Van Bommel weigert PSV'er aan schandpaal te nagelen: We zijn ermee bezig

Van Bommel weigert PSV'er aan schandpaal te nagelen: "We zijn ermee bezig"

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:23zo 20-01-2019 om 17:23

Het gelijkspel van PSV bij FC Emmen (2-2) is onnodig. Dat concludeert trainer Mark van Bommel, die de Eindhovense misstap niet had zien aankomen.

PSV stond in de 80ste minuut nog op een 0-2 voorsprong. "We hebben een goede wedstrijd gespeeld, tot aan de 1-2", analyseert Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "We hadden de wedstrijd totaal onder controle, maar je moet eerder afstand nemen. Nu zijn we zelf schuldig aan dit puntenverlies. Dit is echt onnodig."

"Als je de wedstrijd ziet, dan denk je: dit gaat PSV dik winnen. En normaal gesproken is dat ook zo", vervolgt de treurende coach van PSV. "Maar nu krijgen we toch nog twee tegendoelpunten. We kunnen dit onszelf verwijten. Je moet ver daarvoor gewoon al afstand nemen."

Op de suggestie dat Hirving Lozano wel héél weinig defensieve arbeid verrichtte, reageert Van Bommel: "Dit doet hij iedere wedstrijd en dat weten we, dus daar moeten we niet te gek over doen. Het irriteert me niet, we zijn ermee bezig. De ene keer doet-ie het wel goed, de andere keer niet, maar hij is wel altijd gevaarlijk."

Plaats een reactie

"Mimi" +23993
zondag 20 januari 2019 om 17:25
Weigert aan de schandpaal te zetten

Godnondeju wat een afgang
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Moet die met zichzelf doen..
Vind ik leuk
jari4ever +1582
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Afgang? Is gewoon hun niveau hoe vaak hebben ze nu in de laatste minuten uit gewonnen nu een x niet
Vind ik leuk
Smash +4014
zondag 20 januari 2019 om 19:17
En jullie hadden moeten verliezen. Jullie hebben teveel hulp van buitenaf nodig. Eigen doelpunt, blunder Piri, geen penalty tegen.
Vind ik leuk
tannat +16445
zondag 20 januari 2019 om 19:29
Ajax niveau weten we nu ook
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 17:25
Schade Herbstmeister alles ist vorbei!!!! 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
"Mimi" +23993
zondag 20 januari 2019 om 17:25
We moeten nog 16 speelronden hoor
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Allemaal ONVOLDOENDE vandaag!!! En jij ook! 😂
Vind ik leuk
Mosquito +20381
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Nog steeds praatjes?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
buddha +10501
zondag 20 januari 2019 om 20:27
en geen reactie krijgen he ;) slechte verliezer herken je gelijk.
Vind ik leuk
Rabarber +2277
zondag 20 januari 2019 om 21:37
Ook wij dik ONVOLDOENDE!!! Maar gaat allemaal goedkomen joh.
Vind ik leuk
Mosquito +20381
zondag 20 januari 2019 om 21:46
Eigenlijk best sneu voor Heerenveen. Hun scoren 5 keer en ajax 4 keer en toch winnen ze niet.
Vind ik leuk
tannat +16445
zondag 20 januari 2019 om 19:30
Hahahaha ... kostelijk dit
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Zeker, dus verlies er nog maar een paar.
Vind ik leuk
Mosquito +20381
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Hahahaha sukkel
Vind ik leuk
tannat +16445
zondag 20 januari 2019 om 20:43
Leg eens uit?
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
zondag 20 januari 2019 om 23:09
Snap sowieso dat plezier niet ?
Er zijn nog een paar wedstrijden te spelen. En zo als je gezien hebt zijn beide ploegen te verslaan.
Dus laten we ons maar een beetje gedeisd houden
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Dank je wel FC Emmen 🙏🏼
Vind ik leuk
Emmenaar +790
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Graag gedaan, hoor.
Vind ik leuk
psv.040 +1074
zondag 20 januari 2019 om 17:26
kan de beste overkomen kop op en op naar de volgende en voor de ajax fans julie hebben natuurlijk nooit een misstap.
Vind ik leuk
jochempje +3786
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Waarom nou weer Ajax erbij halen. Kijk naar je eigen club, voor de verandering.
Vind ik leuk
Blindsy +17450
zondag 20 januari 2019 om 17:33
Misschien even naar boven scrollen, dan ga je vast begrijpen waarom. Denk ik.
Vind ik leuk
jochempje +3786
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Dan had hij op zo'n reactie moeten reageren. Overigens was er op het moment dat hij zijn reactie plaatste pas één misplaatste opmerking, kortom, hij wakkert het vuur dus alleen maar aan.
Vind ik leuk
Blindsy +17450
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Als jij het zo wilt zien, prima.

Ajax kwam trouwens weer goed weg, vind je ook niet? 😉
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Jawel, maar dat horen we dan ook van jullie, vandaar dat je 'm nu even terug krijgt.
Vind ik leuk
jochempje +3786
zondag 20 januari 2019 om 17:49
-/edit: op de verkeerde gereageerd.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:51
Forum op z'n kop 😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Zeker al 2 misstappen dit seizoen, thuis tegen Heracles en uit tegen PSV dus dat gebeurd. Het is heel spannend en dat blijft het tot het eind.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Tsja als je als supporters het hele seizoen al roept dat je even kampioen wordt, moet je niet vreemd opkijken als je nu alles over je heen krijgt lijkt me.
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Spijker op het koppie ✌️
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Zeg dat wel, elke dag die debiel van een Trekhaak en al die andere trollen. Dat creëert toch een bepaalde sfeer.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 17:51
Hoe zou het met jurm zijn
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:52
Die ligt onder zijn dekens zachtjes te huilen.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 21:23
hoe ist met johnny?
Vind ik leuk
Johnny Cash +8911
zondag 20 januari 2019 om 21:26
Johnny ligt lekker op het bankje barcelona te kijken. Heb net shoarma schoteltje besteld die kan elk moment komen. Dus je hoort me niet klagen. Met jou ook alles goed ?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:53
Trekhaakie nog niet gesignaleerd ;)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Het laatste nieuws is dat in een straal van 50km om zijn huis geen treinen mogen rijden.
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Dat roepen de meeste psv supporters hier anders helemaal niet. Daarin tegen Ajacieden juist wel, lees de reacties maar eens.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Dan kom jij in heeele andere topics denk ik. Al hoewel bepaalde psv’rs het in elk topic roepen al gaat het over Helmond Sport.
Vind ik leuk
Benniewies +4555
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Nee dat gebeurt nooit in 020.... De misstap in Eindhoven en Almelo, waren jullie de gene die het hardste juichen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Die Lozano krijg je niets meer voor als hij zo doorgaat, over het paard getild mannetje
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Deze keer niet want Heerenveen word opgerold.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Oei oei.
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
zondag 20 januari 2019 om 20:21
Kon ook niet vermoeden dat Lamprou zo diep door het ijs zakte, het zag er in de 1e helft ook helemaal niet naar uit. Ik denk dat Marc nog aan het werk moet.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:13
Sportieve reactie, ik vind wel dat lamprou te makkelijk wordt afgebrand. Hij was bij Willem II wel echt de sterkhouder. Dan zie je dus toch wel dat het gebrek aan ritme je parten kan spelen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:40
Zeker wel. Maar ik als neutrale supporter vind dit wel mooi. Aangezien veelal van de psv fans/supporters en vrij arrogante houding hadden de gehele winterstop richting de Amsterdamse club. Helemaal niets in? We gaan het meemaken waar. De strijd ligt open.
Wel vind ik dat je het beter nu kan hebben die wake up call als Psv zijnde ipv iets later in het seizoen.
Verwacht dat de druk ze dan parten had gespeeld. Nu alles in eigen hand nog.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Of ze leven al een tijdje boven hun stand. Dit is bijna nog nooit voorgekomen en ik vind dit PSV niet het beste PSV wat ik ooit heb gezien.
Vind ik leuk
Asje Menou +624
zondag 20 januari 2019 om 19:14
De resultaten in de competitie verbloemden het een beetje, maar dit zat er inderdaad al een tijd aan te komen. Ik vraag me af of Van Bommel deze ploeg ook beter kan maken, want tot nu toe zie ik weinig progressie.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:34
Ik denk dat ze aardig tegen hun max aanzitten maar Ja, zoals je zegt waren de resultaten goed. En uiteindelijk vandaag geen schade.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:27
Klopt, zit veel te weinig voetbal in. Was 90 min hotseknotse voetbal zonder lijn in het spel. PSV heeft niet de kwaliteit om tegenstanders voetballend op te rollen. Kijk de beelden van Viergever eens terug, schandalig nivo. Maar goed gelukkig in A Dam niet veel beter vandaag
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano begint al uit de toon te vallen mino zal em wel mooie dingen vertellen die veelal te maken hebben met vertrekken bij psv.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Lozano was vandaag gewoon prima, Hendrix, Viergever, Schwaab en Dumfries waren schandalig.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
zondag 20 januari 2019 om 20:43
Lozano was de slechtste op het hele veld.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 20:47
Jouw mening tegenover de mijne, al vraag ik me af hoe je Lozano in hemelsnaam slechter kan zien dan Viergever. 2 goals waren op hem afterekenen vooral de eerste.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6465
zondag 20 januari 2019 om 21:13
Daar heb je een punt, wat was die matig. Schwaab is jullie beste CV.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 21:24
nou die sirtaki van jullie of dat knulletje sinkgraven deden anders ook goed hun best om flater van de week te worden
Vind ik leuk
Benniewies +4555
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano de man van meer dan 50 miljoen
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Frenkie werd compleet weggespeeld in eindhoven en is zogenaamd 70 miljoen dus hou maar weer op.
Vind ik leuk
jurgena70 +219
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Nee nee 75 miljoen 😂😂😂
Vind ik leuk
Adje80 +9809
zondag 20 januari 2019 om 17:41
En daarna speelde hij kante dol en de rest van het Franse middenveld
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Lozano speelde heel de duitse verdediging naar de graf.
Vind ik leuk
Adje80 +9809
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Wat zei ik over lozano?
Vind ik leuk
Petser +27
zondag 20 januari 2019 om 19:41
Huh? Beetje gekleurd zitten kijken zeker!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano weer 10 miljoen minder waard.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Whahhahaha na 1 wedstrijd goeie grap..
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Inderdaad, hij zakte nu door het ijs, beetje te koud voor die mexicano.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Ga ergens anders lopen trollen
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Balen he man, jammer dan!
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Nog last van dat er geen Mexicaan naar Ajax wil?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:50
Geen probleem, die Mexicaan van jullie was echt slecht vandaag.
Vind ik leuk
MeAgain +7074
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Hij was zeker slecht, totaal niet in vorm. Hij was ook niet mee op trainingskamp. Begrijp ook niet dat van Bommel niet veel eerder ingreep.
En wat is jullie excuus?
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Ik vond Lozano en Bergwijn zwak spelen beiden deden verdedigend na nopes niks.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:31
Eigenlijk kreeg Emmen te weinig vandaag! Lucky psv!
Vind ik leuk
Madman +11
zondag 20 januari 2019 om 17:40
Jij moet ballet gaan kijken man van voetbal weet je geen reet
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Lulzano heeft het verdedigen inderdaad niet uitgevonden. Jammer, verder erg leuke voetballer!
Vind ik leuk
Nightcrawler +6075
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Altijd lastig, Emmen uit
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Snel verkopen voor 10 miljoen aan Napoli.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Waarom die vreselijk Pereiro erin die helemaal verdedigend niks doet zet dan Sadilek erin.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
zondag 20 januari 2019 om 17:31
Eens. Al blijft het raar dat PSV nog steeds verdedigend blijft wisselen. Dacht dat dit over was nu Cocu weg is.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Er moest juist verdedigend gewisseld worden maar in plaats daarvan kwam pereiro
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Nog verdedigender wisselen? Dat gaat in de koppies zitten hoor.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Wie werd er dan gewisseld dat verdedigent was? Malen voor Guti is eerder aanvallend dan verdedigent. En Pereiro voor Lozano is ook eerder aanvallend Lozano verdedigt tenminste nog mee. Sadilek moest erin komen voor Guti of Hendrix.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Sadilek had erin moeten komen voor Lozano. Maar het signaal dat je dan afgeeft doet Cocu tijden herleven.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:56
Waarom voor Lozano, ik vond Lozano gewoon prima spelen.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Laat dat nou net de speler zijn die aanvallend en verdedigend niets toevoegt.
Vind ik leuk
jurgena70 +219
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Het helpt allemaal niks knul...het is puur de kwaliteit van pisveeee!!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Ik dacht dat Pereiro zo'n topper was? Kan er dus niets van? Ok, houden we je aan.
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:48
In potentie maar genoeg kansen gehad voor een mooie prijsje verkopen.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zondag 20 januari 2019 om 17:32
tja had je het zelf maar af moeten maken.
Eigen schuld dikke bult .
Op naar groningen
Vind ik leuk
MojoRisin +14676
zondag 20 januari 2019 om 17:32
Goede wedstrijd ?
Sorry hoor, maar vond PSV helemaal niet goed en Emmen speelde vrij oke..
Of ik heb een andere wedstrijd gezien, 2-2 is niet eens een hele rare uitslag imo..
Ondanks dat PSV natuurlijk veel meer kwaliteit heeft..
Vind ik leuk
Lee +781
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Goede wedstrijd is natuurlijk niet waar, Maar 2-2 geen rare uitslag natuurlijk ook niet, Emmen heeft tot 1-2 echt heel weinig gecreëerd hoor, en als PSV iets scherper was geweest hadden die 2 goals er niet meer toe gedaan, neemt niet weg dat ik hartstikke blij ben met dit gelijkspel.
Vind ik leuk
Emmenaar +790
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Inderdaad. Die Van Bommel doet alsof die 0-2 voordprong dik verdiend was, maar hoeveel reddingen heeft Scherpen moeten verrichten? PSV speelde ondermaats en Emmen heeft daar naar haar mogelijkheden optimaal van geprofiteerd.
Vind ik leuk
Ajax1967 +75
zondag 20 januari 2019 om 17:32
Helemaal geweldig dit...dank je wel EMMEN...ben trots op jullie
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Hoppa
Vind ik leuk
Always PSV +16037
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Ajax vandaag nog gevoetbald?
Vind ik leuk
yabba1000 +1319
zondag 20 januari 2019 om 17:34
ik ben zeker de enige die lozano erg matig vond vandaag?
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Ik hoorde Ronald de Boer er ook al over maar io vond het wel mee vallen. Viergever, Schwaab en Hendrix waren schandalig.
Vind ik leuk
Lee +781
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Lozano was echt niet best hoor vandaag, geen enkele goeie actie of dreiging gezien van hem, liep ook weer geïrriteerd op het veld.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Niet zijn beste wedstrijd ooit, daar ben ik het mee eens. Maar nu doet iedereen gelijk alsof hij er niks van kan.
Vind ik leuk
Lee +781
zondag 20 januari 2019 om 17:50
O nee hoor, niet iedereen ik namelijk niet, Lozano is natuurlijk gewoon een goeie voetballer die het vandaag niet had.
Vind ik leuk
yabba1000 +1319
zondag 20 januari 2019 om 18:01
dat wil ik niet zeggen maar het was niet best. klinkt misschien raar maar kan het aan het kunstgras liggen? ik zag zoveel spelers verrast worden door het opstuiteren van de bal.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3347
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Onnodig vind ik altijd zon zwak excuus... Het was wel nodig anders stond er geen 2-2 op het bord
Vind ik leuk
Vak-T +1580
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Grote schande is het, tegen Emmen moet je gewoon winnen, als het tegenzit misschien met een paar tegendoelpunten.
Maar scoor gewoon 4 keer, dan is er niks aan de hand. Bras GVD dat is het.
In Amsterdam staan ze te juichen.....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:35
wij staan bovenaan en wij staan boven aan. stil in dat ... Eindhoven
Vind ik leuk
Reddevil +317
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Sam Lammers heeft een veel betere techniek als die Lozano zag ik net.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Balen dit. Niet veel woorden meer aan vuil maken.


Supporter in voor en tegenspoed!
Vind ik leuk
Vamos7 +10218
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Tuurlijk, maar als je tegen een Emmen speelt die er geen een kut van kan mag je kritisch zijn. Dat mag nooit 2-0 weggeven tegen een Emmen die geen kut van kunnen. En de instelling van aantal spelers was om te huilen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Zeker waar. Maar iedere club begaat weleens een misstap. Koppen bij elkaar steken en volgende week weer knallen
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Hopelijk volgen er nog veel misstappen voor psv!
Vind ik leuk
Eric 1966 +184
zondag 20 januari 2019 om 19:52
Spoor ik hier een gefrustreerde PSVer ? Hahahaha
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
zondag 20 januari 2019 om 17:37
We zijn er mee bezig, er waren meerde die aan de schandpaal moesten.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Heel het team moet aan de schandpaal, winnen doe je met zn allen, verliezen ook.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:48
En de 4de man ook
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Ik vind het wel belachelijk dat die eigen goal werd afgekeurd. Dumfries raakte de bal niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Het net of je een auto gaat kopen....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Netjes afgerekend op tijdrekken en kinderachtig gedrag in de laatste minuten. Eén ding is zeker... “ het helemaal niets is begonnen”.
Vind ik leuk
Luon +5
zondag 20 januari 2019 om 17:38
We zijn ermee bezig !!!!!!!!!! De zweep erover, ik hoef nie op halve kracht op mijn werk te verschijnen hoor.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Jorrit Hendrix kan echt niet meer. Alles gaat te snel voor hem.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Gewoon laten staan hoor, moet ook in Oranje man.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Tegen de tijd dat hij het "snapt" is hij vertrokken 😎
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:43
precies dit was gewoon effectiviteit kun je alleen maar na jezelf kijken t is what it is volgende x niet inkakke gewoon gas erop
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Topcoach!! 😂😂
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6107
zondag 20 januari 2019 om 17:46
PSV Domieerder wel. maar was over het algemeen niet echt heel gevaarlijk, de eerste helft, op het doelpunt na, en een 100% kans van Dumprie op 5 meter van de goal. hebben ze ook niet echt een kans gecreeerd

de 2de helft eigenlijk het zelfde,

wel lekker dat ze nu een keertje de deksel op hun neus krijgen.

misschien een halve competitie boven hun stand geleefd, we zullen het zien.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Ach ja, bij Barça zie je Messi ook niet echt hard meeverdedigen.😂😂😂
Bijzondere spelers, pak je nu eenmaal op een bijzondere manier aan. Dat ziet Bommel goed
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Van Bommel zet een speler op 10 die zelf zegt geen 10 te zijn terwijl de andere 2 middenvelders tezamen 2 goals per jaar maken. Dat is vragen om problemen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:52
Tja de ene keer pakt psv punten in de laatste minuten en de andere keer verspelen ze punten. Kan gebereuren al vind ik het wel erg leuk en vooral voor die Bommeltje ghegheghe
Vind ik leuk
Guust +6092
zondag 20 januari 2019 om 18:01
Vandaag en wel vaker is hij niet gevaarlijk Mark, soms doet hij leuke dingen maar ook heel vaak niet, als je te arrogant bent om mee te verdedigen dan is dat een aardige tekortkoming om te zeggen dat hij te goed is voor deze competitie.
Misschien eens afvragen waarom hij vind dat hij dat niet hoeft te doen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41660
zondag 20 januari 2019 om 18:24
Chapeau emmen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13377