De Graafschap krijgt transferverzoek van 'eerste' doelman: We kijken nu rond

De Graafschap krijgt transferverzoek van 'eerste' doelman: "We kijken nu rond"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 12:12vr 11-01-2019 om 12:12

Agil Etemadi wil weg bij De Graafschap. Dat bevestigt technisch manager Peter Hofstede. De doelman heeft een aanbieding op zak van een club uit de Keuken Kampioen Divisie.

Voor Etemadi ligt een meerjarig contract klaar bij - vermoedelijk - Almere City FC. De interesse speelt volgens Omroep Gelderland al een paar weken. Dat verklaart ook de zoektocht van De Graafschap naar een nieuwe doelman.

"Dat wij nu rondkijken naar een keeper heeft te maken met het verzoek van Etemadi", laat Hofstede weten. "Maar zolang we die nieuwe doelman niet hebben, kunnen we niet aan de wens voldoen."

Etemadi (31) kreeg vlak voor de winterstop de voorkeur boven Hidde Jurjus en keepte twee wedstrijden. Tegen Ajax en Vitesse kreeg hij tien doelpunten om de oren. Etemadi staat sinds de start van het seizoen 2017/2018 onder contract bij De Graafschap.

Plaats een reactie

Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 12:14
Zal dus de boodschap gekregen hebben dat ie niet eerste keeper is.
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
vrijdag 11 januari 2019 om 12:15
De Graafschap zou Hoekstra van Groningen kunnen huren. groot talent.
Vind ik leuk
raoul88 +871
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
Hij zal zich natuurlijk schamen...omdat AJAX 8-0 won en hij natuurlijk keeper was....whahahha
Vind ik leuk
AVDV +1383
vrijdag 11 januari 2019 om 12:36
Nooit echt een Eredivisie keeper geweest maar meer voor de KKD.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:39
De graafschap mag Nick Hengelman voor niets ophalen bij twente, en eventueel Brondeel ook wel.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:08
Liever geen KKD spelers 😜😜😜
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:23
Worden ze volgend jaar vanzelf weer, heb je in ieder geval spelers die het gewend zijn
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Laat me ff genieten dit jaar van de ere, ook al zullen wij wellicht degraderen 😬
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:25
Het is je gegund, hoop dat we volgend jaar beide in de eredivisie spelen!
Vind ik leuk
Donnygo +4895
vrijdag 11 januari 2019 om 12:39
Als er voor hem meer mogelijkheden liggen om 1e keeper te worden bij Almere moet hij gaan, maar wel gek dat de trainer 2 wedstrijden ruilt van keeper om vervolgens weer terug te switchen, Henk is trainer dus dat kan maar zo.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:47
Klopt een betere samenvatting van Henk de Jong had je niet kunnen geven
Vind ik leuk
Eimersweide +9126
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Graag Remco Pasveer naar Doetinchem dan.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
Nee dank je
Vind ik leuk
Eimersweide +9126
vrijdag 11 januari 2019 om 14:00
Haha dan zijn wij van hem af 😁
Vind ik leuk
NvC +8478
vrijdag 11 januari 2019 om 12:58
Best wel een prima KKD keeper. Lekker weer aan spelen toekomen.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:07
Daar komt de aap uit mouw, etimadi wil weg en daarom kijkt de Graafschap verder. En niet omdat zoals eerder vermeld dat ze ontvreden zijn over beide doelmannen.
Vind ik leuk
Voetballert +1312
vrijdag 11 januari 2019 om 13:09
Inderdaad, maar Peter hengelt nog niemand binnen dus een keeper zal ook wel niet lukken..
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
vrijdag 11 januari 2019 om 13:24
Dat zie ik ook gebeuren
Vind ik leuk
Voetballert +1312
vrijdag 11 januari 2019 om 13:27
We kijken nu rond.. mooi op tijd weer
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
vrijdag 11 januari 2019 om 13:38
Geen keeper halen, Jurjus onder de lat en 1 of 2 fatsoenlijke spelers erbij halen zodat hij niet meer dan 30 schoten tegen krijgt per westrijd. Ja Jurjus maakt nog foutjes maar meeste keepers die bij de Graafschap willen keepen hebben dat. Maar als je zoveel ballen op je af krijgt maak.je ook meer foutjes dan een keeper die 15 schoten tegen krijgt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:49
Zou Almere City op dit moment meer kunnen betalen als de graafschap ??
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Als dat zo is ….dan moeten ze bij de graafschap de stekker eruit trekken. Dat je al kleredivisie club minder salaris kan ophoesten dan een KKD clubje

Wat zou die jongen hebben ...tonnetje tot 1.5 ton euro salaris?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:53
Ik weet wel dat Almere City van plan is te promoveren en dan langzaam aan een stabiele eredivisie club worden. Zou me kunnen voorstellen dat ze in de regio Almere een paar goede sponsoren en zakenpartners hebben kunnen vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:51
De klok tikt door. Veel nieuws en gelul, weinig resultaten. Nieuwe spits en verdediger zijn nodig. Dan maar gewoon het seizoen af maken met Jurjus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Ik mag toch hopen dat ze in Doetinchem weten wat een scorende spits kost in de winterstop? Iig meer dan die 4 tot 5 ton die Hofstede ergens heeft kunnen bedelen
Vind ik leuk
Ovs4Life +85
vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
Jammer, want vond Etemadi ondanks veel tegendoelpunten best steady. Seizoen afmaken met Jurjus als eerste doelman is zelfmoord. Snel een nieuwe doelman halen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:44
Dan kun je kijken of Bednarek huren een optie is, die speelt toch niet bij Heerenveen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws