Koploper PSV geeft zege uit handen in Emmen en begint rampzalig aan 2019

Koploper PSV geeft zege uit handen in Emmen en begint rampzalig aan 2019

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 16:20zo 20-01-2019 om 16:20

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 16:28zo 20-01-2019 om 16:28

Bij de hervatting van de Eredivisie heeft koploper PSV direct dure punten laten liggen. Op bezoek bij FC Emmen gaf de ploeg van trainer Mark van Bommel een 2-0 voorsprong uit handen. Invaller Nicklas Pedersen scoorde in de slotfase twee keer. 

Van Bommel koos tegen Emmen voor Erick Gutiérrez op het middenveld. Gastón Pereiro zat op de bank. De winterkampioen was in de eerste helft heer en meester en de dominantie werd al vroeg uitgedrukt in een doelpunt. Op aangeven van Denzel Dumfries kopte Luuk de Jong na een kwartier raak. 

Na de pauze was er nog steeds weinig aan de hand voor de Eindhovenaren. Het leek na een klein uur spelen 0-2 te worden, na een fout van Emmen-goalie Kjell Scherpen, maar scheidsrechter Jochem Kamphuis en zijn arbitrale team bekeken de beelden en keurden het doelpunt af omdat Dumfries buitenspel stond. Niet veel later ging er wéér een goal niet door. Pablo Rosario schoot raak, maar zijn schot was via de hand van Gutiérrez achter Scherpen beland. 

Een prima aanval in de 71e minuut leidde alsnog tot de verdiende 0-2. Steven Bergwijn legde af op de instormende Angelino en de Spaanse linksback haalde met links de trekker over. 

Met invaller Nicklas Pedersen in de ploeg liet Emmen zowaar nog even de tanden zien. Het eerste balcontact van de Deen leverde zelfs de aansluitingstreffer op. Een andere invaller, Donyell Malen, was vervolgens dichtbij de 1-3. PSV moest in de slotfase nog scherp blijven en gaf de overwinning uiteindelijk uit handen: na een corner kopte opnieuw Pedersen binnen. 

Titelconcurrent Ajax kan later op de middag qua punten op gelijke hoogte komen met koploper PSV. De nummer twee van de ranglijst trapt om 16.45 uur af tegen sc Heerenveen.  

Poll

Wie wordt kampioen?

(1786 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahaha Emmen bedankt!!!
Vind ik leuk
John Garp +4081
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Emmen uit altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Ajax moet volgensmij nog spelen hoor jongens...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Psv heeft al gespeeld 😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Koploper onwaardig dat PSV 😋 We zullen laten zien hoe het moet! 1e plek voor Ajax wen er maar vast aan !
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Misschien komt Ajax dan vandaag weer is op de 1e plek voor het eerst in 2 jaar (of 3 is ook al zo lang geleden.)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Haha wen er maar vast aan :)
Vind ik leuk
RebelVox +9549
zondag 20 januari 2019 om 16:37
hahaha helemaal niks in Eindhoven!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Hahahahahaha
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Hahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:22
niet veel meer in amsterdam!!!!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:14
Het moet gistermiddag feest zijn geweest op vp voor trollende Amsterdamse en andere zuigende provinciale internetsupportjes die Ajax slechts kunnen van tv en livescore.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
maandag 21 januari 2019 om 12:54
Hoe is het klein rebelletje? hahaha kneuzen!
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 21 januari 2019 om 12:59
hahaha helemaal niks in Amsterdam!!!! (bekt ook lekkerder)
Vind ik leuk
RebelVox +9549
maandag 21 januari 2019 om 22:39
Platte kar is net opgehaald door post nl en is onderweg naar Amsterdam.

We houden het voor de kijkcijfers van Fox nog even spannend :-)
Vind ik leuk
Palafima +314
zondag 20 januari 2019 om 16:45
Plak de stickers maar weer vast op de bus, of liggen die nog in Doetinchem?
Vind ik leuk
Jandieze +225
maandag 21 januari 2019 om 09:58
En de prijs van super (k) neus van de week gaat naar....jou! Wahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Waaraan?
Vind ik leuk
pico323 +7350
zondag 20 januari 2019 om 16:31
come on peesjeevee probeer je leuk te zijn. helemaal niets in Eindhoven dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Kan je uitleggen hoe dat voelt? Heb jij al weer 4 jaar ervaring mee...
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 17:45
En jij meer dan 4 jaar daarvoor, wat zeur je toch steeds stumperd.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1229
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Als we over het verleden gaan hebben, ummm tel het aantal sterren even! Maar mede Ajacieden, wij moeten ook nog winnen hè, effe wachten met het schreeuwen.
Vind ik leuk
Snoun +901
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Een voorbeeld van hoe wij als Ajacieden ons moeten gedragen. Duimpje krijg je erbij!
Vind ik leuk
Mark Debee +261
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Sterren tellen klinkt zo fout bij jullie
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 16:35
tuurlijk PSV speelt dramatisch en geef je zo een commentaar, zwak hoor lees over, soort maar de afgunst druipt er van af
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Terecht , je wordt toch slaperig van steeds die herhaaltoets van die PSV-ers.
Vind ik leuk
mitchelg +54
zondag 20 januari 2019 om 22:26
psi speelde prima tot de 80e minuut
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1864
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Ongelofelijk dat psv supporters nog wat posten .. ik zou het t eerste half jaar niet over voetbal hebben als psv er
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Omdat ze nu een uitwedstrijd bij Emmen verliezen? Ik kan me herinneren dat Ajax thuis verloor van Willem2 en tot aan vandaag niet eerste stonden maar dat weerhield de Ajacieden er niet van over voetbal te praten dus moet je dat ook niet van PSV'ers verwachten omdat ze nu voor het eerst dit seizoen achter Ajax staan.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1864
zondag 20 januari 2019 om 17:36

Ouwe dibbes schat jij emmen even hoog in als willem 2 ???
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Ik schat ze allebei in als ploegen die je gewoon moet pakken als Ajax of PSV zijnde.. Ajax speelde thuis en verloor en PSV uit op kunstgras..

Edit: Met PSV verliest bedoel ik speelt gelijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Tot over een half jaar!
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Dus ik neem aan dat we van jou het komende half jaar ook geen last hebben 🤫🤫
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:24
tot in juli dan maar weer he , doe het rustig aan en we zien je tegen die tijd wel weer terug op vp

houdoe!!!
Vind ik leuk
Mark Debee +261
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Gloryhunter. Jij ook tot ziens weer in Juni.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Ja klopt heerlijk he 🤣
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Ach kerel zeur toch niet zo, je PSV was vanmiddag MET Bergwijn met Lozano met Guti met Dumfries met De Jong met Angelino, dit PSV bewijst toch weer niet toereikend te zijn, al helemaal niet voor Europa.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:14
En wat is jouw reactie over Ajax met Ziyech, met tadic, met de jong en met de ligt 🤫
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Frank0770,
Hier mijn reactie aan Come On Pessjevee,
#Come On peesjevee 16.21

Ik als Ajacied vind dat jij gelijk gekregen hebt.
Ajax heeft voor mijn gevoel de titel nu verspeeld.
Ajax had de luxe een thuiswedstrijd te spelen, miste een strafschop voor de 4-1 en door zo'n lulkeeper de titel nog uit handen geeft. In eerdere mails had ik al aangegeven dat Lamprou totaal ongeschikt voor het betaald voetbal is en ik begrijp niet waarom Ajax alleen maar aandacht voor veldspelers heeft en helemaal niet aan een goede reserve keeper denkt. Waardeloze zakkenwassers die scouts. PSV vond ik vandaag ook helemaal kloterig spelen, begrijp niet waarom PSV bovenaan staat als je niet eens met gemak van de nr. 15 Emmen kan winnen. Maar goed, Ajax verloor van zichzelf in de hele breedte en ik denk dat PSV kampioen gaat worden, alhoewel het seizoen nog niet helemaal afgerond is.
Drama van de Arena !#

Ik geloof dat ik eerlijk ben.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:26
Klopt. Had je reactie nog niet gelezen toen ik mijn reactie op jou had geplaatst. Wel leuk om te zien dat we beide met een andere blik kijken. Jij zegt, PSV speelde kloterig. En Ajax verliest van zichzelf. In mijn ogen is het juist PSV die van zichzelf verloor. Tot aan de 80ste de wedstrijd totaal onder controle. (Zonder groots te spelen, want dat deden ze zeker niet). Maar geen moment serieus in de problemen gekomen. En een doelpunt afgekeurd waarvan in mijn ogen de beslissing op zijn minst discutabel is. Ajax een punt gewonnen dankzij de scheids. Want ik denk dat zelf jij niet zult ontkennen dat Heerenveen een 100% penalty onthouden is.
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 19:37
Frank0770 de ommekeer is die arrogante nonchalante strafschop van Tadic. Voordat hij die nam zei ik al tegen mijn maatjes dat hij er niet in ging. Ik kan wat Ajax betreft zoveel argumenten naar vorne brengen maar dit is voor de Ajacieden een drama. Maar nogmaals PSV is gewaarschuwd en PSV zal het mentaal moeten kunnen opbrngen om alles te winnen en Ajax heeft moreel een klap gekregen.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:53
Er is vandaag een ding wat we geleerd hebben. De competitie blijft waarschijnlijk spannend tot het einde. Denk alleen dat Ajax het vandaag juist heeft nagelaten om PSV te waarschuwen. Dit was voor Ajax de uitgelezen kans om PSV een dreun te geven, en dan laten ze het na. Maar ik durf er geen voorspelling over te doen wie aan het langste eind trekt. Ik schatte de kansen voor vandaag 50/50 in. En daar heeft vandaag weinig verandering in gebracht. Dat het maar lang spannend mag blijven. Met uiteindelijk een verdiende kampioen.
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 21:01
Frank0770 als beide ploegen alles winnen tot 31.3.19 dan wordt de wedstrijd in de Arena beslissend. Met het grootste gemak zou ik eggen dat Ajax bij voorbaat al gaat winnen, maar ik twijfel nu. Ajax is onberekenbaar. Wel moet ik er bij vermelden dat Ajax net als in Edhv De Ligt miste, nu Onana en Tagliafico mist, maar dit wil ik niet als excuus naar buiten brengen maar voor mezelf.
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 21:12
Voor vandaag had ik je gezegd dat Ajax en PSV beide weinig punten zouden laten liggen buiten de onderlinge wedstrijd om. Maar de eerste wedstrijd na de winterstop blijkt dat dus gelijk ongegrond te zijn. Snap inderdaad dat je dat niet als excuus wilt gebruiken. Want als ik de algehele tendens hoor onder de Ajax supporters, is dat juist dat Ajax zoveel beter is dan PSV omdat ze zo’n sterke bank hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
AFP +2007
maandag 21 januari 2019 om 11:31
Hi Frank eens met je post. Oneens met de laatste zin:

#Want als ik de algehele tendens hoor onder de Ajax supporters, is dat juist dat Ajax zoveel beter is dan PSV omdat ze zo’n sterke bank hebben.#

Het is over en weer het opscheppen over een sterke bank en een sterke bank is nicht in sprache op deze topic, daarnaast al zou je een sterke bank hebben en die spelers worden niet (goed) gebruikt zoals door Ten Hag tegen H'veen gedaan werd door Neres pas 20 minuten voor tijd het veld in te sturen dan ben je tactisch fout bezig, sterke bank wel of niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Frank0770 +178
maandag 21 januari 2019 om 13:03
Mwa, heb weinig PSV supporters zien opscheppen over een sterke bank. En heb het argument dat Ajax kampioen wordt dankzij de sterke bank toch echt heel vaak voorbij zien komen. Vooral na de bekerwedstrijd van PSV tegen RKC. En ik kan ook niet zeggen dat ik het oneens ben met deze stelling. Qua basis ontlopen PSV en Ajax elkaar weinig. En ik vind ook dat Ajax een sterkere bank heeft. Maar om nu het verlies tegen PSV alleen op de afwezigheid van de ligt te schuiven vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Vond bv vandaag de ligt ook niet echt de uitblinker bij Ajax zeg maar.
Vind ik leuk
AFP +2007
maandag 21 januari 2019 om 13:15
Ik vond de De Ligt ook heel zwak vandaag, zeker als captain moet je overzicht hebben en niet steeds proberen nog een doelpunt te maken bij een stand van 3-1. Meer terugtrekken en met counters van Neres proberen uit te breken.

#Maar om nu het verlies tegen PSV alleen op de afwezigheid van de ligt te schuiven vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan.\#

Ik vond en vind van wel, omdat door de afwezigheid van De Ligt die zeker op De Jong ging spelen, moest Ten Hag een andere bezetting met Frenkie de Jong als verdediger op het veld zetten, met alle gevolgen van dien, dat hebben we gezien dat 3-0 verlies. Maar ik verwacht dat Ten Hag deze fout niet meer gaat maken. Als De Ligt nog tot de zomer blijft dan is achter bij Ajax m.u.v. de doelman, met Magallan, De Ligt en Tagliafico en Mazraoui (gisteren helaas naar links moeten verschuiven agv de blessure van Sinkgraven) wel stabiel en dan zal naar verwachting PSV het heel zwaar hebben in de Arena En als het niet zo wordt dan is PSV weer kampioen zo simpel is het. Ik zag gisteren een PSV dat dieper dan hun ondergrens is gezakt, vond PSV met de allersterkste opstelling heel erg slecht. Bijna alle spelers waren niet aanwezig, alleen Bergwijn was voldoende.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 13:22]
Vind ik leuk
Frank0770 +178
maandag 21 januari 2019 om 13:56
Dat Ajax van PSV verloor, enkel door de afwezigheid van ligt blijf ik een erg goedkoop excuus vinden. Maar daar kunnen we uren over discussiëren zonder eruit te komen. Simpelweg omdat we het nooit zullen weten. En PSV diep door de ondergrens zakken? De complete eerste helft waren ze heer en meester, alleen laten ze het na om verder uit te lopen qua score. Dat was ook de analyse van de boer en bruggink in de rust. 2de helft beginnen ze ook redelijk en gaan ze weer op zoek naar de 2de treffer. Het eerste doelpunt wordt naar mijn mening onterecht afgekeurd. De 2de wordt terecht afgekeurd. Uiteindelijk maken de dan toch de 2de, en tot op dat moment was er nog geen enkel gevaar voor het doel van PSV. Dan valt vanuit het niets de 1-2 rond de 80ste minuut. Dan weet je dat Emmen die laatste 10 minuten alles of niks gaat spelen. En loop je dus tegen een onfortuinlijk gelijkspel op. Ik verwijt PSV wel dat ze een 0-2 voorsprong in de laatste 10 minuten nog weg geven. Mag simpelweg niet gebeuren. Maar dat heel PSV door de ondergrens zakte kan ik echt niet zeggen. Waar ik ook niet kan zeggen dat ze een super wedstrijd speelde natuurlijk. En Bergwijn de beste aan de kant van PSV???? Ik vond Bergwijn juist samen met Lozano de slechtste gister. Rosario was de beste, heel de wedstrijd constant. Op de juiste momenten de bal veroveren. En telkens de oplossing naar voren zoeken. En de jong was de eerste helft de uitblinker. Prima kop goal gemaakt. Telkens aanspeelbaar, paar x de bal goed doorgekopt of afgelegd. Kijk bijvoorbeeld naar die bal die die panklaar legt voor dumfries. Als dumfries die bal 100x vanaf die plek zo vrij op doel kan schieten, gaat ie er 99 van de 100x in. En aan het het eind van de 1de helft staat ie gewoon weer op zijn eigen 16 mee te verdedigen om zo een gevaarlijke pass te onderscheppen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Zag je ze zielig tijdrekken 😂😂
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 16:37
fat tijdrekken doet Dumfries elke keer ook bij oranje en in de CL, deed hij dat, jammer
Vind ik leuk
Mark Debee +261
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Zagje die “ kutkeeper” jullie kloten nog redden? Jajajajajaja
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 20:37
Ook het enige dat hij goed deed
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Die eerste plek zou zeker lekker zijn. Maar 11 plus op de bank nog een paar teleurgestelde psv-ers. Geen leuk gezicht .... of misschien toch wel?
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Dit gelijkspel is slag1....aan ajax om slag2 uit te delen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:04
Gaat goed. 3-3 op dit moment. Al een nat plekje in je onderbroek?
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:41
Doei!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:14
Hoogmoedige droeftoeter, ga zitten en houd je bek!!!! 4 - 4
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:22
die tweede plek van ajax waren we al aan gewent dusssss
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Achjaaaaaaaaa
Vind ik leuk
stratumseind +191890
maandag 21 januari 2019 om 17:33
haha geen idee hoe dit seizoen uit gaat pakken maar ik denk dat jullie je lesje te vroeg juichen wel geleerd hebben gisteren
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:36
Hahahaha tja. Als brabander met een grote smoel dat krijg je met zoveel PSVers om je heen. Lesje leren zal ik niet zo snel daar ben ik te simpel voor helaas.
Vind ik leuk
Korm +39652
zondag 20 januari 2019 om 19:25
Hoogmoed....
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 20:51
Jullie hebben het inderdaad laten zien HAHAH
Vind ik leuk
mitchelg +54
zondag 20 januari 2019 om 22:25
hahhahhahhhahhhahhhhahhhahhhaaaahhha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:26
🤣😭😭😭
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:35
Ik heb net ff de stand bekeken , maar over welke 1e plek heb je het nu .
Ach Ajax heeft virtueel ff eerste gestaan gisteren , en daar moeten ze het in arrogantdam maar mee doen , hahahaha
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Hahahaha troostprijs voor ons dan? 😋
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:37
Ik ben ook niet voor PSV en ben voor mooi voetbal , dus van mij mag Ajax gewoon kampioen worden dit jaar .
Maar toen ik hier de arrogante en denigrerende reactie's van bepaalde Ajacieden gisteren las , moest ik gisterenavond toch wel lachen na Ajax-Heerenveen .
Vandaar arrogantdam .
Maar er is niks verandert , Ajax en PSV hebben het allebei nog in eigen hand .
En PSV-ers hier zijn net zo erg als Amsterdammers , die beginnen ook veel te hoog van de tporen te blazen terwijl er helemaal niks beslist is .
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:45
Haha welkom op VP zitten ook geen nare bedoelingen. PSVers hadded hetzelfde gedaan als ons ajacieden. Als er een kans is om elkaar even te fukken moet je die ook aanpakken natuurlijk. 😋
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:03
Hahaha , alleen heeft jullie kans maar een goede 2 uur geduurt ;-)
Vind ik leuk
peesjeevee +3247
maandag 21 januari 2019 om 08:56
hahahahahahaha zelf al meer dan 1000 wedstrijden geen koploper en nu weer niet.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:31
Alles op zijn tijd :)
Vind ik leuk
UpOne +1058
maandag 21 januari 2019 om 10:43
hhhaa lekker geslapen jonge???
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:30
Heerlijk ! Haha de eredivisie is eindelijk begonnen dus kan ik weer losgaan op VP :)
Vind ik leuk
UpOne +1058
maandag 21 januari 2019 om 17:45
Valt te merken ja! Genoeg alcohol achter de kiezen gisteren he?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:48
Nee joh moest nog 2 uur rijden van amsterdam. En zat die avond al met een flinke kater thuis dus nee dankje. Maarja beide nog alles in eigen hand. :)
Vind ik leuk
UpOne +1058
maandag 21 januari 2019 om 17:51
Vast 2 uur met de lippen stijf op elkaar gezeten? hahaha na 2-3 jaar kon de koppositie weer eens overgenomen worden.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:12
Pff..
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Hmmm ik wacht nog steeds?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Ik ook.. 🤣
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Ajax ook😂😂😂😂
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Ajax ook🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Ajax heeft nu ook gespeeld 😂😂😂😂
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Ajax ook hahaha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Daarom! Die eerste plek is na vandaag voor ons en geven we niet weg!
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Hahahahaha die geven we niet meer weg... dat heb je met zo'n grote bek!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:25
hou die tweede plek maar lang vast dan
Vind ik leuk
abraksas +1925
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ja en? Is dat een reden niet blij te zijn met puntverlies van PSV?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Natuurlijk moet je daar blij mee zijn. Zou ik ook zijn in de omgekeerde situatie.

Het zit 'm vaak in de manier waarop iemand zijn blijdschap toont. Met de manier van Ajax-Amsterdam, hierboven, is ook helemaal niets mis.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:16
Je schiet er alleen geen reet mee op. Blijft gewoon hetzelfde hahaha
Vind ik leuk
abraksas +1925
maandag 21 januari 2019 om 14:56
Om zo beter dat PSV ook puntverlies geleden heeft, is het gat iig niet weer groter geworden.
We schieten er dus niks mee op nee maar we verliezen er ook niks door.
Vind ik leuk
Youri99 +10164
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Oke platte wagen boy
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Tot zover genieten we gewoon van deze uitslag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Ik denk dat dit juist een extra boost geeft...
Vind ik leuk
AllAdIn +22591
zondag 20 januari 2019 om 16:33
Ik ben niet zo van het fucken en je hebt gelijk, wij moeten nog, maar toch kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Tuurlijk niet, maar het lijkt het hier er veel op of enkele Ajacieden al een kampioensfeest aan het vieren zijn.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Nou, volgens mij heb ik dat Psv’ers hier de afgelopen 17 speelronden zien doen.
Vind ik leuk
AllAdIn +22591
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Ach, dat hebben genoeg PSV'ers ook gedaan joh.
Er valt nu gewoon nog niks over te zeggen, we zien het over een paar maanden wel.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:26
ik een grote niet.....
Vind ik leuk
AllAdIn +22591
zondag 20 januari 2019 om 19:28
Hahaha, dat begrijp ik..
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 16:37
En dan nog. Zeg maar dag met het handje tegen de "5 punten voorsprong", nu dus "o" punten nog en dan is het nu afgelopen met "we staan bovenaan". Gerechtigheid !!! Al zou Ajax nu verliezen dan nog, want PSV bevestigt toch zelf dat deze ploeg een matige is en terecht uit de CL geleld werd. De vernieuwde Groningen komt ook nog op bezoek.
Vind ik leuk
pietjo +1
zondag 20 januari 2019 om 17:19
Dus
Vind ik leuk
RUSLAND +23
zondag 20 januari 2019 om 17:19
3-1
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Ja klopt we zijn bezig is al 3-1🤣
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Dan nog heeft Ajax die strafschop gemist.
Vind ik leuk
AFP +2007
zondag 20 januari 2019 om 19:13
Come On peesjevee 16.21

Ik als Ajacied vind dat jij gelijk gekregen hebt.
Ajax heeft voor mijn gevoel de titel nu verspeeld.
Ajax had de luxe een thuiswedstrijd te spelen, miste een strafschop voor de 4-1 en door zo'n lulkeeper de titel nog uit handen geeft. In eerdere mails had ik al aangegeven dat Lamprou totaal ongeschikt voor het betaald voetbal is en ik begrijp niet waarom Ajax alleen maar aandacht voor veldspelers heeft en helemaal niet aan een goede reserve keeper denkt. Waardeloze zakkenwassers die scouts. PSV vond ik vandaag ook helemaal kloterig spelen, begrijp niet waarom PSV bovenaan staat als je niet eens met gemak van de nr. 15 Emmen kan winnen. Maar goed, Ajax verloor van zichzelf in de hele breedte en ik denk dat PSV kampioen gaat worden, alhoewel het seizoen nog niet helemaal afgerond is.
Drama van de Arena !
Vind ik leuk
AVDV +1253
maandag 21 januari 2019 om 14:32
''En dan nog. Zeg maar dag met het handje tegen de "5 punten voorsprong", nu dus "o" punten nog en dan is het nu afgelopen met "we staan bovenaan". Gerechtigheid !!! Al zou Ajax nu verliezen dan nog, want PSV bevestigt toch zelf dat deze ploeg een matige is en terecht uit de CL geleld werd.''

En nu is het opeens over en uit voor Ajax?! Jij weet ook niet wat je wil...
Vind ik leuk
AFP +2007
maandag 21 januari 2019 om 15:53
Js ik weet wat ik wil .
Ik schatte de situatie op het moment dat Ajax voorstond.
Wie had verwacht dat het anders afliep. Jij ?
Maar ik was te vroeg met mijn enthousiasme.
Leermoment voor de volgende keer.
Ajax was klote gisteren maar Ajax is nog steeds mijn club.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
🤣🤣 Wat is dit heerlijk!
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:08
🤣🤣wat is dit heerlijk!!!!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:27
lekker joh
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor!!!!!!
Vind ik leuk
Ale +5606
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Te koop: plattekar..
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Nee, die stinkt naar poep.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:13
nog beschikbaar : parkeerkelder
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Heerenveen thuis, altijd lastig.
Vind ik leuk
John Garp +4081
zondag 20 januari 2019 om 20:53
Oké, oké, eerlijk is eerlijk. Heb je een punt. Maar wij dus ook.
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 23:18
Haha mooie reactie, zo hoort het!😉
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Heerenveen thuis ook
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Heerenveen thuis, met 12 man tegen 11 ook hahahaha
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Heerenveen thuis altijd lastig.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lalalalalala lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Emmen :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Lalalalalala lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa Heerenveen :)
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Verdiend gewonnen, en nu? Wel schattig dat je precies mijn bericht gebruikt, kon jezelf niks verzinnen :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:08
Zie mijn reactie op de Ajax - Heerenveen post.
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Verdiend gewonnen? Weet je niet eens wat de uitslag is geworden? Droeftoeter
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 19:44
Ik bedoelde dat Heerenveen verdiend een punt heeft gewonnen, jammer dat je meteen met Droeftoeter komt, zegt veel over hoe graag je discussie uitlokt :)
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Hahaha verdient een punt gewonnen, hij is goed zeg! Over het uitlokken van een discussie gesproken, bj leuk proberen te doen terwijl je eigen club nog moet spelen. Ik zou zeggen, leer van deze momenten, volgende keer pas leuk doen als het ook daadwerkelijk leuk is.
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 19:09
Jalalalalalallalalalalala Heerenveen!!!!
Vind ik leuk
buddha +10501
zondag 20 januari 2019 om 19:25
het waren 2 leuke uren ;)
Vind ik leuk
Korm +39652
zondag 20 januari 2019 om 19:26
Heerenveen thuis ook altijd lastig ;)
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 20:16
Klopt :)
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:14
Lalalalalala lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Heerenveen :)


ik kon m niet laten liggen niels
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:16]
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 20:15
:)
Vind ik leuk
AlecBlc +1540
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax was al kampioen, maar nu voor 110% zeker
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Echt, weet je het heel zeker?
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:17
voor hoeveel procent?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat is dit genieten! Nog even en die eerste plek is van ons! Gefeliciteerd Emmen!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Ik gaf je per ongeluk een like. Waarom nu al doen alsofwe al hebben gewonnen. Beter stil blijven en zo gaan doen nadat wij onze wedstrijd hebben gehad.......
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Like
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Even? Even? Arrogantie wordt afgestraft met een dikke vette uppercut!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:17
Wat is dit genieten! Nog steeds is die eerste plek van ons! Gefeliciteerd Heerenveen!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:19
Geniet er maar van ja. Ik genoot er ook van 2-2 van Emmen. Tja.. des te mooier word Ajax-PSV
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 23:21
Nog even? Ik weet niet wat jij onder even verstaat? Ik hoop dat je veel gedult hebt🤣
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
zondag 20 januari 2019 om 16:21
N heerlijk trainingskamp in Doha...het gevoel was goed....En dan dit !
Vind ik leuk
Youri99 +10164
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Hoi plattekar bv, kan ik de reservering van psv overnemen?
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:18
Na mei als de competitie afgelopen is misschien , eerst hebben we hem zelf nog nodig
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Precies. Mooi dat de druk nu bij Ajax ligt. Gaan we maar ogen week in week uit. We waren echt slapjes vanmiddag. Terecht puntverlies
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Snap ook niet dat van Bommel pas zo laat ging wisselen. Lozano heeft geen moment in de wedstrijd gezeten en bleef maar staan.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Exact
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Tja zo te zien genieten de mensen hier meer van een nederlaag van PSV dan dat ze zelf een overwinning halen.Voor de PSV fans is t balen maar gewoon doorgaan en volle strijd leveren.Mooi dat ze in Amsterdam weer eens kunnen genieten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Ja want dat gebeurt hier nooit andersom. Als je kijkt naar de gemiddelde commentaar hier zie je dat de "haat" richting Ajax vanuit veel hoeken (lees fans van allerlei clubs) komt, terwijl Ajax fans zich vooral op slechte wedstrijden van PSV en in mindere mate op Feijenoord richten. Obv die situatie genieten er waarschijnlijk meer mensen hier wanneer Ajax onderuit gaat dan wanneer PSV onderuit gaat.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Het is maar net hoe je t spelletje beleefd.Als me eigen club maar wint vind ik veel belangrijker dan wanneer de concurrent verliest .Zo kijk ik naar het spelletje.Dat t fijn is en meegenomen kan ik nog wel bij inkomen maar het kleutergroep gehalte is wel weer erg aanwezig en in dit geval vanuit een hoek waar nu eenmaal veel kleuters wonen.Andersom heb je er ook wel maar die vallen niet zo op omdat het er niet veel zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:54
Tja, tis inderdaad wat je zegt. Het ligt eraan hoe je het beleeft en ik zie dat er aan beide zijden veel kleuter rondlopen, maar dat de "haat" (misschien wel vooral afgunst) richting Ajax echt in zo'n beetje elk topic er vanaf druipt. Maar goed, je hebt gelijk. We moeten vooral op ons eigen cluppie letten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:02
Als jij echt objectief was dan zou jij zien dat het gedrag van sommige Ajaxfans net zo slecht is als dat van PSV fans .
Jammer dat zo'n grote club als Ajax een aantal supporters heeft die nog kleiner zijn als een luis .
Maar de vele goede supporters gun ik een kampioenschap omdat ik als objectief supporter vind dat Ajax het mooiste en beste voetbal speelt .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:15
Inderdaad, dat is helemaal wat ik ook vindt. T blijft alleen wel zo dat er meer afgunst bestaat richting Ajax dan vanuit Ajax.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:21
Dat hebben de grootste clubs van een land altijd helaas .
Die zijn het meest geliefd , maar ook het meest gehaat .
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 17:58
Als t zo blijft genieten we van èn puntverlies van psv èn een overwinning van Ajax... Werd tijd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:17
Als ik jou was zou ik nog een keer goed naar de stand kijken dan ....
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 18:19
Als ik jou was Zou ik mijn reactie nog es overlezen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:22
Dat heb ik gedaan , en van welke overwinning van Ajax ben jij aan het genieten dan ???
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 18:28
Nog es een keer lezen... Alleen de eerste 4 woorden dan... Misschien dat t wat makkelijker te begrijpen is voor je??
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 18:31
Btw, kijk nog eens goed naar de tussenstand?! Vooralsnog... ALS T ZO BLIJFT
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Btw kijk eens naar de eindstand . En die blijft zo .
En naar aanleiding van jouw eerste 4 woorden maakte ik de opmerking dat je nog maar eens goed moest kijken .
Jammer voor Ajax , PSV heeft heel veel geluk nu .
Maar ze hebben het allebei nog in eigen hand .
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Heb t gezien en naar aanleiding van mijn opmerking vond ik je reactie een beetje misplaatst.. Succes verder en geniet nog van je weekend
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Het is triest voor woorden als je je zo op PSV focust.
Triest!
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 19:30
Wie zegt dat ik me op psv focus? Volgens mij Hadden LUFC en ik t toch echt over Ajax... Weet niet op welke planeet jij leeft?!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:31]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Het was niet voor jou bedoeld.
Jij bent juist respectvol bezig hier.
Sorry.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +352
zondag 20 januari 2019 om 22:33
Oh dacht dat je op mij reageerde.. Sorry van mijn kant!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32312
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Ik ben er echt verziekt van. Zoveel kansen missen, dan 2x de VAR en dan een 0-2 nog niet over de streep trekken. Ik reken t van Bommel aan dat ie Pereiro brengt. De wedstrijd schreeuwde om te bikkelen en met bloed en zweet de 3 punten mee te nemen. Dan breng je Sadilek. Maar nee hoor....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
Want met twee punten voor ligt de druk niet ook bij PSV? Dat slaat nergens op, tenzij je tien punten losstaat van de nummer twee. De druk is bij beide clubs even groot, bij Ajax alleen wat vaker ook doordeweeks 😉
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:37
De druk lag al bij Ajax als ik alles en iedereen hier moest geloven. Voor Ajax veranderd er helemaal niks. Ze moeten nog steeds alles winnen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:54
En PSV moest dat voor vandaag ook, net zoals beide clubs die druk elk seizoen hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
EMMEN WE HOUDEN VAN JULLIE
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Hahahahaha die naam! 🤣🤣
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Een grote held...geef die vent een telefoon
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
HEERENVEEN, HEERENVEEN, LALALA, HEERENVEEN.
Vind ik leuk
rexxo +6926
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ik weet de uitslagen niet van de wedstrijden vanmiddag, is er nog gevoetbald?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ja Emmen heeft 2-2 gespeeld tegen PSV! Koploper onwaardig!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Maar dan kom je erachter dat Ajax toch echt een tijdje terug verloor van PSV
Vind ik leuk
Frank0770 +178
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Ik geloof dat de uitslag 4-4 was
Vind ik leuk
Henkings +852
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Je kunt beter PSV bedanken. 2-0 weggeven tegen Emmen.....
Vind ik leuk
KCP +400
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Calimero's zijn op hun snavels gegaan
Vind ik leuk
Martinus69 +5551
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Als niet-PSV'er vind ik het gedrag van vele Ajacieden meer van Calimero-gedrag getuigen dan het gedrag wat ik van de meeste PSV'ers hier opmerk....

Maar goed, succes tegen Heerenveen vanmiddag. En pas op; hoogmoed komt voor de val
Vind ik leuk
Degraaf +738
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Je hebt zeker de reacties van PSV'ers niet gelezen toen Ajax punten liet liggen, die waren nog triester ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 16:27
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Deck010 +9301
zondag 20 januari 2019 om 16:33
mooi dat jij beslist voor alle Ajacieden hier......ben jij JC zelf soms?
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 17:00
Ik beslis niks voor alle Ajacieden hier. Veel Ajacieden hier kan ik juist erg waarderen. Maar dit soort opmerkingen zijn echt kansloos en is puur om ons te provoceren. Kansloos rn zou jij ook niet willen andersom toch?
Vind ik leuk
davidben +6160
zondag 20 januari 2019 om 18:09
Laat je dan niet provoceren. Als je niet reageert zullen mensen niet meer provoceren. Voor hen is het leuk alleen wanneer ze reageren. Als je dat nog steeds niet snapt wil ik je helpen. Niet reageren.
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 18:18
Zou nog beter zijn als zn eigen supporters hem corrigeren. Maargoed. Misschien n illusie
Vind ik leuk
davidben +6160
zondag 20 januari 2019 om 18:32
Waarom zou je dat willen. Iedereen mag zeggen wat ze willen zeggen, zonder te discrimineren. Wat jij in de hand hebt is je eigen reactie. Laat je niet maken. Gewoon ff knuffelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42871
maandag 28 januari 2019 om 09:36
De ellende is dat trollende Ajacieden mij als Ajacied toch minder opvallen. Ik kan niet voor de rest spreken, maar er ontbreekt een soort trigger/ergernis die jij dan wel hebt.
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Hahahahahah Wobotje. Koning Kansloos die je bent.
Vind ik leuk
Maan88 +6599
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Ik zie hier anders heel wat Calimero neuzen die er normaal niet veel zijn met ineens allemaal nieuwe accounts. Wat zou het mooi zijn als jullie straks zelf ook op je bek gaan.
Vind ik leuk
davidben +6160
zondag 20 januari 2019 om 18:15
Als je wilt beledigen doe het dan wel goed. Kijk even wie Calimero is/was, en hoe veel Ajacieden hier reageren.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ze huilen nu :D
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:20
snavels zijn op hun eierdopje gevallen tegen heerenveen
Vind ik leuk
Martinus69 +5551
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ongelofelijk... Die Pedersen scoorde tegen Groningen zwaar onverdiend de punten binnen en nu weer.... een goudhaantje daar!

Vind ik leuk
FCG1971 +4619
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Das Phantom
Vind ik leuk
Martinus69 +5551
zondag 20 januari 2019 om 16:58
Bij Groningen kwam er helemaal niet uit met hem...
Vind ik leuk
FCG1971 +4619
zondag 20 januari 2019 om 17:06
Ik weet het. Ik wens dat stuk ongeluk ook weinig goeds toe.
Vind ik leuk
Emmenaar +790
zondag 20 januari 2019 om 18:03
Hahaha. Tegen Groningen was écht niet onverdiend. Drie punten wel, maar één toch zeker niet.
Vind ik leuk
FCG1971 +4619
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Emmen had eerste helft tegen FCG helemaal niets in te brengen, net zoals vandaag tegen PSV. Maar kwa karakter is Emmen ijzersterk. Net een bokser die tik op tik krijgt maar telkens weer opstaat
Vind ik leuk
Emmenaar +790
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Emmen gunde Groningen de bal en die konden daar weinig mee uitrichten. Weinig weggegeven en iets minder gecreëerd. Naar mijn idee speelden beide ploegen toen slecht. Hadden eigenlijk beide 0 punten moeten hebben.
Vind ik leuk
Ajax +799
zondag 20 januari 2019 om 16:24
HHAHAHHAHAHAH
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:42
HIHIHIHIHIHIHIHI
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Hahahahahaha. Precies vriend van me. Het wordt een prachtige zondag. Wij worden kampioen. Het geluk is eindelijk een keer op.
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Psv heeft het nog gewoon in eigen hand hoor. Moet je zien hoe al de Ajacieden reageren, ze kunnen voor het eerst op gelijke hoogte komen met psv en doen alsof ze de cl gewonnen hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
WIJ hebben alles in eigen hand. Wij worden kampioen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
zondag 20 januari 2019 om 16:40
Beiden hebben ze alles in de hand, wanneer we vandaag winnen zal het echter een lichtvoordeel voor ons zijn omdat we nog thuis tegen psv moeten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:42
Hahahahahahaha. Wat een prachtige zondag is het geworden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Rustig aan mannen, we moeten nog wel presteren vanmiddag. Het is wel een lekkere opwarmer voor de tweede seizoenshelft ☺️
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:45
PSV had al veel vaker punten moeten verspelen. Maar nu zal de klad er wel inkomen.
Vind ik leuk
Futjebal +2632
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Hahahaha...niet te vroeg juichen sukkeltje...Heerenveen bedankt!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hahahahahahaha
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Hahahahaha Heerenveen bedankt!!!
Vind ik leuk
jollyrogers +7169
zondag 20 januari 2019 om 18:50
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha bedankt heerenveen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
hahahahahahahahaha, Heerenveen bedankt!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Kayzer +3134
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Hahahahahahhahahahhahahhahahahah!!! Heerenveen, Lammers (PSV kind)

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
buddha +10501
zondag 20 januari 2019 om 19:19
ik wou hetzelfde typen maar dan met Heerenveen er in verwerkt. maar dat staat zo lullig he ;)
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Hahaha heerenveen bedankt
Vind ik leuk
peesjeevee +3247
maandag 21 januari 2019 om 09:03
HAHAHAHAHAHA sukkeltje sukkeltje sukkeltje.
Vind ik leuk
Smithsonian +41660
maandag 21 januari 2019 om 10:53
En heerenveen :)).
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Zo dom van je hahaha!
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 21 januari 2019 om 12:57
Hahahahaha Heerenveen bedankt!!!
Vind ik leuk
lynxho +0
maandag 21 januari 2019 om 17:38
😂 Hahahahaaa, met de kennis van nu....
Vind ik leuk
Hupfean +5158
maandag 21 januari 2019 om 21:52
Je vergeet Heerenveen bedankt. O wacht......
Vind ik leuk
Roeptoeter +12572
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahaha. Dank namens Humberto.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax gefeliciteerd. Simpel kampioen🙌
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
Deck010 +9301
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Ik weet dat je Pools bent, maar ken je de uitdrukking “ de huid niet verkopen voor de beer geschoten is”?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Kijk uit! Anders gaat ie nog op beren jagen ;-) je weet het nooit he
Vind ik leuk
AlecBlc +1540
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax kanpioenen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
JAAAAAA!!! LEKKER EMMEN!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:07
hoe staat het in A'dam?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:43
JAAAAAAA! LEKKER HEERENVEEN!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Nog 15 opeenvolgende wedstrijden winnen.................
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hahahahahahahaha.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Proost vriend, een punt is toch een punt :) Knappe prestatie!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:21
ieder puntje is er 1 moet je maar denken.....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Wij 0, jullie 1 en zal Ajax er dan 3 pakken stratumseind?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Wij 0, jullie 1 en zal Ajax er dan 3 pakken stratumseind?
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:24
daar gaan we vooralsnog niet vanuit..... althans voor ff dan toch nog......
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:59
nope😂😂😂
Vind ik leuk
abraksas +1925
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Had emmen meer verdiend of waarom ben je zo positief gestemd over dit puntje
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:30
op het eind zou dit puntje genoeg kunnen zijn voor de 25e titel ..... zal niet de eerste keer zijn
Vind ik leuk
Pvdsluis +4089
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Michelin maar afzeggen?
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:23
bende gek , parijs is nog ver
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Zeker.. Maar dit is wel een tikkie. Wie zag dit aankomen?

Sensationeel dat wel.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:28
ze hebben het aan zichzelf te danken ondanks dat ze er 4 maken.

dan kan je daar lang en breed over blijven treuren veranderen kan je er toch niets aan.

Incasseren en

Op naar de volgende.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Klopt. Morgen weer door!

En wie weet komt er nog een sensatie dit weekend. Je weet het nooit.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:35
volgende week gaan we er gewoon weer heerlijk voor liggen , nog 16 potjes te gaan
Vind ik leuk
Deck010 +9301
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Mooie woorden Stratum.
Dat maakt het verschil tussen mannen en jongetjjes.
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Soms moet je verliezen om weer scherp te zijn
Vind ik leuk
KCP +400
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Hahaha calimero Ajax PSV wordt 6-0
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Ajax - Heerenveen werd 4-4...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Als Emmen uit al lastig is, wat een armoe, overschat ploegje
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Als Heerenveen thuis al niet te doen is, wat een armoe, overschat ploegje.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:13
Klopt het zijn beide zwaar overschatte teams het is allemaal niet zo goed, de kampioen is kampioen van de armoe
Vind ik leuk
Ajax.nl +399
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Heerlijk man die arrogantie van jullie afgestraft. Fijne dag nog he. En aub andere x houd aub je mede psv supporters in bedwang aub niet zo arrogant doen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:49
Heerlijk dat de arrogantie weer eens keihard afgestraft wordt door Heerenveen. Lees de arrogantie hier eens en hou je mede ajax supporters eens in bedwang.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
Tismewat +257
zondag 20 januari 2019 om 21:15
Zo, sta jij even zwaar voor lul zeg...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Je hebt wel de ballen om hier te komen. Mijn respect daarvoor.
Vind ik leuk
JT5142 +594
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Had je je Heerenveen shirt weer aan?
Lekker man blijf zo doorgaan!
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:22
doe ik zeker
Vind ik leuk
Degraaf +738
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Er zijn er nog 16 te spelen, dus als je die tegen Ajax verliest ben het haasje.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:37
precies , vandaar ook mijn opmerking nog 15 opeenvolgende potjes winnen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:48
Hoi Degraaf, waar ben jij al die tijd geweest man?
Vind ik leuk
Degraaf +738
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Tijdje rustig gehouden maatje, maar weer terug.
Vind ik leuk
Drobtine +2553
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Ja jullie hebben het net als Ajax ook nog zelf in de hand de competitie is nog lang alles kan nog gebeuren echter Feyenoord is definitief afgehaakt
Vind ik leuk
ficusje +2677
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Toch een fijn fisje nie,un goei zatsel nu.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:39
het leven is 1 groot feest
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Gefeliciteerd met het punt stratum. Daar mag je toch blij mee zijn.
Vind ik leuk
ficusje +2677
zondag 20 januari 2019 om 16:46
Ach de weg is nog lang,ajax gaat ook nog pnt verliezen.maar nu toch ff een feestje toch.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 16:46
zo ist , ik denk altijd maar zo 1 is meer dan 0
Vind ik leuk
Lee +781
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lekker zeg, eindelijk een keer pech in de laatste minuten, nu Ajax wel zelf eerst winnen vandaag, anders heb je er nog niks aan
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
Ajax.nl +399
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahahahahahahahahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:50
2 uur later....Hahahahahahaha.
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahahahahha.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:23
hoe ist rabarbertje ?
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 20:28
Wat een gekte he. Hoeveel heb je Lamprou geboden? Eerlijk zeggen.
Vind ik leuk
pico323 +7350
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lekker haha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:50
2 uur later, lekker hahahahaha
Vind ik leuk
pico323 +7350
maandag 21 januari 2019 om 02:18
Top deze reactie. En dat zo laat bijna 8 uur voor jou moetje niet naar bedje.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Pedersen for president
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 16:20
😂😂😂
Vind ik leuk
ficusje +2677
zondag 20 januari 2019 om 16:21
V bommel man of the match.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Onze topclub rekt tijd tegen emmen 😂😂😂
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Ach. Heb maar een grote mond. Die hebben jullie al jaren ten onrechte. We wachten wel even af wat t seizoen nog allemaal brengt voordat we ons al rijk rekenen. Kan jij ook beter doen.
Vind ik leuk
Ajax.nl +399
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Heerlijk man, jullie arrogantie afgestraft. Alleen maar bla bla bla, arrogante psv fans!! Hup in je grot kruipen en huilen nu. Gewoon nemen als een man/vrouw en stil zijn! En aub even je grote mond houden voortaan en niet arrogant gaan doen!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:22
Hou jij je nu ook aan je eigen woorden?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Alweer Pedersen. Die man wordt een cultheld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Trieste nederlaag. Wat ga je tegen jezelf voetballen in de 2e helft...
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Pedersen...
Vind ik leuk
ihvmmdk +7196
zondag 20 januari 2019 om 16:20
EMMEN!!!! Parel van de Eredivisie!
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Nou, PSV is anders toch weer een punt uitgelopen op Feyenoord. Chapeau.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Krukjes en touwen in de uitverkoop in Eindhoven!
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Laat ze die platte kar maar weer ff in de stalling staan hahah
En wat heerlijk om het huilebalkie de jong voor de camera zien janken 🤣🤣
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Breaking: Napoli laat interesse in Lozano varen
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zondag 20 januari 2019 om 16:27
🤣🤣🤣 napoli bied aleen nog younes voor lozano
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Napoli zegt: betaal ons maar 30 miljoen om m hier te stallen
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zondag 20 januari 2019 om 16:35
🤣🤣🤣 precies dat Jah hahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:51
Breaking: Ajacieden zijn na 90 minuten nog maar de helft waard.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:24
Breaking PSG trekt het bod op de verlosser in
Vind ik leuk
BluRP +469
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Die zag ik niet aankomen...
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor psv gelijk heerlijk
Ongeacht wat Ajax straks doet dit is gewoon heerlijk eindelijk weer ff met beiden benen op de grond gezet
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:45
U zei?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hier past maar 1 reactie: 🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:25
Lach je nog steeds zo hard?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Var is Volgens de Amsterdamse regels
Vind ik leuk
appeltje +3099
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Doelpunten waren volledig terecht afgekeurd. PSV was gewoon niet goed vandaag.
Vind ik leuk
Mo +12362
zondag 20 januari 2019 om 16:30
VDAR?
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 16:47
zit het een keer niet mee, want het geluk had PSV de,e keer niet mee, dan is het niet PSV die slecht was, nee het is weer de VAR de scheidsrechter Zeist, altijd iemands schuld maar nooit die van PSV
Vind ik leuk
Drobtine +2553
zondag 20 januari 2019 om 17:46
en jet plastic veld
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 17:57
ja het veld was schuld lees il net van Dumfries
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:26
En dat uit de mond van een Ajacied.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Heerlijk begin dit!
‘Wij gaan geen punten verspelen’
Zekers.
Hahahahahahah
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12385
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Emmen uit altijd lastig 😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor😁😁😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Zo, dat zal aardig ontvangen worden in A'dam!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Moeten wij maar helpen volgende week.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
BAM, daar is t breekpunt!!! Nou ff Heerenveen verslaan en we komen op 1!!!!!
Vind ik leuk
Futjebal +2632
zondag 20 januari 2019 om 20:03
En..is het gelukt...hahaha..breekpunt
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:18
Normaal gesproken moet dit kadootje gewoon uitgepakt worden. Gewoon superslecht door Ajax gehandeld vandaag.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Bammm de deksel op de dikke neus en dat nogwel in blessure tijd.
Gerechtigheid bestaat nog steeds!
Kom op Ajax en pak die koppositie.
Vind ik leuk
Futjebal +2632
zondag 20 januari 2019 om 20:03
Hebben ze hem?... de koppositie?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:27
Hoe is het met jouw dikke neus?
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 16:21
bende losers bah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Haha lekker bien, deze is voor jou jongen :)
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Jongen?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Haha, wat een loser. Wat een resultaatpuber ben jij toch. Alleen maar zeiken als ze niet winnen. Keep up the good work, ik lach me een slag in de ronde.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 16:54
Je doet niets anders dan zeiken meid. Ja van Emmen niet winnen dan heb ik daar alle recht op.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Ik heb wel eens slechtere weekenden gehad 😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Ik wist niet dat jij kon lachen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Die lach gaat voorlopig niet weg. Zeker als jij als dagelijks ongesteld pubertje hier heerlijk op alles wat psv is zit te schelden. Heerlijk meid.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:58
Wordt het allemaal te veel voor je meid?
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
zondag 20 januari 2019 om 18:02
Het kan mij nooit te veel worden. Ga vooral door. Later, ik ben weg. Zie het verder vanavond wel.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 18:03
Moet Ajax niet voetballen? 3-3 inmiddels.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat. Een. Verrassing.

Wow

Congrats Emmen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
HEEEEEERLIJK DIT!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hahahaha en nu wordt dat spel een x afgestraft van hun. En maar denken dat ze zo goed zijn.
Vind ik leuk
buddha +10501
zondag 20 januari 2019 om 16:21
ooooops
Vind ik leuk
Ron83 +605
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Knullig knullig psv 🥴
Vind ik leuk
ficusje +2677
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ook in de eredivisie kan psv het niet volhouden. helemaal niets dit jaar in eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hahahahahahahahahahaha😂
Vind ik leuk
baboushka +1433
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Alles om het een beetje spannend te maken.,;)
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3709
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Jezus wat kut
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Emmen uit altijd lastig
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 16:23
😂 ik plaatste dezelfde reactie
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hoppa knap gedaan van Emmen super resultaat :-)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat een mooie dag de zon schijnt, psv spaart zich voor de beker en nu lekker Ajax kijken. Veel plezier allemaal!!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 17:50
De Teleurstelling Beker?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:04
Dank je. En plezier had ik zeker.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:30
En? Genoten?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 10:37
Jazeker! Het was een spannende wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:28
Gelukkig maar :)
Vind ik leuk
Nilsinno +571
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Heerlijk
Vind ik leuk
mcmodd +26237
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Van harte gefeliciteerd Emmen. Verdiend gelijkspel, dit is een goede opsteker voor een promovendus.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Waar zijn alle Maarten de Lange haters die al
Maanden aangeeft dat van Bommel een drama is en Gerbrands ook. Het wordt eindelijk zichtbaar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Verklaar je nader.
🍿
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Als Ajax wint, met de nadruk op Als, gaan de roeptoeters die naar het puntenaantal kijken bij de definitie: de betere, dan toegeven dat Ajax beter is?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Heerlijk dit! Al die PSV supporters ook weer stil!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Sssssssst, ik denk dat de Ajaxsupporters ook even stil moeten zijn.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 20:26
Heerlijk dit! Al die ajaxsupporters ook weer stil!
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Emmen uit, altijd lastig
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Heerenveen thuis, altijd lastig.
Vind ik leuk
MojoRisin +14676
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Vond het al vreemd dat de commentator en analisten zeiden dat PSV veel beter was..
Nou, dat viel nogal mee ondanks dat ze veel meer kwaliteiten hebben..
Ze hebben nauwelijks kansen gehad, goed gedaan door Emmen..
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Wellicht dat er nu enkele reacties van Ajax supporters komen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Eentje heb je al mijn dag kan al niet meer stuk
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Maar wat als Ajax straks verliest?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Ach dan is het nog steeds spannend nog geloof ik vijftien wedstrijden te gaan
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 18:05
Volwassen reactie. Best zeldzaam hier. +1
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
broedkip +1939
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ach voordat de competitie begon wist iedereen toch al dat Ajax de nieuwe kampioen was? De rest is van zo'n middelmatig niveau.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:32
En dan toch al 3x niet van dat middelmatige niveau kunnen winnen....
Vind ik leuk
DeNelis +160
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Als Emmen al niet te doen is voor PSV.... Zo genieten van echt voetbal!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:33
Als datzelfde PSV al niet te doen is voor Ajax...
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
zondag 20 januari 2019 om 16:22
En zonder iPhone
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Van Bommel met zijn anti voetbal is klaar bij PSV. Cocu kan nog even wachten en na de zomer weer aan de gang bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
was ook anti voetbal hoor
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
PSV heeft veel betere spelers dan vorig jaar maar ze mogen van van Bommel niet voetballen.
Het is niet om aan te zien en het levert dus ook niks op.
PSV heeft een Simeone als trainer binnengehaald.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
klopt ja voetballend is het gewoon knudde.
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Kan Den Bosch die platte kar niet overnemen? Kkd kampioen😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
De kar wel maar van dat voetbal van Van Bommel willen we niks.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
moeten ze direct kopen die kar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Hoe mazzelde PSV in de slotfase, eindelijk eens pech.
Vind ik leuk
Clutchy +1272
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Nog nooit zo hard gejuicht om een doelpunt tegen PSV na die goal van Wijnaldum tegen PSV!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
LEKKER!!!Bedankt Emmen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Emmen heeft ook zoveul goei🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Zeker ook een top dierentuin! Mooi de stokstaartjes van PSV terug de holen in.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Daar kunnen ze dan gelijk de Giraffe van psv huisvesten, vindt hij nog wat troost bij zijn soortgenoten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
-Vaak-
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Gisteren een kutdag,,,,,vandaag maakt een beetje goed dankzij Emmen! Haha die lampjes worden nerveus.
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2151
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Een heerlijke dag was het gisteren
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:45
Dik vediend hoor
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Zoals ik voorspeld had een paar dagen geleden hier op voetbalprimeur😘
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Huilend naar huis. Nu moeten de boertjus met die K.bus helemaal naar Eindhoven terug. Kunnen ze in de bus kijken hoe Ajax de koppositie in de eredivisie gaat overnemen.
Vind ik leuk
Futjebal +2632
zondag 20 januari 2019 om 20:07
En?? ..is het gelukt?... haha..jij huilend op de bank
Vind ik leuk
El Lobo +2152
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Grote bekkies uit Eindhoven een keer dicht!
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Klopt. Wanprestatie en dan moet je met de billen bloot. Geniet ervan.
Vind ik leuk
Ajax.nl +399
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Ja niet normaal die arrogantie vanuit Brabant. Heerlijk dit!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Grote bekken uit A'dam ook weer dicht na de uppercut.
Vind ik leuk
Stuiter +689
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Goed voor de spanning van de competitie, wanneer ajax wint uiteraard. Mooi dit.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Het is begonnen, de platte kar staat al op Marktplaats.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:24]
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Haha, die is goed moet ik zeggen, misschien door rollen naar Den Bosch?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:37
Gratis ophalen?
Vind ik leuk
bert +462
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Ojee nu beginnen de calimoro’s weer te jammeren.gras te groen var Emmen renden te hard.geen zon .maar deed lozano ook mee of niet.ja toch hij heeft alleen maar gemekkerd tegen de scheids want hij kreeg geen rode kaart aangesmeerd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Ik heb alleen maar emmen spelers tegen de scheids zien mekkeren hoor
Vind ik leuk
appeltje +3099
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Nee hoor, kan me een moment voor de geest halen waarbij 3 of meer PSV-spelers naar de scheids rennen vragend om een kaart.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:28
Again het waren vooral de emmen spelers..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:24
We moeten zelf nog wel ff winnen. Dus ff afwachten. Niet te vroeg juichen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:29
Geen stress. Guzubuyuk sleept jullie er wel doorheen
Vind ik leuk
Surinamer +16
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Hahahahaha #spannend
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Bizarre ontknoping dit.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 japie trekpop waar ben je nou??
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Haha stelletje lamzakken, maar lopen mekkeren op Ajax en zelf punten verspelen tegen Emmen 🤣🤣 nee hoor geen arrogantie in Eindhoven uhu
Vind ik leuk
Arvin +6775
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Haha damn wat een haat allemaal. En dan maar roepen dat mensen meer genieten van het afzeiken van Ajax dan het supporten van hun eigen club. Wat gebeurd hier dan allemaal?
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Ben het wel gedeeltelijk met je eenss hoor..
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Dieksje?
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Het weekend wordt maar beter en beter.. Heerlijk en nu de drie punten binnen halen tegen heerenveen.
Vind ik leuk
John M. +5073
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Ik gun Emmen dat puntje maar ik blijf het gek vinden dat de zevende van ex-JL kan promoveren. Iets klopt niet in het systeem van de KNVB.
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 16:42
waar slaat dat nu op
Vind ik leuk
John M. +5073
zondag 20 januari 2019 om 16:50
Precies zo als ik het schrijf.
Vind ik leuk
Korm +39652
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Heel dom, helaas!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Heerlijk! Lekker Emmen!
Vind ik leuk
Farmer +13507
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Weer 2x Pedersen...

Naja, Groningen is niet de enige club die zo zijn bedenkingen over deze knakker heeft dus... In Eindhoven vinden ze m ook niet zo 'lief', denk ik :P

Knap van Emmen, die pakken toch al aardig wat meer puntjes als menig bezoeker hier, ze aan het begin van het seizoen had gegeven.
Vind ik leuk
FRENKIE +31
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Prachtclub Emmen! Die platte kar kan nog minstens anderhalf jaar binnen blijven.
Vind ik leuk
Maan88 +6599
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Gefeliciteerd Emmen supporters en ajax supporters. PSV heeft het zelf nagelaten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
En hier wordt gedacht dat we al hebben gewonnen. Wees blij dat PSV heeftvgenirst, maar doe niet alsof Ajax al heeft gewonnen. Hoe vaak is het niet gebeurd dat Ajax juist op dit soort momenten ook punten verloor in het verleden.... gewoon lekker nog even mondje dicht houden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Zou zeggen dat PSV de kansen hadden moeten afmaken maar waren niet veel kansen om het af te maken.
Vind ik leuk
rober2704 +818
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Valt me op dat die Bruggink bij FOX sports zich nu geen houding weet te geven bij het gelijkspel van zijn PSV bij het armzalige Emmen. Hij lacht als een boer met kiespijn.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Die PSVers zijn verdacht stil