De Jong hekelt De Graafschap-publiek: 'Vervelend dat hij werd uitgescholden'

De Jong hekelt De Graafschap-publiek: 'Vervelend dat hij werd uitgescholden'

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:28zo 20-01-2019 om 17:28

De Graafschap-trainer Henk de Jong stond na afloop van het thuisduel met Fortuna Sittard (5-1) met een brede grijns de pers te woord. Hij had genoten van de wijze waarop de hekkensluiter zojuist had gewonnen. Er viel na de zege ook iets aan te merken op de eigen achterban. 

"Een mooie overwinning, dit voelt lekker", tekende Omroep Gelderland uit de mond van De Jong op. "We hebben ze vanaf seconde één onder druk gezet, we zaten ze echt op de kloten. En we hebben prachtige goals gemaakt. De ruststand was 3-0, daarna waren we even ietsjes te gemakkelijk, maar na de 3-1 pakten we het weer goed op."

Van vleugelaanvaller Delano Burgzorg en middenvelder Javier Vet had hij genoten. "Vet is hier binnengekomen met een virus, daar kan die jongen ook niks aan doen. Maar kijk wat hij nu kan, een echte box-to-box speler. En Burgzorg deed het ook goed, die hebben we buiten het veld wel af en toe bij de kladden moeten pakken."

Van Mieghem
De Jong vond het naar dat invaller Daryl van Mieghem werd aangepakt door het thuispubliek. "Ik vind het erg vervelend dat Van Mieghem is uitgescholden en uitgejoeld toen hij het veld af kwam. Dat moeten we niet doen. Dat verdient hij niet. Dit past niet bij ons."

Lees ook: Ongekende weelde op De Vijverberg: De Graafschap scoort vijf keer en wint

Plaats een reactie

Forza ikkuhh +4116
zondag 20 januari 2019 om 17:32
Waarom word hij uitgescholden eigenlijk?
Vind ik leuk
Setovitch +1383
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Omdat mensen die dat doen niet zoveel verstand hebben...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Haha das sowieso een feit.. Maar wat was de aanleiding?
Vind ik leuk
Roodbergen +10252
maandag 21 januari 2019 om 09:37
Omdat hij de uitstraling heeft geen zin te hebben en het publiek houd vaag spelers die over lijken gaan!!!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
maandag 21 januari 2019 om 09:38
Ah oke maar goed je eigen speler uirschelden is toch wel heel zwak
Vind ik leuk
Roodbergen +10252
maandag 21 januari 2019 om 09:42
Ik zeg ook niet dat het goed is
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4116
maandag 21 januari 2019 om 09:44
Dat zei ik ook niet dat je dat zei haha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:34
Idd beetje raar dat hij werd uitgejoeld als je zo erg voorstaat
Vind ik leuk
BasDTC +34
maandag 21 januari 2019 om 09:47
Wat is daar zo raar aan? Slecht is slecht, of je nou dik voorstaat of niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:35
Paar idioten heb je overal. Meneer v Mieghem mist kans na kans na kans dan ben je al gauw de gebeten hond. Verprutste vandaag ook weer een gigantische kans, helaas snappen sommige mensen niet dat dit soort acties vaak alleen maar averechts werken...
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Ik denk dat het in het geval Van Mieghem niet echt uitmaakt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:48
Geen idee, kan niet in z’n hoofd kijken. Bovendien speelt hij voorlopig niet want Burgzorg speelde vandaag geweldig.
Vind ik leuk
#Keizerout +50578
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Ik ben geen voorstander van uitfluiten, maar hij bakt er sowieso weinig van.
Ja dat was vrij indrukwekkend.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Inderdaad Henk dat uitfluiten van Van Mighum is beneden alle peil het is wel een Graafschap speler
Vind ik leuk
Justin Kees +3742
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Het blijven boeren daar hè...
Vind ik leuk
Wally g +593
zondag 20 januari 2019 om 19:44
En gelukkig is er maar 1 club met boeren , en alles hef een rede !!! Dus fluiten ook !!!
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
zondag 20 januari 2019 om 22:47
In amsterdam pesten ze kabouters.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws