'Kersverse Oranje-international speelt zich in de kijker van Milan: bod op komst'

'Kersverse Oranje-international speelt zich in de kijker van Milan: bod op komst'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 07:16za 12-01-2019 om 07:16

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 09:19za 12-01-2019 om 09:19

Arnaut Danjuma Groeneveld is al een tijdje geblesseerd, maar de buitenspeler heeft zich in zijn eerste maanden bij Club Brugge toch in de kijker gespeeld. Volgens De Telegraaf is er concrete interesse voor de 21-jarige vleugelaanvaller.

AC Milan meldde zich zelfs al officieel bij Club Brugge. De gevallen Italiaanse grootmacht bereidt een bod voor op Groeneveld en wil hem per direct naar San Siro halen, zo melden bronnen binnen de Belgische topclub aan de ochtendkrant. Het management van de tweevoudig international van het Nederlands elftal wil overigens niet reageren op de interesse van Milan. Club Brugge wil zijn goudhaantje het liefst behouden.

Groeneveld kwam afgelopen zomer over van NEC en paste zich moeiteloos aan bij de Belgische topclub. In elf competitieduels was de buitenspeler goed voor vier goals. Ook in de Champions League maakte hij indruk met onder meer een schitterend doelpunt tegen Atlético Madrid. Die sterke prestaties leidden al tot een uitnodiging van bondscoach Ronald Koeman voor Oranje.

Groeneveld heeft nog een contract tot medio 2022 in het Jan Breydelstadion. Club Brugge maakte één miljoen euro over naar NEC voor zijn komst. Transfermarkt.de schat zijn huidige marktwaarde in op tien miljoen.

Plaats een reactie

1313 +8752
zaterdag 12 januari 2019 om 07:23
Zou ik niet doen. Mooie club hoor Ac Milan prima historie ook! Alleen het is nu een ongeorganiseerde puinhoop daar. Lekker bij Brugge blijven, week in week uitblinken. Dan komen de clubs vanzelf wel!
Vind ik leuk
NvC +8484
zaterdag 12 januari 2019 om 11:52
Idd beter blijft hij tot tenminste eind van dit seizoen bij Brugge. Als hij zich zo blijft ontwikkelen dan komen de grote clubs van zelf. En hopelijk gaan ze dan goed tegen elkaar opbieden 😉
Vind ik leuk
1313 +8752
zaterdag 12 januari 2019 om 12:27
Ja precies, Milan is zeker niet de club waar je op dit moment wilt zijn. En hij is gewoon goed op dreef nou in Brugge.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:57
Prima vervanger voor lozano mocht hij veryrekken en robben erbij, biedt veel perspectief
Vind ik leuk
Gwen +199
zaterdag 12 januari 2019 om 08:49
Milan heeft nieuwe Braziliaan en verwacht niet dat ze nog iemand halen.
Of er moet iemand verkocht worden
Vind ik leuk
Uitvak030 +382
zaterdag 12 januari 2019 om 09:22
Heb deze jongen echt nog nooit zien voetballen...... toch maar eens kijken.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 12 januari 2019 om 10:08
Mooie club voor deze jongen. AC Milan blijft een droom voor vele voetballers. Doen Groeneveld.
Vind ik leuk
BT410 +398
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Daar zit je dan, PSV.......
Vind ik leuk
Miller +46
zaterdag 12 januari 2019 om 13:12
Milan heeft een vleugelaanvaller nodig. Ze blijven daar met een 4-3-3 spelen met een gebrek aan echte vleugelspelers, dus deze transfer kan voor beide goed uitpakken. Sowieso heeft Milan moeite met scoren, dus Groeneveld zal vast wel een eerlijke kans krijgen daar al snel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws