Update: Feyenoord-doelman Bijlow mist Klassieker en is twee maanden out

Update: Feyenoord-doelman Bijlow mist Klassieker en is twee maanden out

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 15:28zo 20-01-2019 om 15:28

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 15:48zo 20-01-2019 om 15:48

Feyenoord verloor zaterdagavond bij PEC Zwolle en zag ook doelman Justin Bijlow geblesseerd uitvallen. De twintigjarige sluitpost lijkt de komende weken niet inzetbaar voor de Rotterdammers.

Bijlow liep zijn blessure op terwijl hij de tweede goal van PEC Zwolle probeerde te voorkomen. De inzet van Vito van Crooij werd van richting veranderd door Jan-Arie van der Heijden, waardoor de doelman een onverwachte beweging moest maken. Meteen daarna moest Bijlow vervangen worden door Kenneth Vermeer. De eerste diagnose van de medische staf luidt een gebroken middenvoetsbeentje, bericht het Algemeen Dagblad na de zeperd in Zwolle.

Het heeft er dus alle schijn van dat Feyenoord niet op zijn eerste doelman hoeft te rekenen tijdens de uiterst belangrijke voetbalweek die het tegemoet gaat. Op woensdagavond staat de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard op het programma en op zondag wordt de Klassieker tegen Ajax afgewerkt. Bijlow lijkt meerdere weken toe te moeten kijken.

Update 15.28: Justin Bijlow moet de Klassieker tegen Ajax definitief laten schieten. De Feyenoord-doelman heeft in de verloren competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle (3-1) een breuk opgelopen in zijn linkervoet en is naar verwachting minimaal twee maanden uitgeschakeld. Dat bevestigt Feyenoord. Bijlow is zondag in het Erasmus MC direct geopereerd.

Poll

Een aderlating voor Feyenoord?

(1595 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +19318
zaterdag 19 januari 2019 om 22:14
Geluk bij een ongeluk. Nu gaat Vermeer volgende week uitblinken.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 23:04
Idd elk nadeel heeft zijn voordeel.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14621
zondag 20 januari 2019 om 15:54
Dat is voor ajax zeker geen voordeel
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zaterdag 19 januari 2019 om 23:20
A) vermeer is vele malen beter.
B) deze schijnbreuk komt hem wel goed uit.. hij is bang weer een blunder tegen ajax te maken.
C) heb de beelden nog eens bekeken en er was niets aan de hand.. geen speler.. geen bal.. geen duif.. nada..
Vind ik leuk
buddha +10756
zaterdag 19 januari 2019 om 23:48
en alleen maar negatief doen hoor. met je schijnbreuk. hij zal best wel iets hebben. een speler wilt maar 1 ding , en dat is spelen tegen ajax. geen speler gaat daar een blessure voor faken.
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 00:11
Het is niet de eerste keeper van Feyenoord die onder de druk bezwijkt. Hoe heet die keeper ook alweer die zelf om een wissel vroeg bij Feyenoord omdat hij zich te slecht vond tijdens de wedstrijd.
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 00:53
als je de beelden dan NOG een keer kijkt, dan zie je dat de punt van zn voet recht het kunstgras inschiet. en ja dan kan je inderdaad een blessure oplopen.
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 01:16
Nah.. hoef het niet nog een keer te zien... Ik herken een Aertsje de eerste keer al..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 07:48
Jij bent echt een vervelend mannentje zeg bleeeegh. Je zal wel hele strenge en dominante vrouw op de bank hebben zitten..
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
zondag 20 januari 2019 om 15:38
laat hem maar, het is klein trolletje, die geven nooit toe dat ze onzin roepen...
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 15:38
tuurlijk. echt een ajax opmerking.
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 16:07
Aerts was toch een speler van Feyenoord? Hoeveel punten staat psv eigenlijk nu voor op Feyenoord? Stuk of 15? En dat pas na een half seizoen.
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 16:18
dat zou ik voor je moeten nakijken. ik hou me weinig bezig met Feyenoord. en ook weinig met psv. die net de 2-2 om de oren krijgt ;)
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 23:26
heey gosert. bijlow heeft z'n voet gebroken volgens teletekst. is al geopereerd ook. is dit een blessure faken ?
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 23:39
Agoshie heeft hij zijn voetje gebroken toen hij over het gevaarlijke kunstgras liep... Ongeschikt voor topsport dus. Hij liep gewoon om een bal te halen.. rende niet.. geen sliding.. helemaal niets...
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 23:41
pfffff gewoon een zielige zeikerd dus.
Vind ik leuk
voebtalie +4092
maandag 21 januari 2019 om 02:33
Familie van je?
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 00:12
Maikel Aerts .. zoek die naam maar eens op..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 07:48
Zoals ik al zei. O
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:34
Lul niet zo dom man!!!!
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 16:06
Heb je dat vaker? Dat je het verschil tussen een jongetje en meisje niet herkent?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Nee, normaal niet maar ik zag die paling tussen je benen voor een lul aan...
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Hahahaha je moet ook niet meer drinken... Vorige keer kwam je ook al met een of andere Sandra thuis die geboren was als Barry.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Och, zij had wél tieten en die paling was al weg. Slokje water en overgegaan tot de orde van dag.
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 16:38
Hahaha inderdaad... Lol
Vind ik leuk
Il Gordo +21265
zondag 20 januari 2019 om 15:55
Dank voor de diagnose dokter.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:17
Er rest jou niets meer dan in een hoekje te gaan staan en heel hard huilen.
Vind ik leuk
klick +1393
zondag 20 januari 2019 om 16:48
pffff zeg dan niks
Vind ik leuk
voebtalie +4092
zondag 20 januari 2019 om 16:58
Pfff reageer dan niet
Vind ik leuk
klick +1393
zondag 20 januari 2019 om 18:13
hou het maar lekker bij volendam !
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18735
zaterdag 19 januari 2019 om 23:51
Exact mijn gedachte!!!!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2319
zondag 20 januari 2019 om 15:47
Is voir feyenoord te hopen dat bijlow 2 jasr geblesseerd is
Vind ik leuk
Utrecht.u +486
zaterdag 19 januari 2019 om 22:15
Groter kans dat Feyenoord wint van Ajax. PSV is ongenaakbaar pakken de titel wel.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 22:38
Kyk eerst maar naar je eigen club haha
Vind ik leuk
jurgena70 +263
zaterdag 19 januari 2019 om 22:49
Hoeveel is Az-Utrecht geworden!!.....whahaha
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zaterdag 19 januari 2019 om 22:52
Ben jij een Utrecht supporter?
Vind ik leuk
pietprecies +12560
zaterdag 19 januari 2019 om 23:29
Je weet toch inmiddels dat al die zogenaamde Utrecht supporters hier het liefst voor psv zouden zijn?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zaterdag 19 januari 2019 om 23:38
Snap ik helemaal niets van, vast geen echte Utrecht fans.
Vind ik leuk
Geelswerhert +1122
zaterdag 19 januari 2019 om 22:53
Een like voor je humor!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zaterdag 19 januari 2019 om 22:53
whahah kijk hem eens hopen en hopen!!
En gewoon een totaal andere club supporter.
Thats a deep wound....
Vind ik leuk
Clutchy +1254
zaterdag 19 januari 2019 om 23:39
Je haat naar Ajax is groot, de daden van je clubpie liegen er niet om en is te omschrijven in 1 veelzeggend woord ronduit: SLECHT!
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 23:48
Je zou denken dat je als Utrecht supporter andere dingen hebt om jezelf druk over te maken , maar ik zal er wel langs zitten .
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18735
zaterdag 19 januari 2019 om 23:58
Wens is de vader van de gedachte

Gaat alleen echt niet gebeuren, Ajax en ook PSV zijn zo’n stuk verder dan de rest ik kijk er niet eens raar van op als het een afdroging word in de Kuip in het voordeel van Ajax! Vermeer houd er nog wel een paar tegen maar denk minimaal 3 doelpunten verschil!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 17:38
ongenaakbaar EMMEN 2 - PSV 2
Netjes
Vind ik leuk
NvC +9681
zaterdag 19 januari 2019 om 22:19
Haha bidden dat Vermeer niks overkomt, anders zitten de Feyenoorders met Delle 😂
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
zaterdag 19 januari 2019 om 22:21
middenveld was een drama
door slechte pasing en onnodig bal verlies
waar pec goed v profiteerde
dus verdiend gewonnen
klaar!!!
Vind ik leuk
Kramertje +1044
zaterdag 19 januari 2019 om 22:34
middenveld een drama wat dacht je van alles een drama

verder had ik begin van het seizoen veel vertrouwen in Bijlow
en natuurlijk is hij jong en moet hij nog veel leren maar ik vind hem echt heel onzeker.
mischien vervelend nu voor hem die blessure maar laat Vermeer maar een tijdje staan en aub Botthegin voor van Beek.


van Beek staat telkens verkeerd te dekken en hopelijk komt Haps ook gauw weer terug.



Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 22:21
Fortuna had Bijlow sowieso gemist want Vermeer keept de bekerwedstrijden.
Vind ik leuk
Hast58 +908
zaterdag 19 januari 2019 om 22:27
Klote kunstgras ook altijd, weer een blessure.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
zaterdag 19 januari 2019 om 22:27
Blessure Bijlow worden ze sterker van.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 22:29
Ik hoop dat Zwolle degradeert
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 22:31
Want?
Vind ik leuk
bert +707
zaterdag 19 januari 2019 om 22:34
Mooie ballen vanger die bijlow,man wat is die slecht
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 januari 2019 om 22:35]
Vind ik leuk
bert +707
zaterdag 19 januari 2019 om 22:35
Mooie ballen vanger die bijlow
Vind ik leuk
Pimman +11601
zaterdag 19 januari 2019 om 23:35
Dat is 2x ;)
Vind ik leuk
rolo1 +84
zaterdag 19 januari 2019 om 22:49
Dat is mooi balen ik had liever bijlo in de goal gehad.... trouwens is bijlo geen familie van..... die blinde ?
Vind ik leuk
Ove +4287
zaterdag 19 januari 2019 om 23:25
Ajax onder 16 heeft een goede keeper 1-7
Vind ik leuk
buddha +10756
zaterdag 19 januari 2019 om 23:54
El Maac van jong Ajax was ook al zo goed ;)
Vind ik leuk
bert +707
zondag 20 januari 2019 om 01:20
Ove Kijk eens naar de stand van de eredivisie,zie je meteen wat je armoedige clubje waard is.bla bla bla
Vind ik leuk
Pimman +11601
zaterdag 19 januari 2019 om 23:35
Below? ;)
Vind ik leuk
buddha +10756
zaterdag 19 januari 2019 om 23:52
Ben jij daar ook geen familie van dan? Als je de titel leest staat zijn naam anders geschreven dan dat jij dat doet.
Vind ik leuk
rolo1 +84
zondag 20 januari 2019 om 08:27
Hahaha was ook een grapje.... stond ik op je tenen ?
Vind ik leuk
kees ee +1083
zaterdag 19 januari 2019 om 23:02
. . een b elftal moet DEZE PRESTATIE makkelijk op kunnen pakken !!?
Vind ik leuk
Wim59 +667
zaterdag 19 januari 2019 om 23:12
Ik denk dat van Bronckhorst hun 3e keeper gaat opstellen ipv Vermeer😄😄
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 00:43
Meen je niet
Vind ik leuk
Skoffa +55
zaterdag 19 januari 2019 om 23:19
Toch nog goed nieuws voor Feyenoord supporters vandaag.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 00:03
Ach die kun je missen.

Klassieker ga je toch wel verliezen.

#kutseizoen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 00:44
Hoppa
Vind ik leuk
Bas Bus +173
zondag 20 januari 2019 om 00:10
Vermeer voor Bijlow is geen verzwakking
Vind ik leuk
Manus +459
zondag 20 januari 2019 om 00:16
Balen voor hem!

Wel zeer jammer dat er hier nu weer 2 000 000 kunstgras-reacties gaan komen
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 07:54
Hoezo jammer?
Kunstgras is kut.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 20 januari 2019 om 00:24
1e goal moet Bijlow met zn andere hand pakken
Vermeer in de goal...gewoon een betere keeper
Maar ook dat ziet Gio niet
Vind ik leuk
TNG +49
zondag 20 januari 2019 om 00:37
Nou dan mag Ajax wel even op corners gaan trainen als Bijlow niet mee doet
Vind ik leuk
Toon N +338
zondag 20 januari 2019 om 01:04
Bijlowv had samen met Van Beek misschien iets minder lang in de kroegen op Gran Canaria moeten hangen, zuipen en waterpijpen. Gedraagt zich niet als prof en keept niet als een prof. Reflexen van een bejaarde.
Vind ik leuk
Il Gordo +21265
zondag 20 januari 2019 om 15:58
Oké Toon.
Vind ik leuk
bert +707
zondag 20 januari 2019 om 01:21
Feijenoord mag juist blij zijn dat bijlow niet keept,man wat is die slecht kijk eens naar die eerste goal.man man
Vind ik leuk
Motley +214
zondag 20 januari 2019 om 03:27
Dit is zeker jammer voor bijlow,maar ik denk dat Feyenoord hierdoor niet slechter wordt nu.zal fortuna maar met twee doelpunten verschil winnen ,met bijlow in de goal was het verschil groter geweest..fortuna weer een ronde verder ,en dat vind ik ook gewoon terecht.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 07:55
Gelukkig maar.

Erwin mulder 2.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 07:55]
Vind ik leuk
Zitterd +161
zondag 20 januari 2019 om 11:23
Wat een pech voor fortuna dat Bijlow er niet bij is, vermeer is veel beter
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:30
Das dan pech voor Ajax.. Feyenoord zal nu volgrnde week iets sterker zijn
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 15:30
Dit is jammer, had graag weer zijn gebruikelijke blunder gezien volgende.week.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:37
Dat geloof ik dat jullie daar niet blij mee zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:31
Vermeer is een uitstekende keeper, geen probleem lijkt me.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:32
De bekerwedstrijden worden sowieso gespeeld door Vermeer.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:33
Klote Kunstgras!
Ik werk als fysio en zie veel meer voetblessures door kunstgras, dan natuurgras.
Klote spul en ook nog eens kankerverwekkend.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:36
Dat eerste heb je verstand van en klopt waarschijnlijk, dat laatste... bull
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:10
Zie de uitzendingen van Zembla over kunstgras: genoeg bewijs dat granulaat (onderdeel van de gemalen autoband), kankerverwekkend is...
Vind ik leuk
De Kleine +201
zondag 20 januari 2019 om 16:51
Nou wat maakt jou dat nu uit overal kunstgras dan verdien jij meer door meer werk anders word je werkeloos
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 15:35
Kom dr maar in Vermeer, getergd pakt hij 3 punten volgende week.
Vind ik leuk
johny +98
zondag 20 januari 2019 om 15:44
Gelukkig hebben wij Vermeer dat is toch een betere keeper als die grabbelaar Bijlow. Man wat blundert die Bijlow . Vermeer is toch wel de nummer 1 van Feyenoord en dat moet ook zo blijven.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 15:50
Lullig voor Bijlow. Maar met Vermeer een prima 2e keeper. Bij PSV of Ajax zou dit een veel groter probleem zijn.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5841
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Enige wat beter is haha, onze tweede doelman
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Tel je zegeningen ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 15:51
Vind dit niet erg.

Beterschap vent.

\Mooi dat kenneth eindelijk weer eens kan keepen.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
zondag 20 januari 2019 om 15:52
Als je hiernaar kijkt is het wel heel traag allemaal.

Bijlow is er nog niet, hij is nog jong, maar hij zou best wel eens een uitzonderlijke keeper kunnen worden.
Vind ik leuk
poklane +5381
zondag 20 januari 2019 om 16:00
Kut voor hem, maar als club missen we er niks aan.
Vind ik leuk
bert +707
zondag 20 januari 2019 om 16:10
Groot voordeel voor feijenoord,die jongen is echt niks,veel te veel fouten,kijk eens naar die eerste goal ongelooflijk wat wordt die jongen opgehemeld
Vind ik leuk
Mari +13381
zondag 20 januari 2019 om 16:11
Lullig voor die jongen, maar voor Feijenoord maakt het niets uit
Vind ik leuk
Erik7494 +1499
zondag 20 januari 2019 om 16:15
prima, krijgen ze eindelijk eens een goede keeper op doel. Bijlow is gewoon (nog) een hele middelmatige keeper.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5841
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Godver
Vind ik leuk
BenikBen +151
zondag 20 januari 2019 om 22:42
Vermeer is beter dus geen gemis.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws