Ten Hag blij met versterkingen van Ajax: Dan gaat het wel lukken denk ik

Ten Hag blij met versterkingen van Ajax: "Dan gaat het wel lukken denk ik"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 11:35vr 11-01-2019 om 11:35

Erik ten Hag is blij met Lisandro Magallán en Lassina Traoré. De twee Ajax-versterkingen maken tijdens hun eerste trainingskamp met Ajax een goede indruk op de trainer.

"Ze voegen zich makkelijk in. Dit is ook een groep die makkelijk spelers opneemt, zeker als ze kunnen voetballen", aldus Ten Hag tegen Ajax TV.  "De eerste indruk is uitstekend. Je ziet dat ze kunnen voetballen en dat ze een missie en een plan hebben. Ook dat ze het ongelooflijk graag willen, dan gaat het wel lukken denk ik."

Ajax ziet Maximilian Wöber waarschijnlijk naar Sevilla vertrekken en greep naast Diego Lainez. Ten Hag: "Ik denk dat het voor iedereen spannende weken zijn als de transferwindow open is. Je hebt een plan, een bepaalde strategie in je hoofd. Er zijn een aantal onvoorspelbaarheden waar je geen invloed op hebt. Die kunnen het hele plan in de war schoppen, controle heb je nooit honderd procent."

Ajax speelt tijdens het trainingskamp in Florida op zaterdag nog tegen São Paulo, alvorens terug te keren naar Nederland. Afgelopen nacht verloren de Amsterdammers na strafschoppen van Flamengo.

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
KNALLENNNNN. En hopelijk wordt Bandé een succes 🙌🙌
Vind ik leuk
Jopi1982 +892
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Jup
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Jup Jopiiiiii
Vind ik leuk
Jopi1982 +892
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
And we dance the Polka, olaaoleee Polska!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:47
🕺🕺🕺🕺🕺🕺
Vind ik leuk
Heinnie +345
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
Dikke bande kan er geen fluit van.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
zullen we zien tegen psv! als hij er 3 in knalt!!
Vind ik leuk
Gerro +9036
vrijdag 11 januari 2019 om 13:03
Dan blijken het pirelli bande te zijn als ie dat doet tegen de lampjes.
Vind ik leuk
Iggy +4539
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 15:21
Standaard zinnetje van een down
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Nah, twiniepsv dat past meer bij down
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
Klopt dat ben ik ook
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Die Argentijn speelde een prima wedstrijd. Penalty nemen mag ie nog veel op gaan oefenen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
Speelde idd een goede wedstrijd, penalty's laten we voortaan maar over aan andere spelers 😂
Vind ik leuk
Heinnie +345
vrijdag 11 januari 2019 om 11:41
Speelde verre van een prima wedstrijd .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:43
Jou kan Ik niet serieus nemen net zoals die Balotelli op deze site.
Alleen maar negatief en provoceren naar ajax.

En al zou hij geen geweldige wedstrijd hebben gespeeld.. niet meer dan logisch. (heb zelf de wedstrijd niet gezien) hij heeft er een half jaar uitgelegen. Moet inkomen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:57
Jep Polska gewoon laten gaan. Trollen zullen blijven trollen... Deze vent heeft de wedstrijd sowieso niet gezien.
Vind ik leuk
Mr. O +1624
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Precies! Weer zo'n staatsmongool die teveel ruimte krijgt van z'n begeleiding...
Vind ik leuk
pico323 +7555
vrijdag 11 januari 2019 om 12:35
er zijn er wel meer die provoceren. Ene stratumseind kan dat ook goed. Maar ik denk dat hij veel privileges heeft op deze site. Als je naar zijn likes kijkt heeft hij de hele dag niets anders te doen.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
Als je kennelijk veel likes hebt maakt het niet uit wat je hier zegt. Dat is gewoon een zielige oude man die aandacht tekort komt. Denkt dat hij het mannetje is op deze site.
Vind ik leuk
RenW +4230
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Heinnie wat kom je hier doen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
beetje Ajax supporters pesten!
Vind ik leuk
RenW +4230
vrijdag 11 januari 2019 om 11:53
Moet zij niet naar school dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:29
Neu. Heidie is ingesneeuwd.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Je hebt niet gekeken of je hebt geen verstand van het spelletje.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Heinie begrijpen
Vind ik leuk
RGB +1378
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Moeten wij nou geloven dat jij, als PSV'er gisteren laat nog een oefenpotje van Ajax heb zitten kijken? Natuurlijk....
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
vrijdag 11 januari 2019 om 12:51
Zo graag grappig zijn, maar van jouw soort comments zijn er al zovele
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 11:44
Speelde erg goed inderdaad!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Mee eens maar inderdaad hij stond zijn mannetje jammer alleen dat Onana niet op doel stond want het 2 de doelpunt was te stoppen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Bij de eerste hoor je ook niet naar voren te rennen hoor
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:16
Ik schoot stiekem in de lach bij magallan🤣 bij veltman voelde ik het al.. deze jongen draagt dat ongeluk met zich mee op 1 of andere manier.. verder speelde veltman prima..
Vind ik leuk
Ove +2688
vrijdag 11 januari 2019 om 12:33
De
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
Ove +2688
vrijdag 11 januari 2019 om 12:34
De bal is inmiddels wel gevonden
Vind ik leuk
Mr. O +1624
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
Nu jij nog door de autoriteiten Ove....
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Leuk B-elftal tegen Flamengo
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21786
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Ben benieuwd wie nou het volgende target wordt...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 11:45
Ene G. Bale.
Vind ik leuk
Donnygo +4961
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Die heeft niet genoeg talent ik geloof dat en A. van P op de lijst stond.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 13:49
Een ware kwaliteitsinjectie dus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:39
Magallan speelde een goede wedstrijd. Traore was ik niet echt van onder de indruk, maar dat kan nog komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:49
Ik vond Traore ook goed ballen. Je ziet imo dat het een supertalent is.
Vind ik leuk
Hoho +34
vrijdag 11 januari 2019 om 11:48
Ik denk dat het waardevoller is om een goede stand-in te halen voor Onana. Degene die er nu staat brengt niet zo veel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
jammer Lainez ,
Vind ik leuk
Muscles +1759
vrijdag 11 januari 2019 om 12:04
Ik zie een fantastische tweede seizoenshelft in het verschiet, Forza AFCA
Vind ik leuk
AZVork +2212
vrijdag 11 januari 2019 om 12:07
Ja dezelfde als de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Weet iemand wat voor speler Lassina Traoré is? Het is een spits maar veel scorend?
Vind ik leuk
2cents +61651
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
Gisteren niet...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
@ korm ik volg suid afrikaans voetbal heb alle afrikaanse zenders
van wat ik heb gezien was hy een van de meest techniese speelers daar maarja of dat genoeg zal zijn is de vraag hij is jong dus nog zat potentie enorm leer gierig en begrijpt afrikaans dus zal het makelijker zijn om aan te passen vooral met zij oude club maatjes thetani en solomons ;)
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 11 januari 2019 om 13:39
thnx voor de info :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
welkom kan enkel deelen wat ik zie snap enkel niet waarom somigen niet te vreeden zijn over solomons was een mooie speeler om te zien dus ik hoop dat hij zich nog ontpopt en iutroeit tot wat wij zaagen hij was het talent en enorm veel mensen hadden zijn shirt de bosman wie kon voetballen als geen ander ( over de genee wie nu gaat zeggen racist dit dat jij bent tog een nederlander en een turk een turk is ook racisties dan dus skip die reacties want je bent een hypocriet zijn kooning is ook mijn kooning want hij is de afstammeling van riebeek de eerste colonist )
Vind ik leuk
Pimman +10423
vrijdag 11 januari 2019 om 15:17
Korm..nog heel jong geloof iets van 17 spits via Ajax Capetown. Speelde tweede helft mee vrij onzichtbaar. Wel handig aan de bal en fysiek sterk maar nog weinig over te zeggen. Knalde penalty wel onhoudbaar in de kruising.
Vind ik leuk
El Cazador +8961
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
EtH begint in het filmpje langzaam zijn tukkers accent kwijt te raken daarvoor komt een licht Amsterdams accent voor terug, met een vleugje Cruijffdiaans voetbaltaal. De integratie in het Mokumse milieu gaat de goede kant op, nu de prijzen nog Erik!!!
Vind ik leuk
Markus80 +3063
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Een extra verdediger was meer dan nodig en dan niet zo`n loser als Wober (waar ze nog winst op maken ook). Ik heb alle vertrouwen in Magallan. Aanvallend zit het goed genoeg als Dolberg zijn ritme terug krijgt. Lainez is niet nodig. Hele stoere actie van Betis, maar bijna 20 miljoen betalen en een doorverkooppercentage bedingen van maar liefst 75% is gewoon achterlijk voor een jongen van 18 die het nog maar moet laten zien. Gelukkig dat Ajax wel verstandig blijft.
Vind ik leuk
Nbl +822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:57
Iemand al iets gezien van die traore toevallig ? Is dat wat .
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 14:26
Heeft Ten Hag dat werkelijk gezegd ?
Het lijkt me duidelijk dat ze graag willen.
Zou gek zijn als hij zou zeggen.
Ze kunnen er niets van en hebben er ook geen zin in.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Laat Ajax die keeper van flamenco ook gelijk halen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:48
So seg, wat een beest he.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:48
Ongelooflijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:48
‘Ze hebben een missie en een plan’. Gaaaap.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Nou nog een goeie spits
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:49
Traore en Dolberg zijn die goeie spitsen. Zeg het maar, wat wordt het?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:49]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:57
Let op Traore, echt een supertalent is dit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws