Van Bommel weigert PSV'er aan schandpaal te nagelen: We zijn ermee bezig

Van Bommel weigert PSV'er aan schandpaal te nagelen: "We zijn ermee bezig"

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:23zo 20-01-2019 om 17:23

Het gelijkspel van PSV bij FC Emmen (2-2) is onnodig. Dat concludeert trainer Mark van Bommel, die de Eindhovense misstap niet had zien aankomen.

PSV stond in de 80ste minuut nog op een 0-2 voorsprong. "We hebben een goede wedstrijd gespeeld, tot aan de 1-2", analyseert Van Bommel voor de camera van FOX Sports. "We hadden de wedstrijd totaal onder controle, maar je moet eerder afstand nemen. Nu zijn we zelf schuldig aan dit puntenverlies. Dit is echt onnodig."

"Als je de wedstrijd ziet, dan denk je: dit gaat PSV dik winnen. En normaal gesproken is dat ook zo", vervolgt de treurende coach van PSV. "Maar nu krijgen we toch nog twee tegendoelpunten. We kunnen dit onszelf verwijten. Je moet ver daarvoor gewoon al afstand nemen."

Op de suggestie dat Hirving Lozano wel héél weinig defensieve arbeid verrichtte, reageert Van Bommel: "Dit doet hij iedere wedstrijd en dat weten we, dus daar moeten we niet te gek over doen. Het irriteert me niet, we zijn ermee bezig. De ene keer doet-ie het wel goed, de andere keer niet, maar hij is wel altijd gevaarlijk."

Plaats een reactie

★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:25
Weigert aan de schandpaal te zetten

Godnondeju wat een afgang
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Moet die met zichzelf doen..
Vind ik leuk
jari4ever +1580
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Afgang? Is gewoon hun niveau hoe vaak hebben ze nu in de laatste minuten uit gewonnen nu een x niet
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 20 januari 2019 om 19:17
En jullie hadden moeten verliezen. Jullie hebben teveel hulp van buitenaf nodig. Eigen doelpunt, blunder Piri, geen penalty tegen.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 20 januari 2019 om 19:29
Ajax niveau weten we nu ook
Vind ik leuk
RaVARber +9390
zondag 20 januari 2019 om 17:25
Schade Herbstmeister alles ist vorbei!!!! 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
zondag 20 januari 2019 om 17:25
We moeten nog 16 speelronden hoor
Vind ik leuk
RaVARber +9390
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Allemaal ONVOLDOENDE vandaag!!! En jij ook! 😂
Vind ik leuk
Mosquito +22586
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Nog steeds praatjes?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 20 januari 2019 om 20:27
en geen reactie krijgen he ;) slechte verliezer herken je gelijk.
Vind ik leuk
RaVARber +9390
zondag 20 januari 2019 om 21:37
Ook wij dik ONVOLDOENDE!!! Maar gaat allemaal goedkomen joh.
Vind ik leuk
Mosquito +22586
zondag 20 januari 2019 om 21:46
Eigenlijk best sneu voor Heerenveen. Hun scoren 5 keer en ajax 4 keer en toch winnen ze niet.
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 20 januari 2019 om 19:30
Hahahaha ... kostelijk dit
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Zeker, dus verlies er nog maar een paar.
Vind ik leuk
Mosquito +22586
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Hahahaha sukkel
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 20 januari 2019 om 20:43
Leg eens uit?
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
zondag 20 januari 2019 om 23:09
Snap sowieso dat plezier niet ?
Er zijn nog een paar wedstrijden te spelen. En zo als je gezien hebt zijn beide ploegen te verslaan.
Dus laten we ons maar een beetje gedeisd houden
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:26
Dank je wel FC Emmen 🙏🏼
Vind ik leuk
Emmenaar +850
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Graag gedaan, hoor.
Vind ik leuk
psv.040 +1246
zondag 20 januari 2019 om 17:26
kan de beste overkomen kop op en op naar de volgende en voor de ajax fans julie hebben natuurlijk nooit een misstap.
Vind ik leuk
jochempje +4899
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Waarom nou weer Ajax erbij halen. Kijk naar je eigen club, voor de verandering.
Vind ik leuk
Blindsy +20595
zondag 20 januari 2019 om 17:33
Misschien even naar boven scrollen, dan ga je vast begrijpen waarom. Denk ik.
Vind ik leuk
jochempje +4899
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Dan had hij op zo'n reactie moeten reageren. Overigens was er op het moment dat hij zijn reactie plaatste pas één misplaatste opmerking, kortom, hij wakkert het vuur dus alleen maar aan.
Vind ik leuk
Blindsy +20595
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Als jij het zo wilt zien, prima.

Ajax kwam trouwens weer goed weg, vind je ook niet? 😉
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Jawel, maar dat horen we dan ook van jullie, vandaar dat je 'm nu even terug krijgt.
Vind ik leuk
jochempje +4899
zondag 20 januari 2019 om 17:49
-/edit: op de verkeerde gereageerd.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:51
Forum op z'n kop 😁
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Zeker al 2 misstappen dit seizoen, thuis tegen Heracles en uit tegen PSV dus dat gebeurd. Het is heel spannend en dat blijft het tot het eind.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
zondag 20 januari 2019 om 17:30
Nee dat gebeurt nooit in 020.... De misstap in Eindhoven en Almelo, waren jullie de gene die het hardste juichen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Die Lozano krijg je niets meer voor als hij zo doorgaat, over het paard getild mannetje
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Deze keer niet want Heerenveen word opgerold.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Oei oei.
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
zondag 20 januari 2019 om 20:21
Kon ook niet vermoeden dat Lamprou zo diep door het ijs zakte, het zag er in de 1e helft ook helemaal niet naar uit. Ik denk dat Marc nog aan het werk moet.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:13
Sportieve reactie, ik vind wel dat lamprou te makkelijk wordt afgebrand. Hij was bij Willem II wel echt de sterkhouder. Dan zie je dus toch wel dat het gebrek aan ritme je parten kan spelen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:40
Zeker wel. Maar ik als neutrale supporter vind dit wel mooi. Aangezien veelal van de psv fans/supporters en vrij arrogante houding hadden de gehele winterstop richting de Amsterdamse club. Helemaal niets in? We gaan het meemaken waar. De strijd ligt open.
Wel vind ik dat je het beter nu kan hebben die wake up call als Psv zijnde ipv iets later in het seizoen.
Verwacht dat de druk ze dan parten had gespeeld. Nu alles in eigen hand nog.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Of ze leven al een tijdje boven hun stand. Dit is bijna nog nooit voorgekomen en ik vind dit PSV niet het beste PSV wat ik ooit heb gezien.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1940
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano begint al uit de toon te vallen mino zal em wel mooie dingen vertellen die veelal te maken hebben met vertrekken bij psv.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Lozano was vandaag gewoon prima, Hendrix, Viergever, Schwaab en Dumfries waren schandalig.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6407
zondag 20 januari 2019 om 20:43
Lozano was de slechtste op het hele veld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:47
Jouw mening tegenover de mijne, al vraag ik me af hoe je Lozano in hemelsnaam slechter kan zien dan Viergever. 2 goals waren op hem afterekenen vooral de eerste.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6407
zondag 20 januari 2019 om 21:13
Daar heb je een punt, wat was die matig. Schwaab is jullie beste CV.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano de man van meer dan 50 miljoen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Frenkie werd compleet weggespeeld in eindhoven en is zogenaamd 70 miljoen dus hou maar weer op.
Vind ik leuk
jurgena70 +263
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Nee nee 75 miljoen 😂😂😂
Vind ik leuk
Adje80 +10521
zondag 20 januari 2019 om 17:41
En daarna speelde hij kante dol en de rest van het Franse middenveld
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:42
Lozano speelde heel de duitse verdediging naar de graf.
Vind ik leuk
Adje80 +10521
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Wat zei ik over lozano?
Vind ik leuk
Petser +30
zondag 20 januari 2019 om 19:41
Huh? Beetje gekleurd zitten kijken zeker!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:27
Lozano weer 10 miljoen minder waard.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Whahhahaha na 1 wedstrijd goeie grap..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Inderdaad, hij zakte nu door het ijs, beetje te koud voor die mexicano.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Ga ergens anders lopen trollen
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Balen he man, jammer dan!
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Nog last van dat er geen Mexicaan naar Ajax wil?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:50
Geen probleem, die Mexicaan van jullie was echt slecht vandaag.
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Hij was zeker slecht, totaal niet in vorm. Hij was ook niet mee op trainingskamp. Begrijp ook niet dat van Bommel niet veel eerder ingreep.
En wat is jullie excuus?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Lulzano heeft het verdedigen inderdaad niet uitgevonden. Jammer, verder erg leuke voetballer!
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
zondag 20 januari 2019 om 17:28
Altijd lastig, Emmen uit
Vind ik leuk
Roeptoeter +19312
zondag 20 januari 2019 om 17:29
Snel verkopen voor 10 miljoen aan Napoli.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
MojoRisin +16291
zondag 20 januari 2019 om 17:32
Goede wedstrijd ?
Sorry hoor, maar vond PSV helemaal niet goed en Emmen speelde vrij oke..
Of ik heb een andere wedstrijd gezien, 2-2 is niet eens een hele rare uitslag imo..
Ondanks dat PSV natuurlijk veel meer kwaliteit heeft..
Vind ik leuk
Lee +1108
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Goede wedstrijd is natuurlijk niet waar, Maar 2-2 geen rare uitslag natuurlijk ook niet, Emmen heeft tot 1-2 echt heel weinig gecreëerd hoor, en als PSV iets scherper was geweest hadden die 2 goals er niet meer toe gedaan, neemt niet weg dat ik hartstikke blij ben met dit gelijkspel.
Vind ik leuk
Emmenaar +850
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Inderdaad. Die Van Bommel doet alsof die 0-2 voordprong dik verdiend was, maar hoeveel reddingen heeft Scherpen moeten verrichten? PSV speelde ondermaats en Emmen heeft daar naar haar mogelijkheden optimaal van geprofiteerd.
Vind ik leuk
Ajax1967 +81
zondag 20 januari 2019 om 17:32
Helemaal geweldig dit...dank je wel EMMEN...ben trots op jullie
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Hoppa
Vind ik leuk
Always PSV +17384
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Ajax vandaag nog gevoetbald?
Vind ik leuk
yabba1000 +1335
zondag 20 januari 2019 om 17:34
ik ben zeker de enige die lozano erg matig vond vandaag?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Ik hoorde Ronald de Boer er ook al over maar io vond het wel mee vallen. Viergever, Schwaab en Hendrix waren schandalig.
Vind ik leuk
Lee +1108
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Lozano was echt niet best hoor vandaag, geen enkele goeie actie of dreiging gezien van hem, liep ook weer geïrriteerd op het veld.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Niet zijn beste wedstrijd ooit, daar ben ik het mee eens. Maar nu doet iedereen gelijk alsof hij er niks van kan.
Vind ik leuk
Lee +1108
zondag 20 januari 2019 om 17:50
O nee hoor, niet iedereen ik namelijk niet, Lozano is natuurlijk gewoon een goeie voetballer die het vandaag niet had.
Vind ik leuk
yabba1000 +1335
zondag 20 januari 2019 om 18:01
dat wil ik niet zeggen maar het was niet best. klinkt misschien raar maar kan het aan het kunstgras liggen? ik zag zoveel spelers verrast worden door het opstuiteren van de bal.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Onnodig vind ik altijd zon zwak excuus... Het was wel nodig anders stond er geen 2-2 op het bord
Vind ik leuk
Vak-T +1950
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Grote schande is het, tegen Emmen moet je gewoon winnen, als het tegenzit misschien met een paar tegendoelpunten.
Maar scoor gewoon 4 keer, dan is er niks aan de hand. Bras GVD dat is het.
In Amsterdam staan ze te juichen.....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:35
wij staan bovenaan en wij staan boven aan. stil in dat ... Eindhoven
Vind ik leuk
Reddevil +442
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Sam Lammers heeft een veel betere techniek als die Lozano zag ik net.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Balen dit. Niet veel woorden meer aan vuil maken.


Supporter in voor en tegenspoed!
Vind ik leuk
JanTa48 +9454
zondag 20 januari 2019 om 17:37
We zijn er mee bezig, er waren meerde die aan de schandpaal moesten.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Heel het team moet aan de schandpaal, winnen doe je met zn allen, verliezen ook.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:48
En de 4de man ook
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Ik vind het wel belachelijk dat die eigen goal werd afgekeurd. Dumfries raakte de bal niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Het net of je een auto gaat kopen....
Vind ik leuk
Luon +7
zondag 20 januari 2019 om 17:38
We zijn ermee bezig !!!!!!!!!! De zweep erover, ik hoef nie op halve kracht op mijn werk te verschijnen hoor.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Jorrit Hendrix kan echt niet meer. Alles gaat te snel voor hem.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Gewoon laten staan hoor, moet ook in Oranje man.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Tegen de tijd dat hij het "snapt" is hij vertrokken 😎
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:43
precies dit was gewoon effectiviteit kun je alleen maar na jezelf kijken t is what it is volgende x niet inkakke gewoon gas erop
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:45
Topcoach!! 😂😂
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6738
zondag 20 januari 2019 om 17:46
PSV Domieerder wel. maar was over het algemeen niet echt heel gevaarlijk, de eerste helft, op het doelpunt na, en een 100% kans van Dumprie op 5 meter van de goal. hebben ze ook niet echt een kans gecreeerd

de 2de helft eigenlijk het zelfde,

wel lekker dat ze nu een keertje de deksel op hun neus krijgen.

misschien een halve competitie boven hun stand geleefd, we zullen het zien.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Ach ja, bij Barça zie je Messi ook niet echt hard meeverdedigen.😂😂😂
Bijzondere spelers, pak je nu eenmaal op een bijzondere manier aan. Dat ziet Bommel goed
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Van Bommel zet een speler op 10 die zelf zegt geen 10 te zijn terwijl de andere 2 middenvelders tezamen 2 goals per jaar maken. Dat is vragen om problemen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:52
Tja de ene keer pakt psv punten in de laatste minuten en de andere keer verspelen ze punten. Kan gebereuren al vind ik het wel erg leuk en vooral voor die Bommeltje ghegheghe
Vind ik leuk
Guust +6760
zondag 20 januari 2019 om 18:01
Vandaag en wel vaker is hij niet gevaarlijk Mark, soms doet hij leuke dingen maar ook heel vaak niet, als je te arrogant bent om mee te verdedigen dan is dat een aardige tekortkoming om te zeggen dat hij te goed is voor deze competitie.
Misschien eens afvragen waarom hij vind dat hij dat niet hoeft te doen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 18:24
Chapeau emmen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506