alle nieuws brengen vamuit een invalshoek zoals de linkse school voor de journalistiek hrm heeft geleerd
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 16:46
Dan zou het nieuws juist rechtser moeten worden gepresenteerd gezien wie in het kabinet zit. Maar wat je nu ook zeg is dat de EU Broadcasting Union faalt, want zij moeten ervoor zorgen dat EU overheden de televisie in hun land niet gebruiken als propaganda middel. Aan de andere kant, de meerderheid van de NLers vindt het prima als bepaalde shows “links” of “rechts” zijn. Wat je niet leuk vind kijk je niet. Zo vindt ik PowNews gewoon belachelijk, en het journaal van de NOS geen zak aan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:53
Dit is een ultra links kabinet met die hobbezakken van Dood66 en Cda en christen unie..en VVD hangt er een beetje bij. Al die milieu gekkies zitten bij 1 partij en dat is Dood66 en dat gender gezwam komt ook uit die hoek en christen unie kraamt alleen onzin uit over kinderpardonnetjes en zielige dobber negers..cda doet niets en vvd krijgt alleen stijve plasser van Brussel en vergaderen met de EU top
Vind ik leuk
Ton Pol1 +110
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Een aanslag op een AFD politicus een duw noemen bijvoorbeeld
Vind ik leuk
NvC +6553
donderdag 10 januari 2019 om 16:38
Welk nieuwszender zegt dat? NOS.nl, NPOradio.nl, Trouw etc noemen het een “aanslag”. De NOS kopt zelfs met de titel “AfD-politicus ‘halfdood geslagen’ bij mishandeling”.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:54
Komt uit de koker van de maffe Belg van het NSB Handelsblad
Vind ik leuk
Ton Pol1 +110
donderdag 10 januari 2019 om 18:52
Was in het NOS journaal gisteren. Gebracht door een if andere Duitsland cotrespondente van de NOS.
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 23:58
Klopt, arm Nederland, maar blind de NPO blijven geloven.
Vind ik leuk
mason +2189
woensdag 9 januari 2019 om 20:25
Dat vervelende mannetje van veronica? was dat wilfred genee haha?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
woensdag 9 januari 2019 om 20:59
Dennis Schouten denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:27
Ja, was dennis inderdaad.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
woensdag 9 januari 2019 om 23:35
Irritanf mannetje, geinig wel XD
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:28
Wat had Lubbers verwacht met Powned? Een leuke linkse NPO docu over de meest welvarende regio van Nederland
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:29
Niet naar emmen toe hoor, vind het ondanks de degradatie van mijn club een fantastsich leuke club, maar ik vind het allemaal wel erg overdreven om er gelijk een tv-programma van te maken.
Vind ik leuk
Eimersweide +8228
woensdag 9 januari 2019 om 20:39
Je kunt je roots beter cultiveren dan geforceerd een beeld neerzetten van een zogenaamd hippe regio
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:47
Castricum is alleen maar uit op sensatie, die is niet serieus te nemen

Maar ik vind hem wel grappig, hij haalt je het bloed onder de nagels vandaan

Als je de illusie hebt dat hij serieuze journalistiek bedrijft heb je het verkeerd begrepen

Hij leeft op de reactie op zijn provocaties
Vind ik leuk
Kevindo +1745
woensdag 9 januari 2019 om 21:32
Ik denk dat je dat goed zegt Marchello. In zijn studietijd in Zwolle vonden velen hem al om door de plee te trekken vanwege zijn pedante houding en het feit dat hij met dedain op anderen neer keek. Als je luchtige televisie wil zien, terwijl je het niet erg vindt dat anderen worden geschoffeerd, dan kun je naar Rutger of andere PowNews collega’s kijken.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik soms vind dat ze goede onderwerpen aanhalen, maar dat ze zichzelf onderuit halen door de manier van benaderen. Dat is gewoonweg jammer.
Vind ik leuk
FCE1925 +237
woensdag 9 januari 2019 om 21:22
Was verder een prima docu vond ik. Al hadden inderdaad die cliche dingetjes wel achterwege gelaten mogen worden. Al met al liet van Castricum wel zien dat ie ook nog iets anders kon als afzeik tv.
Vind ik leuk
Wildboy +20
woensdag 9 januari 2019 om 22:11
Heb de docu nog niet gezien. Maar wij komen met de vriendengroep 2x per jaar in Emmen. Voor de houthakkerscup en het weekendje weg met de ploeg. Dat is altijd topgezellig. Daarom komen we er steeds terug. Relaxte mensen en het centrum is niet zo groot, maar wel een paar gezellige uitgaansgelegenheden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 07:19
Houthakkerscup bij drentina, dat is wel legendarisch idd
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:12
Waarom worden die mensen uit Amsterdam niet ondertitelt zoals bij de ONVERSTAANBARE serie op TV over Holleder>??
Vind ik leuk
fier&koen +1893
woensdag 9 januari 2019 om 23:30
Ik ben Amsterdammer kijk die serie ook en heb ook moeite soms het te volgen.
Ondetiteling zou niet verkeerd zijn.

En die Tim ach ik vind het een bloedzuiger die niet serieus genomen moet worden. Dan kan je er wellicht om lachen.

Zelfde als de PVV vind ik ook achterlijk provocerend maar het mag. Da's dan weer de vrijheid die we in Nederland nog wel een beetje hebben. Al hoewel het wel minder word.
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 01:23
Rutger als gast bij VI ?
Vind ik leuk
Benniewies +1831
donderdag 10 januari 2019 om 01:55
Ik kom zelf uit Drenthe.
Ik snap hem heel goed. Is ook overdreven die tractoren en het afgelegen gebied.
Vind ik leuk
Vak-DD +11646
donderdag 10 januari 2019 om 08:21
Weinig gevoel voor humor hebben ze daar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws