Etemadi op weg naar De Graafschap-uitgang: 'Wij willen hem graag'

Etemadi op weg naar De Graafschap-uitgang: 'Wij willen hem graag'

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 15:33wo 16-01-2019 om 15:33

Agil Etemadi heeft woensdagmiddag een gesprek met Almere City, meldt Omroep Gelderland. De 31-jarige doelman van De Graafschap hoopt zijn carrière ergens anders voort te zetten, vooral nadat hij te horen kreeg dat de club uit Doetinchem op zoek is naar een andere doelman. 

Etemadi baalde van dat nieuws, omdat hij zijn vertrekwens al eerder duidelijk had gemaakt. De Graafschap wilde toen niet meewerken. Nu wil de club dat alsnog wel. Almere City is voor Etemadi in de markt. "Hij wil graag terug naar zijn vertrouwde omgeving en wij willen hem zelf ook graag", bevestigt technisch directeur Robert Maaskant van Almere tegenover Omroep Gelderland.

Maaskant noemt het 'allemaal wat voorbarig'. "Er staat een gesprek gepland." Volgens Omroep Gelderland vindt dat gesprek woensdagmiddag plaats. Etemadi mocht het oefenduel van De Graafschap met AZ laten schieten om met de club te praten. "We geven hem vandaag de tijd om te kijken of het iets wordt. Maar het moet niet te lang duren. Gelukkig hebben we met Hidde Jurjus nog een goede eerste keeper", voegt Peter Hofstede, manager voetbal van De Graafschap, toe.

Een probleem zou kunnen zijn is dat De Graafschap een transfersom wil voor Etemadi. "Daar zullen we dus over moeten praten. Een 31-jarige doelman heeft natuurlijk niet veel restwaarde meer", zegt Maaskant. 

Plaats een reactie

woensdag 16 januari 2019 om 15:34
Ik vond hem wel aardig keepen tegen ons.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 15:35
Die kan er ook helemaal niks van
Vind ik leuk
Cookee +12953
woensdag 16 januari 2019 om 15:56
Noem 1 die wel wat kan in dit land. Die niks kost.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 15:57
Jaimy Schaap, 1e keeper van IJsselmeervogels. Die zou je zo bij De Graafschap op goal kunnen zetten.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 16:39
Kost 100.000 euro
Vind ik leuk
Thobar +4661
woensdag 16 januari 2019 om 17:18
Heeft het niet gered bij Utrecht en Dordrecht, dus waarom nu wel bij De Graafschap een eredivisieclub nota bene.
Vind ik leuk
Cookee +12953
woensdag 16 januari 2019 om 17:25
Wil die ook op Zondag?
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 16:54
Vorm
Vind ik leuk
Cookee +12953
woensdag 16 januari 2019 om 17:53
Zit toch in Engeland?
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
woensdag 16 januari 2019 om 15:36
Zou eerder die jurjus zsm terug sturen naar eindhoven, flutkeeper.
Vind ik leuk
Ovs4Life +105
woensdag 16 januari 2019 om 15:38
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij de Graafschap, maar het is echt een zooitje ongeregeld. Aantrekken van een spits en doelman blijkt ook te moeilijk te zijn. Heb echt twijfels in het hele bestuur daar. Volgend jaar weer lekker KKD. Dat staat al vast
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 15:42
Toen we begonnen aan het seizoen stond dat alvast.
Dat beleid is nooit goed geweest.
En de aanwinsten die er zijn mogen niet eens aanwinsten genoemd worden
Vind ik leuk
Ovs4Life +105
woensdag 16 januari 2019 om 15:47
Mee eens. Vooral gefrustreerd om te zien dat het bij Fortuna en Emmen wel lukt
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:01
Precies, maar die hebben geen Hofstede en veel slechte dan Hofstede kan je niet hebben
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 16:36
Het is heel simpel, ons bestuur werkt niet voor de club maar voor zichzelf. Ze hebben dealtjes met makelaars waar ze zelf ook wat aan overhouden, daarom speelt half telstar en Almere bij ons.

En er is geen enkele speler die naar een club gaat zonder beleid, dus paar potjes nog en dan weer lekker een paar jaar anoniem ballen in de kkd
Vind ik leuk
Hans Worst +1718
woensdag 16 januari 2019 om 15:49
een keeper van 31 kan nog wel 6jaar Keepen. wat een onzin over die restwaarde.
Vind ik leuk
Cookee +12953
woensdag 16 januari 2019 om 15:55
Bizar, die jongen draait al zo lang mee, nooit eerste keus geweest, blijkbaar hebben we niet veel goede keepers in dit land.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 16:22
Over 3 wedstrijden zijn we gedegradeerd met 14 punten achterstand op de rest.
Bestuur weet dit ook en zijn al bezig met volgend seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 16:42
Geen idee waar jullie de info vandaan halen maar Etemadi heeft zelf aangegeven graag te willen vertrekken. Omdat zijn contract af loopt wil de graafschap wel meewerken en is daarna pas op zoek gegaan naar een nieuwe doelman. Snap Agil wel dat hij nu wil tekenen voor langere tijd bij Almere die het de laatste jaren aardig doen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 06:59
Het gaat er vooral om dat we eerst spelers weg doen en daarna pas gaan kijken of er vervanging kan worden gevonden. En dat gebeurd al jaren zo, elk jaar weer ziet iedereen dat de selectie op bepaalde posities spelers mist die ook echt iets toe kunnen voegen, behalve onze vrienden in het bestuur
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws