Sevilla kondigt na Wöber-deal ook akkoord met FC Barcelona aan

Sevilla kondigt na Wöber-deal ook akkoord met FC Barcelona aan

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 21:13vr 11-01-2019 om 21:13

Na het akkoord met Ajax over Maximilian Wöber heeft Sevilla ook een akkoord met FC Barcelona aangekondigd. Munir El Haddadi moet de volgende winterversterking worden.

Sevilla en Barcelona zijn akkoord over de voorwaarden, maar El Haddadi moet nog wel door de medische keuring heen. El Haddadi (23) werd ook regelmatig aan Ajax gelinkt, maar Marc Overmars slaagde er niet in om hem te halen. 

Sevilla betaalt bijzonder weinig voor El Haddadi: Barcelona maakt op de clubsite bekend dat de aanvaller voor iets meer dan één miljoen euro transfereert. El Haddadi is een jeugdproduct van Barcelona. Vijf jaar geleden debuteerde hij in de hoofdmacht, maar een grote doorbraak zat er niet in. Hij heeft in totaal 56 officiële wedstrijden voor Barcelona gespeeld. 

Eerder op vrijdag maakte Sevilla melding van een akkoord met Ajax. Wöber maakt voor 10,5 miljoen euro de overstap naar de Primera Division.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 21:15
Had wel weer 1 of andere link verwacht tussen Ajax en deze jongen...
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 21:19
Ik snap het wel. Als je verwacht 15 miljoen neer te leggen voor Wöber i.p.v. 10,5, dan hou je geld over om je verder te versterken.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
Wat heeft dat met mijn reactie te maken? Ik had wel weer een bericht verwacht dat deze jongen in beeld zou zijn bij Ajax..
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 21:27
Met jouw reactie? De link met Sevilla ;-)

Maar Munir in beeld bij Ajax? Zou niet weten waarom.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 21:27
Omdat ie elk jaar wel een x in beeld is geweest bij Ajax hehe ;)...
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Volgens "de media". Maar zou niet weten wat-ie op dit moment toevoegt t.o.v. de basisspelers.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3278
vrijdag 11 januari 2019 om 21:15
Ik snap niet wat Sevilla in Wober ziet. Maar hopelijk verrast die me.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:15
Nou, die zijn lekker bezig. Na een weergaloze Ajacied aangetrokken te gebben, nu dit. Het moet niet gekker worden hoor.
Vind ik leuk
raoul88 +849
vrijdag 11 januari 2019 om 21:17
Ongeveer 1 miljoen euro? Lijkt meer op een huurdeal... bijzonder goedkoop!
Slim bezig die gasten
Vind ik leuk
Coach 101 +287
vrijdag 11 januari 2019 om 21:22
El Hadadi zijn contract loopt komend zomer af.
Sevilla had ook een contract mogen aanbieden en hem komend zomer gratis mogen ophalen dus ik denk dat dit de reden is dat Barça nu akkoord gaat met 1 miljoen ipv helemaal niks.
Vind ik leuk
raoul88 +849
vrijdag 11 januari 2019 om 21:24
Ajax had juist nu moeten toeslaan voor el haddadi, omdat lainez ook niet is gelukt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:25]
Vind ik leuk
Coach 101 +287
vrijdag 11 januari 2019 om 21:31
Ja dat was een optie geweest. Hij is wel vaker aan Ajax gelinkt in het verleden.
Vind ik leuk
Kuip +9080
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Ajax moet Hoedt halen. Die mag weg bij Southampton.
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Ik denk zomaar dat El Haddadi lekker in Spanje wil blijven.
Laten we eerlijk zijn, de ED is niet echt waar je naar zou willen, als je de keuze heb.
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 01:13
Gaat minder met La Liga en gaat beter met de AFC Ajax Amsterdam, .
Vind ik leuk
HarmvV +108
zaterdag 12 januari 2019 om 04:14
Het gaat met nog 3 clubs in de CL en 4 in de EL inderdaad heel erg veel minder met La Liga.
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 11:25
Harm,
Minder in vergelijking met voorgaande jaren als je ziet hoeveel moeite de grote clubs hebben om zich staande te houden: Real, Barca, Atletico, Sevilla, Valencia, maar je hebt gelijk ze zijn nog steeds goed vertegenwoordigd dus beter dan onze competitie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:18
Zo, meteen doorverkocht voir 60 miljoen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
vrijdag 11 januari 2019 om 21:30
Dit is nog een betere deal dan de prijs van Wober zou je zeggen.
Kan Ajax die TD niet inruilen voor Overmars?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 21:35
El Haddadi het eeuwige talent verhaal, like Bojan.

Vind Frenkie halen en zijn waarde nu indrukwekkender;) of Sanchez 35+ miljoen winst enz;)

Maar ik begreep je sarcasme;)
Vind ik leuk
Het Brein +4532
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Gvd dat Sevilla is slim!
Voor minder dan 12 miljoen hebben ze Wöber en El Haddadi binnen! Chapeau!

Van Geel zou het voor elkaar krijgen om met dat geld 5 klote spelers te halen..
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
We kunnen natuurlijk ook onze ziel verkopen zoals bepaalde clubs.
Vind ik leuk
Het Brein +4532
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Je ziel verkoop je enkel als de club logo, naam en shirt veranderd..
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Nou een eigenaar die alles gaat bepalen, komt er wel in de buurt!
Vind ik leuk
Het Brein +4532
vrijdag 11 januari 2019 om 23:15
Ligt eraan, die Rus bij Vitesse of die van Chelsea doen het vrij sober..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Logo een pentagram, naam FC Red Devils en shirt zwart met rode sponseringcijfers 666. Want je ziel verkoop je alleen aan de Duivel! ;-)
Vind ik leuk
fedor2501 +5349
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Als jij jezelf dat wijs wilt maken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Die hadaddi stond toch ook op de radar bij Ajax doe dan zaken met Barcelona
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:24
jammer dat zulke spelers van mening zijn dat ze boven onze competitie staan hij zou wss ook wel uitblinken in nl maar hoop toch echt dat in de toekomst spelers van dit kaliber onze velden komen bestrijken
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
“El Haddadi (23) werd ook regelmatig aan Ajax gelinkt, maar Marc Overmars slaagde er niet in om hem te halen.”

Lekker revelant....
In de zomer van 2017 toonde Ajax een keer interesse, maar waarom moet er dan bij zo’n bericht ook gelijk weer over Ajax begonnen worden. Wat boeit het nou dat hij ooit gelinkt werd aan Ajax, heeft hier toch niks mee te maken.
Zo kun je aan de gang blijven gaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:59]
Vind ik leuk