'Ik doe m'n best om Ten Hag ervan te overtuigen mij meer speelminuten te geven'

'Ik doe m'n best om Ten Hag ervan te overtuigen mij meer speelminuten te geven'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 16:18vr 11-01-2019 om 16:18

Zakaria Labyad hoopt Erik ten Hag op andere gedachten te brengen. De Ajax-trainer maakte voor de winterstop slechts mondjesmaat gebruik van de miljoenenaankoop, die in de zomer overkwam van FC Utrecht.

Labyad speelde afgelopen nacht met Ajax een oefenwedstrijd tegen Flamengo, liet zich nadrukkelijk gelden en scoorde. "Dit zijn mooie en goede wedstrijden om jezelf te laten zien", zegt Labyad tegen de NOS. "Ik denk dat ik dat ook heb gedaan."

"Het blijft moeilijk, maar ik sta er positief in", zegt hij over zijn reserverol in Amsterdam. "Voor Ajax spelen is een van de mooiste dingen in Nederland. Ik ben enorm trots en blij dat ik voor Ajax mag spelen. Ik ga mijn best doen om de trainer ervan te overtuigen mij meer speelminuten te geven."

Labyad praat met de technische staf van Ajax over zijn situatie. "Ik praat er met alle trainers over. Waar we het over hebben gehad, heb ik vandaag laten zien. Dat gaat om energie en dominantie, vechten voor je elftal. Dat heb ik kunnen omzetten in deze wedstrijd."

Poll

Hoort Labyad in de Ajax-basis?

(1625 stemmen)

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
Krijgt volgend seizoen vanzelf meer speeltijd...
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
Bij Jong Ajax?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
Ongetwijfeld...
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 16:44
Daar is ie ongetwijfeld te oud voor, bedoel je zeker.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Nee joh.

Deze kan best voetballen hoor...
Het is uiteindelijk niet het niveau waar Ajax naar streeft maar ik ga er van uit dat hij volgend seizoen genoeg vlieguren gaat maken in Ajax 1!
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 16:51
Te oud voor Jong Ajax bedoelde ik, niet te oud voor Ajax 1.
Ik wil wel met hem meegaan, Ten Hag moet eens wat anders uitproberen... Sinkgraven of Labyad op het middenveld en dan eens kijken hoe het gaat. Beetje rouleren vooral tegen de clubs uit het rechterrijtje kan geen kwaad, zolang hij maar niet gelijk drie of vier spelers van de basis wisselt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Inderdaad..

Ik ben wel een beetje fan van Sinky... Van mij mag hij meer speeltijd krijgen op het middenveld!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
En wie eruit dan?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 17:22
Je zegt zelf;

Beetje rouleren vooral tegen de clubs uit het rechterrijtje kan geen kwaad, zolang hij maar niet gelijk drie of vier spelers van de basis wisselt.

Kies er maar 1
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:27
Ik zou het niet weten want Eiting is ook weer blessure vrij.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 17:28
Die heeft mij totaal niet overtuigd dit seizoen. Echt een pussy op het veld! Laat die nog maar lekker bij Jong zijn fouten maken!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:32
Dit dus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:53
Die is er zeker nog niet klaar voor, ik denk dat hij het niveau ook niet zal halen. In ieder geval zal hij niet constant presteren. Misschien af en toe een leuke wedstrijd, maar meer niet, vrees ik.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 23:40
"Beetje rouleren" Dat zei hij niet, hoor...dat zei ik, haha.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 18:08
Denk dat hij niet zo snel af stapt van e beste 12/13 we hebben gezien wat er is gebeurt tegen Heracles en eerlijk is eerlijk het kan je je kampioenschap kosten!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:31
Dat zou ik dus never nooit doen. We zitten in een prima flow en dan moet je niet ineend de boel omgooien. Dan kan het zomaar een keer mis gaan. Dat zag wel tegen Heracles thuis. Kan je zomaar de titel schelen. Spelen in een goed draaien team is geen opgave hoor, ook niet als je veel wedstrijden in de benen hebt. Kijk naar Tadic, was lang op het WK en stroomde al snel in tijdens de voorbereiding. Hij verklaarde zelf dat ie niet moe was ondanks de vele wedstrijden.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
zaterdag 12 januari 2019 om 01:24
Voetbal is een teamsport.
Het team is zo sterk als de zwakste schakel.
Als er een basisspeler ziek, geblesseerd of geschorst is, moet een reservespeler naadloos zijn taken over kunnen nemen.
Dus je kan maar beter zorgen dat een reservespeler goed in te passen is, dus zal je hem af en toe mee moeten laten spelen, juist als het team in een goede flow zit.
Dit overigens nog los van het feit dat die speler zelf ook niet elke wedstrijd alleen maar op de bank wil gaan zitten.
Heracles thuis was de eerste competitiewedstrijd, toen was het hele team nog niet goed ingespeeld en waren er te veel basisspelers uit de basis gelaten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Ajax had hem nooit moeten halen, is overbodig en komt tekort voor het niveau dat Ajax heeft en nastreeft. De charme is natuurlijk de meerprijs die je krijgt voor een speler van Ajax bij een transfer....misschien iets voor Betis.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 23:42
Ten Hag wilde hem er persé bij hebben, nou die heeft z'n zin gekregen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:34
Helaas maar Ajax maakt wel winst bij verkoop.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:35]
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
zaterdag 12 januari 2019 om 01:15
Hebben ze Labyad al verkocht dan ?
Of heb je het over Younes die ze voor miljoenen hebben gekocht en transfervrij de Arena is uitgelopen ?
Of bedoel je Viergever die ze voor een paar miljoen van AZ hadden gekocht en later Ajax transfervrij ruilde voor PSV ?
En Zivkovic voor 2 miljoen gekocht van Groningen en voor 1 miljoen aan Oostende over gedaan ?
Vind ik leuk
Kuip +9080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Bij Utrecht...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Bij een andere club?
Vind ik leuk
Harrie82 +3822
vrijdag 11 januari 2019 om 19:14
Ja en daarom zal het niveau een stuk lager zijn dan het niveau van dit jaar.
Wat een goede selectie is het nu. Als dat bij elkaar kon blijven en een echte apits erbij dan zouden ze zomaar voor CL winst kunnen gaan.
Vind ik leuk
henkvlis +4160
vrijdag 11 januari 2019 om 16:21
Gretige Labyad wil meer .... haha laat me niet lachen.
Wat wil hij meer?
Speeltijd krijgt hij niet want hij is niet goed genoeg
Dus ook niet meer GELD.

Labyad wil meer weten over de uitgang zeker?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
De frustratie zit diep of niet?
Vind ik leuk
henkvlis +4160
vrijdag 11 januari 2019 om 16:28
Frustratie?

Welke frustratie zou ik hebben?
Ik ben blij dat jullie er mee opgescheept zitten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Frustratie is de voornaamste stopwoord geworden van ajacieden hieer op VP. Ongeacht wat je typt, zodra het iets negatiefs is over Ajax, wordt het als frustratie gezien.

Je moet dit niet persoonlijk opvatten. Ze praten slechts voor zichzelf. Zo ervaren zij het en dat is ook niet gek, of denk jij van wel? Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Haha en andersom is het precies hetzelfde. Het is maar net van welke kant je het wilt bekijken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:35
Nee hoor... puur en alleen het woord frustratie gaat op VP (bijna) alleen maar gepaard met Ajax en/of Ajacieden.

Het stoken gebeurt wel over en weer. Vandaag ben ik de trol morgen ben jij het. Bij wijze van spreken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Haha non stop Calimero gedrag uit Eindhoven. Jij bent vandaag een van de grootste calmeros. Leven is ook niet eerlijk. PSV de derde club van Nederland😂
Vind ik leuk
John Garp +3026
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Goh, wat voel ik me hierdoor uitgelokt.
Tjeempie, hele weekend verpest.

Gemenerd.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 17:12
Jij bent sowieso elke dag de trol
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Dat is een leugen. Ik ben niet eens elke dag actief hier op VP.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
Goed man.
Vind ik leuk
henkvlis +4160
vrijdag 11 januari 2019 om 16:35
Haha,

Ik zou als supporter van Ajax ook wel een beetje gefrustreerd raken, als je al 4 jaar op rij geen kampioen bent geworden.
Tja, wellicht dit jaar nummer 5 op rij !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Haha of 5 uit 9 en Eindhoven weer niks. 31 jaar lang geleden voor het laatst een Europese finale is ook moeilijk. PSV de derde club van Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:24
en eh.. is Heerenveen dan de tweede?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Ik zou als ik Henk Vlis was ook wel gefrustreerd raken.
Vind ik leuk
Boaz +127
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Ik vind jou echt een van de zieligste personen op dit forum. Tering he, doe je ook nog wat anders dan reageren op VP? Levenloze hond.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Hey Boertje. Laat mij eens die berichten zien dan. Van een aantal weken geleden? Ben wel benieuwd nu eigenlijk. Kom maar op met je bewijzen, je was toch zo overtuigd dat ik die dingen gezegt had?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Prima 18e man hoor. Als die bij jullie had gespeeld, zou Malen nooit meer invallen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Waar haal jij die wijsheid vandaag?

Daarbij, bij ons is Labje niet eens welkom. PSV is een kampioenenploeg!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:50
Van het feit dat na de eerste 11 spelers, Labyad jullie beste speler zou zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Ik denk eerder dat als Malen voor Ajax speelde Dolberg zijn trainingspak niet eens uit zou moeten doen.

Bij ons komt hij niet eens in aanmerking voor die positie. Een Amsterdamse boer heeft dat ooit eens op tv vermeld.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
Hahahaha wat een grap. Waar zijn Malen's 11 goals uit zijn eerste 11 wedstrijden?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:02
Als hij dezelfde aantal minuten zou maken...

Daarbij, het zijn de woorden van Frank niet van mij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Ja en Frank vond Riedewald, Bazoer en Tete de 3 grootste talenten van NL.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Frank werd wel kampioen...
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Zie hem eens trollen en wijzen naar anderen.
Vind ik leuk
Gelukshand +150
vrijdag 11 januari 2019 om 16:50
Als ze Labyad hadden dan hadden ze Wellicht PSV wel gewonnen als ze 10 niet basis spelers opstelde tegen RKC.

Dus hoezo niet bruikbaar?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Nouja, tenzij je tegen een b elftal van Flamengo moet spelen natuurlijk...
Vind ik leuk
Gelukshand +150
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
Ja maar hij speelde ook tegen Go Ahead in de beker en won die wedstrijd. PSV verloor van RKC in 120 min, dus wellicht hebben jullie hem nodig op de bank, zodat je hem tegen RKC kon gebruiken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Als we zo gaan rekenen...

Wellicht als jullie een hendrix, De Jong of Schwaab hadden dat jullie ook eens een prijs zouden pakken deze jaren...
Vind ik leuk
Gelukshand +150
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Jij zei dat je hem niet nodig hebt!
Ik zeg niet dat we psv'ers nodig hebben om een prijs te pakken.

Dus je had hem wel nodig, dan hadden jullie wellicht wel van RKC gewonnen en zaten jullie wellicht nog in de beker.

Maar de enige die een prijs heeft dit seizoen is Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Haha PSV heeft maar 3 prijzen in 10 seizoenen. Ken je plek als boertje. Ajax is in alles de allergrootste club van ons land.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
3 titels in 10 seizoenen. PSV is slechts figurant. Ajax gaat weer 4 op rij pakken. De recordmeister komt eraan. Let op mijn woorden Van Bommel gaat geen prijs pakken komende jaren. Ajax gaat er tussenzitten
Vind ik leuk
Robert_b89 +462
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Vandaar viergever haha veltman is ook een optie voor jullie
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 16:35
Ja. Zoveel plezier halen uit dat iemand waar je niks om geeft niet speelt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Over dat hij weg wilde, jullie weinig op heeft geleverd. Dat soort werk.
Oke, cool, ik ben er wel blij mee. Prima back up.
Vind ik leuk
kcim +3045
vrijdag 11 januari 2019 om 16:48
Ik heb de aankoop van Labyad nooit begrepen. Tenminste niet als opvolger van Ziyech en ook niet van Kluivert.
Nu hij er toch is, is het een prima speler voor de breedte. Tot nu toe vind ik hem naar buiten toe ook prima overkomen.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 17:01
Ik weet niet of hij 1 op 1 ziyech zou kunnen of moeten vervangen.
Alleen hij brengt wel creativiteit. Als Ziyech was vertrokken had hij misschien wel meer gespeeld. En ik vraag me af of hij puur voor de breedte kwam of volgend jaar in de basis zou moeten kunnen.
Dat laatste ben ik met je eens. En ook geen drama omdat hij niet veel speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:17
Ik kan me voorstellen dat er supporters bij PSV zijn die het niet chique vinden hoe Labyad destijds zn poot stijf hield en een transfer forceerde. Daarom begin je denk over centen, want daar ging het destijds om.

Persoonlijk denk ik dat het in die periode ook bij PSV fout zat. Kijk naar Bakkali en Toivonen. Het management ging ook slecht om met spelers die uit contract liepen. Nu gaan ze er vee beter mee om, kijk dit seizoen naar Schwaab.
Waar gevochten wordt hebben er vaak twee schuld. Maar ik moet op VP de eerste bravoure PSV supporter nog tegenkomen die kritisch naar eigen club kijken.

Gefrustreerd is overdreven, maar je had nooit zo een overdreven reactie geplaatst als het om een andere selectiespeler van Ajax ging.

Grappig is dat je dan nog bijval krijg van andere supporters die denken stoer te zijn. Triest eigenlijk toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
Is niks en word nooit niks. Snel afscheid nemen van spelers zoals Lamprou, Veltman, Kristensen en Labyad.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Wordt nooit iets bedoel je... Anders wordt het wel weer wat :-P, en dat moeten we niet hebben eh?! ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
Gelukkig bepaal jij dat niet.
Veltman is bruikbaar, Kristensen zie ik zeker wel potentie in. Heeft ook een goede voorzet. En Labyad is afwisselend maar hij kan wel wat. Twijfelgeval.

Alleen Lamprou komt voor nu echt te kort. Letterlijk en figuurlijk
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Waarin komt Lamprou letterlijk tekort?
Waar heeft hij het dan niet goed gedaan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Zolang PSV speelt met Viergever, Schwaab en Kale alleskunner Hendrix kun je best een risico nemen met Labyad
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
neem je tijd. wen aan ajax, aan de snelheid van handelen en spelen ed. je kansen komen echt wel.
Vind ik leuk
Hast58 +867
vrijdag 11 januari 2019 om 16:44
Snelheid van ONDERhandelen bedoel je zeker ipv handelen.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 16:45
haha in verband met de Lainez soap? Zo snel al Marco kon zijn op het veld
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
En de eerste kikker dreigt uit de kruiwagen te springen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
Juist niet toch?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 17:05
Dus iemand geeft aan zijn kansen te willen grijpen wanneer hij die krijgt is in jouw ogen een kikker die uit de kruiwagen springt?
Vind ik leuk
Cada +59
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
Wil je geen kampioen worden, moet je hem opstellen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
Heeft gisteren gescoord, maar voor de rest was het niets bijzonders.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
Eens, ik heb nog niet zoiets van hem gezien dat ik denk: ja basisplaats!

Voor wie dan?

Leuke 13e of 14e man
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:29
Ik zie hem liever als 30e man ofz.
Vind ik leuk
Leedz +7178
vrijdag 11 januari 2019 om 16:28
Ik vind hem tijdens zijn invalbeurten en wedstrijden waarin hij zo nu en dan mag starten maar ongeïnspireerd overkomen en het lijkt of hij het niveau niet aan kan...

of het ligt aan wedstrijdritme en vertrouwen
Vind ik leuk
renemar +635
vrijdag 11 januari 2019 om 16:31
Deze jongen heeft niks bij AJAX te zoeken. Voegt helemaal niks toe en past niet in het systeem. Snel verkopen. Goed voor hem en voor AJAX.
Vind ik leuk
Guntherr +1487
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Denk ik ook idd, never change a winning team.
Snap alleen niet waarom hij ook niet als invaller gebruikt wordt, toch iemand die nog wat kan forceren laatste 20 minuten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:37
Hoort niet bij Ajax, geen kwaliteit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:45
Labyad, kan het bij ajax wel vergeten, die krijg echt geen basisplaats. Dus ga maar vast opzoek naar een andere club.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:28
Terug naar Utrecht?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:33
Nee, stuur hem maar zo ver mogelijk weg.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:40
Haha ja zo dacht ik er ook over. Vond hem idd bij Utrecht ook niet geweldig. Miss kan hij beter naar een club in Qatar ofz.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Inderdaad weg ermee, we hebben er een paar leuke centen aan over gehouden. Niet meer dan dat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Hopelijk krijgen wij er dan ook nog wat miljoenen voor. Alleen ben bang dat hij nog niet weg wil.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Nou weet het niet, het is een jongen. Die niet graag op de bank zit.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 19:53
Hij deed het bij Utrecht toch wel redelijk toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Word echt schijtziek van dat gelul tussen Ajax en PSV supporters hier
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
vrijdag 11 januari 2019 om 19:55
Nou ik weet niet of je allang aanwezig bent op VP, maar ik kan je nu al vertellen dat dat alleen maar erger en erger wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Klopt maat daarom zeg ik t ook.. t word beetje vervelend
Vind ik leuk
ajaksiet +652
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Komt gewoon tekort voor dit Ajax.
Vind ik leuk
Muscles +1049
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Labyad heeft het gif van Nico nodig, die absolute wil om te winnen en dat heeft hij nog niet.......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
Terug naar Utrecht
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Leuke speler die zo nu en dan zeker nog wel bruikbaar is en zal zijn. Niet direct basis materiaal maar als back up zeker niet verkeerd.
Ten Hag gaf ook aan dat hij moest wennen niet direct bij de beste te horen dus weet maakt hij juist nu weer wat stappen.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 17:22
Pffff onze rat traint hard
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:24
persoonlijk denk ik dat hij de ajax filosofie snel onder de knie kan hebben vind hem ook beter als van de beek en is zeer aanvallend ingesteld iets wat ten hag juist aanbid en het ajax spel ook wil dus denk wel als een donny zou vertrekken dan zou hij daar best passen moet ook zeggen dat deze jonge best wel goed veranderd is zie niet meer die labyrat van psv dit is een vaardige speler die hoop ik voor ajax veel gaat brengen suc6 in 020
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
vrijdag 11 januari 2019 om 20:00
Mag hij dan de stoel van Donny warm houden?
Deze 2 kun je niet met elkaar vergelijken, Donny is een heel ander soort middenvelder. Je kunt Labyad beter vergelijken met Ziyech of Tadic die ook allebei zowel op het middenveld als op de vleugels kunnen spelen, vergeleken met deze 2 spelers komt Labyad nog niet in de buurt van hun niveau.
Prima speler om achter de hand te hebben, maar ik verwacht niet dat hij bij een eventueel vertrek van Tadic of Ziyech hun positie in de basis zal gaan overnemen. Ajax zou dan eerder voor een nieuwe aanwinst gaan dan voor Labyad, die komt gewoon tekort om 1 van deze spelers op te volgen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:38
indd vergelijken met tadic of ziyech is niks maar donny zn stoel warm houden gaat wel heel ver ben best onder de indruk van dit ajax maar vind donny echt niet veel beter als labyad donny kent t spel van ajax beter omdat hij nooit iets anders heeft gedaan heeft naar mijn mening niks te maken dat donny beter is maar dat is maar mijn mening donny zoals tadic iets minder maar ziyech zijn middevelders en ik denk dat labyad dat makkelijk snel kan oppakken toen klaasen vertrok had ik t dee dat donny meer een nr 10 was en dat kan labyad ook en minimaal net zo goed als donny maar jij kent je eigen team beter als mij dus s dit ook maar een gedachtegang van psv suporter
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Donny is eigenlijk ook geen echte nummer 10. Ik denk dat Labyad aanvallend beter is, maar Donny is een veel completere middenvelder dan Labyad. Labyad is in mijn ogen ook meer een linksbuiten dan een echte middenvelder.
Donny zie je over het hele veld lopen, hij staat verdedigend goed ze mannetje, aanvallend zorgt hij voor dreiging en hij is snel in de omschakeling. Hij is ook een veel slimmere voetballer dan Labyad, met zijn loopacties creëert hij ruimte voor zijn medespelers en hij heeft ook een goede pass in huis waarmee hij zijn medespelers vrij voor het doel zet. Terwijl je van Labyad op verdedigend gebied niet al te veel hoeft te verwachten en aanvallend is hij meer met zijn eigen acties bezig dan met zijn medespelers. Het is niet aan de middenvelders de taak om zulke acties te gaan maken, bij balverlies kun je ook flink in de problemen komen. De middenvelders moeten juist in beweging blijven, ruimte creëeren, hun aanvallers bedienen en ondersteunen, ook bij balverlies.
Bij Ajax wordt er momenteel niet echt met een nummer 10 gespeeld, Ajax speelt met Donny, Frenkie en Schöne juist heel gecontroleerd. Schöne als controleur, Frenkie opbouwend spelverdeler en Donny is de man die altijd in beweging moet blijven en daarmee ruimtes creëert, aanspeelbaar moet zijn en zijn medespelers ondersteunt. Donny staat niet op het veld om acties te maken en te scoren, hij speelt meer in dienst van zijn medespelers en dat zorgt ervoor dat hij niet zo heel opvallend is op het veld (net als Klaassen), maar hij is wel altijd heel belangrijk.
Dus al met al vind ik dat Labyad geen goede vervanger is voor op het middenveld, niet met deze speelwijze in ieder geval.
Frenkie, Lasse en Donny zijn gewoon compleet andere spelers dan Labyad. Labyad zou misschien net achter de spits als 10 kunnen spelen en anders gewoon als linksbuiten, maar voor een vaste basisplaats komt hij gewoon te kort en zal Ajax er eerder voor kiezen om een nieuwe speler te halen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
duidelijk nu je dit zo verwoord ben ik het ook wel met je eens je ziet wel je bent nooit te oud om te leren kijk jullie gebruiken hem ook als aanvaller maar bij psv speelde hij meer op t middeveld dus daar was mijn stuk ook meer op gebaseerd maar dank je voor de verheldering👍👌
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:27
Wel het beste van Ten Hag tot nu toe om deze prutser amper optestellen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Deze speler kont tekort voor de top 2 in Nederland. Hij moet genoegen nemen en bij een subtopper in NL of B gaan spelen. Daar komt hij meer tot zijn recht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:13
Goede instelling .Ik gun het hem en mezelf. Want dan gaat t Ajax ook goed. Zo’n slechte speler is t helemaal niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:44
Nee het is een topper maar hij heeft tadic voor hem
Vind ik leuk
ajax1973 +2357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
te lui om zijn verd werk te doen die gaat het niet maken te matige speler
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Labyad heeft bij ons laten zien dat hij weer helemaal terug is .Net zoals ayoub bij feyenoord speelt hij te weinig maar verbreed de selectie van een topclub terwijl wij elke week smulden van hun prestaties dit soort spelers wil je elke week zien
Vind ik leuk
Mo +11864
vrijdag 11 januari 2019 om 19:16
Heeft gewoon pech dat de basis elf heel veel kwaliteit heeft want voetballen kan hij zeker wel.
Vind ik leuk
Ovs4Life +40
vrijdag 11 januari 2019 om 19:40
Ideale twaalfde man. Hij heeft gewoon een te goed basiselftal voor zich
Vind ik leuk
14forever +8874
vrijdag 11 januari 2019 om 19:52
Wat een eenling was het gisteravond toch weer. En maar schieten, totaal geen oog voor de medespelers.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:06
Is een goede voetballer maar vaak zie je hem ook helemaal niet. Ik denk dat hij bij AZ of Heerenveen ofzo niet zou misstaan en ook aan spelen zou toekomen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:13
Geen verkeerde speler als hij de kans zou krijgen komt het zeker goed .
Jammer voor ons dat hij weg is .
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 21:44
Ja ik snap de negativiteit rondom hem niet zo goed. Heeft bij Utrecht laten zien mentaal terug te kunnen vechten (hopelijk laat Bazoer dat ook zien) maar mensen vergeten dat je Tadic, Ziyech niveau niet uit de basis speelt, of vdBeek, Neres niveau maar dat wilt toch niet zeggen dat je niet voldoet? Hij heeft veel keren laten zien bij Ajax zeker een goed niveau te hebben voor Ajax maar de concurrentie is nu eenmaal groot maar daardoor hoeven we hem toch niet af te schrijven?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Nee zeer zeker niet pakt straks hoop ik zijn kans wel .
Bij Utreg was hij van grote waarden .
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Vond hem bij Utrecht top!
Vooral helaas tegen Ajax haha maar daarin viel hij me wel op!

Jammer trouwens dat Advocaat niet doorgaat!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Ja zeker jammer had hem graag nog een seizoen gehad .
Ben benieuwt wie het wordt , horen al verschillenden namen ?????
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
vdBrom? (Twijfel of hij bij Utrecht past, wel een goede coach)

Wie zie jij het liefst komen?

En Petrovic blijft dan zeker ook niet?

Ik hoop dat Utrecht een beetje kan doorgroeien in potentie de beste subtop club van Nederland.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Van de Brom is een prima Coach Idd .
Frasier wordt ook genoemd ?????
Petrovic ook weg ???
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:15]
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Petrovic is trouw, ook al gaat Advocaat op eigen keuze weg. En ligt eraan of de nieuwe trainer gebruik van hem wilt maken. Utrecht doet er goed aan om Petrovic te behouden. Een top gozer!

Fraser wellicht, vind hem een beetje moeilijk inschatten.

ff een andere naam. Reiziger vind ik wel een talentvolle coach, prettige persoonlijkheid ook.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Petrovic is oke , maar met een nieuwe coach aanstelling .
Weet je vaak dat ze de eigen mensen mee nemen .
Dus dat is af wachten Jordaan .
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Klopt.

We gaan het zien!

Onze supporters groepen liggen elkaar niet. Maarja ik heb 8jaar in Utrecht gewoond, gun Utrecht verder het beste. En het blijft ook altijd een beetje m'n stadje 😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Mooi om te horen , ik haat Ajax ook niet dat gaat veel te ver .
Utrecht -Ajax ben ik voor Utreg , is mijn cluppie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:34]
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Ja logisch, en rivaliteit oké. Maar puntje bij paaltje moet je gewoon een biertje met elkaar kunnen drinken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Moet Idd mogelijk zijn 🍺 proost alvast .
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Prooooost!! Op het ledig erf had ik nu een rondje gegeven😉
Chill weekend verder!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Idd een gezellige plek DePoort of de Barierre ???
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:45
Meestal De Poort, Dorstig Hart was wel één van m'n stam cafe's
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
Lekker man gezellig stukje stad daar
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:51
Absoluut! Heb Utrecht echt doorleeft, als ik bewijs van spreken op tv een stoeptegel zie in Utrecht kan ik gelijk vertellen waar het is haha. Sinds 2009 weg, best veel veranderd in Utrecht, maar blijft altijd leuk weer daar te komen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:56
Mooi dat je het er na je zin heeft gehad .
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 23:01
De mensen maken de stad, als je ergens veel vrienden maakt, relaties hebt gehad enz dan krijg je vanzelf binding met een stad. Cheers Goos!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:14
Labyad is zeker zo goed met zijn ervaring wat hij heeft opgebouwd hebben ze die Mexicaan niet voor nodig waar ze die 15 miljoen voor wilde betalen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:48
Utrecht was een mooie club boor hem.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Ik vind het wel een goede speler. Een beetje te egoistisch voor het ajax-systeem. Ik hoop niet dat hij een basis-speler waordt, daarvoor mist hij nog net iets. Misschien komt dat nog.
Vind ik leuk
Miller +33
vrijdag 11 januari 2019 om 21:39
Ja, dat gaat lastig worden, tenzij de selectie op een bepaalde manier verandert deze maand. Hij maakte wel een hele mooie goal en heeft een prima instelling hier bij Ajax. Goed bezig! Helaas voor hem heeft hij op dit moment gewoon echt met hele goede competitie te maken op zijn posities.
Vind ik leuk
bennings +385
zaterdag 12 januari 2019 om 09:04
Had gewoon bij Utreg moeten blijven was hij het mannetje ,bij Ajax is hij een nummer meer niet ....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws