Marca: Sol op weg naar Oekraïne, Willem II houdt drie miljoen over aan transfer

Marca: Sol op weg naar Oekraïne, Willem II houdt drie miljoen over aan transfer

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 18:08vr 11-01-2019 om 18:08

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 18:13vr 11-01-2019 om 18:13

Fran Sol gaat Willem II deze maand nog verlaten, meldt Marca vrijdagmiddag. De Spaanse topschutter van de Tricolores lijkt hard op weg naar een lucratieve transfer naar Dinamo Kiev.

Volgens de toonaangevende Spaanse sportkrant is de deal al bijna beklonken: Sol is al onderweg naar Oekraïne en beide clubs zijn het bijna eens over een transfer ter waarde van drie miljoen euro. Wanneer alle formaliteiten zijn afgehandeld, lijkt de 26-jarige aanvalsleider een vijfjarig contract in Kiev te gaan signeren.

Hoewel Sol in Tilburg op handen wordt gedragen, loerde de de huidige nummer twee van de Eredivisie-topscorerslijst al langere tijd op een transfer. Marca meent dat hij eigenlijk had ingezet op een terugkeer naar Spanje. Geen enkele club uit zijn vaderland werd echter net zo concreet als Dinamo Kiev.

Met het aanstaande vertrek van Sol dreigt Willem II heel wat goals in te leveren. Dit seizoen verzorgde de Spanjaard dertien van de 26 Tilburgse Eredivisie-treffers. In de vorige twee seizoenen kwam hij uit op respectievelijk zestien en tien doelpunten.

Poll

Had één van de Eredivisie-topclubs een poging moeten wagen voor Sol?

(3155 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 11 januari 2019 om 18:10
Veel te weinig
Vind ik leuk
Zekur +602
vrijdag 11 januari 2019 om 18:28
Marca heeft Sol inmiddels aan 10 clubs gelinked, de Bild van Spanje. Vanmorgen ging hij nog naar Leeds, jaja. Let maar op: Sol gaat niet naar die koude oorlogsstaat, die gaat naar Spanje met zijn nieuwe gezinnetje. Onderhandelingsvoer van de zaakwaarnemer. Hij is 4 a 5 miljoen waard. En de derby gaat hij gewoon meespelen en laat dan zijn laatste kunststukje zien :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:32]
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
vrijdag 11 januari 2019 om 18:37
Zou PSV m van de zomer niet halen? Vind het persoonlijk wel een goede vervanger voor de jong.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
Van de zomer komen lammers en de fitte Romero
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 20:46
Romero in de zomer fit? Dat is breaking news!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Lammers nog een jaartje verhuren en Sol aantrekken om te concurreren met Romero. Ik ben voor.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 20:56
Romero lijkt me al bijna een mislukte aankoop ...
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 12 januari 2019 om 00:32
Jou aanwezigheid op dit forum is ook een mislukte aanwinst voor de rest van ons:-D
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
zaterdag 12 januari 2019 om 09:03
Pfff halfvolle maan
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 12 januari 2019 om 09:04
Au die doet pijn zeg
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
zaterdag 12 januari 2019 om 09:49
Ja das waar, vind Lammers ook positief opvallen bij Heerenveen. Maar stel het gaat echt om 3 miljoen, dan is dat toch een niet te missen kans.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:28
Helemaal mee eens 👍
Vind ik leuk
Pancev +1084
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Lekker naar Leeds komen, en volgend seizoen in de Premier League ballen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 11 januari 2019 om 18:33
Ik vind het eerlijk heel rare keuze om in dat land te gaan voetballen het is er bepaald niet echt veilig .
Tussen de Russen en Oekraïne waarschijnlijk zijn er grote beloften gedaan maar dan nog een risico .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:34]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
Is niet veilig, Europa en Oekraïne zijn dagelijks bezig met de Russen uitdagen. Een burgeroorlog sta ik ook niet van te kijken, er wordt veel gestookt en gewezen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:01
Arme Russen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 19:04
Nee hoor, De Russen zijn niet zo snel onder de indruk van fascistisch Europa samen met een gesteund en gefinancierd fascistisch Oekraïne.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:31
Nee toch, en anders dan gooien ze er wat nepnieuws tegenaan. Gelukkig is Rusland wel enorm democratisch.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Nee wat het westen doet is democratie. Het zorgt voor dood en verderf. Democratie is een verzonnen term. Democratie bestaat niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:17
Die indruk had ik al dat jij dat niet vond, jij noemt het westen fascistisch. Jij bent een engerd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 januari 2019 om 09:20
Het is waar en steeds meer mensen worden wakker. Europa is nazisme, nazisme is nooit weggeweest. Kijk eens voor de lol hoe het hoofdkantoor in Brussel eruit ziet. In your face een SS gebouw. Maar gast serieus, ga eens op onderzoek uit. Ik ga jou niets vertellen, je moet zelf wakker worden. Ik heb er verder geen enkel probleem mee dat jij mij een engerd vind. Ik sta daar toch wel boven, jij kan er immers niets aan doen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 09:21]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:45
Volledig gehersenspoeld. Dat is heel jammer en heel eng.
In Nederland heb je de mogelijkheid om je stem uit te brengen en heb je als mens rechten.

Dat jij je er boven vind staan is ook zo’n gevaarlijk symptoom. Helaas heb jij jezelf een eigen waarheid wijsgemaakt.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 20:48
Fascistisch Europa? Jij zou voor straf de hongerwinter mee moeten maken, dan lul je wel anders.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 21:05
De waarheid mag niet gezegd worden Wilco geloof jij maar dat gelul uit het Westen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 21:11
Precies, en zo te lezen worden steeds meer mensen wakker. In Frankrijk zijn mensen ook de straat op omdat ze het zat zijn. Mensen geloven nog in sprookjes, companen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Kijk, daarom ben ik blij dat je terug bent. Beter blijf je. Tenminste nog een snugger iemand hier.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Ga jij maar lekker in Rusland wonen dan.
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Beter in het oosten tegenwoordig dan het westen.

Als je niet weet waarover je het hebt lul dan niet.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Je zou het nog geen week in Rusland uit houden.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Ik woon er heel dichtbij niet in Rusland maar in Georgië. Ik weet hoe de berichtgeving is in het Westen. Je moet niet zo gekleurd kijken zal behoorlijk verhelderend zijn voor je.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Jij bent al flink gebrainwashed.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Tja jammer dat niet van twee kanten kan bekijken, ik spreek Russisch en Georgisch dat verhelderd een hele boel.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3945
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Interessant, maar Rusland staat bekend om het verspreiden van desinformatie, denk even aan mh17.
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 22:55
Dat weet ik niet, ik heb mijn twijfels of het Westen de juiste informatie verstrekt. Als je klakkeloos de informatie uit het Westen overneemt, wat grootste deel doet, vindt ik kortzichtig.
Ik heb ook niet alle antwoordden maar wel mijn grootste twijfel over de informatie die verstrekt word. Je moet Rusland, de cultuur begrijpen waarom ze zo reageren. Ze voelen zich aangevallen, al heel lang door het Westen, en dan reageren ze zo vel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 januari 2019 om 10:19
https://www.martinvrijland.nl/tag/mh17/
https://www.ninefornews.nl/?zoeken=mh17



Nederland en het westen nog veel erger. Of je erkent dat 't mes aan twee kanten snijdt of je ligt echt in coma.

Heb jij ook nog nooit naar de lucht gekeken en zie je daar geen strepen? (chemtrails) Time to wake up!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 januari 2019 om 10:16
Otpusti, chto spit. :)
Vind ik leuk
erikv78 +457
zaterdag 12 januari 2019 om 08:46
Dat is heel Europe, door als een puppy achter de USA aan te lopen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zaterdag 12 januari 2019 om 09:21
Ik woon in het oosten. ;-)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 11 januari 2019 om 19:06
Jaaa precies wat jij zegt ik snap die keuze echt niet waarom hij dat zou doen .
Stinkt eerder geluisterd broodje aap verhaal 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:09]
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 19:43
de russen uitdagen? hoe dan ?
door mensen in rusland te vermoorden of door kinderen te bestoken met mosterdgas met vriendje assaad of door burgervliegtuigen neer te halen? nepnieuws te verspreiden om onrust te stoken of wacht dat zijn de russen die dat ook nog altijd ontkennen en europa doet het volgens jou nou dan snap je er echt geen snars van die poetin is een vieze kindermoordenaar.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 20:15
Ik vind dit zover van de realiteit, om hier nog op te reageren zie ik niet zitten. Ik hoor het NOS of RTL praten, simpele msm praat.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:21
ja klopt het is allemaal niet waar want poetin zegt het en de t.v.beelden liegen.
Vind ik leuk
Groen +3705
vrijdag 11 januari 2019 om 20:32
@4ever
De helft van wat Poetin zegt is gelogen. De helft van wat de media in NL en Rutte zeggen is ook gelogen.

Verschil is dat de russische bevolking snapt hoe het in elkaar zit, terwijl ze in NL alles slikken als zoete koek...
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:34
oh dus wij moeten ook maar mensen uit de lucht gaan schieten en kinderen gaan bestoken met gifgas? wat een vergelijking zeg ja rutte is een vieze leugenaar maar die dingen doet hij niet hij haalt die mensen eerder hierheen.
en geloof me ik heb een teringhekel aan rutte.
maar goed is een andere discussie dit is een voetbal site
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
Groen +3705
vrijdag 11 januari 2019 om 20:42
Niemand beweert hier dat Rusland onschuldig is, op welk gebied dan ook.

EU is gewoon hard bezig de koude oorlog op te voeren met oa Oekraïne als stok. Poetin is best een lul. Maar Rutte ook, samen met de hele europese anti-Rusland propaganda machine.

En Rutte vertegenwoordigt mij, dus dat zit mij veel meer dwars.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 21:12
Kan ik mij in vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:03
Zeker omdat hij ook al had aangegeven graag op een plek te leven waar hij zich veilig en gewaardeerd voelde
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 11 januari 2019 om 19:09
Jaa precies hij kan ook denk ik ook niet zeggen dat hij het nieuws kijkt thuis en niet op de hoogte is wat daar wel niet allemaal gebeurd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:11
Ja daarom, vast nep nieuws
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
vrijdag 11 januari 2019 om 19:14
Laten we dat hopen en misschien afwachten op meer beter nieuws
Vind ik leuk
Dafkuh +184
vrijdag 11 januari 2019 om 21:13
Aflopend contract
Vind ik leuk
HarmvV +108
zaterdag 12 januari 2019 om 04:31
Of je hem nou heel erg nodig hebt of niet voor 3 miljoen moeten zowel Ajax, Feyenoord, PSV en AZ de gok wagen. Krijgt er altijd meer voor terug.
Vind ik leuk
Ibo +219
vrijdag 11 januari 2019 om 18:13
Gaat niet gebeuren hoor. Kan me niet voorstellen dat ie daar naartoe gaat in de wetenschap dat er ook interesse is uit Engeland en Spanje. Kan hij beter wachten tot de zomer.
Vind ik leuk
Hast58 +914
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Idd daar wil je nog niet dood gevonden worden in die corrupte zooi. Lekker wachten op beter. Dat komt heus wel
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Ik zei het toch @UpOne?
Vind ik leuk
Shelbourne +5956
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Dat zou een prima club zijn voor Sol. Voor de prijzen spelen en goede kans op CL voetbal. Drie miljoen is ook een mooie transfersom, al zat er wellicht we wat meer in. Hopelijk spendeert Willem II dat geld slik, misschien investeren in het stadion bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:07
denk dat willem 2 dat geld gaat gebruiken om schulden af te lossen en een vervanger te halen.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5524
vrijdag 11 januari 2019 om 21:29
Niet zomaar wat roeptoeteren!!

Wij hebben geen schulden en zijn financieel gewoon kerngezond( in tegenstelling tot jou clubje en ook nog eens zonder geldschieter)
Bovendien komen de miljoenen voor frenkie ook nog eens deze kant op
Vind ik leuk
Ale +5829
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Zonde.
Vind ik leuk
roland64 +14
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Dat is einde verhaal voor Willem II. Volgend jaar weer een etage lager spelen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 18:21
Eerst Nac. Dan krijgt de KKd er weer 2 mooie wedstrijden bij.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:21]
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 18:45
Nouja ik mag hopen dat Mathijsen zn lijst met vervangers al klaar heeft liggen
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 12 januari 2019 om 23:14
Wat een onzin. Als Sol zou vertrekken halen we een topper voor terug.
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
vrijdag 11 januari 2019 om 18:16
Jammer. Had hem graag bij ons. Lekker cashen is ook niets mis mee.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:17
Ik zit toevallig dortmund feijenoord te kijken maar voor 3 miljoen had v geel wel mogen toehappen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Hebben ze niet..
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
dan is het echt erg als dat zo is..........
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:32
Heb die tv maar uitgezet na die 2 - 0.......
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
kom op he , je bent een echte of je bent t nie.
2-1 inmiddels
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
O!, dan zet ik hem weer snel aan.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:36
hahaha doe je goed.

Die sol hadden jullie voor 3 miljoen moeten halen om die jorgensen eens wat wind in zijn broek te jagen want die loopt er een partij ongeinteresseerd bij zeg
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:46
Niet alleen Jorgensen......
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:13
ik vind sol eerlijk gezegd totaal niet passen bij feyenoord maar bij az vitesse utrecht had hij het leuk kunnen gaan doen.
alleen kan/wil utrecht geen drie miljoen transfersom betalen en ik vraag me af of az en vitesse dat wel willen/kunnen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 20:15
ik vind m meer pit en drive hebben dan die jorgenson om eerlijk te zijn
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:19
op dit moment misschien maar van een fitte jorgenson mag sol met alle respect de schoenen nog niet poetsen.
wat niet weg neemt dat sol een lekker spitsje is.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5524
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Want?? Hij scoort meer dan jorgensen terwijl hij in een mindere ploeg speelt
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 22:31
omdat jurgerson veel completer is en fit net zoveel zo niet meer scoort dan sol
Vind ik leuk
Sooike1208 +5524
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Leer je statistieken. Sol scoort meer. Terwijl hij bij een mindere ploeg speelt en dus veel minder kansen krijgt
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 12 januari 2019 om 23:18
Jörgensen mag de schoenen van Sol nog niet poetsen zul je bedoelen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:40
Hihi. Denk het wel.
Vind ik leuk
appeltje +3617
vrijdag 11 januari 2019 om 18:22
Sterkte.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:23
waarmee?
Vind ik leuk
appeltje +3617
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Dortmund - Feyenoord kijken.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:32
ach ik vermaak me wel, feijenoord deed het in de tweede helft niet eens zo slecht maar van beek stond als een amateur te schutteren en zojuist de 2-0 voor dortmund
Vind ik leuk
appeltje +3617
vrijdag 11 januari 2019 om 18:53
Ik keek de wedstrijd ook. Tweede helft was best aardig inderdaad. Feyenoord mag wel eens op afmaken gaan trainen, tsjongejonge
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:54
Weinig nieuws onder de zon ..... Sam had z'n oude "vorm" ook weer terug 🤔
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:40
Nee. Geen Sol.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:17
Vinden wij niet erg....
Vind ik leuk
Tilburgia +414
zaterdag 12 januari 2019 om 17:27
Snap ik!
Vind ik leuk
SimonSays +7419
vrijdag 11 januari 2019 om 18:17
3 miljoen voor Sol is 2 te weinig.
Vind ik leuk
davidben +6482
vrijdag 11 januari 2019 om 18:30
Zijn contract loopt over 6 maanden af met een optie van een jaar die de club had kunnen lichten. Denk dat er een gentleman's agreement is gemaakt dat hij tegen een laag bedrag mag vertrekken. Prima zo denk ik. Zou een mooi gebaar zijn van een club die vol in de roos heeft geschoten met het aantrekken van Sol.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Voor 3 miljoen.. dan heeft de subtop liggen slapen..
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:15
die kunnen geen drie miljoen betalen hoogstens az kan dat door dat ze een paar klappers hebben gemaakt
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:47
Dacht ook al aan AZ
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:18
Zonde.. wat moet je daar nu..
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
een zak geld ophalen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:54
Precies, wat moet je daar als het waar is.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:24
financieel onafhankelijk worden ook lekker met een kleintje die er aan komt.
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 12 januari 2019 om 23:11
Dat kind is al lang geboren.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
3 miljoen maar? Tegenvaller voor Willem II lijkt me. Heeft Feyenoord dat echt niet meer liggen. Een AZ kan toch ook wel 3 miljoen betalen?
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Feyenoord wel. Maar ik geef groot gelijk dat ze 'm niet halen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 18:50
Half jaar huren met optie tot koop en dan Tapia in de deal betrekken de omgekeerde weg. Desnoods afkoopsom van 3,5 miljoen maken. Als hij het dan waard is om Jorgenson op te volgen is dat geen slechte deal.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 19:01
Nee, geen miljoenen overmaken voor 26-jarige spits die het alleen bij Willem II heeft laten zien. Krijg je in december 2019 weer de kritiek van alle wijsneuzen hier dat Annet van Geel wat creatiever moet scouten dan alleen in de Nederlandse competitie.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 19:32
Daarom ook eerst een half jaar huren. Tegen Tapia en wat geld. Met de eerste optie tot koop. Half jaar testen en je weet het. Dit seizoen is het restant daar prima voor.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 19:35
Dan nog wil ik 'm niet, maar oké: jij denkt dat Willem II zonder garantie van transfersom daarmee akkoord gaat? Tapia en wat geld voor je topscorer? Ja, het zijn Brabanders maar zo gek zijn ze nu ook weer niet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 19:43
Als ze hem maar voor 3 miljoen laten zijn het al de gekste Brabanders die ik ken..
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1654
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Wacht maar tot Sol daar de winter meemaakt😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Drama.... 5 miljoen € .... 3 miljoen € weggeef prijsje..... was Berry van Gool er nog maar.... wordt helaas weer degradatie voetbal 🤨
Vind ik leuk
Vendaron +277
vrijdag 11 januari 2019 om 18:26
Berry van Gool is er ook nog gewoon. Legt volgende week pas zijn taken neer.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Dan blijft hij stug door gaan met wanbeleid tot het bittere einde. Knap hoor.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 18:47
Wanbeleid? Weer maar wat aan het roepen? Berry heeft ons weer zwarte cijfers gegeven
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 18:52
Zwarte cijfers halen begint een religieuze sekte te worden in het voetbal.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 18:53
Lijkt me best belangrijk he
Vind ik leuk
Roeptoeter +15628
vrijdag 11 januari 2019 om 19:33
Geen verlies maken is belangrijk. Winst maken mag nooit een drijfveer zijn in het voetbal.
Volgens mij hebben VVV en Excelsior al jaren een lager budget maar toch betere resultaten in de eredivisie.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 20:45
Willem II zat op het moment dat Berry kwam gewoon in zwaar weer. Daar heeft hij ons perfect uit getrokken.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Snap er ook helemaaal niks van als dit waar is. Vooral een club als Kiev die hebben toch wel meer geld man. Ik gun Sol alles hoor maar we moeten er zelf ook beter van word3n
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 12 januari 2019 om 23:10
Wie strooit dat bericht van 3 miljoen de lucht in ? Er is door de clubs nog geen bedrag genoemd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Had Sol wat verstandiger ingeschat. Lekker met je gezinnetje verhuizen naar een land dat constant conflicten heeft met de grote buurman. Maar goed de loonstrook zal een hoop goed maken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:21
Snap niet waarom Az nooit voor Sol is gegaan.
Heeft zich al reeds bewezen als een killer in de 16, beter dan die Bjorn Johnsen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:56
AZ heeft in de zomer geprobeerd Sol te halen maar Sol wilde zelf niet naar Az
Vind ik leuk
AllAdIn +24831
vrijdag 11 januari 2019 om 18:22
Een lucratieve transfer, het is het gegund!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
vrijdag 11 januari 2019 om 18:23
3M wat een fooi. AZ en Feyenoord laten een kans op een prima spits lopen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 18:23
Feyenoord had hem kunnen gebruiken denk ik! Met El kayati (schrijf het verkeerd denk ik) samen mooi duo erbij denk echt dat hier een kans verkeken is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:26]
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:42
Je schrijft het niet alleen verkeerd. Het is ook een hele verkeerde gedachte. Miljoenen verkwanselen aan een 26-jarige en 29-jarige. Koekoek.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 19:59
Verkeerd schrijven vermoede ik al, maar Sol €3mlj is sowieso niet veel en ik zou echt niet weten wat El....... moet kosten!?

Sol is toch voor €3mlj niet verkeerd voor top subtop (reken ik ook bv AZ en Vitesse bij die moeten lange tijd Matavz missen)
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 20:03
Ik denk dat Feyenoord niet beter wordt met Sol erbij. Blijf je op hetzelfde niveau voortkabbelen. Daarnaast vind ik 3 miljoen voor een 26-jarige speler teveel geld als-ie niet direct waarde toevoegt en de kans klein is dat-ie veel beter wordt.

Geen idee wat El Khayati kost. Al is-ie gratis. Ook niet doen. Je hebt Kokcü en Ayoub, 18 en 23 jaar. Geef die lekker de kans.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 20:08
Met Ayoub is meer aan de hand toch of heb ik dat verkeerd vernomen op o.a tv
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 20:10
Geen flauw idee. Een keer disciplinair gestraft? Dan nog geen reden om een 29-jarige nummer tien van ADO aan te kopen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:38
Snap ik, maar heb toch het idee dat er meer is tussen Ayoub en van Bronkhorst!?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:39]
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:40
Echte liefde?


Geen flauw idee. Ik sta niet dagelijks langs dat veld. 't Is alleen van de media. En ja, als je het van Krabbendam en Gouka moet hebben dan weet je zeker dat het gebaseerd is op aannames.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:43
Puur omdat ik een paar keer dacht nu zal Ayoub er wel inkomen en met mij half Nederland en het gebeurde niet, ja pas in minuut 88’ of zo?! Maar goed wat maakt het uit komen er waarschijnlijk nooit achter en als er niks is valt er nergens achter te komen!
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Tsja, dat snap ik ook niet. Als je 3-0 voor staat na 50 minuten dan kan je jongens prima een half uurtje geven, lijkt me. Dat ben ik wel met je eens.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Yeah........we zijn het ergens over eens! Hahahaha😁
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 21:59
Ja joh. 't Is maar voetbal ;-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Maar wel een verdomd leuk spelletje:-)
Vind ik leuk
Vendaron +277
vrijdag 11 januari 2019 om 18:25
Denk niet dat die daar heen gaat. Mocht het wel zo zijn zullen ze toch wel in de deal hebben meegenomen dat die nog een half jaar hier blijft aangezien de competitie daar nog maar 4 wedstrijden duurt volgens mij.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 11 januari 2019 om 18:25
Had toch voor die prijs wel naar een Feyenoord of AZ gekund of hebben die het geld niet liggen. Al denk ik dat het loon daar wel iets hoger ligt.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Zoals Lainez het al zei de supporters en de warmte van de club hebben een grote rol gespeeld! Schei toch uit dit is weer een bewijs van het feit GELD speelt weldegelijk een grote rol! Oekraïne daar ga je toch niet heen voor de goede sfeer.......
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 11 januari 2019 om 18:49
Die tekst is voor en bij elke speler het zelfde, alleen is het Rusland en Oekraine zeker niet voor het weer en sfeer.

Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 18:42
Niet naar Feyenoord alsjeblieft.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
vrijdag 11 januari 2019 om 18:47
Waarom niet? Volgend jaar Van Persie weg, Jorgenson mogelijk ook dan is hij toch juist een mooi alternatief voor die prijs.
Vind ik leuk
Il Gordo +18357
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
En dan daarna met z'n allen roepen dan Annet van Geel moet stoppen met de bord op schoot scouting?
Vind ik leuk
Basik013 +719
vrijdag 11 januari 2019 om 18:27
Het gaje goed #held
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 18:28
Kan het me niet voorstellen maarja hij is wel 'ziek' de laatste dagen. Als 3 miljoen serieus is dan zou ik dat wel beschamend vinden maarja
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
3 miljoen in deze tijd? Echt veel te weinig!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10414
vrijdag 11 januari 2019 om 20:02
Zelfs voor de breedte interessant voor dat geld, schorsingenen blessures vang je toch een beetje op!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:30
Zo weinig. Had Feyenoord hem wel kunnen (moeten halen).
Vind ik leuk
bennings +360
vrijdag 11 januari 2019 om 18:32
Utreg had hem moeten pakken ,dan hadden ze echt met Feyenoord kunnen strijden voor de 3de plaats
Vind ik leuk
Het Brein +4768
vrijdag 11 januari 2019 om 18:32
Haha 3 miljoen!!!!
En morgen wordt zeker Paul Gladon voorgesteld...
Vind ik leuk
Zekur +602
vrijdag 11 januari 2019 om 18:51
Gladon mag blij zijn als een KKD club hem nog wil als 2e spits. 3x niks.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:34
Zonde, weer een aderlating voor de eredivisie. Wanneer spelers van dit kaliber voor déze prijs al de eredivisie verlaten....🤔
Vind ik leuk
wil +1323
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Leganes schijnt ook in beeld te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:46
Franske is geen domme jongen die daar voor de poen gaat zitten. Het is een familie man, die gaat zijn gezin daar echt niet mee naar toe brengen of er afzonderlijk van wonen. En al helemaal niet voor 5 jaar! Ik zie dit echt niet gebeuren!!
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 11 januari 2019 om 20:47
Ik wil het ook eerst officieel zien bij 1 van de clubs
Vind ik leuk
Laliga +2745
vrijdag 11 januari 2019 om 18:47
zal financieel zichzelf onafhankelijk spelen maar toch jammer... komt over als een leuke gast , had hem graag in spanje bij een middenmoot zien spelen ofzo
Vind ik leuk
Zekur +602
vrijdag 11 januari 2019 om 18:49
Geen zorgen, dat gaat ook gebeuren!
Vind ik leuk
Jafio +2048
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
Dit zou geweldig nieuws zijn voor de derby
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
Kun je zien wat het woord van n speler waard is.
En ze woonden toch zooo graag in Tilburg.......
Nu zal Donis de kar moeten trekken (als die niet ook al n andere aanbieding krijgt)
Vind ik leuk
Mo +12878
vrijdag 11 januari 2019 om 19:13
Deze jongen is beter dan Jorgensen, Johnson van AZ, en beter dan die spitsen van Utrecht en Vitesse.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:15
Heel vreemde keuze. Zal goed verdienen maar ik zou echt niet naar Oekranie willen op dit moment. Voor 3 mln zou een Feyenoord niet gek zijn.

Daarbij ook nog eens een laag bedrag. Met een beetje goed onderhandelen zou je in de huidige markt echt wel een 5 mln kunnen vangen lijkt mij. Zonde voor Willem II want voor 3 mln word het lastig een gelijkwaardige vervanger te halen. Misschien Armenteros polsen.

En jammer voor Sol als hij deze keuze maakt. Die zou ook wel in andere B landen kunnen cashen waar de leefomstandigheden wat beter zijn. Een sympathieke voetballer.
Vind ik leuk
jari_ +898
vrijdag 11 januari 2019 om 19:22
Ik zou als PSV of Ajax zijnde hem halen. Bij PSV hoeft men de speelstijl niet aan te passen in vergelijking met een De Jong in de spits. En Ajax heeft een ander type spits erbij. Huntelaar en Dolberg zijn toch weer andere types in vergelijk met Sol. Oppikken voor 2 tot 5 miljoen. Kunnen er andere spelers verhuurd worden aan Willem ll als extra wisselgeld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 19:34
veel te weinig voor sol als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
Kom Piroe maar huren voor een jaar
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:08
Die Mathijsen is het flink aan het verneuken daar als hij Sol laat gaan voor 3 miljoen. Daar worden de supporters niet blij van ben ik bang.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 20:09
nou willem2 leg een half miljoen neer en je krijgt dessers lijk mij een prima speler voor willem2
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Lees jij geen voetbal sites of kranten, Dessers is geblesseerd en ligt er maanden uit!
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 21:27
natuurlijk weet ik dat ik bedoelde voor volgend seizoen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 11 januari 2019 om 20:49
Slechts 3 miljoen voor Sol? Nu al het koopje van deze eeuw.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:04
Mitchell te Vrede is te koop, speciaal voor Willem 2 een redelijke prijs, 20 miljoen euro, koopje voor Stilburg!
Vind ik leuk
4everfcu +5312
vrijdag 11 januari 2019 om 21:28
goed verhaal lekker kort ook.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 06:26
Domme Cees
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 12 januari 2019 om 23:23
Tevreden nog niet voor€ 0,01
Vind ik leuk
HupHolland +3850
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Dit is nou exact een speler war Feyenoord wat meer had kunnen doen!
Vind ik leuk
Miller +46
vrijdag 11 januari 2019 om 21:37
3 miljoen euro klinkt wel als weinig voor iemand wie zo een bepalende speler is voor een Eredivisie-club. Ook extra zonde voor Willem II dat hij alsnog halverwege het seizoen vertrekt, ondanks wat hij voorheen heeft gezegd. Ik snap heel goed als WIllem II-supporters zich hier een beetje bestolen voelen.
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Ik ben geen Willem II supporter en ik betrap mezelf erop dat ik me er druk over maak dat we iedere keer de koopjeskelder van de voetbalwereld zijn. Ondanks de extra optie voor nog een jaar en een transferwaarde van
6 miljoen, word deze topper voor de helft weer uit de eredivisie gesnaaid.
Vind ik leuk
Tilburgia +414
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Die gaat niet naar kiev
Vind ik leuk
Renelas +278
zaterdag 12 januari 2019 om 00:34
3 miljoen? Had minstens 5 moeten zijn... Sol heeft meerdere seizoenen laten zien een prima spits te zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 04:53
Mathijsen buiten flikkeren als hij in de winterstop sol verkoopt.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
zaterdag 12 januari 2019 om 10:14
Geloof niets van dit verhaal!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws