Assaidi maakt weer minuten: 'Twente helpen bij de terugkeer naar de Eredivisie'

Assaidi maakt weer minuten: 'Twente helpen bij de terugkeer naar de Eredivisie'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 20:21do 10-01-2019 om 20:21

Oussama Assaidi is blij dat hij zijn rentree heeft kunnen maken bij FC Twente. De vleugelaanvaller speelde op 29 april 2018 zijn laatste wedstrijd voor de Tukkers, waarna hij lang uit de roulatie was met een hardnekkige kraakbeenblessure.

Assaidi speelde iets meer dan een half uur mee bij Twente in het met 1-1 gelijkgespeelde oefenduel tegen Sportfreunde Lotte uit Duitsland. "Ik heb zelf altijd geloofd in een terugkeer", zegt de vleugelaanvaller in gesprek met Tubantia. "Het is een zware periode geweest. Ik moet de huidige staf van FC Twente een groot compliment maken, want ze hebben heel goed werk verricht."

"Ik dacht dat ik wat meer ruzie met de bal zou hebben, maar het liep eigenlijk heel erg lekker", bespreekt Assaidi zijn eerste half uur voetbal sinds anderhalf jaar. "Maar ik ben er nog lang niet. Ik hoop nu dat ik snel richting de 90 minuten kan, zodat ik straks Twente kan helpen bij de terugkeer naar de eredivisie."

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 20:24
Haha ik was hem al bijna weer vergeten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1647
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Ik niet hele mooie speler dit samen met Ziyech beste speler die er rondloopt
Vind ik leuk
rebelkushh +431
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Die kunnen ze goed gebruiken.
Man wat was hij belachelijk goed bij Heerenveen, jammer dat ie zoveel last heeft gehad van blessures.
Vind ik leuk
NvC +8586
donderdag 10 januari 2019 om 20:39
Ja klopt hij had veel meer uit zn carriere kunnen halen. Denk wel dat hij Twente naar de ED kan schieten.
Vind ik leuk
Smithsonian +43398
donderdag 10 januari 2019 om 20:27
Wat had die jongen een mooie carriere kunnen hebben. Eeuwig zonde.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1647
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Echt een mooie speler eens
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:45
Wat doen de mensen toch lyrisch over Oussama Assaidi. Goed hey is een heel goede speler maar dat hij in zijn eentje Twente weer naar de eredivisie helpt is wel iets te overdreven. Men voetbalt met 11 spelers en Twente heeft teveel individualisten en als hij er ook nog bij komt wordt het misschien nog chaotischer. Lang leve Smith,Brama en Bijen!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Ja tuurlijk je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. Beiden zijn heel belangrijk voor een elftal maar het zijn de sierpaarden die de doelpunten moeten maken.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 20:54
Voor Den Bosch, let maar op😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:56
blijven dromen, jongen ;) jullie mogen het met Sapinen of hoe heet die proberen ;)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 21:03
Er komt nog een spits, linksbuiten en linksback bij. Weet dat ze opnieuw met Braken bezig zijn, wat de linksbuiten wordt weet ik niet ( buiten het gerucht van assaidi dan). De linksback is ook nog niet bekend al zegt het Limburgs belan dat Damien Dussaut naar Den Bisch vertrekt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:11
Zolang meneertje Jordania junior de portemonnee maar trekt of niet ;) Ik gun jullie de promotie van harte als je ons maar kampioen laat worden (en van assaidi afblijft ;).
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
Ik gun het Twente ook. Ga af en toe met een Tukker die hier in den Bosch woont mee kijken bij jullie. Die jongen rijdt iedere thuiswedstrijd op en neer heeft al jaren meerdere seizoenkaarten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
Als je hier bent dan neem je toch wel zo'n lekker broodje beenham he? Dat is bijna verplicht in de Grolsch Veste ;)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Nee nog niet op. Alleen bier in zo’n supporters home onder de tribune. Ze zitten met een paar man achter de goal( tegenover vak P)

Zal het de volgende keer pakken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:22]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Ze hebben de prijzen van het bier trouwens verhoogt bij ons... Je betaalt nu 5 euro voor een halve liter... Het is echt belachelijk
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Daar gaan ze dan heel wat winst op maken. Jullie Tukkers zuipen als grote😂😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:46
Hahaha klopt wij zuipen in de grolsch veste elk jaar zo'n 400 duizend liter bier op ;)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2762
donderdag 10 januari 2019 om 21:51
Haha voor mij zaten er twee die hadden aan het hekje van tayraps een bierhouder gemaakt. Daar paste precies die halve liters in.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:47
Hahaha klopt, wij zuipen in de grolsch veste elk jaar zo'n 400 duizend liter bier op ;)
Vind ik leuk
Oale grond +1093
vrijdag 11 januari 2019 om 10:57
2,50 euro voor de innerlijke mens, 2,50 euro voor het goede onderhoud van de grasmat. En zo blijft de naam Grolsch Veste in ere! By the way, ik zou een café kunnen uitbaten met het bier dat ik in mijn leven uit mijn kleren heb moeten wringen😁
Vind ik leuk
Oale grond +1093
vrijdag 11 januari 2019 om 10:52
Yehhhhh!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:48
Assaidi is met afstand de beste speler van de keuken kampioen divisie. Eigenlijk is het zelfs een belediging om zijn naam in een zin te gebruiken met die belachelijke competitienaam. Hopelijk helpt hij ons terug naar de eredivisie!
Vind ik leuk
Sonneillon +853
donderdag 10 januari 2019 om 21:15
Heel erg symphatiek dat hij 5 jaar wil blijven
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
Succes man. Gaat nog niet lukken dit jaar ben ik bang
Vind ik leuk
Knaap 0 +0
donderdag 10 januari 2019 om 21:39
Wie is dit? .....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Goede speler, mooi dat hij terug is Als die waardeloze trainer hem nu maar niet verkeerd gaat gebruiken !
Vind ik leuk
4everfcu +5357
donderdag 10 januari 2019 om 22:58
goeie voetballer wel jammer dat hij altijd geblesseerd is.
Vind ik leuk
Cultheld +49
donderdag 10 januari 2019 om 23:17
Assaidi en Aitor op de flanken, dan kan Boere het wel schudden. 2 spelers die vaak voor eigen succes gaan. Goede zaak voor Twente dat Assaidi terug is, wanneer die fit is is het echt een grote meerwaarde.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:55]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Brian ruiz is al gespot on ENSCHEDE. Please let it be true
Vind ik leuk
jaccofct +930
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Heb wel gelezen dat hij graag terug zou komen, is dit dom lullen of de waarheid?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:48
KKD maak je klaar....... wat een speler in die competite
Vind ik leuk
Ben +187
vrijdag 11 januari 2019 om 09:34
Zaalvoetballer, leuk om naar te kijken, meer niet. Helaas...
Vind ik leuk
Jan ref +1654
vrijdag 11 januari 2019 om 09:44
Dan heb jij totaal geen verstand van voetbal sorry hoor maar hij kan zo bij elke club in de ED mee met gemak en heeft dus niets met zaalvoetbal te maken
Vind ik leuk
Ben +187
vrijdag 11 januari 2019 om 12:59
Ik zou hem het graag gunnen, maar zou hem niet bij welke club dan ook aanbieden...
Vind ik leuk
Jan ref +1654
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Dat is maar goed dat jij dat niet hoeft te doen hij kan bij elke club mee maar dat gaat ie voorlopig niet doen
En als jij het hem graag gunt dan is je reactie van zaalvoetbal compleet onzin en gun je het hem niet maar maakt niet uit FC Twente is blij met hem dus let maar op wat ie doet en kan kijken of je dan anders praat
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:08]
Vind ik leuk
Oale grond +1093
vrijdag 11 januari 2019 om 11:08
En nu heel blijven! Op de trainingen zie je nu al zijn meerwaarde. Hopen dat hij in het veld genoeg ondersteuning krijgt om tot acties te komen. Je weet het maar nooit met al die keukenverbouwers in de KKD. Sloopwerk wordt daar niet geschuwd.
Vind ik leuk
Jan ref +1654
vrijdag 11 januari 2019 om 12:18
We gaan blij worden Oale hahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws