Ten Hag blij met versterkingen van Ajax: Dan gaat het wel lukken denk ik

Ten Hag blij met versterkingen van Ajax: "Dan gaat het wel lukken denk ik"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:35vr 11-01-2019 om 11:35

Erik ten Hag is blij met Lisandro Magallán en Lassina Traoré. De twee Ajax-versterkingen maken tijdens hun eerste trainingskamp met Ajax een goede indruk op de trainer.

"Ze voegen zich makkelijk in. Dit is ook een groep die makkelijk spelers opneemt, zeker als ze kunnen voetballen", aldus Ten Hag tegen Ajax TV.  "De eerste indruk is uitstekend. Je ziet dat ze kunnen voetballen en dat ze een missie en een plan hebben. Ook dat ze het ongelooflijk graag willen, dan gaat het wel lukken denk ik."

Ajax ziet Maximilian Wöber waarschijnlijk naar Sevilla vertrekken en greep naast Diego Lainez. Ten Hag: "Ik denk dat het voor iedereen spannende weken zijn als de transferwindow open is. Je hebt een plan, een bepaalde strategie in je hoofd. Er zijn een aantal onvoorspelbaarheden waar je geen invloed op hebt. Die kunnen het hele plan in de war schoppen, controle heb je nooit honderd procent."

Ajax speelt tijdens het trainingskamp in Florida op zaterdag nog tegen São Paulo, alvorens terug te keren naar Nederland. Afgelopen nacht verloren de Amsterdammers na strafschoppen van Flamengo.

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
KNALLENNNNN. En hopelijk wordt Bandé een succes 🙌🙌
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Jup
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Jup Jopiiiiii
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
And we dance the Polka, olaaoleee Polska!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:47
🕺🕺🕺🕺🕺🕺
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
Dikke bande kan er geen fluit van.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Jij trekt zeker volle zalen sukkel
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Hahaha
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
Offtopic: Doet Keizer het zo slecht dat ie alweer weg moet?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 11:52
Nog niet :p
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 11:59
De glazen bol.....Ik snap hem!
Vind ik leuk
HJR +8313
vrijdag 11 januari 2019 om 12:25
Belangrijke wedstrijd voor hem morgen :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
Da's Heidie, die ingesneeuwd is. Is ten einde raad.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
zullen we zien tegen psv! als hij er 3 in knalt!!
Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Dan blijken het pirelli bande te zijn als ie dat doet tegen de lampjes.
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Standaard zinnetje van een down
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Nah, twiniepsv dat past meer bij down
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
Klopt dat ben ik ook
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Die Argentijn speelde een prima wedstrijd. Penalty nemen mag ie nog veel op gaan oefenen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
Speelde idd een goede wedstrijd, penalty's laten we voortaan maar over aan andere spelers 😂
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Speelde verre van een prima wedstrijd .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Jou kan Ik niet serieus nemen net zoals die Balotelli op deze site.
Alleen maar negatief en provoceren naar ajax.

En al zou hij geen geweldige wedstrijd hebben gespeeld.. niet meer dan logisch. (heb zelf de wedstrijd niet gezien) hij heeft er een half jaar uitgelegen. Moet inkomen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:57
Jep Polska gewoon laten gaan. Trollen zullen blijven trollen... Deze vent heeft de wedstrijd sowieso niet gezien.
Vind ik leuk
Mr. O +1297
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Precies! Weer zo'n staatsmongool die teveel ruimte krijgt van z'n begeleiding...
Vind ik leuk
pico323 +7015
vrijdag 11 januari 2019 om 12:35
er zijn er wel meer die provoceren. Ene stratumseind kan dat ook goed. Maar ik denk dat hij veel privileges heeft op deze site. Als je naar zijn likes kijkt heeft hij de hele dag niets anders te doen.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
Als je kennelijk veel likes hebt maakt het niet uit wat je hier zegt. Dat is gewoon een zielige oude man die aandacht tekort komt. Denkt dat hij het mannetje is op deze site.
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Heinnie wat kom je hier doen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
beetje Ajax supporters pesten!
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 11:53
Moet zij niet naar school dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Neu. Heidie is ingesneeuwd.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Je hebt niet gekeken of je hebt geen verstand van het spelletje.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Heinie begrijpen
Vind ik leuk
RGB +574
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Moeten wij nou geloven dat jij, als PSV'er gisteren laat nog een oefenpotje van Ajax heb zitten kijken? Natuurlijk....
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Zo graag grappig zijn, maar van jouw soort comments zijn er al zovele
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Speelde erg goed inderdaad!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Mee eens maar inderdaad hij stond zijn mannetje jammer alleen dat Onana niet op doel stond want het 2 de doelpunt was te stoppen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Bij de eerste hoor je ook niet naar voren te rennen hoor
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Ik schoot stiekem in de lach bij magallan🤣 bij veltman voelde ik het al.. deze jongen draagt dat ongeluk met zich mee op 1 of andere manier.. verder speelde veltman prima..
Vind ik leuk
Ove +712
vrijdag 11 januari 2019 om 12:33
De
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
Ove +712
vrijdag 11 januari 2019 om 12:34
De bal is inmiddels wel gevonden
Vind ik leuk
Mr. O +1297
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
Nu jij nog door de autoriteiten Ove....
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Leuk B-elftal tegen Flamengo
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Ben benieuwd wie nou het volgende target wordt...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Ene G. Bale.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Die heeft niet genoeg talent ik geloof dat en A. van P op de lijst stond.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 13:49
Een ware kwaliteitsinjectie dus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Als Ajax Real uitschakelt ziet ook Lainez dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Zal wel meevallen. Ik snap zijn keuze wel.
Ja Het is een minder grote club en spelen daar om vrijwel niets, maar ze spreken daar wel zijn taal. Meer zijn cultuur ook. Is toch wel belangrijk voor een jongen die maar 18 jaar is. Verstandige keuze
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:44]
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 11:42
Ach we kunnen concluderen dat het dus niet zo'n groot talent is. Hij zal vast goed kunnen voetballen maar als hij zelf verstandig was geweest en ook zijn omgeving dan had hij voor Ajax gekozen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat hij niet kan slagen bij Betis maar we weten allemaal dat mogelijkheden bij Ajax beter zijn. Zowel op speelminuten, prijzen pakken en Europees voetbal.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 11:52
Aanpassen is wel makkelijker in Spanje als je Spaans spreekt.
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 12:49
Zeker maar dat is niet de bepalende factor toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Nee, als hij had kunnen kiezen tussen tweede divisie Spanje en ons had hij voor ons gekozen.
Alleen denk ik wel dat het meespeelt. Je past je makkelijker aan in het team, maar ook qua leven. Als je als tiener naar een ander continent gaat is het denk ik wel iets waar je rekening mee kunt houden.
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Precies mijn punt. Hij kiest voor randvoorwaarden ipv de beste opleiding. Dus is hij niet gemotiveerd om een betere voetballer te worden (kosten wat het kost) of hij denkt dit al te zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 13:25
Dat zijn geen randvoorwaarden.
Bovendien lijk ke ervan uit te gaan dat Betis geen trainers heeft en je daar niet beter kan worden.
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 14:43
Ajax heeft de beste opleiding. Dus de beste trainers met visie om een traject op maat te maken.
Hij kiest niet voor inhoud maar voor klimaat en taal. Tja. Hij kan daar zeker beter worden maar het gaat om er het maximale eruit te halen.
Zijn keuze is veelzeggend
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 15:00
Oke
Vind ik leuk
De Liefhebber +10390
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Tagliafico, Magallan, Overmars, Onana, er zijn er best een paar die ook Spaans spreken hoor!
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 13:26
Ik zeg niet dat hij compleet verloren zou zijn, maar het is makkelijker als de voertaal spaans is lijkt mij.
Vind ik leuk
michelhx +4033
vrijdag 11 januari 2019 om 12:02
Dus als ik het goed begrijp is jouw conclusie: Het is geen groot talent, want hij kiest niet voor Ajax?

Of mis ik ergens een stuk context?
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Talent is niet alleen kunnen voetballen. Tussen de oren moet het ook goed zitten. Nu heeft hij de leeftijd om domme beslissingen te mogen maken. Omgeving is dan ook bepalend. Genoeg voorbeelden van grote talenten die niet eraan hebben kunnen voldoen, mede door verkeerde beslissingen.
Vind ik leuk
michelhx +4033
vrijdag 11 januari 2019 om 15:07
Dus in jouw glazen bol zie je nu al dat hij een domme beslissing heeft gemaakt. ik probeer ergens een logische redenatie te vinden in je verhaal, maar sorry, het lukt me niet. Je laatste zin snap ik daarentegen wel en daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar je zegt: omgeving is bepalend. Dan is zijn keuze voor Betis toch juist wél logisch? Hij kan Spaans spreken en hij heeft een andere Mexicaan die hem kan begeleiden in Spanje.
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Vanuit zijn perspectief is omgeving dus bepalend. Niet niveau van opleiding, Europees voetbal.
Taal moet niet bepalend zijn
Vind ik leuk
Zultkop +5969
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Dat is amsterdamse (on)logica.
Vind ik leuk
AZVork +399
vrijdag 11 januari 2019 om 12:05
Omdat hij niet komt ineens niet zo'n groot talent haha. Ik vind juist dat hij geen betere keuze had kunnen maken als dit de twee clubs zijn waar hij uit kan kiezen.
Vind ik leuk
RGB +574
vrijdag 11 januari 2019 om 12:29
Kun je dat ook beargumenteren? Spelers van Ajax staan Europees een stuk meer in the picture dan die van Betis. Bij Ajax speelt hij in de CL, de beker en om het kampioenschap. Bij Betis hooguit voor kwalificatie voor de EL. Bij Ajax zou hij de tijd krijgen om te rijpen bij Betis is de kans daarop een stuk kleiner.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
Morris +23315
vrijdag 11 januari 2019 om 12:52
Ik voorspel dat hij dit niet kan beargumenteren omdat hij vanuit antipathie reageert
Vind ik leuk
AZVork +399
vrijdag 11 januari 2019 om 15:39
Zie mijn reactie op RGB.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Die redenering volg ik niet.
Een club die om de prijzen speelt heeft meer baat bij resultaat. Waarom zou hij dan juist bij Betis minder tijd krijgen om te rijpen?
Wöber voldeed niet in jaar 1, werd vervangen in de zomer en doorverkocht in de winter. Hoeveel rijptijd krijg je?
Vind ik leuk
RGB +574
vrijdag 11 januari 2019 om 12:58
Ja, een club die om de prijzen speelt heeft meer baat bij resultaat. Dat zegt echter niks over het geven van tijd aan een nieuwe speler. Ajax zou deze knaap halen als een soort versterking. Neem Neres, die speelt ook niet altijd. Bij Betis moet hij er vanaf nu staan, sterker nog, Betis staat nu hoger dan ze normaal gesproken staan, ze moeten nog maar zien of ze dat volhouden. Dat is dus heel veel verantwoordelijkheid op de schouders van een jongen van 18. Bij Ajax heeft men met die jonge knapen vaak meer geduld. (Zie Dolberg / Sinkgraven)
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
Jawel hoor. Als jij resultaat moet halen en een jonge speler voldoet niet gaat hij eruit en wordt hij verkocht.
Zie Wöber.
Vind ik leuk
AZVork +399
vrijdag 11 januari 2019 om 15:39
Ik had niet verwacht dat hij zich per direct in de basis zal spelen. Europees kan het na de volgende ronde klaar zijn. Dus weinig kans op Europees voor hem. Volgend seizoen moeten ze zich ook nog kwalificeren dus dat Europees kan je echt wegstrepen om dit te gebruiken hem over de streep te trekken.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 15:23
Prijzen pakken haaaa
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Magallan speelde een goede wedstrijd. Traore was ik niet echt van onder de indruk, maar dat kan nog komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:49
Ik vond Traore ook goed ballen. Je ziet imo dat het een supertalent is.
Vind ik leuk
Hoho +34
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Ik denk dat het waardevoller is om een goede stand-in te halen voor Onana. Degene die er nu staat brengt niet zo veel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
jammer Lainez ,
Vind ik leuk
Muscles +1049
vrijdag 11 januari 2019 om 12:04
Ik zie een fantastische tweede seizoenshelft in het verschiet, Forza AFCA
Vind ik leuk
AZVork +399
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Ja dezelfde als de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Weet iemand wat voor speler Lassina Traoré is? Het is een spits maar veel scorend?
Vind ik leuk
2cents +57503
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
Gisteren niet...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
@ korm ik volg suid afrikaans voetbal heb alle afrikaanse zenders
van wat ik heb gezien was hy een van de meest techniese speelers daar maarja of dat genoeg zal zijn is de vraag hij is jong dus nog zat potentie enorm leer gierig en begrijpt afrikaans dus zal het makelijker zijn om aan te passen vooral met zij oude club maatjes thetani en solomons ;)
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 13:39
thnx voor de info :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
welkom kan enkel deelen wat ik zie snap enkel niet waarom somigen niet te vreeden zijn over solomons was een mooie speeler om te zien dus ik hoop dat hij zich nog ontpopt en iutroeit tot wat wij zaagen hij was het talent en enorm veel mensen hadden zijn shirt de bosman wie kon voetballen als geen ander ( over de genee wie nu gaat zeggen racist dit dat jij bent tog een nederlander en een turk een turk is ook racisties dan dus skip die reacties want je bent een hypocriet zijn kooning is ook mijn kooning want hij is de afstammeling van riebeek de eerste colonist )
Vind ik leuk
Pimman +7693
vrijdag 11 januari 2019 om 15:17
Korm..nog heel jong geloof iets van 17 spits via Ajax Capetown. Speelde tweede helft mee vrij onzichtbaar. Wel handig aan de bal en fysiek sterk maar nog weinig over te zeggen. Knalde penalty wel onhoudbaar in de kruising.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
EtH begint in het filmpje langzaam zijn tukkers accent kwijt te raken daarvoor komt een licht Amsterdams accent voor terug, met een vleugje Cruijffdiaans voetbaltaal. De integratie in het Mokumse milieu gaat de goede kant op, nu de prijzen nog Erik!!!
Vind ik leuk
Markus80 +2529
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Een extra verdediger was meer dan nodig en dan niet zo`n loser als Wober (waar ze nog winst op maken ook). Ik heb alle vertrouwen in Magallan. Aanvallend zit het goed genoeg als Dolberg zijn ritme terug krijgt. Lainez is niet nodig. Hele stoere actie van Betis, maar bijna 20 miljoen betalen en een doorverkooppercentage bedingen van maar liefst 75% is gewoon achterlijk voor een jongen van 18 die het nog maar moet laten zien. Gelukkig dat Ajax wel verstandig blijft.
Vind ik leuk
Nbl +703
vrijdag 11 januari 2019 om 13:57
Iemand al iets gezien van die traore toevallig ? Is dat wat .
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 14:26
Heeft Ten Hag dat werkelijk gezegd ?
Het lijkt me duidelijk dat ze graag willen.
Zou gek zijn als hij zou zeggen.
Ze kunnen er niets van en hebben er ook geen zin in.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Laat Ajax die keeper van flamenco ook gelijk halen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:48
So seg, wat een beest he.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:48
Ongelooflijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:48
‘Ze hebben een missie en een plan’. Gaaaap.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Nou nog een goeie spits
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:49
Traore en Dolberg zijn die goeie spitsen. Zeg het maar, wat wordt het?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:49]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:57
Let op Traore, echt een supertalent is dit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws