Mourinho: 'Als een professional een terugkeer wordt aangeboden is dat een eer'

Mourinho: 'Als een professional een terugkeer wordt aangeboden is dat een eer'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 19:24do 10-01-2019 om 19:24

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 19:29do 10-01-2019 om 19:29

José Mourinho wil niet te veel zeggen over een eventuele terugkeer bij Real Madrid. De Portugese manager werd in december ontslagen bij Manchester United en sindsdien gonst het van de geruchten over een comeback van Mourinho bij De Koninklijke.

Santiago Solari, de huidige trainer van Real Madrid, heeft de ploeg nog niet op de rit gekregen en dus blijft de naam van Mourinho rondzingen in Santiago Bernabeu. "Dat zijn gewoon dingen die men zegt", reageert Mourinho, opgetekend door AS. "Als een speler of manager terugkeert is het omdat ze het eerder goed gedaan hebben."

"Dat gevoel had ik toen ik bij Chelsea terugkwam", vervolgt de Portugees. "Als een professional terugkeert of een terugkeer wordt aangeboden, dan is dat een hele eer. Het is geen blinde gok, omdat de club een speler of trainer wil halen die ze al kennen en die er al geweest is. Als ze het aanbieden is dat omdat ze de waarde van die persoon kennen."

Mourinho heeft in ieder geval geen trek in een dienstverband in Portugal. "Ik heb geen intentie om daar te werken. Het gaat prima zoals het vandaag de dag met me gaat en Benfica is dus geen optie voor mij."

Plaats een reactie

Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:28
Open sollicitatie en niemand heeft het door.. hij zal waarschijnlijk nog wel worden aangenomen ook. Dan gelijk Ronaldo terughalen want terug halen is in de mode..
Gekke gossee
Vind ik leuk
Plattekar bv +28402
donderdag 10 januari 2019 om 19:30
The begging one
Vind ik leuk
power +6482
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
The special clown.
Vind ik leuk
Pancev +740
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
The Narcissistic One.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:04
The Real One...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:46
De spelers van Real willen hem niet, als het bestuur hem wel doordrukt komt de selectie in opstand.
Vind ik leuk
RenW +2080
donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Ronaldo heeft weer een poepertje van te dichtbij bekeken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:29
Madrid misschien wel een goeie plek voor hem. Aub geen anti voetbal meer mourinho
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:31
Denk je nu echt dat hij geen anti voetbal gaat spelen? Overal waar hij komt speelt hij zo.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
donderdag 10 januari 2019 om 19:32
Ja maar deze keer niet... :p
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:34
Tijd van inter heeft hij toch echt wel wat laten zien. Net als bij porto
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:02
Dan moet je de finale Bayern - Inter effe terugkijken. Mourinho parkeert altijd de bus.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
donderdag 10 januari 2019 om 21:18
Je kan ook zeggen dat zijn prestatie curve slechts naar beneden gaat, misschien is "the magic" wel over.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:36
Kan hij nog altijd naar Vegas om de zalen te vullen met zijn lulkoek verhalen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:37
Dit moet je als Madrid nooit willen. Zo veel jonge talenten die allemaal door moeten ontwikkelen.
Als er dan bij uitstek een trainer is die je niet moet hebben is het deze mafkees wel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Die van Tottenham halen misschien
Vind ik leuk
Hoogland +73
donderdag 10 januari 2019 om 19:42
Blij dat hij weg is bij united ! Ga ik zondag hoop ik een stuk leukere wedstrijd zien vanuit Wembley 😬
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:01
The defensive one
Vind ik leuk
kloakatv +81
donderdag 10 januari 2019 om 20:11
Geen fan van Mourinho. Maar misschien dat hij dit zooitje ongeregeld wel oo de rit kan krijgen ? Als die Vinicius maar met rust laat en speeltijd geeft vind ik het prima.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 20:26
El dumbass one.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:38
Zo is het. Narcistyscher als Mourinho vind je ze echt niet. De beste man is afschuwelijk gek. Ik vrees dat zelfs de ‘beste’ psychiaters geen raad weten met hem. Kansloos met een capital K.
Vind ik leuk
deltiaan +1332
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
real madrid moet die eikel nooit terug halen
Vind ik leuk
El Cazador +8080
donderdag 10 januari 2019 om 20:45
Wat een enorme lul de behanger!!!
Vind ik leuk
Nr14always +180
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Die clown is het bewijs dat je niets hoeft te kunnen om toch steenrijk en beroemd te worden.
Vind ik leuk
Ray01 +104
vrijdag 11 januari 2019 om 03:54
Mourinho is gehaaid.. Zal de roep om zijn terugkeer bij het zwalkend Madrid goed gebruiken voor zijn PR, maar weet dat Ronaldo daar niet meer zit en dus daar weinig eer te halen valt .. Maar wel elders waar iets meer geld (en misschien eer) lonkt dan zijn minder prestigieuze geboorteland..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:08
Al die zielig commentaar puf puf is het wellicht omdat Nederland nooit zo een grote trainer en voetballer heeft gehad ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws