'Blije en trotse' Wöber zwaait Ajax uit: Ik weet zeker dat ze PSV gaan pakken

'Blije en trotse' Wöber zwaait Ajax uit: "Ik weet zeker dat ze PSV gaan pakken"

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 18:07wo 16-01-2019 om 18:07

Max Wöber is sinds woensdagmiddag officieel Ajacied af: de Amsterdammers maakten bekend dat de Oostenrijkse verdediger een half jaar verhuurd gaat worden aan Sevilla en dan definitief de overstap naar Andalusië zal maken. Wöber kijkt met voldoening terug op zijn anderhalfjaar durende verblijf in Amsterdam.

"Ajax en Amsterdam zitten voor altijd in mijn hart", laat de twintigjarige linkspoot weten in gesprek met Voetbal International. Wöber is met zijn besluit over zijn sportieve toekomst niet over één nacht ijs gegaan. "Het was geen makkelijke keuze om weg te gaan. Maar na gesprekken met Erik ten Hag en Sevilla was het duidelijk dat ik deze fantastische kans niet kan laten lopen."

Wöber wenst de achtergebleven Ajacieden het allerbeste voor de toekomst. "Het team is met iets heel moois bezig dit seizoen. Ik ben blij en trots dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren." De verdediger zal de Eredivisie blijven volgen vanuit Zuid-Spanje. "Ik weet zeker dat ze PSV gaan pakken en kampioen worden!"

Lees ook: Ajax komt met Wöber-update: transfer rond, 10,5 miljoen komt in de zomer pas

Poll

Is Wöber goed genoeg voor Sevilla?

(5572 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 16 januari 2019 om 18:14
ff nog een sneer richting PSV. Heerlijk, bring it on Ajax! (:
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:14
Rot jij maar lekker op bij Ajax met je grote bek. Die gast trappen ze nog wel een keer door midden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 18:24]
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:19
Die grote bek maakte hem juist zo'n goede match voor Ajax.
Vind ik leuk
MeAgain +7179
woensdag 16 januari 2019 om 18:14
Zelfs de Ajax spelers zijn alleen maar met Psv bezig.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:17
Hoe dan? Hij staat toch bij Sevilla onder contract? Leg is uit
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:19
Obsessie nr 1
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:19
We gaan ze ook pakken en als we de schaal binnen hebben vlieg je maar even over voor je medaille. Veel succes daar ❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 21:39
Die vieze vette schooier zong jaren gelden al een lied voor je "de vlieger" bye bye, welterusten " Kleine Jongen"
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:20
Jammer dat hij gaat en wens hem alle geluk in de toekomst bij Sevilla !
Vind ik leuk
+40 +421
woensdag 16 januari 2019 om 18:25
Max Drömer.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:27
Dan is het ook nog een beetje jouw kampioenschap Max 😎
Vind ik leuk
Muscles +2092
woensdag 16 januari 2019 om 18:32
Max, dank want je bent een echte Ajacied geweest. Tegen PSV gaan we d’rop en d’rover, maar voor die wedstrijd staan we al op 1 want zoveel geluk als in de eerste seizoenshelft, op alle vlakken, krijgen ze niet meer. Het ga je goed, Forza AFCA
Vind ik leuk
+40 +421
woensdag 16 januari 2019 om 18:51
Daarentegen kan Ajax in de tweede seizoenshelft wel weer rekenen op de VAR.
Vind ik leuk
MeAgain +7179
woensdag 16 januari 2019 om 19:05
Zullen ze ook weer hard nodig hebben anders raken ze nog verder achterop ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:33
Ze worden. schijnbaar met de dag zenuwachtiger en onzekerde van zich zelf vandaar de loze kreten
Vind ik leuk
Elohim +1886
woensdag 16 januari 2019 om 18:39
En jouw is anders?
Vind ik leuk
kees ee +1081
woensdag 16 januari 2019 om 18:37
psv pakken ?? . . maar welk jaar ??
Vind ik leuk
Miller +75
woensdag 16 januari 2019 om 18:48
Ik vind het jammer hem zien te vertrekken bij Ajax. :(
Hij gaat een relatief grote verdediger worden en gemist.
Vind ik leuk
Harrie82 +4379
woensdag 16 januari 2019 om 18:54
Oh jee Wöber weet het zeker.
Vind ik leuk
ajaksiet +1351
woensdag 16 januari 2019 om 18:58
Ik weet het niet zeker..
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 19:10
is hij goed genoeg voor sevilla laten we het hopen je gunt iedereen toch een goede cariere
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 19:16
Tuurlijk worden we kampioen. Die wedstrijden kunnen we net zo goed schriftelijk afdoen 🙈. Man man man we leren t nooit
Vind ik leuk
Smash +4331
woensdag 16 januari 2019 om 19:16
Dacht dat hij een Oostenrijker was? Hij lijkt wel een Belg, zo dom lult hij!
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 20:26
Of als een echte Ajacied. Helemaal ingeburgerd daar in Amsterdam met zn grote mond, bah bah.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
woensdag 16 januari 2019 om 19:23
Wobertje kan net zo goed voorspellen als Sneuje..ehh Sjeune vorig seizoen...
Vind ik leuk
Phoxy75 +646
woensdag 16 januari 2019 om 19:23
Wat zien ze bij Ajax toch op tegen het grote PSV. Ze blijven maar roepen dat ze thuis gaan winnen. PSV werd vorig jaar kampioen tegen Ajax. Een grotere vernedering is niet denkbaar en zelfs tegen De Graafschap konden ze geen kampioen worden. Lachwekkende en zenuwachtige schooljongetjes in Amsterdam. Speel gewoon die wedstrijd en hou verder je mond. Kapitalen geïnvesteerd. Als ze nu geen kampioen worden, kunnen ze beter die hele club opdoeken.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 20:11
Haha Psv investeerde ook 40 mio na het faillissement door de gemeente. Vernedering met Boerrigter 2-3
Vind ik leuk
Smash +4331
woensdag 16 januari 2019 om 20:51
Doe niet zo dom! PSV heeft iets verkocht, dus daar krijg je gewoon geld voor.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 21:20
Ja lucht, heel die deal is een belachelijke façade. Ik ken iemand die destijds bij de gemeente werkte. Dat Psv 37 mio zou gaan uitgeven was absoluut niet de bedoeling. Daarbuiten pakte Ajax met 12 mio investering alsnog de titel.
Vind ik leuk
Mario 1 +2847
woensdag 16 januari 2019 om 21:54
Wanneer was dat 1889?
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 21:25
Ga je ook je vriendjes aanspreken als ze het over “de plattekar uit de schuur halen in maart” hebben.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 19:49
Natuurlijk niet goed genoeg voor Sevilla. Spaanse competitie is veel hoger niveau dan eredivisie, rare transfer. Sevilla EL winnaar
Vind ik leuk
R94 +2034
woensdag 16 januari 2019 om 20:12
Wat leuk dat je nog even aan ons denkt Wöber!
Vind ik leuk
RGB +2034
woensdag 16 januari 2019 om 20:18
Tja, ik hoop op veel succes voor hem in Spanje. Die opmerkingen over PSV vind ik dan weer niet nodig.
Vind ik leuk
Mi amigo +201
woensdag 16 januari 2019 om 20:19
Opgeflikkerd
Vind ik leuk
Wilveld +329
woensdag 16 januari 2019 om 20:31
Pff Schone riep ook al van alles
Vind ik leuk
Mario 1 +2847
woensdag 16 januari 2019 om 21:53
Hij is nog al overtuigd, goede media training gehad. Of had je verwacht dat hij zou zeggen PSV wordt kampioen?
Vind ik leuk
Ari as +446
woensdag 16 januari 2019 om 22:07
Ik weet zeker van niet.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 23:18
Dan ben jij ook kampioen. Bedankt Max. Ik vond je een topper en had je er vaker in willen zien staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws