BILD: Bayern München renoveert selectie en denkt aan tweetal van Ajax

BILD: Bayern München renoveert selectie en denkt aan tweetal van Ajax

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 10:14do 10-01-2019 om 10:14

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 10:25do 10-01-2019 om 10:25

De selectie van Bayern München ondergaat in de zomer een grondige renovatie. Het Duitse BILD maakt donderdag een analyse van de 'Umbruch' in de Allianz Arena. Ook de namen van Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong passeren de revue.

Bayern München neemt na dit seizoen afscheid van Arjen Robben en Franck Ribéry, die transfervrij vertrekken. Kingsley Coman moet Ribéry opvolgen. De vervanger van Robben komt vermoedelijk uit Engeland. Het is volgens BILD 'zo goed als zeker' dat Callum Hudson-Odoi (18) overkomt van Chelsea. Met Benjamin Pavard strikte Bayern deze week al een nieuwe verdediger. De Fransman maakt het seizoen af bij VfB Stuttgart.

Op het lijstje met 'mogelijke versterkingen' staan twee Nederlanders: De Ligt en De Jong. Het duo van Ajax maakt sowieso het seizoen af in Amsterdam, maar kan in de zomer de overstap maken naar de recordkampioen van Duitsland. Het is geen geheim dat De Ligt en De Jong uit meer topclubs kunnen kiezen. Paris Saint-Germain lijkt op dit moment het meest concreet. Ook Lucas Hernández (Atlético Madrid) en Timo Werner (RB Leipzig) worden genoemd.

Aan de uitgaande kant staat er ook het één en ander te gebeuren in de Allianz Arena. Robben en Ribéry zullen vertrekken, net als Rafinha. Andere mogelijke vertrekkers zijn Javi Martinez, Mats Hummels, Jerome Boateng en James Rodriguez, aldus BILD.

Plaats een reactie

fernjef +1536
donderdag 10 januari 2019 om 10:21
Kom erbij jongens! Juventus, PSG, Barcelona.... Bieden maar. Ik denk aan een open veiling.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 10:25
als supporter zijnde zal ik meer druk maken om het sportieve ipv al dat geld. Jammer dat deze spelers Ajax verlaten. Bij de ligt zie je dat hij toe is aan een transfer. Frenkie kan gerust nog wel blijven.
Vind ik leuk
fernjef +1536
donderdag 10 januari 2019 om 10:28
Natuurlijk! Je hebt 100% gelijk... Maar ze gaan toch echt weg aan het einde van het seizoen. Deze mannen zijn niet te houden voor Ajax. Helaas, maar waar. Dan maar het liefst voor zoveel mogelijk geld weg...
Vind ik leuk
Snapje? +8690
donderdag 10 januari 2019 om 10:59
Juist waarom druk maken over dingen die toch gaan gebeuren, gewoon doorbouwen en proberen je selectie op pijl te houden! Ajax is goed bezig dat ziet iedereen!
Vind ik leuk
A.I.D.H. +212
donderdag 10 januari 2019 om 11:04
Ja ik snap veel van mijn mede supporters niet in deze! Je bent Ajacied dus als deze heren vertrekken zijn ze geen Ajacieden meer "en dat bedoel ik niet onrespectvol" maar laat ze dan naar de club gaan die er het meeste voor betaald! En ik denk waarschijnlijk als ėėn van de weinigen dat PSG voor de jong de beste keus is "als het zo blijft met de spelers die er nu zijn dat die ook blijven" lekker ballen met de toekomstige beste voetballers "als Messi gestopt is" en naar iets historisch toewerken "champions league winnen" met PSG lijkt me een mooie droom en toekomstbeeld! Maar ik zie veel Ajacieden zeggen dat ze voor een club met historie zoals Barcelona moeten kiezen, maar vergeten dat Barcelona altijd goedkoop de spelers bij Ajax wegplukt! Ik ben blij dat er nu het technischhart zit die nu eindelijk prijzen vraagt die "Ok totaal zijn doorgeslagen op dit moment" maar kijk het rijtje spelers van wereldklasse die vroeger voor lachwekkende bedragen gingen naar clubs als Barcelona dus, maar ook de zogenaamde andere bevriende clubs!
Vind ik leuk
Gerro +9036
donderdag 10 januari 2019 om 10:40
Ach de meeste competities zijn niet zo interessant betreft niveau behalve de PL. Bij de andere clubs uit andere landen is ook voornamelijk de Champions leagea de meeste interresante dus in dat opzicht zitten ze allemaal gewoon goed bij Ajax alleen het salaris ligt elders hoger.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 10:43
Als supporter van wie ?
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:20
clubs, Ajacieden hoor ik praatten over geld die ze kunenn vangen voor Frenkie en de Ligt. Bij PSV hoor ik die geluiden ook over Bergwijn en Lozano. Ik zou het erg jammer vinden dat ze weg gaan maar al dat geld interesseerd mij als supporter niks. Wel wat er op het veld komt te staan :)
Vind ik leuk
fier&koen +2717
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Media gekte eromheen slaat volledig door. Vind het knap dat ze stoïcijn blijven en gewoon door gaan. Zou het heel jammer vinden wanneer ze gaan zoals ik dat altijd heb gevonden van goeie spelers die Ajax laat gaan. Zelfs van PSV vond ik het jammer omdat ik onze competitie daarmee zwakker zie worden. Maar feit is dat ze gaan dat is onhoudbaar. Hopelijk voor Ajax persen ze er een kampioenschap uit en verslaan we Real dan hebben er een super seizoen gedraaid.
Hoop voor zowel de Ligt als Frenkie dat ze een juiste keuze maken in hun volgende club ook in het belang voor het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 11:50
Het gaat over betaald voetbal = voetballen voor geld.
Heb je veel geld kan je leuke voetballers opleiden, kopen en verkopen.
Vervolgens laat je leuk voetbal zien.
Vervolgens stromen de toeschouwers toe, Ajax nummer 1 met de meeste toeschouwers seizoen 17/18.
Ergo; die supporters zijn tevreden.......
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 10:58
Korm mee eens!.' Matthijs lijkt er inmiddels klaar voor, is ook al langer basisspeler..bij Frenkie zie ik nog wel minpuntjes en zou nog een jaar Ajax geen overbodige luxe zijn ..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:25
Idd kunnen ze wwl veel vangen als ze vertrekken
Vind ik leuk
Plattekar bv +34499
donderdag 10 januari 2019 om 10:34
de Ligt naast Süle...wauw...dan heb je daar wel 2 verschrikkelijke slagers staan. Lekker gevoel lijkt me dat om die achter je te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:41
En daarachter Neuer.. Weelde lijkt het me als je dan als middenvelder of back opstoomt; 'ah, komt vast goed'
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:38
En dan live op tv. Met een paar sjeiks ertussen, die bieden wel vanwege hun imago. Mooie tv krijg je dan.
Vind ik leuk
Emnu +7104
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
Pay-per-view over n paar jaar natuurlijk.

€50 om de CL finale te mogen kijken, zoiets.
Paketten voor poule fases, passe partout voor je club etc.
Gaat er aan komen, ik denk voor 2015.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
donderdag 10 januari 2019 om 14:45
Als ik zo tussen het rijtje belangstellende kijk dan vind ik persoonlijk B.M. de mooiste club voor hen maar ze zullen hikken tegen de vraagprijs die Ajax voor ogen heeft en Raiola (de Ligt) heeft ook zijn persoonlijke eisen kenbaar gemaakt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 10 januari 2019 om 10:21
Combo deal voor €160.000.000 ....
Vind ik leuk
Broodje Aad +1387
donderdag 10 januari 2019 om 10:24
Zullen we dat gewoon afronden naar 200 miljoen? Is denk ik wat makkelijker voor de boekhouding
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 10 januari 2019 om 10:24
Ik vind het prima ... 👍🏻
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 10:25
aderlating voor ajax, maar de trend is dat de supporters meer blij zijn met het geld dan met voetbal...
Vind ik leuk
jari11 +3539
donderdag 10 januari 2019 om 10:28
Niet iedere supporter korm!
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 11:02
De supporters willen ze graag nog jaren bij Ajax zien maar als ze niet te houden zijn dan is véél geld een pleister op de wond. Dat vele geld maakt enigszins blij in de wetenschap dat je er weer kwaliteit mee terug kan kopen..
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Supporters moeten zich alleen druk maken met wat er op het veld gebeurd. De rest is niet belangrijk.
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 12:35
Supporters vinden vaak hun club óók buiten het veld interessant. Ze willen weten wat bij hun club leeft. Oa. Jeugdopleiding, transfers, stadion etc.. téveel om op te noemen. Véél supporters vinden ook dát belangrijk.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:18
Tja als er een tijdje niks te vieren valt dan wordt dat soort dingen ook belangrijk... Jeugdopleiding, transfers en stadion snap ik dan wel want dat heeft direct gevolgen. Geld vind ik overdreven zolang de club maar gezond is :)
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 16:00
Dat heeft niets met wel of niet vieren te maken. En de gezondheid van een club valt of staat met geld.
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 11 januari 2019 om 07:48
klopt maar met 20 miljoen maken ze ook nog steeds winst hoor ;-)
Vind ik leuk
jari11 +3539
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Klopt alleen vaak koop je niet dezelfde kwaliteit terug, maar alleen de potentie.. en dat moet altijd nog maar blijken ook.
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 12:29
Jari dat is zo maar helaas niet anders..
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
ik zeg ook niet iedere supporters, Zeker de meeste hier hoor ik alleen maar over geld. als het niet over geld gaat dan branden ze de concurrent af...
Vind ik leuk
jari11 +3539
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
Dat klopt ook, niet zo op letten. Als de discussie nutteloos is lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Korm dat is flauwekul. Is maar een klein deel. Dat speelt natuurlijk nu wat meer vanwege de winterstop en de daarbij behorende transferperiode. Als dat voorbij is richt vrijwel iedereen zich de komende maanden weer volledig op de competitie..
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:16
en elkaars club afzeiken en wedstrijdje doen wie de langste heeft...
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 10:36
Er zijn er ook die liever naar een krakende platte kar kijken dan naar mooi voetbal. Ieder z'n plezier toch.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
ik kijk het liefst voetbal en daarom ben ik ook voor een bepaalde club. Het belangrijkste is de schaal aan het eind van het seizoen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 10 januari 2019 om 10:37
Welnee die bestaan lijkt me niet echt, jongens zijn niet te houden en als ze dan toch gaan laat het dan veel zijn. Zodat het salarishuis omhoog gaat en we net even de betere pareltjes en de ervaren rotten kunnen betalen.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:17
ach supporters moeten zich druk maken om het sportieve..
Vind ik leuk
fernjef +1536
donderdag 10 januari 2019 om 10:42
Wat mij betreft absoluut niet! Ajax heeft alleen nog niet de status van Barcelona, PSG, Bayern Munchen, Juventus of Machester(s). Het is dus naïef om te denken dat we ze hetzelfde te bieden hebben (zowel sportief als financieel)

Hopelijk kunnen we dat over een paar jaar als Ajax de groei doorzet die het nu ingezet heeft. Deze spelers dragen daaraan bij door onze financiële situatie concurrerend te maken met de grote clubs. Op die manier kunnen we weer een stap extra maken... En kunnen ze aan het eind van hun carriere nog één of twee jaar terugkomen om de nieuwe lichting te liften...
Vind ik leuk
HJR +9044
donderdag 10 januari 2019 om 10:59
Zeker niet, laat ze maar lekker blijven!! Geld geen gebrek.

Maar het lijkt dat het onhoudbaar is. Die jongens willen hun grenzen verleggen, kijken of ze het aan kunnen in een betere competitie.

Je kan ze nog wel weer een verbeterd contract aanbieden, maar dat kan ook weer resulteren in ontevreden teamgenoten die ook weer meer willen hebben.

Ik zie ze het liefst nog 10 jaar bij Ajax en ik weet zeker dat de meeste Ajacieden dat willen.

Helaas zitten er ook bij die dan stoer gaan doen over de hoge transfersom. Maar goed dat heb je bij elke club.

Zal toch fantastisch zijn al ze bleven. Net als Ziyech en Onana nog 2-3 jaar. Alleen als je als profspeler ambitieus bent en er is interesse wil je toch voor het hoogst mogelijke gaan. En dat is helaas nou eenmaal niet de Eredivisie.

Ikzelf en ik denk het merendeel van de mensen wil het hoogst haalbare halen. Ik ben meer dan tevreden maar als er ergens een mooiere uitdaging komt, ga ik ervoor.

Dus ik snap heel goed dat die jongens weg willen en dan is het zeker een grote aderlating, het enige wat Ajax ervoor terug krijgt is een transfersom. Dan wil je dat natuurlijk zo hoog mogelijk laten oplopen.

Ik ga maar naar me werk, anders komt er nooit een nieuwe uitdaging voor mij ;)
Vind ik leuk
Pimman +10423
donderdag 10 januari 2019 om 11:04
HJR..Precies zo is het!
Vind ik leuk
Iggy +4540
donderdag 10 januari 2019 om 11:01
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:02
Wat een onzin, je weet gewoon dat deze twee spelers onhoudbaar zijn, dan wil je toch het hoogst mogelijke bedrag innen?

Hoe meer geld we voor onze talenten krijgen, hoe meer we straks kunnen investeren in goede spelers.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 11:22
nogmaals, met geld pronken zegt mij niks, sportieve is wat telt en niet iedere grote investering is het ook waard. Clubs die minder besteden kunnen wel betere spelers hebben.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:41
Het maximale er uit willen halen bij een transfer is iets heel anders dan pronken met geld.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:20
wat hier wordt gedaan is pronken hoor ;)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Nou, ik niet.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:51
klopt, jij 1 van de weinige niet...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:57
Nou, ik denk veel niet. In het opzicht dat ze liever niet goede spelers kwijtraken, maar wel zo realistisch zijn dat ze ze wel kwijt gaan raken. En daar dan het liefst zo veel mogelijk geld voor zien.

Of jij moet het anders bedoelen.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 14:00
ik doel meer op de supporters die het alleen maar over geld hebben en wedstrijdje ver pissen houden. uiteraard zijn er gelukkig ook veel goede supporters hoor maar de trend van de laatste tijd vind ik wel storend :)

maar genoeg hierover, snap je punt en mijn excuses :)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 14:06
Nee joh geen excuses, ik begrijp je en ik heb ook een pesthekel aan dat soort mensen.

De ideale situatie is kampioen worden, in de CL goed presteren, talenten die niet te behouden zijn voor zo veel mogelijk verkopen en dan weer een elftal bouwen wat kampioen wordt etc. etc. In dat opzicht is geld belangrijk, maar verder heb ik liever prijzen ;)
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
helemaal gelijk maat!
Vind ik leuk
markie +2769
donderdag 10 januari 2019 om 12:06
Mijn voorspelling is dat ook psv over een pasr jaar Ajax niet meer kan bijhouden en dat er een top 1 is in Nederland
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:20
Zolang PSV boven de rest blijft steken zal je altijd een top2 hebben ;)
Vind ik leuk
markie +2769
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Onzin, je hebt een bord voor je kop als je niet snapt dat deze 2 in de zomer niet te houden zijn voor Ajax. Dan maar voor een recordbedrag
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
de Ligt is niet meer te houden, over frenkie kan je vraagtekens hebben maar als de juiste club zich meld is hij ook weg.
Gaat mij meer om de supporters die lopen te pronken met al dat geld, gaat niet meer over voetbal..
Vind ik leuk
Donnygo +4968
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Je weet dat ze gaan, dan mag je toch wel hopen en blij zijn als dat gebeurd voor een hoofdprijs zodat Ajax daar zelf ook weer wat mee kan doen.


Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
zeker, alleen gaat het de laatste tijd wel erg veel over het geld ipv voetbal
Vind ik leuk
Donnygo +4968
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
Dat klopt, daar zorgt de pers ook voor met ook nu weer die speculaties van waar gaat F.de Jong heen of De Ligt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4447
donderdag 10 januari 2019 om 10:21
Het houdt niet op niet vanzelf. Beide spelers gaan nu ondertussen naar 6 clubs.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 10 januari 2019 om 10:23
Als Ajax van alle 6 ook de trasfersommen vanht zou dat wel top zijn 😂
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 10:23
Geen worden maar daden Bayern, leg deze spelers al vast voor van de zomer!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:24
De jong schijnt voor barcelona te kiezen
Vind ik leuk
AVDV +1443
donderdag 10 januari 2019 om 10:25
Alleen maar jonkies die in principe nauwelijks iets bewezen hebben die de ervaren basisspelers moeten vervangen... Hoop dat het goed uitpakt voor ze.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:30
Ervaring ervaring ervaring.. Modewoord voor mensen die technisch niet het vermogen hebben een fout te analyseren. Er zijn genoeg spelers met meer "ervaring", maar die technisch/tactisch kwaliteit missen. Altijd maar die tekortkomingen door alles "ervaring" of het missen daarvan te benoemen..
Vind ik leuk
renemar +800
donderdag 10 januari 2019 om 10:31
Ik denk dat met name De Ligt een uitstekende keus zou zijn voor Bayern. Zowel voor de club als de speler. Mathijs is uitermate geschikt voor de BL. Bayern is een voorbeeld voor alle clubs. Best geleide club van de wereld. Geen sjeiks, geen oligarch, geen schulden. Alles opgebouwd door een uitstekende leiding. Het voorbeeld zoals het zou moeten.
Vind ik leuk
voorstopper +1122
donderdag 10 januari 2019 om 10:34
Elke dag gaat het over Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt
Ze domineren niet alleen het voetbal maar ook het nieuwsoverzicht

Welke club gaat ze binnenkort kapen?
Want zulke talenten liggen niet voor het oprapen

Frenkie de Jong doet me denken aan Zlatan
Beiden lijken op het kind van de satan

50 of 60 miljoen wat maakt het uit
Als ze maar weggaan voor de transferwindow sluit
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Had jij niet met de Sint mee moeten gaan ??? ;-))
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 10 januari 2019 om 10:38
Kan iemand mij vertellen of De Ligt en De Jong aanwinsten zullen zijn voor Bayern? Ken deze twee spelers niet zo goed. Verschijnt zelden wat over in de media
Vind ik leuk
sundaymanara +1331
donderdag 10 januari 2019 om 10:38
"Het is geen geheim dat De Ligt en De Jong uit meer topclubs kunnen kiezen. "
Echt?
Maak daar nou eens een leuk artikel over dan.
Vind ik leuk
Budazonen +470
donderdag 10 januari 2019 om 10:48
Verkopen aan Bayern voor 150m en vragen of Robben wil spelen voor Ajax. Dat zou een stunt zijn.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 10:53
Gelukkig ik dacht al waar blijft bayern nou
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:02
Nou bayern,maak maar 200 miljoen over en je hebt ze binnen na dit seizoen.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2023
donderdag 10 januari 2019 om 11:04
Als dit t toekomstige bayern word , halen ze de eerste 5 jaar de kwart finale van de vhampions league niet meer
Vind ik leuk
AFP +2974
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Bayern is de beste club voor de 2 van Amsterdam. Klimaat zijn ze gewend, de taal is makkelijk op te pikken, de Bayerische waardering is gepast, Oktoberfest, goed betaald, spelen in een van de beste Leagues van Europa. Ik zou zeggen : "Gaan met die banaan". Alleen de poen nog.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Lijkt me een mooie oplossing voor alle partijen. Uiteraard alleen als de Jong het seizoen mag afmaken bij Ajax.

"Er lijkt een einde te komen aan de transfersoap rondom Frenkie de Jong. De middenvelder gaat Ajax verruilen voor Barcelona, zo meldt het Spaanse TV-programma El Club de la Mitjanit van het TV-kanaal Esport 3 ​. Het is de bedoeling dat de transfer van de middenvelder op 12 januari wereldkundig wordt gemaakt.

​Paris Saint-Germain werd in een eerder stadium sterk in verband gebracht met de international van Nederland, maar Barcelona lijkt nu beet te hebben. Naar verluidt gaan de Catalanen een bedrag van 75 miljoen euro betalen voor De Jong."

https://www.goal.com/nl/nieuws/transfernieuws-de-laatste-geruchten-over-ajax-feyenoord-en/1ocmmamuosvfp1vbhmscfyhxza
Vind ik leuk
NikosMachlas +1487
donderdag 10 januari 2019 om 11:25
Ik zou eens gaan uitzoeken wat het kost om een kloon van de twee heren te maken. We kunnen ze beide wel vijf keer verkopen als je alle verhalen moet geloven.
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
donderdag 10 januari 2019 om 12:29
Ja , Feyenoord is ook in de race.
Maar Emmen is ze net voor
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:59
Waarom niet bij elkaar blijven en volgend jaar nog beter presteren in de cl (verwacht dat real wint). Ze zijn nog hartstikke jong.
Vind ik leuk
DeNeutrale +222
donderdag 10 januari 2019 om 13:09
Frenkie moet het nog laten zien tegen top teams! Tegen Bayern en Benfica ging het nog redelijk. Tegen de teams die ertoe deden, was het dramatisch (PSV en Duitsland).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws