Koploper PSV geeft zege uit handen in Emmen en begint rampzalig aan 2019

Koploper PSV geeft zege uit handen in Emmen en begint rampzalig aan 2019

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 16:20zo 20-01-2019 om 16:20

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 16:28zo 20-01-2019 om 16:28

Bij de hervatting van de Eredivisie heeft koploper PSV direct dure punten laten liggen. Op bezoek bij FC Emmen gaf de ploeg van trainer Mark van Bommel een 2-0 voorsprong uit handen. Invaller Nicklas Pedersen scoorde in de slotfase twee keer. 

Van Bommel koos tegen Emmen voor Erick Gutiérrez op het middenveld. Gastón Pereiro zat op de bank. De winterkampioen was in de eerste helft heer en meester en de dominantie werd al vroeg uitgedrukt in een doelpunt. Op aangeven van Denzel Dumfries kopte Luuk de Jong na een kwartier raak. 

Na de pauze was er nog steeds weinig aan de hand voor de Eindhovenaren. Het leek na een klein uur spelen 0-2 te worden, na een fout van Emmen-goalie Kjell Scherpen, maar scheidsrechter Jochem Kamphuis en zijn arbitrale team bekeken de beelden en keurden het doelpunt af omdat Dumfries buitenspel stond. Niet veel later ging er wéér een goal niet door. Pablo Rosario schoot raak, maar zijn schot was via de hand van Gutiérrez achter Scherpen beland. 

Een prima aanval in de 71e minuut leidde alsnog tot de verdiende 0-2. Steven Bergwijn legde af op de instormende Angelino en de Spaanse linksback haalde met links de trekker over. 

Met invaller Nicklas Pedersen in de ploeg liet Emmen zowaar nog even de tanden zien. Het eerste balcontact van de Deen leverde zelfs de aansluitingstreffer op. Een andere invaller, Donyell Malen, was vervolgens dichtbij de 1-3. PSV moest in de slotfase nog scherp blijven en gaf de overwinning uiteindelijk uit handen: na een corner kopte opnieuw Pedersen binnen. 

Titelconcurrent Ajax kan later op de middag qua punten op gelijke hoogte komen met koploper PSV. De nummer twee van de ranglijst trapt om 16.45 uur af tegen sc Heerenveen.  

Poll

Wie wordt kampioen?

(1786 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahaha Emmen bedankt!!!
Vind ik leuk
John Garp +5471
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Emmen uit altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Ajax moet volgensmij nog spelen hoor jongens...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Psv heeft al gespeeld 😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Koploper onwaardig dat PSV 😋 We zullen laten zien hoe het moet! 1e plek voor Ajax wen er maar vast aan !
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Misschien komt Ajax dan vandaag weer is op de 1e plek voor het eerst in 2 jaar (of 3 is ook al zo lang geleden.)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Haha wen er maar vast aan :)
Vind ik leuk
RebelVox +12624
zondag 20 januari 2019 om 16:37
hahaha helemaal niks in Eindhoven!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Hahahahahaha
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Hahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 21 januari 2019 om 12:54
Hoe is het klein rebelletje? hahaha kneuzen!
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
maandag 21 januari 2019 om 12:59
hahaha helemaal niks in Amsterdam!!!! (bekt ook lekkerder)
Vind ik leuk
RebelVox +12624
maandag 21 januari 2019 om 22:39
Platte kar is net opgehaald door post nl en is onderweg naar Amsterdam.

We houden het voor de kijkcijfers van Fox nog even spannend :-)
Vind ik leuk
Palafima +397
zondag 20 januari 2019 om 16:45
Plak de stickers maar weer vast op de bus, of liggen die nog in Doetinchem?
Vind ik leuk
Jandieze +1220
maandag 21 januari 2019 om 09:58
En de prijs van super (k) neus van de week gaat naar....jou! Wahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Waaraan?
Vind ik leuk
pico323 +7896
zondag 20 januari 2019 om 16:31
come on peesjeevee probeer je leuk te zijn. helemaal niets in Eindhoven dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Kan je uitleggen hoe dat voelt? Heb jij al weer 4 jaar ervaring mee...
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:45
En jij meer dan 4 jaar daarvoor, wat zeur je toch steeds stumperd.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Als we over het verleden gaan hebben, ummm tel het aantal sterren even! Maar mede Ajacieden, wij moeten ook nog winnen hè, effe wachten met het schreeuwen.
Vind ik leuk
Snoun +1545
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Een voorbeeld van hoe wij als Ajacieden ons moeten gedragen. Duimpje krijg je erbij!
Vind ik leuk
Mark Debee +256
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Sterren tellen klinkt zo fout bij jullie
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 16:35
tuurlijk PSV speelt dramatisch en geef je zo een commentaar, zwak hoor lees over, soort maar de afgunst druipt er van af
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Terecht , je wordt toch slaperig van steeds die herhaaltoets van die PSV-ers.
Vind ik leuk
mitchelg +55
zondag 20 januari 2019 om 22:26
psi speelde prima tot de 80e minuut
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2319
zondag 20 januari 2019 om 17:23
Ongelofelijk dat psv supporters nog wat posten .. ik zou het t eerste half jaar niet over voetbal hebben als psv er
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Omdat ze nu een uitwedstrijd bij Emmen verliezen? Ik kan me herinneren dat Ajax thuis verloor van Willem2 en tot aan vandaag niet eerste stonden maar dat weerhield de Ajacieden er niet van over voetbal te praten dus moet je dat ook niet van PSV'ers verwachten omdat ze nu voor het eerst dit seizoen achter Ajax staan.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2319
zondag 20 januari 2019 om 17:36

Ouwe dibbes schat jij emmen even hoog in als willem 2 ???
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Ik schat ze allebei in als ploegen die je gewoon moet pakken als Ajax of PSV zijnde.. Ajax speelde thuis en verloor en PSV uit op kunstgras..

Edit: Met PSV verliest bedoel ik speelt gelijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Tot over een half jaar!
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Dus ik neem aan dat we van jou het komende half jaar ook geen last hebben 🤫🤫
Vind ik leuk
Mark Debee +256
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Gloryhunter. Jij ook tot ziens weer in Juni.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Ja klopt heerlijk he 🤣
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Ach kerel zeur toch niet zo, je PSV was vanmiddag MET Bergwijn met Lozano met Guti met Dumfries met De Jong met Angelino, dit PSV bewijst toch weer niet toereikend te zijn, al helemaal niet voor Europa.
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:14
En wat is jouw reactie over Ajax met Ziyech, met tadic, met de jong en met de ligt 🤫
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Frank0770,
Hier mijn reactie aan Come On Pessjevee,
#Come On peesjevee 16.21

Ik als Ajacied vind dat jij gelijk gekregen hebt.
Ajax heeft voor mijn gevoel de titel nu verspeeld.
Ajax had de luxe een thuiswedstrijd te spelen, miste een strafschop voor de 4-1 en door zo'n lulkeeper de titel nog uit handen geeft. In eerdere mails had ik al aangegeven dat Lamprou totaal ongeschikt voor het betaald voetbal is en ik begrijp niet waarom Ajax alleen maar aandacht voor veldspelers heeft en helemaal niet aan een goede reserve keeper denkt. Waardeloze zakkenwassers die scouts. PSV vond ik vandaag ook helemaal kloterig spelen, begrijp niet waarom PSV bovenaan staat als je niet eens met gemak van de nr. 15 Emmen kan winnen. Maar goed, Ajax verloor van zichzelf in de hele breedte en ik denk dat PSV kampioen gaat worden, alhoewel het seizoen nog niet helemaal afgerond is.
Drama van de Arena !#

Ik geloof dat ik eerlijk ben.
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:26
Klopt. Had je reactie nog niet gelezen toen ik mijn reactie op jou had geplaatst. Wel leuk om te zien dat we beide met een andere blik kijken. Jij zegt, PSV speelde kloterig. En Ajax verliest van zichzelf. In mijn ogen is het juist PSV die van zichzelf verloor. Tot aan de 80ste de wedstrijd totaal onder controle. (Zonder groots te spelen, want dat deden ze zeker niet). Maar geen moment serieus in de problemen gekomen. En een doelpunt afgekeurd waarvan in mijn ogen de beslissing op zijn minst discutabel is. Ajax een punt gewonnen dankzij de scheids. Want ik denk dat zelf jij niet zult ontkennen dat Heerenveen een 100% penalty onthouden is.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 19:37
Frank0770 de ommekeer is die arrogante nonchalante strafschop van Tadic. Voordat hij die nam zei ik al tegen mijn maatjes dat hij er niet in ging. Ik kan wat Ajax betreft zoveel argumenten naar vorne brengen maar dit is voor de Ajacieden een drama. Maar nogmaals PSV is gewaarschuwd en PSV zal het mentaal moeten kunnen opbrngen om alles te winnen en Ajax heeft moreel een klap gekregen.
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:53
Er is vandaag een ding wat we geleerd hebben. De competitie blijft waarschijnlijk spannend tot het einde. Denk alleen dat Ajax het vandaag juist heeft nagelaten om PSV te waarschuwen. Dit was voor Ajax de uitgelezen kans om PSV een dreun te geven, en dan laten ze het na. Maar ik durf er geen voorspelling over te doen wie aan het langste eind trekt. Ik schatte de kansen voor vandaag 50/50 in. En daar heeft vandaag weinig verandering in gebracht. Dat het maar lang spannend mag blijven. Met uiteindelijk een verdiende kampioen.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 21:01
Frank0770 als beide ploegen alles winnen tot 31.3.19 dan wordt de wedstrijd in de Arena beslissend. Met het grootste gemak zou ik eggen dat Ajax bij voorbaat al gaat winnen, maar ik twijfel nu. Ajax is onberekenbaar. Wel moet ik er bij vermelden dat Ajax net als in Edhv De Ligt miste, nu Onana en Tagliafico mist, maar dit wil ik niet als excuus naar buiten brengen maar voor mezelf.
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 21:12
Voor vandaag had ik je gezegd dat Ajax en PSV beide weinig punten zouden laten liggen buiten de onderlinge wedstrijd om. Maar de eerste wedstrijd na de winterstop blijkt dat dus gelijk ongegrond te zijn. Snap inderdaad dat je dat niet als excuus wilt gebruiken. Want als ik de algehele tendens hoor onder de Ajax supporters, is dat juist dat Ajax zoveel beter is dan PSV omdat ze zo’n sterke bank hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
AFP +3789
maandag 21 januari 2019 om 11:31
Hi Frank eens met je post. Oneens met de laatste zin:

#Want als ik de algehele tendens hoor onder de Ajax supporters, is dat juist dat Ajax zoveel beter is dan PSV omdat ze zo’n sterke bank hebben.#

Het is over en weer het opscheppen over een sterke bank en een sterke bank is nicht in sprache op deze topic, daarnaast al zou je een sterke bank hebben en die spelers worden niet (goed) gebruikt zoals door Ten Hag tegen H'veen gedaan werd door Neres pas 20 minuten voor tijd het veld in te sturen dan ben je tactisch fout bezig, sterke bank wel of niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Frank0770 +293
maandag 21 januari 2019 om 13:03
Mwa, heb weinig PSV supporters zien opscheppen over een sterke bank. En heb het argument dat Ajax kampioen wordt dankzij de sterke bank toch echt heel vaak voorbij zien komen. Vooral na de bekerwedstrijd van PSV tegen RKC. En ik kan ook niet zeggen dat ik het oneens ben met deze stelling. Qua basis ontlopen PSV en Ajax elkaar weinig. En ik vind ook dat Ajax een sterkere bank heeft. Maar om nu het verlies tegen PSV alleen op de afwezigheid van de ligt te schuiven vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Vond bv vandaag de ligt ook niet echt de uitblinker bij Ajax zeg maar.
Vind ik leuk
AFP +3789
maandag 21 januari 2019 om 13:15
Ik vond de De Ligt ook heel zwak vandaag, zeker als captain moet je overzicht hebben en niet steeds proberen nog een doelpunt te maken bij een stand van 3-1. Meer terugtrekken en met counters van Neres proberen uit te breken.

#Maar om nu het verlies tegen PSV alleen op de afwezigheid van de ligt te schuiven vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan.\#

Ik vond en vind van wel, omdat door de afwezigheid van De Ligt die zeker op De Jong ging spelen, moest Ten Hag een andere bezetting met Frenkie de Jong als verdediger op het veld zetten, met alle gevolgen van dien, dat hebben we gezien dat 3-0 verlies. Maar ik verwacht dat Ten Hag deze fout niet meer gaat maken. Als De Ligt nog tot de zomer blijft dan is achter bij Ajax m.u.v. de doelman, met Magallan, De Ligt en Tagliafico en Mazraoui (gisteren helaas naar links moeten verschuiven agv de blessure van Sinkgraven) wel stabiel en dan zal naar verwachting PSV het heel zwaar hebben in de Arena En als het niet zo wordt dan is PSV weer kampioen zo simpel is het. Ik zag gisteren een PSV dat dieper dan hun ondergrens is gezakt, vond PSV met de allersterkste opstelling heel erg slecht. Bijna alle spelers waren niet aanwezig, alleen Bergwijn was voldoende.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 13:22]
Vind ik leuk
Frank0770 +293
maandag 21 januari 2019 om 13:56
Dat Ajax van PSV verloor, enkel door de afwezigheid van ligt blijf ik een erg goedkoop excuus vinden. Maar daar kunnen we uren over discussiëren zonder eruit te komen. Simpelweg omdat we het nooit zullen weten. En PSV diep door de ondergrens zakken? De complete eerste helft waren ze heer en meester, alleen laten ze het na om verder uit te lopen qua score. Dat was ook de analyse van de boer en bruggink in de rust. 2de helft beginnen ze ook redelijk en gaan ze weer op zoek naar de 2de treffer. Het eerste doelpunt wordt naar mijn mening onterecht afgekeurd. De 2de wordt terecht afgekeurd. Uiteindelijk maken de dan toch de 2de, en tot op dat moment was er nog geen enkel gevaar voor het doel van PSV. Dan valt vanuit het niets de 1-2 rond de 80ste minuut. Dan weet je dat Emmen die laatste 10 minuten alles of niks gaat spelen. En loop je dus tegen een onfortuinlijk gelijkspel op. Ik verwijt PSV wel dat ze een 0-2 voorsprong in de laatste 10 minuten nog weg geven. Mag simpelweg niet gebeuren. Maar dat heel PSV door de ondergrens zakte kan ik echt niet zeggen. Waar ik ook niet kan zeggen dat ze een super wedstrijd speelde natuurlijk. En Bergwijn de beste aan de kant van PSV???? Ik vond Bergwijn juist samen met Lozano de slechtste gister. Rosario was de beste, heel de wedstrijd constant. Op de juiste momenten de bal veroveren. En telkens de oplossing naar voren zoeken. En de jong was de eerste helft de uitblinker. Prima kop goal gemaakt. Telkens aanspeelbaar, paar x de bal goed doorgekopt of afgelegd. Kijk bijvoorbeeld naar die bal die die panklaar legt voor dumfries. Als dumfries die bal 100x vanaf die plek zo vrij op doel kan schieten, gaat ie er 99 van de 100x in. En aan het het eind van de 1de helft staat ie gewoon weer op zijn eigen 16 mee te verdedigen om zo een gevaarlijke pass te onderscheppen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Zag je ze zielig tijdrekken 😂😂
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 16:37
fat tijdrekken doet Dumfries elke keer ook bij oranje en in de CL, deed hij dat, jammer
Vind ik leuk
Mark Debee +256
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Zagje die “ kutkeeper” jullie kloten nog redden? Jajajajajaja
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
zondag 20 januari 2019 om 20:37
Ook het enige dat hij goed deed
Vind ik leuk
Antikunstgras +14621
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Die eerste plek zou zeker lekker zijn. Maar 11 plus op de bank nog een paar teleurgestelde psv-ers. Geen leuk gezicht .... of misschien toch wel?
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Dit gelijkspel is slag1....aan ajax om slag2 uit te delen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:04
Gaat goed. 3-3 op dit moment. Al een nat plekje in je onderbroek?
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:41
Doei!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:14
Hoogmoedige droeftoeter, ga zitten en houd je bek!!!! 4 - 4
Vind ik leuk
Korm +40100
zondag 20 januari 2019 om 19:25
Hoogmoed....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:51
Jullie hebben het inderdaad laten zien HAHAH
Vind ik leuk
mitchelg +55
zondag 20 januari 2019 om 22:25
hahhahhahhhahhhahhhhahhhahhhaaaahhha
/>
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:26
🤣😭😭😭
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 08:35
Ik heb net ff de stand bekeken , maar over welke 1e plek heb je het nu .
Ach Ajax heeft virtueel ff eerste gestaan gisteren , en daar moeten ze het in arrogantdam maar mee doen , hahahaha
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Hahahaha troostprijs voor ons dan? 😋
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:37
Ik ben ook niet voor PSV en ben voor mooi voetbal , dus van mij mag Ajax gewoon kampioen worden dit jaar .
Maar toen ik hier de arrogante en denigrerende reactie's van bepaalde Ajacieden gisteren las , moest ik gisterenavond toch wel lachen na Ajax-Heerenveen .
Vandaar arrogantdam .
Maar er is niks verandert , Ajax en PSV hebben het allebei nog in eigen hand .
En PSV-ers hier zijn net zo erg als Amsterdammers , die beginnen ook veel te hoog van de tporen te blazen terwijl er helemaal niks beslist is .
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:45
Haha welkom op VP zitten ook geen nare bedoelingen. PSVers hadded hetzelfde gedaan als ons ajacieden. Als er een kans is om elkaar even te fukken moet je die ook aanpakken natuurlijk. 😋
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:03
Hahaha , alleen heeft jullie kans maar een goede 2 uur geduurt ;-)
Vind ik leuk
peesjeevee +3223
maandag 21 januari 2019 om 08:56
hahahahahahaha zelf al meer dan 1000 wedstrijden geen koploper en nu weer niet.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:31
Alles op zijn tijd :)
Vind ik leuk
UpOne +1034
maandag 21 januari 2019 om 10:43
hhhaa lekker geslapen jonge???
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:30
Heerlijk ! Haha de eredivisie is eindelijk begonnen dus kan ik weer losgaan op VP :)
Vind ik leuk
UpOne +1034
maandag 21 januari 2019 om 17:45
Valt te merken ja! Genoeg alcohol achter de kiezen gisteren he?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:48
Nee joh moest nog 2 uur rijden van amsterdam. En zat die avond al met een flinke kater thuis dus nee dankje. Maarja beide nog alles in eigen hand. :)
Vind ik leuk
UpOne +1034
maandag 21 januari 2019 om 17:51
Vast 2 uur met de lippen stijf op elkaar gezeten? hahaha na 2-3 jaar kon de koppositie weer eens overgenomen worden.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:12
Pff..
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Hmmm ik wacht nog steeds?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Ik ook.. 🤣
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Ajax ook😂😂😂😂
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Ajax ook🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Ajax heeft nu ook gespeeld 😂😂😂😂
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Ajax ook hahaha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Daarom! Die eerste plek is na vandaag voor ons en geven we niet weg!
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Hahahahaha die geven we niet meer weg... dat heb je met zo'n grote bek!
Vind ik leuk
abraksas +2713
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ja en? Is dat een reden niet blij te zijn met puntverlies van PSV?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:16
Je schiet er alleen geen reet mee op. Blijft gewoon hetzelfde hahaha
Vind ik leuk
abraksas +2713
maandag 21 januari 2019 om 14:56
Om zo beter dat PSV ook puntverlies geleden heeft, is het gat iig niet weer groter geworden.
We schieten er dus niks mee op nee maar we verliezen er ook niks door.
Vind ik leuk
Youri99 +10833
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Oke platte wagen boy
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Tot zover genieten we gewoon van deze uitslag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Ik denk dat dit juist een extra boost geeft...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
Ik ben niet zo van het fucken en je hebt gelijk, wij moeten nog, maar toch kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Tuurlijk niet, maar het lijkt het hier er veel op of enkele Ajacieden al een kampioensfeest aan het vieren zijn.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Nou, volgens mij heb ik dat Psv’ers hier de afgelopen 17 speelronden zien doen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Ach, dat hebben genoeg PSV'ers ook gedaan joh.
Er valt nu gewoon nog niks over te zeggen, we zien het over een paar maanden wel.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 16:37
En dan nog. Zeg maar dag met het handje tegen de "5 punten voorsprong", nu dus "o" punten nog en dan is het nu afgelopen met "we staan bovenaan". Gerechtigheid !!! Al zou Ajax nu verliezen dan nog, want PSV bevestigt toch zelf dat deze ploeg een matige is en terecht uit de CL geleld werd. De vernieuwde Groningen komt ook nog op bezoek.
Vind ik leuk
pietjo +4
zondag 20 januari 2019 om 17:19
Dus
Vind ik leuk
RUSLAND +44
zondag 20 januari 2019 om 17:19
3-1
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Ja klopt we zijn bezig is al 3-1🤣
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Dan nog heeft Ajax die strafschop gemist.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 19:13
Come On peesjevee 16.21

Ik als Ajacied vind dat jij gelijk gekregen hebt.
Ajax heeft voor mijn gevoel de titel nu verspeeld.
Ajax had de luxe een thuiswedstrijd te spelen, miste een strafschop voor de 4-1 en door zo'n lulkeeper de titel nog uit handen geeft. In eerdere mails had ik al aangegeven dat Lamprou totaal ongeschikt voor het betaald voetbal is en ik begrijp niet waarom Ajax alleen maar aandacht voor veldspelers heeft en helemaal niet aan een goede reserve keeper denkt. Waardeloze zakkenwassers die scouts. PSV vond ik vandaag ook helemaal kloterig spelen, begrijp niet waarom PSV bovenaan staat als je niet eens met gemak van de nr. 15 Emmen kan winnen. Maar goed, Ajax verloor van zichzelf in de hele breedte en ik denk dat PSV kampioen gaat worden, alhoewel het seizoen nog niet helemaal afgerond is.
Drama van de Arena !
Vind ik leuk
AVDV +1644
maandag 21 januari 2019 om 14:32
''En dan nog. Zeg maar dag met het handje tegen de "5 punten voorsprong", nu dus "o" punten nog en dan is het nu afgelopen met "we staan bovenaan". Gerechtigheid !!! Al zou Ajax nu verliezen dan nog, want PSV bevestigt toch zelf dat deze ploeg een matige is en terecht uit de CL geleld werd.''

En nu is het opeens over en uit voor Ajax?! Jij weet ook niet wat je wil...
Vind ik leuk
AFP +3789
maandag 21 januari 2019 om 15:53
Js ik weet wat ik wil .
Ik schatte de situatie op het moment dat Ajax voorstond.
Wie had verwacht dat het anders afliep. Jij ?
Maar ik was te vroeg met mijn enthousiasme.
Leermoment voor de volgende keer.
Ajax was klote gisteren maar Ajax is nog steeds mijn club.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
🤣🤣 Wat is dit heerlijk!
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:08
🤣🤣wat is dit heerlijk!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor!!!!!!
Vind ik leuk
Ale +6158
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Te koop: plattekar..
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Nee, die stinkt naar poep.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Heerenveen thuis, altijd lastig.
Vind ik leuk
John Garp +5471
zondag 20 januari 2019 om 20:53
Oké, oké, eerlijk is eerlijk. Heb je een punt. Maar wij dus ook.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 23:18
Haha mooie reactie, zo hoort het!😉
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Heerenveen thuis, met 12 man tegen 11 ook hahahaha
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Heerenveen thuis altijd lastig.
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lalalalalala lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Emmen :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Lalalalalala lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa Heerenveen :)
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Verdiend gewonnen, en nu? Wel schattig dat je precies mijn bericht gebruikt, kon jezelf niks verzinnen :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:08
Zie mijn reactie op de Ajax - Heerenveen post.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Verdiend gewonnen? Weet je niet eens wat de uitslag is geworden? Droeftoeter
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 19:44
Ik bedoelde dat Heerenveen verdiend een punt heeft gewonnen, jammer dat je meteen met Droeftoeter komt, zegt veel over hoe graag je discussie uitlokt :)
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Hahaha verdient een punt gewonnen, hij is goed zeg! Over het uitlokken van een discussie gesproken, bj leuk proberen te doen terwijl je eigen club nog moet spelen. Ik zou zeggen, leer van deze momenten, volgende keer pas leuk doen als het ook daadwerkelijk leuk is.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 19:09
Jalalalalalallalalalalala Heerenveen!!!!
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 19:25
het waren 2 leuke uren ;)
Vind ik leuk
Korm +40100
zondag 20 januari 2019 om 19:26
Heerenveen thuis ook altijd lastig ;)
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 20:16
Klopt :)
Vind ik leuk
AlecBlc +1793
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax was al kampioen, maar nu voor 110% zeker
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Echt, weet je het heel zeker?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat is dit genieten! Nog even en die eerste plek is van ons! Gefeliciteerd Emmen!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Ik gaf je per ongeluk een like. Waarom nu al doen alsofwe al hebben gewonnen. Beter stil blijven en zo gaan doen nadat wij onze wedstrijd hebben gehad.......
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Like
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Even? Even? Arrogantie wordt afgestraft met een dikke vette uppercut!
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 23:21
Nog even? Ik weet niet wat jij onder even verstaat? Ik hoop dat je veel gedult hebt🤣
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 20 januari 2019 om 16:21
N heerlijk trainingskamp in Doha...het gevoel was goed....En dan dit !
Vind ik leuk
Youri99 +10833
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Hoi plattekar bv, kan ik de reservering van psv overnemen?
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Precies. Mooi dat de druk nu bij Ajax ligt. Gaan we maar ogen week in week uit. We waren echt slapjes vanmiddag. Terecht puntverlies
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Snap ook niet dat van Bommel pas zo laat ging wisselen. Lozano heeft geen moment in de wedstrijd gezeten en bleef maar staan.
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Exact
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Tja zo te zien genieten de mensen hier meer van een nederlaag van PSV dan dat ze zelf een overwinning halen.Voor de PSV fans is t balen maar gewoon doorgaan en volle strijd leveren.Mooi dat ze in Amsterdam weer eens kunnen genieten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Ja want dat gebeurt hier nooit andersom. Als je kijkt naar de gemiddelde commentaar hier zie je dat de "haat" richting Ajax vanuit veel hoeken (lees fans van allerlei clubs) komt, terwijl Ajax fans zich vooral op slechte wedstrijden van PSV en in mindere mate op Feijenoord richten. Obv die situatie genieten er waarschijnlijk meer mensen hier wanneer Ajax onderuit gaat dan wanneer PSV onderuit gaat.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Het is maar net hoe je t spelletje beleefd.Als me eigen club maar wint vind ik veel belangrijker dan wanneer de concurrent verliest .Zo kijk ik naar het spelletje.Dat t fijn is en meegenomen kan ik nog wel bij inkomen maar het kleutergroep gehalte is wel weer erg aanwezig en in dit geval vanuit een hoek waar nu eenmaal veel kleuters wonen.Andersom heb je er ook wel maar die vallen niet zo op omdat het er niet veel zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:54
Tja, tis inderdaad wat je zegt. Het ligt eraan hoe je het beleeft en ik zie dat er aan beide zijden veel kleuter rondlopen, maar dat de "haat" (misschien wel vooral afgunst) richting Ajax echt in zo'n beetje elk topic er vanaf druipt. Maar goed, je hebt gelijk. We moeten vooral op ons eigen cluppie letten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:02
Als jij echt objectief was dan zou jij zien dat het gedrag van sommige Ajaxfans net zo slecht is als dat van PSV fans .
Jammer dat zo'n grote club als Ajax een aantal supporters heeft die nog kleiner zijn als een luis .
Maar de vele goede supporters gun ik een kampioenschap omdat ik als objectief supporter vind dat Ajax het mooiste en beste voetbal speelt .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:15
Inderdaad, dat is helemaal wat ik ook vindt. T blijft alleen wel zo dat er meer afgunst bestaat richting Ajax dan vanuit Ajax.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:21
Dat hebben de grootste clubs van een land altijd helaas .
Die zijn het meest geliefd , maar ook het meest gehaat .
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 17:58
Als t zo blijft genieten we van èn puntverlies van psv èn een overwinning van Ajax... Werd tijd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:17
Als ik jou was zou ik nog een keer goed naar de stand kijken dan ....
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 18:19
Als ik jou was Zou ik mijn reactie nog es overlezen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:22
Dat heb ik gedaan , en van welke overwinning van Ajax ben jij aan het genieten dan ???
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 18:28
Nog es een keer lezen... Alleen de eerste 4 woorden dan... Misschien dat t wat makkelijker te begrijpen is voor je??
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 18:31
Btw, kijk nog eens goed naar de tussenstand?! Vooralsnog... ALS T ZO BLIJFT
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Btw kijk eens naar de eindstand . En die blijft zo .
En naar aanleiding van jouw eerste 4 woorden maakte ik de opmerking dat je nog maar eens goed moest kijken .
Jammer voor Ajax , PSV heeft heel veel geluk nu .
Maar ze hebben het allebei nog in eigen hand .
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Heb t gezien en naar aanleiding van mijn opmerking vond ik je reactie een beetje misplaatst.. Succes verder en geniet nog van je weekend
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Het is triest voor woorden als je je zo op PSV focust.
Triest!
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 19:30
Wie zegt dat ik me op psv focus? Volgens mij Hadden LUFC en ik t toch echt over Ajax... Weet niet op welke planeet jij leeft?!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:31]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Het was niet voor jou bedoeld.
Jij bent juist respectvol bezig hier.
Sorry.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 20 januari 2019 om 22:33
Oh dacht dat je op mij reageerde.. Sorry van mijn kant!
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Ik ben er echt verziekt van. Zoveel kansen missen, dan 2x de VAR en dan een 0-2 nog niet over de streep trekken. Ik reken t van Bommel aan dat ie Pereiro brengt. De wedstrijd schreeuwde om te bikkelen en met bloed en zweet de 3 punten mee te nemen. Dan breng je Sadilek. Maar nee hoor....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
Want met twee punten voor ligt de druk niet ook bij PSV? Dat slaat nergens op, tenzij je tien punten losstaat van de nummer twee. De druk is bij beide clubs even groot, bij Ajax alleen wat vaker ook doordeweeks 😉
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:37
De druk lag al bij Ajax als ik alles en iedereen hier moest geloven. Voor Ajax veranderd er helemaal niks. Ze moeten nog steeds alles winnen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:54
En PSV moest dat voor vandaag ook, net zoals beide clubs die druk elk seizoen hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
EMMEN WE HOUDEN VAN JULLIE
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Hahahahaha die naam! 🤣🤣
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Een grote held...geef die vent een telefoon
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
HEERENVEEN, HEERENVEEN, LALALA, HEERENVEEN.
Vind ik leuk
rexxo +17030
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ik weet de uitslagen niet van de wedstrijden vanmiddag, is er nog gevoetbald?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ja Emmen heeft 2-2 gespeeld tegen PSV! Koploper onwaardig!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Maar dan kom je erachter dat Ajax toch echt een tijdje terug verloor van PSV
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Ik geloof dat de uitslag 4-4 was
Vind ik leuk
Henkings +1007
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Je kunt beter PSV bedanken. 2-0 weggeven tegen Emmen.....
Vind ik leuk
KCP +1476
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Calimero's zijn op hun snavels gegaan
Vind ik leuk
Martinus69 +6334
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Als niet-PSV'er vind ik het gedrag van vele Ajacieden meer van Calimero-gedrag getuigen dan het gedrag wat ik van de meeste PSV'ers hier opmerk....

Maar goed, succes tegen Heerenveen vanmiddag. En pas op; hoogmoed komt voor de val
Vind ik leuk
Degraaf +2796
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Je hebt zeker de reacties van PSV'ers niet gelezen toen Ajax punten liet liggen, die waren nog triester ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 16:27
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Deck010 +10214
zondag 20 januari 2019 om 16:33
mooi dat jij beslist voor alle Ajacieden hier......ben jij JC zelf soms?
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 17:00
Ik beslis niks voor alle Ajacieden hier. Veel Ajacieden hier kan ik juist erg waarderen. Maar dit soort opmerkingen zijn echt kansloos en is puur om ons te provoceren. Kansloos rn zou jij ook niet willen andersom toch?
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 18:09
Laat je dan niet provoceren. Als je niet reageert zullen mensen niet meer provoceren. Voor hen is het leuk alleen wanneer ze reageren. Als je dat nog steeds niet snapt wil ik je helpen. Niet reageren.
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 18:18
Zou nog beter zijn als zn eigen supporters hem corrigeren. Maargoed. Misschien n illusie
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 18:32
Waarom zou je dat willen. Iedereen mag zeggen wat ze willen zeggen, zonder te discrimineren. Wat jij in de hand hebt is je eigen reactie. Laat je niet maken. Gewoon ff knuffelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
maandag 28 januari 2019 om 09:36
De ellende is dat trollende Ajacieden mij als Ajacied toch minder opvallen. Ik kan niet voor de rest spreken, maar er ontbreekt een soort trigger/ergernis die jij dan wel hebt.
Vind ik leuk
RaVARber +9391
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Hahahahahah Wobotje. Koning Kansloos die je bent.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Ik zie hier anders heel wat Calimero neuzen die er normaal niet veel zijn met ineens allemaal nieuwe accounts. Wat zou het mooi zijn als jullie straks zelf ook op je bek gaan.
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 18:15
Als je wilt beledigen doe het dan wel goed. Kijk even wie Calimero is/was, en hoe veel Ajacieden hier reageren.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ze huilen nu :D
Vind ik leuk
Martinus69 +6334
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Ongelofelijk... Die Pedersen scoorde tegen Groningen zwaar onverdiend de punten binnen en nu weer.... een goudhaantje daar!

Vind ik leuk
FCG1971 +5070
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Das Phantom
Vind ik leuk
Martinus69 +6334
zondag 20 januari 2019 om 16:58
Bij Groningen kwam er helemaal niet uit met hem...
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
zondag 20 januari 2019 om 17:06
Ik weet het. Ik wens dat stuk ongeluk ook weinig goeds toe.
Vind ik leuk
Emmenaar +850
zondag 20 januari 2019 om 18:03
Hahaha. Tegen Groningen was écht niet onverdiend. Drie punten wel, maar één toch zeker niet.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Emmen had eerste helft tegen FCG helemaal niets in te brengen, net zoals vandaag tegen PSV. Maar kwa karakter is Emmen ijzersterk. Net een bokser die tik op tik krijgt maar telkens weer opstaat
Vind ik leuk
Emmenaar +850
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Emmen gunde Groningen de bal en die konden daar weinig mee uitrichten. Weinig weggegeven en iets minder gecreëerd. Naar mijn idee speelden beide ploegen toen slecht. Hadden eigenlijk beide 0 punten moeten hebben.
Vind ik leuk
Ajax +822
zondag 20 januari 2019 om 16:24
HHAHAHHAHAHAH
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:42
HIHIHIHIHIHIHIHI
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Hahahahahaha. Precies vriend van me. Het wordt een prachtige zondag. Wij worden kampioen. Het geluk is eindelijk een keer op.
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Psv heeft het nog gewoon in eigen hand hoor. Moet je zien hoe al de Ajacieden reageren, ze kunnen voor het eerst op gelijke hoogte komen met psv en doen alsof ze de cl gewonnen hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
WIJ hebben alles in eigen hand. Wij worden kampioen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3611
zondag 20 januari 2019 om 16:40
Beiden hebben ze alles in de hand, wanneer we vandaag winnen zal het echter een lichtvoordeel voor ons zijn omdat we nog thuis tegen psv moeten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:42
Hahahahahahaha. Wat een prachtige zondag is het geworden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Rustig aan mannen, we moeten nog wel presteren vanmiddag. Het is wel een lekkere opwarmer voor de tweede seizoenshelft ☺️
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:45
PSV had al veel vaker punten moeten verspelen. Maar nu zal de klad er wel inkomen.
Vind ik leuk
Futjebal +2843
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Hahahaha...niet te vroeg juichen sukkeltje...Heerenveen bedankt!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hahahahahahaha
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Hahahahaha Heerenveen bedankt!!!
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
zondag 20 januari 2019 om 18:50
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha bedankt heerenveen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
hahahahahahahahaha, Heerenveen bedankt!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Kayzer +3211
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Hahahahahahhahahahhahahhahahahah!!! Heerenveen, Lammers (PSV kind)

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 19:19
ik wou hetzelfde typen maar dan met Heerenveen er in verwerkt. maar dat staat zo lullig he ;)
Vind ik leuk
peesjeevee +3223
maandag 21 januari 2019 om 09:03
HAHAHAHAHAHA sukkeltje sukkeltje sukkeltje.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
maandag 21 januari 2019 om 10:53
En heerenveen :)).
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 21 januari 2019 om 12:53
Zo dom van je hahaha!
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
maandag 21 januari 2019 om 12:57
Hahahahaha Heerenveen bedankt!!!
Vind ik leuk
lynxho +0
maandag 21 januari 2019 om 17:38
😂 Hahahahaaa, met de kennis van nu....
Vind ik leuk
Hupfean +5709
maandag 21 januari 2019 om 21:52
Je vergeet Heerenveen bedankt. O wacht......
Vind ik leuk
Roeptoeter +19315
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahaha. Dank namens Humberto.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax gefeliciteerd. Simpel kampioen🙌
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
Deck010 +10214
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Ik weet dat je Pools bent, maar ken je de uitdrukking “ de huid niet verkopen voor de beer geschoten is”?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Kijk uit! Anders gaat ie nog op beren jagen ;-) je weet het nooit he
Vind ik leuk
AlecBlc +1793
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Ajax kanpioenen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
JAAAAAA!!! LEKKER EMMEN!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:07
hoe staat het in A'dam?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:43
JAAAAAAA! LEKKER HEERENVEEN!
Vind ik leuk
Lee +1108
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lekker zeg, eindelijk een keer pech in de laatste minuten, nu Ajax wel zelf eerst winnen vandaag, anders heb je er nog niks aan
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
Ajax.nl +1834
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahahahahahahahahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:50
2 uur later....Hahahahahahaha.
Vind ik leuk
RaVARber +9391
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Hahahahahahahha.
Vind ik leuk
pico323 +7896
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Lekker haha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:50
2 uur later, lekker hahahahaha
Vind ik leuk
pico323 +7896
maandag 21 januari 2019 om 02:18
Top deze reactie. En dat zo laat bijna 8 uur voor jou moetje niet naar bedje.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Pedersen for president
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 16:20
😂😂😂
Vind ik leuk
ficusje +3184
zondag 20 januari 2019 om 16:21
V bommel man of the match.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Onze topclub rekt tijd tegen emmen 😂😂😂
Vind ik leuk
dhrwobo +45790
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Ach. Heb maar een grote mond. Die hebben jullie al jaren ten onrechte. We wachten wel even af wat t seizoen nog allemaal brengt voordat we ons al rijk rekenen. Kan jij ook beter doen.
Vind ik leuk
Ajax.nl +1834
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Heerlijk man, jullie arrogantie afgestraft. Alleen maar bla bla bla, arrogante psv fans!! Hup in je grot kruipen en huilen nu. Gewoon nemen als een man/vrouw en stil zijn! En aub even je grote mond houden voortaan en niet arrogant gaan doen!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:22
Hou jij je nu ook aan je eigen woorden?
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1133
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Alweer Pedersen. Die man wordt een cultheld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Trieste nederlaag. Wat ga je tegen jezelf voetballen in de 2e helft...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Pedersen...
Vind ik leuk
ihvmmdk +7223
zondag 20 januari 2019 om 16:20
EMMEN!!!! Parel van de Eredivisie!
Vind ik leuk
Il Gordo +21265
zondag 20 januari 2019 om 16:20
Nou, PSV is anders toch weer een punt uitgelopen op Feyenoord. Chapeau.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1824
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Krukjes en touwen in de uitverkoop in Eindhoven!
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Laat ze die platte kar maar weer ff in de stalling staan hahah
En wat heerlijk om het huilebalkie de jong voor de camera zien janken 🤣🤣
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1824
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Breaking: Napoli laat interesse in Lozano varen
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 16:27
🤣🤣🤣 napoli bied aleen nog younes voor lozano
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1824
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Napoli zegt: betaal ons maar 30 miljoen om m hier te stallen
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 16:35
🤣🤣🤣 precies dat Jah hahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:51
Breaking: Ajacieden zijn na 90 minuten nog maar de helft waard.
Vind ik leuk
BluRP +544
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Die zag ik niet aankomen...
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor psv gelijk heerlijk
Ongeacht wat Ajax straks doet dit is gewoon heerlijk eindelijk weer ff met beiden benen op de grond gezet
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:45
U zei?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hier past maar 1 reactie: 🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:25
Lach je nog steeds zo hard?
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Var is Volgens de Amsterdamse regels
Vind ik leuk
appeltje +4342
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Doelpunten waren volledig terecht afgekeurd. PSV was gewoon niet goed vandaag.
Vind ik leuk
Mo +13257
zondag 20 januari 2019 om 16:30
VDAR?
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 16:47
zit het een keer niet mee, want het geluk had PSV de,e keer niet mee, dan is het niet PSV die slecht was, nee het is weer de VAR de scheidsrechter Zeist, altijd iemands schuld maar nooit die van PSV
Vind ik leuk
Drobtine +2662
zondag 20 januari 2019 om 17:46
en jet plastic veld
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 17:57
ja het veld was schuld lees il net van Dumfries
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:26
En dat uit de mond van een Ajacied.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Heerlijk begin dit!
‘Wij gaan geen punten verspelen’
Zekers.
Hahahahahahah
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12786
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Emmen uit altijd lastig 😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Lekker hoor😁😁😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Zo, dat zal aardig ontvangen worden in A'dam!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Moeten wij maar helpen volgende week.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
BAM, daar is t breekpunt!!! Nou ff Heerenveen verslaan en we komen op 1!!!!!
Vind ik leuk
Futjebal +2843
zondag 20 januari 2019 om 20:03
En..is het gelukt...hahaha..breekpunt
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:18
Normaal gesproken moet dit kadootje gewoon uitgepakt worden. Gewoon superslecht door Ajax gehandeld vandaag.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Bammm de deksel op de dikke neus en dat nogwel in blessure tijd.
Gerechtigheid bestaat nog steeds!
Kom op Ajax en pak die koppositie.
Vind ik leuk
Futjebal +2843
zondag 20 januari 2019 om 20:03
Hebben ze hem?... de koppositie?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:27
Hoe is het met jouw dikke neus?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat. Een. Verrassing.

Wow

Congrats Emmen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hahahaha en nu wordt dat spel een x afgestraft van hun. En maar denken dat ze zo goed zijn.
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 16:21
ooooops
Vind ik leuk
Ron83 +623
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Knullig knullig psv 🥴
Vind ik leuk
ficusje +3184
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ook in de eredivisie kan psv het niet volhouden. helemaal niets dit jaar in eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hahahahahahahahahahaha😂
Vind ik leuk
baboushka +1425
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Alles om het een beetje spannend te maken.,;)
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5836
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Jezus wat kut
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Emmen uit altijd lastig
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
zondag 20 januari 2019 om 16:23
😂 ik plaatste dezelfde reactie
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Hoppa knap gedaan van Emmen super resultaat :-)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Wat een mooie dag de zon schijnt, psv spaart zich voor de beker en nu lekker Ajax kijken. Veel plezier allemaal!!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1824
zondag 20 januari 2019 om 17:50
De Teleurstelling Beker?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:04
Dank je. En plezier had ik zeker.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:30
En? Genoten?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 10:37
Jazeker! Het was een spannende wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:28
Gelukkig maar :)
Vind ik leuk
Nilsinno +1028
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Heerlijk
Vind ik leuk
mcmodd +28787
zondag 20 januari 2019 om 16:21
Van harte gefeliciteerd Emmen. Verdiend gelijkspel, dit is een goede opsteker voor een promovendus.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Waar zijn alle Maarten de Lange haters die al
Maanden aangeeft dat van Bommel een drama is en Gerbrands ook. Het wordt eindelijk zichtbaar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Verklaar je nader.
🍿
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Als Ajax wint, met de nadruk op Als, gaan de roeptoeters die naar het puntenaantal kijken bij de definitie: de betere, dan toegeven dat Ajax beter is?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Heerlijk dit! Al die PSV supporters ook weer stil!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Sssssssst, ik denk dat de Ajaxsupporters ook even stil moeten zijn.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Emmen uit, altijd lastig
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:54
Heerenveen thuis, altijd lastig.
Vind ik leuk
MojoRisin +16291
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Vond het al vreemd dat de commentator en analisten zeiden dat PSV veel beter was..
Nou, dat viel nogal mee ondanks dat ze veel meer kwaliteiten hebben..
Ze hebben nauwelijks kansen gehad, goed gedaan door Emmen..
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Wellicht dat er nu enkele reacties van Ajax supporters komen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Eentje heb je al mijn dag kan al niet meer stuk
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Maar wat als Ajax straks verliest?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Ach dan is het nog steeds spannend nog geloof ik vijftien wedstrijden te gaan
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 20 januari 2019 om 18:05
Volwassen reactie. Best zeldzaam hier. +1
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:06]
Vind ik leuk
broedkip +2246
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Ach voordat de competitie begon wist iedereen toch al dat Ajax de nieuwe kampioen was? De rest is van zo'n middelmatig niveau.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:32
En dan toch al 3x niet van dat middelmatige niveau kunnen winnen....
Vind ik leuk
DeNelis +205
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Als Emmen al niet te doen is voor PSV.... Zo genieten van echt voetbal!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:33
Als datzelfde PSV al niet te doen is voor Ajax...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 16:22
En zonder iPhone
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:22
Van Bommel met zijn anti voetbal is klaar bij PSV. Cocu kan nog even wachten en na de zomer weer aan de gang bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
was ook anti voetbal hoor
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
PSV heeft veel betere spelers dan vorig jaar maar ze mogen van van Bommel niet voetballen.
Het is niet om aan te zien en het levert dus ook niks op.
PSV heeft een Simeone als trainer binnengehaald.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
klopt ja voetballend is het gewoon knudde.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Kan Den Bosch die platte kar niet overnemen? Kkd kampioen😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:33
De kar wel maar van dat voetbal van Van Bommel willen we niks.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:34
moeten ze direct kopen die kar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Hoe mazzelde PSV in de slotfase, eindelijk eens pech.
Vind ik leuk
Clutchy +1254
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Nog nooit zo hard gejuicht om een doelpunt tegen PSV na die goal van Wijnaldum tegen PSV!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
LEKKER!!!Bedankt Emmen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Emmen heeft ook zoveul goei🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Zeker ook een top dierentuin! Mooi de stokstaartjes van PSV terug de holen in.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Daar kunnen ze dan gelijk de Giraffe van psv huisvesten, vindt hij nog wat troost bij zijn soortgenoten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
-Vaak-
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Gisteren een kutdag,,,,,vandaag maakt een beetje goed dankzij Emmen! Haha die lampjes worden nerveus.
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2287
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Een heerlijke dag was het gisteren
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:45
Dik vediend hoor
Vind ik leuk
Robert8592 +211
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Zoals ik voorspeld had een paar dagen geleden hier op voetbalprimeur😘
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Huilend naar huis. Nu moeten de boertjus met die K.bus helemaal naar Eindhoven terug. Kunnen ze in de bus kijken hoe Ajax de koppositie in de eredivisie gaat overnemen.
Vind ik leuk
Futjebal +2843
zondag 20 januari 2019 om 20:07
En?? ..is het gelukt?... haha..jij huilend op de bank
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Grote bekkies uit Eindhoven een keer dicht!
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Klopt. Wanprestatie en dan moet je met de billen bloot. Geniet ervan.
Vind ik leuk
Ajax.nl +1834
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Ja niet normaal die arrogantie vanuit Brabant. Heerlijk dit!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Grote bekken uit A'dam ook weer dicht na de uppercut.
Vind ik leuk
Stuiter +739
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Goed voor de spanning van de competitie, wanneer ajax wint uiteraard. Mooi dit.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
zondag 20 januari 2019 om 16:23
Het is begonnen, de platte kar staat al op Marktplaats.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:24]
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Haha, die is goed moet ik zeggen, misschien door rollen naar Den Bosch?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:37
Gratis ophalen?
Vind ik leuk
bert +707
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Ojee nu beginnen de calimoro’s weer te jammeren.gras te groen var Emmen renden te hard.geen zon .maar deed lozano ook mee of niet.ja toch hij heeft alleen maar gemekkerd tegen de scheids want hij kreeg geen rode kaart aangesmeerd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Ik heb alleen maar emmen spelers tegen de scheids zien mekkeren hoor
Vind ik leuk
appeltje +4342
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Nee hoor, kan me een moment voor de geest halen waarbij 3 of meer PSV-spelers naar de scheids rennen vragend om een kaart.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:28
Again het waren vooral de emmen spelers..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:24
We moeten zelf nog wel ff winnen. Dus ff afwachten. Niet te vroeg juichen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:29
Geen stress. Guzubuyuk sleept jullie er wel doorheen
Vind ik leuk
Surinamer +23
zondag 20 januari 2019 om 16:24
Hahahahaha #spannend
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Bizarre ontknoping dit.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:25
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 japie trekpop waar ben je nou??
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Haha stelletje lamzakken, maar lopen mekkeren op Ajax en zelf punten verspelen tegen Emmen 🤣🤣 nee hoor geen arrogantie in Eindhoven uhu
Vind ik leuk
Arvin +7846
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Haha damn wat een haat allemaal. En dan maar roepen dat mensen meer genieten van het afzeiken van Ajax dan het supporten van hun eigen club. Wat gebeurd hier dan allemaal?
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Ben het wel gedeeltelijk met je eenss hoor..
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 16:25
Dieksje?
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Het weekend wordt maar beter en beter.. Heerlijk en nu de drie punten binnen halen tegen heerenveen.
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Ik gun Emmen dat puntje maar ik blijf het gek vinden dat de zevende van ex-JL kan promoveren. Iets klopt niet in het systeem van de KNVB.
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 16:42
waar slaat dat nu op
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 20 januari 2019 om 16:50
Precies zo als ik het schrijf.
Vind ik leuk
Korm +40100
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Heel dom, helaas!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Heerlijk! Lekker Emmen!
Vind ik leuk
Farmer +15019
zondag 20 januari 2019 om 16:26
Weer 2x Pedersen...

Naja, Groningen is niet de enige club die zo zijn bedenkingen over deze knakker heeft dus... In Eindhoven vinden ze m ook niet zo 'lief', denk ik :P

Knap van Emmen, die pakken toch al aardig wat meer puntjes als menig bezoeker hier, ze aan het begin van het seizoen had gegeven.
Vind ik leuk
FRENKIE +30
zondag 20 januari 2019 om 16:27
Prachtclub Emmen! Die platte kar kan nog minstens anderhalf jaar binnen blijven.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Gefeliciteerd Emmen supporters en ajax supporters. PSV heeft het zelf nagelaten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
En hier wordt gedacht dat we al hebben gewonnen. Wees blij dat PSV heeftvgenirst, maar doe niet alsof Ajax al heeft gewonnen. Hoe vaak is het niet gebeurd dat Ajax juist op dit soort momenten ook punten verloor in het verleden.... gewoon lekker nog even mondje dicht houden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:28
Zou zeggen dat PSV de kansen hadden moeten afmaken maar waren niet veel kansen om het af te maken.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Valt me op dat die Bruggink bij FOX sports zich nu geen houding weet te geven bij het gelijkspel van zijn PSV bij het armzalige Emmen. Hij lacht als een boer met kiespijn.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Die PSVers zijn verdacht stil
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Nooit stil en niet stil te krijgen en zeker niet door supporters die vooralsnog nog steeds 2 punten achterstaan
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Wat wil je horen? Dure punten gemorst en heel terecht. Meer kan ik er niet van maken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:40
Ajax nummer 1 op het einde van de dag, ik voel het.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 16:42
proficiat vast. nog 16 wedstrijden...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Kweet wel wat je voelt.
De uppercut van Heerenveen.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1359
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Hoppa!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Heel onterecht dat die 2 doelpunten werden afgekeurd. Dumbfries raakt de bal niet eens aan en Guti kon nergens anders heen. Vind dat de VAR slecht heeft beoordeeld
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Niet zeuren, PSV met zo een elftal moet zonder excuus emmen verslaan.
Vind ik leuk
Dee79 +2706
zondag 20 januari 2019 om 16:29
Emmen uit altijd lastig...haha nu nog ff 220 km terug rijden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Dit was een slechte wedstrijd van PSV. Emmen heeft het goed gedaan vandaag .nu kijken wat Ajax er vandaag van bakt en of ze de kop positie gaan pakken. En zo ja.is het verdiend
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
zondag 20 januari 2019 om 16:30
Tijdrekken tegen Emmen. Zo dik en dik terecht dit
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Jongen die scheids kan er letterlijk geen klote van dat zo iemand de eredivisie fluit kan toch gwn niet belabberd
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 03:49
Helemaal gelijk ook even alle beelden recht zetten van eerste seizoens helft en punten terug draaien door schwalbes en kaarten aansmeren en winnen door scheidsrechters dan staan we quit dan staat PSV namelijk ergens op plek 4 a 5 want ze zijn telkens geholpen door KNVB dus deze scheids verdiend bloemen dat ie niet in die baby mexicano trapt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Taart en bloemen naar FC EMMEN!! waar was die baby mexiaan nou hahaha genaail!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:31
en nu de pisvee hooligans nog steeds grote bek? hahahahahahah sukkeltjes
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 16:40
zo zo pisvee
Vind ik leuk
JWK +850
zondag 20 januari 2019 om 16:31
Prima spelertje die Pedersen!
Gefeliciteerd FC Emmen👏🏻
Vind ik leuk
Bijgoochem +1672
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Die kop van Jank de Jong is puur goud hehe
Vind ik leuk
RWA040 +822
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Gefeliciteerd met het kampioenschap Ajacieden.
Als je uit bij Emmen niet kan winnen verdien je het ook niet om kampioen te worden.
Dramatisch weggegeven, ondanks 2 (terecht) afgekeurde goals.
Vind ik leuk
Mijnideaal +137
zondag 20 januari 2019 om 16:32
Zal Gert-Jan Verbeek z’n mening al bijstellen en zeggen: Ajax wordt kampioen en daar blijf ik bij!
Vind ik leuk
Gerro +9598
zondag 20 januari 2019 om 16:34
Lekkerrrrrr
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Emmen, altijd lastig
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
zondag 20 januari 2019 om 16:35
Kan gebeuren. Uitwraard onverdiend en ongelukkig maar het kan gebeuren.
Vind ik leuk
52N6E +1159
zondag 20 januari 2019 om 16:35
De competitie is nog lang maar het kan niet anders dan dat Ajax gaat op zeker in eigen huis vanmiddag de lijst aanvoeren.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
markie +3219
zondag 20 januari 2019 om 16:36
Voor alle Ajacieden hier... Er moet nog gewonnen worden om 1e te komen
Vind ik leuk
52N6E +1159
zondag 20 januari 2019 om 16:38
Je hoeft geen Ajacied te zijn om te snappen dat er geen heerlijkere start van 2019 en uitgangspositie voor de thuiswedstrijd tegen Heerenveen is. Ajax is professioneel genoeg om dit in eigen huis naar zich toe te trekken.
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 16:40
helaas helemaal gelijk..
Vind ik leuk
markie +3219
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Wil je het nog een keer herhalen?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:59
Wat zei je ook al weer?
Vind ik leuk
52N6E +1159
zondag 20 januari 2019 om 20:19
Tis schandalig wat ajax vanmiddag liet zien.
Vind ik leuk
52N6E +1159
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Onana’s hoofdpijn is opeens over....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:38
Wat een waardeloze scheidsrechter
Vind ik leuk
RJC1960 +246
zondag 20 januari 2019 om 16:39
De zielige Ajax supporters vieren al een feestje en denken weer dat ze kampioen gaan worden. Volgens heeft hun clubje ook al eens gelijk gespeeld tegen de tobploeg Heracles. En hadden de jongetjes niet met 3-0 verloren in Eindhoven. En dan niet te vergeten het cadeautje in Venlo waardoor ze met 0-1 naar huis mochten.
Laten we maar eens afwachten tot het einde van het seizoen wie de kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
appeltje +4342
zondag 20 januari 2019 om 16:41
Dus je mag al niet meer blij zijn om puntverlies van de concurrent.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Met je eens dat we het nog moeten zien. Maar...die pot tegen Heracles, dat was niet na een half seizoen. PSV werd zo ongenaakbaar geacht dat je niet raar moet opkijken van de reacties hier.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 17:48
anders ga je toch lekker huilen, het is niet eens jou club die verloor kijk hoe zielig triest kneusje je nu eigenlijk bent, want waarom zou jij je hier druk om maken als roda jc supporter die niet eens in de Eredivisie speelt? Fijn weekend!😎
Vind ik leuk
RJC1960 +246
zaterdag 26 januari 2019 om 10:44
Ik hoef niet te huilen, ik denk dat jij daar meer last van had toen je clupje in de heilige Arena de punten uit hun handen zag glippen. Geen feestje vieren als je de buit nog niet in handen hebt zeg ik altijd. Ik hoop dat we volgend jaar weer terug zijn in de eredivisie en dan maken we het Ajax het ook weer moeilijk net zoals laatst in de beker.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zaterdag 26 januari 2019 om 13:09
nee hoor. Ten eerste het is voetbal ten tweede we staan 2 punten achter, niks veranderd 😄
Vind ik leuk
Shelbourne +6214
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Zuur en duur puntverlies, driekwart wedstrijd weinig aan de hand. Groots was het niet maar toch 0-2 voor. De laatste tien minuten gaat Emmen logischerwijs wat opportunistischer spelen en loopt PSV achteruit. In de tegenstoot zijn we veels te onzuiver. Om het dan zo weg te geven is pijnlijk en kan ons duur komen te staan.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 16:39
Jammer lozano speelt altijd bagger op plastic.
Vind ik leuk
bombaste +479
zondag 20 januari 2019 om 16:40
Komaan Lammers maak ze kapot!!!
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
zondag 20 januari 2019 om 16:41
In het artikel over de wedstrijd van ajax zullen veel typefouten staan, de redactie van VP is het puntenverlies van PSV aan het vieren.
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 16:41
lees nu dat het al zo lang geleden is dat Ajax eventueel nu eerste gaat of kan worden, van de meeste PSV supporters, jammer dat men zo reageert op een geweldig Emmen en ja eerlijk is eerlijk een tegenvallend PSV
Vind ik leuk
wil +1372
zondag 20 januari 2019 om 16:42
Als je zelfs Emmen niet te baas kunt hoor je ook geen kampioen te worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 16:42
EMMEN!!! YOU BUNCH OF LEGENDS!
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 16:42
😆😆 lastige pot hoor tegen Emmen ..heb me de lul uit de broek gelachen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:00
Lastig hoor Heerenveen thuis.... hou alsjeblieft je lul in je broek.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 20:04
Haha je lijkt me vrouw wel die zeg dat ook altijd
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
zondag 20 januari 2019 om 16:43
Gefeliciteerd emmenaren.. Dik bonuspunt
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Nice!

Die mazzel die PSV steeds had kon ook niet aanhouden
Nu valt de munt een keer de verkeerde kant op

Al hebben ze dat ook wel gedeeltelijk zelf afgedwongen

Nu de 1ste plaats overnemen
Vind ik leuk
Mari +13381
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Zelf nu is Bommel nog steeds niet ontevreden over zijn team en over Lozano.
Houden zo
Vind ik leuk
Uncle Fester +2474
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Al zo vaak in de laatste minuut gewonnen, nu hebben ze hem een keertje tegen.
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 20 januari 2019 om 16:44
Ik zei het toch !! Na de winterstop begint de incubatie van de virus 7 OPRIJ !!
Haahaaa !! Nog 5 te gaan PSV en dan stuur ik jullie het ANTI VIRUS GRATIS van Rotterdam :D:D>:>
Vind ik leuk
De Liefhebber +13074
zondag 20 januari 2019 om 16:47
Oeps.....😬
Vind ik leuk
NikosMachlas +1940
zondag 20 januari 2019 om 16:48
Gelukkig zijn er nog meer teams in de eredivisie met patent op scoren in het extremis! Hulde aan Emmen!
Vind ik leuk
JoeyC +4441
zondag 20 januari 2019 om 16:52
Van de VAR kan ook PSV niet winnen.
Wel goed voor de spanning van de competitie.
Vind ik leuk
RJC1960 +246
zaterdag 26 januari 2019 om 10:42
Niet nodig want Ajax liet ook 2 punten liggen en zelfs bijna 3. De friezen waren goed bezig in de Arena nog wel.
Vind ik leuk
lovop +13
zondag 20 januari 2019 om 16:53
Misschien een straftraining in plaats van een besloten training.
Vind ik leuk
rogerroda +51
zondag 20 januari 2019 om 17:07
Nu zijn Ajax fans even blij krijgen ze commentaar (oke mag ook wel op een wat sportievere manier) maar andersom kreeg je dezelfde reacties van psv fans.
Vind ik leuk
Oale grond +1425
zondag 20 januari 2019 om 17:09
Winterstop, er zijn clubs welke een kleurtje opdoen op het strand van Quatar en er zijn clubs welke zich het snot voor de ogen lopen op de hondsrug! Mentaliteitskwestie, mooie beloning Emmen!
Vind ik leuk
Feitje +2
zondag 20 januari 2019 om 17:11
KNJB
Vind ik leuk
Tebannet +206
zondag 20 januari 2019 om 17:16
Emmen uit altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Boeren hou je mond nou een keer.
Vind ik leuk
vierde-ster +8934
zondag 20 januari 2019 om 17:31
In de laatste minuut punten verliezen is ook een kwaliteit 😂😂
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Brabands arrogantie is afgestraft. Mazzel is niet eeuwig durend.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 17:45
je zou maar PSV supporten...😂🤣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:08
je zou maar thuis tegen heerenveen met 3-1 voor staan.....
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 18:50
je zou maar Lamprou op doel hebben staan bij een belangrijke wedstrijd😣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:03
hij redt de 4-5....en superster tadic mist de 4-1...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2322
zondag 20 januari 2019 om 19:10
tja het is wat het is, Ajax gelukkig nog in eigen hand maar ben benieuwd hoe ze donderdag hier op reageren, mentaal klapje nu voor Ajax pff.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Een kuukske van eigen deeg noemen we dat.
Vind ik leuk
AFP +3789
zondag 20 januari 2019 om 17:51
Emmen bedankt ! Jullie krijgen van Ajax een gratis rondvaartboot-tour met alles er op en er aan en een heerlijke wandeling op de Wallen in de voetbalhoofdstad van nederland.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:01
Verdiend punt voor Emmen, maar terechte afgekeurde doelpunten. Als eerst staat hij hinderlijk buitenspel, 2e doelpunt is gewoon ook terecht afgekeurd met die handsbal. Ik vind dat je als PSV zijnde dit gewoon beter moet uitspelen met de kwaliteiten die je hebt in je selectie. Dit is gewoon eigenlijk PSV onwaardig en nee dat zeg ik niet als supporter van Ajax Feyenoord of andere club. Gewoon als neutrale kijker zeg ik dit!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:05
Ajax ook flink aan het prutsen, wedstrijd nog lang niet gespeeld.
Vind ik leuk
Renelas +296
zondag 20 januari 2019 om 18:09
Lekker, gebeurd niet elke dag dat ze punten laten liggen. Hopen dat Ajax hier optimaal van gaat profiteren.
Vind ik leuk