Sneijder wikt en weegt na KNVB-aanbod: 'Van der Vaart staat er wel voor open'

Sneijder wikt en weegt na KNVB-aanbod: 'Van der Vaart staat er wel voor open'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 21:31do 10-01-2019 om 21:31

Wesley Sneijder heeft een aanbod van de KNVB in beraad. De recordinternational van het Nederlands elftal kan in mei de versnelde trainerscursus Coach Betaald Voetbal van de KNVB gaan volgen.

De voetbalbond heeft een plek voor Sneijder gereserveerd, maar de routinier van het Qatarese Al-Gharafa moet de knoop nog doorhakken. "Ik ben er nog niet over uit. Aan de ene kant is het fantastisch, ik heb die ambitie zeker wel. Ik wil mijn trainerspapieren halen", zegt Sneijder tegen de NOS. "Maar zolang ik voetbal, ga ik die cursus niet doen. Ik zal eerst een keuze voor mezelf moeten maken en dan pas kan ik mij volledig richten op iets anders."

Sneijder had al contact met Rafael van der Vaart, die van de KNVB ook de versnelde cursus mag volgen. "Ik heb hem erover gesproken. Hij staat er wel voor open, maar is natuurlijk al gestopt. Dat maakt het natuurlijk wel wat makkelijker allemaal." Naar eigen zeggen hakt de oud-Ajacied, die 134 interlands speelde, snel de knoop door.

Poll

Zie jij in Sneijder een toekomstige trainer?

(3971 stemmen)

Plaats een reactie

Rood&wit +4454
donderdag 10 januari 2019 om 21:36
Gewoon doen Sneijder Utrecht zoekt nog een nieuwe trainer! Je bent een Utrechter dus een prima match 😜
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Lijkt me geen goede eerste klus voor hem. Laat hem eerst maar beginnen bij een amateurclubje. Wie weet over een jaartje of 4 de hoofdcoach van Utrecht 😉
Vind ik leuk
Rood&wit +4454
donderdag 10 januari 2019 om 21:39
Dat lijk mij ook, laat hem maar beginnen bij de C-junioren allemaal jongens van zijn eigen lengte 🤣
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:41
hahaha
Vind ik leuk
Bocajuun +893
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Dhsc! Zijn broer als assistent
Vind ik leuk
Broodje Aad +1387
donderdag 10 januari 2019 om 21:39
Inderdaad, kan hij daar lekker doorgroeien
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Is dat een grap over zijn lengte? Zo ja krijg je van mij een duimpje 😂🤣
Vind ik leuk
Broodje Aad +1387
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Pun intended inderdaad
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:43
sterk haha
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 22:26
Ik zie het verschil niet...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Denk dat dat te hoog gegrepen is voor Sneijder.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:48
Utrecht is te groot voor Sneijder.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21830
donderdag 10 januari 2019 om 21:36
Zowel Sneijder als Van der Vaart lijken mij geen toekomstige toptrainers.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Jawel hoor wesley word (de kleine generaal)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1803
donderdag 10 januari 2019 om 21:43
Mag dat wel van de vrouw?
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
Gaat het niet worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
donderdag 10 januari 2019 om 22:14
Het is een leider (Wesley) dus in hem zie ik wel een trainer. Van der Vaart is denk te timide.
Vind ik leuk
Mazzie070 +99
donderdag 10 januari 2019 om 22:25
Assisent voor Fonsie ;)
Vind ik leuk
Donnygo +4969
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Leuk duo als trainer Sneijder en Vaart brengen oranje weer naar de Finale van een WK.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws