Done deal: Den Bosch huurt Vermeij van Heracles en heeft optie tot koop

Done deal: Den Bosch huurt Vermeij van Heracles en heeft optie tot koop

Gepubliceerd: dinsdag 15 januari 2019 om 14:48di 15-01-2019 om 14:48

Laatste update: dinsdag 15 januari 2019 om 14:56di 15-01-2019 om 14:56

Vincent Vermeij maakt het seizoen af bij FC Den Bosch. De 24-jarige aanvaller wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Heracles Almelo. Dat hebben de Almeloërs laten weten via de officiële kanalen. 

"Met Vincent bij de ploeg hebben we meer scorend vermogen en meer opties om van systeem te wisselen", laat trainer Wil Boessen weten op de website van de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. "Het is een speler van wie we veel verwachten. Jong, maar niet onervaren, gretig, vaardig en kopsterk. Vincent kent het Nederlandse voetbal en wordt bij FC Den Bosch met open armen ontvangen. Ik denk dat hij heel snel gewend zal zijn en dat we veel plezier aan hem gaan beleven."

Vermeij heeft in Almelo nog een contract tot en met 1 juli van dit jaar. Daarin is een optie voor nog een jaar opgenomen. In de huurovereenkomst met FC Den Bosch is een optie tot koop opgenomen.

"Wij begrijpen de wens van Vincent om meer speelminuten te maken. De kans daarop is op dit moment bij FC Den Bosch groter dan hier in Almelo. Daarom is dit voor hem de juiste stap. Wij wensen Vincent veel succes", aldus technisch manager Mark-Jan Fledderus op de website van de Eredivisionist.

Plaats een reactie

T. Henry +267
dinsdag 15 januari 2019 om 14:51
Den bosch is goed bezig.
Vind ik leuk
dhrwobo +40453
dinsdag 15 januari 2019 om 14:52
Daar komen ze ver meij
Vind ik leuk
Broodje Aad +1159
dinsdag 15 januari 2019 om 14:53
Hoever?
Vind ik leuk
dhrwobo +40453
dinsdag 15 januari 2019 om 15:00
Nee, die niet. Die speelt bij Liverpool.
Als het nou een grapje van je was-alah
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 januari 2019 om 15:01]
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:02
We dachten beide tegelijk hetzelfde.
Vind ik leuk
dhrwobo +40453
dinsdag 15 januari 2019 om 15:26
Alleen kukel ik er nog een extra woorspeling aan vast :-D
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:00
Nee, dat zit er niet in dat den Bosch die van Liverpool kunnen overnemen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 15 januari 2019 om 14:56
Dat denk ik ook, denk dat dit de juiste speler is voor ons. Goed doorgeschakeld na dat gedoe met die Braken.
Vind ik leuk
Guntherr +1613
dinsdag 15 januari 2019 om 15:20
Misschien in de KKD nog goed, maar als jullie promoveren (Wat hoogst wss gaat gebeuren) Is hij echt niet goed genoeg...
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 15 januari 2019 om 16:08
Dan zal er ongetwijfeld door geselecteerd gaan worden.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:30
Leuk filmpje

https://www.adelaideunited.com.au/news/get-know-jordy-thomassen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 5 februari 2019 om 18:07
Leuk voor die jongen
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:33
Altijd 100% inzet.
Zijn opa zat altijd op triibune en het was altijd mooi om te horen hoe hij doorzette van BVV nu naar Australië.
Vrijdag spannend, we kunnen een goede slag slaan.
Twente moet het nu laten zien. 4 vd 5 komende wedstrijden uit. Staan ze dan nog voor dan worden ze kampioen maar ik zie ze maar 7 punten halen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 5 februari 2019 om 18:40
Ben benieuwd, denk niet dat wij rechtstreekse promotie gaan redden. Wel denk ik dat we een goede kans maken middels de nacompetitie.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 19:06
De komende wefstrijden zal het blijken. Ik denk dat het tussen Twente en Den Bosch gaat.
Als Twente bij Oss, Sparta, Jong PSV en Roda overeind blijft de komende 4 uitwedstrijden dan zijn ze de terechte nummer 1 anders wij.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 5 februari 2019 om 19:09
Wij moeten ons ook maar eerst zien te herpakken. Het niveau dat ik de afgelopen 2 wedstrijden gezien heb ben ik echt van geschrokken. Hoop dat het vrijdag goed staat en dat we dik winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 19:13
Boessen: " met Vermeij hebben we meer mogelijkheden."
En de beste mogelijkheid staat op VP bij de twee fans met de meeste kijk op het spelletje.
😎⚽️⚽️

Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 5 februari 2019 om 19:45
Zo is dat, we zullen eens met hem gaan babbelen😄
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 13:23
Velkov op de weg terug. Bouyaglafen en Felida nog geblesseerd.

Dan gaan we denk ik met dezelfde opstelling beginnen met Blummel ipv Brouwers.
Wij zien Brouwers graag ipv Holla maar ik denk dat Boessen dat nog niet doet. Een fitte Holla is nog net iets beter dan Brouwers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 13:44
Ik denk daar anders over. Je kan niet met Holla en Verbeek samen op het middenveld spelen. Daar moet 1 sterke verdedigende middenvelder staan. Ook in de 15 ongeslagen wedstrijden heeft dat niet gewerkt en hebben we met die 2 naast elkaar de mindere wedstrijden gespeeld en heel beel geluk gehad. (Denk o.a. aan Eagles en Utrecht uit) Als Boessen dat zou doen begaat hij een grote fout ben ik bang voor!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 14:16
Het werkt al 2/3 jaar toch?
Holla doet positioneel zijn werk, is gehaald door Boessen is één van de betere controlerende middenvelders, de "Schõne" van FC Den Bosch. Verbeek zie ik ook liever als rechtsbuiten maar is te blessuregevoelig volgens Boessen. Verbeek is als controlerende middenvelder verdedigend niet veel minder dan Frenkie.
Het zijn ook niet Holla en Verbeek alleen die het middenveld vormen, het zijn Brouwers, Holla, Verbeek en Darri.
Achterin spelen we een zoneverdediging met Deijl, Kersten, Vaisanen en Khammas en Holla en Verbeek er voor. Een blok van zes. Daarvoor vier aanvallend gerichte spelers, net als Ajax.

Dat is de bedoeling. Ik ben met je eens dat Verbeek meer aanvaller is en Holla niet helemaal voldoet maar dat komt omdat hij nog steeds niet helemaal fit is, maar hij kan het wel.
Maar Brouwers kan op de plek van Holla hoor en Blummel aan de
rechterzijde, zoals ik aangaf.
Zo gaat het worden. Aan Boessen de keus of Holla fit genoeg is, dat kan ik niet beoordelen.

Wil je het nog meer dichttimmeren is Brouwers, Van Son, Verbeek, Darri ook een optie voor het middenveld
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 14:47]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 15:23
Nee het gaat mis bij Holla en Verbeek. Ook dat 2/3 seizoen is het daar vaker mis gegaan dan goed en zijn we er vaak met mazzel goed van af gekomen. Allebei zijn ze verdedigend niet goed genoeg. Laten constant de man lopen en zijn beiden zeer traag in de opbouw. Verbeek heeft dan nog uitstraling en heeft gezag dus begrijp dat je die dan laat staan maar Holla (geblesseerd of niet) zou het verschil moeten maken maar doet dat zeker niet. Pas nadat 1 van de 2 gewisseld wordt gaat het beter. Heb 1 goede nee sorry 2 goede wedstrijden waar hun samen in de basis stonden gezien en dat was Helmond uit en MVV uit, kan er helaas niet meer opnoemen. Ga maar eens kijken hoeveel wedstrijden ze daadwerkelijk samen gespeeld hebben dan zal je zien dat dat er heel weinig zijn. En de wedstrijden die ze samen gespeeld hebben zijn vaak met moeite gewonnen of gelijk of verloren.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 15:37
OK ik snap je.
Het gaat ook om de balans
We verloren van RKC, Eindhoven, Sparta en Almere en speelden met geluk gelijk tegen Cambuur en Go Ahead. In deze zes wedstrijden ontbrak Marchioni!!
Ik bedoel het gaat er ook om wie er náást Holla en Verbeek staan. Meestal kiest Boessen voor 1 echt aanvallende en 1 meer verdedigende speler naast Holla en Verbeek, bijv Brouwers of Marchioni.
Als Blummel en Bouya tegelijk spelen, mogen ze zeker niet te diep staan en moeten ze wat meer controlerend spelen.

We zijn het wel grotendeels eens toch?
Jij wil meer balans verdedigend door Holla te vervangen door Felida of Brouwers. Ik denk dat het wel kan met die twee als Blummel en Darri niet te hoog staan en de linies gesloten blijven.
Holla in vorm hoort er in, als hij niet fit wordt dan mag hij vervangen worden door Felida, Brouwers of Van Son.


PS de beste wedstrijd van het seizoen was tegen Twente!!
Toen was het middenveld
Brouwers, Holla, Verbeek, Bouyaglafen

Met dus Holla en Verbeek.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 15:58
En wat dacht je van de wedstrijden jong PSV uit (zuivere penalty tegen moeten hebben) en jong Utrecht uit. Ook de tweede helft bij Oss uit was zwaar ondermaats. Bij deze wedstrijden en Eagles en Cambuur heb je allemaal een of meer punten behaald door een goede keeper en door heel veel mazzel. Ben het inderdaad met je eens dat de balans terug moet en dat doe je in mijn ogen door Felida te brengen. Maar helaas geblesseerd dus dan denk ik aan Brouwers.

En ja Twente was goed eerste helft 2 doelpunten waarna Twente begon te drukken. Tweede helft viel volgens mij Felida in en die speelde een van zijn sterkste wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 16:15
Ja Felida is een heerlijke voetballer, die hoort er in!, maar is geblesseerd.
Ben benieuwd morgen. Het is de laatste keer dat ik afwezig ben, tegen MVV kan ik de trappen wel weer op
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
woensdag 6 februari 2019 om 10:37
Had je deze al gezien:

https://www.youtube.com/watch?v=RGLkPickE-M&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0QAJNAlKZjJjt4NfQ_wNXxh5Q1l4tzMzs6VpBWdoGJeefVC1hnKmHkXcU
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 11:03
Ja echt een leuk filmpje

Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 20:25
Brabants Dagblad
Vermoedelijke opstelling: Van der Steen; Deijl, Kersten, Väisänen, Khammas; Brouwers, Holla, Beltrame; Blummel, Vermeij, Darri


Ik denk niet 4-3-3 maar 4-4- 2 dus
Van der Steen; Deijl, Kersten, Väisänen, Khammas; Blummel, Brouwers, Holla, Darri; Beltrame, Vermeij
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 20:32
Hij moet 4-4-2 spelen maar dan wel met Darri op rechts. Dit omdat Vermeij dan misschien redelijke voorzetten gaat krijgen. Zet hij Darri op links dan krijg je hetzelfde als bij RKC en dat is dat hij naar binnen gaat komen waardoor Vermeij geen voorzet krijgt.

En ik denk dat Verbeek geblesseerd is.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 20:39
Klopt van Verbeek.

Hij gaat dat niet definitief omdraaien omdat Blummel sterk is op rechts en Darri op links en Boessen wil ' voetballen" en combineren maar er is niks op tegen om eens te switchen tijdens de wedstrijd.😎
En als het moet, komt Velkov er bij en dán kun je gaan pompen met Darri/Beltrame rechts en Khammas/Blummel vanaf links. Maar eerst voetballend proberen en ik verwacht nog 1 ( laatste) keer met Vermeij.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 20:43
Zit Velkov op de bank?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 20:46
Ja volgens BD is hij bijna fit.
Niet negatief van " er naast" of " reserve" maar meer van " bijna volledig inzetbaar"
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 20:52
Gelukkig.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 20:54
Vaisanen op de plaats van Holla als Velkov terug is.?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 21:02
Een ding is zeker verdedigend zit het dan heel goed in elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 21:07
Ik meen ook wat voetballend vermogen te zien bij Vaisanen al schuift hij zelden in, dat doet Kersten beter. Jammer als hij naar de bank gaat. Maar ja dat is bij Sapinnen ook en bij Felida en Carolina.... pittige keuzes voor Boessen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 20:52
Wederom zwaar onder niveau. Pffff hopen dat tweede helft beter wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:53
Blunder van vd Steen
100% kans Sapinnen.

Hoe is Darri? Speelt Darri van rechts of van links?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 19:31
Vermeij en Holla op de bank waarschijnlijk en Verbeek er in. Vermeij en Holla hebben trainingspak aan.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:36
Zeg ik
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 20:53
Holla os er in voor Brouwers en nu loopt Vermeij warm
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 20:54
Darri goed? Van rechts of van links?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 21:01
Die twee wisselen steeds. Maar zijn beide niet goed..,.,,echt niemand goed!!!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 22:40
Wat een ellende zowel op het veld als op de tribune(die jonge gastjes waren maar lekker onderling gaan knokken). Bijna iedereen weer ondermaats, Verbeek buiten gewoon slecht, steeds vertragend, slecht dekkend. Lichtpuntjes waren Vaisanen was goed, Kersten vrij goed en Sappinen hard werkend. Holla viel goed in en was de beste van het veld. Blummel wereldgoal maar wat was ook hij weer slecht. Die Vermeij die werkt niet, kan de bal niet vasthouden en beweegt als een houten klaas. Hoop dat Boessen het bnog op de rit krijgt maar ben er bang voor.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 22:46
5-6 wedstrijden zei ik toch.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 8 februari 2019 om 22:53
Hoop dat je gelijk hebt maar geloof er niks van kerel. De wil om te winnen is er uit. Er is iets geknapt, het is geen elftal meer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 07:47
Precies. Het duurt nog een paar wedstrijden. Aan het begin was het tegen Sparta e.d. ook nog niet goed.

Boessen zei het in de krant: " ik zie nu welke spelers karakter hebben"
En hij zei: " de nieuwe spelers zijn hier gekomen met het idee dat wij kampioen gingen worden"

Vermeij en Darri zullen dus moeten gaan knokken en ook Holla zal teamspirit ( klopt!!) moeten gaan tonen en daar heb ik vertrouwen in.
Boessen, Holla en Verbeek zullen gaan daar ook voor zorgen.
Ik heb Darri nog niet gezien maar die wordt dus ook gewoon gewisseld als het niet goed is. Ook Darri zal moeten knokken, zo niet dan komt Bouya weer op links want die knokt wel.
Boessen: " in deze fase kan ik zien welke spelers blijven knokken"
Het komt dus goed want Boessen ziet het meestal heel goed
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:55
Wat die oliedomme ' Swiebertje' nu weer zegt is gewoon zielig.
Hij beweert dat de spelers al weten dat de overname niet door gaat en dat ze daarom hun best niet meer doen.
De aarde is plat, Boessen gaat naar Ajax en Blummel liet zich vallen en probeerde naast te schieten......
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:23
Verloren van jong VVV.
In het verslag en op de foto"s zie ik dat Vermeij, Romat en Blummel speelden en nummer 22 waarschijnlijk Carolina.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 12 februari 2019 om 19:19
Denk dat het voornamelijk wisselspelers waren. Vrijdag weer naar AZ hoop dat daar de ommekeer komt. Ook zie ik Twente niet makkelijk van jong PSV winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:25
Jong PSV is 4e en speelt op.
maandag op zijn sterkst, dus met reserves van PSV 1.
Twente gaat daar niet winnen. Mocht het Twente wel lukken tegen Jong PSV te winnen maken een goede kans op titel. Twente speelt de komende wedstrijden UIT tegen de nummers 3, 4, 6, 7 en 8 en thuis tegen Eindhoven in vorm. Die gaan veel punten verspelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:26]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:48
Opstelling FC Den Bosch: Leijten; Romat, Velkov (46. Väisänen), Marchioni, Carolina; Blummel (46. Deijl), Van Son, Holla (46. Khammas), Oulad Omar; Vermeij (46. Sappinen), Van der Sande.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 12 februari 2019 om 20:28
Over het algemeen reserves en geblesseerden. Felida nig steeds geblesseerd?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:50
Voetklachten schrijft het BD
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 17:31
Felida, Brouwers en Bouyaglafen nog geblesseerd. Velkov fit maar nog op de bank.
Vermoedelijke opstelling volgens het Brabants Dagblad:

Vermoedelijke opstelling: Van der Steen; Deijl, Kersten, Väisänen, Khammas; Holla, Verbeek, Beltrame; Blummel, Sappinen, Darri

Klopt niet want het zal 4-4-2 worden, wel met dezelfde namen.

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 19:20]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 14 februari 2019 om 18:38
Weet niet, afgelopen vrijdag begonnen ze ook 4-3-3 met deze opstelling.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:25
Sorry Darri vergeten.


Ik was er niet tegen Volendam..... maar het 4-3-3 van Boessen met " lage" Blummel ( 7) en Darri (11) en diepe Beltrame ( 10) en Sapinnen ( 9) met daar achter Holla ( 6) en Verbeek (8) is geen klassiek 4-3-3 maar lijkt meer op 4-4-2.
Maar ik was er niet. Volgende week tegen MVV kan ik weer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 08:59
Interview Boessen in de gedrukte editie van het BD: " de nieuwe spelers moeten aan elkaar wennen."

Vermeij gaf eerder aan dat hij moest wennen aan de ploeg of de ploeg aan hem. Dat was de discussie.

Mijn conclusies: We blijven hetzelfde systeem spelen. Darri speelt op de plaats van de geblesseerde Bougyaglafen en Vermeij zal moeten laten zien dat hij in het team hoort en niet alleen voor het laatste kwartier. Vermeij moet zich dus aanpassen, niet andersom.
Carolina en Jordania zijn voorlopig nog niet aan veel speeltijd toe, die moeten nog laten zien dat ze beter zijn. Daar hebben ze de tijd voor tot duidelijk is dat we geen kampioen meer kunnen worden, tot na Twente uit denk ik.
Na Twente uit heeft Boessen tijd om het team te vormen waar we de play-offs mee kunnen winnen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 15 februari 2019 om 10:08
Oke interessant dat hij ook zo denkt. Is in principe wat wij ook al zeggen. Ze moeten maar aantonen bij blessures, schorsingen of bij een eventuele invalbeurt dat ze beter zijn dan wat er staat. Tot op heden gaat de voorkeur terecht uit naar Sappinen. Denk overigens dat jong AZ lastig gaat worden vanwege de ambiance zoals Jong Utrecht en Jong PSV (PSV was niet in sterkste opstelling toen vanwege Europese verplichtingen) ook lastig waren. Toch denk ik dat we gaan winnen en dat we weer een mooie reeks tegemoet gaan. Ook zie ik Twente de komende wedstrijden punten gaan verliezen omdat ze nu gevoelig gaan worden voor blessures.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 10:59
Twente speelt veel uit
Boessen zei ook dat Twente punten gaat verspelen. Zo niet dan zijn ze de terechte kampioen maar ik zie ze niet winnen bij Jong PSV, Roda, Go Ahead, RKC en Oss.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 15 februari 2019 om 12:14
Ik ook niet dus het is aan ons om nu die punten te pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 19:21
Beltrame ontbreekt, ook niet op de bank.
Marchioni voor de kennelijk niet helemaal fitte Darri ( ziek geweest)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
vrijdag 15 februari 2019 om 22:00
Echt te gek voor woorden. Wat een ellende weer. Ze zijn het helemaal kwijt.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
zaterdag 16 februari 2019 om 09:27
Het is een discussie op fcdbfans.nl maar ook op de tribune, is Vermeij nu wel of geen goede speler? Ten eerste denk ik dat we met dezelfde spelers moeten spelen waarmee we voor de winterstop speelde en dat de nieuwe spelers zich moeten bewijzen bij blessures en of schorsingen.
Ook vind ik dat Vermeij tot hij bewezen heeft dat hij beter is alleen gebracht moet worden als breekijzer om iets te provoceren als het nodig is en dat je dan ook misschien van systeem moet veranderen.
Verder vind ik dat men niet alles op Vermeij kan schuiven. Zo is de opstelling indien er met Vermeij gestart wordt in mijn ogen niet zoals deze zou moeten zijn. Het valt mij op dat tot nu toe de buitenspelers (of dit nu 4-4-2 of 4-3-3 is) steevast op de verkeerde buitenplaats staan waardoor ze steeds naar binnen komen met als gevold dat er geen een bruikbare voorzet vanaf de zijkanten komt.(laatste 4 wedstrijden welgeteld 1 goede hoge voorzet op Vermeij geweest, kijk maar terug, en dat was de voorzet die hij miste bij de eerste paal bij RKC uit).

Ik denk dat het tijd wordt voor iets anders en dat is het volgende:

Achter: Deijl, Kersten/Vaisanen , Velkov, Khammas
Midden: Blummel/Darri, Felida, Holla, Verbeek
Voor: Beltrame en Vermeij

Dus gewoon Verbeek op de buitenkant. Of hij nu blessure gevoelig is of niet. Je bent dan in ieder geval verzekerd van minimaal zo'n 4 a 5 goede voorzetten per wedstrijd en je lost het probleem op het middenveld op. Twee vliegen in een klap lijkt mij.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:52
We zijn het weer eens.
Je maakt 1 fout; wat jij en ik willen is helemaal niks anders ( op Verbeek na)
Jouw ( mijn) opstelling en systeem is precies wat Boessen ook wil.
Wat de mopperaars volledig over het hoofd zien is dat we met vd Winde, Velkov, Beltrame, Bouyaglafen, Darri, Brouwers en Felida zeven ( 7!!!) geblesseerden hebben.
Jouw opstelling = Boessens en mijn favoriete opstelling en die opstelling komt er ook zodra iedereen fit is.

Het enige is Verbeek. Hij is met afstand onze beste speler en voorbeeldig aanvoerder en Bosschenaar. Alleen is hij net als Robben en Frenkie de Jong van glas, nou ja laten we zeggen; Verbeek is van matglas. Vorig jaar het hele jaar geblesseerd en ook bij NAC voortdurend kwakkelend.
Boessen en medische staf hebben terecht geoordeeld dat Verbeek te blessuregevoelig is voor de vleugel, daarom speelt hij in zijn huidige rol en dat doet hij ook prima.
Vandaar dat er met Darri een vleugelspeler is gehaald.
Vermeij was gisteren verschrikkelijk slecht, sloom en niet fel. Hij kan beter en zal dat op de trainingen moeten laten zien. Tot die tijd misschien Sapinnen, zeker uit. Maar uiteindelijk zie ik Vermeij het wel halen, zeker thuis.
Dus:
Deijl, Vaisanen, Velkov, Khamnas.
Blummel, Holla, Verbeek, Darri
Sapinnen/Vermeij, Beltrame
Brouwers (voor Blummel) en Felida( voor Holla) en Omar ( voor Darri) er kort achter.

Tenslotte wat psychologie: Boessen, Verbeek en wij allemaal moeten niet praten over een Flow of een reeks wedstrijden want je kunt maar 1 wedstrijd tegelijk spelen!!!!
Het mag alléén gaan over de komende wedstrijd en dat is de wedstrijd tegen MVV. Hoe gaan we die winnen, verder niks.

We zijn een punt ingelopen op Twente en gaan daar in Enschede winnen. Zo niet dan promoveren we via de play offs.

( Boessen wist ook te vertellen dat het rond komt met Khaki)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 14 februari 2019 om 18:41
Oh nee toen stond brouwers er bij. Zie maar 10 namen. Darri?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 19:28
Geen Holla en geen Vermeij.
Blummel, Brouwers, Verbeek, Darri
Beltrame, Sapinnen

Goed zo Boessen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
donderdag 7 februari 2019 om 20:53
Weet jij iets over de blessures bij Twente? zijn dit langdurige of korte?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 20:57
Brama is nog helemaal niet fit geweest, die kwakkelt al vanaf augustus. Espinosa is ook echt geblesseerd.
Hőlscher staat er normaal gesproken niet in en wordt door het eigen publiek niet gewaardeerd, zelfs uitgefloten. Die andere ken ik niet.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4567
dinsdag 15 januari 2019 om 15:05
Je bent op dreef vandaag! Top!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 15 januari 2019 om 14:54
Als het goed is is er ook nog een linksback op komst.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21145
dinsdag 15 januari 2019 om 14:52
Prima aanwinst voor Den Bosch, laat ze maar kampioen worden.
Vind ik leuk
El Cazador +8648
dinsdag 15 januari 2019 om 14:55
Soms doe je een stap achteruit om er vervolgens twee vooruit te maken en dat ziet Vincent ook!!
Vind ik leuk
Alwetend +285
dinsdag 15 januari 2019 om 15:12
Heeft volgens zichzelf nooit een echte kans gehad. De momenten dat hij er in stond bracht hij onvoldoende. Af en toe een goaltje meegepikt maar de trainers die hij bij heracles heeft gehad verwachten allemaal meer van een spits dan dat Vincent kan. Dat is niet erg, maar wel jammer. Ik denk dat wanneer Vincent de volledig steun van een trainer krijgt en het spel op hem wordt afgestemd (dus met klassieke buitenspelers) dat hij er gewoon 10 kan maken in de eredivisie!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:54
Den Bosch speelt normaal met een liinksbenige speler op rechts ( Blummel) en een rechtsbenige op links. Als de nood aan de man komt, zet Boessen er een sterke kopper bij ( eerst Velkov, nu Verweij) en de buitenspelers wisselen.
Met zijn 1.96 m heb je in Verweij een echte targetman.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 15:56
Dat wordt eredivisie komend seizoen.....
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
dinsdag 15 januari 2019 om 15:59
Beter niet promoveren. Komt geen hond. Net als Excelsior.
Beter Twente en Sparta of Roda.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:03
Het zit gewoon elke week vol hoor. Tegen Top is de Vliert waarschijnlijk uitverkocht.
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
dinsdag 15 januari 2019 om 16:06
Hoeveel man zitten er dan?
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:14
Vanwege veiligheids redenen kunnen er maar 6500 op.
Het stadion wordt verbouwd er komt een nieuwe tribune aan de lange zijde( m side)
De m side was gesloten en is nu grotendeels open. Dan nog de hoeken dicht en dan heb je pas weer een compleet stadion. Duurt ff , hangt van bouwvergunning en zo af.
Maar de plannen zijn er, de vergelijking met Excelsior is niet terecht. Het komt goed.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 15 januari 2019 om 18:39
Minder dan dat er op jou zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 16:55
succes vincent helaas niet geslaagd bij ons door meerdere factoren!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 21:59
Goedzo hofstede
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 22:15
Graafschap heeft geen serieuze poging gedaan. Vreemd.
Vind ik leuk
dinsdag 15 januari 2019 om 23:12
Succes gap!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws