Roda JC zwaait vaste waarde uit: 'Thanks for everything, Ogie!'

Roda JC zwaait vaste waarde uit: 'Thanks for everything, Ogie!'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 17:28vr 11-01-2019 om 17:28

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 17:35vr 11-01-2019 om 17:35

Ognjen Gnjatic is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Roda JC. De 27-jarige controleur uit Bosnië en Herzegovina speelde sinds de winter van 2017 in Kerkrade en zet zijn carrière voort bij het Poolse Korona Kielce.

Beide clubs hebben het nieuws vrijdagmiddag via de officiële kanalen naar buiten gebracht. Gnjatic heeft bij zijn nieuwe werkgever een tweejarig contract ondertekend: hij ligt tot 31 december 2020 vast in Kielce. De controleur zou eigenlijk aan het einde van het huidige seizoen transfervrij vertrekken, maar volgens dagblad De Limburger is zijn (lucratieve) verbintenis in Kerkrade tussentijds ontbonden.

Gnjatic werd in januari 2017 door de destijds pas aangetreden eigenaar Aleksei Korotaev opgehaald bij het Griekse Platanias. Sindsdien groeide hij uit tot een vaste waarde in het Parkstad Limburg Stadion: in twee jaar tijd kwam de Bosniër tot 51 wedstrijden in competitie-, play-off- en bekerverband, waarin hij niet tot scoren wist te komen.

Plaats een reactie

Dreeke +350
vrijdag 11 januari 2019 om 17:30
Nou dat scheelt, was een van de grootverdieners in de selectie!
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
vrijdag 11 januari 2019 om 17:37
hadden ze niet met hem moeten verlengen. maar volgens de " insiders " zou zijn salaris toen gehalveerd zijn.gelukkig hebben we harm nog en heeft harm een lijstje....
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Ben benieuwd wat er op de lijst staat
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:18
Ongetwijfeld een afgekeurde belg.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
vrijdag 11 januari 2019 om 20:28
Kippendij filet
Broccoli
Schijtlint
Zoete aardappelen
Ingredienten voor verse pasta met kip en pesto
Koffiebonen
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Klinkt lekker en gezond, Harm heeft er kijk op
Vind ik leuk
pietprecies +11697
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Zeker, lekker én gezond
Vind ik leuk
Rodajc +18652
vrijdag 11 januari 2019 om 17:40
Was wel een prima speler, maar al met al vrede met deze transfer. Nu kan er misschien nog een talentvolle jongen ergens vandaan worden gehaald. Het zal wel moeten, want alleen El Makrini, Souren en Verburgh kunnen in een verdedigende rol op het middenveld spelen.
Vind ik leuk
Rjc1980 +1188
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
Lees ik t goed? Contact ontbonden? Man man kunnen die dwazen geen spelers verkopen???
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
vrijdag 11 januari 2019 om 18:58
blijkt dat gnjatic en zijn zaakwaarnemer een clausule in het contract hebben gekregen dat hij bij sportieve verbetering gratis mocht vertrekken. ben blij dat er beleid is nu.
Vind ik leuk
Rodajc +18652
vrijdag 11 januari 2019 om 19:13
Huh, zeg je nu serieus dat van Veldhoven iets goed doet/heeft gedaan? Ben je wel echt het beest?
Vind ik leuk
diekertjedap +5429
vrijdag 11 januari 2019 om 19:34
was sarcastisch bedoeld. harm kan niks goed doen want hij weet helemaal niet wat hij aan het doen is. zou me niet verbazen als er nu een nieuwe keeper zou worden aangetrokken, zoveel vertrouwen heb ik er in.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:46]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
Jurjus? Hahaha
Vind ik leuk
pietprecies +11697
vrijdag 11 januari 2019 om 20:29
Breng hem niet op ideeen
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Etemadi?
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Daar moest ik ook aan denken
Vind ik leuk
Pancev +1059
vrijdag 11 januari 2019 om 22:01
Woont Henryk Bolesta nog in Kerkrade? Zou die anders nog zin en tijd hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
VAn leer veel te goedkoop weggedaan wegens clausule, nou Gnatic weer wegens clausule, wat zitten daar voor koekebakkers, wat zou Engels voor een clausule hebben ?
Vind ik leuk
AA +53
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
Dat ie altijd weg mag :)
Vind ik leuk
KARKANEL +151
zondag 13 januari 2019 om 22:04
Als breker kreeg hij een voldoende maar ik meen dat je op het middenveld een beetje meer moet kunnen. Een bal over dertig meter precies in de voeten of in de looprichting van een medespeler passen was er bij hem niet bij. Ook scorend vermogen was er niet. Een middenvelder moet in mijn ogen ook scorend vermogen hebben en over een goede pass beschikken en anders hoor je er niet thuis. Zeker op het hoogste niveau als vorig jaar. Trouwens daar waar het voetbal gemaakt of gebroken wordt is op het middenveld en daar hebben we al jaren niks fatsoenlijks meer rondlopen. Ook vandaag weer gruwelijk geërgerd aan Molenaar. Het had op een gegeven moment niet veel langer moeten duren waren er tegengoals gevallen. Het hele middenveld met Milts , Makrini als ook Remans(die wel een goede wedstrijd speelde) liepen al een half uur op hun tandvlees maar Molenaar verzuimde om frisse krachten te brengen. Wat een boer van een coach hebben we toch.
Vind ik leuk
Rodajc +18652
zondag 13 januari 2019 om 22:09
Dat dit jonge team nu 5de staat, met veel zelfvertrouwen en duidelijkheid speelt, en zich duidelijk ontwikkelt, waardoor we dus gelijkwaardig zijn aan de meeste topploegen in de KKD, komt door het werk van Molenaar. Zijn wissels bleven idd uit, maar als dat alles is... Prima coach voor dit huidige team.
Vind ik leuk
KARKANEL +151
maandag 14 januari 2019 om 09:38
Prima coach? Ik weet niet of jij de wedstrijd tegen FC Dordrecht hebt gezien? Roda stond daar na 20 min. met 2-0 voor. Daarna heb ik ze niet meer aan de bal gezien. Dordrecht speelde Roda compleet van de mat en uiteindelijk konden ze de handen dichtknijpen met het ene punt. Dordrecht stond op de ranglijst mee onderin. Maar onze coach reageerde niet en dat noem jij een prima coach? Ik kan zo nog wel even doorgaan met punten waarop die blijk geeft van totaal falen.
Vind ik leuk
Rodajc +18652
maandag 14 januari 2019 om 10:13
Het is een prima coach voor de ontwikkeling van dit team, bedoelde ik te zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:16
Had liever gezien dat ze die El makrini weg hadden gedaan, dat is me toch een koekebakker, maakt zoveel onnodige overtredingen en al jaren veel te dik.
Vind ik leuk
FCKip +743
vrijdag 11 januari 2019 om 19:32
Moet een club ook Makrini willen, en die kans is klein.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
vrijdag 11 januari 2019 om 20:35
We zitten bij Westlandia 5 met een tekort aan spelers, kan hij een bal over 4 meter in de voeten spelen?
Vind ik leuk
Bint +302
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Nee. Dat kan hij niet.
Vind ik leuk
KARKANEL +151
maandag 14 januari 2019 om 13:08
Makrini is net als Gnjatic een breker. Werkt en loopt zich ook dood voor de ploeg. Gaat er naar mijn mening soms veel te onstuimig in waardoor hij vaker gepasseerd wordt. Maar wat ik al schreef over Gnjatic telt ook voor hem. Geen scorend vermogen en een slechte pass. Wanneer je als middenvelder een slechte pass hebt hoort het bij mij op. Ik ga vaker naar de pupillen van Schaesberg kijken en daar lopen spelertjes die maar zelden slecht passen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 19:56
Denk ook dat bij Vv schaesberg meer talent rond loopt, kom er ook vaker.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Dag knulletje,
Pas je goed op jezelf!
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 17:43
Zou alleen wat bijkomen als er iemand zou vertrekken, nu word de transferperiode toch een stuk spannender.

Misschien maar beter dat hij weg is gezien de financiële situatie, al deed hij het niet onaardig.

Succes in Polen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Veel succes in ons land! Je gaat het fantastisch vinden❤️ Kielce is ook een gezellige stad 👌🏼
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:45]
Vind ik leuk
la galaxy +1041
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Zijn ze een goed team?
Vind ik leuk
Rodajc +18652
vrijdag 11 januari 2019 om 19:16
Nummer 6 dus speelt wel nog ergens voor. Op Facebook 100k+ likes, dus ook best een redelijk grote club, klinkt prima voor hem.
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Hadden ze niet even een transfersom kunnen betalen, of het PLS opnieuw stucadoren ofzo
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:58
🤦‍♂️
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Grapje joh😜
Vind ik leuk
Zuid +29
vrijdag 11 januari 2019 om 18:02
Zoe is ut.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:17
Of de Heaters kunnen betalen ?
Vind ik leuk
Zuid +29
vrijdag 11 januari 2019 om 18:05
Had toch een meerwaarde.
Stevig in duel, en corrigerend op het juiste moment.
En dat voor een belangrijke duel komende zondag.
Vind ik leuk
Jokos +5
vrijdag 11 januari 2019 om 18:38
Jammer voor roda jc. Noeste werker op het middenveld, onopvallend maar zeer nuttig. Ogjen bedankt en veel succes.
Vind ik leuk
PWRJC +189
vrijdag 11 januari 2019 om 20:21
Ik herinner me nog die reuze gemiste kans bij Almere uit....
Dan was de return heel anders verlopen!

Heeft verder nooit verzaakt, als hij fit was, maar dat was nu net het probleem....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:43
Dit Roda hoeft toch nergens bang voor te zijn volgens Dijkhuizen? Het wordt immers een ge-oliede machine😂😂
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws