PSV in de fout: Ik ben boos op alles en iedereen, en voornamelijk op mezelf

PSV in de fout: "Ik ben boos op alles en iedereen, en voornamelijk op mezelf"

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 17:34zo 20-01-2019 om 17:34

PSV'er Denzel Dumfries baalt als een stekker van het verrassende gelijkspel tegen FC Emmen (2-2). Door de misstap kan Ajax op doelsaldo de koppositie overnemen.

"Het is schandalig dat we hier punten verliezen, dit mag nooit gebeuren", foetert Dumfries tegenover Voetbal International. "We speelden misschien niet heel goed, maar we hadden wel de controle. Na die VAR-momenten maakten we gewoon de 0-2 en was er niets aan de hand. Dat we het dan zo weggeven, dat kan niet."

"Na afloop was iedereen teleurgesteld en boos, er was verslagenheid in de kleedkamer", vervolgt de rechtsback van PSV, die in de spiegel kijkt. "Ik ben ook boos op alles en iedereen, en voornamelijk op mezelf. Zelf had ik voor rust moeten scoren. Dan waren we eerder op 0-2 gekomen. Ik baal daarvan."

Excuses zijn niet op zijn plaats, vindt Dumfries. "Je kan alles zeggen over de omstandigheden, de kou en het kunstgras – dit veld is echt schandalig - maar dat vond ik al vóór de wedstrijd en dat is geen excuus. Zij hebben er ook last van."

Plaats een reactie

zondag 20 januari 2019 om 17:35
Calimero gedrag
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Een calimero wijst naar anderen, volgens mij wijst Dumfries vooral naar zichzelf.
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 18:40
Het calimerocomplex is het gevoel van personen, organisaties of landen structureel tekortgedaan of niet serieus genomen te worden vanwege hun geringe omvang.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Precies, bedankt dat je me gelijk geeft! Dumfries voelt zich niet structureel tekort gedaan, het gaat best lekker met hem en zijn carriere zit al enkele jaren behoorlijk in de lift.
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Tsja...het staat er zoals het er staat. Als je vindt dat ik je gelijk geef, dan moet je dat zo houden. Ken je voor de rest niet, en wil je niet beledigen. Ieder kan optimaal presteren op zijn/haar niveau.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Als jij me kunt uitleggen waarom Dumfries op basis van dit interview wél een Calimero is, want dat stelt Gaatjeniksaan1 waar ik op reageerde, dan mag je dat uiteraard doen.

En mij beledig je er niet mee, ben niet voor Psv of Ajax, en in Deventer kennen wij ons formaat en maken we ons geen illusies.
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Een Calimero wijst naar zichzelf. De definitie heb ik net gestuurd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:13
Wijzen naar zichzelf staat nergens bij de definitie van het Calimerocomplex, dat zeg jij nu omdat je je gelijk probeert te halen.

"Zich niet serieus genomen en/of tekort gedaan voelen". Daar moet een externe factor bij betrokken zijn.. Of zou Dumfries zichzelf niet serieus genomen voelen door zichzelf?
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Nee hoor, geloof wat je wilt geloven. Nogmaals, ik wil je niet beledigen.
Stel; ik vind dat vrouwen mij uitlachen, omdat ik een kleine piemel heb.
Wijs ik dan naar mezelf of naar de vrouwen?
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:28
Er is ook nog een wezenlijk verschil tussen ik vind en ik ondervind.
Vind ik leuk
davidben +6980
zondag 20 januari 2019 om 19:42
En dat is dus het Calimerocomplex samen met het feit hoe jij zaken van buitenaf interpreteert.

Robindeventer snapt het dus niet. Hieronder nog steeds niet echt. Het kwartje wil niet vallen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:52
Ik snap wel wat het Calimerocomplex inhoudt, ik zie alleen de link niet tussen Dumfries en het Calimerocomplex. Jij voelt de behoefte om onder mijn reactie de definitie te zetten, dan mag je ook best uitleggen waarom je dat vind in plaats van er maar omheen te blijven draaien. En ik wil je niet beledigen hoor, nogmaal ik wil je niet beledigen.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:15
Nee dat is te kort door de bocht vriend. Jij wilt graag een voorbeeld aanhalen om je punt kracht bij te zetten. Alleen ik benoem waarin hem het verschil kan zitten. Hoe jullie verder discussie voeren kan mij mijn reet roesten
Vind ik leuk
davidben +6980
maandag 21 januari 2019 om 19:26
Het verschil is de perceptie. Dacht dat je m wel snapte.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 08:47
Oké perceptie die wil ik ook nog wel even tackelen. Perceptie: oversteken bij het zebra pad, omdat ik weet dat ik eigenlijk voorrang, heb steek ik gewoon over. Maar het punt is dat je officieel zelfs voorrang moet krijgen ipv nemen. Terwijl als je het leest en leert je voorrang hebt. Maar hebt is dan een breed begrip. En geen perspectief. Dus als je dingen fout formuleert creëer je een fout perspectief, waardoor perspectie geen goed voorbeeld meer kan zijn.



Maar goed je moet lekker op jouw manier doorgaan met discussies voeren, maar ga niet met dingen komen die niet kloppen. En als je dat wel doet en je wordt verbeterd dan moet je het ook incasseren.

Begrijp me niet verkeerd zoals ik al eerder zei, wat je reden is voor discussie kan mij mijn reet roesten.
Alleen als je argumenten gebruikt die niet kloppen, tsja dan gaat het bij mij ook jeuken om mezelf ermee te bemoeien. 👍😉
Vind ik leuk
davidben +6980
dinsdag 22 januari 2019 om 11:37
Perceptie is gewoon hoe je zaken waarneemt. Als je een minderwaardigheidscomplex hebt zal je zaken dusdanig interpreteren en zaken van buitenaf negatief op jezelf betrekken. Calimero wees nooit maar anderen, maar naar zichzelf. Je kunt het gewoon nakijken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:34
Haha wauw wat een vergelijking, ik ga er wel even in mee.


Vind jij dat vrouwen je uitlachen of lachen ze je daadwerkelijk uit?

Als jij alleen vind dat ze je uitlachen moet je naar jezelf wijzen, want blijkbaar krijg je het gevoel dat mensen om je lachen wanneer dat misschien niet het geval is.
En als ze je daadwerkelijk uitlachen kun je kiezen tussen naar jezelf of naar de vrouwen wijzen, afhankelijk van hoe groot je je eigen piemel vind en hoeveel moeite je hebt met het formaat en het gelach daarom.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 22:46
Lamprou heeft in verhouding een grote piemel want met die korte beentjes raakt z'n ding wel de grond...
Vind ik leuk
RW1913 +3024
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Je begrijpt dat woord nog steeds niet. Zielig.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Aldus de booskijker.
Vind ik leuk
MojoRisin +16292
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Had hij die 100% kans er maar in moeten schieten..
Ipv zeiken over andere dingen..
Vind ik leuk
Mosquito +22588
zondag 20 januari 2019 om 17:41
Dat zegt ie toch ook.
"Ik ben ook boos op alles en iedereen, en voornamelijk op mezelf. Zelf had ik voor rust moeten scoren. "

Vind ik leuk
Setovitch +1383
zondag 20 januari 2019 om 17:36
Dat zijn toch al die kutgras velden
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Laten we eerlijk zijn .. dat kunstgras moet ook gewoon verdwijnen 😎
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
zondag 20 januari 2019 om 17:52
Was het wel kunstgras en niet gewoon boer Koekoek zijn weiland waar ze voor 2 uurtjes de biggen vanaf hebben gehaald??
Vind ik leuk
bombaste +479
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Klasse Dumfries, be a man en geen smoesjes, kunnen velen een voorbeeld aan nemen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Hahahahahahahahahahahaha..... "Het veld."
Vind ik leuk
A. Troost +12
zondag 20 januari 2019 om 17:37
Blijft pure competitievervalsing.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
maandag 21 januari 2019 om 01:07
Dat dus.....
Vind ik leuk
Roeptoeter +19319
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Geel krijgen voor tijdrekken bij Emmen is wel in en in triest.
Vind ik leuk
Biennie +3340
zondag 20 januari 2019 om 17:38
Ja ik ben Willy, en gij René
En samen zijn we altijd met z’n twee
Ja ik ben Willy, en gij René
En samen zijn we Willy en René

Toen ik nog op school zat ja ik woar verrekes snel
De juf zij “blijf maar na” ja dat weet ik nu nog wel
Ze vroeg toen “wie is Willy... en wie is nou René?”
Ik zei “da maakt niet uit..... want gij vat er twee!”
[refrein]

Altijd na de training, was ons Willy kwijt
Dan zat ie bij de meiden, in de kortste tijd
Ze vroegen “wie is Willy en wie is nou René?”
Ik zei “da maakt niet uit..... ik vat ze alletwee!”
[refrein]

Toen bij PSV... zag de trainer snel
Hij moest ons laten rennen... tot aan buiten spel
Hij vroeg toen “wie is Willy en wie is nou René?”
Ik zei “da maakt niet uit..... ik zit nog op de plee!”
[refrein]

Toen later bij Oranje, zat de scheids er naast
Hij zag ons samen lopen, en keek toen heel verbaasd
Hij vroeg toen “wie is Willy, en wie is nou René?”
Ik zei “da maakt niet uit..... want ik scoor d’r twee!”
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 17:38
De dag die er aan zat te komen psv verspeeld punten heerlijk deze zondag
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:39
Huh hebben ze verloren? Dat meen je niet, ze zijn normaal zo goed haha.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3615
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Gelijkspel
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:47
Daarom, snap de paniek niet zo. Gewoon netjes een punt bij Emmen!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Niet te boos kijken denzel anders begint luuk weer te janken en zo krijg je een ketting reactie in de ploeg vol negativiteit en van Bommel heeft doordeweeks geen 4e man om dat weer uit te leggen zodat bert weer de lul is. Het is maar voetbal he kom op.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Het is geen excuus maar het wel benoemen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:44
Ga ze nu echt de grasmat de schuld geven van hun eigen slechte wedstrijd?!

Nog even over van Bommel, zo'n geweldenaar is het nu ook weer niet blijkt. Wazige wissels, en dat achter gesloten deuren trainen heeft een geweldig effect haha.

Behalve het feit dat hij veel psv supporters er mee teleurstelde, dat zijn er 2 in een week tijd. Misschien bewuste keuze dan hehe 🤣🤣
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
maandag 21 januari 2019 om 01:16
De reden dat PSV niet wint....is zwaar benadeeld door de VAR....de reden dat Ajax niet verliest (penalty Lammers) is bevoordeling door de VAR....denk daar eens over na als je die speen weer terug in je mond hebt....
Vind ik leuk
Lee +1108
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Geen excuus maar wil het toch even benoemen, tja......
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:46
Speelde waardeloos
Vind ik leuk
Nar +1228
zondag 20 januari 2019 om 17:49
Volwassen reactie....het was idd ongelooflijk dat Psv dit nog weg gaf.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
zondag 20 januari 2019 om 17:50
Sjonge de mafklapper die hier als eerste wat pent komt met "Calimero gedrag"
Echt hoe sneu kan je zijn.
Dumfries is heel kritisch over zichzelf en PSV en terecht. Dus die opmerking slaat nergens op.
Vind ik leuk
pewi52 +28
zondag 20 januari 2019 om 17:52
Het veld mag dan slecht zijn, het kan niet slechter zijn dan het optreden van PSV. Het was schandalig zo slecht, dat is het resultaat als een ploeg c.q. speler(s) door de media de hemel worden geprezen. Je kan er de klok op gelijk zetten, wedstrijden daarna is het bras.
Vind ik leuk
Vak-T +1950
zondag 20 januari 2019 om 17:54
Grote schande, dat is het.
Hopelijk staan ze nu op scherp voor de rest van het seizoen.....anders zie ik het somber in.
Vind ik leuk
Guust +6760
zondag 20 januari 2019 om 17:54
Doet het wel goed bij PSV vind ik. Linksback die je graag in je team wilt hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 17:55
Was een Heraclesje
Vind ik leuk
vierde-ster +8943
zondag 20 januari 2019 om 17:58
Meer een deGraafschapje
Vind ik leuk
Wim Horst +1260
zondag 20 januari 2019 om 18:02
ja denzel je bent niet zo goed als iedereen jou doet geloven
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
zondag 20 januari 2019 om 20:36
Dit is het verschil met de jankers uit amsterdam. Mannen die hun verantwoordelijkheid nemen en de jankers die een man afmaken, en ook nog een kabouter. Erg triest.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:58
Whahah, zo triest die trucjes die onze landskampioen nodig heeft en probeerd bij emmen om de 3 punten te krijgen en dan nog het verneuken. Heerlijk voor die lozano en jankebalk de jong
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws