Solskjaer voorspelt grote toekomst: 'Hij kan een absolute topspits worden'

Solskjaer voorspelt grote toekomst: 'Hij kan een absolute topspits worden'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 12:48za 12-01-2019 om 12:48

Ole Gunnar Solskjaer is bijzonder te spreken over de ontwikkeling van Marcus Rashford. De 21-jarige aanvaller van Manchester United maakt indruk sinds de Noor het roer bij The Red Devils overnam van José Mourinho.

Manchester United speelt zondagmiddag uit bij Tottenham Hotspur en Solskjaer vergelijkt zijn pupil met de aanvalsleider van Spurs. "Hij kan een absolute topspits worden", tekent Sky Sports op uit de mond van de tijdelijke manager van United. "We kunnen het hebben over Harry Kane en hoe goed hij is, maar ik ben er zeker van dat Marcus de potentie heeft om even goed te worden."

"Hij is beangstigend snel en daarnaast is hij sterker geworden, waardoor hij de bal voor ons in de ploeg kan houden", vervolgt Solskjaer zijn lofzang op Rashford. "Hij is een hele fijne speler om mee samen te werken en dat belooft veel voor de toekomst."

Solskjaer krijgt zondag tegen Spurs de kans om geschiedenis te schrijven. Als de Noor met United wint op Wembley is hij officieel de coach met de beste start die The Red Devils ooit gehad hebben. Nog nooit slaagde een manager van United erin om zijn eerste zes wedstrijden te winnen.

Plaats een reactie

Mesut Özil +6012
zaterdag 12 januari 2019 om 12:50
Goede speler, maar heeft toch wel veel ruimte nodig voor zijn acties. In dat opzicht zou hij beter bij een counterploeg spelen als PSV.























;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:51
Ik ga alvast zitten voor de gefrustreerde reacties hierop
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 12:56
Typerend dat jij PSV weer eens moet benoemen.
Vind ik leuk
chicken +13328
zaterdag 12 januari 2019 om 12:58
Dan passen jullie goed bij elkaar. Jij haalt altijd ajax erbij...

Het begin van een mooie vriendschap wellicht 😉
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 12:59
Maar gaat het bericht dan over PSV of Ajax dan?
Vind ik leuk
Mubappuh +575
zaterdag 12 januari 2019 om 13:05
Krijg jij betaald per bericht om PSV te verdedigen?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zaterdag 12 januari 2019 om 12:59
Joh, neem het niet zo serieus.
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 13:01
Wat heeft dat ermee te maken? Het gaat over United niet over PSV...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zaterdag 12 januari 2019 om 13:11
Snel een zakdoekje er bij.
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 13:18
Wat heeft dat ermee te maken?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:00
En dat is twee
Vind ik leuk
G.Kopf +3384
zaterdag 12 januari 2019 om 13:08
PSV krijgt Younes al.
Vind ik leuk
Itsese +5672
zaterdag 12 januari 2019 om 13:37
Ik wil hem best hebben bij PSV:p Het is gewoon een geweldige speler die Rashford.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zaterdag 12 januari 2019 om 14:10
Zeker!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:53
De PSV discussie is weer geopend
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:54
Psv is gewoon geen discussie waard. Wanneer ze 3 sterren hebben mogen ze terug komen.
Vind ik leuk
El Cazador +8111
zaterdag 12 januari 2019 om 12:56
Drie eerder vier
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:55
En dat is één
Vind ik leuk
Mesut Özil +6012
zaterdag 12 januari 2019 om 12:59
Wees blij dat er nog mensen zijn die het over PSV willen hebben. Dat kan over 10 jaar zomaar anders zijn.
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 13:03
Gaat dit bericht dan over PSV?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:28
Hahaha wat simpel ben jij toch ook. Laat je eens niet zo makkelijk op de kast jagen.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
zaterdag 12 januari 2019 om 16:29
Het is ontzettend sneu
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 12:56
Bingo
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:00
Solksjaer is slim bezig. Spelers met potentie die onder Mourinho geen echte kans kregen, maakt hij belangrijk ! 😎
Of dit ook langdurig gaat werken ...🤔
Vind ik leuk
chicken +13328
zaterdag 12 januari 2019 om 13:09
Dat zal aan rashford zelf liggen. De trainer geeft hem het vertrouwen, aan hem om er iets mee te doen.

Kan een grote worden. Ander type dan Kane maar talent genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:25
Ik bedoelde het meer in het algemeen. Of de aanpak van Solksjaer bij ManU langdurig gaat werken.
Van Rashford ben ik overtuigd, dat gaat een grote worden, tenzij Mourinho terug komt. Maar dat zal wel niet gebeuren. 😎
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
chicken +13328
zaterdag 12 januari 2019 om 13:29
Solksjaer is toch niet verkeerd bezig dacht ik. Al zal de selectie ook blij zijn dat busjesman weg is.

Solksjaer is bekend met United's clubcultuur, en vind er een goede kop op zitten. Zal er een beetje vanaf hangen of hij zichzelf kan ontwikkelen en daartoe de kans gaat krijgen. Ik zou zeggen, creëer duidelijkheid en maak hem hoofdtrainer voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:35
Goed lezen !
Hij is erg slim bezig, vraag me alleen af of dit langdurig gaat werken (zie eerste reactie)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:12
Dus ik moet nu serieus een artikel lezen over hoe Rashford wordt omschreven als iemand die heel goed kan worden? Die jongen is al 2 jaar te bewonderen... en we zien allemaal dat het een hele grote gaat worden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:14
Als je dit leest zou het zomaar over Venema kunnen gaan.
Vind ik leuk
Miller +41
zaterdag 12 januari 2019 om 13:54
Oh, hij is pas 21 jaar oud? Ik ken zijn naam al een tijdje. Dan kan hij nog wel een grote worden, ja. Hij maakt zeker goede indruk ieder seizoen voor zijn leeftijd (en groei mee).
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
zaterdag 12 januari 2019 om 14:30
5 gewonnen en nog steeds 6de 😂
Vind ik leuk