Tegengoal én gemiste penalty in blessuretijd: donkere wolken boven Villarreal

    Tegengoal én gemiste penalty in blessuretijd: donkere wolken boven Villarreal

    Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 22:43za 12-01-2019 om 22:43

    Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 22:45za 12-01-2019 om 22:45

    Villarreal zit ook na zaterdagavond diep in de degradatiezorgen. De verrassende nummer negentien van de Primera Division leek in het eigen Estadio de la Cerámica op weg naar een puntje tegen Getafe, maar kregen in de slotfase alsnog het deksel op de neus.

    Villarreal kreeg een kwartier voor tijd de helpende hand toegereikt van de nummer zes van Spanje: bij een 0-1 stand werkte Leandro Cabrera de bal in eigen doel. Vlak voor het verstrijken van de reguliere speeltijd ontsnapte invaller Ángel Luis Rodríguez Díaz echter aan de aandacht van de Villarreal-defensie: 1-2.

    Karl Toko Ekambi kreeg de kans om alsnog voor feest in Villarreal te zorgen: de spits uit Kameroen kreeg in blessuretijd een strafschop mee, maar schoot deze hoog over. Door de dubbele domper in extremis blijft El Submarino Amarillo voorlaatste in de Primera Division. Athletic Bilbao heeft twee punten meer en komt bovendien zondag nog in actie tegen nummer drie Sevilla.

    Girona-Deportivo Alaves
    De problemen voor Alaves begonnen al in de openingsfase van de wedstrijd. Cristhian Stuani, de Uruguayaanse spits van Girona, opende in de twaalfde minuut de score voor de thuisploeg. Alaves mocht daarna van geluk spreken dat het de rust haalde met 1-0, maar na de pauze domineerde de nummer vier van Spanje de wedstrijd. De 1-1 van Borja Baston na 51 minuten was een logisch resultaat, maar vaker scoren lukte de ploeg uit het noorden van Spanje niet.

    Overige uitslagen:
    Leganes-Huesca 1-0
    Valencia-Valladolid 1-1

    Plaats een reactie

    Reyvoetbal +246
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:34
    Sjonge...Real is afhankelijk van wat Alaves doet?? Dat is ook wat zeg.
    Als Real van Betis wint😂😂😂
    Dat is ook geen zekerheidje.
    Hadden die nou net niet een Mexicaan gekocht???
    Vind ik leuk
    Coach 101 +287
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:50
    Ssttttt, niet te hard roepen, het was al zo rustig vandaag zonder duizend topics over -hijdienietgenoemdzalworden-
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7243
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:11
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37444
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    Voldemort 😎
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37444
    zondag 13 januari 2019 om 09:01
    Geen ajax topic.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7243
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:35
    Real in deze vorm zal het zwaar genoeg krijgen tegen Betis te gek voor woorden dat Real afhankelijk moet zijn van fucking Alaves.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7243
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:46
    Iedereen applaus voor Getafe want Real werd door Villreal weggespeeld ...
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:53
    Hoezo? Logische uitslag dit hoor. Villareal staat niet voor niets 19de.

    En ja Real moet zich gewoon schamen voor het getoonde spel. Real-onwaardig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:26
    Help, de onderzeeboot zinkt ...
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:06
    Heeft Betis al gespeeld 🤣
    Vind ik leuk
    Het Brein +4528
    zondag 13 januari 2019 om 00:08
    De gele onderzeeër op weg naar de Segunda Division...
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:38
    Een omhaal waar een penalty voor gegeven word. Het blijft een raar verhaal.

    Een kopduel is dan ook gevaarlijkspel. Een keeper die een bal wegstompt ook.

    Hij schoot hem terecht 3 meter over.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:39]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 01:53
    Hoe speelde Santi Cazorla?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37444
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    Villareal en.monaco. waar zijn ze mee bezig...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws