Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'

Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 22:08vr 11-01-2019 om 22:08

Met spelers omgaan is de grootste kwaliteit van Mark van Bommel. Dat zegt de PSV-trainer zelf in een interview met de NOS. Van Bommel merkt dat zijn spelers hem waarderen.

"We hebben een staf die complementair is aan elkaar", vertelt Van Bommel. "Iedereen praat op zijn eigen manier met spelers, maar wel in dezelfde taal. Het voordeel is dat je in de kleedkamer gezeten hebt, dus je herkent heel veel dingen. Op het veld, maar ook in de kleedkamer."

"Als er twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat er waarschijnlijk iets aan de hand is. Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde woord gebruikt. Je herkent het. Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

"Je herkent hoe zij zich voelen. Dat voelen de spelers ook. Het is mooi dat je zo met elkaar aan de slag kunt. Af en toe geef je ze het gevoel dat je heel dicht bij ze staat."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Komt Van Bommel in de top terecht?

(1921 stemmen)

Plaats een reactie

Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
"Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

Het is zóó leuk, Mark. Enig.
Vind ik leuk
pietprecies +9432
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Ten Hag heeft wat dat betreft zinnigere dingen te melden.
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Ik zou niet weten welke dingen eigenlijk...
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Blind en de Jong achterin
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
It uhn..eend...o o o over..,til its o o ver
Vind ik leuk
jaja_PSV +47905
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Nu Wober is verkocht wordt dat de standaard verdediging als de Ligt geblesseerd is
Succes gegarandeerd :)
Vind ik leuk
Mubappuh +578
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Misschien zet hij Onana daar wel neer en dan die kabouter in het goal
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 00:50
Het ? goal ?
Vind ik leuk
Mubappuh +578
zaterdag 12 januari 2019 om 11:33
Ja?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Je vergeet de ex-aanvoerder van boca juniors aka the mad butcher.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:08
Je vergeet de nieuwe topverdediger Magállan. In tegenstelling tot PSV is Ajax wel pro-actief bezig op de transfermarkt en koopt vervangers voor hun verkochte spelers. Dat doet PSV niet, terwijl zij al het hele seizoen een zwakkere en smallere bank hebben.

Mooi zo doorgaan :€
Vind ik leuk
alaaf +1913
vrijdag 11 januari 2019 om 23:48
En toch staat psv met de schaal
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:50
Oh ja? Dan zijn ze er vroeg bij. Volgens mij wordt die pas in april/mei uitgedeeld.
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 12 januari 2019 om 00:01
Nu al duidelijk er is geen concurrentie. De nr 2 winnen we al met 3-0 van
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 00:05
En ondertussen verliezen jullie van de nr. 3
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 12 januari 2019 om 00:07
Die staan toch al te ver achter en is angstgegner
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 00:08
Ook van je angstgegner moet je kunnen winnen.
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 12 januari 2019 om 00:29
Maakt niet psv is de angstgegner van ajax dus zo worden we kampioen
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 00:44
In de Arena niet, laatste keer 3-0. Verder verspelen Ajax en PSV niet tot nauwelijks punten, Ajax kampioen.
Vind ik leuk
Jurm +1163
zaterdag 12 januari 2019 om 07:01
Ajax moet na donderdag beker tegen Heerenveen op zondag naar de Kuip...PSV kampioen dus.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
In de Kuip hebben wij (in tegenstelling tot jullie) nooit problemen. En tegen Heerenveen hebben we weinig energie nodig.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 01:47
Jullie moeten nog naar de graafschap
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:14
Slap geouwhoer nummer 1 wint van 2 nummer 3 wint van 1 blaablaablaa. Je denkt toch niet dat Psv dit jaar in de arena gaat winnen ?? De stand op de ranglijst bepaald niet van wie je wint anders word Ado elk jaar kampioen.
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 12 januari 2019 om 09:26
Tuurlijk gaan ze winnen in de arena
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 01:00
En de nr. 2 gaat op 31 maart tegen Psv tekeer. Geen minuut rust.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:54
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:42
He mesut. Soms in maart al. Maar dit jaar denk ik niet.
Vind ik leuk
JanvdLisme +302
zaterdag 12 januari 2019 om 00:26
Ja de fruitschaal wellicht.
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 12 januari 2019 om 00:30
Maakt niet uit jantje jullie hebben de echte schaal al heul lang nie gezien
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 01:06
Wel 33 keer en kijk maar met jaloezie naar de 3 sterren boven het Ajax logo en onder de kraag.
Ajax= topclub.
Psv=Europees , kansloze club.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 04:51
Nou snap ik waarom ik hier steeds minder kom. Dat kinderachtig gedoe over wie de langste heeft...
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 11:18
Moet jij dit vooral ook aan je mede supporters mededelen,die steeds maar zitten uit te halen, je doet er zelf flink aan mee zie ik, hypocriet.
Kom maar helemaal niet dan zou ik zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:52
Ik heb het nooit over iemands prijzenkast. Af en toe incidenteel een geintje maken is heel wat anders dan dat structureel gezever, maar kritiek van iemand met een beperkt intelligent vernogen, daar kan ik niks mee...
Vind ik leuk
AFP +1141
zondag 13 januari 2019 om 01:02
Ach nep george best, altijd boos als je met feiten om de oren wordt geslagen.Ook door mensen met een beperkt intelligent vermogen.
Feiten zijn feiten kleine georgie.
Vertel dit maar ook aan je vrien Alaaf kleine georgie.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:16
Jouw aannames zijn feitelijk?? Oke. En geloof me, dat ik boos kan worden om meningen op een website. Weer een aanname. Deze website is ter vermaak. Ik ben te narcistisch om mezelf druk te maken om de meningen van mensen van allerlei pluimage om mezelf daarover druk te maken. Jij bent ook vermakelijk anders zou ik niet reageren...
Vind ik leuk
AFP +1141
zondag 13 januari 2019 om 23:39
Georgieboy, een compliment dat jij mij met mijn beperkte intelligentie vermogen vermakelijk vindt. Scheelt weer in je gemoedsrust en dan hoef je in elk geval niet boos te worden. Ik hoop dan nog vaker een reactie van je te krijgen, hoop van wel, uiteindelijk zou je minder op deze site komen gaf je aan. Groeten aan Alaaf, Cmon Peesvee, Maan88, Stratum (aardige PSV-er wel), en nog veel meer PSV-vriendjes, Ook vermakelijke reacties en aannames van hen, zij zijn meteen als eerste reageerders op een Ajaxtopic. Veel plezier Georgie.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 23:40]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:20
Super reactie!
Vind ik leuk
JanvdLisme +302
zaterdag 12 januari 2019 om 02:02
Klopt . De laatste keer was in de jaren 50😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:44
Heul lang niet gezien. Apen heul ??? Je kan hier Nederlands tikken, hoeft niet op zn boers. Zitten hier ook mensen op die niet uit Eindhoven of boerenland komen..
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 00:55
Sorry ik raak altijd in de war als het om Psv en een schaal gaat.
Bedoel je de johsn cruijfschaal misschien ?
Vind ik leuk
ficusje +2521
zaterdag 12 januari 2019 om 01:37
Met hapjes ofzo.
Vind ik leuk
ficusje +2521
zaterdag 12 januari 2019 om 01:37
met hapjes.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:52
Tis voorlopig nog een fruitschaal
Vind ik leuk
Gerro +7936
zaterdag 12 januari 2019 om 00:22
Nee Ajax koopt spelers voordat ze spelers verkopen dat is de kracht van een goed gevulde portomonee in eindhoven moeten ze eerst verkopen voor ze kunnen kopen alleen is de belangstelling minimaal zo lijkt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 00:26
Dat is echt niet best als je een jaar CL speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:02
Portomonee? Leer eerst een spellen daar in Amsterdam
Vind ik leuk
Gerro +7936
zaterdag 12 januari 2019 om 12:33
Begin er zelf ook maar mee gezien je bericht.
Vind ik leuk
tannat +15432
zaterdag 12 januari 2019 om 00:28
Ja... kopen en geld zijn de nieuwe hobbies van Ajax.
En nog steeds geen prijs
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 00:43
Altijd je selectie op orde houden, met zo’n zwakke, smalle bank als PSV red je het niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:58
Ja klopt en dan komen de prijzen vanzelf jochie.
Vind ik leuk
tannat +15432
zaterdag 12 januari 2019 om 09:55
Als je maar lang genoeg wacht worden ze vast ooit nog wel eens kampioen.
Maar elk jaar dat ze niets winnen is een blamage
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:59
Da's voetbal! Als er 1 elk jaar kampioen word zijn we er allemaal gauw klaar mee!
Vind ik leuk
tannat +15432
zaterdag 12 januari 2019 om 10:06
Maar 4 jaar geen prijs al rijkste club is heel erg slecht natuurlijk
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:10
Ach ze pissen net naast de pot al een paar jaar. Dat kwartje valt vast wel weer een keer de andere kant op. Maar wie de meeste punten aan het eind heeft is de terechte kampioen.
Toch denk ik dat ze dit jaar wel een prijs pakken.
Vind ik leuk
tannat +15432
zaterdag 12 januari 2019 om 10:17
Zeg je nu je dat 4 jaar geen enkele prijs voor de rijkste club is niet slecht is?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:31
Nee! Waar zie je dat staan dan?
Vind ik leuk
tannat +15432
zaterdag 12 januari 2019 om 11:35
Beantwoord deze simpele vraag dan eens:
Is het slecht of niet slecht als de rijkste club 4 jaar nul prijzen pakt?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:41
Is tegenvallend ja
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 01:46
Nee wij hebben vertrouwen in onze ploeg dat kun je van jou club niet zeggen pure angst
Vind ik leuk
Polly11 +4026
zaterdag 12 januari 2019 om 03:19
Koopclub
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 03:21
Zonder aankopen redt geen club het.
Vind ik leuk
Bertus +6596
zaterdag 12 januari 2019 om 08:09
Selectie van Ajax is idd breder maar bij PSV hebben ze vertrouwen in de spelers die er momenteel zijn. Een vervanger halen voor Isimat zou nog kunnen maar verder is er geen paniek. Bij Ajax ligt centraal het zwakste punt. Weliswaar met de Ligt de beste verdediger uit de eredivisie in huis maar geen betrouwbare man om er naast te zetten.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Van wat ik heb gezien is Magállan zeker een betrouwbare CV. En niet lullig bedoeld, maar jullie spelen met Viergever... En staan er mee bovenaan.

Denk dat dat dus wel meevalt. Als één van die twee wegvalt heb je uiteraard wel een probleem in topduels.
Vind ik leuk
MeAgain +6834
zaterdag 12 januari 2019 om 09:00
Koopclub
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:00
Die heb je nog nooit zien spelen dus doe niet zo interessant. Magalan moet zich nog bewijzen. Topverdediger haha. Wat een simpele zieltjes hier op vp
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:08
:)
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 23:21
Magallan.
Vind ik leuk
Gerro +7936
zaterdag 12 januari 2019 om 00:19
Voor Wober is de door de wol geverfde Lisandro Maggalan gehaald dat noemen ze door selecteren dus Ajax heeft goed werkt verricht lijkt me.
Vind ik leuk
Polly11 +4026
zaterdag 12 januari 2019 om 03:21
Doorselecteren is toch echt iets anders, kopen heet dit
Vind ik leuk
Gerro +7936
zaterdag 12 januari 2019 om 08:02
Bij de topclubs noemen ze dit door selecteren dus de mindere verkopen en betere ervoor terug kopen.
Vind ik leuk
Polly11 +4026
zaterdag 12 januari 2019 om 11:17
Je hebt gelijk, was laat vannacht, dacht niet meer helder
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:49
O pPolly, je bedoeld met doorselecteren de spelers verkopen die je errst gekocht hebt, maar bij jou toch niet voldoen? Doen ze overal.
Vind ik leuk
74ratje +186
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Waarschijnlijk It ain't over til it's over.
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
hilarisch! Uitgekauwde VI grapjes hier nog eens herhalen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Dingen als:

Er had meer in gezeten dan een gelijkspel tegen bayern.

Of:

Het is mooi dat we door zijn de CL
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Ten Hag kan echt niet over die, als je een nieuwe auto koopt, heen hoor.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Die was wel echt heel slecht. Niet de tekst. Maar vooral de blik van Van Bommel. Priceless.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Het is net het Cirque du Soleil met die twee
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Waarmee hij indirect bijvoorbeeld een Bergwijn vergeleek met 'lederen bekleding' toch?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Lekker draufgängen ;-)


Sowieso hebben Bommel en Ten Hag meer te melden dan dat antwoordapparaat in Rotterdam Zuid.
Vind ik leuk
Futre +3676
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
"ik denk wel dat Psv bang voor ons is"..... (en vervolgens met 3-0 weggevaagd worden) is wat mij betreft een klassieker.

Past in een rijtje met "voetbal is oorlog" en "elk nadeel heb z'n voordeel".
Vind ik leuk
Wilex +2111
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Ja en "Dit was de kampioenswedstrijd"
Vind ik leuk
MN223 +1278
vrijdag 11 januari 2019 om 23:39
Is kennelijk iets des kabouters om domme praat uit te slaan.
Vind ik leuk
Sanderos +105
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Ach, VP maakt hier nu een heel topic over. Is niet meer dan een zin uit een interview. Ik als PSV-er kijk en luister graag naar ‘Bommeltje’. Als niet PSV-er zal dat waarschijnlijk anders zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 23:59
Eens.
Vind ik leuk
Paul1982 +11946
vrijdag 11 januari 2019 om 23:13
Wat heeft Ten Hag hiermee te maken?
Vind ik leuk
Sadilek +362
vrijdag 11 januari 2019 om 23:17
Wel dat gestotter ,proces
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 23:33
Noem 1 ding?
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 01:44
Tuurlijk
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:53
Ach, de manier waarop VP doorgaans knipt, husselt en plakt in interviews levert zelden een coherent verhaal op dat voldoende context biedt om de gepresenteerde uitspraken op waarde te schatten.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Nog meer nuttige informatie die je wilt delen met ons?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Nee. Gebeurt dat hier dan?
Vind ik leuk
Mosquito +17985
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Af en toe
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:31
Ah, het nieuwe jaar is net begonnen! 'Af en toe' is echt super optimistisch! Ik zit nog teveel in de 'vrijwel nooit'-modus.
Vind ik leuk
1313 +2882
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Lainez schijnt nuttige en wereldnieuws te zijn in Eindhoven! Aldus de achterban van Psv op VP.
Vind ik leuk
Mosquito +17985
vrijdag 11 januari 2019 om 23:03
Schijn bedriegt
Vind ik leuk
1313 +2882
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
Hahaha dan ben jij een van de weinige! Chapeau.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Ik dacht hetzelfde, wat dacht Mark; weet je wat, ik ga gewoon mezelf complimentjes geven
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Ze herkende elkaar dit seizoen alleen ff niet in Waalwijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Gelukkig was het in eindhoven , al was het daar niet veel beter ;)
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Nog erger ja.
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
En een ander arrogant noemen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2511
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
“Met spelers omgaan is de grootste kwaliteit van Mark van Bommel. Dat zegt de PSV-trainer zelf in een interview met de NOS. Van Bommel merkt dat zijn spelers hem waarderen.”

Bescheiden is hij wel dat scheelt.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Vraag dat Gaston Pereiro maar eens. Of die Gutierrez. Als-ie op z'n schoonvader lijkt, dan is dat niet z'n sterkste punt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
je moet je eigen problemen niet op een ander projecteren
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Met welke problemen zit ik?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2511
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Mark hangt de psycholoog uit en kijk aan de rest volgt! Fritz doet aan zelf reflectie via jou Gordo, zo zo wat een diepgaande gesprekken😁
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
En dat op een vrijdagavond. Mooi man. Blij dat ik Fritz kan helpen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:39
schoonouders ?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Ik heb hele toffe schoonouders.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2511
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Gaat vanzelf rommelen daar en ben benieuwd hoe het er dan aan toegaat daar!?
Vind ik leuk
jaja_PSV +47905
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
Neres gaat muiten nu zijn transfer door Ajax wordt geweigerd
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2511
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
Welnee, gaat hij in de zomer weg voor nog meer!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:10
Net zoals Ziyech zou muiten afgelopen zomer. En De Jong. En De Ligt. En Ziyech deed volgens jou zogenaamd een belgebaar, terwijl het een manier van juichen gebaseerd op het nummer ‘Djadja’ is.

Er is al zo veel onzin door al die wanhopige PSV’ers gekomen :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Denk je? Voor alsnog pakt het allemaal goed uit. Als ik het "gerommel" bij PSV vergelijk bij het "gerommel" van Ajax dan kan ik toch wel stellen dat zelfs als het rommelt daar in Eindhoven, het alsnog best rustig is :').
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2511
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Ben benieuwd we zullen zien maar er gaat iets gebeuren dit seizoen, overal dus ook bij PSV en dan gaan we kijken hoe Mark er mee omgaat!
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
Binnen de kerk WAS het ook rustig.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Mark vind zichzelf heeeeeeel erg goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Lijkt me ietwat prematuur deze 'overtuiging'. Heeft immers den eerste seizoenshelft al 3 prijskes verloren laten gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
De filosoof....pfff.
Vind ik leuk
Balls +226
zaterdag 12 januari 2019 om 01:12
Van Bommelyaanse uitspraken
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Wil je leren bekleding, pak je een automaat? 🤡
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
:-D
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Hij is al top ! beste trainer van Nederland momenteel...weergaloos
Vind ik leuk
pietprecies +9432
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Waardeloos bedoel je
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
jij kijkt hem in zijn hol, je staat achter..
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
De definitie van waardeloos weet je wel?
Vind ik leuk
whdijk +669
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Daarom staat psv netjes nr 1👍
Vind ik leuk
pietprecies +9432
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
En zijn ze netjes laatste geworden in de groepsfase CL
Vind ik leuk
jaja_PSV +47905
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
ik zal nog een keer precies uitleggen aan je piet wat de bedoeling is:
Jullie pakken de punten in Europa zodat als PSV weer kampioen wordt en wij dus automatisch voor de CL gekwalificeerd zijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
pietprecies +9432
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
En vervolgens keer op keer met de staart tussen de beentjes weer naar huis en tijdens de mis mag Toon weer vertellen dat ze het zo goed hebben gedaan met Bommel aan zn zijde?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:11
Wat heb je aan de CL als je er elke keer weer zo makkelijk uitligt?
Vind ik leuk
MN223 +1278
vrijdag 11 januari 2019 om 23:40
Centjes! Dat zou een Ajacied toch moeten aanspreken.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:50
Spreek voor jezelf.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:14
Al die grote bekken.. waar waren jullie toen PSV door naar de 2de ronde was in de champions league?

Kom op zeg. Hartstikke goed dat Ajax nu door is, maar laten we nou allemaal even met beide beentjes op de grond blijven staan. Als Real z'n dag heeft is Ajax gewoon kansloos. Geen schande trouwens.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Nou Fritzke. Je kan te ver gaan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Een veer in je eigen kont steken!

"Als migrerende gnoes volgen de spelers elkaar en de spelers staf. Al vrij snel komen zij onderweg een ravijn tegen"
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
‘Vanaf dit moment moeten we alles op alles zetten om de herkenning bij elkaar te herkennen’............
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Groot man, groot voetballer en nu een groot trainer die Mark van Bommel.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Braakt alleen maar onzin uit, net als jij.
Vind ik leuk
Joodje +248
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Das echt!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:59
Wat voor jou onzin is, kan voor (heel veel) anderen zinvolle informatie zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
En nu een groot trainer, nee dat is Van Bommel ( nog ) niet, misschien wordt ie het wel maar om een groot trainer te zijn moet je wel wat meer gepresteerd hebben!

Van Gaal is een groot trainer, Guardiola is een groot trainer, Van Bommel is een beginneling wat nog helemaal niks heeft bewezen!
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
En die conclusie trekken we al na 6 hele maanden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Hoeveel heeft ie als trainer gewonnen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:58
Kampioen met JO 19 van PSV vorig seizoen in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van een groep.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
That’s all? Een toptrainer heeft meer gewonnen. Toekomstig toptrainer zou dan beter klinken. Al moeten we het allemaal nog maar zien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
Dat klopt, maar het was dan ook pas zijn eerste jaar als zelfstandig hoofdtrainer. En van Bommel doet het, boven verwachting, goed met PSV. Maar of PSV kampioen wordt, is lang niet zeker nee.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 12:05
Klopt, mijn opmerking was alleen gericht op het woord ‘toptrainer’ ;-)

Verder doet ie het zeker goed voor een beginnend trainer. Ik zie niet wat hij anders zou kunnen hebben gedaan in de CL en in de competitie heeft men 16 van de 17 gewonnen. Men heeft de pech dat Ajax het ook zo geweldig doet, anders was men al lang en breed zeker van de titel. De KNVB Beker is het enige smetje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:06
Klopt helemaal.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 12:08
Natuurlijk, anders schrijft ik t toch niet op toch? :p
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Het was ook al een grote lul ... 😉
Vind ik leuk
Wilex +2111
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Vergeet niet op te schrijven dat hij ook nog warm en gemoedelijk is.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1554
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
prima trainer op RKC thuis na.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Zou Mark, als Maasbrachtenaar, ook wat straattaal kennen zoals Steven, Denzel en Pablo dat kennen? Je weet toch.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:29]
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Een en al pauper berichten ook....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
En dan halen ze mijn bericht weg flauw hoor.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Gedraag je dan ook.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Stond niks verkeerd
Vind ik leuk
Joodje +248
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Heb een hele duidelijke mening, het is een toptrainer. Maar de spelers doen het meeste werk, spelers zoals Lozano en Bergwijn zijn zo slim. Dan kun je niet alle credits geven aan iemand als Van Bommel voor dit alles.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Na de zelfbevlekking van toon afgelopen week nu ook Markie zichzelf even een schouderklopje geven. Wat een vreselijke ego trippers.

Of het nou voetballers zijn, directeuren, technisch directeuren. Ze zijn zo vol van zichzelf. Om van te kotsen....
Vind ik leuk
2-1 +890
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Mark is de nieuwe Frenkie hier op VP..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Wat is dit nu weer voor artikel haha. Mag hopen dat van Bommel dit niet precies zo heeft gezegd want anders kan hij het beter bij trainen houden.
Vind ik leuk
De Goffert +679
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Was nooit fan van van Bommel als speler maar hij komt mij als trainer echt als een doorgewinterde over. Hii heeft natuurlijk charisma en praat makkelijk voor de camera. Hij komt zelf nog maar net van het veld en weet inderdaad zeer goed hoe het eraan toegaat in een spelersgroep. Ik denk serieus dat hij een zeer grote trainer gaat worden en de komende 25 jaar veel gaat bereiken als trainer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
Idd, 24 kampioenschappen in de voetbalhoofdstad ?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Volgt ie ten Hag op dan?!? 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Nee, van Bommel blijft prijzen pakken,de hakkelaar niet die sjeest in mei
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Tot dusver heeft Markie het al op 3 fronten laten liggen en ten Hag doet nog overal mee.

De feiten wijzen op wat anders.
Vind ik leuk
MN223 +1278
vrijdag 11 januari 2019 om 23:42
Tot nu toe is Ten Hag vooral tweede geworden. Ik hoop dat hij die prestaties lekker lang vasthoudt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13517
zaterdag 12 januari 2019 om 04:57
En van Bommel heeft nog niks gepresteerd so far dus ik hoop dat hij die prestaties lekker lang volhoudt.
Vind ik leuk
MN223 +1278
zaterdag 12 januari 2019 om 07:36
Sorry, ik heb me vergist. Ten Hag is wel een keer kampioen geworden, met het tweede van Bayern.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Hij heeft zijn dingetjes , maar het is een goede trainer zijn status is tot nu goed en dat telt toch.
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
6 maanden, waar hebben we het over.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
De stand misschien ??
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Ja en de rest telt niet mee?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Zij al hij doet het goed dus .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
‘Neem bijvoorbeeld een auto. Wil je een stuur? Trappers ? Foam of luchtbandjes? Lastig......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Kleedkamertelepathie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Vindt zich zelf heel belangrijk denkt dat hij Jezus is
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
nee van Bommel is geen verlosser,die eindigen eeuwig op 14................
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
Hij is Jezus niet!!!!
Hij is God nondejuuu
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:55
Ik merk al weer, voetbal is religie 😜
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:55]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:30
Mafkees
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
vBommel heeft plus en minpunten, grote kwaliteiten en ook valkuilen. Ik hoop dat hij zich ontwikkeld tot een top coach want dat zie ik zeker in hem.

Nederland mag trots zijn op zulke oud top voetballers, zoals ook Sneijder, Gio, Robben, vNistelrooij enz!
Ze hebben veel voor ons voetbal betekend dat moeten we door club gevoelens nooit en te nimmer vergeten!!
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Dat denk ik ook...al moet worden gezegd..voor een eerstejaars doet hij het boven verwachting.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Idd, dat had ik zelf ook niet verwacht moet ik eerlijk zeggen.
Vind ik leuk
Vak-T +1139
vrijdag 11 januari 2019 om 22:59
Eindelijk een inhoudelijke reactie, kunnen velen hier een voorbeeld aan nemen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
zou leuk zijn als spelers daar waarde aan zouden hechten mooie toppic maar verder niet van belang ik ben wel erg blij met onze mark hij laat voetbal zien waar wij als suporters al jaren na hunkeren lekker aamvallend en veel goals ga zo door mark en vp breng dan ook net als bij ajax meer toppics over het spel dat ze spelen van psv ipv al die site story s word een beetje mal van dat geselecteer in toppics
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Leuk dat hij herkent, dat de spelers het herkennen, wanneer hij ze herkent of zoiets... ja is wel fijn dat je na een half jaar je spelers herkent... 😂
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Ik denk dat complementair zijn al een valkuil kan worden. Je moet er op een goede manier altijd boven blijven staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
"Als er twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat er waarschijnlijk iets aan de hand is. Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde woord gebruikt. Je herkent het. Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

Wat is dit voor een geheimtaal joh... Gaat werkelijk helemaal nergens over, deze onzin....
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
Leuk dat herkennen......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Zo smeed je een team Mark. Keep up the good work!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
Ik heb nog een mededeling, ga morgen op vakantie naar Acapulco, neem wel me tablet mee dus geen paniek...
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
vrijdag 11 januari 2019 om 22:55
Op vakantie en neemt mij een tablet om te kunnen reageren op voetbalprimeur, is je vakantie nu gedoemd te mislukken dat je niks anders te doen hebt?
Vind ik leuk
Vak-T +1139
vrijdag 11 januari 2019 om 22:56
Going loco Fritz ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +185950
zaterdag 12 januari 2019 om 00:39
Doe lainez de groeten
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:54
Maar als je gaat uitleggen hoe het werkt. Dan werkt het niet meer. En dan moet je daar weer aan gaan werken.

Ik zou zoiets niet gaan vertellen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:35
Als hij tegen de spelers zo loopt te zeiken als tegen de 4e scheids kotsen ze m heel snel uit. Wachelijke man die Bömmel
Vind ik leuk
ludoboy +48
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Idd een neptrainer met zijn praatjes
Vind ik leuk
stratumseind +185950
zaterdag 12 januari 2019 om 00:37
je doet je naam volledig eer aan
Vind ik leuk
ihvmmdk +6926
zaterdag 12 januari 2019 om 00:00
Brokeback Mountain?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zaterdag 12 januari 2019 om 00:17
Je herkent gewoon dat Eindhoven de slimste regio is. En Limbo wat minder.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
zaterdag 12 januari 2019 om 00:29
Baas Bommel zorgt voor een zeer onderhoudende (tegen het hilarische aan)
samenscholing van onze vrinden hier uit diemen e.o. die allemaal niet gehinderd worden door enige vorm van wijsheid en kennis van zaken.

152 reacties 145 uit amsterdamse hoek ..... en dan zeuren er hier nog altijd een paar over mijn bekommeringen om hun clubje.

Aandoenlijk meelijwekkend hypocriet en zoals gezegd hilarisch tegelijkertijd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:30]
Vind ik leuk
RVB AFCA +13236
zaterdag 12 januari 2019 om 02:37
ik tel er al zo'n 75 die voor PSV en Feyenoord zijn. Begin eerst eens te leren tellen voor je begint over meelijwekkend en hypocriet Zelf ben jij net zo bezig op Ajax topics. Begint erg sneu te worden dat je te hypocriet bent omdat toe te geven en in te zien.

Je beweerd tegen iedereen dat je ruim in de 50 bent, gedraagt je hier op VP als een losgeslagen puber door de hele dag te trollen met al die BS die jij schrijft, en dan het lef hebben om anderen aan te spreken dat ze hypocriet zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 03:05]
Vind ik leuk
stratumseind +185950
zaterdag 12 januari 2019 om 10:56
er zijn mensen die bezitten de status en de gave .... ik heb beiden
Vind ik leuk
AFP +1141
zaterdag 12 januari 2019 om 01:08
Als 2 spelers naar elkaar kijken dan vinden ze elkaar leuk.
Heeft iets met een kast te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:15
2 comments en het gaat weer over ajax zielig hoor
Vind ik leuk
Mi amigo +173
zaterdag 12 januari 2019 om 09:22
Mark moet wel stoppen met dom lullen
Vind ik leuk
Uitvak030 +323
zaterdag 12 januari 2019 om 09:25
Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'. Mooie vrouw op de tribune ws. Wat moet het anders wezen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Sucrates +253
zaterdag 12 januari 2019 om 12:42
Haha van Bommel heeft waarschijnlijk hartelijk zitten lachen over zo'n hoeveelheid slappe klets in een stukje, bij elkaar gepend door een arme voetbaljournalist die afgesproken heeft iets in te leveren bij de redactie maar helemaal NIETS zinnigs heeft te melden.

En dat er dan nog mensen serieus op reageren kan ik weer hartelijk om lachen.

Laat het voetbal maar weer snel beginnen, het gaat nu echt meer nergens over.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:54
Typisch voorbeeld van wat er mis is met de gehele pers in de wereld. Iedereen denkt daar kan ik een paar centen mee verdienen en dan krijg je dit soort onzinnige niets zeggende stukken zodat. De minder bediende voetbal supporters weer op elkaar kunnen losgaan. Op die manier de aversie tegen elkaar oprakelen wat dan weer garant staat voor nieuwe sensatie wanneer de eencelligen wederom proberen om elkaar zelfs die ene overgrbleven hersencel er uit te slaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws