Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'

Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 22:08vr 11-01-2019 om 22:08

Met spelers omgaan is de grootste kwaliteit van Mark van Bommel. Dat zegt de PSV-trainer zelf in een interview met de NOS. Van Bommel merkt dat zijn spelers hem waarderen.

"We hebben een staf die complementair is aan elkaar", vertelt Van Bommel. "Iedereen praat op zijn eigen manier met spelers, maar wel in dezelfde taal. Het voordeel is dat je in de kleedkamer gezeten hebt, dus je herkent heel veel dingen. Op het veld, maar ook in de kleedkamer."

"Als er twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat er waarschijnlijk iets aan de hand is. Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde woord gebruikt. Je herkent het. Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

"Je herkent hoe zij zich voelen. Dat voelen de spelers ook. Het is mooi dat je zo met elkaar aan de slag kunt. Af en toe geef je ze het gevoel dat je heel dicht bij ze staat."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Komt Van Bommel in de top terecht?

(1922 stemmen)

Plaats een reactie

Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
"Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

Het is zóó leuk, Mark. Enig.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Ten Hag heeft wat dat betreft zinnigere dingen te melden.
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Ik zou niet weten welke dingen eigenlijk...
Vind ik leuk
Mubappuh +564
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Blind en de Jong achterin
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
It uhn..eend...o o o over..,til its o o ver
Vind ik leuk
74ratje +731
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Waarschijnlijk It ain't over til it's over.
Vind ik leuk
ErikAjax +2329
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
hilarisch! Uitgekauwde VI grapjes hier nog eens herhalen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Dingen als:

Er had meer in gezeten dan een gelijkspel tegen bayern.

Of:

Het is mooi dat we door zijn de CL
Vind ik leuk
RenW +4233
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Ten Hag kan echt niet over die, als je een nieuwe auto koopt, heen hoor.
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Die was wel echt heel slecht. Niet de tekst. Maar vooral de blik van Van Bommel. Priceless.
Vind ik leuk
Broodje Aad +1387
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Het is net het Cirque du Soleil met die twee
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Waarmee hij indirect bijvoorbeeld een Bergwijn vergeleek met 'lederen bekleding' toch?
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Lekker draufgängen ;-)


Sowieso hebben Bommel en Ten Hag meer te melden dan dat antwoordapparaat in Rotterdam Zuid.
Vind ik leuk
Futre +4953
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
"ik denk wel dat Psv bang voor ons is"..... (en vervolgens met 3-0 weggevaagd worden) is wat mij betreft een klassieker.

Past in een rijtje met "voetbal is oorlog" en "elk nadeel heb z'n voordeel".
Vind ik leuk
Wilex +2723
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Ja en "Dit was de kampioenswedstrijd"
Vind ik leuk
MN223 +1663
vrijdag 11 januari 2019 om 23:39
Is kennelijk iets des kabouters om domme praat uit te slaan.
Vind ik leuk
Sanderos +139
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Ach, VP maakt hier nu een heel topic over. Is niet meer dan een zin uit een interview. Ik als PSV-er kijk en luister graag naar ‘Bommeltje’. Als niet PSV-er zal dat waarschijnlijk anders zijn.
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 23:59
Eens.
Vind ik leuk
Paul1982 +12074
vrijdag 11 januari 2019 om 23:13
Wat heeft Ten Hag hiermee te maken?
Vind ik leuk
Mario 1 +2380
vrijdag 11 januari 2019 om 23:33
Noem 1 ding?
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 01:44
Tuurlijk
Vind ik leuk
Mosquito +21922
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Nog meer nuttige informatie die je wilt delen met ons?
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Nee. Gebeurt dat hier dan?
Vind ik leuk
Mosquito +21922
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Af en toe
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:31
Ah, het nieuwe jaar is net begonnen! 'Af en toe' is echt super optimistisch! Ik zit nog teveel in de 'vrijwel nooit'-modus.
Vind ik leuk
1313 +8796
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Lainez schijnt nuttige en wereldnieuws te zijn in Eindhoven! Aldus de achterban van Psv op VP.
Vind ik leuk
Mosquito +21922
vrijdag 11 januari 2019 om 23:03
Schijn bedriegt
Vind ik leuk
1313 +8796
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
Hahaha dan ben jij een van de weinige! Chapeau.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Ik dacht hetzelfde, wat dacht Mark; weet je wat, ik ga gewoon mezelf complimentjes geven
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Ze herkende elkaar dit seizoen alleen ff niet in Waalwijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Gelukkig was het in eindhoven , al was het daar niet veel beter ;)
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Nog erger ja.
Vind ik leuk
RenW +4233
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
En een ander arrogant noemen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10848
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
“Met spelers omgaan is de grootste kwaliteit van Mark van Bommel. Dat zegt de PSV-trainer zelf in een interview met de NOS. Van Bommel merkt dat zijn spelers hem waarderen.”

Bescheiden is hij wel dat scheelt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Vraag dat Gaston Pereiro maar eens. Of die Gutierrez. Als-ie op z'n schoonvader lijkt, dan is dat niet z'n sterkste punt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
je moet je eigen problemen niet op een ander projecteren
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Met welke problemen zit ik?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10848
vrijdag 11 januari 2019 om 22:37
Mark hangt de psycholoog uit en kijk aan de rest volgt! Fritz doet aan zelf reflectie via jou Gordo, zo zo wat een diepgaande gesprekken😁
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
En dat op een vrijdagavond. Mooi man. Blij dat ik Fritz kan helpen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:39
schoonouders ?
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Ik heb hele toffe schoonouders.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10848
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Gaat vanzelf rommelen daar en ben benieuwd hoe het er dan aan toegaat daar!?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Denk je? Voor alsnog pakt het allemaal goed uit. Als ik het "gerommel" bij PSV vergelijk bij het "gerommel" van Ajax dan kan ik toch wel stellen dat zelfs als het rommelt daar in Eindhoven, het alsnog best rustig is :').
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10848
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Ben benieuwd we zullen zien maar er gaat iets gebeuren dit seizoen, overal dus ook bij PSV en dan gaan we kijken hoe Mark er mee omgaat!
Vind ik leuk
RenW +4233
vrijdag 11 januari 2019 om 23:04
Binnen de kerk WAS het ook rustig.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Mark vind zichzelf heeeeeeel erg goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Lijkt me ietwat prematuur deze 'overtuiging'. Heeft immers den eerste seizoenshelft al 3 prijskes verloren laten gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
De filosoof....pfff.
Vind ik leuk
Balls +254
zaterdag 12 januari 2019 om 01:12
Van Bommelyaanse uitspraken
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Wil je leren bekleding, pak je een automaat? 🤡
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
:-D
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Hij is al top ! beste trainer van Nederland momenteel...weergaloos
Vind ik leuk
pietprecies +11827
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Waardeloos bedoel je
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
jij kijkt hem in zijn hol, je staat achter..
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
De definitie van waardeloos weet je wel?
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Nou Fritzke. Je kan te ver gaan.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17162
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Een veer in je eigen kont steken!

"Als migrerende gnoes volgen de spelers elkaar en de spelers staf. Al vrij snel komen zij onderweg een ravijn tegen"
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
‘Vanaf dit moment moeten we alles op alles zetten om de herkenning bij elkaar te herkennen’............
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Groot man, groot voetballer en nu een groot trainer die Mark van Bommel.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4008
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Braakt alleen maar onzin uit, net als jij.
Vind ik leuk
Joodje +247
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Das echt!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:59
Wat voor jou onzin is, kan voor (heel veel) anderen zinvolle informatie zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
En nu een groot trainer, nee dat is Van Bommel ( nog ) niet, misschien wordt ie het wel maar om een groot trainer te zijn moet je wel wat meer gepresteerd hebben!

Van Gaal is een groot trainer, Guardiola is een groot trainer, Van Bommel is een beginneling wat nog helemaal niks heeft bewezen!
Vind ik leuk
RenW +4233
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
En die conclusie trekken we al na 6 hele maanden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:24
Hoeveel heeft ie als trainer gewonnen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:58
Kampioen met JO 19 van PSV vorig seizoen in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van een groep.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:46
That’s all? Een toptrainer heeft meer gewonnen. Toekomstig toptrainer zou dan beter klinken. Al moeten we het allemaal nog maar zien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:02
Dat klopt, maar het was dan ook pas zijn eerste jaar als zelfstandig hoofdtrainer. En van Bommel doet het, boven verwachting, goed met PSV. Maar of PSV kampioen wordt, is lang niet zeker nee.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 12:05
Klopt, mijn opmerking was alleen gericht op het woord ‘toptrainer’ ;-)

Verder doet ie het zeker goed voor een beginnend trainer. Ik zie niet wat hij anders zou kunnen hebben gedaan in de CL en in de competitie heeft men 16 van de 17 gewonnen. Men heeft de pech dat Ajax het ook zo geweldig doet, anders was men al lang en breed zeker van de titel. De KNVB Beker is het enige smetje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:06
Klopt helemaal.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 12:08
Natuurlijk, anders schrijft ik t toch niet op toch? :p
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Het was ook al een grote lul ... 😉
Vind ik leuk
Wilex +2723
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Vergeet niet op te schrijven dat hij ook nog warm en gemoedelijk is.
Vind ik leuk
Il Gordo +18665
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Zou Mark, als Maasbrachtenaar, ook wat straattaal kennen zoals Steven, Denzel en Pablo dat kennen? Je weet toch.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:29]
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Een en al pauper berichten ook....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
En dan halen ze mijn bericht weg flauw hoor.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Gedraag je dan ook.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
Stond niks verkeerd
Vind ik leuk
Joodje +247
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Heb een hele duidelijke mening, het is een toptrainer. Maar de spelers doen het meeste werk, spelers zoals Lozano en Bergwijn zijn zo slim. Dan kun je niet alle credits geven aan iemand als Van Bommel voor dit alles.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Na de zelfbevlekking van toon afgelopen week nu ook Markie zichzelf even een schouderklopje geven. Wat een vreselijke ego trippers.

Of het nou voetballers zijn, directeuren, technisch directeuren. Ze zijn zo vol van zichzelf. Om van te kotsen....
Vind ik leuk
2-1 +1440
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Mark is de nieuwe Frenkie hier op VP..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:19
Wat is dit nu weer voor artikel haha. Mag hopen dat van Bommel dit niet precies zo heeft gezegd want anders kan hij het beter bij trainen houden.
Vind ik leuk
De Goffert +835
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Was nooit fan van van Bommel als speler maar hij komt mij als trainer echt als een doorgewinterde over. Hii heeft natuurlijk charisma en praat makkelijk voor de camera. Hij komt zelf nog maar net van het veld en weet inderdaad zeer goed hoe het eraan toegaat in een spelersgroep. Ik denk serieus dat hij een zeer grote trainer gaat worden en de komende 25 jaar veel gaat bereiken als trainer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
Idd, 24 kampioenschappen in de voetbalhoofdstad ?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Volgt ie ten Hag op dan?!? 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Nee, van Bommel blijft prijzen pakken,de hakkelaar niet die sjeest in mei
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
vrijdag 11 januari 2019 om 22:40
Tot dusver heeft Markie het al op 3 fronten laten liggen en ten Hag doet nog overal mee.

De feiten wijzen op wat anders.
Vind ik leuk
MN223 +1663
vrijdag 11 januari 2019 om 23:42
Tot nu toe is Ten Hag vooral tweede geworden. Ik hoop dat hij die prestaties lekker lang vasthoudt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
zaterdag 12 januari 2019 om 04:57
En van Bommel heeft nog niks gepresteerd so far dus ik hoop dat hij die prestaties lekker lang volhoudt.
Vind ik leuk
MN223 +1663
zaterdag 12 januari 2019 om 07:36
Sorry, ik heb me vergist. Ten Hag is wel een keer kampioen geworden, met het tweede van Bayern.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
‘Neem bijvoorbeeld een auto. Wil je een stuur? Trappers ? Foam of luchtbandjes? Lastig......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Kleedkamertelepathie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
zou leuk zijn als spelers daar waarde aan zouden hechten mooie toppic maar verder niet van belang ik ben wel erg blij met onze mark hij laat voetbal zien waar wij als suporters al jaren na hunkeren lekker aamvallend en veel goals ga zo door mark en vp breng dan ook net als bij ajax meer toppics over het spel dat ze spelen van psv ipv al die site story s word een beetje mal van dat geselecteer in toppics
Vind ik leuk
Justin Kees +2719
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Leuk dat hij herkent, dat de spelers het herkennen, wanneer hij ze herkent of zoiets... ja is wel fijn dat je na een half jaar je spelers herkent... 😂
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
Ik denk dat complementair zijn al een valkuil kan worden. Je moet er op een goede manier altijd boven blijven staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
"Als er twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat er waarschijnlijk iets aan de hand is. Dan heb ik waarschijnlijk hetzelfde woord gebruikt. Je herkent het. Het is heel leuk dat de spelers herkennen dat wij hen herkennen."

Wat is dit voor een geheimtaal joh... Gaat werkelijk helemaal nergens over, deze onzin....
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
vrijdag 11 januari 2019 om 22:41
Leuk dat herkennen......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:42
Zo smeed je een team Mark. Keep up the good work!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
Ik heb nog een mededeling, ga morgen op vakantie naar Acapulco, neem wel me tablet mee dus geen paniek...
Vind ik leuk
RVB AFCA +14545
vrijdag 11 januari 2019 om 22:55
Op vakantie en neemt mij een tablet om te kunnen reageren op voetbalprimeur, is je vakantie nu gedoemd te mislukken dat je niks anders te doen hebt?
Vind ik leuk
Vak-T +1803
vrijdag 11 januari 2019 om 22:56
Going loco Fritz ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:39
Doe lainez de groeten
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:35
Als hij tegen de spelers zo loopt te zeiken als tegen de 4e scheids kotsen ze m heel snel uit. Wachelijke man die Bömmel
Vind ik leuk
ludoboy +636
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Idd een neptrainer met zijn praatjes
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:37
je doet je naam volledig eer aan
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zaterdag 12 januari 2019 om 00:00
Brokeback Mountain?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
zaterdag 12 januari 2019 om 00:17
Je herkent gewoon dat Eindhoven de slimste regio is. En Limbo wat minder.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:29
Baas Bommel zorgt voor een zeer onderhoudende (tegen het hilarische aan)
samenscholing van onze vrinden hier uit diemen e.o. die allemaal niet gehinderd worden door enige vorm van wijsheid en kennis van zaken.

152 reacties 145 uit amsterdamse hoek ..... en dan zeuren er hier nog altijd een paar over mijn bekommeringen om hun clubje.

Aandoenlijk meelijwekkend hypocriet en zoals gezegd hilarisch tegelijkertijd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:30]
Vind ik leuk
RVB AFCA +14545
zaterdag 12 januari 2019 om 02:37
ik tel er al zo'n 75 die voor PSV en Feyenoord zijn. Begin eerst eens te leren tellen voor je begint over meelijwekkend en hypocriet Zelf ben jij net zo bezig op Ajax topics. Begint erg sneu te worden dat je te hypocriet bent omdat toe te geven en in te zien.

Je beweerd tegen iedereen dat je ruim in de 50 bent, gedraagt je hier op VP als een losgeslagen puber door de hele dag te trollen met al die BS die jij schrijft, en dan het lef hebben om anderen aan te spreken dat ze hypocriet zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 03:05]
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 10:56
er zijn mensen die bezitten de status en de gave .... ik heb beiden
Vind ik leuk
AFP +2974
zaterdag 12 januari 2019 om 01:08
Als 2 spelers naar elkaar kijken dan vinden ze elkaar leuk.
Heeft iets met een kast te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:15
2 comments en het gaat weer over ajax zielig hoor
Vind ik leuk
Mi amigo +188
zaterdag 12 januari 2019 om 09:22
Mark moet wel stoppen met dom lullen
Vind ik leuk
Uitvak030 +386
zaterdag 12 januari 2019 om 09:25
Van Bommel: 'Als twee spelers naar elkaar kijken, weet je dat iets aan de hand is'. Mooie vrouw op de tribune ws. Wat moet het anders wezen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Sucrates +253
zaterdag 12 januari 2019 om 12:42
Haha van Bommel heeft waarschijnlijk hartelijk zitten lachen over zo'n hoeveelheid slappe klets in een stukje, bij elkaar gepend door een arme voetbaljournalist die afgesproken heeft iets in te leveren bij de redactie maar helemaal NIETS zinnigs heeft te melden.

En dat er dan nog mensen serieus op reageren kan ik weer hartelijk om lachen.

Laat het voetbal maar weer snel beginnen, het gaat nu echt meer nergens over.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:54
Typisch voorbeeld van wat er mis is met de gehele pers in de wereld. Iedereen denkt daar kan ik een paar centen mee verdienen en dan krijg je dit soort onzinnige niets zeggende stukken zodat. De minder bediende voetbal supporters weer op elkaar kunnen losgaan. Op die manier de aversie tegen elkaar oprakelen wat dan weer garant staat voor nieuwe sensatie wanneer de eencelligen wederom proberen om elkaar zelfs die ene overgrbleven hersencel er uit te slaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws